Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:01:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662003 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2014.07.29 kedd, 13:35:48 »

Vegyél egy bontott javított fajtát (első facelift környékén volt a váltás), vegyél bele új lapátokat (nem vészes az áruk), és úgy rakd be.
Arra figyelj, hogy a PCV-olajleválasztóról a szívósorhoz menő cső más átmérőjű lesz, szóval vagy szerezz leválasztót is csővel, vagy a két csövet valami megfelelő méretű közdarabbal illeszd össze.

mk2 fl utániakat bont 90%-ban.
Naplózva
type
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:31:13 »

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 11:26:20 »

Olajcseréhez 5 vagy 6L olaj kell? (Mindig elfelejtem mire erre kerül a sor.) Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 11:54:36 »

Olajcseréhez 5 vagy 6L olaj kell? (Mindig elfelejtem mire erre kerül a sor.) Smiley

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf

207. oldal (a pdf-nek a 104.) Egyébként azt írja, hogy az 1.8-asnak és a 2.0-ásnak szűrővel 4,3; szűrő nélkül 3,9 l
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 11:56:01 »

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf

207. oldal (a pdf-nek a 104.) Egyébként azt írja, hogy az 1.8-asnak és a 2.0-ásnak szűrővel 4,3; szűrő nélkül 3,9 l

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 12:02:56 »

Olajcseréhez 5 vagy 6L olaj kell? (Mindig elfelejtem mire erre kerül a sor.) Smiley

az 5 literes kannából fog maradni későbbre utántölteni Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:38:49 »

Ha már olaj. Mennyi ideig áll el, ha fel van bontva? A tavalyi 5 literesből is, meg az ideiből is maradt és arra gondolotam a kettőt összeöntöm, kevesebb helyet foglal. Ráadásul mivel nem kell utánatölteni 2-3 csere múlva marad 4-5 l. (Na jó persze, nem akarom azzal feltölteni.)  Wink
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:43:26 »

Ha már olaj. Mennyi ideig áll el, ha fel van bontva? A tavalyi 5 literesből is, meg az ideiből is maradt és arra gondolotam a kettőt összeöntöm, kevesebb helyet foglal. Ráadásul mivel nem kell utánatölteni 2-3 csere múlva marad 4-5 l. (Na jó persze, nem akarom azzal feltölteni.)  Wink

Rá van írva a flakonra (bontatlanul talán 1-2 év)......de felbontás után szerintem nem sokáig.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 16:04:39 »

az 5 literes kannából fog maradni későbbre utántölteni Smiley

Ilyet rendeltem!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 16:10:29 »

Ha már olaj. Mennyi ideig áll el, ha fel van bontva? A tavalyi 5 literesből is, meg az ideiből is maradt és arra gondolotam a kettőt összeöntöm, kevesebb helyet foglal. Ráadásul mivel nem kell utánatölteni 2-3 csere múlva marad 4-5 l. (Na jó persze, nem akarom azzal feltölteni.)  Wink

2 évente literesből veszel 3-4-et.
vagy minden évben a tavalyira öntesz a frissből, így a végén marad 5 liter 1éves olajad  vigyor3
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2014.08.01 péntek, 09:10:48 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!   2001-es 1.8-as benzines mondeom 2 honapja mindig hibakodot dob. A Ford-nál már 2x kiütötték, de mindig elő jön. Azt mondták, az 1-es hengernél dús a keverék.  Hidegen nem indul pöccre, de utánna normálisan müködik. Az olajat nem eszi, a fogyasztása városon kívül 7.5-nél nem több. Az alapjárat nem áll le, de egy pohár víz kölötyögne ha rá állítanám.   A lambda jó, mert azt kimérték.   Valaki, aki tényleg ért hozzá, probáljon meg segíteni!   Előre is köszönöm!

      Josef
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2014.08.02 szombat, 14:31:39 »

na most lett minden faxa!Megjött a rendelt gyujtomadzagszett(valami bremi) beraktam,es tadaaa,megy a tepsi ,nem epilepsziaskodik.Külön örülök hogy a lecserelt bosch trafomat kikukaztam kidobas utan,legalabb lesz egy tarcsi!kösz mindenkinek!
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2014.08.02 szombat, 14:38:42 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!   2001-es 1.8-as benzines mondeom 2 honapja mindig hibakodot dob. A Ford-nál már 2x kiütötték, de mindig elő jön. Azt mondták, az 1-es hengernél dús a keverék.  Hidegen nem indul pöccre, de utánna normálisan müködik. Az olajat nem eszi, a fogyasztása városon kívül 7.5-nél nem több. Az alapjárat nem áll le, de egy pohár víz kölötyögne ha rá állítanám.   A lambda jó, mert azt kimérték.   Valaki, aki tényleg ért hozzá, probáljon meg segíteni!   Előre is köszönöm!

      Josef

Csak egy hengerre nem tudja nézni a lambdát a rendszer, mert a leömlőben a négy hengert látja már együtt (a hibakódoknál a Bank 1 = 1-es hengersor).
Mi volt a pontos hibakód?
Alapjáraton megy minden henger? Kompresszió? Fals levegőt nem szív valahol?

Rendes diagnosztikára kéne venni, nem olyanra, hogy csak kiolvassák és kitörlik a hibakódot.

Szerk: Hol van géeser? Az ilyesmi az ő reszortja lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.02 szombat, 14:40:44 írta tpmportal » Naplózva
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 01:16:20 »

Sziasztok, vettem Angliában egy mk3 2.0 Ghia x- et. Duratec és füstöl mint a veszett, hibákakod nincs,  kB fel évet allt. Trafo gyertyát gyujtokabeleket cseréltem. Kicsit ingadozik az alapjarat is, de turaztatasra füstöl nagyon. Ötlet valakinek mit nézzék meg a következőkben, mi csereljek?  Köszi előre is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 02:05:49 »

Sziasztok, vettem Angliában egy mk3 2.0 Ghia x- et. Duratec és füstöl mint a veszett, hibákakod nincs,  kB fel évet allt. Trafo gyertyát gyujtokabeleket cseréltem. Kicsit ingadozik az alapjarat is, de turaztatasra füstöl nagyon. Ötlet valakinek mit nézzék meg a következőkben, mi csereljek?  Köszi előre is.

Milyen színű a füst?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 03:44:26 »

Milyen színű a füst?
Nem koromfekete mint a dízel, világosabb szürkés.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 12:49:19 »

Nem koromfekete mint a dízel, világosabb szürkés.

Ha világos szürke, az lehet tömítetlenség miatt égéstérbe jutó olaj miatt. Ez elég intenzív füstölést is tud okozni.
Ha sötét, kormos, akkor az lehet elégetlen benzin. Erről az autó hátulján lerakódó koromszemcsék is árulkodnak. Ilyenkor jellemzően terhelésen figyelhető meg füst és benzinesnél nemigazán tud látványos mértéket ölteni. Sok dolog okozhatja.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 16:01:07 »

Sziasztok!

A mai nap kiolvastam az autóból 2 hibakódot:

1. P1432 termosztátfűtés vezérlőáramkör

2. P1520 Imrc áramkör meghibásodás

A sárga lámpám nem világít, az autó rendben megy.
Szerintetek kell most ezzel a helyzettel kezdenem valamit?

Üdv Gábor
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 16:11:38 »

Sziasztok!

A mai nap kiolvastam az autóból 2 hibakódot:

1. P1432 termosztátfűtés vezérlőáramkör

2. P1520 Imrc áramkör meghibásodás

A sárga lámpám nem világít, az autó rendben megy.
Szerintetek kell most ezzel a helyzettel kezdenem valamit?

Üdv Gábor
Töröld ki,  s ha visszajön akkor igen.
Lehet régről maradt benne.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 08:30:49 »

Hétvégi olajcsere alkalmával egy kicsit fölül szinteztem, most a nívóálca szerint max felett van az olajszint, de a gyári 5 literes flakon alján is maradt még olaj, tehát nem lőhettem nagyon fölé. sztem 2-3 dl -el lehet benne több. Érdemes leszivatni, vagy ennyi még belefér ?  Kösz, FD.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 09:13:51 »

Hétvégi olajcsere alkalmával egy kicsit fölül szinteztem, most a nívóálca szerint max felett van az olajszint, de a gyári 5 literes flakon alján is maradt még olaj, tehát nem lőhettem nagyon fölé. sztem 2-3 dl -el lehet benne több. Érdemes leszivatni, vagy ennyi még belefér ?  Kösz, FD.
Nem kell komolyan venni, csak álca!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 12:49:34 »

Hétvégi olajcsere alkalmával egy kicsit fölül szinteztem, most a nívóálca szerint max felett van az olajszint, de a gyári 5 literes flakon alján is maradt még olaj, tehát nem lőhettem nagyon fölé. sztem 2-3 dl -el lehet benne több. Érdemes leszivatni, vagy ennyi még belefér ?  Kösz, FD.
Nekem is majdnem fél éve cserekor túltöltötték. Itt a többiek azt mondták, ne foglakozzak vele, ha akar a többlet majd eltávozik belőle. De még mindig úgy van. Kb. nekem is saccra 2-3 dl a többlet. Szóval szerintem hagyd nyugodtan.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:39:12 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne, hogy alacsony töltés miatt rángathat a motor? A jelenség az hogy alapjáraton amikor nincs semmilyen fogyasztó bekapcsolva,akkor nem rángat,viszont ha bekapcsolom a klimat,meg lámpákat,akkor olyan mint amikor kihagy a gyujtás. Viszont elindulasnal mindig berángat,ill. alacsony fordulatról való gyorsításkor.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:47:48 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne, hogy alacsony töltés miatt rángathat a motor? A jelenség az hogy alapjáraton amikor nincs semmilyen fogyasztó bekapcsolva,akkor nem rángat,viszont ha bekapcsolom a klimat,meg lámpákat,akkor olyan mint amikor kihagy a gyujtás. Viszont elindulasnal mindig berángat,ill. alacsony fordulatról való gyorsításkor.

Olvasd el a műszertesztet a FAQ-ban. Ott le van írva, hogy mikor mennyinek kell lennie a töltésnek. Vagy rákötsz egy multimétert az akksira és megméred. Egyébként előfordulhat.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:58:41 »

Olvasd el a műszertesztet a FAQ-ban. Ott le van írva, hogy mikor mennyinek kell lennie a töltésnek. Vagy rákötsz egy multimétert az akksira és megméred. Egyébként előfordulhat.

Fogyasztók nélkül 13,5V
Fogyasztók bekapcsolása estén lemegy szépen lassan majdnem12,0 V, de ha gázt adok akkor sem megy 13,5V fölé. Én úgy tudom hogy 13,8 alá nem mehet, de megnézem az értékeket.Régen amúgy 14,2V-os toltesem volt.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2014.08.05 kedd, 09:05:48 »

Fogyasztók nélkül 13,5V
Fogyasztók bekapcsolása estén lemegy szépen lassan majdnem12,0 V, de ha gázt adok akkor sem megy 13,5V fölé. Én úgy tudom hogy 13,8 alá nem mehet, de megnézem az értékeket.Régen amúgy 14,2V-os toltesem volt.

Eztalán segíteni fog, ha ragaszkodsz a töltés problémához:
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=267&akt=
Naplózva
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2014.08.06 szerda, 12:19:43 »

Sziasztok!
2001. 1.8 125le benzineshez hol lehet a legolcsóbban szívósort kapni?

Szia! Sikerült szívósort szerezni? Nekem is van egy elfekvőben kb 1 hónapot volt a kocsiban
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2014.08.06 szerda, 14:49:55 »

Szia! Sikerült szívósort szerezni? Nekem is van egy elfekvőben kb 1 hónapot volt a kocsiban
Igen, már sikerült. Köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2014.08.06 szerda, 21:42:59 »

Üdv mindenkinek! ha emlékeztek még rá ígértem,hogy megírom a fejleményeket nos 1-es henger kipufogó szelep beégés volt a baj komplett hengerfej felújítás-mechanikus kenő beépítés pár szilent+apróságok -egy vagyonba került,de nagyon f...a lett. Visszafelé vagy 8-900 km után egy gyönge versenynél látom ám,hogy füstöl rendesen azóta zabálja az olajat val.szeg gyűrű törés még nem néztem meg tüzetesebben,de nen nagyon lehet más. EZ van-csak finoman!! falbav falbav
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 14:13:14 »

Üdv mindenkinek! ha emlékeztek még rá ígértem,hogy megírom a fejleményeket nos 1-es henger kipufogó szelep beégés volt a baj komplett hengerfej felújítás-mechanikus kenő beépítés pár szilent+apróságok -egy vagyonba került,de nagyon f...a lett. Visszafelé vagy 8-900 km után egy gyönge versenynél látom ám,hogy füstöl rendesen azóta zabálja az olajat val.szeg gyűrű törés még nem néztem meg tüzetesebben,de nen nagyon lehet más. EZ van-csak finoman!! falbav falbav

Ha gyűrűtörés, az elég gáz. Szépen el tudja intézni a hengert. De az is lehet,hogy a hengerfej tömítésnél engedi az olajat a hengerbe. Mérjetek kompressziót, az sokmindent elárul.
Naplózva
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 20:51:38 »

Egyenlőre nincs komolyabb gáz-indul,jár gyönyörűen jól megy,jól kajál stb. majd méretek,persze azt nemtartom valószínűnek,hogy a tömítéssel lenne baj most lett a hengerfej felújítva.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 21:19:31 »

Egyre sűrűbben jön fel az egr szelep hiba. GSR kolléga tanácsára cserélek és nem csak takarítgatom. Valakinek van tapasztalata, hogy takarítás vagy csere után,  hogy bírják a benzinmotoros mondeok egr szelepei?
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.07 csütörtök, 21:22:20 írta nagyzotya » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2014.08.08 péntek, 09:42:32 »

Egyenlőre nincs komolyabb gáz-indul,jár gyönyörűen jól megy,jól kajál stb. majd méretek,persze azt nemtartom valószínűnek,hogy a tömítéssel lenne baj most lett a hengerfej felújítva.

Az még nem jelent semmit. A szerelő is ember.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2014.08.11 hétfő, 08:55:02 »

Üdv mindenkinek! ha emlékeztek még rá ígértem,hogy megírom a fejleményeket nos 1-es henger kipufogó szelep beégés volt a baj komplett hengerfej felújítás-mechanikus kenő beépítés pár szilent+apróságok -egy vagyonba került,de nagyon f...a lett. Visszafelé vagy 8-900 km után egy gyönge versenynél látom ám,hogy füstöl rendesen azóta zabálja az olajat val.szeg gyűrű törés még nem néztem meg tüzetesebben,de nen nagyon lehet más. EZ van-csak finoman!! falbav falbav
Ha a gyűrű cserés volt, akkor egy ideig csak finoman szabad közlekedni. Nekem is nemrég volt cserélve a motorban pár dolog (köztük a dugyattyúgyűrűk is), és mondta a szerelő, hogy próbáljak meg ~2000km-t úgy menni, hogy nem nagyon pörgetem a fordulatot 3000fölé, hogy a dolgok egymáshoz idomuljanak, "összekopjanak".
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2014.08.11 hétfő, 10:09:07 »

Ha a gyűrű cserés volt, akkor egy ideig csak finoman szabad közlekedni. Nekem is nemrég volt cserélve a motorban pár dolog (köztük a dugyattyúgyűrűk is), és mondta a szerelő, hogy próbáljak meg ~2000km-t úgy menni, hogy nem nagyon pörgetem a fordulatot 3000fölé, hogy a dolgok egymáshoz idomuljanak, "összekopjanak".

Egy gyűrűtörést elég ritkán lehet cserével orvosolni.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2014.08.11 hétfő, 10:12:10 »

Egy gyűrűtörést elég ritkán lehet cserével orvosolni.

Így van, azért kell bejáratósan közlekedni vele csere után (ha valamiért cserélve lett), hogy ne törjön el.  Wink
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2014.08.13 szerda, 12:51:53 »

Sziasztok!

Egy 2004-es 1.8-as benzines (125LE) autóm van egy hónapja. Nehezen indul a motor. Akksit cseréltem benne, mert 10 éves és 43Ah volt. Most egy motorcraft 58 Ah van benne. De a régi aksi is forgatta rendesen és az új is forgatja. Ma is vagy 4másodpercig indítóztam, mely nagyon hosszúnak tűnnik. Szerintettek mi lehet a gond? Benzinszűrőt egy hónapja cseréltem, a gyertyák rendben. De csak indításkor van probléma, utána minden rendben. Alapjárat stabil, dinamika jó, fogyasztás normális. Van valakinek valamilyen tapasztalat, hogy mit kellene megnézni?

Előre is kösz.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2014.08.13 szerda, 13:06:28 »

Van valakinek valamilyen tapasztalat, hogy mit kellene megnézni?
Tankolj máshol próbából, pöccintsd neki egy kis gázt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2014.08.13 szerda, 13:54:37 »

Sziasztok!

Egy 2004-es 1.8-as benzines (125LE) autóm van egy hónapja. Nehezen indul a motor. Akksit cseréltem benne, mert 10 éves és 43Ah volt. Most egy motorcraft 58 Ah van benne. De a régi aksi is forgatta rendesen és az új is forgatja. Ma is vagy 4másodpercig indítóztam, mely nagyon hosszúnak tűnnik. Szerintettek mi lehet a gond? Benzinszűrőt egy hónapja cseréltem, a gyertyák rendben. De csak indításkor van probléma, utána minden rendben. Alapjárat stabil, dinamika jó, fogyasztás normális. Van valakinek valamilyen tapasztalat, hogy mit kellene megnézni?

Előre is kösz.

A kezelésiben asszem le is van írva. Ha nem indul elsőre, akkor indítás előtt nyomsz egy kövér gázt, majd indítasz és közben engeded vissza a gázpedált.
Naplózva
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:18:58 »

Sziasztok,

kuplung csere és gyertya csere után is gethes a Mondeo ,  váltás után mintha akadozva menne, kb olyan érzés mint amikor készül lefulladni, de ha nem váltok fel hamar, hanem kihúzatom rendesen, akkor nem annyira jon elő a probléma, viszonylag simán megy.
van valakinek ötlete, milyen problémát kellene keresni? Akikhez vittem, ott a gyertya cseréig jutottunk.. de ugye a problémát nem oldotta meg. lehet vele elni, de felek tole, hogy pont egy hosszabb tavon hagy cserben. ja és az  akku is vadiúj
2001 1.8 ambiente

esetleg Hajdúszoboszló-Debrecen kornyeken tud valaki egy hozzaerto szakembert?
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.14 csütörtök, 18:20:38 írta msl » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:20:58 »

Sziasztok,

kuplung csere és gyertya csere után is gethes a Mondeo ,  váltás után mintha akadozva menne, kb olyan érzés mint amikor készül lefulladni, de ha nem váltok fel hamar, hanem kihúzatom rendesen, akkor nem annyira jon elő a probléma, viszonylag simán megy.
van valakinek ötlete, milyen problémát kellene keresni? Akikhez vittem, ott a gyertya cseréig jutottunk.. de ugye a problémát nem oldotta meg. lehet vele elni, de felek tole, hogy pont egy hosszabb tavon hagy cserben.
2001 1.8 ambiente

esetleg Hajdúszoboszló-Debrecen kornyeken tud valaki egy hozzaerto szakembert?

Trafó és/vagy gyújtókábel.
Naplózva
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 19:25:15 »

Trafó és/vagy gyújtókábel.

köszi
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 19:25:49 »

Trafó és/vagy gyújtókábel.
Gyújtókábelszettből milyet érdemes venni ami a legolcsóbb és a legjobb?
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 19:56:59 »

Gyújtókábelszettből milyet érdemes venni ami a legolcsóbb és a legjobb?

Nekem ez vált be:

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/7539-gyujtokabel-ford-mondeo-2000-2007-1_8
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 19:57:05 »

Gyújtókábelszettből milyet érdemes venni ami a legolcsóbb és a legjobb?

Nem tudom, nekem gyújtásalkatrészekből beteges gyári-mániám van.
Naplózva
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 20:27:51 »

Trafó és/vagy gyújtókábel.

Lehet valami osszefugges, hogy inditaskor is erolkodik kicsit, de kis gazadasra mindig beindul?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 20:44:05 »

Lehet valami osszefugges, hogy inditaskor is erolkodik kicsit, de kis gazadasra mindig beindul?

Akár lehet is. De ilyen indítás utáni lefulladás, második indításra csak forog-forog és hasonlók elő fordul ezekkel a motorokkal amúgyis.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2014.08.15 péntek, 13:47:32 »

Sziasztok!

Segítsetek nekem. Benzinesbe milyen akkumulatort kell venni 58 vagy 60 ah-at.
Elore is koszi a valaszokat!

Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2014.08.15 péntek, 13:56:22 »

Segítsetek nekem. Benzinesbe milyen akkumulatort kell venni 58 vagy 60 ah-at.
2 Ah ide vagy oda nem számít, akkor már inkább amelyiknek nagyobb az indítóárama. Egyébként pedig olyat ami bírja a Ford intelligens töltőrendszerét. Ezüst-Kalcium, vagy Kalcium-kalcium rendszerű akksit.
Naplózva
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2014.08.15 péntek, 15:14:45 »

Lehet valami osszefugges, hogy inditaskor is erolkodik kicsit, de kis gazadasra mindig beindul?
Szinte biztos hogy gyerta/kábel/trafó gond lesz.
Nekem reggelente a hidegindításnál is ugrált a fordulatom (kis gázadásra beállt), majd ahogy csúsztattam a kuplungot ugyan ez a "fulladós" jelenség volt + menet közben kb 3000-es fordulatig rántott párat az autó ahogy gyorsítottam.
Legutóbb az egész gyújtást lecseréltettem (ugyanezt a valeo kábelszettet tettük bele, amit már linkeltek), NGK gyertyákat és egy NGK trafót!
Eddig hibátlanul működik (le is kopogom  nyes ) kb 800km telt el a csere óta.
Mellékesen a szerelőm álláspontja az volt, hogy a trafóm mondta fel a szolgálatot.
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.