Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:01:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 534740 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
laszlo86
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 08:20:02 »
Idézetet írta: sNatch - 2013.10.28 hétfő, 08:52:42
Nekem is ez van. Lassan kiég a kis sárga lámpa. Ivanicsnál is a szenzort akarták cserélni valami 95 pénzért. Jó vicc volt, mert szeretem az angol humort is.
Az autó megy, nem eszik sokat, műszakin is minden megfelelt, akkor had égjen. Bánt, de nincs a környéken ember akiben megbízok, szal ígymarad. Ez van.
Értem akkor anyira nem gáz ez a hiba kod nekem ezt a cserét 120 pounds ért megcsinálta de sajnos egy óráig volt nagy az öröm mert ugyanugy vissza jött a hiba kód azt mondta garanciát vállalrá igy meg egy nekifutást adok neki hátha lesz valami belölle nekem sincs különösebb bajom már a kocsivall csak ez a hiba üzenet jön fel mikor rátette a gépre igy remélem nekem sem lesz gond a müszakin mert itt kint minden évben vinni kell müszakira a kocsitt és decemberben meg lejár....
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 09:43:15 »
Van aki cserélt közületek kuplung szettet + kettőstömegűt? Ha igen, honnan vette?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2014.02.08 szombat, 08:52:57 »
Idézetet írta: Christiann - 2012.09.16 vasárnap, 14:09:36
Sziasztok
A héten, csütörtökön lementem Pécsre (M6) hát azt hiszem kiégettem a kipufogó rendszert ….
Remélem bizonyíték nem készült róla:)))
Jövő héten, szerdán (19.) szétszedik a kocsit és kitakarítjuk…
Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet nagy sebességnél megy lefelé... 14 fok volt..
UI : vennék rá 16col ford alufelni 4 db+ csomagtartó crom dísz léc (ez valakinek megtetszett az új oda lesz ám szegecselve..) keresnék motorháztetö belsö boritást mert valami dög szétrágta...
és keresek rá sebváltó bőr boritást sebváltó gombbal mert is is megkopott..
úgy három hónappal ezelőtt Angliába láttam egy szuper donor kocsit pár százezerért érdemes lett volna megvenni…
Ja és a pdf-et én is elolvasnám please:))
Naplózva
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2014.06.18 szerda, 16:14:25 »
Szisztok!
Egy éve eladtam az sci Mondeómat és maradt a tartalék alkatrészekből 1db új gyújtótrafó+1db újszerű hátsó ac pumpa. Ingyen elvihető. A 15.kerületben lakom.
Üdv.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2014.06.18 szerda, 18:18:14 »
Idézetet írta: Waterminator - 2014.06.18 szerda, 16:14:25
Szisztok!
Egy éve eladtam az sci Mondeómat és maradt a tartalék alkatrészekből 1db új gyújtótrafó+1db újszerű hátsó ac pumpa. Ingyen elvihető. A 15.kerületben lakom.
Üdv.
Stipi-stopi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 11:00:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.18 szerda, 18:18:14
Stipi-stopi
Az áru elkelt
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:11:34 »
sziasztok keresek 3as mondeo elsö lökháritót sci hez sötét szürke metál négyszög alakú kődlámpás elöre is köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2014.07.12 szombat, 15:58:04 »
Idézetet írta: roland11111 - 2014.07.12 szombat, 11:11:34
sziasztok keresek 3as mondeo elsö lökháritót sci hez sötét szürke metál négyszög alakú kődlámpás elöre is köszi.
Ezt a keres-kínálba kellene. Nyiss ott egy új topikot.
http://mondeo.hu/index.php?action=post;board=24.0
Naplózva
BÉKA
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 13:22:59 »
VALAKI SEGÍTSEN!2006-OS SCI MONDEOM VAN,HIDEG INDÍITÁSNÁL AZ ALAPJÁRAT INGADOZIK,ÉS AZ ALAPJÁRAT CSÖKKENÉSÉVEL REMEG A MOTOR!A HARMADIK ÚJRA INDÍTÁS UTÁN KISIMUL.OLASZORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEMTUDTÁK MEG MONDANI MI A BAJA,MAGYARORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEM TUDTÁK MEGMONDANI MI A BAJA.MILYEN GONDOK LEHETNEK,VALAKI JÁRT MÁR ÍGY?193457km VAN BENNE,A LENDKERÉK EGY KICSIT KOPOG A KUPLUNG NEM CSÚSZIK TALÁN EZ?VAGY AZ INJEKTOR?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 14:45:45 »
Idézetet írta: BÉKA - 2014.08.31 vasárnap, 13:22:59
VALAKI SEGÍTSEN!2006-OS SCI MONDEOM VAN,HIDEG INDÍITÁSNÁL AZ ALAPJÁRAT INGADOZIK,ÉS AZ ALAPJÁRAT CSÖKKENÉSÉVEL REMEG A MOTOR!A HARMADIK ÚJRA INDÍTÁS UTÁN KISIMUL.OLASZORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEMTUDTÁK MEG MONDANI MI A BAJA,MAGYARORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEM TUDTÁK MEGMONDANI MI A BAJA.MILYEN GONDOK LEHETNEK,VALAKI JÁRT MÁR ÍGY?193457km VAN BENNE,A LENDKERÉK EGY KICSIT KOPOG A KUPLUNG NEM CSÚSZIK TALÁN EZ?VAGY AZ INJEKTOR?
úgy maradt a caps lock billentyűzeted
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
marini
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:01:56 »
Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2014.09.03 szerda, 00:32:59 »
Idézetet írta: marini - 2014.09.02 kedd, 21:01:56
Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi
A gyertyakábelt is cserélted?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2014.09.03 szerda, 01:01:16 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.03 szerda, 00:32:59
A gyertyakábelt is cserélted?
Neki az nem nagyon van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2014.09.03 szerda, 09:53:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.09.03 szerda, 01:01:16
Neki az nem nagyon van.
Mert? Az SCI benzines és nincs gyertyakábele? Ha van trafó megy gyertya, akkor kábelnek is kell lennie szerintem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2014.09.03 szerda, 09:59:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.03 szerda, 09:53:36
Mert? Az SCI benzines és nincs gyertyakábele? Ha van trafó megy gyertya, akkor kábelnek is kell lennie szerintem.
és ha a gyujtótrafó kábel nélkül van a gyertya végén egyenként?!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2014.09.03 szerda, 10:01:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.03 szerda, 09:59:25
és ha a gyujtótrafó kábel nélkül van a gyertya végén egyenként?!!!
Nem tudom, mert még nem láttam SCI motort, azért kérdeztem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2014.09.03 szerda, 10:02:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.03 szerda, 10:01:08
Nem tudom, mert még nem láttam SCI motort, azért kérdeztem.
Látod azt a néhány felkiáltójelt is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bolcsogab
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2014.09.16 kedd, 22:51:12 »
sziasztok!
szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.
Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2014.09.17 szerda, 08:10:02 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.16 kedd, 22:51:12
sziasztok!
szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.
Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?
etisben,picicicában alvázszám alapján meglehet nézni az áttételeket.mind más.....asszem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2014.09.17 szerda, 18:40:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.17 szerda, 08:10:02
etisben,picicicában alvázszám alapján meglehet nézni az áttételeket.mind más.....asszem...
így van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:03:29 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.16 kedd, 22:51:12
sziasztok!
szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.
Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?
VIK a te embered!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
bolcsogab
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 12:17:37 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.09.17 szerda, 19:03:29
VIK a te embered!
mivel Ervin lepattintott, így Vik-et keresem, legalább egyúttal a tempomatot bevágja:-)
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 06:44:46 »
Sziasztok!
Jól tudom, hogy az sci nek automata a kuplung után állítása? Esetleg mik a jelei ha kezd kuplungos lenni az autó? Köszi a választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 10:30:14 »
Idézetet írta: kocsisj - 2014.09.28 vasárnap, 06:44:46
Sziasztok!
Jól tudom, hogy az sci nek automata a kuplung után állítása? Esetleg mik a jelei ha kezd kuplungos lenni az autó? Köszi a választ.
Mindegyik Mondeo "automata kuplung állítású".
Egyrészt a holtjáték miatt, mert hidraulikus működtetésű másrészt a kiemelőszerkezet (kivéve pre FL V6 -gyárilag- és pontosabban amelyik nem kettős tömegű lendkerekes.....többnyire utólag ) automata utánállítású.
Akkor rossz ha csúszik vagy ha nem emel ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.28 vasárnap, 10:35:10 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 12:08:52 »
Köszönöm a választ. Néha olyan érzésem van mintha megcsúszna.Főleg emelkedőn felfelé.Akkor ez kuplung lesz.Azt feltételezem nem lehet tudni meddig bírja még.
Idézetet írta: GSR - 2014.09.28 vasárnap, 10:30:14
Mindegyik Mondeo "automata kuplung állítású".
Egyrészt a holtjáték miatt, mert hidraulikus működtetésű másrészt a kiemelőszerkezet (kivéve pre FL V6 -gyárilag- és pontosabban amelyik nem kettős tömegű lendkerekes.....többnyire utólag ) automata utánállítású.
Akkor rossz ha csúszik vagy ha nem emel ki.
Naplózva
Betti
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 09:12:20 »
Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 09:20:42 »
Idézetet írta: Betti - 2014.10.05 vasárnap, 09:12:20
Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi
Egy hengerfejes sci? Tényleg nevetségesen keveset érhet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 09:54:21 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.05 vasárnap, 09:20:42
Egy hengerfejes sci? Tényleg nevetségesen keveset érhet...
Már biztosan megcsináltatta.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 10:01:09 »
Idézetet írta: Betti - 2014.10.05 vasárnap, 09:12:20
Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi
Talán tartanak a kereskedők az SCI-től,ezért az alacsony ár(mennyi is?).Akinek eddig ilyen volt/van mindenki írt valami motorikus hibát.Persze ez csak amit olvasni/látni és nem általánosítani akartam.Nem megsértődni!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Betti
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 11:49:19 »
Naplózva
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 23:28:54 »
Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom, nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 08:52:12 »
Idézetet írta: roland11111 - 2014.10.05 vasárnap, 23:28:54
Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom, nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget
mindenkinek ennyit eszik,csak a többiek tagadják!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 09:02:48 »
Idézetet írta: roland11111 - 2014.10.05 vasárnap, 23:28:54
Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom, nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget
Valamit elszámoltál, meg elnéztél...
Egyrészt egy benyás nem bírja a 180-at, másrészt ha bírná is, 14 litert megeszik olyankor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 11:12:22 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.06 hétfő, 09:02:48
Valamit elszámoltál, meg elnéztél...
Egyrészt egy benyás nem bírja a 180-at, másrészt ha bírná is, 14 litert megeszik olyankor...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2014.10.08 szerda, 18:58:40 »
Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?
Idézetet írta: marini - 2014.09.02 kedd, 21:01:56
Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
marini
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:10:59 »
Idézetet írta: toto - 2014.10.08 szerda, 18:58:40
Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?
Igen,meg van a hiba....egyik henger befecskendező szelep hibas volt.A hiba olyan pici volt hogy a check nem vilagitott.De mar olyan szinten romlott az állapota hogy egyszer betiltott.....hibaolvasas....2.henger egeskimaradas.Mivel trafo,gyertya uj volt befecsk. Szelepet csereltem....hiba,rangatas megszünt .
Naplózva
marini
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:19:14 »
Sziasztok!sci mondeo magasnyomasu szivattyu,nyomasszabalyozo szeleppel együtt elado...
Naplózva
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2014.11.29 szombat, 18:26:35 »
Köszi a tippet, kipróbálom.
Idézetet írta: marini - 2014.11.25 kedd, 20:10:59
Idézetet írta: toto - 2014.10.08 szerda, 18:58:40
Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?
Igen,meg van a hiba....egyik henger befecskendező szelep hibas volt.A hiba olyan pici volt hogy a check nem vilagitott.De mar olyan szinten romlott az állapota hogy egyszer betiltott.....hibaolvasas....2.henger egeskimaradas.Mivel trafo,gyertya uj volt befecsk. Szelepet csereltem....hiba,rangatas megszünt .
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:28:17 »
Meglett a rángatás oka:
Egy alapos takarítás és injektor tisztítás után megtáltosodott a paripa...
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:31:29 »
Idézetet írta: toto - 2014.12.30 kedd, 15:28:17
Meglett a rángatás oka:
Egy alapos takarítás és injektor tisztítás után megtáltosodott a paripa...
uhh,hát nem semmi ahogy kinéz a cucc.
Azt tudod,hogy az EGR szeleptől vágta így tele a szívósort.csoda,hogy még ment.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:37:12 »
Akkor ez egr szelep cserét jelent?
Sci a drága, az egr szelep 4x annyi mint a sima benzinesbe..
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 15:31:29
uhh,hát nem semmi ahogy kinéz a cucc.
Azt tudod,hogy az EGR szeleptől vágta így tele a szívósort.csoda,hogy még ment.
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:29:33 »
Idézetet írta: toto - 2014.12.30 kedd, 15:37:12
Akkor ez egr szelep cserét jelent?
Sci a drága, az egr szelep 4x annyi mint a sima benzinesbe..
nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:08:55 »
Hibakód nem volt. Akkor ez ilyen... modern technika.
köszi
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 16:29:33
nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:20:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 16:29:33
nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.
Nem kajolja, hiszen akkor nem lenne ott ahol van. Ha kajolná, akkor nem lenne mi feltapadva.
Nem szabadna egy benzinesnek ennyire elkoszosodni az EGR által kevert kipufogó gáztól. Valami nincs rendben ott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:24:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:20:15
Nem kajolja, hiszen akkor nem lenne ott ahol van. Ha kajolná, akkor nem lenne mi feltapadva.
Nem szabadna egy benzinesnek ennyire elkoszosodni az EGR által kevert kipufogó gáztól. Valami nincs rendben ott.
nebeszélj.
Ami lerakódott az töredéke annak a koromnak,ami a levegővel elkeveredve a hengerbe jutott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:28:03 »
Idézetet írta: toto - 2014.12.30 kedd, 17:08:55
Hibakód nem volt. Akkor ez ilyen... modern technika.
köszi
azért lenne mit keresgélni.
Az kirakódni csak olajjal keveredve tud.Ha nem lenne olaj,akkor nem is tapadna így le.Vagy nem ennyi.
Szóval az olajleválasztó ami a szelepfedélben van,lehet,hogy nem teszi a dolgát.A kartelgáz telített lehet olajpárával.....
Azt,hogy esetleg több a kartergáz mint kellene,abba ne is menjünk bele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:28:34 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:24:22
nebeszélj.
Ami lerakódott az töredéke annak a koromnak,ami a levegővel elkeveredve a hengerbe jutott.
Na persze....
Tudod hogyan képződik a lerakódás? Úgy, mint az olajfilmes szűrő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:30:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:28:34
Na persze....
Tudod hogyan képződik a lerakódás? Úgy, mint az olajfilmes szűrő.
és mit keres ott olaj? egy benzinesnél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:31:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:30:21
és mit keres ott olaj? egy benzinesnél?
Minden autónál van, hiszen a kartergáz vissza van vezetve a szívó oldalra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:33:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:31:00
Minden autónál van, hiszen a kartergáz vissza van vezetve a szívó oldalra.
amit annak rendje és módja szerint az olajleválasztónak lekellene választania a szelepfedélben,mielőtt kijön onnan és a szívóoldalba lép.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ