Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102781 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #15300 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 16:32:49 »

Köszi fiúk a válaszokat!  worship
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!  falbav

 nyes  nyes  nyes
Én megmondom: dízel az autód.  hehe

UI: Bakker, Tibi megelőzött.... duhos2
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15301 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 17:04:58 »

Köszi fiúk a válaszokat!  worship
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!  falbav

 nyes  nyes  nyes
a két fűnyírós tobzódik.neaggódj,nekik már hordós a hengerük... vigyor3

Turbónyomást kell mérni első körben.Az egr-t meg ledugózni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15302 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 19:16:10 »

Köszi fiúk a válaszokat!  worship
Eddig fel sem tűnt, hogy dízel az autóm!  falbav

 nyes  nyes  nyes
Szia!
Enyém is kormol padló gáznál. Turbónyomás rendben (légköri+1,3 bar nál visszaszabályoz), dugózva vagyon. EZ ilyen.
Dízel az (gáz)olajból kormot gyárt, a fűnyírók kéket. nyes
Üdv, Ferkó
ui: Papp turbós infó, hogy 1,3 körül szabályoz, a boost üzemmód talán 1,35 ig engedi rövidideig. Szerintük 1,5 Bart nem töltenek ezek.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15303 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 19:33:32 »

Ha már ennyire a turbó a téma, akkor én is kérdeznék valamit. Az enyém intenzív gázadásra elég rendesen fütyül, ez mitől lehet? Már jó ideje csinálja, az is lehet hogy mióta megvettem. Én arra gyanakodtam hogy valahol kifúj, de sehol semmi nyoma olajnak a csöveken. A hétvégén próba képen ledugóztam a szívósor előtt és a turbónál a csöveket majd kompresszorral felnyomtam 2 bar-ra. Szappanos vizet spricceltem a csövekre de semmi habzás, hallgatózva sincs sehol sziszegés. Kb. negyed órát volt nyomás alatt, az óra mutatója nem mozdult. Turbó fel lett újítva pár hónapja, előtte is ilyen volt. Gondolkodtam azon, hogy a szívósornál ereszthet még, de ott sincs semmi nyoma olajnak.

A turbó szabályzója hogyan kellene működjön? Eddig annyit sikerült megnézni, hogy alapjáraton ütközésig húzza a vákuum a kis kart, ennek így kell lennie?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15304 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 20:25:41 »

Szia!
Enyém is kormol padló gáznál. Turbónyomás rendben (légköri+1,3 bar nál visszaszabályoz), dugózva vagyon. EZ ilyen.
Dízel az (gáz)olajból kormot gyárt, a fűnyírók kéket. nyes
Üdv, Ferkó
ui: Papp turbós infó, hogy 1,3 körül szabályoz, a boost üzemmód talán 1,35 ig engedi rövidideig. Szerintük 1,5 Bart nem töltenek ezek.

az övé tölt még többet is nyes ne kérdezd honnan tudom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #15305 Dátum: 2017.06.13 kedd, 09:41:48 »

Az emelkedő lett volna a lényeg. Emelkedőn miért kormol jobban, mint síkon? Emelkedőn több gázolaj folyik belé, mint síkon, Biztos nem! Csak érteni szeretném.
De mivel most derült ki számomra, hogy dízel az autóm és nem benyás, inkább keresek egy jó pszichológust alien, akivel feldolgozom ezt a traumát!  nyes  eplus2 beka2
az övé tölt még többet is nyes ne kérdezd honnan tudom vigyor3
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15306 Dátum: 2017.06.13 kedd, 10:07:54 »

az övé tölt még többet is nyes ne kérdezd honnan tudom vigyor3
Azt nem kérdezem, csak sejtem, vhogy összepasszolnak az aláírások... smile ,csak azt kérdem, hogy azt hogyan oldottad meg? jól sejtem, hogy nem változó geos?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #15307 Dátum: 2017.06.13 kedd, 10:20:05 »

az övé tölt még többet is nyes ne kérdezd honnan tudom vigyor3

Forscannal vizsgalva megvan 2,5kPa csucsokban 2.0 tdci mostmar csak a kPa bar atvaltast kéne megcsinalni. De ebbol azertekbol lejon a legnyomás.

Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15308 Dátum: 2017.06.13 kedd, 12:26:17 »

Forscannal vizsgalva megvan 2,5kPa csucsokban 2.0 tdci mostmar csak a kPa bar atvaltast kéne megcsinalni. De ebbol azertekbol lejon a legnyomás.



A 2.5 kpa elég satnya....  vigyor3
1 bar = 100 kpa

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15309 Dátum: 2017.06.14 szerda, 07:13:39 »

TDDi be D6BA 115 lovasba jó aadagoló kellene 021 a vége a bosh számnak. Illetve fel lehetne tenni 35 végüt ua.  a motorkód. Vagy ha pcm et is cserélünk akkor lessz jó?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.14 szerda, 11:02:27 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15310 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 07:34:08 »

Sziasztok!
Olyat csinàl az autó mostanàban,hogy ki rakja vészüzembe az alàbbi hiba kóddal.P1288 és U2199 .Ujra inditàs utàn rendbe megy hibàtlanul.Mi lehet a gond?2001-es Tddi 115 le D6BA.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15311 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 07:55:11 »

Sziasztok!
Olyat csinàl az autó mostanàban,hogy ki rakja vészüzembe az alàbbi hiba kóddal.P1288 és U2199 .Ujra inditàs utàn rendbe megy hibàtlanul.Mi lehet a gond?2001-es Tddi 115 le D6BA.
Köszönöm

Műszercsoportban a hőfok mutató működik rendesen?
A P1288 a hengerfej hőmérséklet mérő szenzor hibára vonatkozik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15312 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 09:45:53 »

Műszercsoportban a hőfok mutató működik rendesen?
A P1288 a hengerfej hőmérséklet mérő szenzor hibára vonatkozik....
Szia!
A müszercsoportban müködik a hőfokjelző rendesen.
Ha ujra inditom müxik minden rendesen.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #15313 Dátum: 2017.06.16 péntek, 17:50:42 »

Abban szeretnék segítséget kérni..
Hogy az adagolom ami egy bosch vp44 szeretném lecserélni egy használtra viszont mit kell ilyenkor nézni és mire kéne figyelni milyen számok a megfelelőek.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15314 Dátum: 2017.06.16 péntek, 22:56:50 »

Abban szeretnék segítséget kérni..
Hogy az adagolom ami egy bosch vp44 szeretném lecserélni egy használtra viszont mit kell ilyenkor nézni és mire kéne figyelni milyen számok a megfelelőek.
Ez a használtra érdekes az is használt ami benne van. Bosch szám a lényeg ami az adagolón van egyezzen. És az immót át kell programozni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15315 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:58:55 »

Azt nem kérdezem, csak sejtem, vhogy összepasszolnak az aláírások... smile ,csak azt kérdem, hogy azt hogyan oldottad meg? jól sejtem, hogy nem változó geos?
de, 130le tdci vgt egyedi nyomásos labdával. 1.7bar-t tölt ha jól emlékszem olyan 5 éve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15316 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:01:04 »

Az emelkedő lett volna a lényeg. Emelkedőn miért kormol jobban, mint síkon? Emelkedőn több gázolaj folyik belé, mint síkon, Biztos nem! Csak érteni szeretném.
De mivel most derült ki számomra, hogy dízel az autóm és nem benyás, inkább keresek egy jó pszichológust alien, akivel feldolgozom ezt a traumát!  nyes  eplus2 beka2
mert nagyobb a terhelés. ha futót húzol, akkor is jobban kell kormoljon.

navara nekem füstmentes, de ha egy nagyobb ponyvás van utána akasztva akkor már füstölget
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #15317 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:07:42 »

Sziasztok!
Az üzemanyag szivattyúnak meddig és milyen nyomáson kell működni.
Naplózva
tokeebaa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15318 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 09:49:47 »

Sziasztok!

Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.

A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.

Előre is köszönöm a válaszotokat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15319 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 09:58:24 »

Sziasztok!

Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.

A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.

Előre is köszönöm a válaszotokat.

Előtte az AC-ra nézzetek rá. Nekem mikor az AC megállt, szintén rángatott és volt az adagolóban fals hibakód.
Amikor az adagoló elektronikája pusztult meg, akkor leállt, kétszer még beindult, aztán már többet nem. Ott nem volt rángatás, meg fordulat limit.

Bontott lutriért a 260 szvsz nagyon sok. Én nem sokkal többért újíttattam fel cakkpakk. Bontottban ezeknél az autóknál már "alig használtat" kapni elég kicsi az esély...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15320 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 20:30:53 »

Sziasztok!

Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.

A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.

Előre is köszönöm a válaszotokat.
Bontottat 60-70e Ft ért veszel, 50% eséllyel. azaz vagy jó vagy nem.
Ennyiért motorvezérlővel, szereléssel nagyon sok.
Kicsit többért, kompletten felújítják az adagolót, és akkor az tuti.

Az én ac pumpa halálom is hasonló volt, szintén adagolós hibakóddal.
Az AC könnyen kizárható, ha "kannából" indul, akkor ott a bibi.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15321 Dátum: 2017.06.23 péntek, 09:12:50 »

Sziasztok!

Egy nagy problémával fordulok hozzátok. Tegnap megállt a Mondeo (2001 TDDI 2.0 116Le), minden előjel nélkül. autópályán 100-as tempónál egyszercsak leállt a motor, utána nagyon nehezen rángatva, és akkor is csak másodjára indult be, és a fordulatot nem engedte 1200-as fordulat fölé. Szervizbe vontatva azt mondták, hogy az adagoló elektronikája a hibás. Mondtak rá egy árajánlatot (bontott "alig használt" adagoló+motorvezérlő elektronika) 260.000 forint, munkadíjjal.

A kérdésem csak az lenne, hogy ez reális ár, vagy esetleg ki tudnám hozni olcsóbban is.

Előre is köszönöm a válaszotokat.
Ha az adagoló elektronikája pusztul el akkor az többet el nem indul és akkor villog az izzításjelző. Sajnos tapasztalat. Az elektronika bizonyos körülmények között javítható. Sajnos nekem javították de visszakötötték a zárlatos előtöltés szabályzó szelep vezetékére és az végleg megőlte. Bontott adagoló kerül bele 120e + munka30 +10programozás. Remélem jó lesz talán a jövőhéten kiderü.. Először az ac pumpát kell ellenőrizni az tid ilyen hibát okozni. Jobb hátsó kerék elött alul.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15322 Dátum: 2017.06.28 szerda, 09:39:44 »

Ha már ennyire a turbó a téma, akkor én is kérdeznék valamit. Az enyém intenzív gázadásra elég rendesen fütyül, ez mitől lehet? Már jó ideje csinálja, az is lehet hogy mióta megvettem. Én arra gyanakodtam hogy valahol kifúj, de sehol semmi nyoma olajnak a csöveken. A hétvégén próba képen ledugóztam a szívósor előtt és a turbónál a csöveket majd kompresszorral felnyomtam 2 bar-ra. Szappanos vizet spricceltem a csövekre de semmi habzás, hallgatózva sincs sehol sziszegés. Kb. negyed órát volt nyomás alatt, az óra mutatója nem mozdult. Turbó fel lett újítva pár hónapja, előtte is ilyen volt. Gondolkodtam azon, hogy a szívósornál ereszthet még, de ott sincs semmi nyoma olajnak.

A turbó szabályzója hogyan kellene működjön? Eddig annyit sikerült megnézni, hogy alapjáraton ütközésig húzza a vákuum a kis kart, ennek így kell lennie?

Esetleg erre valakinek tippje? Vagy felvilágosítás, mit ronthattam el hogy nem találom a hibát?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15323 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:00:37 »

Esetleg erre valakinek tippje? Vagy felvilágosítás, mit ronthattam el hogy nem találom a hibát?
valszeg a felújított turbóban lesz a válasz? ki csinálta?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15324 Dátum: 2017.06.28 szerda, 17:08:58 »

valszeg a felújított turbóban lesz a válasz? ki csinálta?

A felújítás előtt is fütyült, bár ez nem zárja ki. Ők csinálták: https://www.turbo.hu/
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15325 Dátum: 2017.06.28 szerda, 17:48:09 »

A felújítás előtt is fütyült, bár ez nem zárja ki. Ők csinálták: https://www.turbo.hu/
na ide kár volt bevinni, jót még nem igen csináltak.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15326 Dátum: 2017.06.28 szerda, 18:26:25 »

na ide kár volt bevinni, jót még nem igen csináltak.

Turbót hogy lehet ellenőrizni, mármint anélkül hogy ki lenne szedve és elvíve bevizsgáltatni?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15327 Dátum: 2017.06.28 szerda, 18:49:31 »

Turbót hogy lehet ellenőrizni, mármint anélkül hogy ki lenne szedve és elvíve bevizsgáltatni?
légszűrő csövét leveszed, belenézel és összeérés nyomokat keresel. meg megnézed, hogy lötyög-e a tengely a helyén
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #15328 Dátum: 2017.06.28 szerda, 19:56:37 »

Sziasztok

1 hete cseréltem az izzító gyertyákat. Azóta indítás után kicsit nem egyenletes az alapjárat néhány percig. Mintha rángatna gyengéden.  worship
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15329 Dátum: 2017.06.28 szerda, 21:11:26 »

légszűrő csövét leveszed, belenézel és összeérés nyomokat keresel. meg megnézed, hogy lötyög-e a tengely a helyén

Szerintem a turbó ezen része jó, pár hónap alatt csak nem kopott el az új. A felújítás előtt és közvetlen utána is csinálta a fütyülést.

Ami még így eszembe jutott hogy ilyen 2800-as fordulat felett kezdi. Tehát pl. ha visszaváltok előzésnél.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 21:13:30 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15330 Dátum: 2017.06.28 szerda, 21:39:13 »

Szerintem a turbó ezen része jó, pár hónap alatt csak nem kopott el az új. A felújítás előtt és közvetlen utána is csinálta a fütyülést.

Ami még így eszembe jutott hogy ilyen 2800-as fordulat felett kezdi. Tehát pl. ha visszaváltok előzésnél.
wizardos turbónál az a csoda ha elmegy pár hónapot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15331 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:45:19 »

wizardos turbónál az a csoda ha elmegy pár hónapot

Utána nézek majd ha ottthon leszek, még garis a cucc. De más már nem is lehet, asszem minden ellenőrizve lehett.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15332 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:56:34 »

Utána nézek majd ha ottthon leszek, még garis a cucc. De más már nem is lehet, asszem minden ellenőrizve lehett.
előre mondom, hogy el fognak hajtani, hogy vagy szerelési hiba történt, vagy az autóban van a hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15333 Dátum: 2017.07.01 szombat, 17:00:20 »

Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!

Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.

Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.

Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.

Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.


sziaa nálam is előjött a baj! Erről a kapcsolósdirol tudnál képet csinálni vagy leirni rövíden! Köszi előre iss!
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15334 Dátum: 2017.07.02 vasárnap, 21:50:25 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne.
Valaki tudna ajánlani egy normális műhelyt ahol a turbót feltudják újítani,
Budapest vagy környékén valahol.
Ahogy olvasom a wizard nem a legmegfelelőbb.
Köszönöm
 
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15335 Dátum: 2017.07.07 péntek, 17:06:48 »

Üdv! Új vagyok itt és mondhatni a témában is bár a családban régóta van egy mk3-as V6-os kombi. De most ugy hozta a sors hogy én is vettem egy mk3-as 2.0 TDDi(116 LE) kombit. Hollandiából behozott végig ismert előélettel rendelkező autó sosem volt se a motor se az adagolo pisztergálva pedig most tapossa a 356000.-dik  kilométerét. Mire figyeljek, mit hogyan csináljak hogy ez az állapot maradjon?

Üdv.:Tibi
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15336 Dátum: 2017.07.07 péntek, 19:49:38 »

Üdv! Új vagyok itt és mondhatni a témában is bár a családban régóta van egy mk3-as V6-os kombi. De most ugy hozta a sors hogy én is vettem egy mk3-as 2.0 TDDi(116 LE) kombit. Hollandiából behozott végig ismert előélettel rendelkező autó sosem volt se a motor se az adagolo pisztergálva pedig most tapossa a 356000.-dik  kilométerét. Mire figyeljek, mit hogyan csináljak hogy ez az állapot maradjon?

Üdv.:Tibi
Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15337 Dátum: 2017.07.07 péntek, 21:21:13 »

Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..


Koszonom!!
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15338 Dátum: 2017.07.07 péntek, 21:26:28 »

Az adagolón az elektronikából jön ki 2pár vezeték ez szeret lehámozódni a műanyag szigetelés ,lepereg róla és összeérnek a vezetékek a vastag szigetelésben. Ez okozza legtöbb esetben az adagoló elektronika pusztulását. A többi mag adja magát olajok kopások Kuplung 2stömegü stb..


Az akkor is lehamozodik ha nincs pisztergalva? A motorbukolat is rajtavan!
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15339 Dátum: 2017.07.08 szombat, 08:27:11 »

Sziasztok!
Egy kérdésm lenne.
A kompresszió értéknek mennyinek kell lennie?
115le Tddi d6ba
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15340 Dátum: 2017.07.08 szombat, 15:45:53 »

Az akkor is lehamozodik ha nincs pisztergalva? A motorbukolat is rajtavan!
Persze bizerga nélkül is öregszik a szigetelés plusz az olaj ami még kikezdi stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15341 Dátum: 2017.07.08 szombat, 16:17:08 »

Persze bizerga nélkül is öregszik a szigetelés plusz az olaj ami még kikezdi stb..

De nem torvényszerőség? magyarul ha nincs olajfolyásom ami gyorsitja akar örök életü is lehet? üzemanyag szivattyura hogyan vigyazzak? eleg ha nem kannazom a gazolajat?Cheesy
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #15342 Dátum: 2017.07.08 szombat, 16:35:28 »

De nem torvényszerőség? magyarul ha nincs olajfolyásom ami gyorsitja akar örök életü is lehet? üzemanyag szivattyura hogyan vigyazzak? eleg ha nem kannazom a gazolajat?Cheesy

...ennél kicsit összetetteb a dolog, igazándiból nem tudsz rá felkészülni.. de utóbbira talán jótékony lehet bizonyos 2T kenőanyag/üzemanyag adalék /ok  jelenléte wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.08 szombat, 16:39:08 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15343 Dátum: 2017.07.08 szombat, 17:00:59 »

...ennél kicsit összetetteb a dolog, igazándiból nem tudsz rá felkészülni.. de utóbbira talán jótékony lehet bizonyos 2T kenőanyag/üzemanyag adalék /ok  jelenléte wave

ettől féltem:D magyarul egy ketyegő bombán ülök:D:D nagyon szépen köszönöm a válaszokat!!:) ha 100e elmegy még igy minden komoly baj nelkül akkor már buszke leszek rá
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15344 Dátum: 2017.07.08 szombat, 20:38:32 »

ettől féltem:D magyarul egy ketyegő bombán ülök:D:D nagyon szépen köszönöm a válaszokat!!:) ha 100e elmegy még igy minden komoly baj nelkül akkor már buszke leszek rá
Én 150e km mentem vele komoly gond nélkül utána nyekkent meg az adagoló elektronika a fentebb említett gond miatt amit egy Dunaharaszti szervíz csak részben csinált meg kiadta az autót hogy az előtöltés vezetéke is zárlatba volt ami később a halálához vezetett. Adagoló csere lett belőle bontottra ez 120+40e szerelésprogramozás volt. Csak elötte a balf@az szerívznek sajnos kicsengettem már egy összeget aminek a fele nem volt jogos. Persze nem ismerik el, hogy hibáztak mert ők a profik én meg a nagyszájú hülye meg G..eci /de tényleg miért nem én csináltam meg ha ennyire értek hozzá ember / szóval nem tudom mit tegyek velük de még számlát is megtagadták stb.. hosszú történet tanulópénz Senkinek nem ajánlom ha gond van már meg akarnak verni és semmi kompromisszum készség. Viszont ahol megcsinálták az a Budapesten a Soroksári úton van M Kiss szerviz nagyon jók és emberi áron dolgoznak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15345 Dátum: 2017.07.08 szombat, 21:02:00 »

Én 150e km mentem vele komoly gond nélkül utána nyekkent meg az adagoló elektronika a fentebb említett gond miatt amit egy Dunaharaszti szervíz csak részben csinált meg kiadta az autót hogy az előtöltés vezetéke is zárlatba volt ami később a halálához vezetett. Adagoló csere lett belőle bontottra ez 120+40e szerelésprogramozás volt. Csak elötte a balf@az szerívznek sajnos kicsengettem már egy összeget aminek a fele nem volt jogos. Persze nem ismerik el, hogy hibáztak mert ők a profik én meg a nagyszájú hülye meg G..eci /de tényleg miért nem én csináltam meg ha ennyire értek hozzá ember / szóval nem tudom mit tegyek velük de még számlát is megtagadták stb.. hosszú történet tanulópénz Senkinek nem ajánlom ha gond van már meg akarnak verni és semmi kompromisszum készség. Viszont ahol megcsinálták az a Budapesten a Soroksári úton van M Kiss szerviz nagyon jók és emberi áron dolgoznak.

Ebben 355e van gond nelkul ugy hogy nem lett bantva. Talan autoja valogatja.
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15346 Dátum: 2017.07.08 szombat, 21:22:15 »

Ebben 355e van gond nelkul ugy hogy nem lett bantva. Talan autoja valogatja.
Az össz nálam is 360e Km
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15347 Dátum: 2017.07.08 szombat, 21:29:11 »

Az össz nálam is 360e Km


Akkor van meg boldog 5e kilometerem:((Cheesy
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15348 Dátum: 2017.07.08 szombat, 22:02:57 »

 nyes
Akkor van meg boldog 5e kilometerem:((Cheesy
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15349 Dátum: 2017.07.08 szombat, 22:08:56 »

nyes
Vas megye kornyékén van jo TDDi-s?
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.