Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:32:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641023 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #12500 Dátum: 2011.09.21 szerda, 21:01:26 »

Ki kell pucolni szívósorral együtt és le kell dugózni +  venni kell egy hibakódtörlőt és mindenki boldog  taps
Újat ne vegyél semmi esetre sem  eljen

Köszönöm a válaszokat, annyit tényleg nem adok ki érte! Marad a pucolás.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12501 Dátum: 2011.09.21 szerda, 21:41:14 »

a kereső nem szuperál és nagy szükségem lenne milyen méretű hosszbordás szíj kell a generátorhoz. tudja valaki?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12502 Dátum: 2011.09.21 szerda, 22:12:39 »

140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.

Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál  rajta?
 
Én ezt alakítottam rajta:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12503 Dátum: 2011.09.21 szerda, 23:34:54 »

a kereső nem szuperál és nagy szükségem lenne milyen méretű hosszbordás szíj kell a generátorhoz. tudja valaki?
bárdi webshop??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12504 Dátum: 2011.09.21 szerda, 23:35:45 »

Sziasztok,

 2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?


Segítségeteket köszönöm!


nekem lesz egy eladó darabom, dobj egy képet róla, hogy milyen van a tiedben wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12505 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 00:33:50 »

140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.

Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál  rajta?
 
köszönöm szépen  worship
130e-el vettük, így akkor sokat nem tekertek vissza rajta  Roll Eyes
Csúcsokat jó hogy cseréltétek, lassan valószínű kell majd, mert elég zakatolós lett a hangja a chip és a széthajtás óta  eplus2
Most pécs-gödöllő közt pályázik, és taposom ahol csak érem  eplus2

Raktam rá felnit, meg a belsejét alakítgattam!! Aztán van már benne ködlámpa...igazából nem kell ezen sokat alakítani, csak menjen mint a disznó  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12506 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 07:46:41 »




Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12507 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:45:47 »

bárdi webshop??
megvan! 6PK 1642  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #12508 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 09:14:47 »

Sziasztok
Tud nekem valaki segíteni TDci hibában?
Az a jelenség , hogy mentem vele volt egy kis rántás majd lecsökkent az ereje és füstölt, mint egy mozdony(fehér füst). Félre álltam, leállít. Ezek után kb 5-7-re indult be. Az izzitó gyertya villog…….
Másnapra a hibajelenség megszűnt, és az izzitó sem villogot tovább.
Gondoltam csúcsos, elvittem bevizsgáltatni. A csúcsok hibátlanok. Hibakod szerint üzemanyag nyomás a hibás. Lehetséges hogy szivatyu a hibás (annak a felújítása nem vicc…) Vagy esetleg lehet ez kontakt hiba valahol???
Alapjáraton is hajlamos leállni:(((
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12509 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:07:56 »



itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem Sad
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12510 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:10:36 »

Sziasztok
Tud nekem valaki segíteni TDci hibában?
Az a jelenség , hogy mentem vele volt egy kis rántás majd lecsökkent az ereje és füstölt, mint egy mozdony(fehér füst). Félre álltam, leállít. Ezek után kb 5-7-re indult be. Az izzitó gyertya villog…….
Másnapra a hibajelenség megszűnt, és az izzitó sem villogot tovább.
Gondoltam csúcsos, elvittem bevizsgáltatni. A csúcsok hibátlanok. Hibakod szerint üzemanyag nyomás a hibás. Lehetséges hogy szivatyu a hibás (annak a felújítása nem vicc…) Vagy esetleg lehet ez kontakt hiba valahol???
Alapjáraton is hajlamos leállni:(((
milyen évjáratú gépről beszélünk?

A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.

De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12511 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 11:29:36 »

milyen évjáratú gépről beszélünk?

A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.

De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.


easy scan műszer volt

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12512 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 16:52:36 »

Sziasztok az erőtlen motorra meg lett a meg oldás se repedés se törés nem volt , kiderült hogy az a   egr szelep játszott velem  kis játékát és mi után le vakoltuk minden helyre állt  igaz látszólag minden tökéletes volt de  utána próba kép levakoltuk az egr-t és minden jó lett a kérdésem az lenne , hogy ebből valami baja származhat az autónak ? Mert tudtommal csak környezetvédelmi szempontok miatt van benne az autóban.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12513 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 16:55:55 »

Sziasztok az erőtlen motorra meg lett a meg oldás se repedés se törés nem volt , kiderült hogy az a   egr szelep játszott velem  kis játékát és mi után le vakoltuk minden helyre állt  igaz látszólag minden tökéletes volt de  utána próba kép levakoltuk az egr-t és minden jó lett a kérdésem az lenne , hogy ebből valami baja származhat az autónak ? Mert tudtommal csak környezetvédelmi szempontok miatt van benne az autóban.

Semmi gond nem lesz,ha Eu3-as a mocid,akkor hibakódot se fog dobni,ha Eu4-es,akkor fog,de veszel párezerért egy kéziscennert és néhanapján törlöd a hibakódot és gond megoldva Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12514 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 18:06:01 »



itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem Sad
ez a hibakód (ellentétben azzal,amit beszéltünk napközben)jön akkor is,ha a csúcsok nem tartják meg a nyomást.(nem tudtuk a hibakódot....)
lehet,hogy a nagynyomásúnak kutya baja.Mégiscsak felkéne keresd gyöngyösön a dízelszakit!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12515 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:43:09 »

Én ezt alakítottam rajta:
...

Ezek milyen ledek meg tudnád adní a típusukat? Mert nagyon tetszenek. Mennyi Kelvinesek nem tudod? Mert a képeken nem tűnnek kékesnek és én ilyet keresnék.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12516 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 23:10:01 »



itt tartok jelenleg , még a poharazás hátra van utánna okosabb leszek remélem Sad
Ugyan ez volt a hibakódom mikor leállt menetközben.Vedd ki a go szürőt és fogóval nyisd ki a tetejét a peremet felhajtogatod és kihúzod a belsejét nézd meg van -e benne vasreszelék.nekem sajnos volt ezért csere lett meg a 4 csúcs is.Nem olcsó.Ahogy ALF is mondta a csúcsok sem tartották a nyomást.Ezért minden csere lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12517 Dátum: 2011.09.23 péntek, 06:49:28 »

A magasnyomású szivattyúnak mennyi ideig kellene bírnia anélkül hogy lereszelje saját magát? Vab olyan hely ahol jó minőségű alkatreszekkel újítják fel amit nem kell 100000-ként újból ujitgatni?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12518 Dátum: 2011.09.23 péntek, 07:13:38 »

A magasnyomású szivattyúnak mennyi ideig kellene bírnia anélkül hogy lereszelje saját magát? Vab olyan hely ahol jó minőségű alkatreszekkel újítják fel amit nem kell 100000-ként újból ujitgatni?
2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12519 Dátum: 2011.09.23 péntek, 07:21:37 »

2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu

A csúcsra mondjuk 100-150e km átlagban?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12520 Dátum: 2011.09.23 péntek, 07:22:08 »

2garnitúra csúcsot elvisz 1szivattyú-általában.....
www.filepdiesel.hu

Filepet csak ajánlani tudom worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12521 Dátum: 2011.09.23 péntek, 08:37:54 »

A csúcsra mondjuk 100-150e km átlagban?
Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12522 Dátum: 2011.09.23 péntek, 08:48:22 »

Ugyan ez volt a hibakódom mikor leállt menetközben.Vedd ki a go szürőt és fogóval nyisd ki a tetejét a peremet felhajtogatod és kihúzod a belsejét nézd meg van -e benne vasreszelék.nekem sajnos volt ezért csere lett meg a 4 csúcs is.Nem olcsó.Ahogy ALF is mondta a csúcsok sem tartották a nyomást.Ezért minden csere lett.

Elso korben eleg kionteni a hasznalt GO-szurobol a gazolajat es megnezni egy magnessel. Tejfolospohar vagy hasonlo, feher es vekony falu holmi a legjobb.

Ha tancolnak a magnestol a szutykok benne, akkor erdemes csak kibontani a szurot es megnezni, hogy mi van benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12523 Dátum: 2011.09.23 péntek, 09:19:55 »

Ezek milyen ledek meg tudnád adní a típusukat? Mert nagyon tetszenek. Mennyi Kelvinesek nem tudod? Mert a képeken nem tűnnek kékesnek és én ilyet keresnék.
Ezek led szalagok 3528-as ledekkel. Van 5050-es is, de annak már nagyon erős a fénye beltérre (szerintem). A 3528-as olcsóbb is. Melegfehér néven lehet venni, ez sokkal barátságosabb színhőmérséklet beltérben. A hidegfehér a kékes színű. A led topikban, ha rákeresel/visszaolvasol, a találsz tőlem leírást a vezetékezésről, bekötésről stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 11:42:17 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12524 Dátum: 2011.09.23 péntek, 10:13:22 »

Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.

  Mi a titkod?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12525 Dátum: 2011.09.23 péntek, 10:20:14 »

  Mi a titkod?  wow1

Nekünk még több van benne :-)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12526 Dátum: 2011.09.23 péntek, 10:57:02 »

  Mi a titkod?  wow1
pályázik, nem tankol kannából. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12527 Dátum: 2011.09.23 péntek, 21:57:42 »

pályázik, nem tankol kannából. Smiley
A pálya az szerencsére észrevettem én is, tényleg kímél jó sok dolgot de szerintem pont az injektorokra nincs semmilyen hatással, hogy most pálya vagy sem. Az injektornak csak az számít hogy éppen mennyi a CR nyomás meg mennyi és milyen tisztaságú gázolaj ment át rajta. Mivel én pályán olyan tempoban használom amilyenben, így a "0" km óta mért átlagfogyasztásom 6,825 Ez kb olyan átlagfogyasztás mintha nem is pályáznék hanem inkább sokat városoznék. Mivel jegyzem, ezért pontosan tudom, hogy eddig 18 543 liter gázolaj ment át az injektorokon. Ebből egyedül szerintem csak az befolyásolható hogy mennyire tiszta az anyag. De ehhez meg tudni kell, hogy én meg szigorúan a gyári előírást tartom be azaz 60ekm-ként cserélem a gázolajszűrőt (csak gyárira ami mint tudjuk bosch) Prémium gázolajat vagy üzemanyag adalékot pedig egyáltalán nem használok, csak sima normál MOL gázolajat (de csak összesen 3 kút van ahol tankolni szoktam).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12528 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:11:50 »

Olajkosz van az intercooler menetirany szerinti jobb vegenel a lokharito szoknya belsejeben es a hutotakaro lemezen. Keves, poros, szikkadt, de ott van, es mivel nemreg csereltem lokharitoszoknyat, egeszen biztosan viszonylag ujkeletu. Ez melyik turbocso szakasz? Hogyan lehet ehhez hozzaferni, hogy meg tudjam nezni, tenyleg ereszt-e? Az auto csinal egy olyat, hogy 2000-2200 koruli fordulatnal egy pillanatra megtorpan, ha erosebben a gazra lepek, de egyebkent megy, ahogyan kell neki.

Mashonnan kerulhet valahogyan erre a reszre olaj?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12529 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:13:39 »

Olajkosz van az intercooler menetirany szerinti jobb vegenel a lokharito szoknya belsejeben es a hutotakaro lemezen. Keves, poros, szikkadt, de ott van, es mivel nemreg csereltem lokharitoszoknyat, egeszen biztosan viszonylag ujkeletu. Ez melyik turbocso szakasz? Hogyan lehet ehhez hozzaferni, hogy meg tudjam nezni, tenyleg ereszt-e? Az auto csinal egy olyat, hogy 2000-2200 koruli fordulatnal egy pillanatra megtorpan, ha erosebben a gazra lepek, de egyebkent megy, ahogyan kell neki.

Mashonnan kerulhet valahogyan erre a reszre olaj?

AndyA


lehet, hogy a bilincs lazult fel/ pattant el, mint nálam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12530 Dátum: 2011.09.23 péntek, 23:23:34 »

Elso korben eleg kionteni a hasznalt GO-szurobol a gazolajat es megnezni egy magnessel. Tejfolospohar vagy hasonlo, feher es vekony falu holmi a legjobb.

Ha tancolnak a magnestol a szutykok benne, akkor erdemes csak kibontani a szurot es megnezni, hogy mi van benne.

AndyA
Ezt már mi megbeszéltük.Akkor úgymondom,ha olajat cserél akkor szeddje szét és úgy nézze meg akkor már mindegy a szűrőnek.Ha meg baja van a hibakód szerint akkor érdemes szerinted kisérletezni.Nem ezen a szűrő árán fog múlni a dolog.Én biztos szétszedném egyből.Nekem már a csere után lett szétszedve és nemtetszett a látvány.,Ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12531 Dátum: 2011.09.24 szombat, 07:12:14 »



lehet, hogy a bilincs lazult fel/ pattant el, mint nálam

Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12532 Dátum: 2011.09.24 szombat, 09:01:36 »

Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?

AndyA
Szia!
Az 5-ös és a 2-es között van.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12533 Dátum: 2011.09.24 szombat, 09:30:34 »

Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?

AndyA
Hol van a hetes ?  Huh?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12534 Dátum: 2011.09.24 szombat, 15:43:44 »

közel 25e km-el szabadonfutósítás után hupákolás keletkezett 1500-as fordulatnál. mivel egyedül a főtengelyszíjtárcsám volt használt a felújításnál, vettem egyet. Vettem még egy tartalék ZEN-t és egy szíjat is, de utóbbi két alkatrészre nem volt szükség.
Semmi nem volt elkopva, szétverődve, elöregedve. Csak a főtengelytárcsa. Kicseréltük és viszlát hupákolás!
Így az eddigi zajokat elemezve összefoglalnám, mi következtethető a motor ezen oldaláról jövő hangokból.
-hupákolás: egyértelműen a főtengelytárcsa hörgő-börgő hangja 1500-as fordulat körül.
-csattogás és zörgés: feszítő szilentek fémig kopása, szabadonfutó nélkül alapjáraton is, de 1500 RPM-nél katasztrofálisan.
-ezek kombinációja: durva lebukás, ha épp csendben szeretnénk hazalopózni az éjszaka közepén.  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12535 Dátum: 2011.09.24 szombat, 20:27:52 »

szeva. Ha Van egy veb bolt a neve makrocar szerintem az árai a földön járnak.De lehet,hogy már hallottatok rólla.



nekem lesz egy eladó darabom, dobj egy képet róla, hogy milyen van a tiedben wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12536 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:14:25 »

Ha az átlag az hogy a fejed bedugod a mélyhűtőbe és közben parázson állsz akkor a hőmérsékelt átlag biztos pont jó, de olyan nincs hogy átlagban. Van akinek már 60e nál cserélték van akinek meg bőven 300e felett sincs semmi baja. Hallani ilyet is olyat is. Nekem pl. 270 ekm felett van és semmi baja.
nyes taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12537 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:17:31 »

közel 25e km-el szabadonfutósítás után hupákolás keletkezett 1500-as fordulatnál. mivel egyedül a főtengelyszíjtárcsám volt használt a felújításnál, vettem egyet. Vettem még egy tartalék ZEN-t és egy szíjat is, de utóbbi két alkatrészre nem volt szükség.
Semmi nem volt elkopva, szétverődve, elöregedve. Csak a főtengelytárcsa. Kicseréltük és viszlát hupákolás!
Így az eddigi zajokat elemezve összefoglalnám, mi következtethető a motor ezen oldaláról jövő hangokból.
-hupákolás: egyértelműen a főtengelytárcsa hörgő-börgő hangja 1500-as fordulat körül.
-csattogás és zörgés: feszítő szilentek fémig kopása, szabadonfutó nélkül alapjáraton is, de 1500 RPM-nél katasztrofálisan.
-ezek kombinációja: durva lebukás, ha épp csendben szeretnénk hazalopózni az éjszaka közepén.  eplus2
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #12538 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 11:39:46 »

SZiasztok. Mit tudok a részecskeszűrővel csinálni??   Már jó pár hónapja villognak a fények a műszerfalon (izzítás meg a motorfigyelmeztető). Szervizben azt mondták, hogy az tömődött el. Elm327 es készülékkel is azt a hibakódot kaptam, kódot törölni nem tudtam. Kiiktatni nem lehet.  Ötlet? ami költségkímélő??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12539 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 12:13:05 »

SZiasztok. Mit tudok a részecskeszűrővel csinálni??   Már jó pár hónapja villognak a fények a műszerfalon (izzítás meg a motorfigyelmeztető). Szervizben azt mondták, hogy az tömődött el. Elm327 es készülékkel is azt a hibakódot kaptam, kódot törölni nem tudtam. Kiiktatni nem lehet.  Ötlet? ami költségkímélő??
valamelyik csipptuningcég foglalkozik ilyennel.asszem 30ért kiiktatják a szoftverből.... Roll Eyes




meg is van:   hehe

http://www.profivizsga.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=101&Itemid=61

http://www.chip-tuner.hu/

http://search.searchcompletion.com/?si=26001&chrome=true&q=r%C3%A9szecskesz%C5%B1r%C5%91+kiiktat%C3%A1sa
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12540 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 13:23:34 »

Tisztelt Fórumtársak!

Én azt kérdezem, mivan a műszaki vizsgán, a kiiktatott DPF szürőkkel. A gépjármű műszaki adatai között szerepel, hogy részecske szűrővel ellátott a gép. Mit szól hozzá a KPM? Mennyiben változik a kipufogógáz összetétel? stb...stb

Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12541 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 13:39:43 »

Szoftveresen kiütik az csak egy dolog, de ki is kell venni fizikailag mert beleb+ssza ugyanugy...
Ha kell help privibe keress meg..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12542 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 18:46:49 »

Tisztelt Fórumtársak!

Én azt kérdezem, mivan a műszaki vizsgán, a kiiktatott DPF szürőkkel. A gépjármű műszaki adatai között szerepel, hogy részecske szűrővel ellátott a gép. Mit szól hozzá a KPM? Mennyiben változik a kipufogógáz összetétel? stb...stb

Tisztelettel László!
szerintem mk3nál semmi nem történik ilyenkor,mert csak alvázszám alapján mondható meg,hogy van-e benne vagy nincs.ilyen adatbázist nem használnak 1ik vizsgáztató helyen sem,pláne mióta nincs zöldkártya sem,azóta a besorolása sincs feltüntetve sehol.mérnek egy füstölést oszt jóccakát.legalábbis szerintem..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12543 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:19:03 »

Na akkor tegyük tisztába a dolgokat...
Zöldkártya ami tulajdonképpen emissziómérés úgynugy van most is műszakinál csak beleintegrálták a vizsgába...
De minden egyes mérést ugyanugy "kell" csinálniuk mint azelőtt csak most online adatküldés van a KÖKIR rendszer felé.
Plussz még a diesel OBD-t is kötelezték egy ideje.
Az hogy nincs benne a részecskeszürő(ha nincs hibakód hozzá) akkor senki nem fog vele foglalkozni.
De pl ha katalizátor iktatóval is pedáloztak amin voltam felügyeletes előadáson és xenonra mennek rá még jobban(meg mindenre)...szept 11-től teljes hatalmuk lett a megyéknek szal kemény világ jöhet.... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12544 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:04:39 »

Na akkor tegyük tisztába a dolgokat...
Zöldkártya ami tulajdonképpen emissziómérés úgynugy van most is műszakinál csak beleintegrálták a vizsgába...
De minden egyes mérést ugyanugy "kell" csinálniuk mint azelőtt csak most online adatküldés van a KÖKIR rendszer felé.
Plussz még a diesel OBD-t is kötelezték egy ideje.
Az hogy nincs benne a részecskeszürő(ha nincs hibakód hozzá) akkor senki nem fog vele foglalkozni.
De pl ha katalizátor iktatóval is pedáloztak amin voltam felügyeletes előadáson és xenonra mennek rá még jobban(meg mindenre)...szept 11-től teljes hatalmuk lett a megyéknek szal kemény világ jöhet.... szomoru1
akkor nem mondtam hülyeséget.a zk-t elvégzik így is,de már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.
Szóval,ha nincs fenn a részecskeszűrő és nincs hibakódja,akkor a kutya sem fogja keresni-szerintem adatbázisuk sincs minden egyes típushoz alvázszám szerint.De ezt te jobban tudod-bár eddig ugyan arról beszéltünk mid2en. Wink
Meg az autók többsége agyon van burkolva.Még alúlról sem nagyon látni sokmindent,hogy mit szedhettek ki a kipuffrendszerből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12545 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:07:10 »

Szia!
Az 5-ös és a 2-es között van.

Kicsi a kep, a kettest neztem hetesnek. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12546 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:09:25 »

akkor nem mondtam hülyeséget.a zk-t elvégzik így is,de már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.
Szóval,ha nincs fenn a részecskeszűrő és nincs hibakódja,akkor a kutya sem fogja keresni-szerintem adatbázisuk sincs minden egyes típushoz alvázszám szerint.De ezt te jobban tudod-bár eddig ugyan arról beszéltünk mid2en. Wink
Meg az autók többsége agyon van burkolva.Még alúlról sem nagyon látni sokmindent,hogy mit szedhettek ki a kipuffrendszerből.
én is kénytelen leszek tovább vinni a takarót eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #12547 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:24:58 »

milyen évjáratú gépről beszélünk?

A dtc P0251 nem ezt jelenti a mondeonál. Milyen műszer ez?
A P0251 általános üzemanyag rendszeri nyomás hibát jelent, kb. 10x posztoltam már róla a hibakeresési útmutatót.
Ha a porlasztók jók, a következő tétel a szivattyú nyomásszabályozó szelepe.

De az is lehet, hogy szimplán vizes üzemanyagot tankoltál bele. Az átmeneti fehér füst(szürke?) elég érdekes jelenség, mert vagy minden hidegindításnál van és kitisztul vagy állandóan szürkén füstöl, így az átmeneti jelleg inkább a vizes üzemanyag teóriát erősíti.



Csak hideg indításnál füstöl fehéren egy ideig....na meg akkor amikor villogni kezdett az izzításjelző, de akkor az erő is elment belőle. De valamiért a hiba most megszűnt. Azóta nem tankoltam bele. Amúgy az Auchannál tankolok....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12548 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:32:59 »


Csak hideg indításnál füstöl fehéren egy ideig....na meg akkor amikor villogni kezdett az izzításjelző, de akkor az erő is elment belőle. De valamiért a hiba most megszűnt. Azóta nem tankoltam bele. Amúgy az Auchannál tankolok....
az erő azért ment el,mert vészüzemre váltott az ecu a villogó izzításjezéskor.ha nem villog,az erő veled van...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12549 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:54:29 »

.... már nem szerepel környezetvédelmi besorolás semelyik okmányán sem az autónak.....

A forgalmiba be van jegyezve a környezetvédelmi besorolás (és a matrica színe a rendszámon is árulkodó).
Nekem agusztusban kellett cserélni vizsga után forgalmit, mert rosszabb besorolás volt bejegyezve, mint a valós besorolása.   wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.