Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:49:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
272
273
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682854 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13250 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 17:46:19 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 17:42:27
Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?
A Stealté közeledik a 300e-hez, és ezek mind gyáriak...de 200-at minimum le kell mennie.
A turbó normális üzemben kb 400e. A szippancs meg kibír 2 garnitúra csúcsot.
Legalábbis az elmélet szerint.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13251 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 19:01:38 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 17:42:27
Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?
Nekünk eddig csak a kuplung+lendkereket kellett cserélni,a motorhoz nem volt nyúlva az EGR dugón és a szíjtárcsán kívül
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13252 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 19:23:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.23 vasárnap, 12:37:22
Kedves ALF ha megcsináltad a tisztitást irhatnál valamit róla, érdekelne a te véleményed is....
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja!
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci....
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13253 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:01:26 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 19:23:47
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja!
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci....
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13254 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:18:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 19:23:47
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja!
Most akartam kivárni, hogy a háromnegyedéig lévő tankot kiapasztom, hogy a lötyit beleöntsem. Erre lökik a 7ftos áremelést
szal inkább megtankolom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13255 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:34:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 19:23:47
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja!
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci....
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!
Milyen lötyit is használtál pontosan?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13256 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:35:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 19:23:47
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Akkor érdemes volt!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13257 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:36:13 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.10.24 hétfő, 20:34:39
Milyen lötyit is használtál pontosan?
A liqui Moly-t amit Bunyek dobott be a közösbe!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13258 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:37:22 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.24 hétfő, 20:35:59
Akkor érdemes volt!
Ismersz,már korábban is használtam ilyen lötyiket.de ez üti az eddigieket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13259 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:39:03 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.24 hétfő, 17:46:19
A Stealté közeledik a 300e-hez, és ezek mind gyáriak...de 200-at minimum le kell mennie.
A turbó normális üzemben kb 400e. A szippancs meg kibír 2 garnitúra csúcsot.
Legalábbis az elmélet szerint.
Legyünk pontosak Stealt MKIII-asa közeledik a 280 000km-hez és valóban ezek mind gyáriak benne. Az MKIV-ese meg közeledik a 2300 km-hez és épp megvolt a tisztító olajcseréje
Viszont néztem az e-tist hogy mi kell majd egyszer a IV-esnél . Hát ott vezérműszíj van amit 200ekm-ként cserélni kell. Inkább lánc lenne mint a III-asban
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13260 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:40:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 20:37:22
Ismersz,már korábban is használtam ilyen lötyiket.de ez üti az eddigieket.
Petroleum
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13261 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 20:44:25 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.24 hétfő, 20:40:01
Petroleum
meg egy rakás alkoholszármazék,meg kerozin,és ilyen finomságok.De neked nem kell mondani.
Azt is tudom,hogy te ezekkel nem élsz,de a te eseted is egyedi a használatot figyelembe véve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13262 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 21:00:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 20:44:25
meg egy rakás alkoholszármazék,meg kerozin,és ilyen finomságok.De neked nem kell mondani.
Azt is tudom,hogy te ezekkel nem élsz,de a te eseted is egyedi a használatot figyelembe véve.
Az enyém is hasonló üzemű, mint a Stealté (csak pont feleannyi kilométerrel). Ki fogjuk próbálni, és le is videózzuk, hogy össze lehessen hasonlítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13263 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 21:01:26 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.24 hétfő, 21:00:49
Az enyém is hasonló üzemű, mint a Stealté (csak pont feleannyi kilométerrel). Ki fogjuk próbálni, és le is videózzuk, hogy össze lehessen hasonlítani.
ok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13264 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 21:01:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.24 hétfő, 19:23:47
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem......
Most akkor nem értem
Anya tudja már?
Akkor a 3 gyermeknek ki az apukája?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13265 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 21:02:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.10.24 hétfő, 21:01:34
Most akkor nem értem
Anya tudja már?
Akkor a 3 gyermeknek ki az apukája?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13266 Dátum:
2011.10.24 hétfő, 22:34:53 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.24 hétfő, 17:42:27
Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?
kuplung, lendkerék, vízpumpa, szíjrendszer, féktárcsák, fékbetétek, CR szivattyú, porlasztócsúcsok, lengéscsillapítók, CMP, ablaktörlő kapcsoló, csomagtérnyitó kapcsoló, turbócső, szilentek, első kutyacsontok, fényszóró állítómotor, akkumulátor, kézifékkötél
más nem jut eszembe...
A jövő héten: toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkar poliuterán szilentek, hátsó fékbetét, kipufogó flexicső...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.24 hétfő, 22:37:27 írta arrabonus
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13267 Dátum:
2011.10.25 kedd, 09:41:45 »
Vááá, akkor nekem még van mit.
Még nem cseréltem turbót, és magas nyomásút (de abból a szelepet igen).
Megkérdezhetem, hogy alkatrészt hol vettél, és milyen áron? Akár privátban?
Nekem ami sajnos lehet szükséges lesz a közeljövőben:
Porlasztók:
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.24 hétfő, 22:34:53
kuplung, lendkerék, vízpumpa, szíjrendszer, féktárcsák, fékbetétek, CR szivattyú, porlasztócsúcsok, lengéscsillapítók, CMP, ablaktörlő kapcsoló, csomagtérnyitó kapcsoló, turbócső, szilentek, első kutyacsontok, fényszóró állítómotor, akkumulátor, kézifékkötél
más nem jut eszembe...
A jövő héten: toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkar poliuterán szilentek, hátsó fékbetét, kipufogó flexicső...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13268 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:07:14 »
Sziasztok!
Tegnap szereltem fel a gépre a ZEN-t és levettem az akksiról a sarukat. Tudnátok segíteni, hogy az akkumulátor lecsatolása után az ablakemelő alapbeállítását (inicializálását) hogy kell elvégezni? Jelenleg csak lefelé automata az elektromos ablak, felfelé nem. A távirányítóval ugyanez a helyzet...
Mást nem tapasztaltam.
Előre is köszönöm!
Üdv:
Nec
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13269 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:09:00 »
Idézetet írta: Nec - 2011.10.25 kedd, 11:07:14
Sziasztok!
Tegnap szereltem fel a gépre a ZEN-t és levettem az akksiról a sarukat. Tudnátok segíteni, hogy az akkumulátor lecsatolása után az ablakemelő alapbeállítását (inicializálását) hogy kell elvégezni? Jelenleg csak lefelé automata az elektromos ablak, felfelé nem. A távirányítóval ugyanez a helyzet...
Mást nem tapasztaltam.
Előre is köszönöm!
Üdv:
Nec
Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13270 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:30:51 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.25 kedd, 11:09:00
Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.
A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13271 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:32:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.25 kedd, 11:30:51
A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.
AndyA
van tetőablakod?
veszek egy napfénytetős wartburgot és átrakom az enyémre róla
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13272 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:33:22 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.25 kedd, 11:32:41
van tetőablakod?
veszek egy napfénytetős wartburgot és átrakom az enyémre róla
A 2.2-esben van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13273 Dátum:
2011.10.25 kedd, 11:34:36 »
ki tudja megfejteni a mérési jegyzőkönyvet a pcs bemérésről?
pdf-ben van, átküldeném mélben..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13274 Dátum:
2011.10.25 kedd, 12:14:39 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.25 kedd, 11:09:00
Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.
Köszi a választ! Már meg is van. Reméltem, hogy ilyen egyszerű a megoldás....
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13275 Dátum:
2011.10.25 kedd, 12:15:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.25 kedd, 11:30:51
A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.
AndyA
Sajnos tetőablak nincs, de a Wartburg-os megoldás engem is érdekel.
Naplózva
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13276 Dátum:
2011.10.25 kedd, 19:13:16 »
Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13277 Dátum:
2011.10.25 kedd, 19:16:54 »
Idézetet írta: malacka - 2011.10.25 kedd, 19:13:16
Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?
természetesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13278 Dátum:
2011.10.26 szerda, 05:43:15 »
Idézetet írta: malacka - 2011.10.25 kedd, 19:13:16
Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?
Érdemes egyszerre cserélni a kettőt. Ja és ha igy se jó, akkor lehet hogy a termo a vacak. Sajna a gyári se tuti, hogy jó, mint pl nekem. Cserelnem kellett az egyiket garban.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13279 Dátum:
2011.10.26 szerda, 08:17:40 »
Most akkor a vízpumpában is van termosztát?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13280 Dátum:
2011.10.26 szerda, 10:34:05 »
Ez a ford szuper szkenner is csak motorikus hibakódokat lát a formidable-vel (vagy más is működik vele)?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13281 Dátum:
2011.10.26 szerda, 13:29:36 »
szasztok.rég voltam már itt.
gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13282 Dátum:
2011.10.26 szerda, 13:38:18 »
Idézetet írta: waver - 2011.10.26 szerda, 13:29:36
szasztok.rég voltam már itt.
gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
löktél gyújtást rá?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13283 Dátum:
2011.10.26 szerda, 13:48:55 »
Idézetet írta: waver - 2011.10.26 szerda, 13:29:36
gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel
Hát nekünk hidegen (mostanság) és melegen is szép a hangja, de utóbbi esetben azért halkabb és sztm ez a normális
Igazán hidegben -5-10 fokban bizony hidegen már nekem hangos, de azért elég gyorsan lecsendesedik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13284 Dátum:
2011.10.26 szerda, 14:23:24 »
Idézetet írta: waver - 2011.10.26 szerda, 13:29:36
szasztok.rég voltam már itt.
gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
Szia,
nekem is volt hasonló, lehet nem ugyanaz. Lényeg, hogy hidegen indulsánál nem volt semmi "plussz zaj" viszont amikor bemelegedett indulásnál kalapáló hangot adott,
alapjáraton nem nagyon volt különbség, csak terhelésnél. Végül szivósor/EGR tisztitás oldotta meg, az ECU lassan utánállitott és fokozatosan eltünt a kalapálás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13285 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:19:23 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.26 szerda, 10:34:05
Ez a ford szuper szkenner is csak motorikus hibakódokat lát a formidable-vel (vagy más is működik vele)?
szerintem nem, de még nincs tapasztalatom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13286 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:18:37 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.26 szerda, 13:38:18
löktél gyújtást rá?
természetesen.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13287 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:19:55 »
Idézetet írta: polgab - 2011.10.26 szerda, 14:23:24
Szia,
nekem is volt hasonló, lehet nem ugyanaz. Lényeg, hogy hidegen indulsánál nem volt semmi "plussz zaj" viszont amikor bemelegedett indulásnál kalapáló hangot adott,
alapjáraton nem nagyon volt különbség, csak terhelésnél. Végül szivósor/EGR tisztitás oldotta meg, az ECU lassan utánállitott és fokozatosan eltünt a kalapálás
én is kipucoltam a szivosort és az egr-t.ami le is lett azzal a lendülettel dugozva...szoval nem az a gond...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13288 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:24:09 »
Idézetet írta: spyware - 2011.10.26 szerda, 08:17:40
Most akkor a vízpumpában is van termosztát?
bizomány!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13289 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:15:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.26 szerda, 19:24:09
bizomány!
Akkor 3van? Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13290 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:16:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.26 szerda, 21:15:21
Akkor 3van? Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Az olajköri van a vízpumpában!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13291 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:20:23 »
Ami a vízpumpában van azt lehet külön is venni.Nem kell a pumpát kicserélni hozzá.
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.26 szerda, 21:15:21
Akkor 3van? Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13292 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:22:12 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.26 szerda, 21:20:23
Ami a vízpumpában van azt lehet külön is venni.Nem kell a pumpát kicserélni hozzá.
Igen lehet, kb 6 ezer Huf
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13293 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:39:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.26 szerda, 21:16:15
Az olajköri van a vízpumpában!
ok.
De akkor az miért olajköri?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13294 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:41:33 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.26 szerda, 21:39:05
ok.
De akkor az miért olajköri?
Mert az olajhűtőbe vezető hűtőfolyadék termosztátja
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13295 Dátum:
2011.10.26 szerda, 22:04:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.26 szerda, 21:41:33
Mert az olajhűtőbe vezető hűtőfolyadék termosztátja
Akkor jó.
Köszi
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13296 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 10:09:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.26 szerda, 15:19:23
szerintem nem, de még nincs tapasztalatom.
kipróbálom, rendeltem egyet Kínából.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13297 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 11:13:17 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.27 csütörtök, 10:09:25
kipróbálom, rendeltem egyet Kínából.
egyébként nem tudom, mennyire lehet hinni ennek:
http://bolthely.hu/euroscan/id/00041
De azt írják, hogy ... ABS, Air-Bag és műszerfal vizsgálati lehetőség
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13298 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 11:26:24 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.27 csütörtök, 11:13:17
egyébként nem tudom, mennyire lehet hinni ennek:
http://bolthely.hu/euroscan/id/00041
De azt írják, hogy ... ABS, Air-Bag és műszerfal vizsgálati lehetőség
Most hogy mondod, tényleg. Sőt annyira, hogy már néztem is korábban vele nem ecu hibakódot. Úgy műkszik, hogy kiválasztott tipusnál felkínálja az általa elérhető vezérlőket és mindegyikre tud hibakódot olvasni.
ehune:
bocs a félretájékoztatásért.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13299 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 11:37:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.27 csütörtök, 11:26:24
Most hogy mondod, tényleg. Sőt annyira, hogy már néztem is korábban vele nem ecu hibakódot. Úgy műkszik, hogy kiválasztott tipusnál felkínálja az általa elérhető vezérlőket és mindegyikre tud hibakódot olvasni.
ehune:
bocs a félretájékoztatásért.
A gond az a formidable-vel, hogy nem igazán fejlesztik (valószínűleg a sok kínai f-supre klón miatt), így az illesztőben rejlő lehetőségeket nincs mivel kihasználni. Pedig érdemes lenne, mert olvas olyan infót is a TDCi-ről, ami nem OBD paraméter, ami azt mutatja, hogy a benne lévő chip segítségével majdnem FORD VCM szintű diagnosztikát lehetne csinálni....
Az illesztő eredeti verziója, a mOByDic 3210 150-200EUR között van, eredetileg a formidable ahhoz való progiként indult.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
272
273
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ