Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:14:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647200 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12200 Dátum:
2011.09.09 péntek, 09:39:26 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.08 csütörtök, 18:09:19
Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.
Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!
Már 30-40km is elég neki, hogy teletrutyizzon mindent dugó nélkül
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12201 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:06:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.09 péntek, 08:46:35
Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.
zsugorcsőnek sztem csak akkor van értelme ahogy HZsolt akarja ... megelőzésnek. ha már kiszakadt akkor az imádság se fogja meg! én mielőtt megcsináltam a fém csövet a lyukas csőre kb 1 tekercs power tape textiles ragasztószalagot tekertem fel ... addig tartott amíg előzni nem kezdtem. úgy átnyomta a ragasztót textilestől mindenestől, mintha sose lett volna rajta! aluszalaggal is tekertem, eredmény ugyanez! ... kb ezt tudom elképzelni a zsugorcsőről is, mivel az gyakorlatilag leginkább csak szigetelőanyag ami nem nyomásállónak van kitalálva, de legalábbis annyira minimális nyomásra amit a turbo simán túl szárnyal ha jól működik.
múltkor viszont láttam korrekt zsugorcsövet amit megelőzésnek el bírok képzelni. magasfeszt fektettek a patak partján, és ott használtak alapból kb 110mm átmérőjű kb 4mm falvastagságú csövet. ez az átmérő 70mm-ig tudott zsugorodni ami a turbocsőre sok, de valószínű, h van kisebb átmérőben is ugyanez a cucc persze kisebb falvastagsággal.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12202 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:11:44 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 10:06:46
zsugorcsőnek sztem csak akkor van értelme ahogy HZsolt akarja ... megelőzésnek. ha már kiszakadt akkor az imádság se fogja meg! én mielőtt megcsináltam a fém csövet a lyukas csőre kb 1 tekercs power tape textiles ragasztószalagot tekertem fel ... addig tartott amíg előzni nem kezdtem. úgy átnyomta a ragasztót textilestől mindenestől, mintha sose lett volna rajta! ... kb ezt tudom elképzelni a zsugorcsőről is, mivel az gyakorlatilag leginkább csak szigetelőanyag ami nem nyomásállónak van kitalálva, de legalábbis annyira minimális nyomásra amit a turbo simán túl szárnyal ha jól működik.
múltkor viszont láttam korrekt zsugorcsövet amit megelőzésnek el bírok képzelni. magasfeszt fektettek a patak partján, és ott használtak alapból kb 110mm átmérőjű kb 4mm falvastagságú csövet. ez az átmérő 70mm-ig tudott zsugorodni ami a turbocsőre sok, de valószínű, h van kisebb átmérőben is ugyanez a cucc persze kisebb falvastagsággal.
Jó, csak pont az a +4mm falvastagság az majd pont fincsi lesz a klimacsőnek hogy eldörzsölje
Így megint ott vagyunk ahol a part (vagy inkább a turbó cső szakad) Miért nem bírták azt pár cm-el arréb rakni?
Nekem van egy jó megoldásom erre: fémből kell csinálni és öröm és boldogság lesz a szívünkben.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12203 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:17:11 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 10:11:44
Jó, csak pont az a +4mm falvastagság az majd pont fincsi lesz a klimacsőnek hogy eldörzsölje
Így megint ott vagyunk ahol a part (vagy inkább a turbó cső szakad) Miért nem bírták azt pár cm-el arréb rakni?
Nekem van egy jó megoldásom erre: fémből kell csinálni és öröm és boldogság lesz a szívünkben.
nem kell oda +1mm se
láthattad, h önállóan is bele tud érni akárhova
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12204 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:18:03 »
Idézetet írta: Angel - 2011.08.30 kedd, 15:30:02
Ford 5w30. 1000-1200 literje.
szia(sztok)
elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12205 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:20:56 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 10:18:03
szia(sztok)
elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?
ha szemből nézed az autót akkor a vízpumpa alatt balra 1 fekete műa pohár 36os hatszöggel az alján.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12206 Dátum:
2011.09.09 péntek, 10:54:40 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 10:20:56
ha szemből nézed az autót akkor a vízpumpa alatt balra 1 fekete műa pohár 36os hatszöggel az alján.
király... köszi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12207 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:08:06 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 10:54:40
király... köszi
Arra figyelj, hogy 36-os dugókulcsot használj!
A sima villás elnyalja a műanyag hatszöget az olajszűrő házon
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12208 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:28:03 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 11:08:06
Arra figyelj, hogy 36-os dugókulcsot használj!
A sima villás elnyalja a műanyag hatszöget az olajszűrő házon
okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12209 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:36:42 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 11:28:03
okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Szerintem a Ford olaj tökéletesen megfelel kb 10-15 ezer km-ig
Tisztelettel lászló!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12210 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:39:35 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 11:28:03
okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Miért kellene mást ajánlani? Tökéletesen megfelel az is mert a lényeg az hogy 5W30 legyen és kész. Az 5W30 -as olajok legrosszabb esetben is félszintetikusak, de mostanában már csak inkább full szintetikusban lehet kapni. A full szintetikus olajok meg sokkal többet tudnak mint ami egy mondeo motornak szükséges. Én 20ekm-ként cserélek olajat gyári ford olajjal ( ami igazábol hol BP vagy egyéb mert a fordnak nincs finomítója) Így miért akarnál mást bele? Mert drágább attól nem lesz jobb. Csak az számít hogy 5W30 legyen.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12211 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:48:11 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 10:18:03
szia(sztok)
elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?
Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.
Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt
) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét
valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12212 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:56:48 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 11:39:35
Miért kellene mást ajánlani? Tökéletesen megfelel az is mert a lényeg az hogy 5W30 legyen és kész. Az 5W30 -as olajok legrosszabb esetben is félszintetikusak, de mostanában már csak inkább full szintetikusban lehet kapni. A full szintetikus olajok meg sokkal többet tudnak mint ami egy mondeo motornak szükséges. Én 20ekm-ként cserélek olajat gyári ford olajjal ( ami igazábol hol BP vagy egyéb mert a fordnak nincs finomítója) Így miért akarnál mást bele? Mert drágább attól nem lesz jobb. Csak az számít hogy 5W30 legyen.
Ha jól látom, svédeknél van, és ott ki tudja, mit tud beszerezni, és mennyiért.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12213 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:17:04 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 11:48:11
valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én
13-as
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12214 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:18:06 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.09 péntek, 11:56:48
Ha jól látom, svédeknél van, és ott ki tudja, mit tud beszerezni, és mennyiért.
Spanyoloknál
Igaz majdnem ugyan az
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12215 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:25:03 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 11:48:11
Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.
Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt
) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét
valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én
13-as csillagvillás
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12216 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:26:05 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.09 péntek, 12:25:03
13-as csillagvillás
ja és a levegőszűrő cseréhez csillagcsavarhúzó
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12217 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:31:57 »
olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12218 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:34:31 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.09 péntek, 12:31:57
olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Nekem van minden a Beta ládában
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12219 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:37:10 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.09 péntek, 12:34:31
Nekem van minden a Beta ládában
nekem is, betalok-zok bétareceptorblokkoló..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12220 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:37:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 12:18:06
Spanyoloknál
Igaz majdnem ugyan az
itt a pont.
nincs Ford olaj, hanem fordék Castrolt használnak és kész.
Castrolt meg nem szeretem, nem hallottam jókat róla...
(Seat-ék meg csak a Repsolt tolják)
ezért kérdem, ha nincs lehetőségem itt FORD olajat beszerezni, akkor mit javasoltok?
köszi,
tibi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12221 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:41:35 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 12:37:41
itt a pont.
nincs Ford olaj, hanem fordék Castrolt használnak és kész.
Castrolt meg nem szeretem, nem hallottam jókat róla...
(Seat-ék meg csak a Repsolt tolják)
ezért kérdem, ha nincs lehetőségem itt FORD olajat beszerezni, akkor mit javasoltok?
köszi,
tibi
5w-30 és ennek feleljen meg: WSS-M2C913-A
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12222 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:47:45 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.09 péntek, 12:31:57
olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Nekem após szerzett egy darab 10cm-es csövet 36-os belső átmérővel (lehet 1,5"-nak ennyi kb?) megmelegítette és szépen rákalapálta egy 36-os anyára. Keresztbe furat, hogy tekerhessem és kész
Úgy néz ki mint egy régi trabi gyertyakulcs csak nagyban és szuperül működik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12223 Dátum:
2011.09.09 péntek, 12:54:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 12:41:35
5w-30 és ennek feleljen meg: WSS-M2C913-A
közben találtam egy oldalt, itt van FORD olaj:
http://lubricantes-online.com/epages/eb2659.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/eb2659/Products/1854
gondolom erről beszélünk.
34 EUR szállítással
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12224 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:01:44 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 12:54:12
közben találtam egy oldalt, itt van FORD olaj:
http://lubricantes-online.com/epages/eb2659.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/eb2659/Products/1854
gondolom erről beszélünk.
34 EUR szállítással
Ez az. Itthon olcsóbb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12225 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:05:54 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 12:47:45
Nekem após szerzett egy darab 10cm-es csövet 36-os belső átmérővel (lehet 1,5"-nak ennyi kb?) megmelegítette és szépen rákalapálta egy 36-os anyára. Keresztbe furat, hogy tekerhessem és kész
Úgy néz ki mint egy régi trabi gyertyakulcs csak nagyban és szuperül működik
helyes, nekem az öreg szomszédom csinálgatott mindig ilyen vasmelókat, de már elég beteg és nem volt pofám ezzel zaklatni. (De 36-os dugója neki se volt!)
De őszintén nyugodtabb vagyok így, mert a hengert kint fogja meg a szerkezetem és véletlenül se szakíthatom ki a műanyagot, nem úgy mint a dugós-kulcsos leszedéssel.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12226 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:14:17 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.09 péntek, 13:05:54
helyes, nekem az öreg szomszédom csinálgatott mindig ilyen vasmelókat, de már elég beteg és nem volt pofám ezzel zaklatni. (De 36-os dugója neki se volt!)
De őszintén nyugodtabb vagyok így, mert a hengert kint fogja meg a szerkezetem és véletlenül se szakíthatom ki a műanyagot, nem úgy mint a dugós-kulcsos leszedéssel.
Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12227 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:17:11 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 13:01:44
Ez az. Itthon olcsóbb
nem baj, lényeg, hogy van és ezt kéri a közönség
szűrőkből a MANN az nagyon gáz?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12228 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:19:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.09 péntek, 13:14:17
Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.
AndyA
Saját magának tekergeti az ember akkor minden simán megy
Nekem a galaxy-nál a leeresztő csavart igencsak meg kellett gyepálni mire megindult (beszereztem egy tartalékot biztos ami biztos). Szervízben gondolom megtépték, hogy véletlenül se tekeredjen ki menet közben
Legközelebb simán kijön az tuti
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12229 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:20:02 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.09.09 péntek, 13:17:11
nem baj, lényeg, hogy van és ezt kéri a közönség
szűrőkből a MANN az nagyon gáz?
Nem gáz sőt nagyon jó szűrő, ha nem kapsz gyárit
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12230 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:23:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.09 péntek, 13:14:17
Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.
AndyA
nekem meg se nyekkent a villáskulccsal (mert csak az volt) viszont rendesen deformáltam a műanyagot, már-már féltem, hogy szétszakad. leszedővel pedig azonnal lekaptam.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12231 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:31:06 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.09 péntek, 13:23:14
nekem meg se nyekkent a villáskulccsal (mert csak az volt) viszont rendesen deformáltam a műanyagot, már-már féltem, hogy szétszakad. leszedővel pedig azonnal lekaptam.
Igen írtam előbb, hogy villáskulcs az nem jó hozzá
.
Csillagkulcs az meg szinte ugyan az, mint a dugókulcs bár ez utóbbi sztm ebben az esetben jobb.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12232 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:34:27 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 13:31:06
Igen írtam előbb, hogy villáskulcs az nem jó hozzá
.
Csillagkulcs az meg szinte ugyan az, mint a dugókulcs bár ez utóbbi sztm ebben az esetben jobb.
ha tél lett volna, félő, hogy elpattan a hidegben, mint már megannyi dolog, ami műanyagból van a mondeon..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12233 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:45:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 13:19:26
Saját magának tekergeti az ember akkor minden simán megy
Nekem a galaxy-nál a leeresztő csavart igencsak meg kellett gyepálni mire megindult (beszereztem egy tartalékot biztos ami biztos). Szervízben gondolom megtépték, hogy véletlenül se tekeredjen ki menet közben
Legközelebb simán kijön az tuti
Olajcsere alkalmával a csavart is cserélni kellene...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12234 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:50:30 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.09 péntek, 13:45:02
Olajcsere alkalmával a csavart is cserélni kellene...
Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték
Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12235 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:51:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 13:50:30
Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték
Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz
A Mondeoe O-gyurus, max. azt kellene cserelni rajta, ha egyaltalan. Egyebkent sem a csavart szokas, hanem a vorosrez alatetet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12236 Dátum:
2011.09.09 péntek, 13:52:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.09 péntek, 13:50:30
Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték
Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz
Csavart nem kell cserélni!!!!
Csak az alátétet!!! És akkor nem is kell megtépni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12237 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:17:29 »
Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12238 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:31:00 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.09 péntek, 15:17:29
Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben.
Irtam, hogy ez O-gyurus. Azt meg akkor kell cserelni, ha megserult, addig ujra felhasznalhato. Mas autokon szokas a rez alatet, pl. Skodrin az volt. De a csavart ott sem kell cserelni, csak az alatetet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12239 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:37:38 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.09 péntek, 13:34:27
ha tél lett volna, félő, hogy elpattan a hidegben, mint már megannyi dolog, ami műanyagból van a mondeon..
olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12240 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:42:24 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 15:37:38
olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
Ja de télen szarabb a kocsi alá feküdni. Kivétel ha fűtött garázsban cserélsz olajat....
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12241 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:47:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.09.09 péntek, 13:52:23
Csavart nem kell cserélni!!!!
Csak az alátétet!!! És akkor nem is kell megtépni!
Hát pedig nekem úgy rémlik... hogy kell. Én nem látok a 3-4-es mondihoz alátétet! A csavar amúgy 720 ft, és ha igaz, a vége mágneses, összeszedi a vasreszeléket. Ha van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12242 Dátum:
2011.09.09 péntek, 17:50:08 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.09 péntek, 15:47:18
Hát pedig nekem úgy rémlik... hogy kell. Én nem látok a 3-4-es mondihoz alátétet! A csavar amúgy 720 ft, és ha igaz, a vége mágneses, összeszedi a vasreszeléket. Ha van.
A rossz híreim mivel nemrég cseréltem csavart 260ekm-nál, előszőr 272ekm alatt:
1.) a vége már nem mágneses (eredetileg valóban az volt)
2.) nem tudom milyen alátétről beszélsz, mert az mint olyan konkrétan nincsen, mert a csavar feje van kiképezve arra hogy szépen felfeküdjön ás bele az a tetves O gumi gyűrű ami miatt nekem pl 260ekm -nél kellett csavart cserélni
mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni. A méret már megvan de a kutyát se érdekli mert olyan ritkán kell cserélni Az enyém 13+1 db olajcserét bírt (azért +1 mert 2ekm-nél illik tisztító olajcserét csinálni) Így ez a csavar téma nem is olyan lényeges főleg hogy tényleg 720Ft
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12243 Dátum:
2011.09.09 péntek, 19:17:39 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 15:37:38
olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
még szerencse
különben aszhatnánk azt is. nekem már télen sok újrahasznosított műanyag törött el a mondiban.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12244 Dátum:
2011.09.09 péntek, 19:23:35 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 17:50:08
mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni.
így jár aki nem megy el a gumigyűrű boltig ha már eccer miskolcon jár
és nem mellesleg lemaradtál 1 JÓ KáVéról is, merth itt van az a bolt a szomszédomba
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12245 Dátum:
2011.09.09 péntek, 21:43:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 19:23:35
így jár aki nem megy el a gumigyűrű boltig ha már eccer miskolcon jár
és nem mellesleg lemaradtál 1 JÓ KáVéról is, merth itt van az a bolt a szomszédomba
kb 20 forint lehet az o gyűrű is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12246 Dátum:
2011.09.09 péntek, 22:46:27 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 11:48:11
Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.
Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt
) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét
valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én
A 2.0TDCI-be is 6 liter kell!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12247 Dátum:
2011.09.09 péntek, 22:47:04 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.09 péntek, 21:43:25
kb 20 forint lehet az o gyűrű is.....
de a jó kávé megfizethetetlen
és így arra más alkalmat kell keresnie.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12248 Dátum:
2011.09.09 péntek, 22:49:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.09 péntek, 22:46:27
A 2.0TDCI-be is 6 liter kell!!!!
5,5 ... de 6L-t kell venni mert 0,5L-t nem adnak.
nem kell a felső szintig tölteni, csak az alsó felső közé félúton. a felsőig viszont tényleg 6L kell.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12249 Dátum:
2011.09.09 péntek, 22:51:42 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.09 péntek, 22:49:36
5,5 ... de 6L-t kell venni mert 0,5L-t nem adnak.
nem kell a felső szintig tölteni, csak az alsó felső közé félúton. a felsőig viszont tényleg 6L kell.
és miért nem jó, ha a maxig van töltve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ