Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
300
301
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
313
314
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113505 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15300 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 16:32:49 »
Köszi fiúk a válaszokat!
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.12 hétfő, 15:44:49
Én megmondom: dízel az autód.
UI: Bakker, Tibi megelőzött....
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15301 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 17:04:58 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.12 hétfő, 16:32:49
Köszi fiúk a válaszokat!
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!
a két fűnyírós tobzódik.neaggódj,nekik már hordós a hengerük...
Turbónyomást kell mérni első körben.Az egr-t meg ledugózni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15302 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 19:16:10 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.12 hétfő, 16:32:49
Köszi fiúk a válaszokat!
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!
Szia!
Enyém is kormol padló gáznál. Turbónyomás rendben (légköri+1,3 bar nál visszaszabályoz), dugózva vagyon. EZ ilyen.
Dízel az (gáz)olajból kormot gyárt, a fűnyírók kéket.
Üdv, Ferkó
ui: Papp turbós infó, hogy 1,3 körül szabályoz, a boost üzemmód talán 1,35 ig engedi rövidideig. Szerintük 1,5 Bart nem töltenek ezek.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15303 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 19:33:32 »
Ha már ennyire a turbó a téma, akkor én is kérdeznék valamit. Az enyém intenzív gázadásra elég rendesen fütyül, ez mitől lehet? Már jó ideje csinálja, az is lehet hogy mióta megvettem. Én arra gyanakodtam hogy valahol kifúj, de sehol semmi nyoma olajnak a csöveken. A hétvégén próba képen ledugóztam a szívósor előtt és a turbónál a csöveket majd kompresszorral felnyomtam 2 bar-ra. Szappanos vizet spricceltem a csövekre de semmi habzás, hallgatózva sincs sehol sziszegés. Kb. negyed órát volt nyomás alatt, az óra mutatója nem mozdult. Turbó fel lett újítva pár hónapja, előtte is ilyen volt. Gondolkodtam azon, hogy a szívósornál ereszthet még, de ott sincs semmi nyoma olajnak.
A turbó szabályzója hogyan kellene működjön? Eddig annyit sikerült megnézni, hogy alapjáraton ütközésig húzza a vákuum a kis kart, ennek így kell lennie?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15304 Dátum:
2017.06.12 hétfő, 20:25:41 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.06.12 hétfő, 19:16:10
Szia!
Enyém is kormol padló gáznál. Turbónyomás rendben (légköri+1,3 bar nál visszaszabályoz), dugózva vagyon. EZ ilyen.
Dízel az (gáz)olajból kormot gyárt, a fűnyírók kéket.
Üdv, Ferkó
ui: Papp turbós infó, hogy 1,3 körül szabályoz, a boost üzemmód talán 1,35 ig engedi rövidideig. Szerintük 1,5 Bart nem töltenek ezek.
az övé tölt még többet is
ne kérdezd honnan tudom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15305 Dátum:
2017.06.13 kedd, 09:41:48 »
Az emelkedő lett volna a lényeg. Emelkedőn miért kormol jobban, mint síkon? Emelkedőn több gázolaj folyik belé, mint síkon, Biztos nem! Csak érteni szeretném.
De mivel most derült ki számomra, hogy dízel az autóm és nem benyás, inkább keresek egy jó pszichológust
, akivel feldolgozom ezt a traumát!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.12 hétfő, 20:25:41
az övé tölt még többet is
ne kérdezd honnan tudom
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15306 Dátum:
2017.06.13 kedd, 10:07:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.12 hétfő, 20:25:41
az övé tölt még többet is
ne kérdezd honnan tudom
Azt nem kérdezem, csak sejtem, vhogy összepasszolnak az aláírások...
,csak azt kérdem, hogy azt hogyan oldottad meg? jól sejtem, hogy nem változó geos?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15307 Dátum:
2017.06.13 kedd, 10:20:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.12 hétfő, 20:25:41
az övé tölt még többet is
ne kérdezd honnan tudom
Forscannal vizsgalva megvan 2,5kPa csucsokban 2.0 tdci mostmar csak a kPa bar atvaltast kéne megcsinalni. De ebbol azertekbol lejon a legnyomás.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15308 Dátum:
2017.06.13 kedd, 12:26:17 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.06.13 kedd, 10:20:05
Forscannal vizsgalva megvan 2,5kPa csucsokban 2.0 tdci mostmar csak a kPa bar atvaltast kéne megcsinalni. De ebbol azertekbol lejon a legnyomás.
A 2.5 kpa elég satnya....
1 bar = 100 kpa
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15309 Dátum:
2017.06.14 szerda, 07:13:39 »
TDDi be D6BA 115 lovasba jó aadagoló kellene 021 a vége a bosh számnak. Illetve fel lehetne tenni 35 végüt ua. a motorkód. Vagy ha pcm et is cserélünk akkor lessz jó?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.14 szerda, 11:02:27 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15310 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 07:34:08 »
Sziasztok!
Olyat csinàl az autó mostanàban,hogy ki rakja vészüzembe az alàbbi hiba kóddal.P1288 és U2199 .Ujra inditàs utàn rendbe megy hibàtlanul.Mi lehet a gond?2001-es Tddi 115 le D6BA.
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15311 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 07:55:11 »
Idézetet írta: atadzso - 2017.06.15 csütörtök, 07:34:08
Sziasztok!
Olyat csinàl az autó mostanàban,hogy ki rakja vészüzembe az alàbbi hiba kóddal.P1288 és U2199 .Ujra inditàs utàn rendbe megy hibàtlanul.Mi lehet a gond?2001-es Tddi 115 le D6BA.
Köszönöm
Műszercsoportban a hőfok mutató működik rendesen?
A P1288 a hengerfej hőmérséklet mérő szenzor hibára vonatkozik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15312 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 09:45:53 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.15 csütörtök, 07:55:11
Műszercsoportban a hőfok mutató működik rendesen?
A P1288 a hengerfej hőmérséklet mérő szenzor hibára vonatkozik....
Szia!
A müszercsoportban müködik a hőfokjelző rendesen.
Ha ujra inditom müxik minden rendesen.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
TDDi motor Bosch vp44
«
Új hozzászólás #15313 Dátum:
2017.06.16 péntek, 17:50:42 »
Abban szeretnék segítséget kérni..
Hogy az adagolom ami egy bosch vp44 szeretném lecserélni egy használtra viszont mit kell ilyenkor nézni és mire kéne figyelni milyen számok a megfelelőek.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor Bosch vp44
«
Új hozzászólás #15314 Dátum:
2017.06.16 péntek, 22:56:50 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2017.06.16 péntek, 17:50:42
Abban szeretnék segítséget kérni..
Hogy az adagolom ami egy bosch vp44 szeretném lecserélni egy használtra viszont mit kell ilyenkor nézni és mire kéne figyelni milyen számok a megfelelőek.
Ez a használtra érdekes az is használt ami benne van. Bosch szám a lényeg ami az adagolón van egyezzen. És az immót át kell programozni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15315 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:58:55 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.06.13 kedd, 10:07:54
Azt nem kérdezem, csak sejtem, vhogy összepasszolnak az aláírások...
,csak azt kérdem, hogy azt hogyan oldottad meg? jól sejtem, hogy nem változó geos?
de, 130le tdci vgt egyedi nyomásos labdával. 1.7bar-t tölt ha jól emlékszem olyan 5 éve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: emelkedőn, terhelésre kormolás
«
Új hozzászólás #15316 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 17:01:04 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.13 kedd, 09:41:48
Az emelkedő lett volna a lényeg. Emelkedőn miért kormol jobban, mint síkon? Emelkedőn több gázolaj folyik belé, mint síkon, Biztos nem! Csak érteni szeretném.
De mivel most derült ki számomra, hogy dízel az autóm és nem benyás, inkább keresek egy jó pszichológust
, akivel feldolgozom ezt a traumát!
mert nagyobb a terhelés. ha futót húzol, akkor is jobban kell kormoljon.
navara nekem füstmentes, de ha egy nagyobb ponyvás van utána akasztva akkor már füstölget
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bereny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15317 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 19:07:42 »
Sziasztok!
Az üzemanyag szivattyúnak meddig és milyen nyomáson kell működni.
Naplózva
tokeebaa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15318 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 09:49:47 »
Sziasztok!
Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.
A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15319 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 09:58:24 »
Idézetet írta: tokeebaa - 2017.06.22 csütörtök, 09:49:47
Sziasztok!
Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.
A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Előtte az AC-ra nézzetek rá. Nekem mikor az AC megállt, szintén rángatott és volt az adagolóban fals hibakód.
Amikor az adagoló elektronikája pusztult meg, akkor leállt, kétszer még beindult, aztán már többet nem. Ott nem volt rángatás, meg fordulat limit.
Bontott lutriért a 260 szvsz nagyon sok. Én nem sokkal többért újíttattam fel cakkpakk. Bontottban ezeknél az autóknál már "alig használtat" kapni elég kicsi az esély...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15320 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 20:30:53 »
Idézetet írta: tokeebaa - 2017.06.22 csütörtök, 09:49:47
Sziasztok!
Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.
A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Bontottat 60-70e Ft ért veszel, 50% eséllyel. azaz vagy jó vagy nem.
Ennyiért motorvezérlővel, szereléssel nagyon sok.
Kicsit többért, kompletten felújítják az adagolót, és akkor az tuti.
Az én ac pumpa halálom is hasonló volt, szintén adagolós hibakóddal.
Az AC könnyen kizárható, ha "kannából" indul, akkor ott a bibi.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15321 Dátum:
2017.06.23 péntek, 09:12:50 »
Idézetet írta: tokeebaa - 2017.06.22 csütörtök, 09:49:47
Sziasztok!
Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.
A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Ha az adagoló elektronikája pusztul el akkor az többet el nem indul és akkor villog az izzításjelző. Sajnos tapasztalat. Az elektronika bizonyos körülmények között javítható. Sajnos nekem javították de visszakötötték a zárlatos előtöltés szabályzó szelep vezetékére és az végleg megőlte. Bontott adagoló kerül bele 120e + munka30 +10programozás. Remélem jó lesz talán a jövőhéten kiderü.. Először az ac pumpát kell ellenőrizni az tid ilyen hibát okozni. Jobb hátsó kerék elött alul.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15322 Dátum:
2017.06.28 szerda, 09:39:44 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.12 hétfő, 19:33:32
Ha már ennyire a turbó a téma, akkor én is kérdeznék valamit. Az enyém intenzív gázadásra elég rendesen fütyül, ez mitől lehet? Már jó ideje csinálja, az is lehet hogy mióta megvettem. Én arra gyanakodtam hogy valahol kifúj, de sehol semmi nyoma olajnak a csöveken. A hétvégén próba képen ledugóztam a szívósor előtt és a turbónál a csöveket majd kompresszorral felnyomtam 2 bar-ra. Szappanos vizet spricceltem a csövekre de semmi habzás, hallgatózva sincs sehol sziszegés. Kb. negyed órát volt nyomás alatt, az óra mutatója nem mozdult. Turbó fel lett újítva pár hónapja, előtte is ilyen volt. Gondolkodtam azon, hogy a szívósornál ereszthet még, de ott sincs semmi nyoma olajnak.
A turbó szabályzója hogyan kellene működjön? Eddig annyit sikerült megnézni, hogy alapjáraton ütközésig húzza a vákuum a kis kart, ennek így kell lennie?
Esetleg erre valakinek tippje? Vagy felvilágosítás, mit ronthattam el hogy nem találom a hibát?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15323 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:00:37 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.28 szerda, 09:39:44
Esetleg erre valakinek tippje? Vagy felvilágosítás, mit ronthattam el hogy nem találom a hibát?
valszeg a felújított turbóban lesz a válasz? ki csinálta?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15324 Dátum:
2017.06.28 szerda, 17:08:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 12:00:37
valszeg a felújított turbóban lesz a válasz? ki csinálta?
A felújítás előtt is fütyült, bár ez nem zárja ki. Ők csinálták:
https://www.turbo.hu/
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15325 Dátum:
2017.06.28 szerda, 17:48:09 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.28 szerda, 17:08:58
A felújítás előtt is fütyült, bár ez nem zárja ki. Ők csinálták:
https://www.turbo.hu/
na ide kár volt bevinni, jót még nem igen csináltak.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15326 Dátum:
2017.06.28 szerda, 18:26:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 17:48:09
na ide kár volt bevinni, jót még nem igen csináltak.
Turbót hogy lehet ellenőrizni, mármint anélkül hogy ki lenne szedve és elvíve bevizsgáltatni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15327 Dátum:
2017.06.28 szerda, 18:49:31 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.28 szerda, 18:26:25
Turbót hogy lehet ellenőrizni, mármint anélkül hogy ki lenne szedve és elvíve bevizsgáltatni?
légszűrő csövét leveszed, belenézel és összeérés nyomokat keresel. meg megnézed, hogy lötyög-e a tengely a helyén
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15328 Dátum:
2017.06.28 szerda, 19:56:37 »
Sziasztok
1 hete cseréltem az izzító gyertyákat. Azóta indítás után kicsit nem egyenletes az alapjárat néhány percig. Mintha rángatna gyengéden.
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15329 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:11:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 18:49:31
légszűrő csövét leveszed, belenézel és összeérés nyomokat keresel. meg megnézed, hogy lötyög-e a tengely a helyén
Szerintem a turbó ezen része jó, pár hónap alatt csak nem kopott el az új. A felújítás előtt és közvetlen utána is csinálta a fütyülést.
Ami még így eszembe jutott hogy ilyen 2800-as fordulat felett kezdi. Tehát pl. ha visszaváltok előzésnél.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 21:13:30 írta geri93
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15330 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:39:13 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.28 szerda, 21:11:26
Szerintem a turbó ezen része jó, pár hónap alatt csak nem kopott el az új. A felújítás előtt és közvetlen utána is csinálta a fütyülést.
Ami még így eszembe jutott hogy ilyen 2800-as fordulat felett kezdi. Tehát pl. ha visszaváltok előzésnél.
wizardos turbónál az a csoda ha elmegy pár hónapot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15331 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:45:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.28 szerda, 21:39:13
wizardos turbónál az a csoda ha elmegy pár hónapot
Utána nézek majd ha ottthon leszek, még garis a cucc. De más már nem is lehet, asszem minden ellenőrizve lehett.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15332 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:56:34 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.06.29 csütörtök, 09:45:19
Utána nézek majd ha ottthon leszek, még garis a cucc. De más már nem is lehet, asszem minden ellenőrizve lehett.
előre mondom, hogy el fognak hajtani, hogy vagy szerelési hiba történt, vagy az autóban van a hiba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15333 Dátum:
2017.07.01 szombat, 17:00:20 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.22 hétfő, 13:46:45
Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!
Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.
Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.
Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.
Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.
sziaa nálam is előjött a baj! Erről a kapcsolósdirol tudnál képet csinálni vagy leirni rövíden! Köszi előre iss!
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15334 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 21:50:25 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Valaki tudna ajánlani egy normális műhelyt ahol a turbót feltudják újítani,
Budapest vagy környékén valahol.
Ahogy olvasom a wizard nem a legmegfelelőbb.
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15335 Dátum:
2017.07.07 péntek, 17:06:48 »
Üdv! Új vagyok itt és mondhatni a témában is bár a családban régóta van egy mk3-as V6-os kombi. De most ugy hozta a sors hogy én is vettem egy mk3-as 2.0 TDDi(116 LE) kombit. Hollandiából behozott végig ismert előélettel rendelkező autó sosem volt se a motor se az adagolo pisztergálva pedig most tapossa a 356000.-dik kilométerét. Mire figyeljek, mit hogyan csináljak hogy ez az állapot maradjon?
Üdv.:Tibi
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15336 Dátum:
2017.07.07 péntek, 19:49:38 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.07 péntek, 17:06:48
Üdv! Új vagyok itt és mondhatni a témában is bár a családban régóta van egy mk3-as V6-os kombi. De most ugy hozta a sors hogy én is vettem egy mk3-as 2.0 TDDi(116 LE) kombit. Hollandiából behozott végig ismert előélettel rendelkező autó sosem volt se a motor se az adagolo pisztergálva pedig most tapossa a 356000.-dik kilométerét. Mire figyeljek, mit hogyan csináljak hogy ez az állapot maradjon?
Üdv.:Tibi
Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15337 Dátum:
2017.07.07 péntek, 21:21:13 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.07 péntek, 19:49:38
Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..
Koszonom!!
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15338 Dátum:
2017.07.07 péntek, 21:26:28 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.07 péntek, 19:49:38
Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..
Az akkor is lehamozodik ha nincs pisztergalva? A motorbukolat is rajtavan!
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15339 Dátum:
2017.07.08 szombat, 08:27:11 »
Sziasztok!
Egy kérdésm lenne.
A kompresszió értéknek mennyinek kell lennie?
115le Tddi d6ba
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15340 Dátum:
2017.07.08 szombat, 15:45:53 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.07 péntek, 21:26:28
Az akkor is lehamozodik ha nincs pisztergalva? A motorbukolat is rajtavan!
Persze bizerga nélkül is öregszik a szigetelés plusz az olaj ami még kikezdi stb..
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15341 Dátum:
2017.07.08 szombat, 16:17:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.08 szombat, 15:45:53
Persze bizerga nélkül is öregszik a szigetelés plusz az olaj ami még kikezdi stb..
De nem torvényszerőség? magyarul ha nincs olajfolyásom ami gyorsitja akar örök életü is lehet? üzemanyag szivattyura hogyan vigyazzak? eleg ha nem kannazom a gazolajat?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15342 Dátum:
2017.07.08 szombat, 16:35:28 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.08 szombat, 16:17:08
De nem torvényszerőség? magyarul ha nincs olajfolyásom ami gyorsitja akar örök életü is lehet? üzemanyag szivattyura hogyan vigyazzak? eleg ha nem kannazom a gazolajat?
...ennél kicsit összetetteb a dolog, igazándiból nem tudsz rá felkészülni.. de utóbbira talán jótékony lehet bizonyos 2T kenőanyag/üzemanyag adalék /ok jelenléte
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.08 szombat, 16:39:08 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15343 Dátum:
2017.07.08 szombat, 17:00:59 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.07.08 szombat, 16:35:28
...ennél kicsit összetetteb a dolog, igazándiból nem tudsz rá felkészülni.. de utóbbira talán jótékony lehet bizonyos 2T kenőanyag/üzemanyag adalék /ok jelenléte
ettől féltem:D magyarul egy ketyegő bombán ülök:D:D nagyon szépen köszönöm a válaszokat!!:) ha 100e elmegy még igy minden komoly baj nelkül akkor már buszke leszek rá
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15344 Dátum:
2017.07.08 szombat, 20:38:32 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.08 szombat, 17:00:59
ettől féltem:D magyarul egy ketyegő bombán ülök:D:D nagyon szépen köszönöm a válaszokat!!:) ha 100e elmegy még igy minden komoly baj nelkül akkor már buszke leszek rá
Én 150e km mentem vele komoly gond nélkül utána nyekkent meg az adagoló elektronika a fentebb említett gond miatt amit egy Dunaharaszti szervíz csak részben csinált meg kiadta az autót hogy az előtöltés vezetéke is zárlatba volt ami később a halálához vezetett. Adagoló csere lett belőle bontottra ez 120+40e szerelésprogramozás volt. Csak elötte a balf@az szerívznek sajnos kicsengettem már egy összeget aminek a fele nem volt jogos. Persze nem ismerik el, hogy hibáztak mert ők a profik én meg a nagyszájú hülye meg G..eci /de tényleg miért nem én csináltam meg ha ennyire értek hozzá ember / szóval nem tudom mit tegyek velük de még számlát is megtagadták stb.. hosszú történet tanulópénz Senkinek nem ajánlom ha gond van már meg akarnak verni és semmi kompromisszum készség. Viszont ahol megcsinálták az a Budapesten a Soroksári úton van M Kiss szerviz nagyon jók és emberi áron dolgoznak.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15345 Dátum:
2017.07.08 szombat, 21:02:00 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.08 szombat, 20:38:32
Én 150e km mentem vele komoly gond nélkül utána nyekkent meg az adagoló elektronika a fentebb említett gond miatt amit egy Dunaharaszti szervíz csak részben csinált meg kiadta az autót hogy az előtöltés vezetéke is zárlatba volt ami később a halálához vezetett. Adagoló csere lett belőle bontottra ez 120+40e szerelésprogramozás volt. Csak elötte a balf@az szerívznek sajnos kicsengettem már egy összeget aminek a fele nem volt jogos. Persze nem ismerik el, hogy hibáztak mert ők a profik én meg a nagyszájú hülye meg G..eci /de tényleg miért nem én csináltam meg ha ennyire értek hozzá ember / szóval nem tudom mit tegyek velük de még számlát is megtagadták stb.. hosszú történet tanulópénz Senkinek nem ajánlom ha gond van már meg akarnak verni és semmi kompromisszum készség. Viszont ahol megcsinálták az a Budapesten a Soroksári úton van M Kiss szerviz nagyon jók és emberi áron dolgoznak.
Ebben 355e van gond nelkul ugy hogy nem lett bantva. Talan autoja valogatja.
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15346 Dátum:
2017.07.08 szombat, 21:22:15 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.08 szombat, 21:02:00
Ebben 355e van gond nelkul ugy hogy nem lett bantva. Talan autoja valogatja.
Az össz nálam is 360e Km
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15347 Dátum:
2017.07.08 szombat, 21:29:11 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.08 szombat, 21:22:15
Az össz nálam is 360e Km
Akkor van meg boldog 5e kilometerem:((
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15348 Dátum:
2017.07.08 szombat, 22:02:57 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.08 szombat, 21:29:11
Akkor van meg boldog 5e kilometerem:((
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15349 Dátum:
2017.07.08 szombat, 22:08:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.07.08 szombat, 22:02:57
Vas megye kornyékén van jo TDDi-s?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Oldalak:
1
...
300
301
302
303
304
305
306
[
307
]
308
309
310
311
312
313
314
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ