Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:04:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625687 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12850 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 15:20:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.10 hétfő, 15:14:43
Jó persze, de 1000-ből 1-be rendeltek szvsz max
Akkor en pont kifogtam. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12851 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 15:44:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.10 hétfő, 14:57:52
Ha magyar, akkor is.
AndyA
alvázszám alapján magyar piacos?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12852 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 15:50:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.10 hétfő, 15:44:59
alvázszám alapján magyar piacos?
Alvázszám alapján igen.Magyar piacosnak írja az Etis....
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12853 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 16:45:36 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.10 hétfő, 13:59:16
Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.
Akár magyar, akár külföldi, a 2,2-esben nem volt részecskeszűrő.
Csak 2,0-ban. És független volt a piactól, csak rendelésre került az autóba.
Mint ahogy eu4-es automata sincs. De 2.2-es automata sincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12854 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 17:18:19 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.10 hétfő, 13:59:16
Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.
A QJBB motorkódú MKIII 2.2TDCi-ben elég volt az elektromos turbo vezérlés a EUIV-hez. Részecskeszűrőst így nem fogsz találni. Amúgy meg 230bar és 1680bar között változhat a CR nyomás az MKIII TDCi-knél függetlenül hogy 2.0 vagy 2.2 TDCi
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12855 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 17:24:20 »
Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én az üzemanyagrendszerre gyanakszom.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12856 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 17:32:15 »
Valami ilyen problémám van nekem is csak nekem fehér a füst.De holnap viszem a fordba talán meg mondják mi a baja.
Idézetet írta: robin2005 - 2011.10.10 hétfő, 17:24:20
Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én az üzemanyagrendszerre gyanakszom.
Üdv
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12857 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 18:58:07 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.10.10 hétfő, 17:24:20
Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én az üzemanyagrendszerre gyanakszom.
Üdv
Bármi is a baja, én megpróbálnám az eladón behajtani a javítás költséget.
Az üa rendszer jó tipp, csak nehéz lesz kitalálni, hogy melyik része. Villogó izzításjelző van? Ha nincs, akkor lehet kompresszio gond is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12858 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 19:45:44 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.10.10 hétfő, 17:24:20
Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én az üzemanyagrendszerre gyanakszom.
Üdv
azért mostmár az izzítórendszernek is működnie kell.le kell csekkolni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KOVIZ
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12859 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 20:30:46 »
sziasztok,
Tatabánya környékén van valaki profi mondeos ?
Gyanakszom a porlasztóimra , de nem vagyok benne biztos ,és jó lenne valaki aki ért is hozzá. A ford szervízben nem annyira bízom. Biztos az üza rendszerrel van gondom , de egyből nem akarok porlasztókat venni , vagy felujíttatni.
Köszi a segítséget .
zoli
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12860 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 21:01:17 »
Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12861 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 21:42:43 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2011.10.10 hétfő, 21:01:17
Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?
Motortartó bakok? Nyomaték bak? Rendesen vissza lettek téve? Ezektől is rázhat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12862 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 21:50:33 »
Idézetet írta: KOVIZ - 2011.10.10 hétfő, 20:30:46
sziasztok,
Tatabánya környékén van valaki profi mondeos ?
Gyanakszom a porlasztóimra , de nem vagyok benne biztos ,és jó lenne valaki aki ért is hozzá. A ford szervízben nem annyira bízom. Biztos az üza rendszerrel van gondom , de egyből nem akarok porlasztókat venni , vagy felujíttatni.
Köszi a segítséget .
zoli
Mivolt eddig a hibajelenség,diag volt-e és van valamilyen hibakód???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12863 Dátum:
2011.10.10 hétfő, 22:03:04 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.10.10 hétfő, 21:42:43
Motortartó bakok? Nyomaték bak? Rendesen vissza lettek téve? Ezektől is rázhat!
Két tartó bakot ki is cserélt .jobb és a hátsót .Sajnos hosszú előzménye volt a dolognak.Lendkerék és kupl.csere után búgott meg remegett az autó.Alapjáratnál nem.A búgás miatt kicseréltettek elég sok dolgot.:motortartó,főtengely tárcsa,vezető görgők,generátor szabadon futóvá alakitás,feszítő...és semmi. Végűl mégegy lendkerék csere(azt mondták rossz az új)és azóta nem búg,de alapjárat remeg és menetközbe remeg.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12864 Dátum:
2011.10.11 kedd, 09:58:33 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2011.10.10 hétfő, 21:01:17
Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?
Van olyan, hogy egy új lendkerék nem jó
Milyen márka volt?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12865 Dátum:
2011.10.11 kedd, 13:50:39 »
Köszi mindenkinek, aki próbált segíteni, sajnos az autót levették a a használtautóról, valszeg elvitték.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12866 Dátum:
2011.10.11 kedd, 14:11:49 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 13:50:39
Köszi mindenkinek, aki próbált segíteni, sajnos az autót levették a a használtautóról, valszeg elvitték.
Sajnálom. Akkor valószínűleg jó autó volt, ha gyorsan elkelt.
Ne aggódj lesz még sok jó autó csak türelem és figyeld őket folyamatosan
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12867 Dátum:
2011.10.11 kedd, 16:16:40 »
Hihi...Felhívtam őket, mégis megvan.NEm tudják, hogy miért tűnt el.De már újra fennt van. :-)
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12868 Dátum:
2011.10.11 kedd, 16:56:06 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 16:16:40
Hihi...Felhívtam őket, mégis megvan.NEm tudják, hogy miért tűnt el.De már újra fennt van. :-)
Akkor biztos a rendszer vetette ki magából. a sumakolt gépet!
Hiába, ez a XXI. század...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12869 Dátum:
2011.10.11 kedd, 17:54:05 »
Nos nekem is az üzem anyag befecskendezőkkel van a baj csak nem tudni melyik.Ezért kicserélném mind a 4db-ot de mit szóltok a gyári fel újítottak hoz.Azok 54000ft a vadi új 86000ft.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12870 Dátum:
2011.10.11 kedd, 18:56:53 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.11 kedd, 09:58:33
Van olyan, hogy egy új lendkerék nem jó
Milyen márka volt?
LUK. és sajnos az első meg a mostani is borzasztó csúnyán csattog 4.fokozatban ha játszom a gázzal
.De nem búg....bár nem tom hogy lendkerék okozta a búgást. Az eredeti nem csattogott ..csak leállításkor
..de kinyomott kuplungnál még nem is csattogott.
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12871 Dátum:
2011.10.11 kedd, 20:27:14 »
Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12872 Dátum:
2011.10.11 kedd, 20:32:28 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 20:27:14
Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?
Köszi
Változó, hogy meddig bírják.
Láttam már 40e km-nél porlasztó cserét, de van olyan akinek elment már 370e km-rt csere nélkül.
Lendkerék sztm átlagosan 200ezret, de ez is használat függő. Sokat pályázol, kíméletesen vezetsz sztm ez is bírja nagyon sokáig.
EGR szelep az nem probléma. Ki kell, csak pucolni, ledugózni és jóság van.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12873 Dátum:
2011.10.11 kedd, 20:36:38 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 20:27:14
a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Látom 2,2-est nézel. Abban meg elméletileg tartósabbak a csúcsok
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12874 Dátum:
2011.10.11 kedd, 20:50:04 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 20:27:14
Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
A kuplung, lendkerék az azért csak nem megy tönkre 200-250 ezer előtt. A pcsúcs is kibír ennyit. Persze ha az ember a sztár 70e kilométerrel vett egy 6 éves dízelt...
Hát igen. Ott sajnos az is elképzelhető, hogy 80e
kilométernél elromlik. De érdekes módon, ahol ismeri az ember az autót, ilyen nem nagyon van.
Persze, az is lehet, hogy mindez a véletlen műve.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12875 Dátum:
2011.10.11 kedd, 20:51:09 »
Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.11 kedd, 20:36:38
Látom 2,2-est nézel. Abban meg elméletileg tartósabbak a csúcsok
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12876 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:00:57 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 20:51:09
Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.
mi történt vele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12877 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:05:50 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 20:51:09
Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.
Hát akkor ott valami nagy gáz van sajna
Amennyiben el van hanyagolva és nincs karbantartás akkor a csúcsok élete drasztikusan csökkenhet. Csodák sajnos nincsennek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12878 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:09:02 »
Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.11 kedd, 21:00:57
mi történt vele??
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12879 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:13:44 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 21:09:02
Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.
Km mennyit mutat? Csak kíváncsiság
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12880 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:15:11 »
81851
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.11 kedd, 21:13:44
Km mennyit mutat? Csak kíváncsiság
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12881 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:24:00 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.11 kedd, 21:05:50
Hát akkor ott valami nagy gáz van sajna
Amennyiben el van hanyagolva és nincs karbantartás akkor a csúcsok élete drasztikusan csökkenhet. Csodák sajnos nincsennek
Karbantartás? A szűrő cseréjén kívül (60e) mit kell karbantartani? Semmit...
A magyar üzemanyag meg állítólag jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12882 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:27:18 »
Az elöző tulaj nagyon igénytelen volt.Azt mondta,hogy az autó van ö érte nem pedig fordítva.De az autót különben Németből hozta egy évesen.Azt is mondta,hogy bemutató autó volt és igy sokkal olcsóbban meg tudta venni.Meg van a szerviz könyve is.Tudom azt is lehet csinálni,mindent lehet hami sítani tisztába vagyok vele.Nem kell mindjárt az embert le h.....ni.
Az autót a nagy Budapesten használták tele volt korommal a klima hűtője meg ahogy szivta be a ventilátor a levegőt televolt valamivel amit vízzel kilehetett mosni.Tudom,hogy több benne a kilométer.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12883 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:30:55 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 21:09:02
Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.
lehet vele akkorát padkázni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12884 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:38:21 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.11 kedd, 21:24:00
Karbantartás? A szűrő cseréjén kívül (60e) mit kell karbantartani? Semmit...
A magyar üzemanyag meg állítólag jó.
Olajcsere,szűrő csere, szenzorok tisztítása, egr tisztítása, stb
Van mit csinálni sztm és az autó meghálája. Igez ezek közül sok csak házi feladat.
Ezt az autót meg elhanyagolták ezek szerint rendesen
.
Láttam már olyan off autót szervízben amiben nem cseréltek olajat egy évig. (1 év vagy 15e km volt az előírás és előbbit választotta a tulaj igaz közben 80e km-rt futott a gép)
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12885 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:41:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.11 kedd, 21:38:21
(1 év vagy 15e km volt az előírás és előbbit választotta a tulaj igaz közben 80e km-rt futott a gép)
Az egyik ismerősöm is csinált ilyet... pedig fickó, és műszaki ember. A passattal (benzines) lement 50e kilométert (15 éves történet). Már olaj is alig volt benne...néztek egy nagyot a szervizben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12886 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:42:50 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 21:27:18
Az elöző tulaj nagyon igénytelen volt.Azt mondta,hogy az autó van ö érte nem pedig fordítva.De az autót különben Németből hozta egy évesen.Azt is mondta,hogy bemutató autó volt és igy sokkal olcsóbban meg tudta venni.Meg van a szerviz könyve is.Tudom azt is lehet csinálni,mindent lehet hami sítani tisztába vagyok vele.Nem kell mindjárt az embert le h.....ni.
Az autót a nagy Budapesten használták tele volt korommal a klima hűtője meg ahogy szivta be a ventilátor a levegőt televolt valamivel amit vízzel kilehetett mosni.Tudom,hogy több benne a kilométer.
Dehogy h.zünk le... baromira bosszantó, hogy mi mindent meg lehet tenni büntetlenül.
Ha az ember mind a 33 szemét nyitva tartja, az is kevés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12887 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:43:33 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.11 kedd, 21:41:14
Az egyik ismerősöm is csinált ilyet... pedig fickó, és műszaki ember. A passattal (benzines) lement 50e kilométert (15 éves történet). Már olaj is alig volt benne...néztek egy nagyot a szervizben.
Ebben konkrétan olajsár szerű cucc volt csak, max 1 liter lehetett. Teljesen beállt a motor
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12888 Dátum:
2011.10.11 kedd, 22:30:56 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.11 kedd, 17:54:05
Nos nekem is az üzem anyag befecskendezőkkel van a baj csak nem tudni melyik.Ezért kicserélném mind a 4db-ot de mit szóltok a gyári fel újítottak hoz.Azok 54000ft a vadi új 86000ft.
nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.11 kedd, 22:38:58 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12889 Dátum:
2011.10.11 kedd, 22:31:56 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.11 kedd, 20:27:14
Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?
Köszi
Meg a másik legfontossabb dolog a szivattyú!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12890 Dátum:
2011.10.11 kedd, 22:40:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.11 kedd, 22:30:56
nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!
Bocs nemvettem észre,hogy neked 2.2-esed van.Elnézést.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12891 Dátum:
2011.10.11 kedd, 23:11:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.11 kedd, 22:30:56
nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!
Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jozso70
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12892 Dátum:
2011.10.11 kedd, 23:52:11 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek!Mondeo mk3-asom van, használt szervó szivattyút jó állapotban, hól szerezhetnék, hozzátartozó szervó nyomocsővel mert az sajnos szétdurrant! A segítséget előre is köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12893 Dátum:
2011.10.12 szerda, 00:11:50 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.11 kedd, 23:11:39
Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Tavaly nekem is mondtak ilyet,hogy betét díjas,de akkor nem kellett.De most gyárit vettem és ahogy írtam ennyivolt darabja.Ennél mondtak árban többet is rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12894 Dátum:
2011.10.12 szerda, 06:48:33 »
Szia nekem van egy szervom de nincs hozzá csövem.Ha érdekel írj.
Idézetet írta: jozso70 - 2011.10.11 kedd, 23:52:11
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek!Mondeo mk3-asom van, használt szervó szivattyút jó állapotban, hól szerezhetnék, hozzátartozó szervó nyomocsővel mert az sajnos szétdurrant! A segítséget előre is köszi.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12895 Dátum:
2011.10.12 szerda, 08:30:48 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.12 szerda, 06:48:33
Szia nekem van egy szervom de nincs hozzá csövem.Ha érdekel írj.
Tisztelt Fórumtárs!
A Keres Kinál Topikban és privátban Motorcraft Fórumtársnál érdeklődj.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12896 Dátum:
2011.10.12 szerda, 08:31:47 »
Bocsika.
Idézetet írta: László - 2011.10.12 szerda, 08:30:48
Tisztelt Fórumtárs!
A Keres Kinál Topikban és privátban Motorcraft Fórumtársnál érdeklődj.
Tisztelettel László!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12897 Dátum:
2011.10.12 szerda, 10:21:51 »
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12898 Dátum:
2011.10.12 szerda, 11:05:42 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 10:21:51
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12899 Dátum:
2011.10.12 szerda, 11:36:32 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 10:21:51
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
Sok minden összefügg egy másik dologgal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ