Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:35:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4636667 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8450 Dátum:
2015.04.21 kedd, 11:09:37 »
Köszönöm, egy próbát megér
Naplózva
anzska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8451 Dátum:
2015.04.21 kedd, 15:21:03 »
Sziasztok!
Anzska vagyok, 2001-es 1.8-as benzines tulaj.
Lassan 3 hete, menet közben a vízpumpa-csapágy megadta magát, elfolyt a víz és túlmelegedett a motor.
Ebből mindössze annyit vettem észre, hogy füstölögve megállt az autó.
Most két lehetőség előtt állok:
1. Motor nagygenerál: kaptam rá árajánlatot a szerelőmtől, 385e, ebben benne van a nagygenerál + vízpumpa és vezérléscsere is. Kérdésem az lenne, hogy merjem-e generáloztatni? Azért félek ettől, mert nem lehet tudni, hogy mekkora hőterhelést kapott a motor, milyen egyéb rejtett hibái jöhetnek elő még később.
2. Motorcsere: csak típusazonosban gondolkodom, de sehol nem találok hírdetve... Ill. találtam egyet az autoalkatresz.hu-n, de hiába hívogatom a két telefonszámot, nem veszik fel... Igaz, hogy az a motor nem 2001-es, hanem 2004-es...
Tanácsot, tapasztalatot, észrevételt, bármit meghallgatok Tőletek és nagyon megköszönöm!
Üdv,
Anzska
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8452 Dátum:
2015.04.21 kedd, 15:26:04 »
Szerintem olcsóbban jársz ha motorcserénél döntesz, de akkor még vedd számításba az átpapírozást is meg az eredetvizsgát is, de összességében olcsóbb!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8453 Dátum:
2015.04.21 kedd, 15:33:44 »
Idézetet írta: anzska - 2015.04.21 kedd, 15:21:03
Sziasztok!
Anzska vagyok, 2001-es 1.8-as benzines tulaj.
Lassan 3 hete, menet közben a vízpumpa-csapágy megadta magát, elfolyt a víz és túlmelegedett a motor.
Ebből mindössze annyit vettem észre, hogy füstölögve megállt az autó.
Most két lehetőség előtt állok:
1. Motor nagygenerál: kaptam rá árajánlatot a szerelőmtől, 385e, ebben benne van a nagygenerál + vízpumpa és vezérléscsere is. Kérdésem az lenne, hogy merjem-e generáloztatni? Azért félek ettől, mert nem lehet tudni, hogy mekkora hőterhelést kapott a motor, milyen egyéb rejtett hibái jöhetnek elő még később.
2. Motorcsere: csak típusazonosban gondolkodom, de sehol nem találok hírdetve... Ill. találtam egyet az autoalkatresz.hu-n, de hiába hívogatom a két telefonszámot, nem veszik fel... Igaz, hogy az a motor nem 2001-es, hanem 2004-es...
Tanácsot, tapasztalatot, észrevételt, bármit meghallgatok Tőletek és nagyon megköszönöm!
Üdv,
Anzska
Bár nekem kettesem van, de adtam el bontásból ilyen motort és egész baráti volt az ára. Gondolom a 3-as drágább, de ha korrekt eladót fox ki, az átpapírozást is beleszámítva lényegesen olcsóbb lehet.
Sőt, ha van lehetőséged letárolásra én még egy komplett autóban is elgondolkodnék, így az egyebek kiárusításával még vissza is jöhet a motor ára.
UFF
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8454 Dátum:
2015.04.22 szerda, 19:22:10 »
Sziasztok!
A termosztátot kicseréltettem nem fűtöttre, de a helyzet változatlan, a hűtő nem nagyon hűt, ellenben a ventillátor megy mint az állat
Mondjuk lehet nem a legjobb szerelőhöz vittem aki szétvágta a fütött termosztátom hogy megnézze milyen belülről!!! Na ez a szerelő mondta hogy nem baj használjam bátran nem lesz semmi baja de kell neki hogy húzatva legyen jó sokat hogy kilevegőztessem a rendszert. Erre nincs valami jobb módszer? lehet hogy sz.a a zárósapkám? vagy más ötlet? komolyan nincs itt valami hozzáértő mondeós aki Miskolc környékén lakik és esetleg ránézne? már a márkaszervízben is csalódtam akik egy riasztót nem képesek bekötni mert nem tudják hogy kell ráhangolni a távirányítómat a vezérlőre:( Segííítség
Naplózva
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8455 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:12:26 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2015.04.22 szerda, 19:22:10
Sziasztok!
A termosztátot kicseréltettem nem fűtöttre, de a helyzet változatlan, a hűtő nem nagyon hűt, ellenben a ventillátor megy mint az állat
Mondjuk lehet nem a legjobb szerelőhöz vittem aki szétvágta a fütött termosztátom hogy megnézze milyen belülről!!! Na ez a szerelő mondta hogy nem baj használjam bátran nem lesz semmi baja de kell neki hogy húzatva legyen jó sokat hogy kilevegőztessem a rendszert. Erre nincs valami jobb módszer? lehet hogy sz.a a zárósapkám? vagy más ötlet? komolyan nincs itt valami hozzáértő mondeós aki Miskolc környékén lakik és esetleg ránézne? már a márkaszervízben is csalódtam akik egy riasztót nem képesek bekötni mert nem tudják hogy kell ráhangolni a távirányítómat a vezérlőre:( Segííítség
Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot.
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8456 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:23:33 »
Idézetet írta: vafer - 2015.04.22 szerda, 20:12:26
Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot.
Hát nekem ez a 3. termosztát
volt hőmérséklet jeladó, vízpumpa, klímanyomásszabályzó csere, diagnosztika vagy 5 x, meg újra tanítása az egész vezérlésnek, dugulás ellenőrzés, felsorolni is sok, kezdem feladni, elkeserítő a helyzet. A tartály meg kupak cserén gondolkodtam én is, de ezekszerint lehet az is felesleges lenne
Na kíváncsi leszek mi lesz a végső megoldás, kitartás mindkettönknek meg jó sok pénzt hozzá (Remélem tényleg csak sok a levegő az állandó megbontás miatt, jól széthajtom, oszt legfeljebb hengerfejes is lesz a végére
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8457 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:30:25 »
Idézetet írta: vafer - 2015.04.22 szerda, 20:12:26
Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot.
Még egy eshetőség is van, (sajnos találkoztam ilyennel, igaz diesel Toyotánál), átégett a hengerfejtömítés.
Naplózva
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8458 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:43:21 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.22 szerda, 20:30:25
Még egy eshetőség is van, (sajnos találkoztam ilyennel, igaz diesel Toyotánál), átégett a hengerfejtömítés.
Most volt felújitva a hengerfej, új tömités(nem volt átégve a régi), sikolás stb.. A hűtés téma előtte is megvolt és utána is megmaradt.
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8459 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:59:57 »
Idézetet írta: vafer - 2015.04.22 szerda, 20:43:21
Most volt felújitva a hengerfej, új tömités(nem volt átégve a régi), sikolás stb.. A hűtés téma előtte is megvolt és utána is megmaradt.
akkor ez az eshetőség is kipipálva.
Naplózva
pilot001
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Cruiser
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8460 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 12:56:42 »
Üdv !
1.8 HE motor...
Merre folyik a hütővíz
Pumpától a blokkba vagy a pumpától a hűtő felé ? - tehát az utas oldalon van a pumpa.
Naplózva
2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8461 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 13:16:27 »
Ma kivettem a gyertyákat, és azt tapasztaltam, hogy az egyik gyertya erőssen korrodált. Lefénykepeztem a hengerfej gyertyafuratát, és az látszik, hogy a dugattyú tetején is található levált korrodált darabkák.
Többi három gyertyánál ez nem tapasztalható és a dugattyú teteje is normális.
Most kell aggódnom? Víz nem fogyott, olaj szint rendben.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
KalEl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8462 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 14:50:57 »
Sziasztok,
Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,
Naplózva
--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8463 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 15:17:58 »
Idézetet írta: KalEl - 2015.04.27 hétfő, 14:50:57
Sziasztok,
Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,
Kétszer is átment az enyém. Rendben volt minden érték.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8464 Dátum:
2015.04.28 kedd, 12:21:57 »
Idézetet írta: KalEl - 2015.04.27 hétfő, 14:50:57
Sziasztok,
Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,
átmegy. Szerintem max 0km-es motornál lehet értékkülönbséget látni. Használt mocinál szerintem még javulnak is az értékek, legalábbis nekem jobb volt utána.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8465 Dátum:
2015.04.28 kedd, 12:31:57 »
Sziasztok!
Használ valaki benzineshez olajelválasztó,olajlecsapato tankot?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8466 Dátum:
2015.04.28 kedd, 20:00:28 »
Kedves mindenki,
hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek
Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.
Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.
Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?
köszönöm előre is mindent választ!
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8467 Dátum:
2015.04.28 kedd, 20:58:01 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.04.28 kedd, 20:00:28
Kedves mindenki,
hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek
Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.
Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.
Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?
köszönöm előre is mindent választ!
Szia,
Hidegen mekkora az alapjárat? Ha megálltál, visszaesik a fordulat? Álló helyzetben felpörgetve normális?
Zsolio
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8468 Dátum:
2015.04.28 kedd, 21:32:36 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.04.28 kedd, 20:00:28
Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.
Motortérbe benéztél ? Nem tüsténkedett egy nyerst ? Preferálják a vákumcső gumirozott részét, sajnos tapasztalatból írom.
Naplózva
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8469 Dátum:
2015.04.28 kedd, 21:45:38 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.04.28 kedd, 20:58:01
Szia,
Hidegen mekkora az alapjárat? Ha megálltál, visszaesik a fordulat? Álló helyzetben felpörgetve normális?
Zsolio
Hidegen magasan kezdi,kb 1800 körül aztán leesik végül beáll normálisra,
meleg motornál 8-900.
Igen,amint megállok leesik normális alapjaratra. A sima felporgetes jo ötlet megnézem majd.
Naplózva
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8470 Dátum:
2015.04.28 kedd, 21:46:51 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.28 kedd, 21:32:36
Motortérbe benéztél ? Nem tüsténkedett egy nyerst ? Preferálják a vákumcső gumirozott részét, sajnos tapasztalatból írom.
Jo gondolat de garázsban all igy ez kizart.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8471 Dátum:
2015.04.29 szerda, 08:14:54 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.04.28 kedd, 21:45:38
Hidegen magasan kezdi,kb 1800 körül aztán leesik végül beáll normálisra,
meleg motornál 8-900.
Igen,amint megállok leesik normális alapjaratra. A sima felporgetes jo ötlet megnézem majd.
Próbáld ki:
Egyenletes tempónál nyomd meg először a féket (nem kell erősen), és közben nyomd ki a kuplungot is(de először a fék legyen benyomva, és mindkettő legyen nyomva). Így is fenn marad a fordulat?
Naplózva
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8472 Dátum:
2015.04.29 szerda, 19:46:10 »
Szerelt vagy szereltett már valaki MK3 sebváltót? Facelift utáni váltót -> facelift előtti Mondeo-ra?
Van ere műszaki megoldás (sebesség visszajelzésre gondolok)?
Naplózva
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8473 Dátum:
2015.04.29 szerda, 22:03:39 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, tudtok valakit ajánlani, aki foglalkozik szívósor javítással? Rossz előjel egyelőre nincs (csak a megtett 210.000 km), megelőzni szeretném a problémát...
Előre is köszi a választ!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8474 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 08:07:44 »
Idézetet írta: tulszi - 2015.04.29 szerda, 22:03:39
Sziasztok!
Érdeklődnék, tudtok valakit ajánlani, aki foglalkozik szívósor javítással? Rossz előjel egyelőre nincs (csak a megtett 210.000 km), megelőzni szeretném a problémát...
Előre is köszi a választ!
Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8475 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:32:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.04.30 csütörtök, 08:07:44
Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.
Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8476 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:51:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.04.30 csütörtök, 08:07:44
Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.
Köszi a választ! Tesztelni teszteltem, nincs hangja. Amiatt kerdeztem, mert volt szerviz aki azt mondta csak leszerelve lehet biztosat mondani. Gondoltam annyi belefér, h megnézetem, aztán max nem cserelek semmit ha nem kell. Nem tervezem eladni az autót legyen rendben, és amúgy is mindennap cipeli a hátsóm
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8477 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 13:57:55 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.30 csütörtök, 12:32:47
Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?
Mert az alkatrészek rosszak, kopottak benne, tengely és a lapátok, ha van hangbeli különbség és ugyan úgy beszippanthatja a motor. Ha nincs rádugva, akkor úgyse működnek a lapátok, de mivel ott vannak, van esély, hogy bekerülnek a motorba, tehát célszerű kiszedni őket.
Én legalábbis így tudom.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8478 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 16:03:07 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.30 csütörtök, 12:32:47
Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?
Lehet ledugózva is használni. Van akinek évek óta így van. Nekem is hónapokat így volt, minden hiba nélkül.
Nekem a szerelőm azt mondta, hogy nem véletlenül van az benne, inkább csináljuk meg, én megvettem a felújító szettet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8479 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 16:03:53 »
Idézetet írta: tulszi - 2015.04.30 csütörtök, 12:51:19
Köszi a választ! Tesztelni teszteltem, nincs hangja. Amiatt kerdeztem, mert volt szerviz aki azt mondta csak leszerelve lehet biztosat mondani. Gondoltam annyi belefér, h megnézetem, aztán max nem cserelek semmit ha nem kell. Nem tervezem eladni az autót legyen rendben, és amúgy is mindennap cipeli a hátsóm
Ha nincs hangja ne foglalkozz vele, fogod hallani amikor kéri a cserét.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8480 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 16:31:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.04.30 csütörtök, 16:03:53
Ha nincs hangja ne foglalkozz vele, fogod hallani amikor kéri a cserét.
Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.
van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8481 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 19:07:46 »
Idézetet írta: tulszi - 2015.04.30 csütörtök, 16:31:08
Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.
van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.
Én Nagyautónál vettem a klubos kedvezményünkkel, a szett 4 lapátot, házzal együtt, tömítést tartalmazott, ha jól emlékszem. A fém mozgató rúdra egyenként kell felfűzni a lapátokat, ha egyszerre akarod áttolni rajta elgörbül.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8482 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 19:18:22 »
A fórumtagságot, hogyan lehet érvényesíteni csak bemondom, hogy klubtag vagyok?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8483 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 19:58:48 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.04.30 csütörtök, 19:18:22
A fórumtagságot, hogyan lehet érvényesíteni csak bemondom, hogy klubtag vagyok?
Általában igen, de van ahol kérik a klubkártyát.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8484 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 22:38:43 »
Klubkártyát hol lehet kérni = kapni?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8485 Dátum:
2015.05.01 péntek, 09:07:28 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.04.30 csütörtök, 22:38:43
Klubkártyát hol lehet kérni = kapni?
A nagy találkozók előtt lehet igényelni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8486 Dátum:
2015.05.01 péntek, 09:20:23 »
Idézetet írta: tulszi - 2015.04.30 csütörtök, 16:31:08
Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.
van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.
Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugózni.
Naplózva
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8487 Dátum:
2015.05.01 péntek, 10:37:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.05.01 péntek, 09:20:23
Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugmózni.
Igen, erről (is) olvastam. Szerencsére 2005-ös vagyok
de a figyelmeztetés mindig jól jön, meglepetések helyett, uh köszi!
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8488 Dátum:
2015.05.01 péntek, 12:10:17 »
Üdv a benyásoknak! Azért néztem be hozzátok mert van egy kollégámnak 2003-as 2literes mondija és a szívósor jobb oldalán lévő, valamit mozgató mechanika szétesik. Egy kis gömbfejről leesik a rúd. Kérdésem, hogy mit mozgat és honnan szerezhető ilyen dolog? Amúgy gyorsításkor rángat a gép.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8489 Dátum:
2015.05.01 péntek, 13:24:26 »
Idézetet írta: Vadász - 2015.05.01 péntek, 12:10:17
Üdv a benyásoknak! Azért néztem be hozzátok mert van egy kollégámnak 2003-as 2literes mondija és a szívósor jobb oldalán lévő, valamit mozgató mechanika szétesik. Egy kis gömbfejről leesik a rúd. Kérdésem, hogy mit mozgat és honnan szerezhető ilyen dolog? Amúgy gyorsításkor rángat a gép.
A gömbfej a szívósori örvénylapátokat mozgatja. Nekünk a benzinesen már évek óta le van akasztva, nincs semmi baja, legalább nem zörögnek a lapátok, meg nem akarja megenni őket a motor. Külön szerintem nem lehet kapni.
A rángatás meg jó eséllyel gyújtás lesz.
Naplózva
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8490 Dátum:
2015.05.01 péntek, 19:03:52 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.04.28 kedd, 20:00:28
Kedves mindenki,
hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek
Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.
Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.
Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?
köszönöm előre is mindent választ!
Üdv
Élő adatokat kell nézni. Ott minden ki fog derülni.
Valószínű hogy falsh levegő jut a rendszerbe valahol. (Nekem például a szívósorom repedt ki annó, egy nem látható helyen)
Esetleg lehet még: alapjárati motor elkoszosodott, vagy szimplán bedöglött!
ps.: A falsh levegő kideríthető még úgy, hogy féktisztítót fújsz (pl szívósorra, vákuumcsövekre), és ha beszívja akkor felpörög kicsit a motor. Így máris látod hol a hiba. Persze jobb ha egy szerelőre bízod a melót.
Sok sikert és kitartást!
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8491 Dátum:
2015.05.02 szombat, 11:08:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.05.01 péntek, 09:20:23
Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugózni.
Igen, ezt tényleg nem írtam, de így van!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8492 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 10:51:12 »
Üdv!
Írtam korábban lehetséges szívosor problémával. Teszteltem is, de azt melegen és csak alapjáraton tettem, úgy nem volt hallható különbség. Ma néztem hidegen, így már hallani, emelve a fordulatot pedig ez bizony csattog. Lehúzva a csövet elhallgat. Megis csere érett.
Hova/kihez érdemes vinni, todtok ajánlani valakit?
Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8493 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 11:02:59 »
Idézetet írta: tulszi - 2015.05.03 vasárnap, 10:51:12
Üdv!
Írtam korábban lehetséges szívosor problémával. Teszteltem is, de azt melegen és csak alapjáraton tettem, úgy nem volt hallható különbség. Ma néztem hidegen, így már hallani, emelve a fordulatot pedig ez bizony csattog. Lehúzva a csövet elhallgat. Megis csere érett.
Hova/kihez érdemes vinni, todtok ajánlani valakit?
Köszi!
Helyileg merre vagy?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8494 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 11:35:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.05.03 vasárnap, 11:02:59
Helyileg merre vagy?
Dunavarsány vagy Budapest XI. Utóbbi melóhely.
Persze hajlandó vagyok menni ha kell, a cél hogy rendben legyen a járgány. Megérdemli.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 21:47:41 írta tulszi
»
Naplózva
csgery
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8495 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 15:43:17 »
Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8496 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 17:58:08 »
Idézetet írta: csgery - 2015.05.03 vasárnap, 15:43:17
Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak?
Túl sok jóra ne számíts. Jó eséllyel motorcsere, vagy motorfelújítás. Ha visszaolvasol ebben a topikban, látni fogod, hogy olajlehúzó gyűrűk és/vagy hengerfal szokta okozni.
Naplózva
csgery
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8497 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 18:46:12 »
Köszi a választ, bár még egy pár dolgot szeretnék megnézetni ( hátha), nem olyan vészes a dolog! És esetleges motorcsere ügyben valakinek valami info?
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8498 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 19:29:23 »
Idézetet írta: csgery - 2015.05.03 vasárnap, 15:43:17
Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak?
Mennyi az annyi?
Azaz mennyi km-en mennyi olaj fogy?
Milyen körülmények között? Nagyobb tempó (autópálya) vagy kisebb sebességnél is?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
csgery
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8499 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:01:33 »
Kissebb sebességnél is, mert nem pályázok. pl most 1 liter ment bele, de azt is megjegyzem azért, hogy a motorburkolat alatt is olajos minden (tömítés megadta magát) de akkor sem ott megy el! De viszont nem füstöl, csak ha tényleg nagy fordulaton pörög!
Sokat megy az autó, de inkább rövidebb távokon!
Naplózva
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ