Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:43:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634488 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12500 Dátum:
2011.09.21 szerda, 21:01:26 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.21 szerda, 09:47:20
Ki kell pucolni szívósorral együtt és le kell dugózni + venni kell egy hibakódtörlőt és mindenki boldog
Újat ne vegyél semmi esetre sem
Köszönöm a válaszokat, annyit tényleg nem adok ki érte! Marad a pucolás.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12501 Dátum:
2011.09.21 szerda, 21:41:14 »
a kereső nem szuperál és nagy szükségem lenne milyen méretű hosszbordás szíj kell a generátorhoz. tudja valaki?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12502 Dátum:
2011.09.21 szerda, 22:12:39 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.21 szerda, 20:41:14
140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.
Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál rajta?
Én ezt alakítottam rajta:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12503 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:34:54 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.21 szerda, 21:41:14
a kereső nem szuperál és nagy szükségem lenne milyen méretű hosszbordás szíj kell a generátorhoz. tudja valaki?
bárdi webshop??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12504 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:35:45 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.09.21 szerda, 09:06:56
Sziasztok,
2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?
Segítségeteket köszönöm!
nekem lesz egy eladó darabom, dobj egy képet róla, hogy milyen van a tiedben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12505 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 00:33:50 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.21 szerda, 20:41:14
140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.
Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál rajta?
köszönöm szépen
130e-el vettük, így akkor sokat nem tekertek vissza rajta
Csúcsokat jó hogy cseréltétek, lassan valószínű kell majd, mert elég zakatolós lett a hangja a chip és a széthajtás óta
Most pécs-gödöllő közt pályázik, és taposom ahol csak érem
Raktam rá felnit, meg a belsejét alakítgattam!! Aztán van már benne ködlámpa...igazából nem kell ezen sokat alakítani, csak menjen mint a disznó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12506 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 07:46:41 »
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12507 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 08:45:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.21 szerda, 23:34:54
bárdi webshop??
megvan! 6PK 1642
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NIS
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12508 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 09:14:47 »
Sziasztok
Tud nekem valaki segíteni TDci hibában?
Az a jelenség , hogy mentem vele volt egy kis rántás majd lecsökkent az ereje és füstölt, mint egy mozdony(fehér füst). Félre álltam, leállít. Ezek után kb 5-7-re indult be. Az izzitó gyertya villog…….
Másnapra a hibajelenség megszűnt, és az izzitó sem villogot tovább.
Gondoltam csúcsos, elvittem bevizsgáltatni. A csúcsok hibátlanok. Hibakod szerint üzemanyag nyomás a hibás. Lehetséges hogy szivatyu a hibás (annak a felújítása nem vicc…) Vagy esetleg lehet ez kontakt hiba valahol???
Alapjáraton is hajlamos leállni:(((
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12509 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 11:07:56 »
itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12510 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 11:10:36 »
Idézetet írta: NIS - 2011.09.22 csütörtök, 09:14:47
Sziasztok
Tud nekem valaki segíteni TDci hibában?
Az a jelenség , hogy mentem vele volt egy kis rántás majd lecsökkent az ereje és füstölt, mint egy mozdony(fehér füst). Félre álltam, leállít. Ezek után kb 5-7-re indult be. Az izzitó gyertya villog…….
Másnapra a hibajelenség megszűnt, és az izzitó sem villogot tovább.
Gondoltam csúcsos, elvittem bevizsgáltatni. A csúcsok hibátlanok. Hibakod szerint üzemanyag nyomás a hibás. Lehetséges hogy szivatyu a hibás (annak a felújítása nem vicc…) Vagy esetleg lehet ez kontakt hiba valahol???
Alapjáraton is hajlamos leállni:(((
milyen évjáratú gépről beszélünk?
A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.
De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12511 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 11:29:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.22 csütörtök, 11:10:36
milyen évjáratú gépről beszélünk?
A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.
De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.
easy scan műszer volt
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12512 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 16:52:36 »
Sziasztok az erőtlen motorra meg lett a meg oldás se repedés se törés nem volt , kiderült hogy az a egr szelep játszott velem kis játékát és mi után le vakoltuk minden helyre állt igaz látszólag minden tökéletes volt de utána próba kép levakoltuk az egr-t és minden jó lett a kérdésem az lenne , hogy ebből valami baja származhat az autónak ? Mert tudtommal csak környezetvédelmi szempontok miatt van benne az autóban.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12513 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 16:55:55 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.22 csütörtök, 16:52:36
Sziasztok az erőtlen motorra meg lett a meg oldás se repedés se törés nem volt , kiderült hogy az a egr szelep játszott velem kis játékát és mi után le vakoltuk minden helyre állt igaz látszólag minden tökéletes volt de utána próba kép levakoltuk az egr-t és minden jó lett a kérdésem az lenne , hogy ebből valami baja származhat az autónak ? Mert tudtommal csak környezetvédelmi szempontok miatt van benne az autóban.
Semmi gond nem lesz,ha Eu3-as a mocid,akkor hibakódot se fog dobni,ha Eu4-es,akkor fog,de veszel párezerért egy kéziscennert és néhanapján törlöd a hibakódot és gond megoldva
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12514 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 18:06:01 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.22 csütörtök, 11:07:56
itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem
ez a hibakód (ellentétben azzal,amit beszéltünk napközben)jön akkor is,ha a csúcsok nem tartják meg a nyomást.(nem tudtuk a hibakódot....)
lehet,hogy a nagynyomásúnak kutya baja.Mégiscsak felkéne keresd gyöngyösön a dízelszakit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12515 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 20:43:09 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.21 szerda, 22:12:39
Én ezt alakítottam rajta:
...
Ezek milyen ledek meg tudnád adní a típusukat? Mert nagyon tetszenek. Mennyi Kelvinesek nem tudod? Mert a képeken nem tűnnek kékesnek és én ilyet keresnék.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12516 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 23:10:01 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.22 csütörtök, 11:07:56
itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem
Ugyan ez volt a hibakódom mikor leállt menetközben.Vedd ki a go szürőt és fogóval nyisd ki a tetejét a peremet felhajtogatod és kihúzod a belsejét nézd meg van -e benne vasreszelék.nekem sajnos volt ezért csere lett meg a 4 csúcs is.Nem olcsó.Ahogy ALF is mondta a csúcsok sem tartották a nyomást.Ezért minden csere lett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12517 Dátum:
2011.09.23 péntek, 06:49:28 »
A magasnyomású szivattyúnak mennyi ideig kellene bírnia anélkül hogy lereszelje saját magát? Vab olyan hely ahol jó minőségű alkatreszekkel újítják fel amit nem kell 100000-ként újból ujitgatni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12518 Dátum:
2011.09.23 péntek, 07:13:38 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.23 péntek, 06:49:28
A magasnyomású szivattyúnak mennyi ideig kellene bírnia anélkül hogy lereszelje saját magát? Vab olyan hely ahol jó minőségű alkatreszekkel újítják fel amit nem kell 100000-ként újból ujitgatni?
2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12519 Dátum:
2011.09.23 péntek, 07:21:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.23 péntek, 07:13:38
2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu
A csúcsra mondjuk 100-150e km átlagban?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12520 Dátum:
2011.09.23 péntek, 07:22:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.23 péntek, 07:13:38
2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu
Filepet csak ajánlani tudom
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12521 Dátum:
2011.09.23 péntek, 08:37:54 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.23 péntek, 07:21:37
A csúcsra mondjuk 100-150e km átlagban?
Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12522 Dátum:
2011.09.23 péntek, 08:48:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.22 csütörtök, 23:10:01
Ugyan ez volt a hibakódom mikor leállt menetközben.Vedd ki a go szürőt és fogóval nyisd ki a tetejét a peremet felhajtogatod és kihúzod a belsejét nézd meg van -e benne vasreszelék.nekem sajnos volt ezért csere lett meg a 4 csúcs is.Nem olcsó.Ahogy ALF is mondta a csúcsok sem tartották a nyomást.Ezért minden csere lett.
Elso korben eleg kionteni a hasznalt GO-szurobol a gazolajat es megnezni egy magnessel. Tejfolospohar vagy hasonlo, feher es vekony falu holmi a legjobb.
Ha tancolnak a magnestol a szutykok benne, akkor erdemes csak kibontani a szurot es megnezni, hogy mi van benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12523 Dátum:
2011.09.23 péntek, 09:19:55 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.22 csütörtök, 20:43:09
Ezek milyen ledek meg tudnád adní a típusukat? Mert nagyon tetszenek. Mennyi Kelvinesek nem tudod? Mert a képeken nem tűnnek kékesnek és én ilyet keresnék.
Ezek led szalagok 3528-as ledekkel. Van 5050-es is, de annak már nagyon erős a fénye beltérre (szerintem). A 3528-as olcsóbb is. Melegfehér néven lehet venni, ez sokkal barátságosabb színhőmérséklet beltérben. A hidegfehér a kékes színű. A led topikban, ha rákeresel/visszaolvasol, a találsz tőlem leírást a vezetékezésről, bekötésről stb.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 11:42:17 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12524 Dátum:
2011.09.23 péntek, 10:13:22 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.23 péntek, 08:37:54
Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
Mi a titkod?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12525 Dátum:
2011.09.23 péntek, 10:20:14 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.09.23 péntek, 10:13:22
Mi a titkod?
Nekünk még több van benne :-)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12526 Dátum:
2011.09.23 péntek, 10:57:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.09.23 péntek, 10:13:22
Mi a titkod?
pályázik, nem tankol kannából.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12527 Dátum:
2011.09.23 péntek, 21:57:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.23 péntek, 10:57:02
pályázik, nem tankol kannából.
A pálya az szerencsére észrevettem én is, tényleg kímél jó sok dolgot de szerintem pont az injektorokra nincs semmilyen hatással, hogy most pálya vagy sem. Az injektornak csak az számít hogy éppen mennyi a CR nyomás meg mennyi és milyen tisztaságú gázolaj ment át rajta. Mivel én pályán olyan tempoban használom amilyenben, így a "0" km óta mért átlagfogyasztásom 6,825 Ez kb olyan átlagfogyasztás mintha nem is pályáznék hanem inkább sokat városoznék. Mivel jegyzem, ezért pontosan tudom, hogy eddig 18 543 liter gázolaj ment át az injektorokon. Ebből egyedül szerintem csak az befolyásolható hogy mennyire tiszta az anyag. De ehhez meg tudni kell, hogy én meg szigorúan a gyári előírást tartom be azaz 60ekm-ként cserélem a gázolajszűrőt (csak gyárira ami mint tudjuk bosch) Prémium gázolajat vagy üzemanyag adalékot pedig egyáltalán nem használok, csak sima normál MOL gázolajat (de csak összesen 3 kút van ahol tankolni szoktam).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12528 Dátum:
2011.09.23 péntek, 22:11:50 »
Olajkosz van az intercooler menetirany szerinti jobb vegenel a lokharito szoknya belsejeben es a hutotakaro lemezen. Keves, poros, szikkadt, de ott van, es mivel nemreg csereltem lokharitoszoknyat, egeszen biztosan viszonylag ujkeletu. Ez melyik turbocso szakasz? Hogyan lehet ehhez hozzaferni, hogy meg tudjam nezni, tenyleg ereszt-e? Az auto csinal egy olyat, hogy 2000-2200 koruli fordulatnal egy pillanatra megtorpan, ha erosebben a gazra lepek, de egyebkent megy, ahogyan kell neki.
Mashonnan kerulhet valahogyan erre a reszre olaj?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12529 Dátum:
2011.09.23 péntek, 22:13:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.23 péntek, 22:11:50
Olajkosz van az intercooler menetirany szerinti jobb vegenel a lokharito szoknya belsejeben es a hutotakaro lemezen. Keves, poros, szikkadt, de ott van, es mivel nemreg csereltem lokharitoszoknyat, egeszen biztosan viszonylag ujkeletu. Ez melyik turbocso szakasz? Hogyan lehet ehhez hozzaferni, hogy meg tudjam nezni, tenyleg ereszt-e? Az auto csinal egy olyat, hogy 2000-2200 koruli fordulatnal egy pillanatra megtorpan, ha erosebben a gazra lepek, de egyebkent megy, ahogyan kell neki.
Mashonnan kerulhet valahogyan erre a reszre olaj?
AndyA
lehet, hogy a bilincs lazult fel/ pattant el, mint nálam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12530 Dátum:
2011.09.23 péntek, 23:23:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.23 péntek, 08:48:22
Elso korben eleg kionteni a hasznalt GO-szurobol a gazolajat es megnezni egy magnessel. Tejfolospohar vagy hasonlo, feher es vekony falu holmi a legjobb.
Ha tancolnak a magnestol a szutykok benne, akkor erdemes csak kibontani a szurot es megnezni, hogy mi van benne.
AndyA
Ezt már mi megbeszéltük.Akkor úgymondom,ha olajat cserél akkor szeddje szét és úgy nézze meg akkor már mindegy a szűrőnek.Ha meg baja van a hibakód szerint akkor érdemes szerinted kisérletezni.Nem ezen a szűrő árán fog múlni a dolog.Én biztos szétszedném egyből.Nekem már a csere után lett szétszedve és nemtetszett a látvány.,Ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12531 Dátum:
2011.09.24 szombat, 07:12:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.23 péntek, 22:13:39
lehet, hogy a bilincs lazult fel/ pattant el, mint nálam
Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12532 Dátum:
2011.09.24 szombat, 09:01:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.24 szombat, 07:12:14
Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?
AndyA
Szia!
Az 5-ös és a 2-es között van.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12533 Dátum:
2011.09.24 szombat, 09:30:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.24 szombat, 07:12:14
Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?
AndyA
Hol van a hetes ?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12534 Dátum:
2011.09.24 szombat, 15:43:44 »
közel 25e km-el szabadonfutósítás után hupákolás keletkezett 1500-as fordulatnál. mivel egyedül a főtengelyszíjtárcsám volt használt a felújításnál, vettem egyet. Vettem még egy tartalék ZEN-t és egy szíjat is, de utóbbi két alkatrészre nem volt szükség.
Semmi nem volt elkopva, szétverődve, elöregedve. Csak a főtengelytárcsa. Kicseréltük és viszlát hupákolás!
Így az eddigi zajokat elemezve összefoglalnám, mi következtethető a motor ezen oldaláról jövő hangokból.
-hupákolás: egyértelműen a főtengelytárcsa hörgő-börgő hangja 1500-as fordulat körül.
-csattogás és zörgés: feszítő szilentek fémig kopása, szabadonfutó nélkül alapjáraton is, de 1500 RPM-nél katasztrofálisan.
-ezek kombinációja: durva lebukás, ha épp csendben szeretnénk hazalopózni az éjszaka közepén.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12535 Dátum:
2011.09.24 szombat, 20:27:52 »
szeva. Ha Van egy veb bolt a neve makrocar szerintem az árai a földön járnak.De lehet,hogy már hallottatok rólla.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.21 szerda, 23:35:45
nekem lesz egy eladó darabom, dobj egy képet róla, hogy milyen van a tiedben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12536 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 10:14:25 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.23 péntek, 08:37:54
Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12537 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 10:17:31 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.24 szombat, 15:43:44
közel 25e km-el szabadonfutósítás után hupákolás keletkezett 1500-as fordulatnál. mivel egyedül a főtengelyszíjtárcsám volt használt a felújításnál, vettem egyet. Vettem még egy tartalék ZEN-t és egy szíjat is, de utóbbi két alkatrészre nem volt szükség.
Semmi nem volt elkopva, szétverődve, elöregedve. Csak a főtengelytárcsa. Kicseréltük és viszlát hupákolás!
Így az eddigi zajokat elemezve összefoglalnám, mi következtethető a motor ezen oldaláról jövő hangokból.
-hupákolás: egyértelműen a főtengelytárcsa hörgő-börgő hangja 1500-as fordulat körül.
-csattogás és zörgés: feszítő szilentek fémig kopása, szabadonfutó nélkül alapjáraton is, de 1500 RPM-nél katasztrofálisan.
-ezek kombinációja: durva lebukás, ha épp csendben szeretnénk hazalopózni az éjszaka közepén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12538 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 11:39:46 »
SZiasztok. Mit tudok a részecskeszűrővel csinálni?? Már jó pár hónapja villognak a fények a műszerfalon (izzítás meg a motorfigyelmeztető). Szervizben azt mondták, hogy az tömődött el. Elm327 es készülékkel is azt a hibakódot kaptam, kódot törölni nem tudtam. Kiiktatni nem lehet. Ötlet? ami költségkímélő??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12539 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 12:13:05 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.09.25 vasárnap, 11:39:46
SZiasztok. Mit tudok a részecskeszűrővel csinálni?? Már jó pár hónapja villognak a fények a műszerfalon (izzítás meg a motorfigyelmeztető). Szervizben azt mondták, hogy az tömődött el. Elm327 es készülékkel is azt a hibakódot kaptam, kódot törölni nem tudtam. Kiiktatni nem lehet. Ötlet? ami költségkímélő??
valamelyik csipptuningcég foglalkozik ilyennel.asszem 30ért kiiktatják a szoftverből....
meg is van:
http://www.profivizsga.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=101&Itemid=61
http://www.chip-tuner.hu/
http://search.searchcompletion.com/?si=26001&chrome=true&q=r%C3%A9szecskesz%C5%B1r%C5%91+kiiktat%C3%A1sa
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12540 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 13:23:34 »
Tisztelt Fórumtársak!
Én azt kérdezem, mivan a műszaki vizsgán, a kiiktatott DPF szürőkkel. A gépjármű műszaki adatai között szerepel, hogy részecske szűrővel ellátott a gép. Mit szól hozzá a KPM? Mennyiben változik a kipufogógáz összetétel? stb...stb
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12541 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 13:39:43 »
Szoftveresen kiütik az csak egy dolog, de ki is kell venni fizikailag mert beleb+ssza ugyanugy...
Ha kell help privibe keress meg..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12542 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 18:46:49 »
Idézetet írta: László - 2011.09.25 vasárnap, 13:23:34
Tisztelt Fórumtársak!
Én azt kérdezem, mivan a műszaki vizsgán, a kiiktatott DPF szürőkkel. A gépjármű műszaki adatai között szerepel, hogy részecske szűrővel ellátott a gép. Mit szól hozzá a KPM? Mennyiben változik a kipufogógáz összetétel? stb...stb
Tisztelettel László!
szerintem mk3nál semmi nem történik ilyenkor,mert csak alvázszám alapján mondható meg,hogy van-e benne vagy nincs.ilyen adatbázist nem használnak 1ik vizsgáztató helyen sem,pláne mióta nincs zöldkártya sem,azóta a besorolása sincs feltüntetve sehol.mérnek egy füstölést oszt jóccakát.legalábbis szerintem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12543 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 19:19:03 »
Na akkor tegyük tisztába a dolgokat...
Zöldkártya ami tulajdonképpen emissziómérés úgynugy van most is műszakinál csak beleintegrálták a vizsgába...
De minden egyes mérést ugyanugy "kell" csinálniuk mint azelőtt csak most online adatküldés van a KÖKIR rendszer felé.
Plussz még a diesel OBD-t is kötelezték egy ideje.
Az hogy nincs benne a részecskeszürő(ha nincs hibakód hozzá) akkor senki nem fog vele foglalkozni.
De pl ha katalizátor iktatóval is pedáloztak amin voltam felügyeletes előadáson és xenonra mennek rá még jobban(meg mindenre)...szept 11-től teljes hatalmuk lett a megyéknek szal kemény világ jöhet....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12544 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:04:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.25 vasárnap, 19:19:03
Na akkor tegyük tisztába a dolgokat...
Zöldkártya ami tulajdonképpen emissziómérés úgynugy van most is műszakinál csak beleintegrálták a vizsgába...
De minden egyes mérést ugyanugy "kell" csinálniuk mint azelőtt csak most online adatküldés van a KÖKIR rendszer felé.
Plussz még a diesel OBD-t is kötelezték egy ideje.
Az hogy nincs benne a részecskeszürő(ha nincs hibakód hozzá) akkor senki nem fog vele foglalkozni.
De pl ha katalizátor iktatóval is pedáloztak amin voltam felügyeletes előadáson és xenonra mennek rá még jobban(meg mindenre)...szept 11-től teljes hatalmuk lett a megyéknek szal kemény világ jöhet....
akkor nem mondtam hülyeséget.a zk-t elvégzik így is,de már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.
Szóval,ha nincs fenn a részecskeszűrő és nincs hibakódja,akkor a kutya sem fogja keresni-szerintem adatbázisuk sincs minden egyes típushoz alvázszám szerint.De ezt te jobban tudod-bár eddig ugyan arról beszéltünk mid2en.
Meg az autók többsége agyon van burkolva.Még alúlról sem nagyon látni sokmindent,hogy mit szedhettek ki a kipuffrendszerből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12545 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:07:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.24 szombat, 09:01:36
Szia!
Az 5-ös és a 2-es között van.
Kicsi a kep, a kettest neztem hetesnek. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12546 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:09:25 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.25 vasárnap, 20:04:39
akkor nem mondtam hülyeséget.a zk-t elvégzik így is,de már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.
Szóval,ha nincs fenn a részecskeszűrő és nincs hibakódja,akkor a kutya sem fogja keresni-szerintem adatbázisuk sincs minden egyes típushoz alvázszám szerint.De ezt te jobban tudod-bár eddig ugyan arról beszéltünk mid2en.
Meg az autók többsége agyon van burkolva.Még alúlról sem nagyon látni sokmindent,hogy mit szedhettek ki a kipuffrendszerből.
én is kénytelen leszek tovább vinni a takarót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NIS
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12547 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:24:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.22 csütörtök, 11:10:36
milyen évjáratú gépről beszélünk?
A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.
De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.
Csak hideg indításnál füstöl fehéren egy ideig....na meg akkor amikor villogni kezdett az izzításjelző, de akkor az erő is elment belőle. De valamiért a hiba most megszűnt. Azóta nem tankoltam bele. Amúgy az Auchannál tankolok....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12548 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:32:59 »
Idézetet írta: NIS - 2011.09.25 vasárnap, 20:24:58
Csak hideg indításnál füstöl fehéren egy ideig....na meg akkor amikor villogni kezdett az izzításjelző, de akkor az erő is elment belőle. De valamiért a hiba most megszűnt. Azóta nem tankoltam bele. Amúgy az Auchannál tankolok....
az erő azért ment el,mert vészüzemre váltott az ecu a villogó izzításjezéskor.ha nem villog,az erő veled van......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12549 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:54:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.25 vasárnap, 20:04:39
.... már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.....
A forgalmiba be van jegyezve a környezetvédelmi besorolás (és a matrica színe a rendszámon is árulkodó).
Nekem agusztusban kellett cserélni vizsga után forgalmit, mert rosszabb besorolás volt bejegyezve, mint a valós besorolása.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ