Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.25 kedd, 08:07:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13774573 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:31:11 »

fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?


szivattyú tesztet is csináltak,megnéztek mindent.Eléggé idegesítő h ha tovább pörgetem 3000-3500 akkor egy pillanatra megtorpan de se izzítójel se motorlámpa nem gyullad ki.


nem tudom mi tévő legyek.

ötlete valakinek?

[
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 22:04:46 »

fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?


szivattyú tesztet is csináltak,megnéztek mindent.Eléggé idegesítő h ha tovább pörgetem 3000-3500 akkor egy pillanatra megtorpan de se izzítójel se motorlámpa nem gyullad ki.


nem tudom mi tévő legyek.

ötlete valakinek?

[
Most lehet nem emlékszem eddig nem volt hibakód a kocsiban és poharaztak neked pcsúcsot,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 22:11:04 »

Most lehet nem emlékszem eddig nem volt hibakód a kocsiban és poharaztak neked pcsúcsot,

nem,semmi hibakód és a poharazás is rendben volt,csövek is rendben vannak,turbo is,tank is kimosva.

 

 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 22:19:38 »

nem,semmi hibakód és a poharazás is rendben volt,csövek is rendben vannak,turbo is,tank is kimosva.

 

 
SW frissítést nemajánlottak,gyári diaggal néztek mindent?Az az érdekes mert csak amit írtál ott fordul elő hiszen alacsonyabb tartományban is elváltasz 2500 körül és ott semmi.A szelep csere sajnos ilyen körül van.Próbálj meg egy dolgot.Ha van rá lehetőséged dombnak fölfele jóemelkedőn told neki felfelé akkor mitcsinál mert az enyém ott megadta magát.Egy próbát megér.Ott is forgasd többször.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 22:31:38 »

SW frissítést nemajánlottak,gyári diaggal néztek mindent?Az az érdekes mert csak amit írtál ott fordul elő hiszen alacsonyabb tartományban is elváltasz 2500 körül és ott semmi.A szelep csere sajnos ilyen körül van.Próbálj meg egy dolgot.Ha van rá lehetőséged dombnak fölfele jóemelkedőn told neki felfelé akkor mitcsinál mert az enyém ott megadta magát.Egy próbát megér.Ott is forgasd többször.

félre érthetően fogalmaztam.Alacsony tartományban is érezhető csak ott nem annyira észrevehető.Igen gyári diaggal nézték 2 külön szervízben, de frissítést nem ajánlottak.(attól megjavulna Huh?) Jó lenne tudni már h mi a baja.Gondolkoztam a szelep cserén is csak ha még sem az a baja akkor.......nem tudom már...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 22:57:10 »

félre érthetően fogalmaztam.Alacsony tartományban is érezhető csak ott nem annyira észrevehető.Igen gyári diaggal nézték 2 külön szervízben, de frissítést nem ajánlottak.(attól megjavulna Huh?) Jó lenne tudni már h mi a baja.Gondolkoztam a szelep cserén is csak ha még sem az a baja akkor.......nem tudom már...
Lehet,hogy nálad is más irányba keresik a hibát.Nekem tavaly volt egy olyan problémám a kocsival,hogy nem indult de nagyon csak forgott az önindító és semmi aztán indult meg újra nem.ÉS a hiba az agyával volt/PCM modul mechanikus hiba/Addig mi is néztünk mindent és semmi.Ezt csak azért írom mert ekkor nekem is 1500-nál megtorpant egy kicsit igaz csak ott.Na ezért írtam hátha SW frissités segít.Ha chipeelve van vigyázz mert ilyenkor ez eltünik.Ha ez nem segít akkor szelepcserét nem úszod meg.Mielőtt bármit csinálsz hívd fel és beszélj VIK-kel  segít neked.Tel számát elküldöm pü-ben ha gondolod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 08:15:30 »

Lehet,hogy nálad is más irányba keresik a hibát.Nekem tavaly volt egy olyan problémám a kocsival,hogy nem indult de nagyon csak forgott az önindító és semmi aztán indult meg újra nem.ÉS a hiba az agyával volt/PCM modul mechanikus hiba/Addig mi is néztünk mindent és semmi.Ezt csak azért írom mert ekkor nekem is 1500-nál megtorpant egy kicsit igaz csak ott.Na ezért írtam hátha SW frissités segít.Ha chipeelve van vigyázz mert ilyenkor ez eltünik.Ha ez nem segít akkor szelepcserét nem úszod meg.Mielőtt bármit csinálsz hívd fel és beszélj VIK-kel  segít neked.Tel számát elküldöm pü-ben ha gondolod.

Chipeelve nincsen,utána kérdezek az sw frissítésnek.Megköszönném ha elküldenéd.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 09:45:51 »

Na akkor tegyük tisztába a dolgokat...
Zöldkártya ami tulajdonképpen emissziómérés úgynugy van most is műszakinál csak beleintegrálták a vizsgába...
De minden egyes mérést ugyanugy "kell" csinálniuk mint azelőtt csak most online adatküldés van a KÖKIR rendszer felé.
Plussz még a diesel OBD-t is kötelezték egy ideje.
Az hogy nincs benne a részecskeszürő(ha nincs hibakód hozzá) akkor senki nem fog vele foglalkozni.
De pl ha katalizátor iktatóval is pedáloztak amin voltam felügyeletes előadáson és xenonra mennek rá még jobban(meg mindenre)...szept 11-től teljes hatalmuk lett a megyéknek szal kemény világ jöhet.... szomoru1
meg a vonóhorogra. Az enyémről pl. 3 vizsga után (6 év..) jutott eszükbe törölni a vontatást, mert nincs rajta vonóhorog. És tényleg. A szaki állítólag azt is megállapította, hogy nem is volt, mert nem látja a helyét (pedig volt, mert még a kivágott hátsó alsószoknya is megvan, a rögzítése meg ez alatt van, így  gun )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 20:19:47 »


Csak hideg indításnál füstöl fehéren egy ideig....na meg akkor amikor villogni kezdett az izzításjelző, de akkor az erő is elment belőle. De valamiért a hiba most megszűnt. Azóta nem tankoltam bele. Amúgy az Auchannál tankolok....

ez a hibakod nekem is fel jott!
nyomasszabalyozo csere lett a vege, (en a pumpaval egyutt csereltem!) P0251 es volt  "neha" P0211 is ami az alacsony olajkori hibara utal...
-reszemrol azt tanacsolom hogy nezd meg ha kiszeded a nyomasszabalyozot hogy a kis szuron vannak e femdarabok.. ha van akkor tisztittasd,/ ujittasd fel a pumpat mert tonkre vagja a porlasztokat! ha azok is cseresek lassan akkor varj es egyben az egesz rendszert ujittasd fel valami jo cegnel! nem olcso de biztos ami biztos (nekem ezt tanacsoltak bacs-kiskun megyeben es a Kecelieket ajanlottak!)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 22:32:18 »

ez a hibakod nekem is fel jott!
nyomasszabalyozo csere lett a vege, (en a pumpaval egyutt csereltem!) P0251 es volt  "neha" P0211 is ami az alacsony olajkori hibara utal...
-reszemrol azt tanacsolom hogy nezd meg ha kiszeded a nyomasszabalyozot hogy a kis szuron vannak e femdarabok.. ha van akkor tisztittasd,/ ujittasd fel a pumpat mert tonkre vagja a porlasztokat! ha azok is cseresek lassan akkor varj es egyben az egesz rendszert ujittasd fel valami jo cegnel! nem olcso de biztos ami biztos (nekem ezt tanacsoltak bacs-kiskun megyeben es a Kecelieket ajanlottak!)
Na én ezt tettem és fogtam mindent kicseréltem mindent éás nincs rá gon!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2011.09.27 kedd, 00:13:21 »

Na én ezt tettem és fogtam mindent kicseréltem mindent éás nincs rá gon!!!

en sajnos aprankent csinaltam ... Sad eloszor 1 injektor utanna a meg egy , pumpa es a maradek ketto...
igy az enyhe motor rangast erzem es amikor odalepek neki hogy tempozzak meg fustol. a fogyasztas 150-170es temponal hosszutavon kb 6.7l
Valoszinunek tartom hogy az elso injektor amit a csere sorozatnal kezdtem az most berakodott tormelekkel es nem jol szuperal es cserelhetem...

Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2011.09.27 kedd, 06:41:52 »

Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
Nem!Nálam azt jelenti, hogy pl itt a fómumozók a cserénél rögzített KM adatait összeadom es
elosztom az adatokat szolgáltatók számával. A kapott összeg az átlag. Nekem ennyi elég.
Nyilván minél több adat a különböző környezetben haladóktól az csak segít a pontosabb meghatározásban.wave
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.27 kedd, 07:26:16 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:08:01 »

Pár hete megosztottam egy infót, amit angol mondeo-s oldalon olvastam, az egr dugózás okozta mil lámpa (hibakód) törléssel kapcsolatban. Nevezetesen, hogy ha 10 percre levesszük az aksit az törli a hibát. Hát nekem nem törölte...  falbav Két óra alatt sem.  Angry
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:11:42 »

Pár hete megosztottam egy infót, amit angol mondeo-s oldalon olvastam, az egr dugózás okozta mil lámpa (hibakód) törléssel kapcsolatban. Nevezetesen, hogy ha 10 percre levesszük az aksit az törli a hibát. Hát nekem nem törölte...  falbav Két óra alatt sem.  Angry
Nem lehet,hogy ez évjáratfüggő mint egy-két dolog a tipusoknál:Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:16:46 »

Nem lehet,hogy ez évjáratfüggő mint egy-két dolog a tipusoknál:Huh??
NA7B motorkódja és a fordulatot sem emeli rükiben.
(ma esete láttalak a Széchenyi téren, integettem, de nagyon magyaráztál valamit annak a nőnek)
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2011.09.28 szerda, 08:52:43 »

http://www.formex.hu/products.html
korrektek és nagyon jók az áraik!
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 14:47:21 »

Sziasztok!

Ezek a problémák felmerülhetnek a 115LE TDCi-knél is?

- porlasztó
- kettős tömegű lendkerék
- generátor oldal hibái (szabadonfutó hiánya miatt)

Azért kérdezem, mert a munkahelyemen kiárulják az egyik céges autót, ami egy 2005-ös Mondeó 145.000km-el. Nekem 130Le-s van, és a 115Le-s motorokat nem nagyon ismerem. Egyik kollégámnak szeretnék segíteni, hogy mire kell felkészülni, ha meg akarja venni. A felsoroltakon kívül mik lehetnek még kritikus/költséges problémák?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 14:52:02 »

Sziasztok!

Ezek a problémák felmerülhetnek a 115LE TDCi-knél is?

- porlasztó
- kettős tömegű lendkerék
- generátor oldal hibái (szabadonfutó hiánya miatt)

Azért kérdezem, mert a munkahelyemen kiárulják az egyik céges autót, ami egy 2005-ös Mondeó 145.000km-el. Nekem 130Le-s van, és a 115Le-s motorokat nem nagyon ismerem. Egyik kollégámnak szeretnék segíteni, hogy mire kell felkészülni, ha meg akarja venni. A felsoroltakon kívül mik lehetnek még kritikus/költséges problémák?

Ceges autokent gondolom, tenyleg igazolhatoan annyi van benne, amennyi, es a szervizelese is rendes volt eddig. Ha ehhez kepest jo az allapota es az ara is annak megfelelo, ennel biztosabb vetelt nehez manapsag elkepzelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 16:11:22 »

Sziasztok!

Ezek a problémák felmerülhetnek a 115LE TDCi-knél is?

- porlasztó
- kettős tömegű lendkerék
- generátor oldal hibái (szabadonfutó hiánya miatt)

Azért kérdezem, mert a munkahelyemen kiárulják az egyik céges autót, ami egy 2005-ös Mondeó 145.000km-el. Nekem 130Le-s van, és a 115Le-s motorokat nem nagyon ismerem. Egyik kollégámnak szeretnék segíteni, hogy mire kell felkészülni, ha meg akarja venni. A felsoroltakon kívül mik lehetnek még kritikus/költséges problémák?
igen, de ha az van amit Andya írt, akkor jó vétel tud lenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 16:58:17 »

Sziasztok!

Ezek a problémák felmerülhetnek a 115LE TDCi-knél is?

- porlasztó
- kettős tömegű lendkerék
- generátor oldal hibái (szabadonfutó hiánya miatt)

Azért kérdezem, mert a munkahelyemen kiárulják az egyik céges autót, ami egy 2005-ös Mondeó 145.000km-el. Nekem 130Le-s van, és a 115Le-s motorokat nem nagyon ismerem. Egyik kollégámnak szeretnék segíteni, hogy mire kell felkészülni, ha meg akarja venni. A felsoroltakon kívül mik lehetnek még kritikus/költséges problémák?
A két vélemény helyeslése mellett hozzátenném igen a problémák LE-től függetelenül ugyanúgy előfordulhatnak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 17:26:24 »

kiderült 1db porlasztóm rossz holnap kicserélem .
ennek örömére elő kell vennem az escort rs2000-t  nyes police
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 18:59:51 »

kiderült 1db porlasztóm rossz holnap kicserélem .
ennek örömére elő kell vennem az escort rs2000-t  nyes police
fogadni mertem volna rá..
poharazás nem mutatott eltérést?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:01:45 »


Szia!
Képzeld, ma diagoltam Zsolth autóját-villogó izzítójellel! Shocked
Hibakód nincs alapból egyik sw-ben sem obd protokollon. wow1
Majd jött a jóöreg csel.2002es 1.8tdci focus!
És lám,egyből megvan a hiba! taps Turbóelektronika összefhosta magát!
Már be is jelentkezett a Veszprémi sráchoz.....
ezek mennek meg a bárányfelhők! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:03:58 »

fogadni mertem volna rá..
poharazás nem mutatott eltérést?
de pont az volt amivel kimutatta a foga fehérjét
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:33:10 »

Szia!
Képzeld, ma diagoltam Zsolth autóját-villogó izzítójellel! Shocked
Hibakód nincs alapból egyik sw-ben sem obd protokollon. wow1
Majd jött a jóöreg csel.2002es 1.8tdci focus!
És lám,egyből megvan a hiba! taps Turbóelektronika összefhosta magát!
Már be is jelentkezett a Veszprémi sráchoz.....
ezek mennek meg a bárányfelhők! wave
Megnéztem volna azt az elektronikát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:20:51 »

Megnéztem volna azt az elektronikát.
még esélyes,mert csak a jövőhéten tud elmenni a sráchoz!
Írj neki privit,mert asszem,hogy a 7végén még jó lehet neki!
Zsolth a nickje.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:27:55 »

még esélyes,mert csak a jövőhéten tud elmenni a sráchoz!
Írj neki privit,mert asszem,hogy a 7végén még jó lehet neki!
Zsolth a nickje.

Valószínűleg a végfok megy el... nem lehet nagy ügy kicserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:55:17 »

Szia!
Képzeld, ma diagoltam Zsolth autóját-villogó izzítójellel! Shocked
Hibakód nincs alapból egyik sw-ben sem obd protokollon. wow1
Majd jött a jóöreg csel.2002es 1.8tdci focus!
És lám,egyből megvan a hiba! taps Turbóelektronika összefhosta magát!
Már be is jelentkezett a Veszprémi sráchoz.....
ezek mennek meg a bárányfelhők! wave
eljen
Azért a hibakód olvasás eléggé okkult tudomány kezd lenni. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:38:44 »

Valószínűleg a végfok megy el... nem lehet nagy ügy kicserélni.
Az a gond vele, hogy kerámia lapon van a cucc és ezt kevesen merik vállalni, mert forrasztáskor elrepedhet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2011.09.30 péntek, 14:21:29 »

Valószínűleg a végfok megy el... nem lehet nagy ügy kicserélni.
Egy nagy tepsi IC az egész. Amire én gyanakszom az nem végfok hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2011.09.30 péntek, 19:05:16 »

Egy nagy tepsi IC az egész. Amire én gyanakszom az nem végfok hiba.
Na?volt nálad Zsolth?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2011.09.30 péntek, 19:05:48 »

eljen
Azért a hibakód olvasás eléggé okkult tudomány kezd lenni. Smiley
Lassan kérhetünk neki egy saját topicot is! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:23:34 »

Sziasztok. Meg vettem a 2,2-es kombit.Azt szeretném kérdezni még tőletek,hogy mi a véleményetek a delphi befecskendező rendszerről mert ezen az van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:26:25 »

Sziasztok. Meg vettem a 2,2-es kombit.Azt szeretném kérdezni még tőletek,hogy mi a véleményetek a delphi befecskendező rendszerről mert ezen az van.
Az mk3at az összeset azzal szerelték.Stealt lassan 280e km nél jár 0km-es kora óta gond nélkül.A tiszta üzemanyag kincset ér neki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:28:15 »

most ebben az autobann 82000km-van akkor csak ki bírja egy darabig.Köszi worship worship worship

Az mk3at az összeset azzal szerelték.Stealt lassan 280e km nél jár 0km-es kora óta gond nélkül.A tiszta üzemanyag kincset ér neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:31:52 »

most ebben az autobann 82000km-van akkor csak ki bírja egy darabig.Köszi worship worship worship

ha valóban annyi!
Sajnos minden kereskedésben 70-80e kmel árulják a 300e-t futottakat is..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:36:16 »

Háztól vettem van szerviz füzete is most cseréltem le rólla a generátor feszítőt a szervó szíjat még minden eredeti volt rajta volt rajta


ha valóban annyi!
Sajnos minden kereskedésben 70-80e kmel árulják a 300e-t futottakat is..... Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:39:41 »

Háztól vettem van szerviz füzete is most cseréltem le rólla a generátor feszítőt a szervó szíjat még minden eredeti volt rajta volt rajta

Háztól vetted... akkor már nem is tekerhetik az órát? Az autó mo-i? Vagy behozott?
Minden eredeti volt rajta? Honnan tudod? Mert rajta volt a ford logó?
Az enyémben 140e km van, és még nem kellett a szervó szíjat cserélni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2011.10.01 szombat, 07:45:59 »

De miért ne tekerhetnék azt az órát?De a tulaj még csak ki sem takarította olyan igénytelen volt és csak Pesten használta. Nem vagyok teljesen zizi von egy TDDI mondim már 6-éve hidd el tudom mi az eredeti és mit mikor kell rajta cserélni.De ez ne legyen vita tárgya mert nem téged vágtak át ha nem engem.Csak meg szerettem volna osztani veletek valamit.
De csak el mondom ha én autót veszek és haza viszem az első dolgom mindent le cserélni róla ami feszít ami szíj ami olaj ami szürö.Nem mondtam,hogy kötelező lett volna még cserélni de akkor vagyok nyugodt ha tudom mikor cseréltem én le. falbav

Háztól vetted... akkor már nem is tekerhetik az órát? Az autó mo-i? Vagy behozott?
Minden eredeti volt rajta? Honnan tudod? Mert rajta volt a ford logó?
Az enyémben 140e km van, és még nem kellett a szervó szíjat cserélni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2011.10.01 szombat, 08:27:46 »

De miért ne tekerhetnék azt az órát?De a tulaj még csak ki sem takarította olyan igénytelen volt és csak Pesten használta. Nem vagyok teljesen zizi von egy TDDI mondim már 6-éve hidd el tudom mi az eredeti és mit mikor kell rajta cserélni.De ez ne legyen vita tárgya mert nem téged vágtak át ha nem engem.Csak meg szerettem volna osztani veletek valamit.
De csak el mondom ha én autót veszek és haza viszem az első dolgom mindent le cserélni róla ami feszít ami szíj ami olaj ami szürö.Nem mondtam,hogy kötelező lett volna még cserélni de akkor vagyok nyugodt ha tudom mikor cseréltem én le. falbav

Ez a lényeg.Pontosan tudod,hogy mire számíthatsz! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:00:41 »

Háztól vetted... akkor már nem is tekerhetik az órát? Az autó mo-i? Vagy behozott?
Minden eredeti volt rajta? Honnan tudod? Mert rajta volt a ford logó?
Az enyémben 140e km van, és még nem kellett a szervó szíjat cserélni...
240ekm után kellett szervószijat cserélnem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:14:29 »

De csak el mondom ha én autót veszek és haza viszem az első dolgom mindent le cserélni róla ami feszít ami szíj ami olaj ami szürö.Nem mondtam,hogy kötelező lett volna még cserélni de akkor vagyok nyugodt ha tudom mikor cseréltem én le. falbav

Ez  a lényeg!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:15:06 »

Sziasztok. Meg vettem a 2,2-es kombit.Azt szeretném kérdezni még tőletek,hogy mi a véleményetek a delphi befecskendező rendszerről mert ezen az van.
Nincs vele gond. Kimegy a világból. Nekem 273ekm felett van most benne. Jövő héten veszem át a az újat amit pont azért megint 2.2TDC mert a mostani bebizonyította hogy ha egy picit is vigyáz valaki egy TDCi-re akkor a róla keringő pletykák, hogy érzékeny meg egyéb baromságok egy nagy faxság. Ezt sajnos azok szeretik terjeszteni akiknek vagy nem TDCi-t használnak vagy rendesen átkenték az agyukat egy visszapörgetett rozsdabogjával. Én 0 km óta használom, tényleg nem érzékeny pedig "csak" a gyári intervallum szerint volt mindig cserélve az olaj olajszűrő (20ekm) és 60ekm-ként a gázolaj szűrő.  Az MKIII EUIV-es 2.2TDCi-nek egyetlen gyenge pontja az EGR szelep ami nem tud öntisztulni (de ez egy dugóval meg egy kódscenerel amivel törölheted utána ha bejön a P0401 hibakódot fillérekből megoldható örök időkre). A mostani MKIII marad második autónak mert semmi baja és a diagjaim szerint még jó darabig nem is lesz. Mivel az asszony mesze nem jár annyit mint én gyanítom hogy majd 4-5 év múlva fog csak menni a háztól kb 360-380ekm (és szerintem még akkor is sajnálni fogom, nem úgy mit a mostani japo rizsrakétáját.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:19:51 »

240ekm után kellett szervószijat cserélnem.

Én 140e km és 6 év után cserétem a szíjakat és még semmi bajuk nem volt. Csak azért cseréltem le mert felment a ZEN, a  szervó oldalra a csapágy és ha már rendbe raktam a feszítőket akkor már nem ezen 6e FT-n sporoltam, hogy teljesen le legyen a gond a szíj+feszítőkről.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:37:26 »

Én 140e km és 6 év után cserétem a szíjakat és még semmi bajuk nem volt. Csak azért cseréltem le mert felment a ZEN, a  szervó oldalra a csapágy és ha már rendbe raktam a feszítőket akkor már nem ezen 6e FT-n sporoltam, hogy teljesen le legyen a gond a szíj+feszítőkről.
Akkor félreértés volt mert a szervószíj a másik oldalon van. A generátor oldali szíjat (amit te cseréltél) az tényleg 140ekm-ként kell cserélni
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:47:10 »

Akkor félreértés volt mert a szervószíj a másik oldalon van. A generátor oldali szíjat (amit te cseréltél) az tényleg 140ekm-ként kell cserélni

Tudom, hogy a generátoroldalit 140e km-nél kell cserélni, azt is meg a szervó oldalit is lecseréltem. Csak azt mondtam, hogy egyiknek sem volt semmi baja 140e km-nél. A nyúlást nem mértem le, de nem volt repedezett, szemre jó állípotban voltak.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2011.10.01 szombat, 13:22:27 »

Sziasztok!

Nem tudjátok, hogy nincs-e vkinek eladó nyomtáv szélesítője a kocsimhoz? 2003.03 TDCI kombi 5 x 108-as körosztó.
Ha igen, pls privátban üzenjetek, mert nem sokat vagyok mostanában a fórumon!

Köszi
Meszike007
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2011.10.01 szombat, 14:22:17 »

Sziasztok!

Nem tudjátok, hogy nincs-e vkinek eladó nyomtáv szélesítője a kocsimhoz? 2003.03 TDCI kombi 5 x 108-as körosztó.
Ha igen, pls privátban üzenjetek, mert nem sokat vagyok mostanában a fórumon!

Köszi
Meszike007

vaterán biztos találsz!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2011.10.01 szombat, 16:38:33 »

Sziasztok!
Tegnap jelentkezett először a kocsimon, hogy mikor indítottam, csak 500-ig ment fel a fordulat. Itt kínlódott egy kicsit és utána ugrott alapjáratira. Van valami ötlet erre? Nem világított semmi hibalámpa és a computer se tárolt le semmi hibakódot.
Köszi.
Petvi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2011.10.01 szombat, 19:00:25 »

Sziasztok!
Tegnap jelentkezett először a kocsimon, hogy mikor indítottam, csak 500-ig ment fel a fordulat. Itt kínlódott egy kicsit és utána ugrott alapjáratira. Van valami ötlet erre? Nem világított semmi hibalámpa és a computer se tárolt le semmi hibakódot.
Köszi.
Petvi
valami oknál fogva nem épül fel 1ből az alapjárati nyomás.... Roll Eyes Nekem is volt az 5év alatt vagy 3x.nem tulajdonítok még neki nagy jelentőséget......egyenlőre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.