Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662053 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Alessandro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5450 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 20:27:39 »
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es MK3-om és a check engine lámpa önálló életet él. Időközönként világít (hibakód kiolvasás EGR hibát jelez, de nemrég lett szakszervízben kicserélve az EGR szelep), majd elalszik, 2 hét után ismét világít. Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. (computer cserét javasoltak, de az elég húzós áron van) Valakinek valami ötlete, tapasztalata?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5451 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 20:32:27 »
Idézetet írta: Alessandro - 2013.10.20 vasárnap, 20:27:39
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es MK3-om és a check engine lámpa önálló életet él. Időközönként világít (hibakód kiolvasás EGR hibát jelez, de nemrég lett szakszervízben kicserélve az EGR szelep), majd elalszik, 2 hét után ismét világít. Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. (computer cserét javasoltak, de az elég húzós áron van) Valakinek valami ötlete, tapasztalata?
Nézd meg az örvénylapátokat. Ha van hangjuk, akkor vagy csere vagy kihajítod őket. A FAQ-ban van róla egy leírás. Amúgy elég egy helyre beírni, fogsz kapni választ.
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5452 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 21:03:11 »
Idézetet írta: Defoe - 2013.10.20 vasárnap, 09:59:35
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne 2001-es 1,8cm3 benzines mondeom-al kapcsolatban.
Nehezen indul /hidegen és melegen/ Menet közben tökéletesen müködik. Erö van bent, a fogyasztása 7,5-böl megáll. Napi 140 km-t megyek vele. Az olajat nem eszi. A víz kicsit fogy belölle. Alapjáratnál valami kopogás hallatszik! Mi lehet a gondja? Hengerfej tömités?
Márkaszervízben mennyibe jönne egy tömités csere és termosztát csere anyaggal együtt?
A hengerfej tömítésnek semmi köze szerintem a nehezen indulásnak és a kopogásnak. A kopogás lehet főtengely is, de mielőtt megbontanád a motort bármiért is, nézd meg oldalt hosszbordás szíj vezető meg feszítő görgőjét. Én nekem is ez a kopogás volt, levettem a szíjat és kotyogott, zörgött a vezetőgörgő, alapvetően megoldotta a zörgő hangot, most is van vmi zörej, de az is lehet hogy vmi hővédő lemez hozzáér a motorhoz. Ha az olaj nem fogy, és nem füstöl a gép nincs nagy baj
Egy kompresszió végnyomással is okosabb lehetsz, remélhetőleg nem kopott a hengerfal és nem a dugattyú kopog benne...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5453 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 23:57:29 »
Idézetet írta: Alessandro - 2013.10.20 vasárnap, 20:27:39
Sziasztok !
Egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es MK3-om és a check engine lámpa önálló életet él. Időközönként világít (hibakód kiolvasás EGR hibát jelez, de nemrég lett szakszervízben kicserélve az EGR szelep), majd elalszik, 2 hét után ismét világít. Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. (computer cserét javasoltak, de az elég húzós áron van) Valakinek valami ötlete, tapasztalata?
Milyen benzines? SCi, vagy sima?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5454 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 09:06:01 »
Idézetet írta: Alessandro - 2013.10.20 vasárnap, 20:27:39
Elektromos átvizsgáláson is volt a kocsi, de semmit nem találtak. (computer cserét javasoltak, de az elég húzós áron van)
Debil gabázs lehet az a szakszervíz ha comp cserével akartak azonnal lehúzni...
Javaslat : Beszélj az injektor.hu vagy az essmotor.hu szervízekkel, jó műszerezettség, jó diagnosztikai képesség, és nincs presszió hogy indokolatlanul legózzanak az autóddal a te pénztárcádból...
Naplózva
Alessandro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5455 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:00:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.10.20 vasárnap, 23:57:29
Milyen benzines? SCi, vagy sima?
1.8 Duratec HE
Naplózva
Alessandro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5456 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:03:46 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.21 hétfő, 09:06:01
Debil gabázs lehet az a szakszervíz ha comp cserével akartak azonnal lehúzni...
Javaslat : Beszélj az injektor.hu vagy az essmotor.hu szervízekkel, jó műszerezettség, jó diagnosztikai képesség, és nincs presszió hogy indokolatlanul legózzanak az autóddal a te pénztárcádból...
2
Rendben, köszi az infót. A másik, ami összefügghet a problémával, hogy elég "kén" szaga van a kipufogógáznak. A fogyasztás és a lendület jó,
Naplózva
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5457 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:22:04 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.20 vasárnap, 21:03:11
A hengerfej tömítésnek semmi köze szerintem a nehezen indulásnak és a kopogásnak. A kopogás lehet főtengely is, de mielőtt megbontanád a motort bármiért is, nézd meg oldalt hosszbordás szíj vezető meg feszítő görgőjét. Én nekem is ez a kopogás volt, levettem a szíjat és kotyogott, zörgött a vezetőgörgő, alapvetően megoldotta a zörgő hangot, most is van vmi zörej, de az is lehet hogy vmi hővédő lemez hozzáér a motorhoz. Ha az olaj nem fogy, és nem füstöl a gép nincs nagy baj
Egy kompresszió végnyomással is okosabb lehetsz, remélhetőleg nem kopott a hengerfal és nem a dugattyú kopog benne...
[/
quote]
Szia!
Tavaly lett generálozva a motor. A szervizbe mérték a kompressziot, az jó. Igazábol, Én a láncfeszítőre gyanakszom. A hengerfejtömítés cserét, a kis vizfogyás miatt gondoltam.
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5458 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:30:45 »
Idézetet írta: Defoe - 2013.10.20 vasárnap, 09:59:35
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne 2001-es 1,8cm3 benzines mondeom-al kapcsolatban.
Nehezen indul /hidegen és melegen/ Menet közben tökéletesen müködik. Erö van bent, a fogyasztása 7,5-böl megáll. Napi 140 km-t megyek vele. Az olajat nem eszi. A víz kicsit fogy belölle. Alapjáratnál valami kopogás hallatszik! Mi lehet a gondja? Hengerfej tömités?
Márkaszervízben mennyibe jönne egy tömités csere és termosztát csere anyaggal együtt?
mt
hello.lehet a lapatkak vannak kikopva amik az alapjarati levegobevitelert felelnek es azok zorognek.
Ezt konnyu kideriteni meg a laikusnak is ez nem igenyel szerelot sem.
Termlsztatot en most ebayrol rendeltem 40€postakoltseggel angliabol.csereje meg var ram
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5459 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:42:08 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2013.10.21 hétfő, 19:30:45
mt
hello.lehet a lapatkak vannak kikopva amik az alapjarati levegobevitelert felelnek es azok zorognek.
Ezt konnyu kideriteni meg a laikusnak is ez nem igenyel szerelot sem.
Termlsztatot en most ebayrol rendeltem 40€postakoltseggel angliabol.csereje meg var ram
Alapjárati levegőbevitelért felelő lapátkák? Ez érdekes.....
A levegőt nem kell bevinni, szívó motor lévén beszívja az magának és nem csak alapjáratok.
Örvénylapátoknak nevezik őket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5460 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 20:08:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.21 hétfő, 19:42:08
Alapjárati levegőbevitelért felelő lapátkák? Ez érdekes.....
A levegőt nem kell bevinni, szívó motor lévén beszívja az magának és nem csak alapjáratok.
Örvénylapátoknak nevezik őket.
koszi a kijavitast ;-) utana jutott eszembe az orvenylapatkak.es nemtudom mert irtam h ahol bemegy a levego :-D koszi a javitast megeghszer ;-)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5461 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 21:49:49 »
Idézetet írta: Defoe - 2013.10.21 hétfő, 19:22:04
Szia!
Tavaly lett generálozva a motor. A szervizbe mérték a kompressziot, az jó. Igazábol, Én a láncfeszítőre gyanakszom. A hengerfejtömítés cserét, a kis vizfogyás miatt gondoltam.
http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Ez az örvénylapát teszt ... ha így csinálja, akkor cserélni kell őket a lehető leggyorsabban ...
A láncfeszítő - azon most voltam túl
- nek zörgő hangja van. Felpörgeted a motor és hirtelen elveszed a lábad a gázról. Ha egy nagyon picit késleltetett csörgés jön a motorból, akkor az a láncfeszítő.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 21:51:45 írta Hyperborg
»
Naplózva
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5462 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:06:08 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.10.21 hétfő, 21:49:49
http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Ez az örvénylapát teszt ... ha így csinálja, akkor cserélni kell őket a lehető leggyorsabban ...
A láncfeszítő - azon most voltam túl
- nek zörgő hangja van. Felpörgeted a motor és hirtelen elveszed a lábad a gázról. Ha egy nagyon picit késleltetett csörgés jön a motorból, akkor az a láncfeszítő.
Köszönöm a tanácsokat. A szívósort is tavaly cserélték. Vadi uj van benne. A jövö héten viszem a márkaszervizbe, remélem megtalálják a hibát. Kiváncsi leszek mibe fog fájni majd. Ha kész lesz, jelenkezem majd! Üdv:
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5463 Dátum:
2013.10.22 kedd, 22:02:12 »
Idézetet írta: Defoe - 2013.10.22 kedd, 19:06:08
Köszönöm a tanácsokat. A szívósort is tavaly cserélték. Vadi uj van benne. A jövö héten viszem a márkaszervizbe, remélem megtalálják a hibát. Kiváncsi leszek mibe fog fájni majd. Ha kész lesz, jelenkezem majd! Üdv:
Márkaszerviz? Biztos rögtön motort akarnak majd cserélni
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5464 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 08:44:40 »
Idézetet írta: Defoe - 2013.10.22 kedd, 19:06:08
Köszönöm a tanácsokat. A szívósort is tavaly cserélték. Vadi uj van benne. A jövö héten viszem a márkaszervizbe, remélem megtalálják a hibát. Kiváncsi leszek mibe fog fájni majd. Ha kész lesz, jelenkezem majd! Üdv:
Úgy egyezz velük hogy először diagnózist adjanak, és árajánlatot, mert ha egyből javítják is, könnyen lehet hogy betesznek egy futtatott aranyhímzésű anyósülést is, hátha az az oka a motorikus hibának...
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5465 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 15:51:14 »
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem tőletek.
Egy olyan bajom lenne, hogy ugye korábban említettem volt egy motorgenerálom, minden rendben volt azóta nincs olajzabálás,nincs füst.
Viszont az a bajom, hogy a generál után egy héten iszonyat módon elkezdett rángatni az autó, alapjáratról való gyorsításnál, 1500-2000-es fordulat között eszméletlen módon rángat, de nem csak kis sebességnél, ebben a fordulattartományban 80-nál is.
A gyújtást átnéztük, új trafót vettem hozzá, a gyertyák vadi újak, a kábeleket kimértük, illetve nem szórtak szikrát, de mindezek sem oldották meg a problémát.
Ma visszavittem a kereskedés szervízébe, megnéztük gépre kötve, ott is minden rendben volt a gyújtással illetve mindennel.
Tehát gyújtás részéről kilőve minden. Jelenleg a szervíz azt mondta, hogy nem találtak semmit, rakjunk fel új leömlő csonkot, a szívósor miatt.(Előző tulaj kibelezte már a szívósort).
Nem tudom érdemes-e visszapakolni a szívósori örvénylapátokat, és az megoldaná-e a rángatást, illetve a nagy fogyasztást, mert jelenleg 10-12 liter körül van a fogyasztásom. (Én egyb lambdaszondára v injektorra tippelek, de azt mondták a szervízben hogy azokkal semmi baj, jó a károsanyag kibocsátás is)
Szerintetek mi lehet a problem? Előre is köszi....
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5466 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 16:13:49 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.28 hétfő, 15:51:14
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem tőletek.
Egy olyan bajom lenne, hogy ugye korábban említettem volt egy motorgenerálom, minden rendben volt azóta nincs olajzabálás,nincs füst.
Viszont az a bajom, hogy a generál után egy héten iszonyat módon elkezdett rángatni az autó, alapjáratról való gyorsításnál, 1500-2000-es fordulat között eszméletlen módon rángat, de nem csak kis sebességnél, ebben a fordulattartományban 80-nál is.
A gyújtást átnéztük, új trafót vettem hozzá, a gyertyák vadi újak, a kábeleket kimértük, illetve nem szórtak szikrát, de mindezek sem oldották meg a problémát.
Ma visszavittem a kereskedés szervízébe, megnéztük gépre kötve, ott is minden rendben volt a gyújtással illetve mindennel.
Tehát gyújtás részéről kilőve minden. Jelenleg a szervíz azt mondta, hogy nem találtak semmit, rakjunk fel új leömlő csonkot, a szívósor miatt.(Előző tulaj kibelezte már a szívósort).
Nem tudom érdemes-e visszapakolni a szívósori örvénylapátokat, és az megoldaná-e a rángatást, illetve a nagy fogyasztást, mert jelenleg 10-12 liter körül van a fogyasztásom. (Én egyb lambdaszondára v injektorra tippelek, de azt mondták a szervízben hogy azokkal semmi baj, jó a károsanyag kibocsátás is)
Szerintetek mi lehet a problem? Előre is köszi....
Városi fogyasztást mérsékelheti a lapátos szívósor. De a *** gyújtás rendbetétele is biztos segít rajta.
Rángatással kapcsolatban: Milyen márkájú cuccok kerültek be trafóból meg gyertyából? Kábel amúgy még lehet kuka attól, hogy nem látszik az átütés (pipához nem lehet belátni), meg hogy ellenállásra jó (szigetelésről ez nem mond semmit).
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5467 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 16:45:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.10.28 hétfő, 16:13:49
Városi fogyasztást mérsékelheti a lapátos szívósor. De a *** gyújtás rendbetétele is biztos segít rajta.
Rángatással kapcsolatban: Milyen márkájú cuccok kerültek be trafóból meg gyertyából? Kábel amúgy még lehet kuka attól, hogy nem látszik az átütés (pipához nem lehet belátni), meg hogy ellenállásra jó (szigetelésről ez nem mond semmit).
Igazat adok, itt kell a gyújtásrendszerben keresni a megoldást. Ezek a vasak a gyári gyertyát és trafót kedvelik, ha u_gyártott akkor minőségit. Az a kábel simán lehet sz@r. 2-esben felgyorsulsz addig hogy bevegye a 4.-et, ott nyomj egy padlót. Ha morogva de egyenletesen gyorsul akkor jó a gyújtás renccered, ha rángatva gyorsul akkor továbbra is gyertya-kábel-trafó bermuda háromszögben keresgélj még. Ha a márka szerviz kicserélné az anyósülést hátha alapon, akkor azért legyenek kétségeid a sikert illetően...
ui: a herélt szívósor nem okot ilyet, csak ezért ne vegyél bele újat...
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5468 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 16:51:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.28 hétfő, 16:45:26
Igazat adok, itt kell a gyújtásrendszerben keresni a megoldást. Ezek a vasak a gyári gyertyát és trafót kedvelik, ha u_gyártott akkor minőségit. Az a kábel simán lehet sz@r. 2-esben felgyorsulsz addig hogy bevegye a 4.-et, ott nyomj egy padlót. Ha morogva de egyenletesen gyorsul akkor jó a gyújtás renccered, ha rángatva gyorsul akkor továbbra is gyertya-kábel-trafó bermuda háromszögben keresgélj még. Ha a márka szerviz kicserélné az anyósülést hátha alapon, akkor azért legyenek kétségeid a sikert illetően...
ui: a herélt szívósor nem okot ilyet, csak ezért ne vegyél bele újat...
Nekem is volt rángatós problémám, de a bermudaháromszög cseréje megoldotta. Ez kb 1000km-rel ezelőtt volt, és most megint elkezdte... Lehet azért, mert utángyártott volt a cucc, és eddig bírta? Gyertyák gyári Ford, a trafó meg a kábelek Valeo vagy Vernet vagy valami ilyesmi
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5469 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 18:33:10 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.28 hétfő, 15:51:14
Nem tudom érdemes-e visszapakolni a szívósori örvénylapátokat, és az megoldaná-e a rángatást, illetve a nagy fogyasztást, mert jelenleg 10-12 liter körül van a fogyasztásom. (Én egyb lambdaszondára v injektorra tippelek, de azt mondták a szervízben hogy azokkal semmi baj, jó a károsanyag kibocsátás is)
Szerintetek mi lehet a problem? Előre is köszi....
Szia!
A nagy fogyasztás a generál miatt lehet, ilyen lett
Nekem is így volt, generál előtt vegyesben kb 7-7,5-et evett, generál után, míg bejáratós volt a motor, 9,5-10-et kért, ez bejáratás után sem ment 8,5-9 alá
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5470 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:33:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.10.28 hétfő, 16:13:49
Városi fogyasztást mérsékelheti a lapátos szívósor. De a *** gyújtás rendbetétele is biztos segít rajta.
Rángatással kapcsolatban: Milyen márkájú cuccok kerültek be trafóból meg gyertyából? Kábel amúgy még lehet kuka attól, hogy nem látszik az átütés (pipához nem lehet belátni), meg hogy ellenállásra jó (szigetelésről ez nem mond semmit).
A gyertyákból gyári motorcraft, ford szakszervízben vettem, a trafóból viszont vmi 25 rugós utángyártott Bárdinál vett.
Lehet tényleg azt kéne, hogy új kábel, meg gyári trafó, csak azért szeretek az unixnál meg bárdinál vásárolni, mert 50% kedvezményem van, viszont gyári fordot nem kapok ott.
Már megőrülök, hogy senki nem tudja megmondani mi a gáz, de ha a gyujtással van biztosan a baj, azt a diagnosztikán nem kellett volna látni? komolyan megőrülök már .
Azért köszönöm a tanácsokat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5471 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:49:56 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.28 hétfő, 19:33:18
A gyertyákból gyári motorcraft, ford szakszervízben vettem, a trafóból viszont vmi 25 rugós utángyártott Bárdinál vett.
Lehet tényleg azt kéne, hogy új kábel, meg gyári trafó, csak azért szeretek az unixnál meg bárdinál vásárolni, mert 50% kedvezményem van, viszont gyári fordot nem kapok ott.
Már megőrülök, hogy senki nem tudja megmondani mi a gáz, de ha a gyujtással van biztosan a baj, azt a diagnosztikán nem kellett volna látni? komolyan megőrülök már .
Azért köszönöm a tanácsokat
Te nem diagnosztikán voltál, hanem hibakódolvasáson.
Diagnosztikán látszik minden, persze terhelésnél is tudni kell vizsgálni....azaz bekötve és úgy menni vele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5472 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:50:23 »
Idézetet írta: Conor - 2013.10.28 hétfő, 18:33:10
Szia!
A nagy fogyasztás a generál miatt lehet, ilyen lett
Nekem is így volt, generál előtt vegyesben kb 7-7,5-et evett, generál után, míg bejáratós volt a motor, 9,5-10-et kért, ez bejáratás után sem ment 8,5-9 alá
Értelek, őszintén a 8,5-el boldog lennék, előtte nekem is 7,5 ; 7,2 volt
Naplózva
kisg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5473 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:54:08 »
Sziasztok,
Lehet, rossz helyre írom...
Gyertyát akartam cserélni a mondeómban. Megvettem a gyári Ford gyertyákat (1 493 001 cikkszámú) és amikor kivettem a benne lévőket, amik Motorcraft NGK iridium típusúak, meglepve láttam, hogy kb. 1cm-rel rövidebb rajtuk a menet, mint az újakon. Valami nem stimmel, talán rosszat kaptam a boltban?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5474 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:55:24 »
Idézetet írta: kisg - 2013.10.28 hétfő, 19:54:08
Sziasztok,
Lehet, rossz helyre írom...
Gyertyát akartam cserélni a mondeómban. Megvettem a gyári Ford gyertyákat (1 493 001 cikkszámú) és amikor kivettem a benne lévőket, amik Motorcraft NGK iridium típusúak, meglepve láttam, hogy kb. 1cm-rel rövidebb rajtuk a menet, mint az újakon. Valami nem stimmel, talán rosszat kaptam a boltban?
igen.a hossza nagyon fontos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5475 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 19:58:54 »
Idézetet írta: kisg - 2013.10.28 hétfő, 19:54:08
Sziasztok,
Lehet, rossz helyre írom...
Gyertyát akartam cserélni a mondeómban. Megvettem a gyári Ford gyertyákat (1 493 001 cikkszámú) és amikor kivettem a benne lévőket, amik Motorcraft NGK iridium típusúak, meglepve láttam, hogy kb. 1cm-rel rövidebb rajtuk a menet, mint az újakon. Valami nem stimmel, talán rosszat kaptam a boltban?
Legközelebb először vedd ki a gyertyát és után újat
viccet félre téve, rosszat vettél bele, NGK Motorcraft iridium kell bele, ami benne volt, a hossz az fontos tényező
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.28 hétfő, 20:06:50 írta Janika111
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5476 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:03:13 »
Idézetet írta: kisg - 2013.10.28 hétfő, 19:54:08
Sziasztok,
Lehet, rossz helyre írom...
Gyertyát akartam cserélni a mondeómban. Megvettem a gyári Ford gyertyákat (1 493 001 cikkszámú) és amikor kivettem a benne lévőket, amik Motorcraft NGK iridium típusúak, meglepve láttam, hogy kb. 1cm-rel rövidebb rajtuk a menet, mint az újakon. Valami nem stimmel, talán rosszat kaptam a boltban?
Vidd vissza, hogy cseréljék ki. Elvileg alvázszám alapján tudniuk kellene, hogy melyik kell bele.
Naplózva
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5477 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:16:43 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, mert már kezdünk tanácstalanok lenni.
Egy 2.0-s benzin/gázos Mk3-as Mondeom van, ami hidegen nagyon rakoncátlanul viselkedik, indítózás után effektíve lerohad a motor, ha csak nem tartom a gázt. Szépen visszaesik a fordulat és lehörög és ez egészen addig így is marad amíg nagyjából be nem melegszik, ha leszállok a gázról köhécsel és meg akar pusztulni. És melegen is kicsit alá esik az alapjárati fordulatnak (1 kis osztásnyit) és onnan mászik vissza.
Ez gondlom magában nem egy nagy újdonság, nade!
Most ment át egy elég komoly felújításon, szelep cserék, szelepülékek felcsiszolva, hengerfej síkba húzva (megette a rendszert a szarul beállított gáz), a gyertyák sincsenek még egy évesek sem és kifejezetten gázos autóhoz valók. Igaz azok benne voltak a motorban egy pár hónapot a *** beállítások mellett. A gáz azóta be lett állíttatva, és normális rendszer amúgy, az indításkor benzint használ.
Ezenkívül lecseréltük az alapjárati motort, kapott új örvénylapátokat és gyertya kábel szettet is, ja és az olaj is friss benne!
Motor visszajelző lámpa nem ég, hibakód nincs, se aktív sem a tárolóban.
Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja még ezt a problémát?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5478 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:23:35 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.28 hétfő, 20:16:43
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, mert már kezdünk tanácstalanok lenni.
Egy 2.0-s benzin/gázos Mk3-as Mondeom van, ami hidegen nagyon rakoncátlanul viselkedik, indítózás után effektíve lerohad a motor, ha csak nem tartom a gázt. Szépen visszaesik a fordulat és lehörög és ez egészen addig így is marad amíg nagyjából be nem melegszik, ha leszállok a gázról köhécsel és meg akar pusztulni. És melegen is kicsit alá esik az alapjárati fordulatnak (1 kis osztásnyit) és onnan mászik vissza.
Ez gondlom magában nem egy nagy újdonság, nade!
Most ment át egy elég komoly felújításon, szelep cserék, szelepülékek felcsiszolva, hengerfej síkba húzva (megette a rendszert a szarul beállított gáz), a gyertyák sincsenek még egy évesek sem és kifejezetten gázos autóhoz valók. Igaz azok benne voltak a motorban egy pár hónapot a *** beállítások mellett. A gáz azóta be lett állíttatva, és normális rendszer amúgy, az indításkor benzint használ.
Ezenkívül lecseréltük az alapjárati motort, kapott új örvénylapátokat és gyertya kábel szettet is, ja és az olaj is friss benne!
Motor visszajelző lámpa nem ég, hibakód nincs, se aktív sem a tárolóban.
Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja még ezt a problémát?
Benzinnyomás, injektorok. Mivel hidegen ezekkel kell járni a motornak. Melegen (30-40+) között átkapcsol a gázinjektorokra. Onnan jó, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5479 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:25:25 »
Köszönöm, cseréltetem...
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5480 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:26:12 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.28 hétfő, 19:50:23
Értelek, őszintén a 8,5-el boldog lennék, előtte nekem is 7,5 ; 7,2 volt
Az enyém eladó, vedd meg.
Naplózva
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5481 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 20:31:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 20:23:35
Benzinnyomás, injektorok. Mivel hidegen ezekkel kell járni a motornak. Melegen (30-40+) között átkapcsol a gázinjektorokra. Onnan jó, nem?
Hát kb, még nem ellenőriztem, hogy egybe esik e javulás a gázra váltással, de meg fogom nézni.
Mondjuk ha még langyos a motor úgymond, tehát nemsokkal a megállítás után újra indítom akkor normálisan működik és asszem van egy minimum idő korlát is, hogy mikor válthat gázra, meg melegen sem indít gázzal az biztos.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5482 Dátum:
2013.10.29 kedd, 00:38:54 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.10.28 hétfő, 19:33:18
A gyertyákból gyári motorcraft, ford szakszervízben vettem, a trafóból viszont vmi 25 rugós utángyártott Bárdinál vett.
Lehet tényleg azt kéne, hogy új kábel, meg gyári trafó, csak azért szeretek az unixnál meg bárdinál vásárolni, mert 50% kedvezményem van, viszont gyári fordot nem kapok ott.
Már megőrülök, hogy senki nem tudja megmondani mi a gáz, de ha a gyujtással van biztosan a baj, azt a diagnosztikán nem kellett volna látni? komolyan megőrülök már .
Azért köszönöm a tanácsokat
25 guriga sok pénz egy ugyártott trafóért. Én 19ért vettem cromax-nál, azt ajánlották, ők is azt szerelték az ugyártottak közül, nincs is baj vele, pedig LPG-zek. (Hanspries-Topran). Nézd meg a gyertyákat, és figyeld meg nem e sötétebb valamelyik a többinél... ha kábelt veszel, be találom bárdisat, hanem ford szervizben ajánlottat vegyél. Tudtommal a 3as benyás mondeóknak nincs túl sok baja, de a gyújtásrendszerükre érzékenyek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.29 kedd, 00:50:25 írta FokaDriver
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5483 Dátum:
2013.10.29 kedd, 00:47:07 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.28 hétfő, 20:16:43
A gáz azóta be lett állíttatva, és normális rendszer amúgy, az indításkor benzint használ.
Melyik cégnek sikerült ennyire rosszul beállítani a gázrendszert hogy tönkre vágta az autót ?
Ja és egy tipp, némi wd40-es tisztogatás után próbáld meg visszatenni a "régi" alapjárati szelepet, hogy ugyanúgy viselkedik vele, vagy másképp. Ugye rádugtad a csatlakozóját ? (bocs)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.29 kedd, 00:54:24 írta FokaDriver
»
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5484 Dátum:
2013.10.29 kedd, 19:00:24 »
Sziasztok!
Üzemanyagszivattyút nagy mutatvány házilag cserélni?
Hol van egyáltalán a verdában? MIlyen szerszám kell hozzá?
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5485 Dátum:
2013.10.29 kedd, 19:14:40 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.10.29 kedd, 19:00:24
Sziasztok!
Üzemanyagszivattyút nagy mutatvány házilag cserélni?
Hol van egyáltalán a verdában? Milyen szerszám kell hozzá?
Köszi!
Hátsó ülés alatt?! Adja magát.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5486 Dátum:
2013.10.29 kedd, 19:47:56 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.29 kedd, 00:47:07
Melyik cégnek sikerült ennyire rosszul beállítani a gázrendszert hogy tönkre vágta az autót ?
Ja és egy tipp, némi wd40-es tisztogatás után próbáld meg visszatenni a "régi" alapjárati szelepet, hogy ugyanúgy viselkedik vele, vagy másképp. Ugye rádugtad a csatlakozóját ? (bocs)
Jól érzed, hogy nem vagyok jártas ebben a témában, semmi gond. Viszont nem én szerelem az autót, van egy autószerelő haverom, csak gondoltam érdeklődök, mert már kezd kiakasztó lenni, hogy még mindig nincs hidegen alapjárat.
Amúgy az autót így vettem, nem is gondoltam rá, hogy megnézessem a gáz beállításokat, és valsz az előző tulaj nagyon elhanyagolta.
Naplózva
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5487 Dátum:
2013.10.29 kedd, 19:51:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 20:23:35
Benzinnyomás, injektorok. Mivel hidegen ezekkel kell járni a motornak. Melegen (30-40+) között átkapcsol a gázinjektorokra. Onnan jó, nem?
Ma kipróbáltam, tényleg jó onnan, hogy átvált gázra, viszont ha melegen újraindítom a motort (mondjuk fél óra állás után) akkor simán van alapjárat benzinnel is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5488 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:28:17 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.29 kedd, 19:51:01
Ma kipróbáltam, tényleg jó onnan, hogy átvált gázra, viszont ha melegen újraindítom a motort (mondjuk fél óra állás után) akkor simán van alapjárat benzinnel is.
Mert kb. 30-40 °C hűtőfolyadék hőmérséklet fölött már szinte egyből átvált.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5489 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:19:04 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.10.29 kedd, 19:00:24
Sziasztok!
Üzemanyagszivattyút nagy mutatvány házilag cserélni?
Hol van egyáltalán a verdában? MIlyen szerszám kell hozzá?
Köszi!
Le kell venni hozzá a tankot. Nem vész, de azért kell vele kicsit szenvedni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5490 Dátum:
2013.10.29 kedd, 23:04:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.29 kedd, 20:28:17
Mert kb. 30-40 °C hűtőfolyadék hőmérséklet fölött már szinte egyből átvált.
Néztem a gáz rendszer visszajelzőjét, az bőszen villogott, hogy még benzin üzem, meleg indításkor is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5491 Dátum:
2013.10.30 szerda, 07:39:12 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.29 kedd, 23:04:55
Néztem a gáz rendszer visszajelzőjét, az bőszen villogott, hogy még benzin üzem, meleg indításkor is
Mennyi ideig? Egyből indításkor lehet.
Ha csak pár másodperc, az ugye nem vészes.
Viszont meleg motornál -vagy fél meleg- már kisebb az injektor nyitási ideje, így lehet elég a benzinnyomás vagy amit be tud fecskendezni.
Ritkán használt benzin injektoroknál ki szokott csapódni az injektorokon a paraffin, ami miatt dugulhat.
Szerintem tankolj egy ki etanolt a benzinhez, első körben. Ne sokat. 10%-ot
Talán átmossa eléggé a rendszert.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 07:41:09 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5492 Dátum:
2013.10.30 szerda, 09:46:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.30 szerda, 07:39:12
Szerintem tankolj egy ki etanolt a benzinhez, első körben. Ne sokat. 10%-ot
Talán átmossa eléggé a rendszert.
Tisztán benzin üzemű autónál lehet e, illetve érdemes e tankolni egy kis etanolt az üzemanyag rendszer / befecskendezés tisztítás céljából?
Vagy egyszerűbb valamilyen injektor tisztító adalékot hozzáadni a benzinhez. Esetleg mindkettő egyszerre.
Ha igen akkor 10%-os arány elegendő? 50-60 liter benzin egy tank, 5-6 liter etanol...
Benzinszűrő most lett cserélve, abból most nem tud feloldani semmit ami továbbmehetne és ezzel több kárt tenne mint hasznot.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5493 Dátum:
2013.10.30 szerda, 09:52:46 »
Idézetet írta: kisg - 2013.10.30 szerda, 09:46:09
Tisztán benzin üzemű autónál lehet e, illetve érdemes e tankolni egy kis etanolt az üzemanyag rendszer / befecskendezés tisztítás céljából?
Ne felejstd el hogy a normál benzinben is van 4-6% etanol tartalom. lehet játszani etanol hozzátankolással, de ilyen 5-6 liter hozzáadással több tank is kell némi eredményhez. Hatékonyabb lenne 20% hozzátankolással. De mivel hidegebbek vannak, a reggeli hidegindítás tovább fog tartani esetleg. Plusz babra munka, látványos eredmény nélkül.
Egyszerűbb ha beleborítasz egy flakon injektor tisztítót tankolás előtt, és jó napot...
Naplózva
kisg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5494 Dátum:
2013.10.30 szerda, 10:14:58 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.30 szerda, 09:52:46
Ne felejstd el hogy a normál benzinben is van 4-6% etanol tartalom. lehet játszani etanol hozzátankolással, de ilyen 5-6 liter hozzáadással több tank is kell némi eredményhez. Hatékonyabb lenne 20% hozzátankolással. De mivel hidegebbek vannak, a reggeli hidegindítás tovább fog tartani esetleg. Plusz babra munka, látványos eredmény nélkül.
Egyszerűbb ha beleborítasz egy flakon injektor tisztítót tankolás előtt, és jó napot...
Köszi, akkor keresek valami használható adalékot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5495 Dátum:
2013.10.30 szerda, 10:22:53 »
Vagy ezt a megoldást megcsináltatni.
http://www.youtube.com/watch?v=iQNSCnpxqcM
8:00-tól látható.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5496 Dátum:
2013.10.30 szerda, 10:44:22 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.28 hétfő, 20:16:43
Egy 2.0-s benzin/gázos Mk3-as Mondeom van, ami hidegen nagyon rakoncátlanul viselkedik, indítózás után effektíve lerohad a motor, ha csak nem tartom a gázt.
A gáz azóta be lett állíttatva, és normális rendszer amúgy, az indításkor benzint használ.
Még egy tipp eszembe jutott egy totalcaros cikk alapján:
Rosszul van beállítva a gázrendszer. Valószínűleg dús keverékkel jár gázüzemben, ezért a gyári motorvezérlő szegényít, adaptívan el tanulja ezt az üzemállapotot. Ennek köszönhetően hidegindításnál nem dúsít eléggé, ezért elégtelen lesz a hidegindítás illetve az azt követő üzem benzinnel...
Úgy tudsz a végére járni ha jársz 150 km-t csak benzinnel. Ha helyreáll az alapjáratod egy idő után akkor a gázrendszer szívatja a motorvezérlőt.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 10:46:15 írta FokaDriver
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5497 Dátum:
2013.10.30 szerda, 10:57:15 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.30 szerda, 10:44:22
Még egy tipp eszembe jutott egy totalcaros cikk alapján:
Rosszul van beállítva a gázrendszer. Valószínűleg dús keverékkel jár gázüzemben, ezért a gyári motorvezérlő szegényít, adaptívan el tanulja ezt az üzemállapotot. Ennek köszönhetően hidegindításnál nem dúsít eléggé, ezért elégtelen lesz a hidegindítás illetve az azt követő üzem benzinnel...
Úgy tudsz a végére járni ha jársz 150 km-t csak benzinnel. Ha helyreáll az alapjáratod egy idő után akkor a gázrendszer szívatja a motorvezérlőt.
Hidegindításnál nem úgy van, hogy minden üzemanyagkorrekciótól független táblázatból veszi a befecskendezési időt?
Naplózva
Exhodus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5498 Dátum:
2013.10.30 szerda, 11:48:04 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.10.30 szerda, 11:05:45
Ezt tapasztalati úton könnyű kideríteni. Lehúzzuk az akksit 10 percre, akkor minden adaptivitást elfelejt az ECU, majd hidegindítunk. Ha ekkor nem fullad meg a kollégának, akkor van adaptivitás hidegindítás üzemben is. Bár ilyenkor az alapjárati szelepet is az alap kitöltési tényezővel vezérli, és egy koszos alszelep nem fog akkorát nyitni,ami megint alapjárat gondhoz vezethet. Mondjuk az alszelepet az első 10-15 km alatt megtanulja helyesen vezérelni.
Viszont a kolléga arról számolt be hogy most cserélte az alszelepet, akkor tekinthetjük újnak, így érdemes ezt a tesztet elvégezni.
Tévedés jogát fenntartom, nincs diplomám elméleti autószerelésből, csak olvasok ezt azt...
Szóval akkor összefoglalva, valsz mocskosak az injektorok meg azt az alszelepet is jó lenne ellenőrizni. Az garantálható, hogy a szarul beállított gáz az adaptív dolgokat elvitte (elvégre elég sok gázt kapott ahhoz, hogy megegye a szelepülékeket..). De mivel az autó nagyon durván szét volt döntve, az kb garantálható hogy le volt húzva az akksi saru több mint 15 percre, de azt megtenni nem nagy kaland amúgysem.
Akkor vegyek egy flakon injektor tisztítót és járjam ki benzinnel? Most kb félig van a tank, várjak még és utána öntsem hozzá, vagy zutty aztán járjam ki a fél tankot? (már előre sikít a pénztárcám.... sokat eszik a "kicsike")
Az injektor tisztító gondolom az alszelepet nem fogja kipucolni, szóval azt feltételezem ki kéne venni és kipucolni.
Amúgy 10 liter körüli fogyasztás (fedélzeti computer szerint) városban mennyire számít magasnak? Valójában jóval több gázt megevett, de az még a szarul beállított rendszerrel volt, azóta nem fogyott még ki, hogy valós értékkel tudjak számolni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5499 Dátum:
2013.10.30 szerda, 11:57:54 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 11:48:04
Szóval akkor összefoglalva, valsz mocskosak az injektorok meg azt az alszelepet is jó lenne ellenőrizni. Az garantálható, hogy a szarul beállított gáz az adaptív dolgokat elvitte (elvégre elég sok gázt kapott ahhoz, hogy megegye a szelepülékeket..). De mivel az autó nagyon durván szét volt döntve, az kb garantálható hogy le volt húzva az akksi saru több mint 15 percre, de azt megtenni nem nagy kaland amúgysem.
Akkor vegyek egy flakon injektor tisztítót és járjam ki benzinnel? Most kb félig van a tank, várjak még és utána öntsem hozzá, vagy zutty aztán járjam ki a fél tankot? (már előre sikít a pénztárcám.... sokat eszik a "kicsike")
Az injektor tisztító gondolom az alszelepet nem fogja kipucolni, szóval azt feltételezem ki kéne venni és kipucolni.
Amúgy 10 liter körüli fogyasztás (fedélzeti computer szerint) városban mennyire számít magasnak? Valójában jóval több gázt megevett, de az még a szarul beállított rendszerrel volt, azóta nem fogyott még ki, hogy valós értékkel tudjak számolni.
Városban a 10 szerintem nem vészes.
Egyébként ezen a motoron pont jól hozzá lehet férni az injektorokhoz, nem nagy munka kivenni, szóval egy erre felszerelt szervizben gyorsan meg tudják nézni, hogy az injektorok szállítása megegyezi-e.
Tisztításhoz vagy egy olyan kerozinos injektortisztítót áttolsz a rendszeren, vagy van olyan tisztító szett, amit a rail-re rácsatlakoztatva közvetlenül egy tisztító cuccról lehet járatni a motort, vagy lehet ultrahangosan egy oldószeres löttyben tisztítani az injektorokat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ