Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:25:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
303
304
[
305
]
306
307
308
309
310
311
312
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102656 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15200 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 12:46:47 »
Idézetet írta: Robert32 - 2017.05.11 csütörtök, 12:00:44
Hello ujra itt sajnos tehat leellenoriztem minden testkabelt ok minden test is van az egesz motoron saruk az oninditon is ok fo rele masik mukodo mondeorol probalva ok .hibakod ugyanaz p1631 es p3100 valaki vmi otlet ja egyetlen autovillamyszerelo a kornyeken azt a valaszt adta hogy talan a jovoheten raer megnezni
alapból ok és hogy megvan a test és terhelésnél, indítózás közben?
rá kéne akasztani az önindító + és - pontjára egy multimétert és amikor lekattan az önindító akkor nézni a feszültséget
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Robert32
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15201 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 20:25:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.11 csütörtök, 12:46:47
alapból ok és hogy megvan a test és terhelésnél, indítózás közben?
rá kéne akasztani az önindító + és - pontjára egy multimétert és amikor lekattan az önindító akkor nézni a feszültséget
koszonom a valaszokat sikerult beinditani a beranto tekercs volt vegul is a hibas megy minden tokeletesen kuplung tokeletes ujra finoman lehet valtani es megszunt az a csorgo hang is es barki barmit is mond ha vannak is aprobb hibai de nagyon imadom a mondeom
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15202 Dátum:
2017.05.12 péntek, 07:57:48 »
Urak. A szerelő szerint a vizpumpa ment galyra. Eddig ok. De említett egy termosztátot is.
Kérdés hogy van e termosztát a környékén. Nem arra gondolok ami a motor jobb oldalon fent van, hanem másikra.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15203 Dátum:
2017.05.12 péntek, 08:22:12 »
Idézetet írta: Gyga - 2017.05.12 péntek, 07:57:48
Urak. A szerelő szerint a vizpumpa ment galyra. Eddig ok. De említett egy termosztátot is.
Kérdés hogy van e termosztát a környékén. Nem arra gondolok ami a motor jobb oldalon fent van, hanem másikra.
Igen, van:
https://cromax.hu/motor/kenesi_rendszer_es_alkatreszei/olajhuto_alkatreszei/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
motor leállás
«
Új hozzászólás #15204 Dátum:
2017.05.12 péntek, 08:23:42 »
Sziasztok,
tegnap hazafelé autópálya kihajtónál motorfékezés közben leállt a motor vagy mi.
Azt vettem észre, hogy alig lassul az autó motorfékkel, és hiába váltok vissza nem lassul jobban. Gázadásra a turbó nyomásmérője meg sem mozdul. Majd vagy mindeközben elment az alapjárat is és csak a lendület vitt tovább. Áram az volt, mert az index, majd a vészvillogó ment és a műszerfalon megjelent a piros villogó olajkanácska jel és a sárgán villogó izzító jel. Sajnos azt nem sikerül megfigyelnem, hogy melyik kezdett el előbb villogni. Félreálltam, gyújtás le. Vártam pár percet, izzítás és indítás és beindult és minden hiba nélkül hazavitt az autó. Otthon androidos forscan+bluetooth diag rádug és ezeket a hibakódokat írta ki:
Code: P0105 - BAP sensor circuit
Code: P0100 - Mass Air Flow Sensor
Code: P0230 - Fuel pump primary circuit malfunction
Code: P0252 - FIP fuel angle calculation and demand mismatch
Code: P0335 - use CPS circuit fault
Code: P1246 - Generator load input circuit fault
Töröltem a hibakódokat és újra indít és csak a P0105 és P0100 jött vissza.
Volt már vkinek hasonló hibajelensége? tipp, hogy mi okozhatta ezt a leállást?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: motor leállás
«
Új hozzászólás #15205 Dátum:
2017.05.12 péntek, 10:21:17 »
Idézetet írta: Préti - 2017.05.12 péntek, 08:23:42
Sziasztok,
tegnap hazafelé autópálya kihajtónál motorfékezés közben leállt a motor vagy mi.
Azt vettem észre, hogy alig lassul az autó motorfékkel, és hiába váltok vissza nem lassul jobban. Gázadásra a turbó nyomásmérője meg sem mozdul. Majd vagy mindeközben elment az alapjárat is és csak a lendület vitt tovább. Áram az volt, mert az index, majd a vészvillogó ment és a műszerfalon megjelent a piros villogó olajkanácska jel és a sárgán villogó izzító jel. Sajnos azt nem sikerül megfigyelnem, hogy melyik kezdett el előbb villogni. Félreálltam, gyújtás le. Vártam pár percet, izzítás és indítás és beindult és minden hiba nélkül hazavitt az autó. Otthon androidos forscan+bluetooth diag rádug és ezeket a hibakódokat írta ki:
Code: P0105 - BAP sensor circuit
Code: P0100 - Mass Air Flow Sensor
Code: P0230 - Fuel pump primary circuit malfunction
Code: P0252 - FIP fuel angle calculation and demand mismatch
Code: P0335 - use CPS circuit fault
Code: P1246 - Generator load input circuit fault
Töröltem a hibakódokat és újra indít és csak a P0105 és P0100 jött vissza.
Volt már vkinek hasonló hibajelensége? tipp, hogy mi okozhatta ezt a leállást?
Köszi,
PZs
Nekem kb ugyanígy állt meg, amikor az adagoló elektronikája megpusztult. M6-on jöttem fel BP-re, érdi lehajtó előtt motor leállt, malacfarok villog. Gyújtás le, indít, egyből beindult, iszkoltam is le a pályáról Érd fele. Érd közepén mégegyszer megállt és újraindult, majd az Érd utáni Érd-M6-6-22. ker körforgó előtt végleg megállt és többet nem indult.
A pontos hibakódokra már nem emlékszem, de biztos, hogy volt olyan, aminek a szövegében a FIP szerepelt.
Adagolófelújítás lett a vége.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15206 Dátum:
2017.05.12 péntek, 23:15:38 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.26 szerda, 15:45:13
Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé
Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??
Nos a következő történt. Az adagoló elektronikából jön ki pár vezeték mennek a mágnesszelepekre. Nos kettő ebből elkezdte kikoptatni a szigetelését mignem összeért. Ez tönkrevágta az elektronikát. Most összerakták de nem az igazi hangos traktorhangja van mintha nagy lenne az előtöltés és pont fordítva 2000 fölött csendesedik kicsit. Létezhet , hogy nincs rendesen beállítva az adagoló előtöltésre gondolok? Erö sem olyan mint régen fogyasztás megnőtt. Vagy még mindig nem jó az elektronika és nem vezérli az előtöltés állító szelepet vagy a szelep állt be és felakadt.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.13 szombat, 15:33:33 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15207 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 11:57:33 »
Sziasztok,
a MAP/BAP szenzort merre találom a motortérben? Képet, leírást, útmutatást tudna vki adni!
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15208 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 12:16:35 »
Idézetet írta: Préti - 2017.05.15 hétfő, 11:57:33
Sziasztok,
a MAP/BAP szenzort merre találom a motortérben? Képet, leírást, útmutatást tudna vki adni!
Köszi,
PZs
MAP lesz az.
A töltőlevegő csőben, klímakompresszor előtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15209 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 12:33:47 »
Köszi!
A töltőlevegő cső megy a turbótól a motorba?
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.15 hétfő, 12:16:35
MAP lesz az.
A töltőlevegő csőben, klímakompresszor előtt.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15210 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 12:35:48 »
Idézetet írta: Préti - 2017.05.15 hétfő, 12:33:47
Köszi!
A töltőlevegő cső megy a turbótól a motorba?
Ilyesmi, de közben van töltőlevegő visszahűtő.
Ott van a klímakompresszor előtt egy szalámi vastagságú cső és rajta/benne egy kissé szögletes cucc, vezeték megy rá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15211 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 13:04:48 »
OK, a MAP szenzorról rengeteg kép van az interneten, de a helyét jelölő fotó, vagy robbantott ábra, meg nulla vagy csak nem találom.
Köszi!
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.15 hétfő, 12:35:48
Ilyesmi, de közben van töltőlevegő visszahűtő.
Ott van a klímakompresszor előtt egy szalámi vastagságú cső és rajta/benne egy kissé szögletes cucc, vezeték megy rá.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15212 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 13:08:01 »
Idézetet írta: Préti - 2017.05.15 hétfő, 13:04:48
OK, a MAP szenzorról rengeteg kép van az interneten, de a helyét jelölő fotó, vagy robbantott ábra, meg nulla vagy csak nem találom.
Köszi!
26os csőben a 3as alkatrész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15213 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 14:13:44 »
OK, köszi.
És a tapasztalat mit mond, honnan a legkönnyebb kiszedni aknáról felnyúlva, vagy fentről lenyúlva?
PZs
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.15 hétfő, 13:08:01
26os csőben a 3as alkatrész
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15214 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 14:20:30 »
Idézetet írta: Préti - 2017.05.15 hétfő, 14:13:44
OK, köszi.
És a tapasztalat mit mond, honnan a legkönnyebb kiszedni aknáról felnyúlva, vagy fentről lenyúlva?
PZs
mindenhonnan szívás, de alulról kivitelezhető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15215 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 18:16:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.15 hétfő, 14:20:30
mindenhonnan szívás, de alulról kivitelezhető
Szerintem egy 2002 TDDi-ben nem ott van a Map szenzor.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15216 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 18:31:05 »
Idézetet írta: attila82 - 2017.05.15 hétfő, 18:16:06
Szerintem egy 2002 TDDi-ben nem ott van a Map szenzor.
pedig ott van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15217 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 18:55:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.15 hétfő, 18:31:05
pedig ott van
nem ott van mint az enyémnél?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15218 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 19:23:34 »
Idézetet írta: attila82 - 2017.05.15 hétfő, 18:55:19
nem ott van mint az enyémnél?
nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: MAP/BAP szenzor helye
«
Új hozzászólás #15219 Dátum:
2017.05.15 hétfő, 19:52:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.15 hétfő, 19:23:34
nem
akkor nem szóltam semmit
közben rájöttem,hogy 2002.05-ig volt ott mint az enyémben
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15220 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 10:31:47 »
Sziasztok!
Tegnap cseréltem az autómon (2001 tddi kombi, 115 lovas, BWY, D6BA) hosszbordás szíjat + összes görgőt, feszítőt (generátor oldalit). Követtem a wiki leírást (kis módosítással) sikerült is a művelet. Viszont utána csak 1 másodpercre indult be az autó azután többet nem. Ami furcsa volt, hogy amikor a gázolaj szűrőt levettem kb. félig volt gázolajjal.
Létezhet hogy most állt meg az AC pumpája is?
Ha gyújtást adok akkor kellene neki működni? Totál csendben van eddig menet közben mintha halottam volna.
Motorbak alatti görgő tőcsavarjából levágtunk 4 milit, hogy legközelebb könnyebben menjen a csere (ez miatt nem cserélték szerintem még soha a görgőt). Okozhat ez valami problémát? Arra gondolok hogy belül a vezérlésnél van e neki valami szerepe.
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15221 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 10:38:10 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2017.05.21 vasárnap, 10:31:47
Sziasztok!
Tegnap cseréltem az autómon (2001 tddi kombi, 115 lovas, BWY, D6BA) hosszbordás szíjat + összes görgőt, feszítőt (generátor oldalit). Követtem a wiki leírást (kis módosítással) sikerült is a művelet. Viszont utána csak 1 másodpercre indult be az autó azután többet nem. Ami furcsa volt, hogy amikor a gázolaj szűrőt levettem kb. félig volt gázolajjal.
Létezhet hogy most állt meg az AC pumpája is?
Ha gyújtást adok akkor kellene neki működni? Totál csendben van eddig menet közben mintha halottam volna.
Motorbak alatti görgő tőcsavarjából levágtunk 4 milit, hogy legközelebb könnyebben menjen a csere (ez miatt nem cserélték szerintem még soha a görgőt). Okozhat ez valami problémát? Arra gondolok hogy belül a vezérlésnél van e neki valami szerepe.
A gázolajszűrőt visszatétel előtt feltöltöttétek go-val? Meddig próbáltatok indítózni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15222 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 10:45:21 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.21 vasárnap, 10:38:10
A gázolajszűrőt visszatétel előtt feltöltöttétek go-val? Meddig próbáltatok indítózni?
Igen. Feltöltöttük.
Indításból 10-12 próbát biztosan csináltunk, végén már akksi töltővel.
Próbáltam hogy a bejövő csövet a szűrő előtt levettem újra, de nem jött rajta gázolaj.
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15223 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 11:24:10 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2017.05.21 vasárnap, 10:45:21
Igen. Feltöltöttük.
Indításból 10-12 próbát biztosan csináltunk, végén már akksi töltővel.
Próbáltam hogy a bejövő csövet a szűrő előtt levettem újra, de nem jött rajta gázolaj.
Az ac csak járó motornál megy, én megpróbálnám még egyszer feltölteni a szűrőt és újra indítózni.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15224 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 11:32:31 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.21 vasárnap, 11:24:10
Az ac csak járó motornál megy, én megpróbálnám még egyszer feltölteni a szűrőt és újra indítózni.
Na ezt sem tudtam, azt hittem már gyújtáson is bekapcsol mint a benzines.
Most a telephelyen van az autó én meg itthon.
Csurig töltöttem a szűrőt és nem indult.
Amikor tavaly megvettem és cseréltem a szűrőt 3. indításra elindult. Most meg lelazított porlasztó hollandereknél is csak habzik.
Az járható út lenne ha 2 edénybe töltök gázolajat rádugok a két fémcsőre egy egy gumicsövet (így kiiktatva a szűrőt és az AC-t) a másik végét az edényekbe és ha beindul akkor valahol máshol van a hiba, vagy csak nagyon lelevegősödött?
Köszönöm Gery93 a segítséget!
Megoldódott iszonyat le volt levegősödve! Először pohárból itatva beindítottuk, majd szűrő újra megtölt és pöcc-röff!
Köszi még egyszer!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.21 vasárnap, 17:45:48 írta Tommy80
»
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15225 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 19:22:48 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2017.05.21 vasárnap, 11:32:31
Na ezt sem tudtam, azt hittem már gyújtáson is bekapcsol mint a benzines.
Most a telephelyen van az autó én meg itthon.
Csurig töltöttem a szűrőt és nem indult.
Amikor tavaly megvettem és cseréltem a szűrőt 3. indításra elindult. Most meg lelazított porlasztó hollandereknél is csak habzik.
Az járható út lenne ha 2 edénybe töltök gázolajat rádugok a két fémcsőre egy egy gumicsövet (így kiiktatva a szűrőt és az AC-t) a másik végét az edényekbe és ha beindul akkor valahol máshol van a hiba, vagy csak nagyon lelevegősödött?
Köszönöm Gery93 a segítséget!
Megoldódott iszonyat le volt levegősödve! Először pohárból itatva beindítottuk, majd szűrő újra megtölt és pöcc-röff!
Köszi még egyszer!
Nincsmit! A lényeg hogy rendbejött.
Így utólag még annyit, hogy a vágott csavaros dolog helyett arra is tudtunk volna tippet adni, hogy azt a görgőt hogyan egyszerű cserélni.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15226 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 21:55:17 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.21 vasárnap, 19:22:48
Nincsmit! A lényeg hogy rendbejött.
Így utólag még annyit, hogy a vágott csavaros dolog helyett arra is tudtunk volna tippet adni, hogy azt a görgőt hogyan egyszerű cserélni.
Majd legközelebb!:)
Köszi még egyszer!
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15227 Dátum:
2017.05.27 szombat, 08:50:00 »
Sziasztok!
Ma is szerelgetek egy kicsit, ha már ilyen szép idő van!
Lenne egy pár kérdésem:
1. TDDI motornál nekem még hátul van az EGR szelep, lefalaztam. Azóta a turbóm nem fütyül halkan, hanem olyan hangja van mintha kifújna valahol, viszont szerintem megy rendesen az autó. Ez mitől lehet? Szétszedhető szívósoros, azt is kipucoltam.
2. Ehhez a motorhoz csak 3 motorbak van? Felül jobb-bal oldali és az alsó kipufogó melletti cserélve lettek. Még a gyári volt benne 16 éves. Illetve a generátor oldali motortartót nem kaptam olyat mint a gyári, ez picit kisebb és csak 2 ponton lehet felfogatni nem 3 helyen mint a gyárit, viszont stabilnak tűnik.
3. Valami furcsa rezonációt lehet néha hallani a generátor, katalizátor környékéről ami szerintem egyre hangosabb, alapjáraton hallom inkább. Ez mitől lehet?
Előre is köszi! Szép napot mindenkinek!
Tommy80!
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15228 Dátum:
2017.05.27 szombat, 18:16:33 »
Sziasztok ! Volna egy kérdésem! Az automon eltörtem vagyis leszabtam véletlenül az alsó inter cooler csövet benne a szenzorral! a szenzornak is annyi lett! ki lett cserélve! Igaz használtra! még mindig nem működik a turbó nem kapcsol be! Hibakód --- P 0007F ---
Aszenzor lehet rossz amit vettem használtan
Válaszokat előre is köszi!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15229 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 08:21:07 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.05.12 péntek, 23:15:38
Nos a következő történt. Az adagoló elektronikából jön ki pár vezeték mennek a mágnesszelepekre. Nos kettő ebből elkezdte kikoptatni a szigetelését mignem összeért. Ez tönkrevágta az elektronikát. Most összerakták de nem az igazi hangos traktorhangja van mintha nagy lenne az előtöltés és pont fordítva 2000 fölött csendesedik kicsit. Létezhet , hogy nincs rendesen beállítva az adagoló előtöltésre gondolok? Erö sem olyan mint régen fogyasztás megnőtt. Vagy még mindig nem jó az elektronika és nem vezérli az előtöltés állító szelepet vagy a szelep állt be és felakadt.
NA újra itt jó egy hónapos tortúra után saját magam csináltam meg. Elhoztam a szervizből ahol az elektronikát rendbe hozták de ugye az előtöltés nem ment. Nézegették és azt mondták ki kell szedni az adagolót és el kell vinni adagolóshoz. De hála nem voltak túl gyorsak, még mielőtt kivették volna elhoztam a gépet. Nos lebontottam az elektronikáról a kötéseket és lám csodát az előtöltés szelephez menő vezeték nem lett kicserélve belül szét mállott a szigetelés és csupaszon futott az érpár egymás mellett nyilván zárlatot mutatott. Kb. 4 órás munkával kibányáztam a kábeleket megfosztva régi szigetelésmaradványoktól majd ráhúztam egy új szigetelő csövecskét visszaforrasztva indítva hibátlan. Szóval akinek Tddi-je van és még nem állt le az adagoló elektronika hibával egy időzített bombán ücsörög!! Én mindenkinek ajánlanám cserélje vagy cseréltesse ki mert ezek szerint mindet csak a lélek tartja életben!! Szívás volt de ledolgoztam az adagoló kivételét bevizsgálását és ugye ilyenkor nem a becsület a lényeg nyilván mert annyira rossz és beállt a bele meg stb.. a felújítását kb250e ft!!!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15230 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 17:22:46 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek,nemrégiben vettem egy 2001-es mondeot tddi motorral és a probléma a következő.
Autót beindítom simán indul,hidegen megy ahogy kell de ahogy elindul a vízhőfok mutató az autó egyre gyengébb lesz,a mélypont negyed vízhőfonál van,ilyenkor az autó szinte tehetetlen 2000- es fordulat alatt,mintha egy két tonnás futót húzna maga után,ha nagyobb gázt nyomok csak annyi változik hogy jobban kormol,de 2000-3000- es fordulat között is gyengén teljesít,néha megtorpan.
Ma mentem vele egy 25km-es utat,odafele a már leírt módon viselkedett,visszafelé félúton viszont megtáltosodott a gép,de olyan szinten hogy alig vártam hogy lámpát kapjak és gyorsulhassak egyet .
Utána egy óra szünet és az autó már megint csak vánszorog,mi okozhatja ezt a jelenséget?
Válaszokat előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.28 vasárnap, 17:25:39 írta Dave79
»
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15231 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 17:45:55 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.05.28 vasárnap, 17:22:46
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek,nemrégiben vettem egy 2001-es mondeot tddi motorral és a probléma a következő.
Autót beindítom simán indul,hidegen megy ahogy kell de ahogy elindul a vízhőfok mutató az autó egyre gyengébb lesz,a mélypont negyed vízhőfonál van,ilyenkor az autó szinte tehetetlen 2000- es fordulat alatt,mintha egy két tonnás futót húzna maga után,ha nagyobb gázt nyomok csak annyi változik hogy jobban kormol,de 2000-3000- es fordulat között is gyengén teljesít,néha megtorpan.
Ma mentem vele egy 25km-es utat,odafele a már leírt módon viselkedett,visszafelé félúton viszont megtáltosodott a gép,de olyan szinten hogy alig vártam hogy lámpát kapjak és gyorsulhassak egyet .
Utána egy óra szünet és az autó már megint csak vánszorog,mi okozhatja ezt a jelenséget?
Válaszokat előre is köszönöm!
EGR szelep milyen állapotban van? Tisztítva volt -e vagy le van -e dugózva az utóbbit javasolnám!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15232 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 18:14:11 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.05.28 vasárnap, 17:45:55
EGR szelep milyen állapotban van? Tisztítva volt -e vagy le van -e dugózva az utóbbit javasolnám!
Sajnos csak annyi időm volt hogy a turbócsövet leszedtem a szívosor előtt,hát borzasztó dzsuva volt benne,kipucoltam a csövet a szívósort még nem és az egr-t se szedtem le,de hétvégén tervezem a ledugózását,örülnék ha ezzel megoldódna a probléma,esetleg még valami ötlet ami szóba jöhet?
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15233 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 18:58:38 »
Szisztok!
Kis infóra lenne szükségem olajteknő tömítés cseréhez. Kicsit izzad a motor jobb oldalánál, így ki szeretném cserélni. Képek alapján 2 részes papírtömítést lehet kapni hozzá, de ott ahol szivárog mintha tömítő paszta lenne. Valaki felvilágosítana hogy áll össze a dolog, szeretnék tisztán látni mielőtt nekiállok. Illetve még a teknő tartó csavarjainak meghúzási nyomatékaival is ki tudnátok segíteni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15234 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 19:06:35 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.28 vasárnap, 18:58:38
Szisztok!
Kis infóra lenne szükségem olajteknő tömítés cseréhez. Kicsit izzad a motor jobb oldalánál, így ki szeretném cserélni. Képek alapján 2 részes papírtömítést lehet kapni hozzá, de ott ahol szivárog mintha tömítő paszta lenne. Valaki felvilágosítana hogy áll össze a dolog, szeretnék tisztán látni mielőtt nekiállok. Illetve még a teknő tartó csavarjainak meghúzási nyomatékaival is ki tudnátok segíteni?
pasztával szokták összerakni, mert ennyi idős korára már deformálódik annyit, hogy a papirtömítésnél átlátnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15235 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 22:50:31 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.28 vasárnap, 18:58:38
Szisztok!
Kis infóra lenne szükségem olajteknő tömítés cseréhez. Kicsit izzad a motor jobb oldalánál, így ki szeretném cserélni. Képek alapján 2 részes papírtömítést lehet kapni hozzá, de ott ahol szivárog mintha tömítő paszta lenne. Valaki felvilágosítana hogy áll össze a dolog, szeretnék tisztán látni mielőtt nekiállok. Illetve még a teknő tartó csavarjainak meghúzási nyomatékaival is ki tudnátok segíteni?
Paszta, a gyári program is azt hozza rá.
Ami tömítést találsz az szerintem nem oda való, ahova te szeretnéd:
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15236 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 08:56:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.28 vasárnap, 22:50:31
Paszta, a gyári program is azt hozza rá.
Ami tömítést találsz az szerintem nem oda való, ahova te szeretnéd:
Akkor ennyivel olcsóbb lesz, mert pasztám van itthon. Azt nem látod véletlenül a programban hogy mennyire kell a csavarokat meghúzni?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.30 kedd, 19:32:25 írta HZsolt92
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15237 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 09:56:49 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.29 hétfő, 08:56:01
Akkor ennyivel olcsóbb lesz, mert pasztám van itthon. Azt nem látod véletlenül a programban hogy mennyire kell a csavarokat meghúzni?
7Nm, aztán 14Nm
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15238 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 10:06:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.29 hétfő, 09:56:49
7Nm, aztán 14Nm
1000 hála
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15239 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 19:16:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.28 vasárnap, 19:06:35
pasztával szokták összerakni, mert ennyi idős korára már deformálódik annyit, hogy a papirtömítésnél átlátnál
Köszönöm neked is, csak most vettem észre hogy te is válaszoltál. Pasztával volt összerakva ahogy írtátok.
Találtam viszont két műanyag darabot a teknő alján némi műanyag forgács kíséretében. Ki tudja mióta úszkáltak ott. Esetleg lenne valami ötletetek honnan származhatnak?
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090604.jpg
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090605.jpg
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15240 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 19:35:07 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.29 hétfő, 19:16:32
Köszönöm neked is, csak most vettem észre hogy te is válaszoltál. Pasztával volt összerakva ahogy írtátok.
Találtam viszont két műanyag darabot a teknő alján némi műanyag forgács kíséretében. Ki tudja mióta úszkáltak ott. Esetleg lenne valami ötletetek honnan származhatnak?
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090604.jpg
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090605.jpg
szerintem a láncfeszítőről pattanhatott le
https://cromax.hu/img/P0222342.JPG
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15241 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 19:37:13 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.29 hétfő, 19:16:32
Köszönöm neked is, csak most vettem észre hogy te is válaszoltál. Pasztával volt összerakva ahogy írtátok.
Találtam viszont két műanyag darabot a teknő alján némi műanyag forgács kíséretében. Ki tudja mióta úszkáltak ott. Esetleg lenne valami ötletetek honnan származhatnak?
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090604.jpg
http://kephost.com/images/2017/05/29/P1090605.jpg
Mintha a vezérmű lánc vezetőröl tört volna le.
Mint pl. ezen:
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15242 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 20:03:37 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.29 hétfő, 19:37:13
Mintha a vezérmű lánc vezetőröl tört volna le.
Mint pl. ezen:
Köszönöm mindkettőtöknek, esélyes így képek alapján.
Ellenőrizve lesz amint csak lehet, bár kitudja mióta ilyen már.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.30 kedd, 19:32:41 írta HZsolt92
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15243 Dátum:
2017.05.30 kedd, 17:34:22 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.29 hétfő, 20:03:37
Köszönöm mindkettőtöknek, esélyes így képek alapján.
Ellenőrizve lesz amint csak lehet, bár kitudja mióta ilyen már.
Nem hagyott nyugodni a dolog. A bűnös:
http://kephost.com/images/2017/05/30/P1090610.jpg
Most hogyan tovább? Komplett vezérlést kéne cserélni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15244 Dátum:
2017.05.30 kedd, 18:00:07 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 17:34:22
Nem hagyott nyugodni a dolog. A bűnös:
http://kephost.com/images/2017/05/30/P1090610.jpg
Most hogyan tovább? Komplett vezérlést kéne cserélni?
Miért, más is el volt fáradva? Többi hogy néz ki?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15245 Dátum:
2017.05.30 kedd, 18:22:08 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.30 kedd, 18:00:07
Miért, más is el volt fáradva? Többi hogy néz ki?
Nem tűnik rossznak, de egy fél mm-t belemart a fémbe is a lánc a fényképezett vezetőnél. Holnap dobok fel videót a többiről. A lánc a lánckerekeken nem mocorog semerre. Nem is tűnnek kopottnak a lánckerekek. A feszítőt én úgy látom hogy már majdnem teljesen kint van. A többi veető sem kopott. A lánc lehet már megnyúlva?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15246 Dátum:
2017.05.30 kedd, 19:54:27 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 17:34:22
Nem hagyott nyugodni a dolog. A bűnös:
http://kephost.com/images/2017/05/30/P1090610.jpg
Most hogyan tovább? Komplett vezérlést kéne cserélni?
Az igen!
Mindez mennyi kilométer után?
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15247 Dátum:
2017.05.30 kedd, 20:05:54 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2017.05.30 kedd, 19:54:27
Az igen!
Mindez mennyi kilométer után?
240e ami szinte biztos hogy annyi. Második tulaj vagyok és németben vettem magánszemélytől még 5 éve.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15248 Dátum:
2017.05.30 kedd, 20:11:35 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.05.30 kedd, 20:05:54
240e ami szinte biztos hogy annyi. Második tulaj vagyok és németben vettem magánszemélytől még 5 éve.
Milyen szép kilátások...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15249 Dátum:
2017.05.30 kedd, 20:29:19 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.05.30 kedd, 20:11:35
Milyen szép kilátások...
Ha nem szedem le az olajteknőt az olajszivárgás miatt ki sem derül, mivel a hangján nem hallani. Mondjuk az is érdekes hogy a teknőnél az olajleeresztő csavar alatt van még egy szép perem, így olajcserénél észre sem veszi az ember ha valami ott úszkál a teknő alján.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
303
304
[
305
]
306
307
308
309
310
311
312
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ