Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:18:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633274 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12900 Dátum:
2011.10.12 szerda, 11:44:53 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 10:21:51
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
Ezt sajnos ismerem én is. A szuperolcsó, sufnifelújított, nem 130Le-s, EURO3 verzióba való porlasztók miatt gyenge és pontatlan befecskendezés kinyírta a lendkereket. Az persze jó kérdés, hogy a 120eKm-nél cserélt lendkerék mit kapott 143eKmig, amikor is az indítási alapjárat problémája miatt porlasztókat cseréltettem (gyári új darabokra).
Az enyémen 120eKm-re már a kuplung is elkopott annyira, hogy csúszott 3-ban (Lehet, hogy nem annyi van a gépben, mint amennyit mutat. Mivel nem túl hozzáértő és/vagy női sofőr is hajtotta, nem zárható ki azonban a szétkuplungolás esete sem.)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12901 Dátum:
2011.10.12 szerda, 11:45:11 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.12 szerda, 11:36:32
Sok minden összefügg egy másik dologgal.
ezt felírom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12902 Dátum:
2011.10.12 szerda, 11:46:07 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 10:21:51
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12903 Dátum:
2011.10.12 szerda, 12:31:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.12 szerda, 11:46:07
továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
húh de király vagyok, én egyszerre cseréltem
Tényleg nincs vkinek 504z használtja egy db, elcserélném 502z-re...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12904 Dátum:
2011.10.12 szerda, 13:41:21 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.12 szerda, 12:31:39
húh de király vagyok, én egyszerre cseréltem
Tényleg nincs vkinek 504z használtja egy db, elcserélném 502z-re...
Tudod, negy _egyformara_...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12905 Dátum:
2011.10.12 szerda, 14:25:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 13:41:21
Tudod, negy _egyformara_...
AndyA
Tudod, Endi, mi törekszünk a változatosságra
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12906 Dátum:
2011.10.12 szerda, 14:59:08 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.12 szerda, 14:25:31
Tudod, Endi, mi törekszünk a változatosságra
Azert cserelsz kethavonta lendkereket is, ertem!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12907 Dátum:
2011.10.12 szerda, 15:07:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.12 szerda, 14:59:08
Azert cserelsz kethavonta lendkereket is, ertem!
AndyA
yeah, van péz xarásig
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12908 Dátum:
2011.10.12 szerda, 15:25:45 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 10:21:51
Az 1db porlasztó csere, és a kettőstömegű lendkerék esete.
De gondolom a porlasztó miatt nem remeg.Mert az enyém a csere óta remeg...no meg 4.-től úgy csattog ha játszom a gázzal még szégyenlem.Tudom az egyik megoldás ne játszam a gázzal
..de a problémám fenn áll.Jó volna 1 lendk. specialista elvinném felül vizsgálatra mert a szerelőmben nem bízok.És ha van eredmény akkor visszamennék hozzá....hogy akkor most mi is van?!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12909 Dátum:
2011.10.12 szerda, 17:29:51 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2011.10.12 szerda, 15:25:45
De gondolom a porlasztó miatt nem remeg.Mert az enyém a csere óta remeg...no meg 4.-től úgy csattog ha játszom a gázzal még szégyenlem.Tudom az egyik megoldás ne játszam a gázzal
..de a problémám fenn áll.Jó volna 1 lendk. specialista elvinném felül vizsgálatra mert a szerelőmben nem bízok.És ha van eredmény akkor visszamennék hozzá....hogy akkor most mi is van?!
enyémben is csattog 3-4-5-6-ban valami.
A remegés lehet nem megfelelően feltett lendkerék miatt is (tudom, hogy ilyen nincs, de egyesek csodákra képesek). Vagy nem belevaló a lendkerék. Egyáltalán kéttömegű került fel?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12910 Dátum:
2011.10.12 szerda, 18:50:53 »
én ezért is vagyok biztos benne,hogy ha használok valamiféle injektor tisztító adalékot,az csak jót tesz a sárkánynak.
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.12 szerda, 11:46:07
továbbá ezért sem nem nagyon javasolt a porlasztók darabonkénti cseréje.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12911 Dátum:
2011.10.12 szerda, 18:54:28 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.11 kedd, 23:11:39
Sok mindent le kell adni, de szvsz nem azért, mert felújítják, hanem hogy begyűjtsék a hulladékot.
A kuplungtárcsát csak nem újítják fel... és a fiestánál mégis betétdíjas volt.
Pedig de.a kuplungtárcsát is felújítják.amelyik használható.gyári minőséget készítenek belőle megfelelő technológiával.előírás az alkatrészbeszállítóknak x%-ot teljesíteni kell nekik újrahasznosított alkatrészekből is.másként nem is szállíthatnak be pl a veleonak,vagy a luk-nak ,vagy a Gipsz Jakabnak.Egész iparág fejlődik egy egy alkatrész gyári felújítására.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12912 Dátum:
2011.10.12 szerda, 19:10:40 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.12 szerda, 11:36:32
Sok minden összefügg egy másik dologgal.
ezt ha tudnák az emberek akkor a márkaszervízek zöme éhen döglene! ott ugyanis nem merül fel soha a kérdés, h: "ok, h ez a xarr, de mitől ment tönkre!?", hanem amit kidob a diaglap azt cserélik és várnak a jövőhéten vissza sok szeretettel. lehet sokan nem bíznak a sarki szakiban, és lehet neki típusismeret hiányában a 1,5 órás munka lesz 3 óra is, de a többségénél az az elsődleges kérdés ami a szervízbe fel se merül (idézőjeles rész).
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12913 Dátum:
2011.10.12 szerda, 19:29:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.12 szerda, 17:29:51
enyémben is csattog 3-4-5-6-ban valami.
A remegés lehet nem megfelelően feltett lendkerék miatt is (tudom, hogy ilyen nincs, de egyesek csodákra képesek). Vagy nem belevaló a lendkerék. Egyáltalán kéttömegű került fel?
Persze hogy 2tömegű,s azt mondják nem lehet rosszul feltenni,A csattogás meg borzasztó ,mintha szét akarna szakadni valami.Na meg azóta nem világít a tolató lámpa és nem emeli a fordulatot hátramenetbe kapcsoláskor.szval nem tom,de szarabb lett mint azelőtt.Pedig a nyeles tengelyen is cserélt 1 csomó csapágyat.Ez volt a kiinduló gond hogy bal oldalt mindig ki verte a félt.szimeringet.És ennek a javítása húzta a többi dolgot:kuplung,lendkerék,főtengelytárcsa,feszítők,vezetők,generátor szabadonfutó,2 db motortartó...Az elsőcsere után búgott és már remegett,ezért a felsorolt dolgokat kicserélte ,de nem jött be ezért 1 újabb lendkerék és már nem búg,de remeg az egész autó sőt már alapjáraton is-tehát nem egyenetlen az alapjárat hanem rázza a kasznit.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12914 Dátum:
2011.10.12 szerda, 20:34:52 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.12 szerda, 19:10:40
ezt ha tudnák az emberek akkor a márkaszervízek zöme éhen döglene! ott ugyanis nem merül fel soha a kérdés, h: "ok, h ez a xarr, de mitől ment tönkre!?", hanem amit kidob a diaglap azt cserélik és várnak a jövőhéten vissza sok szeretettel. lehet sokan nem bíznak a sarki szakiban, és lehet neki típusismeret hiányában a 1,5 órás munka lesz 3 óra is, de a többségénél az az elsődleges kérdés ami a szervízbe fel se merül (idézőjeles rész).
Én tudok ilyen tapasztalattal egy történetet mesélni,sokan tudják itt tavaly történt velem.Csak alátámasztani tudom a mondásodat,írásodat.és a vége a tőlük eljött szerelőm tudta megoldani a dolgot.Pedig csak a diag miatt ment be a szakszervízbe a kocsim és kiadták,hogy nemtudnak vele mit csinálni.Hát ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12915 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 05:00:53 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.12 szerda, 15:07:55
yeah, van péz xarásig
Nos ebben az esetben összefuthatnánk valahol...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12916 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 11:04:59 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2011.10.12 szerda, 19:29:44
Persze hogy 2tömegű,s azt mondják nem lehet rosszul feltenni,A csattogás meg borzasztó ,mintha szét akarna szakadni valami.Na meg azóta nem világít a tolató lámpa és nem emeli a fordulatot hátramenetbe kapcsoláskor.szval nem tom,de ***abb lett mint azelőtt.Pedig a nyeles tengelyen is cserélt 1 csomó csapágyat.Ez volt a kiinduló gond hogy bal oldalt mindig ki verte a félt.szimeringet.És ennek a javítása húzta a többi dolgot:kuplung,lendkerék,főtengelytárcsa,feszítők,vezetők,generátor szabadonfutó,2 db motortartó...Az elsőcsere után búgott és már remegett,ezért a felsorolt dolgokat kicserélte ,de nem jött be ezért 1 újabb lendkerék és már nem búg,de remeg az egész autó sőt már alapjáraton is-tehát nem egyenetlen az alapjárat hanem rázza a kasznit.
Az enyémen mikor cserélték, összerakták és jó lett. Minden működik. A tolatólámpa és a ford. szám emelés hiánya a hátrameneti kapcsoló szétbarmolása miatt lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12917 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 11:38:22 »
+1 porlasztó ismét "kattog"
de legalább már tudom hogy hogy induljak neki , és megtudom nézni a hibakódokat is
szerencsére van még 1db 301z csúcsom majd a 7végén bepattan és meglátom mi lesz , de sajna az autónak menni kell minden nap sokat
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12918 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 13:04:12 »
Idézetet írta: netcore - 2011.10.13 csütörtök, 11:38:22
+1 porlasztó ismét "kattog"
de legalább már tudom hogy hogy induljak neki , és megtudom nézni a hibakódokat is
szerencsére van még 1db 301z csúcsom majd a 7végén bepattan és meglátom mi lesz , de sajna az autónak menni kell minden nap sokat
ezek mennyit futottak már? ezt eddig miért nem cserélted? ez volt a negyedik?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12919 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 18:00:26 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.13 csütörtök, 13:04:12
ezek mennyit futottak már? ezt eddig miért nem cserélted? ez volt a negyedik?
eddig 1et cserélt asszem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12920 Dátum:
2011.10.13 csütörtök, 22:04:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.13 csütörtök, 18:00:26
eddig 1et cserélt asszem...
Azon gondolkodom, hogy az enyémbe miért került egy db 502z.. az 504z helyett. illetve az miben térhet el attól. Mert időközben bemérettem őket.. a négyből egy kaki, három tökéletes..Nyerészkedés vagy ilyen volt kéznél?? mert tényleg cserére szorult?? vagy az egyik szerviz bevált trükkje, hogy egy jó verdából kiszednek egyet, beleraknak egy még éppen csere előtt állót és a jót meg a következő cserésbe beépítik?? Relhist kolléga mit tud? a régi szervizelést neki hol végezték?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12921 Dátum:
2011.10.14 péntek, 00:10:41 »
Sziasztok, kedves fórumtársak!
Már régóta olvasgatok itt különböző témákban, most én is szeretnék tanácsot kérni néhány problémára, remélem nem lesz túl hosszú.
A járgány 2006. évi MK3 TDCI 96 kW
1. Már régóta hallok egy furcsa ciripelő-kerregő hangot a motorból, ami hideg reggeleken sokkal erősebb, bemelegedés után viszont tompább, de jelen van. Főleg 2000-es fordulat fölötti tartományban erőteljesebb gázadásra jön elő, motorféknél eltűnik. Ezen a linken
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
találtam olyan videot, amin hallatszódik a rendellenes hang. Próbálkoztam már CR injektortisztítóval aztán volt hibakódellenőrzés (nem volt tárolt hiba), ekkor rátöltötték a Fordosok az ehhez kiadott legújabb szoftvert, a résolajat is nézték, de mindent rendben találtak. A probléma azóta is fönnáll, a fogyasztásom pedig szerintem magas: mikor megvettem az autót 1100-1200 km-t simán tudtam menni egy tank diesellel (ez kb. 5,2-5,3 l-es fogyasztás) most pedig kíméletesen hajtva is csak 800-900 km-t tudok kisajtolni belőle (ez kb. 6,4 l-es fogyasztás), de autópályán 150-nel 7,5-re is felmegy. Ezek az adatok tankolás után számítottak, a fedcomp mindig kevesebbet mutat legalább 1 literrel, de miért??? Most pl. 4,8-at mutat, pedig tudom, hogy 6,2 körül van a reális érték.
2. EGR-t dugóztam, előtte szépen kitisztogattam, a szívósort is, de 100 km után a motorhiba jelző lámpa kigyulladt, folyamatosan világított. Beijedtem, így a dugót eltávolítottam, de 200 km után még mindig világított a lámpa. Akkusarut levettem, majd 30 perc múlva vis***aktam. Mentem még 100 km-t és másnapi indítózás után már nem világított a hibalámpa. Mit érzékel ledugózás után a rendszer? Ez a motor euro3 vagy 4? Meg lehet valahogy oldani hogy ledugózás után ne legyen hibajel?
3. Mindkét termosztátot kicseréltem, mert a hőfokmutató kezdett visszahűlést jelezni. Először az olajkörit cseréltem, ez nem használt, utána a fővízkörit. Ezek után is visszahűlt a víz motorféknél és kisebb terhelésnél. Autóztam tesztüzemmódban is, ilyenkor kb. 82-83 fokos volt a víz, de 80 alá is ment sima gurulásnál. Ez normális érték? Vagy ha nem, akkor mennyinek kéne lenni az üzemi vízhőmérsékletnek?
Egyébként kifőztem a két kiszerelt termot, a fővízköri 92 foknál nyitott, az olajköri 84 körül. Ez utóbbinak nem kéne szintén 92 foknál nyitni?
4. Utolsó kérdésem, hogy mi a véleményetek a főoldalon szereplő, akciós áron ajánlott FEDERAL típusú gumiabroncsról minőségileg?
Ha valaki a fenti témákban tudna segíteni, akkor azt nagyon szépen megköszönném!!!
Jó és balesetmentes autózást kívánok mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 07:38:04 írta AndyA
»
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12922 Dátum:
2011.10.14 péntek, 07:42:36 »
Idézetet írta: czyla - 2011.10.14 péntek, 00:10:41
Sziasztok, kedves fórumtársak!
Már régóta olvasgatok itt különböző témákban, most én is szeretnék tanácsot kérni néhány problémára, remélem nem lesz túl hosszú.
A járgány 2006. évi MK3 TDCI 96 kW
1. Már régóta hallok egy furcsa ciripelő-kerregő hangot a motorból, ami hideg reggeleken sokkal erősebb, bemelegedés után viszont tompább, de jelen van. Főleg 2000-es fordulat fölötti tartományban erőteljesebb gázadásra jön elő, motorféknél eltűnik. Ezen a linken
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
találtam olyan videot, amin hallatszódik a rendellenes hang. Próbálkoztam már CR injektortisztítóval aztán volt hibakódellenőrzés (nem volt tárolt hiba), ekkor rátöltötték a Fordosok az ehhez kiadott legújabb szoftvert, a résolajat is nézték, de mindent rendben találtak. A probléma azóta is fönnáll, a fogyasztásom pedig szerintem magas: mikor megvettem az autót 1100-1200 km-t simán tudtam menni egy tank diesellel (ez kb. 5,2-5,3 l-es fogyasztás) most pedig kíméletesen hajtva is csak 800-900 km-t tudok kisajtolni belőle (ez kb. 6,4 l-es fogyasztás), de autópályán 150-nel 7,5-re is felmegy. Ezek az adatok tankolás után számítottak, a fedcomp mindig kevesebbet mutat legalább 1 literrel, de miért??? Most pl. 4,8-at mutat, pedig tudom, hogy 6,2 körül van a reális érték.
2. EGR-t dugóztam, előtte szépen kitisztogattam, a szívósort is, de 100 km után a motorhiba jelző lámpa kigyulladt, folyamatosan világított. Beijedtem, így a dugót eltávolítottam, de 200 km után még mindig világított a lámpa. Akkusarut levettem, majd 30 perc múlva vis***aktam. Mentem még 100 km-t és másnapi indítózás után már nem világított a hibalámpa. Mit érzékel ledugózás után a rendszer? Ez a motor euro3 vagy 4? Meg lehet valahogy oldani hogy ledugózás után ne legyen hibajel?
3. Mindkét termosztátot kicseréltem, mert a hőfokmutató kezdett visszahűlést jelezni. Először az olajkörit cseréltem, ez nem használt, utána a fővízkörit. Ezek után is visszahűlt a víz motorféknél és kisebb terhelésnél. Autóztam tesztüzemmódban is, ilyenkor kb. 82-83 fokos volt a víz, de 80 alá is ment sima gurulásnál. Ez normális érték? Vagy ha nem, akkor mennyinek kéne lenni az üzemi vízhőmérsékletnek?
Egyébként kifőztem a két kiszerelt termot, a fővízköri 92 foknál nyitott, az olajköri 84 körül. Ez utóbbinak nem kéne szintén 92 foknál nyitni?
4. Utolsó kérdésem, hogy mi a véleményetek a főoldalon szereplő, akciós áron ajánlott FEDERAL típusú gumiabroncsról minőségileg?
Ha valaki a fenti témákban tudna segíteni, akkor azt nagyon szépen megköszönném!!!
Jó és balesetmentes autózást kívánok mindenkinek!
1. Hallatszik, es csak siman dizel.
A fedcomp annyit mutat, amennyit akar, ugyis az szamit, hogy a benzinkuton mit kell kifizess. Semmi garancia nicns ra, siman produkalhat akar ilyen elterest is.
2. EGR dugora hibat dobhat, de ezzel nem kell torodni. Kezi kiolvasoval ki tudod utni, amugy semmi jelentosege. Muszaki vizsga elott vedd ki a dugot es usd ki a hibat, kulonben belekotnek.
3. Ha gurulsz terheles nelkul, hidegebb idoben siman visszahulhet a vized. Most van errol szo a masik forumban. A fokokat nem tudom, hol kellene nyissanak.
4. Itt meg tudod nezni, mire tartjak olyanok, akik hasznaljak:
http://www.tyretest.com/ganzjahresreifen/federal/index.html
LG,
Andy
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12923 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:08:40 »
Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12924 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:10:24 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 13:08:40
Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
Egyébként merre vagy?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12925 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:17:07 »
Heves megye Kompolt
Idézetet írta: GiN - 2011.10.14 péntek, 13:10:24
Egyébként merre vagy?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12926 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:24:42 »
De nemsokára megyek hibát ki olvasni.Még csak 2000km-ert mentem vele de már többet áll a szervízben mint a 10éves TDDI mondim pedig már 6 éve nyomom neki a szivét.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12927 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:34:48 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 13:08:40
Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
2,2-es dob hibakódot EURO3-as motornál is dugózott EGR-nél
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12928 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:36:59 »
Ha így van okkor minden oké.Én is bízom benne,hogy csak ez lesz a probléma oka.Köszönöm
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.14 péntek, 13:34:48
2,2-es dob hibakódot EURO3-as motornál dugózott EGR-nél
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12929 Dátum:
2011.10.14 péntek, 13:39:55 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 13:36:59
Ha így van okkor minden oké.Én is bízom benne,hogy csak ez lesz a probléma oka.Köszönöm
Ugyan úgy megy, nem vettél észre változást gondolom?
EGR lesz. Persze ki ne vedd a dugót! Venned kell egy hibakód kiolvasót hosszabb távon és kész
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12930 Dátum:
2011.10.14 péntek, 14:05:10 »
Megy mint az állat különben. Igy van semmit nem vettem észre.Na de hol vehetek hiba kiolvasót?
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.14 péntek, 13:39:55
Ugyan úgy megy, nem vettél észre változást gondolom?
EGR lesz. Persze ki ne vedd a dugót! Venned kell egy hibakód kiolvasót hosszabb távon és kész
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12931 Dátum:
2011.10.14 péntek, 14:53:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 13:08:40
Sziasztok.Már megint van valami bajom. Tegnap kicseréltük az izzító gyertyákat.Ma jövök haza Egerből és most világít a motor kontroll lámpa vagyis folyamatosan világít.Az egr szelepem dugózva van de nem elektromos.Írhat ki hibakódot?
Pl. a 2.2-esem, hiaba Euro-3, mar tudja, es dobalja is a hibakodot ra. Szoval nem biztos, de lehet. Ki kell olvasni, meg kell nezni, mi a kod, es ha EGR nyomas, akkor nem kell vele torodni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12932 Dátum:
2011.10.14 péntek, 14:59:09 »
Köszönöm.Ma kiderül mi a hiba.Meg fogom írni nektek.
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.14 péntek, 14:53:00
Pl. a 2.2-esem, hiaba Euro-3, mar tudja, es dobalja is a hibakodot ra. Szoval nem biztos, de lehet. Ki kell olvasni, meg kell nezni, mi a kod, es ha EGR nyomas, akkor nem kell vele torodni.
AndyA
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12933 Dátum:
2011.10.14 péntek, 15:20:15 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 13:17:07
Heves megye Kompolt
kedd délután gyere le gyöngyösre a pesti úti mol-ra lesz nálam hibakód olvasó és ránézünk
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12934 Dátum:
2011.10.14 péntek, 15:33:37 »
Köszönöm szépen de már a jövő héten dolgoznom kell a sógoroknál.De ma ki olvassák a hibát.
Idézetet írta: netcore - 2011.10.14 péntek, 15:20:15
kedd délután gyere le gyöngyösre a pesti úti mol-ra lesz nálam hibakód olvasó és ránézünk
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12935 Dátum:
2011.10.14 péntek, 15:44:27 »
ok , de ha nagyon sos és nem sikerül Turán lakom gyere le, ingyen megnézem neked!
06705882782
üdv
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12936 Dátum:
2011.10.14 péntek, 16:06:23 »
Köszönöm nagyon rendes vagy.Ha nem sikerül akkor meg kereslek.
Idézetet írta: netcore - 2011.10.14 péntek, 15:44:27
ok , de ha nagyon sos és nem sikerül Turán lakom gyere le, ingyen megnézem neked!
06705882782
üdv
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
feanor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12937 Dátum:
2011.10.14 péntek, 16:09:13 »
Menyi kilométer után kell olajat cserélni? Gyári olaj van benne,14000 km van benne.
Naplózva
2003 MK-III TDCI.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12938 Dátum:
2011.10.14 péntek, 17:54:18 »
Idézetet írta: feanor - 2011.10.14 péntek, 16:09:13
Menyi kilométer után kell olajat cserélni? Gyári olaj van benne,14000 km van benne.
Facelifttől 20e. De mivel a motor nem változott igazán... szerintem a 20e neked is jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12939 Dátum:
2011.10.14 péntek, 21:02:09 »
Na ki olvastuk a hibát és tényleg az egr ledugózása végett világít a motor kontroll vissza jelző.Az izzító gyertyákat is kicseréltük ma reggel már nem indult olyan brutális fehér füsttel csak egy kicsit füstölt és már nem is kapkodott a motor annyira.De azért nem tökéletes.Kaptam egy tisztító lötyit azt bele öntöttem és most várom a tisztulást.Remélem fog segíteni.A lötyi neve PRO-TEC.Azt mondják k...va jó.Na majd elválik.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12940 Dátum:
2011.10.14 péntek, 21:35:33 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.14 péntek, 21:02:09
Na ki olvastuk a hibát és tényleg az egr ledugózása végett világít a motor kontroll vissza jelző.Az izzító gyertyákat is kicseréltük ma reggel már nem indult olyan brutális fehér füsttel csak egy kicsit füstölt és már nem is kapkodott a motor annyira.De azért nem tökéletes.Kaptam egy tisztító lötyit azt bele öntöttem és most várom a tisztulást.Remélem fog segíteni.A lötyi neve PRO-TEC.Azt mondják k...va jó.Na majd elválik.
A dealextreme.com-on kapsz olcsón hibakód olvasót és törlőt. Én legalábbis onnan rendeltem.
A guruk megmondják melyik a legjobb, de 8e ft kürül kaphatóak.
Nekem élő adatos van, mivel nem szeretem hazahozni a gépem. 95 dolcsi volt annó.(U581)
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12941 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:30:51 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.14 péntek, 17:54:18
Facelifttől 20e. De mivel a motor nem változott igazán... szerintem a 20e neked is jó.
Én nemmennék és nem is megyek el vele ennyit.15e-nél én cserélném de ha város a sok akkor 12-13e között.De ez az én véleményem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12942 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:38:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.14 péntek, 22:30:51
Én nemmennék és nem is megyek el vele ennyit.15e-nél én cserélném de ha város a sok akkor 12-13e között.De ez az én véleményem.
Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12943 Dátum:
2011.10.14 péntek, 22:38:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 22:38:02
Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
vagy vontatás
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12944 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:11:54 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 22:38:02
Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak. Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
De úgye nem lesz baja ha 10000-nél cserélem én???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12945 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:21:56 »
Idézetet írta: balko - 2011.10.14 péntek, 23:11:54
De úgye nem lesz baja ha 10000-nél cserélem én???
Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12946 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:24:06 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 23:21:56
Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként
küldtem pü-t tegnap
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12947 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:26:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.10.14 péntek, 23:24:06
küldtem pü-t tegnap
Ja most estem be oda. Mindjárt válaszolok.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12948 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:37:36 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 23:21:56
Anyavállalatunk profiljába tartozik a kenőolaj forgalmazás is, így igazából a 10 000ekm-es csere periódust túl hosszúnak tartom. Erősen javaslom helyette 1 000km-ként
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12949 Dátum:
2011.10.15 szombat, 00:01:12 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.14 péntek, 22:38:02
Ki ki meglátása szerint. Én mindig a gyári ajánlást használtam és a III-asban már 274ekm van ennek ellenére semmi baja és egy jó darabig nem is lesz a diag szerint. Ezek a szintetikus olajok már nagyon stabilak.
Akkor javallott a gyakoribb csere ha szélsőségesen erős terhelés (hegyvidék , forma1-es pilótának önmagát képzelő apuka) vagy különösen magas hőmérsékletben használják.
na mi ezért cseréljük hamarabb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ