Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:59:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 534732 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:18:25 »

Csak meg tippeltem. Abbol kiindulva, hogy szerviz könyv alapján 4év alatt bele ment majd 80k km ami évi 20k azóta eltelt 6év szóval csak akkor lehet benne most 120 on pár ezer ha ezután ez a szám évi 8k körülire csökkent. Plusz a váltó gomb és a szoknya rosszabb állapotban van mint az enyémben pedig az 195k ír óra szerint. Bár ez nem bizonyít semmit, de én az ilyeneket mindig szemelött tartom. angel
semmit nem jelent. lehet ott volt egy tulajváltás más igénybevétellel. felesleges ilyeneken találgatni még nem láttad az autót. gombot szoknyát 50ekm alatt is tönkre lehet tenni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:38:54 »

hello

Ezt az autót néztem volna ki szerintetek mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia__xenon-_dig.klima-_borbelso-9189389

Szerintem kicsit drágán adja. Ami tuti, hogy nincs benne, de a felsorolásban szerepel, az a multifunkciós kormány (csak tempomat vezérlés van rajta semmi más), illetve az MP3 lejátszás. A képekből ítélve 6 lemezes Sony van benne, az meg tudtommal nem tud MP3-at lejátszani. El kell menni, meg kell nézni és eldönteni, hogy teszik-e. Lehetőség szerint el kell vinni egy általad kiválasztott szerelőhöz átvizsgáltatni (ha ez nem lehetséges, vinni valakit, aki már látott Mondeot belülről) azután dönteni a vételről. Én nem kapkodnék.
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #652 Dátum: 2015.09.08 kedd, 19:27:57 »

Helló!
Szerintem egy kicsit sokat kérnek érte, bár az Sci-knek fent van az áruk és ez egy jól felszerelt model,de képek alpján biztos több kilométer van benne szerintem. Amúgy én nem javasolnám hogy Sci vegyél.

Azért nem javasolt Sci-t venni mert drágább a szervize, v mert nem egy bevált modell? Több gond lehet vele mint a normál 1.8 v 2.0 benzinesekkel?
Benzinesek köül inkább a 2.0-t venném csak abból is alig van jól felszerelt eladó példány
Egyébként még néztem itt a fórumon egy eladó 2.2 Tdci titaniumot csak attól meg félek egy kicsit a magas szerelési költségek miatt
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:38:36 »

Azért nem javasolt Sci-t venni mert drágább a szervize, v mert nem egy bevált modell? Több gond lehet vele mint a normál 1.8 v 2.0 benzinesekkel?
Benzinesek köül inkább a 2.0-t venném csak abból is alig van jól felszerelt eladó példány
Egyébként még néztem itt a fórumon egy eladó 2.2 Tdci titaniumot csak attól meg félek egy kicsit a magas szerelési költségek miatt

Ne kinézet, hanem állapot alapján válassz. A kinézetet, felszereltséget olcsón tudod fejleszteni. mint ahogy itt sokan meg is tették.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #654 Dátum: 2015.09.08 kedd, 22:40:48 »

Azért nem javasolt Sci-t venni mert drágább a szervize, v mert nem egy bevált modell? Több gond lehet vele mint a normál 1.8 v 2.0 benzinesekkel?
Benzinesek köül inkább a 2.0-t venném csak abból is alig van jól felszerelt eladó példány
Egyébként még néztem itt a fórumon egy eladó 2.2 Tdci titaniumot csak attól meg félek egy kicsit a magas szerelési költségek miatt
Nekem 2,5 éve van meg azóta kopó, fogyó alkatrész csere volt. (fékbetét, olalcsere, szűrők.) Viszont figyelj oda, hogy ezekben is van kettőstömegű. Én már cseréltettem. Na az nem olcsó mulatság.
Más (drágább) még a benzinszűrő (120000 km) és a gyertya (60000 km). Én pont a felszereltség miatt vettem.  Wink
A nagynyomású része miatt más a motor (pl más a lambdaszonda,más a termosztát) , de a többi ugyanolyan, mint a sima benzinesek. Nyilván ebben is bele lehet futni rosszabb példányba. Egy állapotfelmérést csináltass, de azért az se szentírás, mert nem szedik szét a kocsit! Kettős tömegű leállításkor csattan, ha csereérett. Kinyomott kuplunggal meg nem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #655 Dátum: 2015.09.09 szerda, 21:21:35 »

Nekem 2,5 éve van meg azóta kopó, fogyó alkatrész csere volt. (fékbetét, olalcsere, szűrők.) Viszont figyelj oda, hogy ezekben is van kettőstömegű. Én már cseréltettem. Na az nem olcsó mulatság.
Más (drágább) még a benzinszűrő (120000 km) és a gyertya (60000 km). Én pont a felszereltség miatt vettem.  Wink
A nagynyomású része miatt más a motor (pl más a lambdaszonda,más a termosztát) , de a többi ugyanolyan, mint a sima benzinesek. Nyilván ebben is bele lehet futni rosszabb példányba. Egy állapotfelmérést csináltass, de azért az se szentírás, mert nem szedik szét a kocsit! Kettős tömegű leállításkor csattan, ha csereérett. Kinyomott kuplunggal meg nem.

Köszi az infót. még erősen gondolkodom egy darabig
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2015.09.10 csütörtök, 00:15:48 »

Köszi az infót. még erősen gondolkodom egy darabig



Én lebeszélnélek az SCI motorokról!Engem is lebeszéltek.Adom tovább. vigyor3
Sok olyan alkatrész van amiből az új sokkal többe kerül mint az 1.8,2.0 benzinesekhez.Bontott alkatrészeket még nagyon nehezen kapsz hozzá.Ha egy vagy két évre tervezel vele,akkor vedd meg és lesz ami lesz.... falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #657 Dátum: 2015.09.10 csütörtök, 06:35:27 »


Én lebeszélnélek az SCI motorokról!Engem is lebeszéltek.Adom tovább. vigyor3
Sok olyan alkatrész van amiből az új sokkal többe kerül mint az 1.8,2.0 benzinesekhez.Bontott alkatrészeket még nagyon nehezen kapsz hozzá.Ha egy vagy két évre tervezel vele,akkor vedd meg és lesz ami lesz.... falbav
Minimum 5 év vagy több mire megint cserélném
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #658 Dátum: 2015.09.12 szombat, 22:08:07 »

Már 100.000 Ft -tal kevesebbért hirdetik.
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
lilluska178
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2015.11.07 szombat, 14:25:14 »

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni, mivel itt korábban is bátran mertem kérdezni Smiley
Szeretnénk használtan venni egy 2006/1 havi , Ford Mondeo Turnier 1.8 Ghia Executive - ot 180665 km-rel, hétfőn megyünk megnézni. Eddig tdci-s mondeonk volt, most szeretnénk váltani benzinesre, ezért is kérem a segítségeteket, hogy mikre figyeljünk amikor megtekintjük. Nyílván elvisszük majd márkaszervízbe, hogy csekkolják ott is majd le Smiley

Köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Lilla
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2015.11.07 szombat, 14:45:45 »

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni, mivel itt korábban is bátran mertem kérdezni Smiley
Szeretnénk használtan venni egy 2006/1 havi , Ford Mondeo Turnier 1.8 Ghia Executive - ot 180665 km-rel, hétfőn megyünk megnézni. Eddig tdci-s mondeonk volt, most szeretnénk váltani benzinesre, ezért is kérem a segítségeteket, hogy mikre figyeljünk amikor megtekintjük. Nyílván elvisszük majd márkaszervízbe, hogy csekkolják ott is majd le Smiley

Köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Lilla
Szia.
Ha lehet választani a 2.0 jobb választás(de nem kötelező).
Szívósor(örvénylapátok) állapota, https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
FL utáni,azzal már kevesebb a problem(tipushibák kijavítva)
Fordulatszám ne ingadozzon(alapjáraton).
Hozzáértő (szak)szervíz.
Triumvirátus állapota(trafó,kábel,gyertya) nem a kinézetéről beszélek  eplus2
Kettőstömegü lendkerék és szerkezete.(csattogás.. Közeledik a csere ideje akkor is, ha álló helyzetben a kuplungot enyhén benyomva remegés érződik rajta.)
Kevés van belőlük,ezért a bontós cuccokkal is ez van.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 15:07:43 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2015.11.07 szombat, 14:58:52 »

Szia!
Ez a kocsi? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia_executive_garanciaval-9500489

Ez nem executive, az executive felszereltségben fűthető-hűthető motoros bőr ülések vannak.

Nekem 5 éve van SCi, a tapasztalataim alapján nem vennék még egyszer SCi-t, hanem inkább sima 2000-es benzinest.
A sima benzineshez képes jóval drágábbak hozzá az üzemanyag ellátás alkatrészei (gyertyák, benzinszűrő, gyújtótekercs, befecskendező, nagynyomású üzemanyagszivattyú, stb.)
A közvetlen befecskendezés miatt ilyenekre számíthatsz:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551

Az enyémben 250E km-nél kellett takarítani a szívórészeket (fent a link) plusz cserélni a befecskendezőket. Eddig ez 300E Ft-ban van, és még a gyújtótrafókat is cserélnek kell nemsokára, az még 100E lesz.

A hatsebességes váltó jó, de nem igazán látszik meg a fogyasztáson. Autópálya (140kmh) és város (Bp) vegyesen nekem átlag 9,1 liter.

Ha rángat, erőtlen, torpan, akkor valószínűleg takarítás a szívórészen, illetve befecskendezők, trafók cseréje is lassan esedékes.

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni, mivel itt korábban is bátran mertem kérdezni Smiley
Szeretnénk használtan venni egy 2006/1 havi , Ford Mondeo Turnier 1.8 Ghia Executive - ot 180665 km-rel, hétfőn megyünk megnézni. Eddig tdci-s mondeonk volt, most szeretnénk váltani benzinesre, ezért is kérem a segítségeteket, hogy mikre figyeljünk amikor megtekintjük. Nyílván elvisszük majd márkaszervízbe, hogy csekkolják ott is majd le Smiley

Köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Lilla
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2015.11.07 szombat, 15:12:57 »

Szia!
Nekem 5 éve van SCi, a tapasztalataim alapján nem vennék még egyszer SCi-t, hanem inkább sima 2000-es benzinest.
A sima benzineshez képes jóval drágábbak hozzá az üzemanyag ellátás alkatrészei (gyertyák, benzinszűrő, gyújtótekercs, befecskendező, nagynyomású üzemanyagszivattyú, stb.)
A közvetlen befecskendezés miatt ilyenekre számíthatsz:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551

Az enyémben 250E km-nél kellett takarítani a szívórészeket (fent a link) plusz cserélni a befecskendezőket. Eddig ez 300E Ft-ban van, és még a gyújtótrafókat is cserélnek kell nemsokára, az még 100E lesz.

A hatsebességes váltó jó, de nem igazán látszik meg a fogyasztáson. Autópálya (140kmh) és város (Bp) vegyesen nekem átlag 9,1 liter.

Ha rángat, erőtlen, torpan, akkor valószínűleg takarítás a szívórészen, illetve befecskendezők, trafók cseréje is lassan esedékes.

wow1 Nagyon durván nézett ki,nem csoda,hogy rángatózott. szomoru1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:04:53 »

A hatsebességes váltó jó, de nem igazán látszik meg a fogyasztáson. Autópálya (140kmh) és város (Bp) vegyesen nekem átlag 9,1 liter.

Ettől a sima 2.0 is kevesebbet eszik, és legalább az alkatrész olcsó hozzá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
lilluska178
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:37:35 »

Szia.
Ha lehet választani a 2.0 jobb választás(de nem kötelező).
Szívósor(örvénylapátok) állapota, https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
FL utáni,azzal már kevesebb a problem(tipushibák kijavítva)
Fordulatszám ne ingadozzon(alapjáraton).
Hozzáértő (szak)szervíz.
Triumvirátus állapota(trafó,kábel,gyertya) nem a kinézetéről beszélek  eplus2
Kettőstömegü lendkerék és szerkezete.(csattogás.. Közeledik a csere ideje akkor is, ha álló helyzetben a kuplungot enyhén benyomva remegés érződik rajta.)
Kevés van belőlük,ezért a bontós cuccokkal is ez van.


Köszi a gyors választ!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:39:53 »


Köszi a gyors választ!
Egy kicsit(pár oldalt)olvas vissza itt az SCI topikban. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
lilluska178
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:41:35 »

Szia!
Ez a kocsi? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia_executive_garanciaval-9500489

Ez nem executive, az executive felszereltségben fűthető-hűthető motoros bőr ülések vannak.

Nekem 5 éve van SCi, a tapasztalataim alapján nem vennék még egyszer SCi-t, hanem inkább sima 2000-es benzinest.
A sima benzineshez képes jóval drágábbak hozzá az üzemanyag ellátás alkatrészei (gyertyák, benzinszűrő, gyújtótekercs, befecskendező, nagynyomású üzemanyagszivattyú, stb.)
A közvetlen befecskendezés miatt ilyenekre számíthatsz:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551

Az enyémben 250E km-nél kellett takarítani a szívórészeket (fent a link) plusz cserélni a befecskendezőket. Eddig ez 300E Ft-ban van, és még a gyújtótrafókat is cserélnek kell nemsokára, az még 100E lesz.

A hatsebességes váltó jó, de nem igazán látszik meg a fogyasztáson. Autópálya (140kmh) és város (Bp) vegyesen nekem átlag 9,1 liter.

Ha rángat, erőtlen, torpan, akkor valószínűleg takarítás a szívórészen, illetve befecskendezők, trafók cseréje is lassan esedékes.



Szia

Igen ő lenne az, köszi az infokat!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2015.11.07 szombat, 19:46:26 »


Szia

Igen ő lenne az, köszi az infokat!
az első hűtőmaszkra kérdezz rá, hogy miért nem a rávaló van rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lilluska178
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2015.11.07 szombat, 19:58:52 »

az első hűtőmaszkra kérdezz rá, hogy miért nem a rávaló van rajta

Rákérdezek, köszi a választ!
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2015.11.07 szombat, 22:27:54 »

illetve a motortakaró műanyag sem rávaló

ezzel érdemes hasonlítani, ez tényleg executive sci-nek tűnik
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive_m-oi._elso_tulajdonostol-9357493

Rákérdezek, köszi a választ!
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 22:47:38 írta toto » Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2015.11.07 szombat, 23:39:49 »

Szia

Igen ő lenne az, köszi az infokat!

Szerintem az első lökös újra lett fújva.
Elég nagy az eltérés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lilluska178
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 17:53:28 »

Szerintem az első lökös újra lett fújva.
Elég nagy az eltérés...

Köszi!
Én is kicsit kutakodtam , én is úgy gondolom, hogy ez nem executive modell, őszintén el is ment a kedvem az autótól, de azért holnap megnézzük, mert kíváncsi vagyok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #672 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:01:34 »

Szerintem az első lökös újra lett fújva.
Elég nagy az eltérés...

Egy 11 éves autónál már nem kell csodálkozni, hogy nem minden gyári. Ennyi idő alatt még a parkolóban is nekimennek.
Eltérés mindig lesz (egyik elem műanyag, másik fém), de ez minimálisra csökkenthető egy jó fényező ügyességével.
Sőt, nem egyszer van eltérés még a szalonban is.

Egy fényezés és/vagy baleset utáni javított autó még nem a világvége. Ezért nem kell azonnal lemondani róla.
Meg kell nézni, mint minden autót! Élőben.

Rengetegszer jártam/jártunk már úgy, hogy képeken vállalható volt az autó...de élőben pár percnél nem tartott tovább az átvizsgálásom. Felejtős lett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #673 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:04:22 »

Köszi!
Én is kicsit kutakodtam , én is úgy gondolom, hogy ez nem executive modell, őszintén el is ment a kedvem az autótól, de azért holnap megnézzük, mert kíváncsi vagyok.

Úgy gondolod?
Ennél azért komolyabb érvek kellenének. Nyilván sok alkatrész kicserélhető egy autón/autóban.
A fabetétek kormány executive modell tartozéka.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:30:29 »

Úgy gondolod?
Ennél azért komolyabb érvek kellenének. Nyilván sok alkatrész kicserélhető egy autón/autóban.
A fabetétek kormány executive modell tartozéka.
Waooo,akkor van egy ghia executive mondim. eplus2
De soha nem érdekelt,hogy xl,clx,clx-g(vagy valami hasonló) betük vannak a vason,és nem is azért raktam bele,csak egyszerűen tetszik és ennyi. afro1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #675 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:34:47 »

Waooo,akkor van egy ghia executive mondim. eplus2
De soha nem érdekelt,hogy xl,clx,clx-g(vagy valami hasonló) betük vannak a vason,és nem is azért raktam bele,csak egyszerűen tetszik és ennyi. afro1

Azt is olvastad, hogy sok minden kicserélhető/beszerelhető egy autóban?  eplus2
Nem azt írtam, hogy minden fabetétes autó executive, hanem minden executive fabetétes kormányos.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:45:07 »

Azt is olvastad, hogy sok minden kicserélhető/beszerelhető egy autóban?  eplus2
Nem azt írtam, hogy minden fabetétes autó executive, hanem minden executive fabetétes kormányos.  Cool
Oké,de azért írtam a második sort,hogy érzékeltessem,hogy van egy faxa mondim,és még ráadásul benyás.(poénnak,véleménynek szántam smilével a végén).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #677 Dátum: 2015.11.21 szombat, 17:03:40 »

Sziasztok. Most lettem büszke tulaja egy 1.8 SCI-nek. Nagyon szép a gép, egyben van, sokat költött rá az előző tulaj.  2004/11 havi.

Néhány dolog azonban itt is előjött.

Az egyik az egr hiba, amit azt mondtak a szervizben hogy kergessem meg autópályan/autóúton 4.-be és jó lesz. A másik pedig egy lambdaszonda hiba.
EGR is és a felső lambda szonda is volt cserélve a kocsin kb 50-60 ezerrel ezelőtt. (Most 180 van benne- végig szervizes).
Azt mondták kicsit csörög a motor, valszeg lánc cserés lesz - szertintem olyan hangja van kinyitott motortérrel mint egy dízelnek.

Átolvastam a fórumot - pár dolgot szeretnék megnézni - tisztítani a tapasztalataitok alapján.

Az egyik az EGR szelep, és a visszavezető csöve, de nem találok hozzá normális leírást.

Kérni szeretnék valakitől egy dokumentált leírást hogy mit hogyan mi után stb.
Vizet hogyan engedjem le? Vagy csak dugjak a csőbe egy dugót?  Ahonnan lehúzom a vízcsövet onnan is fog gondolom ömleni, vagy nem?

A visszavezető cső végét meg nem is látom... Gondolom előtte le kell szedni a felső takarólemezeket.

Érdemes a szelepet ledugózni? Ha igen gondolom a visszavezető cső és a szelep közé kell a lemez.

BT-s OBD-t rendeltem hogy tudjak hibát resetelni.

A másik az örvénylapátos szívósoros mindenség amit lebontanék megnézni. Lehet hogy a csörgés innen jön és nem a lánctól?
Láttam valahol hogy le kell húzni a vákumcsövet hogy halljuk a különbséget ha rosszak a lapátok, de sehol
nem találom, Tudna valaki egy képen megmutatni mit húzzak le honnan a teszt erejéig?

Szóval szükségem lenne egy teljes leírásra a szívósor lebontásáról is.

Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék.

Köszönöm.

Üdv mindenkinek

UI: Nem szeretnék nekiesni és elb.ni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 14:32:06 »

Sziasztok. Most lettem büszke tulaja egy 1.8 SCI-nek. Nagyon szép a gép, egyben van, sokat költött rá az előző tulaj.  2004/11 havi.

Néhány dolog azonban itt is előjött.

Az egyik az egr hiba, amit azt mondtak a szervizben hogy kergessem meg autópályan/autóúton 4.-be és jó lesz. A másik pedig egy lambdaszonda hiba.
EGR is és a felső lambda szonda is volt cserélve a kocsin kb 50-60 ezerrel ezelőtt. (Most 180 van benne- végig szervizes).
Azt mondták kicsit csörög a motor, valszeg lánc cserés lesz - szertintem olyan hangja van kinyitott motortérrel mint egy dízelnek.

Átolvastam a fórumot - pár dolgot szeretnék megnézni - tisztítani a tapasztalataitok alapján.

Az egyik az EGR szelep, és a visszavezető csöve, de nem találok hozzá normális leírást.

Kérni szeretnék valakitől egy dokumentált leírást hogy mit hogyan mi után stb.
Vizet hogyan engedjem le? Vagy csak dugjak a csőbe egy dugót?  Ahonnan lehúzom a vízcsövet onnan is fog gondolom ömleni, vagy nem?

A visszavezető cső végét meg nem is látom... Gondolom előtte le kell szedni a felső takarólemezeket.

Érdemes a szelepet ledugózni? Ha igen gondolom a visszavezető cső és a szelep közé kell a lemez.

BT-s OBD-t rendeltem hogy tudjak hibát resetelni.

A másik az örvénylapátos szívósoros mindenség amit lebontanék megnézni. Lehet hogy a csörgés innen jön és nem a lánctól?
Láttam valahol hogy le kell húzni a vákumcsövet hogy halljuk a különbséget ha rosszak a lapátok, de sehol
nem találom, Tudna valaki egy képen megmutatni mit húzzak le honnan a teszt erejéig?

Szóval szükségem lenne egy teljes leírásra a szívósor lebontásáról is.

Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék.

Köszönöm.

Üdv mindenkinek

UI: Nem szeretnék nekiesni és elb.ni.


http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #679 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 19:36:12 »

Köszönöm, ezzel a szívósoros kérdésre meg is kaptam a választ.

Esetleg a többire valaki?

Köszi
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #680 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 12:59:58 »

Sziasztok!

Arra a kérdésre keresek választ, hogy a sima 1.8 benzines dugattyúja vajon megegyezik az 1.8 sci dugattyújával?
Eltört az egyik dugattyúm és újonnan nem igazán találok bontottat pedig még nem sikerült kapnom sci hez csak simához lenne.
Minden ötlet vagy megoldás érdekel.
Köszönöm
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 13:06:54 »

Sziasztok!

Arra a kérdésre keresek választ, hogy a sima 1.8 benzines dugattyúja vajon megegyezik az 1.8 sci dugattyújával?
Eltört az egyik dugattyúm és újonnan nem igazán találok bontottat pedig még nem sikerült kapnom sci hez csak simához lenne.
Minden ötlet vagy megoldás érdekel.
Köszönöm

Szia!
Nem, teljesen más a kialakítása az égéstér felőli oldalon.
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #682 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 13:10:12 »

Szia!
Nem, teljesen más a kialakítása az égéstér felőli oldalon.
Rendben köszönöm a gyors választ!  worship
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2015.12.14 hétfő, 22:56:46 »

Sziasztok!

Arra a kérdésre keresek választ, hogy a sima 1.8 benzines dugattyúja vajon megegyezik az 1.8 sci dugattyújával?
Eltört az egyik dugattyúm és újonnan nem igazán találok bontottat pedig még nem sikerült kapnom sci hez csak simához lenne.
Minden ötlet vagy megoldás érdekel.
Köszönöm

Elég ritka tipus, de 12 éve létezik ez a fajta motor, ezért biztosan kapni hozzá újat.Az ár az már egy másik kérdés.Mi történt a vasaddal?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #684 Dátum: 2015.12.15 kedd, 16:26:52 »

Elég ritka tipus, de 12 éve létezik ez a fajta motor, ezért biztosan kapni hozzá újat.Az ár az már egy másik kérdés.Mi történt a vasaddal?

Lehetetlen hozzá kapni dugattyút sajnos. Nincs csak fűzött blokk. 650k ért. Röviden anyi történt hogy rángatott dadogott kisebb sebességnél. égéskimaradásra panaszkodott a kompúter vagy egyáltalán nem volt hiba kód. Kompresszió mérés után kiderült hogy az egyik hengerben csak 4 bár van. Henger fej le dugattyú ki, a gyűrűk közötti részen kitört belőle néhány darab. A jó a rosszban hogy nem nem baszta szét a henger falát. Szóval most dugattyút kell gyártatnom, ami jó esetben január végére lesz kész.
Boldog Karácsonyt nekem.  falbav rinya wow1
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #685 Dátum: 2015.12.15 kedd, 21:57:12 »

Lehetetlen hozzá kapni dugattyút sajnos. Nincs csak fűzött blokk. 650k ért. Röviden anyi történt hogy rángatott dadogott kisebb sebességnél. égéskimaradásra panaszkodott a kompúter vagy egyáltalán nem volt hiba kód. Kompresszió mérés után kiderült hogy az egyik hengerben csak 4 bár van. Henger fej le dugattyú ki, a gyűrűk közötti részen kitört belőle néhány darab. A jó a rosszban hogy nem nem baszta szét a henger falát. Szóval most dugattyút kell gyártatnom, ami jó esetben január végére lesz kész.
Boldog Karácsonyt nekem.  falbav rinya wow1

Szia,

Nem ez kell neked?

http://www.ebay.de/itm/Original-Ford-Duratec-SCI-Kolben-Aschenbecher-Raritat-mit-Verpackung-/172021953207?hash=item280d4eb2b7:g:mnQAAOSwDNdVrgXo

Sajnos kell hozzá kint valaki, mert ide nem szállít(ha jól olvastam)

Üdv:

Zsolio
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2015.12.15 kedd, 22:28:49 »

Szia,

Nem ez kell neked?

http://www.ebay.de/itm/Original-Ford-Duratec-SCI-Kolben-Aschenbecher-Raritat-mit-Verpackung-/172021953207?hash=item280d4eb2b7:g:mnQAAOSwDNdVrgXo

Sajnos kell hozzá kint valaki, mert ide nem szállít(ha jól olvastam)

Üdv:

Zsolio

nem túl jó a német tudásom, de.....ha dohányzik akkor mindenképpen jó lehet.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #687 Dátum: 2015.12.16 szerda, 06:49:58 »

Szia,

Nem ez kell neked?

http://www.ebay.de/itm/Original-Ford-Duratec-SCI-Kolben-Aschenbecher-Raritat-mit-Verpackung-/172021953207?hash=item280d4eb2b7:g:mnQAAOSwDNdVrgXo

Sajnos kell hozzá kint valaki, mert ide nem szállít(ha jól olvastam)

Üdv:

Zsolio

 taps  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #688 Dátum: 2015.12.16 szerda, 07:46:51 »

Szia,

Nem ez kell neked?

http://www.ebay.de/itm/Original-Ford-Duratec-SCI-Kolben-Aschenbecher-Raritat-mit-Verpackung-/172021953207?hash=item280d4eb2b7:g:mnQAAOSwDNdVrgXo

Sajnos kell hozzá kint valaki, mert ide nem szállít(ha jól olvastam)

Üdv:

Zsolio

meg ez:

http://zippo.hu/webshop/osszes-termek/2533-28838-zippo-ongyujto-ford.html

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #689 Dátum: 2015.12.16 szerda, 08:12:46 »


nem túl jó a német tudásom, de.....ha dohányzik akkor mindenképpen jó lehet.  hehe


Hát, nem minden arany, ami fénylik.
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #690 Dátum: 2015.12.16 szerda, 16:11:47 »

Szia,

Nem ez kell neked?

http://www.ebay.de/itm/Original-Ford-Duratec-SCI-Kolben-Aschenbecher-Raritat-mit-Verpackung-/172021953207?hash=item280d4eb2b7:g:mnQAAOSwDNdVrgXo

Sajnos kell hozzá kint valaki, mert ide nem szállít(ha jól olvastam)

Üdv:

Zsolio

Szerencsére nem dohányzom. Bár a sok idegtől lassan rá kéne szokjak.  vigyor3
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #691 Dátum: 2015.12.26 szombat, 17:48:26 »

Halihó.

Vezérműláncot szeretnék cseréltetni. A láncon kívül mit kell még ilyenkor venni? / mit érdemes megnézetni?

A másik kérdésem hogy hogyan tudom ennél a motornál meghallgatni hogy az örvénylapátok mennyire csörögnek?
Mit kell lehúzni, melyik csatit? Mint itt: (https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ)

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.26 szombat, 19:01:52 írta riz0 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #692 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:28:11 »

Halihó.

Vezérműláncot szeretnék cseréltetni. A láncon kívül mit kell még ilyenkor venni? / mit érdemes megnézetni?

A másik kérdésem hogy hogyan tudom ennél a motornál meghallgatni hogy az örvénylapátok mennyire csörögnek?
Mit kell lehúzni, melyik csatit? Mint itt: (https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ)

Köszi

Láncot sosem cserélünk önmagában, mint ahogy vezérműszíjat sem.
Szett. (Vezérműlánc, láncvezetők, feszítőpatron)

Az sci szívócsonk egész más belső kialakítású, mint a Duratec. Nem lehet azonos módon "tesztelni".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #693 Dátum: 2015.12.26 szombat, 22:21:19 »

Láncot sosem cserélünk önmagában, mint ahogy vezérműszíjat sem.
Szett. (Vezérműlánc, láncvezetők, feszítőpatron)

Az sci szívócsonk egész más belső kialakítású, mint a Duratec. Nem lehet azonos módon "tesztelni".

Értem.
Van esetleg mód arra hogy leteszteljem a lapátokat?

A problémám annyi hogy csörög a motor.  Kicsit dízel hangja van. Végig szervizelve volt a gép, 175e van benne.
Olaj csak gyári / castrol a1. 20 ezrenként.

A szerelő akihez elvittem azt mondta lánccserés. Igazából nem tudom milyen hangjának kellene lenni, de szerintem ő sem szerelt még sci-t.
Hosszú távra kell az autó, bár ha nem muszáj nem nyúlnék bele. Arra gondoltam lehet hogy a szívósor miatt "csörgős"? (linkelt video alapján)
Vagy az sci-nél nem volt örvénylapát probléma? (2004/10 FL modell)

Esetleg ha felveszem a hangját és belinkelem abból meg tudja valaki mondani merre keressem a hibát?

Még csak most ismerkedem a kocsival, úgyhogy ha hülyeséget írok szóljatok...

Sajnos nem túl sok infót találok erről a motorról, ezért kérem a segítségeteket.
Nem akarok fölöslegesen láncszettet venni...

Köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #694 Dátum: 2015.12.26 szombat, 22:38:08 »

Értem.
Van esetleg mód arra hogy leteszteljem a lapátokat?

A problémám annyi hogy csörög a motor.  Kicsit dízel hangja van. Végig szervizelve volt a gép, 175e van benne.
Olaj csak gyári / castrol a1. 20 ezrenként.

A szerelő akihez elvittem azt mondta lánccserés. Igazából nem tudom milyen hangjának kellene lenni, de szerintem ő sem szerelt még sci-t.
Hosszú távra kell az autó, bár ha nem muszáj nem nyúlnék bele. Arra gondoltam lehet hogy a szívósor miatt "csörgős"? (linkelt video alapján)
Vagy az sci-nél nem volt örvénylapát probléma? (2004/10 FL modell)

Esetleg ha felveszem a hangját és belinkelem abból meg tudja valaki mondani merre keressem a hibát?

Még csak most ismerkedem a kocsival, úgyhogy ha hülyeséget írok szóljatok...

Sajnos nem túl sok infót találok erről a motorról, ezért kérem a segítségeteket.
Nem akarok fölöslegesen láncszettet venni...

Köszönöm


Telefonnal felvéve, noti vagy egyéb hangszórón keresztül a hangból semmit nem lehet így megállapítani. De néha még élőben hallva sem.
Akkor még egyszer. Egész más a szívócsonk belső kialakítása az Sci-nek, mint a Duratec-nek.


Ha lánc hangja van, az mindegy milyen motor (Duratec, Sci....vagy akármi). A lánc "szól".

Ha hosszútávra kell egy autó, akkor az Sci eléggé zsákbamacska választás volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #695 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 06:39:15 »

Telefonnal felvéve, noti vagy egyéb hangszórón keresztül a hangból semmit nem lehet így megállapítani. De néha még élőben hallva sem.
Akkor még egyszer. Egész más a szívócsonk belső kialakítása az Sci-nek, mint a Duratec-nek.


Ha lánc hangja van, az mindegy milyen motor (Duratec, Sci....vagy akármi). A lánc "szól".

Ha hosszútávra kell egy autó, akkor az Sci eléggé zsákbamacska választás volt.

Hát most már az autó adott, sajnos nem gondoltam hogy ez ennyire más "állat"...

A felvevős dolog csak kérdés volt, gondoltam hogy nem megy.

Még pár kérdésem lenne:

1.
Azt láttam hogy más a szívócsonk belseje, 8 lukas, és minden másodikban van lapát.

Az sci nél nem volt gond akkor a lapátokkal? Vagy itt is előfordul? Sehol nem írnak sci-ről ilyen ügyben.
Ha lehúzóm a csatlakozót a lapátok szabályzó motorjáról akkor mi történik? (sárgával jelöltem)
Árthatok neki, vagy nem derül ki semmi?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

2.
Van egy p401 alacsony visszaáramlás hibám, és az egr-t szeretném kitakarítani. A hátsó hővédő lemezt szeretném leszedni.
2 csavar van felül, egy az egr alatt, viszont még mindig nem jön le a lemez. Valami tartja a bal oldalon alul (szemből nézve).
Viszont nagyon szűk a hely, kézzel nem érzek csavart. Csak emelve lehet leszedni?

3.
Ha szeretnék megbizonyosodni a lánccseréről, akkor le kell bontanom a szelepfedelet, hogy lássam a láncot?
Van erről valami útmutató?
A láncszettekben fogaskerekek is vannak azt is kell cserélni, vagy elég a láncot+amiket írtál?


Kedves GSR!
Köszönöm hogy segítesz.

Bocsánat a sok kérdésért, de érdekel a téma és szeretném körbejárni rendesen..
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 07:08:14 írta riz0 » Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 07:23:28 »

Hát most már az autó adott, sajnos nem gondoltam hogy ez ennyire más "állat"...

A felvevős dolog csak kérdés volt, gondoltam hogy nem megy.

Még pár kérdésem lenne:

1.
Azt láttam hogy más a szívócsonk belseje, 8 lukas, és minden másodikban van lapát.

Az sci nél nem volt gond akkor a lapátokkal? Vagy itt is előfordul? Sehol nem írnak sci-ről ilyen ügyben.
Ha lehúzóm a csatlakozót a lapátok szabályzó motorjáról akkor mi történik? (sárgával jelöltem)
Árthatok neki, vagy nem derül ki semmi?



2.
Van egy p401 alacsony visszaáramlás hibám, és az egr-t szeretném kitakarítani. A hátsó hővédő lemezt szeretném leszedni.
2 csavar van felül, egy az egr alatt, viszont még mindig nem jön le a lemez. Valami tartja a bal oldalon alul (szemből nézve).
Viszont nagyon szűk a hely, kézzel nem érzek csavart. Csak emelve lehet leszedni?

3.
Ha szeretnék megbizonyosodni a lánccseréről, akkor le kell bontanom a szelepfedelet, hogy lássam a láncot?
Van erről valami útmutató?
A láncszettekben fogaskerekek is vannak azt is kell cserélni, vagy elég a láncot+amiket írtál?


Kedves GSR!
Köszönöm hogy segítesz.

Bocsánat a sok kérdésért, de érdekel a téma és szeretném körbejárni rendesen..




Szia!

A hővédő pajzsot 2 felül, 2oldalt, +2 alul is fogja,csak akkor fog lejönni, de az alsót csak akkor tudod teljesen levenni ha már a Szondát is levetted. Nálam volt olyan Sci aminek lánc hangja volt, amit nem is úsztam meg lánccsere nélkül, 2004-es első szériás sci-nél úgy látszik szériabetegség. Láncot a Cromaxnál kapsz, hozzá, asszem 25e forint.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 10:21:10 írta alf » Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #697 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:44:16 »




Szia!

A hővédő pajzsot 2 felül, 2oldalt, +2 alul is fogja,csak akkor fog lejönni, de az alsót csak akkor tudod teljesen levenni ha már a Szondát is levetted. Nálam volt olyan Sci aminek lánc hangja volt, amit nem is úsztam meg lánccsere nélkül, 2004-es első szériás sci-nél úgy látszik szériabetegség. Láncot a Cromaxnál kapsz, hozzá, asszem 25e forint.

A 2. kérdésre a választ köszönöm. Még annyi hogy kell emelni az autót hogy elérjem az alsó csavarokat?
Köszi

Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 16:43:14 »

A 2. kérdésre a választ köszönöm. Még annyi hogy kell emelni az autót hogy elérjem az alsó csavarokat?
Köszi




Nem kell megemelni, az egyik csavar az EGR mögött van,a másikat a generátor felett találod, kézzel kitapintható! Ha tudnám, hová tettem az alsó hőpajzsot, akkor le is fotóznám neked, de ha nem sürgős, akkor megkeresem, és küldök képet róla.
A szelepfedelet hiába veszed le, abból nem fogod megállapítani a lánc csere érett-e, mert nem látszik rajta semmi kopás, csak nyúlás, ha majd összehasonlítod a két lánc közötti különbséget,szinte minimális az eltérés, Kb 0.5-1 láncszem. Ha
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #699 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:24:50 »


Nem kell megemelni, az egyik csavar az EGR mögött van,a másikat a generátor felett találod, kézzel kitapintható! Ha tudnám, hová tettem az alsó hőpajzsot, akkor le is fotóznám neked, de ha nem sürgős, akkor megkeresem, és küldök képet róla.
A szelepfedelet hiába veszed le, abból nem fogod megállapítani a lánc csere érett-e, mert nem látszik rajta semmi kopás, csak nyúlás, ha majd összehasonlítod a két lánc közötti különbséget,szinte minimális az eltérés, Kb 0.5-1 láncszem. Ha

Köszi az infót. ha esetleg tudnál fotót azt megköszönném.
(A tartozásom feléd a napokban utalom. Köszönöm türelmed.)

A többi kérdésre nincs valami infód?

Köszi és üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.