Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 02:25:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13782402 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12900 Dátum: 2011.10.12 szerda, 11:44:53 »

Ezt sajnos ismerem én is. A szuperolcsó, sufnifelújított, nem 130Le-s, EURO3 verzióba való porlasztók miatt gyenge és pontatlan befecskendezés kinyírta a lendkereket. Az persze jó kérdés, hogy a 120eKm-nél cserélt lendkerék mit kapott 143eKmig, amikor is az indítási alapjárat problémája miatt porlasztókat cseréltettem (gyári új darabokra).
Az enyémen 120eKm-re már a kuplung is elkopott annyira, hogy csúszott 3-ban (Lehet, hogy nem annyi van a gépben, mint amennyit mutat. Mivel nem túl hozzáértő és/vagy női sofőr is hajtotta, nem zárható ki azonban a szétkuplungolás esete sem.)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12901 Dátum: 2011.10.12 szerda, 11:45:11 »

Sok minden összefügg egy másik dologgal.
ezt felírom.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12902 Dátum: 2011.10.12 szerda, 11:46:07 »

továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12903 Dátum: 2011.10.12 szerda, 12:31:39 »

továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
húh de király vagyok, én egyszerre cseréltem beka3
Tényleg nincs vkinek 504z használtja egy db, elcserélném 502z-re...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #12904 Dátum: 2011.10.12 szerda, 13:41:21 »

húh de király vagyok, én egyszerre cseréltem beka3
Tényleg nincs vkinek 504z használtja egy db, elcserélném 502z-re...

Tudod, negy _egyformara_...  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12905 Dátum: 2011.10.12 szerda, 14:25:31 »

Tudod, negy _egyformara_...  nyes

AndyA
Tudod, Endi, mi törekszünk a változatosságra  nyes vigyor3 taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #12906 Dátum: 2011.10.12 szerda, 14:59:08 »

Tudod, Endi, mi törekszünk a változatosságra  nyes vigyor3 taps

Azert cserelsz kethavonta lendkereket is, ertem!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12907 Dátum: 2011.10.12 szerda, 15:07:55 »

Azert cserelsz kethavonta lendkereket is, ertem!

AndyA
yeah, van péz xarásig  pias
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #12908 Dátum: 2011.10.12 szerda, 15:25:45 »

De gondolom a porlasztó miatt nem remeg.Mert az enyém a csere óta remeg...no meg 4.-től úgy csattog ha játszom a gázzal még szégyenlem.Tudom az egyik megoldás ne játszam a gázzal vigyor3..de a problémám fenn áll.Jó volna 1 lendk. specialista elvinném felül vizsgálatra mert a szerelőmben nem bízok.És ha van eredmény akkor visszamennék hozzá....hogy akkor most mi is van?!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12909 Dátum: 2011.10.12 szerda, 17:29:51 »

De gondolom a porlasztó miatt nem remeg.Mert az enyém a csere óta remeg...no meg 4.-től úgy csattog ha játszom a gázzal még szégyenlem.Tudom az egyik megoldás ne játszam a gázzal vigyor3..de a problémám fenn áll.Jó volna 1 lendk. specialista elvinném felül vizsgálatra mert a szerelőmben nem bízok.És ha van eredmény akkor visszamennék hozzá....hogy akkor most mi is van?!
enyémben is csattog 3-4-5-6-ban valami.
A remegés lehet nem megfelelően feltett lendkerék miatt is (tudom, hogy ilyen nincs, de egyesek csodákra képesek). Vagy nem belevaló a lendkerék. Egyáltalán kéttömegű került fel? 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12910 Dátum: 2011.10.12 szerda, 18:50:53 »

én ezért is vagyok biztos benne,hogy ha használok valamiféle injektor tisztító adalékot,az csak jót tesz a sárkánynak.
továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12911 Dátum: 2011.10.12 szerda, 18:54:28 »

Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Pedig de.a kuplungtárcsát is felújítják.amelyik használható.gyári minőséget készítenek belőle megfelelő technológiával.előírás az alkatrészbeszállítóknak x%-ot teljesíteni kell nekik újrahasznosított alkatrészekből is.másként nem is szállíthatnak be pl a veleonak,vagy a luk-nak ,vagy a Gipsz Jakabnak.Egész iparág fejlődik egy egy alkatrész gyári felújítására.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12912 Dátum: 2011.10.12 szerda, 19:10:40 »

Sok minden összefügg egy másik dologgal.

ezt ha tudnák az emberek akkor a márkaszervízek zöme éhen döglene! ott ugyanis nem merül fel soha a kérdés, h: "ok, h ez a xarr, de mitől ment tönkre!?", hanem amit kidob a diaglap azt cserélik és várnak a jövőhéten vissza sok szeretettel. lehet sokan nem bíznak a sarki szakiban, és lehet neki típusismeret hiányában a 1,5 órás munka lesz 3 óra is, de a többségénél az az elsődleges kérdés ami a szervízbe fel se merül (idézőjeles rész).
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #12913 Dátum: 2011.10.12 szerda, 19:29:44 »

enyémben is csattog 3-4-5-6-ban valami.
A remegés lehet nem megfelelően feltett lendkerék miatt is (tudom, hogy ilyen nincs, de egyesek csodákra képesek). Vagy nem belevaló a lendkerék. Egyáltalán kéttömegű került fel? 
Persze hogy 2tömegű,s azt mondják nem lehet rosszul feltenni,A csattogás meg borzasztó ,mintha szét akarna szakadni valami.Na meg azóta nem világít a tolató lámpa és nem emeli a fordulatot hátramenetbe kapcsoláskor.szval nem tom,de szarabb lett mint azelőtt.Pedig a nyeles tengelyen is cserélt 1 csomó csapágyat.Ez volt a kiinduló gond hogy bal oldalt mindig ki verte a félt.szimeringet.És ennek a javítása húzta a többi dolgot:kuplung,lendkerék,főtengelytárcsa,feszítők,vezetők,generátor szabadonfutó,2 db motortartó...Az elsőcsere után búgott és már remegett,ezért a felsorolt dolgokat kicserélte ,de nem jött be ezért 1 újabb lendkerék és már nem búg,de remeg az egész autó sőt már alapjáraton is-tehát nem egyenetlen az alapjárat hanem rázza a kasznit. help help
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12914 Dátum: 2011.10.12 szerda, 20:34:52 »

ezt ha tudnák az emberek akkor a márkaszervízek zöme éhen döglene! ott ugyanis nem merül fel soha a kérdés, h: "ok, h ez a xarr, de mitől ment tönkre!?", hanem amit kidob a diaglap azt cserélik és várnak a jövőhéten vissza sok szeretettel. lehet sokan nem bíznak a sarki szakiban, és lehet neki típusismeret hiányában a 1,5 órás munka lesz 3 óra is, de a többségénél az az elsődleges kérdés ami a szervízbe fel se merül (idézőjeles rész).
Én tudok ilyen tapasztalattal egy történetet mesélni,sokan tudják itt tavaly történt velem.Csak alátámasztani tudom a mondásodat,írásodat.és a vége a tőlük eljött szerelőm tudta megoldani a dolgot.Pedig csak a diag miatt ment be a szakszervízbe a kocsim és kiadták,hogy nemtudnak vele mit csinálni.Hát ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #12915 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 05:00:53 »

yeah, van péz xarásig  pias
Nos ebben az esetben összefuthatnánk valahol... vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12916 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 11:04:59 »

Persze hogy 2tömegű,s azt mondják nem lehet rosszul feltenni,A csattogás meg borzasztó ,mintha szét akarna szakadni valami.Na meg azóta nem világít a tolató lámpa és nem emeli a fordulatot hátramenetbe kapcsoláskor.szval nem tom,de ***abb lett mint azelőtt.Pedig a nyeles tengelyen is cserélt 1 csomó csapágyat.Ez volt a kiinduló gond hogy bal oldalt mindig ki verte a félt.szimeringet.És ennek a javítása húzta a többi dolgot:kuplung,lendkerék,főtengelytárcsa,feszítők,vezetők,generátor szabadonfutó,2 db motortartó...Az elsőcsere után búgott és már remegett,ezért a felsorolt dolgokat kicserélte ,de nem jött be ezért 1 újabb lendkerék és már nem búg,de remeg az egész autó sőt már alapjáraton is-tehát nem egyenetlen az alapjárat hanem rázza a kasznit. help help
Az enyémen mikor cserélték, összerakták és jó lett. Minden működik. A tolatólámpa és a ford. szám emelés hiánya a hátrameneti kapcsoló szétbarmolása miatt lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12917 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 11:38:22 »

+1 porlasztó ismét "kattog"
de legalább már tudom hogy hogy induljak neki , és megtudom nézni a hibakódokat is Smiley
szerencsére van még 1db 301z csúcsom majd a 7végén bepattan és meglátom mi lesz , de sajna az autónak menni kell minden nap sokat Sad
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12918 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 13:04:12 »

+1 porlasztó ismét "kattog"
de legalább már tudom hogy hogy induljak neki , és megtudom nézni a hibakódokat is Smiley
szerencsére van még 1db 301z csúcsom majd a 7végén bepattan és meglátom mi lesz , de sajna az autónak menni kell minden nap sokat Sad

ezek mennyit futottak már? ezt eddig miért nem cserélted? ez volt a negyedik?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #12919 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 18:00:26 »

ezek mennyit futottak már? ezt eddig miért nem cserélted? ez volt a negyedik?
eddig 1et cserélt asszem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12920 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 22:04:12 »

eddig 1et cserélt asszem...
Azon gondolkodom, hogy az enyémbe miért került egy db 502z.. az 504z helyett. illetve az miben térhet el attól. Mert időközben bemérettem őket.. a négyből egy kaki, három tökéletes..Nyerészkedés vagy ilyen volt kéznél?? mert tényleg cserére szorult?? vagy az egyik szerviz bevált trükkje, hogy egy jó verdából kiszednek egyet, beleraknak egy még éppen csere előtt állót és a jót meg a következő cserésbe beépítik?? Relhist kolléga mit tud? a régi szervizelést neki hol végezték?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #12921 Dátum: 2011.10.14 péntek, 00:10:41 »

Sziasztok, kedves fórumtársak!

Már régóta olvasgatok itt különböző témákban, most én is szeretnék tanácsot kérni néhány problémára, remélem nem lesz túl hosszú.
A járgány 2006. évi MK3 TDCI 96 kW

1.  Már régóta hallok egy furcsa ciripelő-kerregő hangot a motorból, ami hideg reggeleken sokkal erősebb, bemelegedés után viszont tompább, de jelen van. Főleg 2000-es fordulat fölötti tartományban erőteljesebb gázadásra jön elő, motorféknél eltűnik. Ezen a linken http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA  találtam olyan videot, amin hallatszódik a rendellenes hang. Próbálkoztam már CR injektortisztítóval aztán volt hibakódellenőrzés (nem volt tárolt hiba), ekkor rátöltötték a Fordosok az ehhez kiadott legújabb szoftvert, a résolajat is nézték, de mindent rendben találtak. A probléma azóta is fönnáll, a fogyasztásom pedig szerintem magas: mikor megvettem az autót 1100-1200 km-t simán tudtam menni egy tank diesellel (ez kb. 5,2-5,3 l-es fogyasztás) most pedig kíméletesen hajtva is csak 800-900 km-t tudok kisajtolni belőle (ez kb. 6,4 l-es fogyasztás), de autópályán 150-nel 7,5-re is felmegy. Ezek az adatok tankolás után számítottak, a fedcomp mindig kevesebbet mutat legalább 1 literrel, de miért??? Most pl. 4,8-at mutat, pedig tudom, hogy 6,2 körül van a reális érték.

2.  EGR-t dugóztam, előtte szépen kitisztogattam, a szívósort is, de 100 km után a motorhiba jelző lámpa kigyulladt, folyamatosan világított. Beijedtem, így a dugót eltávolítottam, de 200 km után még mindig világított a lámpa. Akkusarut levettem, majd 30 perc múlva vis***aktam. Mentem még 100 km-t és másnapi indítózás után már nem világított a hibalámpa. Mit érzékel ledugózás után a rendszer? Ez a motor euro3 vagy 4? Meg lehet valahogy oldani hogy ledugózás után ne legyen hibajel?

3.  Mindkét termosztátot kicseréltem, mert a hőfokmutató kezdett visszahűlést jelezni. Először az olajkörit cseréltem, ez nem használt, utána a fővízkörit. Ezek után is visszahűlt a víz motorféknél és kisebb terhelésnél. Autóztam tesztüzemmódban is, ilyenkor kb. 82-83 fokos volt a víz, de 80 alá is ment sima gurulásnál. Ez normális érték? Vagy ha nem, akkor mennyinek kéne lenni az üzemi vízhőmérsékletnek?
Egyébként kifőztem a két kiszerelt termot, a fővízköri 92 foknál nyitott, az olajköri 84 körül. Ez utóbbinak nem kéne szintén 92 foknál nyitni?

4.  Utolsó kérdésem, hogy mi a véleményetek a főoldalon szereplő, akciós áron ajánlott FEDERAL típusú gumiabroncsról minőségileg?

Ha valaki a fenti témákban tudna segíteni, akkor azt nagyon szépen megköszönném!!!

Jó és balesetmentes autózást kívánok mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 07:38:04 írta AndyA » Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #12922 Dátum: 2011.10.14 péntek, 07:42:36 »

Sziasztok, kedves fórumtársak!

Már régóta olvasgatok itt különböző témákban, most én is szeretnék tanácsot kérni néhány problémára, remélem nem lesz túl hosszú.
A járgány 2006. évi MK3 TDCI 96 kW

1.  Már régóta hallok egy furcsa ciripelő-kerregő hangot a motorból, ami hideg reggeleken sokkal erősebb, bemelegedés után viszont tompább, de jelen van. Főleg 2000-es fordulat fölötti tartományban erőteljesebb gázadásra jön elő, motorféknél eltűnik. Ezen a linken http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA  találtam olyan videot, amin hallatszódik a rendellenes hang. Próbálkoztam már CR injektortisztítóval aztán volt hibakódellenőrzés (nem volt tárolt hiba), ekkor rátöltötték a Fordosok az ehhez kiadott legújabb szoftvert, a résolajat is nézték, de mindent rendben találtak. A probléma azóta is fönnáll, a fogyasztásom pedig szerintem magas: mikor megvettem az autót 1100-1200 km-t simán tudtam menni egy tank diesellel (ez kb. 5,2-5,3 l-es fogyasztás) most pedig kíméletesen hajtva is csak 800-900 km-t tudok kisajtolni belőle (ez kb. 6,4 l-es fogyasztás), de autópályán 150-nel 7,5-re is felmegy. Ezek az adatok tankolás után számítottak, a fedcomp mindig kevesebbet mutat legalább 1 literrel, de miért??? Most pl. 4,8-at mutat, pedig tudom, hogy 6,2 körül van a reális érték.

2.  EGR-t dugóztam, előtte szépen kitisztogattam, a szívósort is, de 100 km után a motorhiba jelző lámpa kigyulladt, folyamatosan világított. Beijedtem, így a dugót eltávolítottam, de 200 km után még mindig világított a lámpa. Akkusarut levettem, majd 30 perc múlva vis***aktam. Mentem még 100 km-t és másnapi indítózás után már nem világított a hibalámpa. Mit érzékel ledugózás után a rendszer? Ez a motor euro3 vagy 4? Meg lehet valahogy oldani hogy ledugózás után ne legyen hibajel?

3.  Mindkét termosztátot kicseréltem, mert a hőfokmutató kezdett visszahűlést jelezni. Először az olajkörit cseréltem, ez nem használt, utána a fővízkörit. Ezek után is visszahűlt a víz motorféknél és kisebb terhelésnél. Autóztam tesztüzemmódban is, ilyenkor kb. 82-83 fokos volt a víz, de 80 alá is ment sima gurulásnál. Ez normális érték? Vagy ha nem, akkor mennyinek kéne lenni az üzemi vízhőmérsékletnek?
Egyébként kifőztem a két kiszerelt termot, a fővízköri 92 foknál nyitott, az olajköri 84 körül. Ez utóbbinak nem kéne szintén 92 foknál nyitni?

4.  Utolsó kérdésem, hogy mi a véleményetek a főoldalon szereplő, akciós áron ajánlott FEDERAL típusú gumiabroncsról minőségileg?

Ha valaki a fenti témákban tudna segíteni, akkor azt nagyon szépen megköszönném!!!

Jó és balesetmentes autózást kívánok mindenkinek!


1. Hallatszik, es csak siman dizel.

A fedcomp annyit mutat, amennyit akar, ugyis az szamit, hogy a benzinkuton mit kell kifizess. Semmi garancia nicns ra, siman produkalhat akar ilyen elterest is.

2. EGR dugora hibat dobhat, de ezzel nem kell torodni. Kezi kiolvasoval ki tudod utni, amugy semmi jelentosege. Muszaki vizsga elott vedd ki a dugot es usd ki a hibat, kulonben belekotnek.

3. Ha gurulsz terheles nelkul, hidegebb idoben siman visszahulhet a vized. Most van errol szo a masik forumban. A fokokat nem tudom, hol kellene nyissanak.

4. Itt meg tudod nezni, mire tartjak olyanok, akik hasznaljak: http://www.tyretest.com/ganzjahresreifen/federal/index.html

LG,
Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12923 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:08:40 »

Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12924 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:10:24 »

Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
Egyébként merre vagy?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12925 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:17:07 »

Heves megye  Kompolt


Egyébként merre vagy?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12926 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:24:42 »

De nemsokára megyek hibát ki olvasni.Még csak 2000km-ert mentem vele de már többet áll a szervízben mint a 10éves TDDI mondim pedig már 6 éve nyomom neki a szivét.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12927 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:34:48 »

Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
2,2-es dob hibakódot EURO3-as motornál is dugózott EGR-nél  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12928 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:36:59 »

Ha így van okkor minden oké.Én is bízom benne,hogy csak ez lesz a probléma oka.Köszönöm worship

2,2-es dob hibakódot EURO3-as motornál dugózott EGR-nél  szomoru1
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12929 Dátum: 2011.10.14 péntek, 13:39:55 »

Ha így van okkor minden oké.Én is bízom benne,hogy csak ez lesz a probléma oka.Köszönöm worship

Ugyan úgy megy, nem vettél észre változást gondolom?
EGR lesz. Persze ki ne vedd a dugót! Venned kell egy hibakód kiolvasót hosszabb távon és kész eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12930 Dátum: 2011.10.14 péntek, 14:05:10 »

Megy mint az állat különben. Igy van semmit nem vettem észre.Na de hol vehetek hiba kiolvasót?


Ugyan úgy megy, nem vettél észre változást gondolom?
EGR lesz. Persze ki ne vedd a dugót! Venned kell egy hibakód kiolvasót hosszabb távon és kész eljen
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #12931 Dátum: 2011.10.14 péntek, 14:53:00 »

Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?

Pl. a 2.2-esem, hiaba Euro-3, mar tudja, es dobalja is a hibakodot ra. Szoval nem biztos, de lehet. Ki kell olvasni, meg kell nezni, mi a kod, es ha EGR nyomas, akkor nem kell vele torodni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12932 Dátum: 2011.10.14 péntek, 14:59:09 »

Köszönöm.Ma kiderül mi a hiba.Meg fogom írni nektek. worship worship

Pl. a 2.2-esem, hiaba Euro-3, mar tudja, es dobalja is a hibakodot ra. Szoval nem biztos, de lehet. Ki kell olvasni, meg kell nezni, mi a kod, es ha EGR nyomas, akkor nem kell vele torodni.

AndyA
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12933 Dátum: 2011.10.14 péntek, 15:20:15 »

Heves megye  Kompolt



kedd délután gyere le gyöngyösre a pesti úti mol-ra lesz nálam hibakód olvasó és ránézünk
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12934 Dátum: 2011.10.14 péntek, 15:33:37 »

Köszönöm szépen de már a jövő héten dolgoznom kell a sógoroknál.De ma ki olvassák a hibát.

kedd délután gyere le gyöngyösre a pesti úti mol-ra lesz nálam hibakód olvasó és ránézünk

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12935 Dátum: 2011.10.14 péntek, 15:44:27 »

ok , de ha nagyon sos és nem sikerül Turán lakom gyere le, ingyen megnézem neked!
06705882782
üdv
 
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12936 Dátum: 2011.10.14 péntek, 16:06:23 »

Köszönöm nagyon rendes vagy.Ha nem sikerül akkor meg kereslek.


ok , de ha nagyon sos és nem sikerül Turán lakom gyere le, ingyen megnézem neked!
06705882782
üdv
 
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
feanor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #12937 Dátum: 2011.10.14 péntek, 16:09:13 »

Menyi kilométer után kell olajat cserélni? Gyári olaj van benne,14000 km van benne.
Naplózva

2003 MK-III TDCI.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12938 Dátum: 2011.10.14 péntek, 17:54:18 »

Menyi kilométer után kell olajat cserélni? Gyári olaj van benne,14000 km van benne.

Facelifttől 20e. De mivel a motor nem változott igazán... szerintem a 20e neked is jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12939 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:02:09 »

Na ki olvastuk a hibát és tényleg az egr ledugózása végett világít a motor kontroll vissza jelző.Az izzító gyertyákat is kicseréltük ma reggel már nem indult olyan brutális fehér füsttel csak egy kicsit füstölt és már nem is kapkodott a motor annyira.De azért nem tökéletes.Kaptam egy tisztító lötyit azt bele öntöttem és most várom a tisztulást.Remélem fog segíteni.A lötyi neve PRO-TEC.Azt mondják k...va jó.Na majd elválik.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12940 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:35:33 »

Na ki olvastuk a hibát és tényleg az egr ledugózása végett világít a motor kontroll vissza jelző.Az izzító gyertyákat is kicseréltük ma reggel már nem indult olyan brutális fehér füsttel csak egy kicsit füstölt és már nem is kapkodott a motor annyira.De azért nem tökéletes.Kaptam egy tisztító lötyit azt bele öntöttem és most várom a tisztulást.Remélem fog segíteni.A lötyi neve PRO-TEC.Azt mondják k...va jó.Na majd elválik.
A dealextreme.com-on kapsz olcsón hibakód olvasót és törlőt. Én legalábbis onnan rendeltem.
A guruk megmondják melyik a legjobb, de 8e ft kürül kaphatóak.
Nekem élő adatos van, mivel nem szeretem hazahozni a gépem. 95 dolcsi volt annó.(U581)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12941 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:30:51 »

Facelifttől 20e. De mivel a motor nem változott igazán... szerintem a 20e neked is jó.
Én nemmennék és nem is megyek el vele ennyit.15e-nél én cserélném de ha város a sok akkor 12-13e között.De ez az én véleményem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12942 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:38:02 »

Én nemmennék és nem is megyek el vele ennyit.15e-nél én cserélném de ha város a sok akkor 12-13e között.De ez az én véleményem.
Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12943 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:38:59 »

Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.

vagy vontatás
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12944 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:11:54 »

Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
De úgye nem lesz baja ha 10000-nél cserélem én??? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12945 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:21:56 »

De úgye nem lesz baja ha 10000-nél cserélem én??? eplus2 eplus2 eplus2
Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként  Roll Eyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12946 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:24:06 »

Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként  Roll Eyes

küldtem pü-t tegnap  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12947 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:26:38 »

küldtem pü-t tegnap  wave
Ja most estem be oda. Mindjárt válaszolok.  wave
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12948 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:37:36 »

Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként  Roll Eyes
taps integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12949 Dátum: 2011.10.15 szombat, 00:01:12 »

Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
na mi ezért cseréljük hamarabb nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.