Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:20:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
252
253
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683588 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12250 Dátum:
2011.09.09 péntek, 23:13:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.09 péntek, 22:51:42
és miért nem jó, ha a maxig van töltve??
Mindig maxig töltik mikor cserélik.És a következő cserekor a szint ugyan ott van,megse mozdul.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12251 Dátum:
2011.09.09 péntek, 23:13:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.09 péntek, 23:13:06
Mindig maxig töltik mikor cserélik.És a következő cserekor a szint ugyan ott van,megse mozdul.
nekem se
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12252 Dátum:
2011.09.10 szombat, 08:54:21 »
Egyenlőre tartja magát a Tesa szalag de majd délután Miskolc oda-vissza megmutatja.Sajnos zsugorcsövet nem tudtam szerezni de hála Motorcraft hétfőn postázza.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12253 Dátum:
2011.09.10 szombat, 10:25:56 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.09.10 szombat, 08:54:21
Egyenlőre tartja magát a Tesa szalag de majd délután Miskolc oda-vissza megmutatja.Sajnos zsugorcsövet nem tudtam szerezni de hála Motorcraft hétfőn postázza.
hogyhogy a használtnál maradsz? mennyit mondtak újra? és ez mennyibe lesz?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12254 Dátum:
2011.09.10 szombat, 15:59:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.09 péntek, 22:51:42
és miért nem jó, ha a maxig van töltve??
bajnak nem baj! a max természetesen pont azt jelenti ami. viszont minél magasabb az olajszint annál hamarabb fogják feladni a szimeringek. még a szimeringekkel nincs is baj, de ha éppen a főtengely hátsó adja meg magát ... na az qrrwára tud fájni
a közép azért jó, mert ha összefolyás van pl a hűtőfolyadékkal akkor esetleg még a maximumnál el tudod kapni, esetleg kiengedni belőle amíg el nem juttatod az autót szervízbe, h mitől is folyt össze. ha maxon jársz és összefolyik lehet már késő elkapni és az összefolyás okán kívül 1 komplett kuplungra is áldozhatsz némi aprót.
persze ez 1 szélsőséges és talán az 1ik legdurvább példa, de nem véletlenül van kitalálva a "félig" töltés
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.10 szombat, 16:03:27 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12255 Dátum:
2011.09.10 szombat, 16:27:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.10 szombat, 15:59:58
bajnak nem baj! a max természetesen pont azt jelenti ami. viszont minél magasabb az olajszint annál hamarabb fogják feladni a szimeringek. még a szimeringekkel nincs is baj, de ha éppen a főtengely hátsó adja meg magát ... na az qrrwára tud fájni
a közép azért jó, mert ha összefolyás van pl a hűtőfolyadékkal akkor esetleg még a maximumnál el tudod kapni, esetleg kiengedni belőle amíg el nem juttatod az autót szervízbe, h mitől is folyt össze. ha maxon jársz és összefolyik lehet már késő elkapni és az összefolyás okán kívül 1 komplett kuplungra is áldozhatsz némi aprót.
persze ez 1 szélsőséges és talán az 1ik legdurvább példa, de nem véletlenül van kitalálva a "félig" töltés
mi mindig beletoljuk az összes 6 litert
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12256 Dátum:
2011.09.10 szombat, 18:40:57 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.10 szombat, 10:25:56
hogyhogy a használtnál maradsz? mennyit mondtak újra? és ez mennyibe lesz?
Használtat veszek Motorcraftol,egyenlőre.Ha összejön a pénz jöhet az új közel 18-19eFt vagy esetleg a szilikon szett.De egyenlőre marad a használt zsugor csővel bevonva!!!!A Tesa egyenlőre tartja magát igaz 1900-tól fütyül ugyhogy szerintem kifuj valahol de nem érdekel mert ha szül a hugom akkor menni kell!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12257 Dátum:
2011.09.10 szombat, 22:15:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.31 szerda, 16:50:19
pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.
Helló.
Nagyon hasonló problémákkal küzdök én is. 2001 130Le kombi2.0TDCI. Erősebb gyorsításra vészüzem, 5-ből 1x le is áll. Egyébként megy mint akit segberúgtak, nem füstöl, jól fogyaszt (6,2-6,5)
Már vagy 5-6 alkalommal volt gépen, mert kb 3 éve fennáll a probléma. A kocsiban kb 380e km van 4 csúcsból 3 gyári, de amit cseréltem benne 6 éve, az is bontott volt, tehát vehetjük azt, hogy mind a négy gyári csúcs!
Kb félévente poharazom, rendre 10-12 ml az alapajárati visszafolyás 4 percre. A diagnosztikákon általában nem találnak hibakódot! Gázolajszrőt 35-40e Kmenként cserélek(minden 2.olajcsere) . Levegőt mindig 15ezernként. 1 éve volt olyan diagnosztikám, ahol először a 3-as, majd ujraprogramozás és 2 hét eltelte után a 4-es csúcsot dobta hibásnak. Mindkét alkalommal véglegesre tiltotta a gépet, csak vészüzemben volt hajlandó működni. Hála az égnek, hogy normálisak az egri fordosok, kiszúrták, hogy el van szakadva a turbó és a légtömegmérő közötti átvezető gumicső. Mit ad isten, a csőcsere óta, csak az alap, tempós hajtásra előjövő vészüzem hiba maradt.
Most tervezem még egy diagnosztika elvégeztetését, hátha valami okosságot látunk, de megmondom őszén, nem bízom benne.
Az utolsó két alkalommal kibontottam a GO szűrőket, de nem volt bennük se trutyi, se víz, se fém. Mert a szaki is már nagynyomású szivattyúra gyanakodott.
Ja és a legérdekesebb, tavaly mentünk asszonykával Horvátba. Lefelé jó idő, meleg volt. 3x vészüzembe kapcsolt, először pályán, lejtőn lefelé minimális gázzal mentünk, nem gyorsítottam.
Hazafelé kikaptunk egy hidegfrontot, tekertünk mint a gép... Végig viharba jöttem KRK-ról Egerig. 140-150-160... És nem tiltott le.
Azon filózok, nem -e valami test, vagy elektromos probléma. És esőbe, vagy párás időbe "megjavul".
Azóta modjuk volt egy 12V-os tápkábel visszavágásom, mert tűzforró volt szerencsétlen a sarunál, és nem volt töltésem se.
De sajnos a vészüzemes probléma továbbra is fennál.
EGR kigolyózva, légtömegmérő tiszta. Szívósor tisztított, turbócsőrendszer hermetikus, nem fú ki.
Nos, várom az ötleteket. Csak drága ne legyen, most volt kuplungcserém kéttömegűvel.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12258 Dátum:
2011.09.10 szombat, 22:41:03 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.10 szombat, 22:15:17
Helló.
Nagyon hasonló problémákkal küzdök én is. 2001 130Le kombi2.0TDCI. Erősebb gyorsításra vészüzem, 5-ből 1x le is áll. Egyébként megy mint akit segberúgtak, nem füstöl, jól fogyaszt (6,2-6,5)
Már vagy 5-6 alkalommal volt gépen, mert kb 3 éve fennáll a probléma. A kocsiban kb 380e km van 4 csúcsból 3 gyári, de amit cseréltem benne 6 éve, az is bontott volt, tehát vehetjük azt, hogy mind a négy gyári csúcs!
Kb félévente poharazom, rendre 10-12 ml az alapajárati visszafolyás 4 percre. A diagnosztikákon általában nem találnak hibakódot! Gázolajszrőt 35-40e Kmenként cserélek(minden 2.olajcsere) . Levegőt mindig 15ezernként. 1 éve volt olyan diagnosztikám, ahol először a 3-as, majd ujraprogramozás és 2 hét eltelte után a 4-es csúcsot dobta hibásnak. Mindkét alkalommal véglegesre tiltotta a gépet, csak vészüzemben volt hajlandó működni. Hála az égnek, hogy normálisak az egri fordosok, kiszúrták, hogy el van szakadva a turbó és a légtömegmérő közötti átvezető gumicső. Mit ad isten, a csőcsere óta, csak az alap, tempós hajtásra előjövő vészüzem hiba maradt.
Most tervezem még egy diagnosztika elvégeztetését, hátha valami okosságot látunk, de megmondom őszén, nem bízom benne.
Az utolsó két alkalommal kibontottam a GO szűrőket, de nem volt bennük se trutyi, se víz, se fém. Mert a szaki is már nagynyomású szivattyúra gyanakodott.
Ja és a legérdekesebb, tavaly mentünk asszonykával Horvátba. Lefelé jó idő, meleg volt. 3x vészüzembe kapcsolt, először pályán, lejtőn lefelé minimális gázzal mentünk, nem gyorsítottam.
Hazafelé kikaptunk egy hidegfrontot, tekertünk mint a gép... Végig viharba jöttem KRK-ról Egerig. 140-150-160... És nem tiltott le.
Azon filózok, nem -e valami test, vagy elektromos probléma. És esőbe, vagy párás időbe "megjavul".
Azóta modjuk volt egy 12V-os tápkábel visszavágásom, mert tűzforró volt szerencsétlen a sarunál, és nem volt töltésem se.
De sajnos a vészüzemes probléma továbbra is fennál.
EGR kigolyózva, légtömegmérő tiszta. Szívósor tisztított, turbócsőrendszer hermetikus, nem fú ki.
Nos, várom az ötleteket. Csak drága ne legyen, most volt kuplungcserém kéttömegűvel.
Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12259 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 12:48:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.10 szombat, 22:41:03
Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.
hello!
en ugyan igy szendvedtem 3 honapot!
2 ujat es 2-t felujitattam a csucsokbol!
szurok,csovek atnezve..... semmi. a hibakodok feljottek!
neked mik a hibakodok?
?
a vege az lett hogy vettem egy magasnyomasu pumpat es a (nekem barna csatlakozos) szenzort/nyomasszabalyozot kicsereltem! AZota (400km) nem jott elo a vesz uzemmod es nem allt le!
a pumpat is kicsereltem mert ha mar meg vettem az ujat miert ne... a regi tele volt szemettel. a kocsi jobban megy, nem all le es kevesebbet eszik...
nezd meg a hibakodokat! ha van benne P0211 P0251 akkor a pumpa es az a nyomasszelep lessz a bibi.... nekem (angliabol 90.000Ft ba allt meg a pumpa)
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12260 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 13:08:42 »
túltöltöttem az olajat, a max. szint felett van.
Le kellene belőle engedni, de vajon milyen bajt okozhat a túlzott mennyiség?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12261 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 13:10:54 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.11 vasárnap, 13:08:42
túltöltöttem az olajat, a max. szint felett van.
Le kellene belőle engedni, de vajon milyen bajt okozhat a túlzott mennyiség?
Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12262 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 13:15:15 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.11 vasárnap, 13:10:54
Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....
Értem, köszi!
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12263 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 13:44:16 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.09 péntek, 17:50:08
A rossz híreim mivel nemrég cseréltem csavart 260ekm-nál, előszőr 272ekm alatt:
1.) a vége már nem mágneses (eredetileg valóban az volt)
2.) nem tudom milyen alátétről beszélsz, mert az mint olyan konkrétan nincsen, mert a csavar feje van kiképezve arra hogy szépen felfeküdjön ás bele az a tetves O gumi gyűrű ami miatt nekem pl 260ekm -nél kellett csavart cserélni
mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni. A méret már megvan de a kutyát se érdekli mert olyan ritkán kell cserélni Az enyém 13+1 db olajcserét bírt (azért +1 mert 2ekm-nél illik tisztító olajcserét csinálni) Így ez a csavar téma nem is olyan lényeges főleg hogy tényleg 720Ft
www.o-ring.hu?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12264 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 14:09:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.11 vasárnap, 13:44:16
www.o-ring.hu?
AndyA
itt nem kapsz az O gyűrű mellé bónusz KáVét
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12265 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:45:52 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.11 vasárnap, 13:10:54
Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....
Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12266 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 16:51:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.11 vasárnap, 16:45:52
Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
Ahol a nívópálcát dugod be... ott a legegyszerűbb. Egyes kutakon így szedik ki a régi olajat olajcsere alkalmával
.
De ez neked most jól jöhet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12267 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 21:42:49 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.09.11 vasárnap, 12:48:48
hello!
en ugyan igy szendvedtem 3 honapot!
2 ujat es 2-t felujitattam a csucsokbol!
szurok,csovek atnezve..... semmi. a hibakodok feljottek!
neked mik a hibakodok?
?
a vege az lett hogy vettem egy magasnyomasu pumpat es a (nekem barna csatlakozos) szenzort/nyomasszabalyozot kicsereltem! AZota (400km) nem jott elo a vesz uzemmod es nem allt le!
a pumpat is kicsereltem mert ha mar meg vettem az ujat miert ne... a regi tele volt szemettel. a kocsi jobban megy, nem all le es kevesebbet eszik...
nezd meg a hibakodokat! ha van benne P0211 P0251 akkor a pumpa es az a nyomasszelep lessz a bibi.... nekem (angliabol 90.000Ft ba allt meg a pumpa)
Hali.
Arra a szenzorra gondolsz, ami a közös nyomócsövön van? Vagy melyikre? Neked a csúcsokat ki mondta h cserélni kell? Poharaztad? Hibakód volt? A csúcscserék után is *** volt, és a szivattyú/sznezor csere oldotta meg a gondot?
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12268 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 21:47:05 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.11 vasárnap, 16:45:52
Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
Veszel barkácsboltban 4 méter olyan vékony csövet, aminek a falvastagsága több, mint a belső átmérője, és befér a nívópálca helyén.
Fogsz egy 4-5 literes befőttes üveget. Raksz a fedelébe 2 likat, az egyikbe a vékony csövet rakod, de úgy hogy szoruljon, a másikra meg a porszívód csövét tudd rászorítani kézzel
A többit meg találd ki. ;-)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12269 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 22:33:39 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.11 vasárnap, 16:45:52
Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
HA az olajat 10ezer km-el ezelőtt cserélted akkor azóta mentél túltöltve,vagy valamilyen okból kifolyólag rákellett öntened???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12270 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 22:55:49 »
sziasztok!
ujra itt
)
most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen!
latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12271 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 00:11:22 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.09.11 vasárnap, 22:55:49
sziasztok!
ujra itt
)
most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen!
latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??
Kicserélni nem nagy cucc, bontottra mindig adnak próbagaranciát. Szerintem nem rosszabb mint a felújított. De ha sok a zsé, vehetsz ujat is. Ajánlom a dupla olajcserét csere után...
Tudnál nekem válaszolni azokra a dolgokra, amiket nemrég kéreztem?
Naplózva
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12272 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 10:54:21 »
Sziasztok!!
Ha bekapcsolom a klimát csattog,kelepel rendesen,mit kell cserélnem?mi a hiba??
Üdv
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12273 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:04:27 »
Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?
Idézetet írta: balkobalko - 2011.09.12 hétfő, 10:54:21
Sziasztok!!
Ha bekapcsolom a klimát csattog,kelepel rendesen,mit kell cserélnem?mi a hiba??
Üdv
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12274 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:08:07 »
Mondjuk klímát
Idézetet írta: DomeSL - 2011.09.12 hétfő, 11:04:27
Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12275 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:10:56 »
Hali!
Nekem is volt szelep csere, a magas nyomású szivatttyún. 30e. DE az a vicc, hogy itt nekem túl nagy gyomást csinált.
Meszi
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.11 vasárnap, 21:42:49
Hali.
Arra a szenzorra gondolsz, ami a közös nyomócsövön van? Vagy melyikre? Neked a csúcsokat ki mondta h cserélni kell? Poharaztad? Hibakód volt? A csúcscserék után is *** volt, és a szivattyú/sznezor csere oldotta meg a gondot?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12276 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 12:05:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.09.12 hétfő, 11:04:27
Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?
Igen,jól hűt!!!!
Bekapcsolom elkezd forogni aztán jön a tak-tak-tak,kikapcsolom elmúlik a tak.....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12277 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 12:55:49 »
Ezt nem értem, bocs.
Elírtam valamit?
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.09.12 hétfő, 11:08:07
Mondjuk klímát
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12278 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:08:22 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.09.11 vasárnap, 22:55:49
sziasztok!
ujra itt
)
most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen!
latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??
Hali.
Megkövetem magam. Elnézést kérek tőled, igen is nagycucc turbót cserélni. Le kell bontani a kipufrendszert, és leömlőstül kell kivenni. Szakműhelyben 1 nap a csere.
Azt ajánlották, hozzá se kezdj ha nem vagy felszerelve rendesen.
Üdv.
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12279 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:16:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.10 szombat, 22:41:03
Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.
Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni
de délután mekkergetem.
A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12280 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:17:33 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.12 hétfő, 15:16:12
Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni
de délután mekkergetem.
A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
400e??
vannak még csodák
Mióta van meg az autó?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12281 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:30:09 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.09 péntek, 15:17:29
Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben.
A kavart az okozta, hogy galaxy-t emlegettem példaként (azon tépték meg szakszervízben ezt a csavart) ami ugye mk4 és ennél alátétes az olajleeresztő csavar.
Az mk3 az természetesen o gyűrűs.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12282 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:31:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:17:33
400e??
vannak még csodák
Mióta van meg az autó?
Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép
.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12283 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:31:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:30:09
A kavart az okozta, hogy galaxy-t emlegettem példaként (azon tépték meg szakszervízben ezt a csavart) ami ugye mk4 és ennél alátétes az olajleeresztő csavar.
Az mk3 az természetesen o gyűrűs.
szerinted kell csavart is cserézni, vagy elég csak azt a gumigyűrűt?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12284 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:32:34 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:31:27
Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép
.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk
végülis nálam is lassan ~180e és azért az én talpam alatt...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12285 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:33:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:31:47
szerinted kell csavart is cserézni, vagy elég csak azt a gumigyűrűt?
Sérült az a gumigyűrű? Ha nem nem kell cserélne szvsz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12286 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:34:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:32:34
végülis nálam is lassan ~180e és azért az én talpam alatt...
Az másnál 360e km lenne
Nehéz a talpad ahogy megismertelek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12287 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:36:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:33:49
Sérült az a gumigyűrű? Ha nem nem kell cserélne szvsz
hát most legutóbb mikor cseréltünk olajat már darabos volt a pereme
na majd legközelebb
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12288 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:37:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:34:43
Az másnál 360e km lenne
Nehéz a talpad ahogy megismertelek
most visszavettem
rekordokat fogok dönteni fogyasztásban
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12289 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:38:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:36:30
hát most legutóbb mikor cseréltünk olajat már darabos volt a pereme
na majd legközelebb
Uj O-gyuru kb. 50-60 Ft, de el kell erte menni a Szinyei-Merse Pal utcaba (vidd az eredetit is mintadarabnak, a meret vegett!). Az uj csavar uj O-gyruruvel meg 4-500 Ft, de sokkal tobb helyen kaphato. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12290 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:40:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:37:28
most visszavettem
rekordokat fogok dönteni fogyasztásban
Úgy legyen
Néha meg kell azért tekerni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12291 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:41:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:40:54
Úgy legyen
Néha meg kell azért tekerni
nem hagyom bekormolódni
most 6,1-el zártam, múltkori 5,8
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12292 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 15:43:38 »
Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12293 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:00:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 15:31:27
Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép
.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk
Kire gondolsz?
Amúgy ennyi km-nél szerintem a 6 liter körüli,sőt alatti fogyi egész tűrhető nem?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12294 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:02:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 16:00:38
Kire gondolsz?
Nem is tudom, de valami off autót is hajt mostanság
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12295 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:03:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 16:00:38
Kire gondolsz?
Amúgy ennyi km-nél szerintem a 6 liter körüli,sőt alatti fogyi egész tűrhető nem?
már 390e km?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12296 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:05:03 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.12 hétfő, 16:03:52
már 390e km?
Az egyikben 390ezer van,a másikban még csak 220ezer...Az újabb most megy hétvégén chip-elésre
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12297 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:05:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 16:02:22
Nem is tudom, de valami off autót is hajt mostanság
Most még kiélhetem magam...De már kacsingat a családi női,Mondeo-bitorló tagja az off felé,hogy mégis inkább azzal járna
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12298 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:08:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 16:05:38
Most még kiélhetem magam...De már kacsingat a családi női,Mondeo-bitorló tagja az off felé,hogy mégis inkább azzal járna
Akkor egy kicsit támogatni kell
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12299 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:11:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.12 hétfő, 16:08:58
Akkor egy kicsit támogatni kell
Az a baj,hogy kiszámíthatatlan...Szóval lehet 2-3 hét múlva meggondolná magát...Jó ez
Minek a tdci? Az úgyis csak elromlik
(komolyan ne vegyetek,imádom,de valahogy nyugtatni kell magam...)
Naplózva
Oldalak:
1
...
239
240
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
252
253
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ