Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:55:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684113 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2011.09.09 péntek, 23:13:06 »

és miért nem jó, ha a maxig van töltve??
Mindig maxig töltik mikor cserélik.És a következő cserekor  a szint ugyan ott van,megse mozdul.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2011.09.09 péntek, 23:13:57 »

Mindig maxig töltik mikor cserélik.És a következő cserekor  a szint ugyan ott van,megse mozdul.
nekem se taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2011.09.10 szombat, 08:54:21 »

Egyenlőre tartja magát a Tesa szalag de majd délután Miskolc oda-vissza megmutatja.Sajnos zsugorcsövet nem tudtam szerezni de hála Motorcraft hétfőn postázza.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2011.09.10 szombat, 10:25:56 »

Egyenlőre tartja magát a Tesa szalag de majd délután Miskolc oda-vissza megmutatja.Sajnos zsugorcsövet nem tudtam szerezni de hála Motorcraft hétfőn postázza.
hogyhogy a használtnál maradsz? mennyit mondtak újra? és ez mennyibe lesz?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2011.09.10 szombat, 15:59:58 »

és miért nem jó, ha a maxig van töltve??

bajnak nem baj! a max természetesen pont azt jelenti ami. viszont minél magasabb az olajszint annál hamarabb fogják feladni a szimeringek. még a szimeringekkel nincs is baj, de ha éppen a főtengely hátsó adja meg magát ... na az qrrwára tud fájni szomoru1
a közép azért jó, mert ha összefolyás van pl a hűtőfolyadékkal akkor esetleg még a maximumnál el tudod kapni, esetleg kiengedni belőle amíg el nem juttatod az autót szervízbe, h mitől is folyt össze. ha maxon jársz és összefolyik lehet már késő elkapni és az összefolyás okán kívül 1 komplett kuplungra is áldozhatsz némi aprót.
persze ez 1 szélsőséges és talán az 1ik legdurvább példa, de nem véletlenül van kitalálva a "félig" töltés Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.10 szombat, 16:03:27 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2011.09.10 szombat, 16:27:25 »

bajnak nem baj! a max természetesen pont azt jelenti ami. viszont minél magasabb az olajszint annál hamarabb fogják feladni a szimeringek. még a szimeringekkel nincs is baj, de ha éppen a főtengely hátsó adja meg magát ... na az qrrwára tud fájni szomoru1
a közép azért jó, mert ha összefolyás van pl a hűtőfolyadékkal akkor esetleg még a maximumnál el tudod kapni, esetleg kiengedni belőle amíg el nem juttatod az autót szervízbe, h mitől is folyt össze. ha maxon jársz és összefolyik lehet már késő elkapni és az összefolyás okán kívül 1 komplett kuplungra is áldozhatsz némi aprót.
persze ez 1 szélsőséges és talán az 1ik legdurvább példa, de nem véletlenül van kitalálva a "félig" töltés Smiley
mi mindig beletoljuk az összes 6 litert  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2011.09.10 szombat, 18:40:57 »

hogyhogy a használtnál maradsz? mennyit mondtak újra? és ez mennyibe lesz?
Használtat veszek Motorcraftol,egyenlőre.Ha összejön a pénz jöhet az új közel 18-19eFt vagy esetleg a szilikon szett.De egyenlőre marad a használt zsugor csővel bevonva!!!!A Tesa egyenlőre tartja magát igaz 1900-tól fütyül ugyhogy szerintem kifuj valahol de nem érdekel mert ha szül a hugom akkor menni kell!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2011.09.10 szombat, 22:15:17 »

pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.

Helló.
Nagyon hasonló problémákkal küzdök én is. 2001 130Le kombi2.0TDCI. Erősebb gyorsításra vészüzem, 5-ből 1x le is áll. Egyébként megy mint akit segberúgtak, nem füstöl, jól fogyaszt (6,2-6,5)
Már vagy 5-6 alkalommal volt gépen, mert kb 3 éve fennáll a probléma. A kocsiban kb 380e km van 4 csúcsból 3 gyári, de amit cseréltem benne 6 éve, az is bontott volt, tehát vehetjük azt, hogy mind a négy gyári csúcs!
Kb félévente poharazom, rendre 10-12 ml az alapajárati visszafolyás 4 percre. A diagnosztikákon általában nem találnak hibakódot! Gázolajszrőt 35-40e Kmenként cserélek(minden 2.olajcsere) . Levegőt mindig 15ezernként. 1 éve volt olyan diagnosztikám, ahol először a 3-as, majd ujraprogramozás és 2 hét eltelte után a 4-es csúcsot dobta hibásnak. Mindkét alkalommal véglegesre tiltotta a gépet, csak vészüzemben volt hajlandó működni. Hála az égnek, hogy normálisak az egri fordosok, kiszúrták, hogy el van szakadva a turbó és a légtömegmérő közötti átvezető gumicső. Mit ad isten, a csőcsere óta, csak az alap, tempós hajtásra előjövő vészüzem hiba maradt.
Most tervezem még egy diagnosztika elvégeztetését, hátha valami okosságot látunk, de megmondom őszén, nem bízom benne.
Az utolsó két alkalommal kibontottam a GO szűrőket, de nem volt bennük se trutyi, se víz, se fém. Mert a szaki is már nagynyomású szivattyúra gyanakodott.
Ja és a legérdekesebb, tavaly mentünk asszonykával Horvátba. Lefelé jó idő, meleg volt. 3x vészüzembe kapcsolt, először pályán, lejtőn lefelé minimális gázzal mentünk, nem gyorsítottam.
Hazafelé kikaptunk egy hidegfrontot, tekertünk mint a gép... Végig viharba jöttem KRK-ról Egerig. 140-150-160... És nem tiltott le.
Azon filózok, nem -e valami test, vagy elektromos probléma. És esőbe, vagy párás időbe "megjavul".
Azóta modjuk volt egy 12V-os tápkábel visszavágásom, mert tűzforró volt szerencsétlen a sarunál, és nem volt töltésem se.
De sajnos a vészüzemes probléma továbbra is fennál.
EGR kigolyózva, légtömegmérő tiszta. Szívósor tisztított, turbócsőrendszer hermetikus, nem fú ki.
Nos, várom az ötleteket. Csak drága ne legyen, most volt kuplungcserém kéttömegűvel.  Grin
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2011.09.10 szombat, 22:41:03 »

Helló.
Nagyon hasonló problémákkal küzdök én is. 2001 130Le kombi2.0TDCI. Erősebb gyorsításra vészüzem, 5-ből 1x le is áll. Egyébként megy mint akit segberúgtak, nem füstöl, jól fogyaszt (6,2-6,5)
Már vagy 5-6 alkalommal volt gépen, mert kb 3 éve fennáll a probléma. A kocsiban kb 380e km van 4 csúcsból 3 gyári, de amit cseréltem benne 6 éve, az is bontott volt, tehát vehetjük azt, hogy mind a négy gyári csúcs!
Kb félévente poharazom, rendre 10-12 ml az alapajárati visszafolyás 4 percre. A diagnosztikákon általában nem találnak hibakódot! Gázolajszrőt 35-40e Kmenként cserélek(minden 2.olajcsere) . Levegőt mindig 15ezernként. 1 éve volt olyan diagnosztikám, ahol először a 3-as, majd ujraprogramozás és 2 hét eltelte után a 4-es csúcsot dobta hibásnak. Mindkét alkalommal véglegesre tiltotta a gépet, csak vészüzemben volt hajlandó működni. Hála az égnek, hogy normálisak az egri fordosok, kiszúrták, hogy el van szakadva a turbó és a légtömegmérő közötti átvezető gumicső. Mit ad isten, a csőcsere óta, csak az alap, tempós hajtásra előjövő vészüzem hiba maradt.
Most tervezem még egy diagnosztika elvégeztetését, hátha valami okosságot látunk, de megmondom őszén, nem bízom benne.
Az utolsó két alkalommal kibontottam a GO szűrőket, de nem volt bennük se trutyi, se víz, se fém. Mert a szaki is már nagynyomású szivattyúra gyanakodott.
Ja és a legérdekesebb, tavaly mentünk asszonykával Horvátba. Lefelé jó idő, meleg volt. 3x vészüzembe kapcsolt, először pályán, lejtőn lefelé minimális gázzal mentünk, nem gyorsítottam.
Hazafelé kikaptunk egy hidegfrontot, tekertünk mint a gép... Végig viharba jöttem KRK-ról Egerig. 140-150-160... És nem tiltott le.
Azon filózok, nem -e valami test, vagy elektromos probléma. És esőbe, vagy párás időbe "megjavul".
Azóta modjuk volt egy 12V-os tápkábel visszavágásom, mert tűzforró volt szerencsétlen a sarunál, és nem volt töltésem se.
De sajnos a vészüzemes probléma továbbra is fennál.
EGR kigolyózva, légtömegmérő tiszta. Szívósor tisztított, turbócsőrendszer hermetikus, nem fú ki.
Nos, várom az ötleteket. Csak drága ne legyen, most volt kuplungcserém kéttömegűvel.  Grin
Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 12:48:48 »

Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.

hello!

en ugyan igy szendvedtem 3 honapot!
2 ujat es 2-t felujitattam a csucsokbol!
szurok,csovek atnezve..... semmi. a hibakodok feljottek!
neked mik a hibakodok?Huh??
a vege az lett hogy vettem egy magasnyomasu pumpat es a (nekem barna csatlakozos) szenzort/nyomasszabalyozot kicsereltem! AZota (400km) nem jott elo a vesz uzemmod es nem allt le!
a pumpat is kicsereltem mert ha mar meg vettem az ujat miert ne... a regi tele volt szemettel. a kocsi jobban megy, nem all le es kevesebbet eszik... Smiley
nezd meg a hibakodokat! ha van benne P0211 P0251 akkor a pumpa es az a nyomasszelep lessz a bibi.... nekem (angliabol 90.000Ft ba allt meg a pumpa)
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:08:42 »

túltöltöttem az olajat, a max. szint felett van.
Le kellene belőle engedni, de vajon milyen bajt okozhat a túlzott mennyiség?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:10:54 »

túltöltöttem az olajat, a max. szint felett van.
Le kellene belőle engedni, de vajon milyen bajt okozhat a túlzott mennyiség?
Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:15:15 »

Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....
Értem, köszi!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:44:16 »

A rossz híreim mivel nemrég cseréltem csavart 260ekm-nál, előszőr 272ekm alatt:
1.)  a vége már nem mágneses (eredetileg valóban az volt)
2.) nem tudom milyen alátétről beszélsz, mert az mint olyan konkrétan nincsen, mert a csavar feje van kiképezve arra hogy szépen felfeküdjön ás bele az a tetves O gumi gyűrű ami miatt nekem pl 260ekm -nél kellett csavart cserélni  Undecided  mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni. A méret már megvan de a kutyát se érdekli mert olyan ritkán kell cserélni Az enyém 13+1 db olajcserét bírt  (azért +1 mert 2ekm-nél illik tisztító olajcserét csinálni) Így ez a csavar téma nem is olyan lényeges főleg hogy tényleg 720Ft  wave

www.o-ring.hu?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 14:09:04 »


itt nem kapsz az O gyűrű mellé bónusz KáVét hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:45:52 »

Valahol, majd ki szeretne jönni a plusz olaj, és azt a szimeringeknél fogja megtenni....

Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:51:57 »

Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.

Ahol a nívópálcát dugod be... ott a legegyszerűbb. Egyes kutakon így szedik ki a régi olajat olajcsere alkalmával  Huh?.
De ez neked most jól jöhet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:42:49 »

hello!

en ugyan igy szendvedtem 3 honapot!
2 ujat es 2-t felujitattam a csucsokbol!
szurok,csovek atnezve..... semmi. a hibakodok feljottek!
neked mik a hibakodok?Huh??
a vege az lett hogy vettem egy magasnyomasu pumpat es a (nekem barna csatlakozos) szenzort/nyomasszabalyozot kicsereltem! AZota (400km) nem jott elo a vesz uzemmod es nem allt le!
a pumpat is kicsereltem mert ha mar meg vettem az ujat miert ne... a regi tele volt szemettel. a kocsi jobban megy, nem all le es kevesebbet eszik... Smiley
nezd meg a hibakodokat! ha van benne P0211 P0251 akkor a pumpa es az a nyomasszelep lessz a bibi.... nekem (angliabol 90.000Ft ba allt meg a pumpa)

Hali.

Arra a szenzorra gondolsz, ami a közös nyomócsövön van? Vagy melyikre? Neked a csúcsokat ki mondta h cserélni kell? Poharaztad? Hibakód volt? A csúcscserék után is *** volt, és a szivattyú/sznezor csere oldotta meg a gondot?

Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:47:05 »

Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.

Veszel barkácsboltban 4 méter olyan vékony csövet, aminek a falvastagsága több, mint a belső átmérője, és befér a nívópálca helyén.
Fogsz egy 4-5 literes befőttes üveget. Raksz a fedelébe 2 likat, az egyikbe a vékony csövet rakod, de úgy hogy szoruljon, a másikra meg a porszívód csövét tudd rászorítani kézzel
A többit meg találd ki. ;-)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 22:33:39 »

Valahogy nem lehet felülről kiszedni belőle? Nem akarnám lebontani a motorvédőt, meg magamra borítani a teljes olajkészletet. Olajcserét kb 10 e km-rel ezelőtt végeztem, nem akarnék megint. Csak 3-4 dl-t kellene vhogy kiszippantani belőle, de felülről. Próbáltam a nívópálca vékony csövén felszívni :-) de nem megy, túl sűrű. Vasárnap ilyenekkel vacakolni...hát.
HA az olajat 10ezer km-el ezelőtt cserélted akkor azóta mentél túltöltve,vagy valamilyen okból kifolyólag rákellett öntened???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 22:55:49 »

sziasztok!

ujra itt Smiley)

most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen! Sad latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 00:11:22 »

sziasztok!

ujra itt Smiley)

most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen! Sad latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??

Kicserélni nem nagy cucc, bontottra mindig adnak próbagaranciát. Szerintem nem rosszabb mint a felújított. De ha sok a zsé, vehetsz ujat is. Ajánlom a dupla olajcserét csere után...
Tudnál nekem válaszolni azokra a dolgokra, amiket nemrég kéreztem?  worship
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 10:54:21 »

Sziasztok!!
Ha bekapcsolom a klimát csattog,kelepel rendesen,mit kell cserélnem?mi a hiba??
Üdv
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:04:27 »

Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?

Sziasztok!!
Ha bekapcsolom a klimát csattog,kelepel rendesen,mit kell cserélnem?mi a hiba??
Üdv

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:08:07 »

Mondjuk klímát
 hehe


Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:10:56 »

Hali!

Nekem is volt szelep csere, a magas nyomású szivatttyún. 30e. DE az a vicc, hogy itt nekem túl nagy gyomást csinált.
Meszi


Hali.

Arra a szenzorra gondolsz, ami a közös nyomócsövön van? Vagy melyikre? Neked a csúcsokat ki mondta h cserélni kell? Poharaztad? Hibakód volt? A csúcscserék után is *** volt, és a szivattyú/sznezor csere oldotta meg a gondot?


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 12:05:10 »

Hallani kellene, és még jobb lenne közben nézni a klímakompresszor kuplungját.
Több dolog is lehet ugyanis. Klímakuplung, szíjfeszítő, vagy csak simán ki be kapcsolgat elektronikai hiba miatt.
Hűt?

Igen,jól hűt!!!!
Bekapcsolom elkezd forogni aztán jön a tak-tak-tak,kikapcsolom elmúlik a tak.....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 12:55:49 »

Ezt nem értem, bocs.
Elírtam valamit?

Mondjuk klímát
 hehe


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:08:22 »

sziasztok!

ujra itt Smiley)

most turbo hiba! egyszer csak menetkozben hallotam egy erdekes zalyos,bugo, suvito hangot...
leszedtem a levego csovet es a propeller tengleyt megneztem mozog e...... igen! Sad latszik is hogy bele mart a fembe... tobb mint valoszinu hogy a tengely csapagya szallt el.. van valakinek valami tanacsa? ujat, felujitottat vagy hasznalt(bontott) lenne a leg ajanlottabb?
kb mekkora munka kicserelni??


Hali.
Megkövetem magam. Elnézést kérek tőled, igen is nagycucc turbót cserélni. Le kell bontani a kipufrendszert, és leömlőstül kell kivenni. Szakműhelyben 1 nap a csere.
Azt ajánlották, hozzá se kezdj ha nem vagy felszerelve rendesen.
Üdv.
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:16:12 »

Ha fogadnánk/de én sosem teszem/ és azt mondom kapnál bele 4 új csúcsot mint én megszünne a hiba.

Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...  rinya
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni  Grin de délután mekkergetem.

A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:17:33 »

Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...  rinya
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni  Grin de délután mekkergetem.

A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
400e?? wow1 wow1
vannak még csodák  angel

Mióta van meg az autó?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:30:09 »

Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben.

A kavart az okozta, hogy galaxy-t emlegettem példaként (azon tépték meg szakszervízben ezt a csavart) ami ugye mk4 és ennél alátétes az olajleeresztő csavar.
Az mk3 az természetesen o gyűrűs.  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:31:27 »

400e?? wow1 wow1
vannak még csodák  angel

Mióta van meg az autó?
Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép  eljen.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:31:47 »

A kavart az okozta, hogy galaxy-t emlegettem példaként (azon tépték meg szakszervízben ezt a csavart) ami ugye mk4 és ennél alátétes az olajleeresztő csavar.
Az mk3 az természetesen o gyűrűs.  integet2
szerinted kell csavart is cserézni, vagy elég csak azt a gumigyűrűt?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:32:34 »

Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép  eljen.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk  taps
végülis nálam is lassan ~180e és azért az én talpam alatt... eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:33:49 »

szerinted kell csavart is cserézni, vagy elég csak azt a gumigyűrűt?
Sérült az a gumigyűrű? Ha nem nem kell cserélne szvsz  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:34:43 »

végülis nálam is lassan ~180e és azért az én talpam alatt... eplus2
Az másnál 360e km lenne  eplus2
Nehéz a talpad ahogy megismertelek  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:36:30 »

Sérült az a gumigyűrű? Ha nem nem kell cserélne szvsz  taps
hát most legutóbb mikor cseréltünk olajat már darabos volt a pereme  Roll Eyes
na majd legközelebb  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:37:28 »

Az másnál 360e km lenne  eplus2
Nehéz a talpad ahogy megismertelek  nyes
most visszavettem  angel
rekordokat fogok dönteni fogyasztásban  beka3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:38:28 »

hát most legutóbb mikor cseréltünk olajat már darabos volt a pereme  Roll Eyes
na majd legközelebb  nyes

Uj O-gyuru kb. 50-60 Ft, de el kell erte menni a Szinyei-Merse Pal utcaba (vidd az eredetit is mintadarabnak, a meret vegett!). Az uj csavar uj O-gyruruvel meg 4-500 Ft, de sokkal tobb helyen kaphato. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:40:54 »

most visszavettem  angel
rekordokat fogok dönteni fogyasztásban  beka3
Úgy legyen  eljen Néha meg kell azért tekerni  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:41:52 »

Úgy legyen  eljen Néha meg kell azért tekerni  eplus2
nem hagyom bekormolódni  eplus2
most 6,1-el zártam, múltkori 5,8  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 15:43:38 »

Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:00:38 »

Van itt más "német utakra gyártott" gondolom sejted kire gondolok 390e km-rt futott gép  eljen.
Mennek ezek, ha odafigyelnek rájuk  taps

Kire gondolsz? Cheesy Cheesy Cheesy
Amúgy ennyi km-nél szerintem a 6 liter körüli,sőt alatti fogyi egész tűrhető nem? Cheesy
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:02:22 »

Kire gondolsz? Cheesy Cheesy Cheesy
Nem is tudom, de valami off autót is hajt mostanság  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:03:52 »

Kire gondolsz? Cheesy Cheesy Cheesy
Amúgy ennyi km-nél szerintem a 6 liter körüli,sőt alatti fogyi egész tűrhető nem? Cheesy
már 390e km?  Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:05:03 »

már 390e km?  Huh?

Az egyikben 390ezer van,a másikban még csak 220ezer...Az újabb most megy hétvégén chip-elésre Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:05:38 »

Nem is tudom, de valami off autót is hajt mostanság  hehe

Most még kiélhetem magam...De már kacsingat a családi női,Mondeo-bitorló tagja az off felé,hogy mégis inkább azzal járna Cheesy
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:08:58 »

Most még kiélhetem magam...De már kacsingat a családi női,Mondeo-bitorló tagja az off felé,hogy mégis inkább azzal járna Cheesy
Akkor egy kicsit támogatni kell  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:11:30 »

Akkor egy kicsit támogatni kell  eplus2

Az a baj,hogy kiszámíthatatlan...Szóval lehet 2-3 hét múlva meggondolná magát...Jó ez Cheesy Minek a tdci? Az úgyis csak elromlik eplus2 (komolyan ne vegyetek,imádom,de valahogy nyugtatni kell magam...)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.