Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:52:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682865 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:11:05 »

Pedig kellet volna hidd el küldök neked e-mailt-t nézd meg.

meg kaptam... kuldtem is valaszt..
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:14:12 »

Menet közben csináltam már olyat is,hogy 5.sebességben kis fordulaton meg padlóztam de nem csörög csak szépen gyorsulgat.Amikor megyek vele semmi baja nincs nem füstök nem akadozik csak reggel indul rosszul vagy ha sokat áll egy helyben.

Van tempomatod? ha beállsz egy 90-es tempóra vele és odafigyelsz a motor hangjára, nem kezd kopogósan járni? Nálam leginkább gyorsításkor volt hallható a kopogás, majd hónapokkal később állt be az egyenletes tempónál is ez a jelenség. (tak-tak-tak, hangutánzok.)

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:19:06 »

Menet közben csináltam már olyat is,hogy 5.sebességben kis fordulaton meg padlóztam de nem csörög csak szépen gyorsulgat.Amikor megyek vele semmi baja nincs nem füstök nem akadozik csak reggel indul rosszul vagy ha sokat áll egy helyben.

semmi komoly hangra ne gondolj, csak az hallja meg, aki jó fülű hozzá...
visszatérve.., padlógáznál hegymenetben milyen a kipufogógázod tükörből nézve ?  
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:20:24 »

ne parázz az izzítócserétől, de ne vasárnap csináld, mikor nem tudsz hengerfejjavításra elmenni szakiparoshoz..
 vigyor3
komolyra véve, fújd be csavarlazítóval már két nappal előtte és óvatosan szaggassad a menetet.  Roll Eyes

Ne frusztráljátok már szegényt... Én is remegő gyomorral, mindenre felkészülve kezdtem neki, aztán majd' beestem a motortérbe, mert gyakorlatilag ellenállás nélkül indult meg az izzítógyertya. Mintha meg sem lett volna húzva... Pedig ezek a gyári gyertyák voltak, az autó nyolc éves korában...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:22:11 »

semmi komoly hangra ne gondolj, csak az hallja meg, aki jó fülű hozzá...
visszatérve.., padlógáznál hegymenetben milyen a kipufogógázod tükörből nézve ?  
az miért lényeg hogy hegymenetben milyen a füst? mert az enyém pl. füstöl mint egy gyárkémény  nyes de megy is!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:24:01 »

Menet közben csináltam már olyat is,hogy 5.sebességben kis fordulaton meg padlóztam de nem csörög csak szépen gyorsulgat.Amikor megyek vele semmi baja nincs nem füstök nem akadozik csak reggel indul rosszul vagy ha sokat áll egy helyben.


Én ha odalépek neki 1500-as fordulat alatt, igen komolyan elkezdi rázni a kasztnit, mintha szét akarna esni... Így egyszerüen nem használom 1500 alatt csak sebességtartásra.
Van ennek a vibrációnak valami jelentösége?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:25:11 »

az miért lényeg hogy hegymenetben milyen a füst? mert az enyém pl. füstöl mint egy gyárkémény  nyes de megy is!
elárulom.. nekem pöfögte a füstöt olyankor, pedig dugózva voltam egr ügyileg és nem volt chippelve akkor sem a verda. most nem füstöl padlózás után sem!
Magadéval ne nagyon hasonlítsd, mert te overclockolva vagy.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:26:57 »

Ne frusztráljátok már szegényt... Én is remegő gyomorral, mindenre felkészülve kezdtem neki, aztán majd' beestem a motortérbe, mert gyakorlatilag ellenállás nélkül indult meg az izzítógyertya. Mintha meg sem lett volna húzva... Pedig ezek a gyári gyertyák voltak, az autó nyolc éves korában...
úgy hallottam, hogy 120e km körül még könnyedén kiszedhető. persze azon is múlik, hogy aki berakta (legyen gyári vagy egyéb) mit kent rá betekerés előtt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:29:02 »

úgy hallottam, hogy 120e km körül még könnyedén kiszedhető. persze azon is múlik, hogy aki berakta (legyen gyári vagy egyéb) mit kent rá betekerés előtt.

Kb. 340e volt akkor az autóban.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:29:09 »

Én ha odalépek neki 1500-as fordulat alatt, igen komolyan elkezdi rázni a kasztnit, mintha szét akarna esni... Így egyszerüen nem használom 1500 alatt csak sebességtartásra.
Van ennek a vibrációnak valami jelentösége?
rezgés elvileg ok, de nem mindegy mennyire. ezek a kettőstömegű cuccok elvileg elnyelik. nálam is van enyhe rezgés 1500 körül emelkedőn, de nem csörög és nem zörög, mert a főtengelyszíjtárcsát (ez is kettőstömegű) kicseréltem.
Ha szétesés közeli élményed van alacsony fordulaton, lendkerékre gyanakodj..
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.09 vasárnap, 14:30:51 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:29:50 »

Kb. 340e volt akkor az autóban.
Azta! miből tudtad, hogy gyári volt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:38:10 »

Majd kedden meglátjuk,hogy ki és hogyan rakta bele azokat az izzító gyertyákat.Az autót külömben Pesten vásároltam amikor először kinyomtam a szemét nagyon füstölt menet közben.De elmentem vele dolgozni, csak autópályán még jobban kinyomtam a szemét most már csak akkor füstöl egy kicsit ha gyorsításkor benyomom a gáz pedált.Jött utánam egy haverom és ö azt mondta hogy ez természetes gyorsításkor.

úgy hallottam, hogy 120e km körül még könnyedén kiszedhető. persze azon is múlik, hogy aki berakta (legyen gyári vagy egyéb) mit kent rá betekerés előtt.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:41:31 »

Majd kedden meglátjuk,hogy ki és hogyan rakta bele azokat az izzító gyertyákat.Az autót külömben Pesten vásároltam amikor először kinyomtam a szemét nagyon füstölt menet közben.De elmentem vele dolgozni, csak autópályán még jobban kinyomtam a szemét most már csak akkor füstöl egy kicsit ha gyorsításkor benyomom a gáz pedált.Jött utánam egy haverom és ö azt mondta hogy ez természetes gyorsításkor.

ok, de hegymenetben nézted-e (ez komoly terhelés)? dugózás után nem nagyon füstöl tükörből nézve. persze füstöl az, ha mögötte halad valaki, az nyilván jobban látja, de saját magad nem nagyon látsz füstöt! Már persze ha rendben van a verda és nincs chippelve.
üzemanyagrendszer tisztító löttyöt raktál már bele?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:45:31 »

Azta! miből tudtad, hogy gyári volt?

Mert két évesen került hozzám 135e km-rel. Nem valószínű, hogy a franciák ilyesmit cseréltek volna benne. A következő 205 ezret nálam futotta, az alatt pedig biztosan nem volt cserélve.  nyes
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:46:38 »

Melyiket javaslod?Ebbe a Mondiba még nem a TDDI-be már használtam többfélétis de a TDCI-be nem tudom mit tegyek.

ok, de hegymenetben nézted-e (ez komoly terhelés)? dugózás után nem nagyon füstöl tükörből nézve. persze füstöl az, ha mögötte halad valaki, az nyilván jobban látja, de saját magad nem nagyon látsz füstöt! Már persze ha rendben van a verda és nincs chippelve.
üzemanyagrendszer tisztító löttyöt raktál már bele?

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:55:20 »

ok, de hegymenetben nézted-e (ez komoly terhelés)? dugózás után nem nagyon füstöl tükörből nézve. persze füstöl az, ha mögötte halad valaki, az nyilván jobban látja, de saját magad nem nagyon látsz füstöt! Már persze ha rendben van a verda és nincs chippelve.
üzemanyagrendszer tisztító löttyöt raktál már bele?

ez hülyeség... miért kéne azért füstölnie, mert chippelve van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:56:43 »

ez hülyeség... miért kéne azért füstölnie, mert chippelve van??
ja monnyuk ez tényleg nem feltétlen tartozik a chip-hez  Roll Eyes az enyém gyári állapotában is füstölt, most is szeret de legalább egy vérbeli dízel  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:59:16 »

ja monnyuk ez tényleg nem feltétlen tartozik a chip-hez  Roll Eyes az enyém gyári állapotában is füstölt, most is szeret de legalább egy vérbeli dízel  eplus2
onnantól kezdve kormol, hogy szhar az üanyag-levegő aránya. de simán lehet úgy írni a chippet, hogy ne kormoljon. csak nem kell több anyagot írni neki, mint amit elbír...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:02:36 »

onnantól kezdve kormol, hogy szhar az üanyag-levegő aránya. de simán lehet úgy írni a chippet, hogy ne kormoljon. csak nem kell több anyagot írni neki, mint amit elbír...
persze! mikor már a turbo fordulaton van akkor ez se kormol
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:47:08 »

persze! mikor már a turbo fordulaton van akkor ez se kormol
az meg 1800-tól szinte meg is van nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:52:19 »

az meg 1800-tól szinte meg is van nyes
de mondjuk ha 110nél padlózok akkor először megül a hátulja, kinyom egy nagy fekete pamacsot és elkezd gyorsulni, de mondjuk közben is füstöl ahogy illik  hehe
pedig az már 2000rpm felett van!

Ja egyébként ha nem mondtam volna még, tényleg szabályoz a kocsi 5000környékén, csak kikanyarodáskor tud egy pillanatra túl ugrani a mutatóm!  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:54:02 »

de mondjuk ha 110nél padlózok akkor először megül a hátulja, kinyom egy nagy fekete pamacsot és elkezd gyorsulni, de mondjuk közben is füstöl ahogy illik  hehe
pedig az már 2000rpm felett van!

Ja egyébként ha nem mondtam volna még, tényleg szabályoz a kocsi 5000környékén, csak kikanyarodáskor tud egy pillanatra túl ugrani a mutatóm!  eplus2
nem azért kormol, mert le van rakódva a rendszeredben?? bent van már az iktatód?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:57:42 »

nem azért kormol, mert le van rakódva a rendszeredben?? bent van már az iktatód?? vigyor3
iktató nem lesz bent általam vigyor3 én mégegyszer tavaszig alá nem mászok!! a telet meg örülök ha túlélem  Grin Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 16:10:44 »

Akkor itt a link..

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_execut_m.oi.serulesmentes_102e_km-5147975

Bízom benne, hogy jót tudtok róla mondani....Hadd tartozzak már én is valami jó clubhoz... :-)


Kilestem a rendszámot is. KLL 391. NEm ismerős senkinek?Huh??
Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 16:53:00 »

Kilestem a rendszámot is. KLL 391. NEm ismerős senkinek?Huh??
Üdv

Személyesen nem baszéltél az eladóval?Mert én múltkor egy ismerősnek néztem Pécsen egy Mondeot és korrekt módon kijött kihozta a papírokat mindent megmutatott,még állapotfelmérés is volt róla bekarikázva a sérült elemek.Ezt csak azért mondom nemkellett kilesni semmit.Ha letudod írni a szélvédőnél az alvázszámot Tis-ben megnézzük neked milyen piacról való és mika főbb jellemzői.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 17:35:01 »

onnantól kezdve kormol, hogy szhar az üanyag-levegő aránya. de simán lehet úgy írni a chippet, hogy ne kormoljon. csak nem kell több anyagot írni neki, mint amit elbír...
hozzászólásodban megtalálod a választ arra, hogy mégsem hülyeség..  
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 17:43:15 »

hozzászólásodban megtalálod a választ arra, hogy mégsem hülyeség..  
jah, csak kicsit általánosítva írtad, hogy minden chipesnek kormolnia kell...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:23:35 »

jah, csak kicsit általánosítva írtad, hogy minden chipesnek kormolnia kell...
Nem, magamét is szeretném már overclockoltatni NEM füstölősre, csak majd jövőre..  Grin
vagy egyszer.. vagy nemtom mikor, ha lesz rá zseton.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:24:33 »

Azt szeretném kérdezni,hogy alvázszám szerint hol tudom meg nézni az autóm felszereltségét.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:27:06 »

Azt szeretném kérdezni,hogy alvázszám szerint hol tudom meg nézni az autóm felszereltségét.
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=1EABCE61E725061B2298337760F71E41.dulv1364
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:31:38 »

Köszönöm worship worship worship eljen

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:13:01 »

Ezen a kepen hol van az intercooler? Nem bal oldalt alul, az 5 es 7 kozott?

AndyA

a kepen a 3-asal jelolt szenzor az miert felelos??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:22:17 »

a kepen a 3-asal jelolt szenzor az miert felelos??

az a MAP, az méri a turbonyomást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:52:32 »

az a MAP, az méri a turbonyomást
koszonom!
pont par perce bogarasztam ki a netrol.... Smiley

ennek a hiabajabol lehet nekem az hogy nem ugy huz az auto es tobbet eszik??
egy tisztitast meg er..
 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 23:16:56 »


Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 23:41:57 »

Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras
simán lehet 125le, a végső szériákban volt már olyan is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 23:55:10 »

a betöltőnyíláson elvileg lemegy max 10mm-es cső, de azzal sem tudják az összeset leszívni...

Pont ezt javasoltam nekik jó magam is.De vettek már minden féle kannákat és valami csövet amivel már próbálkoztak leszivni de nem igen sikerült.



azt pedig úgy nem fogják belőle kivarázsolni taps le kell hozzá venni a tankot hehe

Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.

Hát gyerekek...
Nekem egyedül sikerült csurig leengedni 30 litert a tankból, ugyanannál az ominózus egri mol kútnál, amikor hajnal 1/2 2-kor rányomtam kb 20litert a mondira.
Igaz hazamentem egy golyóstollárt, szigszalagért, meg 10/12-es szilikon csőért, illetve 4db 10 literes kannáért egy taxival.
A megoldás egyszerü, leírom, hogyha nektek is neadjisten szükségetek lesz a manőverre, tudjátok hova nyúljatok.

Nekem kombi van, ott a hátsó ülést megemeled (kiveszed) , megtalálod a be-illetve kijövő csatikat a tankból.
A tollal nekem szerencsém volt, szétszedve pont passzolt az elfolyó ág csatijába. Rászigszalagoztam a csövet, cső a kannába a kocsi mellé. Aztán a visszafolyó ágat is kipattintottam, és azon keresztül tüdővel túlnyomást csináltam a tankba...
A kutas srácnak tetszett a művelet.  wow1
10 perc alatt lentvolt 31-2 liter "vegyes".
Vittem ótószerelő havernak másnap, adagolós 1.9tdi-be. Szerinte egyenesen imádják a benzines GO-t.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 23:58:29 »

Hát gyerekek...
Nekem egyedül sikerült csurig leengedni 30 litert a tankból, ugyanannál az ominózus egri mol kútnál, amikor hajnal 1/2 2-kor rányomtam kb 20litert a mondira.
Igaz hazamentem egy golyóstollárt, szigszalagért, meg 10/12-es szilikon csőért, illetve 4db 10 literes kannáért egy taxival.
A megoldás egyszerü, leírom, hogyha nektek is neadjisten szükségetek lesz a manőverre, tudjátok hova nyúljatok.

Nekem kombi van, ott a hátsó ülést megemeled (kiveszed) , megtalálod a be-illetve kijövő csatikat a tankból.
A tollal nekem szerencsém volt, szétszedve pont passzolt az elfolyó ág csatijába. Rászigszalagoztam a csövet, cső a kannába a kocsi mellé. Aztán a visszafolyó ágat is kipattintottam, és azon keresztül tüdővel túlnyomást csináltam a tankba...
A kutas srácnak tetszett a művelet.  wow1
10 perc alatt lentvolt 31-2 liter "vegyes".
Vittem ótószerelő havernak másnap, adagolós 1.9tdi-be. Szerinte egyenesen imádják a benzines GO-t.

wow1  erről csinálhatnál egy képet, mert pl én nem láttam ott, hogy hol lehet hozzáférni worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 00:11:14 »

wow1  erről csinálhatnál egy képet, mert pl én nem láttam ott, hogy hol lehet hozzáférni worship

Rendben!
Még a kreált leeresztőcső is megvan valahol a kamrában. Kb 5 éve volt ez a sztori, és még akkor megfogadtam, hogy a csövet a kocsiban fogom tartani. Most legalább oda kerül.  smile

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 06:25:53 »

Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras
mért?nincs 4 ajtód?de!akkómeg? eplus2
amúgy van a mondiból 125 le-s tdci!területenként eltérés tapasztalható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 07:50:12 »

Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras
nincs semmi meglepő ezen, forgalmiban 130 LE van, valójában (nekem is) 125 LE. még mindig jobb, mintha 90-es lett volna 130-asnak eladva.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 08:59:39 »

Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras
Még jó. Estate=kombi
A 125le is stimmelhet, a különbség a lehúzás. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 10:07:03 »

Jó kis oldal nekem az MKII és az MKIII kombimra ezt írja (persze alvázszám alapján): "Body Style:   4 Door Estate"
Mindenesetre a korábbi tulajok profi munkát végeztek, mert megszólalásig olyan mind a kettő, mint a gyári kombik.
Ráadásul az MKIII-nál 125PS-t ír, pedig 131PS.  wow1 fejvakaras

Ki így, ki úgy. Nekem azt írja: 2.0L Duratorq DI CR (130PS).
Csak az ide-oda alakítkatásnál történő kerekítésből lett 131. Amúgy meg 130.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 10:28:17 »

mért?nincs 4 ajtód?de!akkómeg? eplus2
amúgy van a mondiból 125 le-s tdci!területenként eltérés tapasztalható.

Majdnem. Az elteres a nemet PS es az angol BHP kozotti minimalis elteresbol szarmazik. Magyarul mind a ketto loero, de igy lesz a 2.2-es is hol 150, hol 155 LE, attol fuggoen, honnan szarmazik az eredeti info.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 11:38:11 »

Majdnem. Az elteres a nemet PS es az angol BHP kozotti minimalis elteresbol ***mazik. Magyarul mind a ketto loero, de igy lesz a 2.2-es is hol 150, hol 155 LE, attol fuggoen, honnan ***mazik az eredeti info.

AndyA
ez mind OK, de az eTIS angolt használ, így a PS ott mindíg azt jelenti amit, továbbá van 125LE és 130Le változat a katalógusban. (és még porlasztót is lehet külön kapni hozzá Smiley )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 11:52:08 »

ez mind OK, de az eTIS angolt használ, így a PS ott mindíg azt jelenti amit, továbbá van 125LE és 130Le változat a katalógusban. (és még porlasztót is lehet külön kapni hozzá Smiley )

Netto bolondok... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:59:16 »

Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:02:17 »

Azt szeretném kérdezni, hogy a Mondeó 2.2 TDCI motorja MK3 2006-207 részecskeszűrős???Vagy az euroIV-et úgy teljesítik, ahogy az összahasonlítóban van TDDI-TDCI 2-ik generációs Common rail 600-1600Bar-os nyomással és elektromosan vezérelt turbó..
Köszönöm.
A ford tdci motorjai elektromosan vezérelt turbóval tudják hozni az euro 4-es előírásokat  eljen
Amennyiben nem magyar az autó lehet benne részecskeszűrő is!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:57:52 »

A ford tdci motorjai elektromosan vezérelt turbóval tudják hozni az euro 4-es előírásokat  eljen
Amennyiben nem magyar az autó lehet benne részecskeszűrő is!

Ha magyar, akkor is.  Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:14:43 »

Ha magyar, akkor is.  Wink

AndyA
Jó persze, de 1000-ből 1-be rendeltek szvsz max  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.