Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:16:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633205 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:20:52 »

Jó persze, de 1000-ből 1-be rendeltek szvsz max  eljen

Akkor en pont kifogtam. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:44:59 »

Ha magyar, akkor is.  Wink

AndyA
alvázszám alapján magyar piacos?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:50:25 »

alvázszám alapján magyar piacos?

Alvázszám alapján igen.Magyar piacosnak írja az Etis....
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:45:36 »

Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.

Akár magyar, akár külföldi, a 2,2-esben nem volt részecskeszűrő.
Csak 2,0-ban. És független volt a piactól, csak rendelésre került az autóba.
Mint ahogy eu4-es automata sincs. De 2.2-es automata sincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 17:18:19 »

Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.
A QJBB motorkódú MKIII 2.2TDCi-ben elég volt az elektromos turbo vezérlés a EUIV-hez. Részecskeszűrőst így nem fogsz találni. Amúgy meg 230bar és 1680bar között változhat a CR nyomás az MKIII TDCi-knél függetlenül hogy 2.0 vagy 2.2 TDCi
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 17:24:20 »

Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én  az üzemanyagrendszerre gyanakszom.


Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 17:32:15 »

Valami ilyen problémám van nekem is csak nekem fehér a füst.De holnap viszem a fordba talán meg mondják mi a baja.

Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én  az üzemanyagrendszerre gyanakszom.


Üdv
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 18:58:07 »

Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én  az üzemanyagrendszerre gyanakszom.


Üdv
Bármi is a baja, én megpróbálnám az eladón behajtani a javítás költséget.
Az üa rendszer jó tipp, csak nehéz lesz kitalálni, hogy melyik része. Villogó izzításjelző van? Ha nincs, akkor lehet kompresszio gond is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:45:44 »

Sziasztok!
2 hete lettem egy Mondeo turnier ghia (2004) kombi boldog tulajdonosa.
Olyan problémám lenne vele kapcsolatba hogy ha egy éjszakát áll reggel köhögve indul meg kéket füstöl.
Mi lehet a probléma?
Mert én  az üzemanyagrendszerre gyanakszom.


Üdv
azért mostmár az izzítórendszernek is működnie kell.le kell csekkolni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:30:46 »

sziasztok,
Tatabánya környékén van valaki profi mondeos ?
Gyanakszom a porlasztóimra , de nem vagyok benne biztos ,és jó lenne valaki aki ért is hozzá. A ford szervízben nem annyira bízom. Biztos az üza rendszerrel van gondom , de egyből nem akarok porlasztókat venni , vagy felujíttatni.
Köszi a segítséget .
zoli

Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:01:17 »

Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:42:43 »

Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?

Motortartó bakok? Nyomaték bak? Rendesen vissza lettek téve? Ezektől is rázhat!  vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:50:33 »

sziasztok,
Tatabánya környékén van valaki profi mondeos ?
Gyanakszom a porlasztóimra , de nem vagyok benne biztos ,és jó lenne valaki aki ért is hozzá. A ford szervízben nem annyira bízom. Biztos az üza rendszerrel van gondom , de egyből nem akarok porlasztókat venni , vagy felujíttatni.
Köszi a segítséget .
zoli


Mivolt eddig a hibajelenség,diag volt-e és van valamilyen hibakód???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:03:04 »

Motortartó bakok? Nyomaték bak? Rendesen vissza lettek téve? Ezektől is rázhat!  vigyor3
Két tartó bakot ki is cserélt .jobb és a hátsót .Sajnos hosszú előzménye volt a dolognak.Lendkerék és kupl.csere után búgott meg remegett az autó.Alapjáratnál nem.A búgás miatt kicseréltettek elég sok dolgot.:motortartó,főtengely tárcsa,vezető görgők,generátor szabadon futóvá alakitás,feszítő...és semmi. Végűl mégegy lendkerék csere(azt mondták rossz az új)és azóta nem búg,de alapjárat remeg és menetközbe remeg.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2011.10.11 kedd, 09:58:33 »

Üdv.Lendkerék szett csere óta remeg az autóm alapjáraton .Menetközben meg borzasztó kb .:80 km/h felett,rázza az autót.Kerék centírozás stb . megtörtént. Mi lehet? Vannak tippek,tanácsok?

Van olyan, hogy egy új lendkerék nem jó Huh?  Huh?
Milyen márka volt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:50:39 »

Köszi mindenkinek, aki próbált segíteni, sajnos az autót levették a a használtautóról, valszeg elvitték.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2011.10.11 kedd, 14:11:49 »

Köszi mindenkinek, aki próbált segíteni, sajnos az autót levették a a használtautóról, valszeg elvitték.
Sajnálom. Akkor valószínűleg jó autó volt, ha gyorsan elkelt.
Ne aggódj lesz még sok jó autó csak türelem és figyeld őket folyamatosan  eljen  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2011.10.11 kedd, 16:16:40 »

Hihi...Felhívtam őket, mégis megvan.NEm tudják, hogy miért tűnt el.De már újra fennt van. :-)
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2011.10.11 kedd, 16:56:06 »

Hihi...Felhívtam őket, mégis megvan.NEm tudják, hogy miért tűnt el.De már újra fennt van. :-)
Akkor biztos a rendszer vetette ki magából. a sumakolt gépet! eplus2
Hiába, ez a XXI. század...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2011.10.11 kedd, 17:54:05 »

Nos nekem is az üzem anyag befecskendezőkkel van a baj csak nem tudni melyik.Ezért kicserélném mind a 4db-ot de mit szóltok a gyári fel újítottak hoz.Azok 54000ft a vadi új 86000ft.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2011.10.11 kedd, 18:56:53 »

Van olyan, hogy egy új lendkerék nem jó Huh?  Huh?
Milyen márka volt?
LUK.   és sajnos az első meg a mostani is borzasztó csúnyán csattog 4.fokozatban ha játszom a gázzal rinya.De nem búg....bár nem tom hogy lendkerék okozta a búgást. Az eredeti nem csattogott ..csak leállításkor vigyor3..de kinyomott kuplungnál még nem is csattogott.
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:27:14 »

Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?Huh?
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:32:28 »

Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?Huh?
Köszi
Változó, hogy meddig bírják.
Láttam már 40e km-nél porlasztó cserét, de van olyan akinek elment már 370e km-rt csere nélkül.
Lendkerék sztm átlagosan 200ezret, de ez is használat függő. Sokat pályázol, kíméletesen vezetsz sztm ez is bírja nagyon sokáig.
EGR szelep az nem probléma. Ki kell, csak pucolni, ledugózni és jóság van.  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:36:38 »

a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.

Látom 2,2-est nézel. Abban meg elméletileg tartósabbak a csúcsok eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:50:04 »

Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.

A kuplung, lendkerék az azért csak nem megy tönkre 200-250 ezer előtt. A pcsúcs is kibír ennyit. Persze ha az ember a sztár 70e kilométerrel vett egy 6 éves dízelt...
Hát igen. Ott sajnos az is elképzelhető, hogy 80e  Wink kilométernél elromlik. De érdekes módon, ahol ismeri az ember az autót, ilyen nem nagyon van.
Persze, az is lehet, hogy mindez a véletlen műve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:51:09 »

Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.


Látom 2,2-est nézel. Abban meg elméletileg tartósabbak a csúcsok eljen
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:00:57 »

Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.


wow1 mi történt vele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:05:50 »

Én is 2,2-test vettem de már valamelyik csúcs el kezdte a hideg indításos füstölést és az egyenletlen járást.De csak hidegen.De még csak holnap cserélek izzítót még bizakodom de nem fűzök sok reményt hozzá.Egy hónapja van nállam és mentem vele 2000km-ert kb.Ezeket csak ezért adják el mert nincs pénzük meg csináltatni.Szerintem.Mondjuk nekem van más problémám is a jobb első kerék 13,8mm-rel van hátrébb a jobb hátsó 5mm-rel.Lehet,hogy be perelem az eladót ezekért a dolgokért.Vagy nem tudom mit csináljak.
Hát akkor ott valami nagy gáz van sajna Sad
Amennyiben el van hanyagolva és nincs karbantartás akkor a csúcsok élete drasztikusan csökkenhet. Csodák sajnos nincsennek  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:09:02 »

Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.

wow1 mi történt vele??
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:13:44 »

Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.

Km mennyit mutat? Csak kíváncsiság  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:15:11 »

81851


Km mennyit mutat? Csak kíváncsiság  wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:24:00 »

Hát akkor ott valami nagy gáz van sajna Sad
Amennyiben el van hanyagolva és nincs karbantartás akkor a csúcsok élete drasztikusan csökkenhet. Csodák sajnos nincsennek  szomoru1

Karbantartás? A szűrő cseréjén kívül (60e) mit kell karbantartani? Semmit...
A magyar üzemanyag meg állítólag jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:27:18 »

Az elöző tulaj nagyon igénytelen volt.Azt mondta,hogy az autó van ö érte nem pedig fordítva.De az autót különben Németből  hozta egy évesen.Azt is mondta,hogy bemutató autó volt és igy sokkal olcsóbban meg tudta venni.Meg van a szerviz könyve is.Tudom azt is lehet csinálni,mindent lehet hami sítani tisztába vagyok vele.Nem kell mindjárt az embert le h.....ni.
Az autót a nagy Budapesten használták tele volt korommal a klima hűtője meg ahogy szivta be a ventilátor a levegőt televolt valamivel amit vízzel kilehetett mosni.Tudom,hogy több benne a kilométer.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:30:55 »

Na az jó kérdés.Az el adó mondta nekem ,hogy egy nagyot patkázott de ennyire patkázni szerintem nem lehet.Én át nézettem a futóművet semmit nem mondtak,hogy van valami baja de amikor futóművet állítottak kiderült miért húz jobbra.Vagy ekkora gödörbe mentek bele?Az biztos,hogy javítva nem volt a toronynál.

lehet vele akkorát padkázni... szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:38:21 »

Karbantartás? A szűrő cseréjén kívül (60e) mit kell karbantartani? Semmit...
A magyar üzemanyag meg állítólag jó.
Olajcsere,szűrő csere, szenzorok tisztítása, egr tisztítása, stb
Van mit csinálni sztm és az autó meghálája. Igez ezek közül sok csak házi feladat.
Ezt az autót meg elhanyagolták ezek szerint rendesen szomoru1.
Láttam már olyan off autót szervízben amiben nem cseréltek olajat egy évig. (1 év vagy 15e km volt az előírás és előbbit választotta a tulaj igaz közben 80e km-rt futott a gép)


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:41:14 »

(1 év vagy 15e km volt az előírás és előbbit választotta a tulaj igaz közben 80e km-rt futott a gép)

 vigyor3

Az egyik ismerősöm is csinált ilyet... pedig fickó, és műszaki ember. A passattal (benzines) lement 50e kilométert (15 éves történet). Már olaj is alig volt benne...néztek egy nagyot a szervizben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:42:50 »

Az elöző tulaj nagyon igénytelen volt.Azt mondta,hogy az autó van ö érte nem pedig fordítva.De az autót különben Németből  hozta egy évesen.Azt is mondta,hogy bemutató autó volt és igy sokkal olcsóbban meg tudta venni.Meg van a szerviz könyve is.Tudom azt is lehet csinálni,mindent lehet hami sítani tisztába vagyok vele.Nem kell mindjárt az embert le h.....ni.
Az autót a nagy Budapesten használták tele volt korommal a klima hűtője meg ahogy szivta be a ventilátor a levegőt televolt valamivel amit vízzel kilehetett mosni.Tudom,hogy több benne a kilométer.

Dehogy h.zünk le... baromira bosszantó, hogy mi mindent meg lehet tenni büntetlenül.
Ha az ember mind a 33 szemét nyitva tartja, az is kevés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:43:33 »

vigyor3

Az egyik ismerősöm is csinált ilyet... pedig fickó, és műszaki ember. A passattal (benzines) lement 50e kilométert (15 éves történet). Már olaj is alig volt benne...néztek egy nagyot a szervizben.
Ebben konkrétan olajsár szerű cucc volt csak, max 1 liter lehetett. Teljesen beállt a motor  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2011.10.11 kedd, 22:30:56 »

Nos nekem is az üzem anyag befecskendezőkkel van a baj csak nem tudni melyik.Ezért kicserélném mind a 4db-ot de mit szóltok a gyári fel újítottak hoz.Azok 54000ft a vadi új 86000ft.
nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.11 kedd, 22:38:58 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2011.10.11 kedd, 22:31:56 »

Úgy veszem észre, itt két fő problémás téma van.Az egyik a kettőstömegű lend kerék, a másik pedig a porlasztócsúcsok, illetve, ezek már befecskendezők.
Mennyit bírnak ezek???És milyen időközönként kell őket cserélni????A befecskendező az gondolom függ az üzemanyag minőségétől, ami mondjuk Magyarországon elég messze van a jótól.
S persze még az "Egér" szelep.Ezek mindegyik TDCI betegségei?Huh?
Köszi
Meg a másik legfontossabb dolog a szivattyú!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2011.10.11 kedd, 22:40:25 »

nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!
Bocs nemvettem észre,hogy neked 2.2-esed van.Elnézést.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2011.10.11 kedd, 23:11:39 »

nekem gyári Fordos lett bele rakva kis kedvezményt kaptam és 70000ft/db volt az ára.A motorom meg 130LE.Szerintem nézegess még utána hátha kapsz gyárit olcsóbban.De a gyári is felújított mert nem ad ki vadi újjat a DELPHI mert vissza kellett küldeni a gyárnak a régi p csúcsaimat.És rendelni kellett és kintről hozták be.Hibátlanok!!!!

Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jozso70
Vendég
« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2011.10.11 kedd, 23:52:11 »


Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek!Mondeo mk3-asom van, használt szervó szivattyút jó állapotban, hól szerezhetnék, hozzátartozó szervó nyomocsővel mert az sajnos szétdurrant! A segítséget előre is köszi. wave
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2011.10.12 szerda, 00:11:50 »

Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Tavaly nekem  is mondtak ilyet,hogy betét díjas,de akkor nem kellett.De most gyárit vettem és ahogy írtam ennyivolt darabja.Ennél mondtak árban többet is rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2011.10.12 szerda, 06:48:33 »

Szia nekem van egy szervom de nincs hozzá csövem.Ha érdekel írj.


Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek!Mondeo mk3-asom van, használt szervó szivattyút jó állapotban, hól szerezhetnék, hozzátartozó szervó nyomocsővel mert az sajnos szétdurrant! A segítséget előre is köszi. wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2011.10.12 szerda, 08:30:48 »

Szia nekem van egy szervom de nincs hozzá csövem.Ha érdekel írj.


Tisztelt Fórumtárs!
A Keres Kinál Topikban és privátban Motorcraft Fórumtársnál érdeklődj.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2011.10.12 szerda, 08:31:47 »

Bocsika. 

Tisztelt Fórumtárs!
A Keres Kinál Topikban és privátban Motorcraft Fórumtársnál érdeklődj.
Tisztelettel László!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2011.10.12 szerda, 10:21:51 »

Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2011.10.12 szerda, 11:05:42 »

taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2011.10.12 szerda, 11:36:32 »


Sok minden összefügg egy másik dologgal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.