Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:11:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4655862 alkalommal)
0 Felhasználó és 247 vendég van a témában
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2015.04.21 kedd, 11:09:37 »

Köszönöm, egy próbát megér
Naplózva
anzska
Vendég
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2015.04.21 kedd, 15:21:03 »

Sziasztok!

Anzska vagyok, 2001-es 1.8-as benzines tulaj.
Lassan 3 hete, menet közben a vízpumpa-csapágy megadta magát, elfolyt a víz és túlmelegedett a motor.
Ebből mindössze annyit vettem észre, hogy füstölögve megállt az autó.
Most két lehetőség előtt állok:
1. Motor nagygenerál: kaptam rá árajánlatot a szerelőmtől, 385e, ebben benne van a nagygenerál + vízpumpa és vezérléscsere is. Kérdésem az lenne, hogy merjem-e generáloztatni? Azért félek ettől, mert nem lehet tudni, hogy mekkora hőterhelést kapott a motor, milyen egyéb rejtett hibái jöhetnek elő még később.

2. Motorcsere: csak típusazonosban gondolkodom, de sehol nem találok hírdetve... Ill. találtam egyet az autoalkatresz.hu-n, de hiába hívogatom a két telefonszámot, nem veszik fel... Igaz, hogy az a motor nem 2001-es, hanem 2004-es...

Tanácsot, tapasztalatot, észrevételt, bármit meghallgatok Tőletek és nagyon megköszönöm!

Üdv,
Anzska
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2015.04.21 kedd, 15:26:04 »

Szerintem olcsóbban jársz ha motorcserénél döntesz, de akkor még vedd számításba az átpapírozást is meg az eredetvizsgát is, de összességében olcsóbb!  gun
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2015.04.21 kedd, 15:33:44 »

Sziasztok!

Anzska vagyok, 2001-es 1.8-as benzines tulaj.
Lassan 3 hete, menet közben a vízpumpa-csapágy megadta magát, elfolyt a víz és túlmelegedett a motor.
Ebből mindössze annyit vettem észre, hogy füstölögve megállt az autó.
Most két lehetőség előtt állok:
1. Motor nagygenerál: kaptam rá árajánlatot a szerelőmtől, 385e, ebben benne van a nagygenerál + vízpumpa és vezérléscsere is. Kérdésem az lenne, hogy merjem-e generáloztatni? Azért félek ettől, mert nem lehet tudni, hogy mekkora hőterhelést kapott a motor, milyen egyéb rejtett hibái jöhetnek elő még később.

2. Motorcsere: csak típusazonosban gondolkodom, de sehol nem találok hírdetve... Ill. találtam egyet az autoalkatresz.hu-n, de hiába hívogatom a két telefonszámot, nem veszik fel... Igaz, hogy az a motor nem 2001-es, hanem 2004-es...

Tanácsot, tapasztalatot, észrevételt, bármit meghallgatok Tőletek és nagyon megköszönöm!

Üdv,
Anzska

Bár nekem kettesem van, de adtam el bontásból ilyen motort és egész baráti volt az ára. Gondolom a 3-as drágább, de ha korrekt eladót fox ki, az átpapírozást is beleszámítva lényegesen olcsóbb lehet.
Sőt, ha van lehetőséged letárolásra én még egy komplett autóban is elgondolkodnék, így az egyebek kiárusításával még vissza is jöhet a motor ára.  nyes

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2015.04.22 szerda, 19:22:10 »

Sziasztok!
A termosztátot kicseréltettem nem fűtöttre, de a helyzet változatlan, a hűtő nem nagyon hűt, ellenben a ventillátor megy mint az állat Sad Mondjuk lehet nem a legjobb szerelőhöz vittem aki szétvágta a fütött termosztátom hogy megnézze milyen belülről!!! Na ez a szerelő mondta hogy nem baj használjam bátran nem lesz semmi baja de kell neki hogy húzatva legyen jó sokat hogy kilevegőztessem a rendszert. Erre nincs valami jobb módszer? lehet hogy sz.a a zárósapkám? vagy más ötlet? komolyan nincs itt valami hozzáértő mondeós aki Miskolc környékén lakik és esetleg ránézne? már a márkaszervízben is csalódtam akik egy riasztót nem képesek bekötni mert nem tudják hogy kell ráhangolni a távirányítómat a vezérlőre:( Segííítség
Naplózva
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:12:26 »

Sziasztok!
A termosztátot kicseréltettem nem fűtöttre, de a helyzet változatlan, a hűtő nem nagyon hűt, ellenben a ventillátor megy mint az állat Sad Mondjuk lehet nem a legjobb szerelőhöz vittem aki szétvágta a fütött termosztátom hogy megnézze milyen belülről!!! Na ez a szerelő mondta hogy nem baj használjam bátran nem lesz semmi baja de kell neki hogy húzatva legyen jó sokat hogy kilevegőztessem a rendszert. Erre nincs valami jobb módszer? lehet hogy sz.a a zárósapkám? vagy más ötlet? komolyan nincs itt valami hozzáértő mondeós aki Miskolc környékén lakik és esetleg ránézne? már a márkaszervízben is csalódtam akik egy riasztót nem képesek bekötni mert nem tudják hogy kell ráhangolni a távirányítómat a vezérlőre:( Segííítség
Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás  rinya
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot. taps
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:23:33 »

Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás  rinya
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot. taps

Hát nekem ez a 3. termosztát Sad volt hőmérséklet jeladó, vízpumpa, klímanyomásszabályzó csere, diagnosztika vagy 5 x, meg újra tanítása az egész vezérlésnek, dugulás ellenőrzés, felsorolni is sok, kezdem feladni, elkeserítő a helyzet. A tartály meg kupak cserén gondolkodtam én is, de ezekszerint lehet az is felesleges lenne Sad Na kíváncsi leszek mi lesz a végső megoldás, kitartás mindkettönknek meg jó sok pénzt hozzá (Remélem tényleg csak sok a levegő az állandó megbontás miatt, jól széthajtom, oszt legfeljebb hengerfejes is lesz a végére Smiley
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:30:25 »

Szia!
Nálam már új a kupak, új a tartály és semmi változás  rinya
Már csak egy logikus magyarázat lehet: A hengerfejben a vizhőfok jeladó nem jó és mondjuk 10 fokkal többet érzékel mint a valós, a venti bekapcsol a jeladó alapján, de a termosztát nem nyit mert nem 100, hanem csak 90 a viz. Mondjuk ez hamarabb is eszembe juthatott volna, holnap mérek is egy vizhőfokot. taps

Még egy eshetőség is van, (sajnos találkoztam ilyennel, igaz diesel Toyotánál), átégett a hengerfejtömítés.
Naplózva
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:43:21 »

Még egy eshetőség is van, (sajnos találkoztam ilyennel, igaz diesel Toyotánál), átégett a hengerfejtömítés.
Most volt felújitva a hengerfej, új tömités(nem volt átégve a régi), sikolás stb.. A hűtés téma előtte is megvolt és utána is megmaradt.
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2015.04.22 szerda, 21:59:57 »

Most volt felújitva a hengerfej, új tömités(nem volt átégve a régi), sikolás stb.. A hűtés téma előtte is megvolt és utána is megmaradt.

akkor ez az eshetőség is kipipálva.
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 12:56:42 »



Üdv !

1.8 HE  motor...

Merre folyik a hütővíz Huh?

Pumpától a blokkba vagy a pumpától a hűtő felé ?   - tehát az utas oldalon van a pumpa.

 Huh?
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 13:16:27 »





Ma kivettem a gyertyákat, és azt tapasztaltam, hogy az egyik gyertya erőssen korrodált. Lefénykepeztem a hengerfej gyertyafuratát, és az látszik, hogy a dugattyú tetején is található levált korrodált darabkák.
Többi három gyertyánál ez nem tapasztalható és a dugattyú teteje is normális.
Most kell aggódnom? Víz nem fogyott, olaj szint rendben.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
KalEl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:50:57 »

Sziasztok,

Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,
Naplózva

--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 15:17:58 »

Sziasztok,

Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,

Kétszer is átment az enyém. Rendben volt minden érték.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2015.04.28 kedd, 12:21:57 »

Sziasztok,

Olvastam itt a fórumon az MK3 szívósor típushibáról, és hát én is érintett vagyok a dologban, ráadásul FL előtti(2001es) a gép, ezért még rosszabb a helyzet.
A megoldásról is olvastam, plusz megtaláltam a dugózásos megoldást is, azonban az érdekelne hogy nem jelent ez a megoldás problémát műszaki vizsgáztatásnál?
Át megy úgy a gép a vizsgán? Próbálta vki?
Köszi,

átmegy. Szerintem max 0km-es motornál lehet értékkülönbséget látni. Használt mocinál szerintem még javulnak is az értékek, legalábbis nekem jobb volt utána.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2015.04.28 kedd, 12:31:57 »

Sziasztok!

Használ valaki benzineshez olajelválasztó,olajlecsapato tankot?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:00:28 »

Kedves mindenki,

hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek  worship

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.

Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.

Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?

köszönöm előre is mindent választ!
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:58:01 »

Kedves mindenki,

hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek  worship

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.

Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.

Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?

köszönöm előre is mindent választ!

Szia,

Hidegen mekkora az alapjárat? Ha megálltál, visszaesik a fordulat? Álló helyzetben felpörgetve normális?

Zsolio
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2015.04.28 kedd, 21:32:36 »

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.
Motortérbe benéztél ? Nem tüsténkedett egy nyerst ? Preferálják a vákumcső gumirozott részét, sajnos tapasztalatból írom.
Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2015.04.28 kedd, 21:45:38 »

Szia,

Hidegen mekkora az alapjárat? Ha megálltál, visszaesik a fordulat? Álló helyzetben felpörgetve normális?

Zsolio

Hidegen magasan kezdi,kb 1800 körül aztán leesik végül beáll normálisra,
meleg motornál 8-900.

Igen,amint megállok leesik normális alapjaratra. A sima felporgetes jo ötlet megnézem majd.
Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2015.04.28 kedd, 21:46:51 »

Motortérbe benéztél ? Nem tüsténkedett egy nyerst ? Preferálják a vákumcső gumirozott részét, sajnos tapasztalatból írom.

Jo gondolat de garázsban all igy ez kizart.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2015.04.29 szerda, 08:14:54 »

Hidegen magasan kezdi,kb 1800 körül aztán leesik végül beáll normálisra,
meleg motornál 8-900.

Igen,amint megállok leesik normális alapjaratra. A sima felporgetes jo ötlet megnézem majd.

Próbáld ki:

Egyenletes tempónál nyomd meg először a féket (nem kell erősen), és közben nyomd ki  a kuplungot is(de először a fék legyen benyomva, és mindkettő legyen nyomva). Így is fenn marad a fordulat?
Naplózva
groland
Vendég
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2015.04.29 szerda, 19:46:10 »

Szerelt vagy szereltett már valaki MK3 sebváltót?  Facelift utáni váltót -> facelift előtti Mondeo-ra?
Van ere műszaki megoldás (sebesség visszajelzésre gondolok)?
Naplózva
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2015.04.29 szerda, 22:03:39 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, tudtok valakit ajánlani, aki foglalkozik szívósor javítással? Rossz előjel egyelőre nincs (csak a megtett 210.000 km), megelőzni szeretném a problémát...

Előre is köszi a választ!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 08:07:44 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, tudtok valakit ajánlani, aki foglalkozik szívósor javítással? Rossz előjel egyelőre nincs (csak a megtett 210.000 km), megelőzni szeretném a problémát...

Előre is köszi a választ!

Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 12:32:47 »

Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.

Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 12:51:19 »

Addig felesleges hozzányúlni ameddig nincs hangja. Teszteld le, ha lehúzod a vákumcsövet, ha megszünik a szívósor hang, akkor csere, ha ugyan olyan szépen jár, akkor nem kell foglalkozni még vele. Fogod hallani, amikor elkopott.
40e Ft körül van felújító szett, teljesen elég, nem kell kompletten cserélni.

Köszi a választ! Tesztelni teszteltem, nincs hangja. Amiatt kerdeztem, mert volt szerviz aki azt mondta csak leszerelve lehet biztosat mondani. Gondoltam annyi belefér, h megnézetem, aztán max nem cserelek semmit ha nem kell. Nem tervezem eladni az autót legyen rendben, és amúgy is mindennap cipeli a hátsóm  Smiley
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 13:57:55 »

Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?

Mert az alkatrészek rosszak, kopottak benne, tengely és a lapátok, ha van hangbeli különbség és ugyan úgy beszippanthatja a motor. Ha nincs rádugva, akkor úgyse működnek a lapátok, de mivel ott vannak, van esély, hogy bekerülnek a motorba, tehát célszerű kiszedni őket.

Én legalábbis így tudom.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 16:03:07 »

Ha a vákuukcső lehúzásával meg lehet szüntetni a szívósor hangját, akkor miért nem lehet a vákuukcsövet lehúzva hagyni?

Lehet ledugózva is használni. Van akinek évek óta így van. Nekem is hónapokat így volt, minden hiba nélkül.
Nekem a szerelőm azt mondta, hogy nem véletlenül van az benne, inkább csináljuk meg, én megvettem a felújító szettet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 16:03:53 »

Köszi a választ! Tesztelni teszteltem, nincs hangja. Amiatt kerdeztem, mert volt szerviz aki azt mondta csak leszerelve lehet biztosat mondani. Gondoltam annyi belefér, h megnézetem, aztán max nem cserelek semmit ha nem kell. Nem tervezem eladni az autót legyen rendben, és amúgy is mindennap cipeli a hátsóm  Smiley

Ha nincs hangja ne foglalkozz vele, fogod hallani amikor kéri a cserét. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 16:31:08 »

Ha nincs hangja ne foglalkozz vele, fogod hallani amikor kéri a cserét. Smiley

Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.  Grin van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 19:07:46 »

Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.  Grin van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.

Én Nagyautónál vettem a klubos kedvezményünkkel, a szett 4 lapátot, házzal együtt, tömítést tartalmazott, ha jól emlékszem. A fém mozgató rúdra egyenként kell felfűzni a lapátokat, ha egyszerre akarod áttolni rajta elgörbül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 19:18:22 »

A fórumtagságot, hogyan lehet érvényesíteni csak bemondom, hogy klubtag vagyok?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 19:58:48 »

A fórumtagságot, hogyan lehet érvényesíteni csak bemondom, hogy klubtag vagyok?

Általában igen, de van ahol kérik a klubkártyát.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 22:38:43 »

Klubkártyát hol lehet kérni = kapni? integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2015.05.01 péntek, 09:07:28 »

Klubkártyát hol lehet kérni = kapni? integet2

A nagy találkozók előtt lehet igényelni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2015.05.01 péntek, 09:20:23 »

Úgy lesz! Amúgy a felújító szett mit tartalmaz? Látom lentebb, hogy te azt vetted. Cromaxéknál szoktam vásárolni, 60 körül van 4 pillango meg két valami, amit a képről mem ismetem fel.  Grin van külön csak pill.szelep, az meg nincs 4000/db, pedig gyari ford.

Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugózni.
Naplózva
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2015.05.01 péntek, 10:37:25 »

Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugmózni.

Igen, erről (is) olvastam. Szerencsére 2005-ös vagyok  taps de a figyelmeztetés mindig jól jön, meglepetések helyett, uh köszi! worship
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2015.05.01 péntek, 12:10:17 »

Üdv a benyásoknak! Azért néztem be hozzátok mert van egy kollégámnak 2003-as 2literes mondija és a szívósor jobb oldalán lévő, valamit mozgató mechanika szétesik. Egy kis gömbfejről leesik a rúd. Kérdésem, hogy mit mozgat és honnan szerezhető ilyen dolog? Amúgy gyorsításkor rángat a gép.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2015.05.01 péntek, 13:24:26 »

Üdv a benyásoknak! Azért néztem be hozzátok mert van egy kollégámnak 2003-as 2literes mondija és a szívósor jobb oldalán lévő, valamit mozgató mechanika szétesik. Egy kis gömbfejről leesik a rúd. Kérdésem, hogy mit mozgat és honnan szerezhető ilyen dolog? Amúgy gyorsításkor rángat a gép.

A gömbfej a szívósori örvénylapátokat mozgatja. Nekünk a benzinesen már évek óta le van akasztva, nincs semmi baja, legalább nem zörögnek a lapátok, meg nem akarja megenni őket a motor. Külön szerintem nem lehet kapni.
A rángatás meg jó eséllyel gyújtás lesz.
Naplózva
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:03:52 »

Kedves mindenki,

hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek  worship

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.

Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.

Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?

köszönöm előre is mindent választ!

Üdv
Élő adatokat kell nézni. Ott minden ki fog derülni.
Valószínű hogy falsh levegő jut a rendszerbe valahol. (Nekem például a szívósorom repedt ki annó, egy nem látható helyen)
Esetleg lehet még: alapjárati motor elkoszosodott, vagy szimplán bedöglött!

ps.: A falsh levegő kideríthető még úgy, hogy féktisztítót fújsz (pl szívósorra, vákuumcsövekre), és ha beszívja akkor felpörög kicsit a motor. Így máris látod hol a hiba. Persze jobb ha egy szerelőre bízod a melót.

Sok sikert és kitartást! integet2
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2015.05.02 szombat, 11:08:40 »

Azt azért nem árt tudni, hogy a felújító szett a 2003.09(?) után gyártott mondeo szívósorába való. Az az előtt gyártottban a szívósor komplett cserés. Annál szokták kiszedni és ledugózni.

Igen, ezt tényleg nem írtam, de így van!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 10:51:12 »

Üdv!
Írtam korábban lehetséges szívosor problémával. Teszteltem is, de azt melegen és csak alapjáraton tettem, úgy nem volt hallható különbség. Ma néztem hidegen, így már hallani, emelve a fordulatot pedig ez bizony csattog. Lehúzva a csövet elhallgat. Megis csere érett.
Hova/kihez érdemes vinni, todtok ajánlani valakit?
Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 11:02:59 »

Üdv!
Írtam korábban lehetséges szívosor problémával. Teszteltem is, de azt melegen és csak alapjáraton tettem, úgy nem volt hallható különbség. Ma néztem hidegen, így már hallani, emelve a fordulatot pedig ez bizony csattog. Lehúzva a csövet elhallgat. Megis csere érett.
Hova/kihez érdemes vinni, todtok ajánlani valakit?
Köszi!

Helyileg merre vagy?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tulszi
Vendég
« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 11:35:53 »

Helyileg merre vagy?

Dunavarsány vagy Budapest XI. Utóbbi melóhely.
Persze hajlandó vagyok menni ha kell, a cél hogy rendben legyen a járgány. Megérdemli.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 21:47:41 írta tulszi » Naplózva
csgery
Vendég
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 15:43:17 »

Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak? rinya
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 17:58:08 »

Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak? rinya

Túl sok jóra ne számíts. Jó eséllyel motorcsere, vagy motorfelújítás. Ha visszaolvasol ebben a topikban, látni fogod, hogy olajlehúzó gyűrűk és/vagy hengerfal szokta okozni.
Naplózva
csgery
Vendég
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 18:46:12 »

Köszi a választ, bár még egy pár dolgot szeretnék megnézetni ( hátha), nem olyan vészes a dolog! És esetleges motorcsere ügyben valakinek valami info? help
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 19:29:23 »

Sziasztok fórumozók!
Új vagyok a fedélzeten, és segítségre lenne szükségem!
Van egy 2003 1.8/110 mondeom (ráncfelvarrott), és drasztikus olajfogyásra lettem figyelmes. Az autó normál körülmények között nem füstöl,bár kicsit gyenébbnek tartom.A kipufogó vége kormos, kicsit ilyesztő dolog! Illetve érdekes csörgés hallható 1800 fordulat környékén! Mivel Ti többnyire profik vagytok ezen téren, segítsetek, hogy hol kezdjek, mit csináljak, mire számítsak? rinya

Mennyi az annyi?
Azaz mennyi km-en mennyi olaj fogy?
Milyen körülmények között? Nagyobb tempó (autópálya) vagy kisebb sebességnél is?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
csgery
Vendég
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:01:33 »

Kissebb sebességnél is, mert nem pályázok. pl most 1 liter ment bele, de azt is megjegyzem azért, hogy a motorburkolat alatt is olajos minden (tömítés megadta magát) de akkor sem ott megy el! De viszont nem füstöl, csak ha tényleg nagy fordulaton pörög!
Sokat megy az autó, de inkább rövidebb távokon!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.