Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:14:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639692 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13500 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:23:02 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 21:16:41
Az MKIV 2.2 200ps-el meg nem is gy kategória. Kb úgy húz el mellete mint te egy 1.6 szivóbenzines mellett.
Ha már így viszonyítasz akkor szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.
Biztos igazad van, de felesleges belemenni. Nem az MKIV 2.2 vs DCAT 2.2-ről volt szó.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13501 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:24:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 21:10:31
már messziről hallják, hogy jössz
a multkor beindítottak mellettem egy transit-ot, úgy hogy bent ültem a mondiban lehúzott ablakokkal. komolyan megijedtem, hogy beindult a mondi
na hát igen a mondeonak elég különlegesen vad a hangja, már messziről hallom ha közeledni látom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13502 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:25:09 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 21:11:26
Fóka méret kb az auris, legalábbis a fiestánál nagyobb. Ebben hatos váltó van, és bitangul megy, de persze nincs is hagyva, hogy ellustuljon. A fogyija gáz viszont ennek tükrében, azzal nem is dicsekednék.
Auris hosszúság: 4220 mm
Szélesség: 1760 mm
Focus szedán
Hosszúság 4534 mm
Szélesség 1823 mm
Fóka 5 ajtós
Hosszúság 4358 mm
Fiseta hossz 3950 mm
szélesség 1722
Szóval ez inkább a fiesta... persze annál nagyobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13503 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:32:23 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 21:23:02
Biztos igazad van, de felesleges belemenni. Nem az MKIV 2.2 vs DCAT 2.2-ről volt szó.
Te kezdted emlegetni a 2.0 és 2.2 TDCi-ket Véletlenül nekem van III-as is meg IV-es is. A III-asnál se megy jobban hidd el (Párszor összefutottam autopályán aurisos futobolondokkal is), mert a totojának valami förtelmesen gány a hajtáslánca. Amit össze kaparnak motorikusan azt bőven elvesztik a hajtásláncon.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13504 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:35:15 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 21:19:51
Semmi, csak világítani fog a motorkontrol lámpa. Ami csak max zavaró.
OK. Tutira veszem, hogy betart nekem ez a cucc. Megmérgel, akkor kap egy dugót. Pedig új, 2 éves.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13505 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:37:48 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 21:16:41
szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.
Persze, akinek Bosch befecskendező rendszere van, az könnyen beszél...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13506 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:47:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.01 kedd, 21:37:48
Persze, akinek Bosch befecskendező rendszere van, az könnyen beszél...
Remélem a Bosch is bír majd annyit mint amennyit a Delphi bírja még mindig.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13507 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:53:39 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 21:47:52
Remélem a Bosch is bír majd annyit mint amennyit a Delphi bírja még mindig.
A Bosch ez bírni fogja, akik naponta autókat javítanak is azt mondják, hogy CR-ben is a Bosch a legjobb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13508 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:04:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.01 kedd, 21:24:09
na hát igen a mondeonak elég különlegesen vad a hangja, már messziről hallom ha közeledni látom
legalább hallani, hogy jár
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13509 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:06:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.01 kedd, 21:53:39
A Bosch ez bírni fogja, akik naponta autókat javítanak is azt mondják, hogy CR-ben is a Bosch a legjobb.
2,4 jtd 200le cr-en milyen gyártmány van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13510 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:28:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 22:06:05
2,4 jtd 200le cr-en milyen gyártmány van??
Bosch
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13511 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:31:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.01 kedd, 22:28:12
Bosch
cr-ek közül ez az motor kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13512 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:36:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 22:31:44
cr-ek közül ez az motor kéne
2007-től már 210 le-vel adták gyárilag..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13513 Dátum:
2011.11.01 kedd, 22:38:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.01 kedd, 22:36:57
2007-től már 210 le-vel adták gyárilag..
jah
meg a 159-es is szép
de hagyjuk abba, mielőtt kiutálnak innen minket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13514 Dátum:
2011.11.02 szerda, 01:14:10 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.01 kedd, 21:25:09
Auris hosszúság: 4220 mm
Szélesség: 1760 mm
Focus szedán
Hosszúság 4534 mm
Szélesség 1823 mm
Fóka 5 ajtós
Hosszúság 4358 mm
Fiseta hossz 3950 mm
szélesség 1722
Szóval ez inkább a fiesta... persze annál nagyobb.
Köszönöm! Tehát helytálló, amit írtam
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13515 Dátum:
2011.11.02 szerda, 08:35:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.01 kedd, 13:41:39
Azért mert a dobozra 5W hidegoldali viszkozitás van feltüntetve mindegyiken, ha megnézed az 5W-30 és 5W-40 es olajok technológiai lapját mondjuk az 5W-30 nak kb 20%-al kisebb a viszkozitása 0 fokon és ez szinte mindegyik márkára jellemző... a csapágyhézagok és az illesztések mind ehhez a vékony olajhoz lettek fejlesztve oda-vissza (az olaj a motorhoz is) biztosan nem lesz semmi baja az autónak az 5w-40-től, de teljes motorélettartam egészen biztosan lényegesen több az előírt 5W-30-al mint az 5W-40-el...
Ezenkívül kb 5% túlfogysztás, tök feleslegesen, meg még drágább is...olajcsere után mindegyik motor halkabb még mert akkor a legjobbak az olaj tulajdonságai, az 5-30-al is halkabb kicsit.
Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13516 Dátum:
2011.11.02 szerda, 09:03:59 »
sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?
Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal
Köszönöm!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13517 Dátum:
2011.11.02 szerda, 09:22:59 »
Idézetet írta: nandi - 2011.11.02 szerda, 09:03:59
sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?
Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal
Köszönöm!
az nagyon sok, ha nem versenyzel vele.
nem lehet, hogy full hideg mocival közlekedsz? kieg fűtésed van? mennyi idő alatt melegszik be üzemire (hány km)?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13518 Dátum:
2011.11.02 szerda, 09:33:36 »
Jó reggelt ,
A segítségeteket szeretném kérni:
A reggeli hideg indításoknál egy adott fordulatszámon pl: 1500 nál beremeg a motor , egyenetlenül jár . Se alatta se felette .
Gondolhatok EGR szelepre -re , vagy esetleg porlasztó ?
2005-ös 115Le TDCi és csak 85000 Km van még bent
Ha valakinek már volt ilyen vagy ötlete van azt nagyon megköszönném
Előre is köszi
Szabi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13519 Dátum:
2011.11.02 szerda, 09:42:13 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.02 szerda, 08:35:18
Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.
Aha, főtengely csapágyból és dugattyú csapszeg siklóperselyből is megnézi mi van a piacon és úgy fejleszti a motorokat...
hát biztosan így van... használd az 5W-40-et, nagy baj biztosan nem lesz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13520 Dátum:
2011.11.02 szerda, 10:24:13 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.02 szerda, 08:35:18
Fogalmam sincs, hogy a technológiai adatlap hol érhető el, mindenesetre senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve. Persze ezzel magam ellen beszélek, de ebben a motorban szerintem már egy csapágy sincs, ami hozná a gyári értékeket. Nos, az illesztésekkel igazad van.
Mindazonáltal a motor még sohasem volt ilyen csendes, és a fogyasztás is jó, a többit meg meglátjuk.
Hogy az olajszivattyú mennyit szállít, és hogy milyen illesztésű alkatrészeket vesz a gyár, az (többek közt) határozza meg azt, milyen olaj kell majd bele.
Szelepszárszimering... a hidrotőkék (ha vannak), és így tovább.
Azt sem tartom kizártnak, hogy egy adott motorhoz megrendelésre gyártják le ezeket az alkatrészeket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13521 Dátum:
2011.11.02 szerda, 11:03:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.02 szerda, 09:42:13
Aha, főtengely csapágyból és dugattyú csapszeg siklóperselyből is megnézi mi van a piacon és úgy fejleszti a motorokat...
hát biztosan így van... használd az 5W-40-et, nagy baj biztosan nem lesz
Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13522 Dátum:
2011.11.02 szerda, 11:21:48 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.02 szerda, 11:03:30
Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik
Nem ironizál. Magasabb hőmérsékleten viszkózusabb "sűrűbb" az 5W40 mint az 5W30 így nem tud olyan mértékben bejutni a pontosabban illesztet csapágyhézagokba mint az ugyanolyan hőmérsékleten "hígabb" 5w30. Röviden ennyi a lényege. Az 5w30 és 5w40 között azért nem drasztikus a különbség, de azért veszel el valamennyit az élettartamukból. Cseréld ki inkább a láncfeszítőt ha zavar a hang.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13523 Dátum:
2011.11.02 szerda, 13:01:29 »
Sziasztok!
Egyre többen mondják, hogy nincsenek is gyári csúcsok, hanem a használtakat felújítják és eladják gyárilag.
:-)
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Decat
«
Új hozzászólás #13524 Dátum:
2011.11.02 szerda, 13:05:02 »
SziasztoK!
Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.
Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..
Szerintetek?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Husqi
Vendég
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13525 Dátum:
2011.11.02 szerda, 13:07:56 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.02 szerda, 13:05:02
SziasztoK!
Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.
Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..
Szerintetek?
Ha jól tudom át kell alakítani vagy lehet venni hozzá.Teljesítménybe kb 5-10Le tud.Szerintem nem éri meg vele foglalkozni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13526 Dátum:
2011.11.02 szerda, 14:09:58 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.02 szerda, 13:05:02
SziasztoK!
Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.
Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..
Szerintetek?
hát vagyunk egy páran, akik így használjuk...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13527 Dátum:
2011.11.02 szerda, 15:35:05 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.02 szerda, 13:01:29
Sziasztok!
Egyre többen mondják, hogy nincsenek is gyári csúcsok, hanem a használtakat felújítják és eladják gyárilag.
:-)
Így van.Most cseréltem A ford-tól lettek rendelve kintről jött be az országba és ezek a gyári felújítottak.Továbbá vissza kell adni a régit.Abban a csomagolásban küldtük vissza amiben jött.Mindenképp vissza kell adni !!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13528 Dátum:
2011.11.02 szerda, 15:38:52 »
Idézetet írta: nandi - 2011.11.02 szerda, 09:03:59
sziasztok
nem kicsit megugrott a fogyasztásom...
számított érték 8,53 lett... (két teli tank közt)
Lehet e ez amiatt, hogy az eddigi heti 2x110 kmes utazásaim elmaradtak, bejöttek a hidegek és csak 10-15 kmes szakaszokon használom az autót (fele város)?
Vagy ez még ebben az esetben is sok?
Előtte 6,5 körül voltam.... A rekord 5,86 idén február csúcs csere után 2 hónappal
Köszönöm!
A hidegtől ennyit nemszokott megugrani.És milesz ha tartósan mínusz lesz akkor 10 literre ugrik.Nézd meg a turbócsöveid nem lukas Szívósor tisztítás EGR szelep nem haldoklik dugózás légtömeg mérő tisztítás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13529 Dátum:
2011.11.02 szerda, 16:17:34 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.02 szerda, 11:03:30
Úgy tűnik, hogy te vagy itt a szakember. Akkor viszont bizonyára meg is tudod magyarázni a véleményed, nem csak ironizálni, mert arra van külön humor topik
Bocsi...megyek a humor topikba...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13530 Dátum:
2011.11.02 szerda, 16:29:18 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.02 szerda, 13:05:02
SziasztoK!
Hú már annyiszor akartam kérdezni. Sokan a neten írják, vagyis van ilyen youtube video is, hogy egyszerűen kiszedik a katalizátort a kipu rendszerből, és így szuper lesz minden. Nagyobb a teljesítmény, stb.
Kérdésem: nem dob kódot a rendszer ha csak úgy kiszedjük?
Átmegy a környezetvédelmi vizsgán, mert ugye akkor nem szűr.
Logikus, gondolom, hogy nincs akkora ellenállás, és jobb lesz a teljesítmény..
Szerintetek?
Szia!
-Nem dob kódot, mert semmi sem figyeli.
-Teljesen hivatalosan a nyáron voltam vizsgáztatni, csont nélkül átment.
-Alul rugalmasabb fent kicsit erősebb.
-Kicsit csökken a fogyi (egy fojtással kevesebb)
-Kívülről jobban lehet a turbót hallani, de belül nincs változás hangban
-súlyban kb fele
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13531 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:31:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.02 szerda, 08:35:18
...senki sem fejleszt csapágyakat, még a Ford sem, hanem bevásárol sztenderd csapágyakból, amik sztenderd olajokhoz lettek fejlesztve.
ha senki nem fejlesztene csapágyat akkor még mindig fakockán gurulnának a kerekek. 1 autógyártó sem vásárol be csapágyból, de másból sem!
ha ez igaz lenne akkor a motorok nem fejlődnének, csak újjáépítődnének időnként. a történet nagyvonalakba annyi, h megtervezik a motort, rajzolnak bele akkora csapágyat ami nem foglal el feleslegesen nagy helyet, de a terhelésnek még mindig túl van méretezve aztán kérnek ajánlatot csapágygyártóktól, h ki mennyiért tudja ezt gyártani nekik folyamatosan.
elég gyakori dolog az autók csapágyánál, h hiába szerzed meg a csapágyszámot bármelyik csapágy boltba bemégy kb 1 perc alatt szembesítenek vele, h ez pl a Ford Sierra nyelestengely csapágya (na az pont 1 ilyen egyedi!!!).
szóval a sztenderd csapágyas elméleted nyugodtan vágd a kukába.
főtengely csapágyaknak pedig kb a 90%-a csak adott motorhoz kompatibilis!!! nagyon elvétve találni helyettesíthetőt belőle. én jópár motoron túl, csak 1X!!! találtam helyettesíthető nyugvó csapágyat, de a hajtókaré ugyanott már nem volt helyettesíthető.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13532 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:45:58 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.02 szerda, 19:31:51
ha senki nem fejlesztene csapágyat akkor még mindig fakockán gurulnának a kerekek. 1 autógyártó sem vásárol be csapágyból, de másból sem!
ha ez igaz lenne akkor a motorok nem fejlődnének, csak újjáépítődnének időnként. a történet nagyvonalakba annyi, h megtervezik a motort, rajzolnak bele akkora csapágyat ami nem foglal el feleslegesen nagy helyet, de a terhelésnek még mindig túl van méretezve aztán kérnek ajánlatot csapágygyártóktól, h ki mennyiért tudja ezt gyártani nekik folyamatosan.
elég gyakori dolog az autók csapágyánál, h hiába szerzed meg a csapágyszámot bármelyik csapágy boltba bemégy kb 1 perc alatt szembesítenek vele, h ez pl a Ford Sierra nyelestengely csapágya (na az pont 1 ilyen egyedi!!!).
szóval a sztenderd csapágyas elméleted nyugodtan vágd a kukába.
főtengely csapágyaknak pedig kb a 90%-a csak adott motorhoz kompatibilis!!! nagyon elvétve találni helyettesíthetőt belőle. én jópár motoron túl, csak 1X!!! találtam helyettesíthető nyugvó csapágyat, de a hajtókaré ugyanott már nem volt helyettesíthető.
Ezek után Te is szakember vagy és mehetsz a humor topikba...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13533 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:53:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.02 szerda, 19:45:58
Ezek után Te is szakember vagy és mehetsz a humor topikba...
nekem csak mesélte olyan aki hallott már olyan emberről aki műhelyküszöbről látott ilyesmit
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13534 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:57:08 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.02 szerda, 19:53:54
nekem csak mesélte olyan aki hallott már olyan emberről aki műhelyküszöbről látott ilyesmit
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13535 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:38:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.02 szerda, 16:29:18
Szia!
-Nem dob kódot, mert semmi sem figyeli.
-Teljesen hivatalosan a nyáron voltam vizsgáztatni, csont nélkül átment.
-Alul rugalmasabb fent kicsit erősebb.
-Kicsit csökken a fogyi (egy fojtással kevesebb)
-Kívülről jobban lehet a turbót hallani, de belül nincs változás hangban
-súlyban kb fele
állati, mivel lehet betoldani a helyét?
esztergályos kell? (ha nem akarjuk tönkretenni, átütni). illetve nem lesz olajkályha szaga az eltáv-tól?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13536 Dátum:
2011.11.02 szerda, 21:08:46 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.02 szerda, 20:38:29
az eltáv-tól?
Te voltál katona, igaz?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13537 Dátum:
2011.11.02 szerda, 21:24:13 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.02 szerda, 20:38:29
állati, mivel lehet betoldani a helyét?
esztergályos kell? (ha nem akarjuk tönkretenni, átütni). illetve nem lesz olajkályha szaga az eltáv-tól?
Esztergályos nem kell, "csak" egy sablon, meg jó anyagok, meg idő..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13538 Dátum:
2011.11.02 szerda, 23:41:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.02 szerda, 15:35:05
Így van.Most cseréltem A ford-tól lettek rendelve kintről jött be az országba és ezek a gyári felújítottak.Továbbá vissza kell adni a régit.Abban a csomagolásban küldtük vissza amiben jött.Mindenképp vissza kell adni !!!!
tudom mi mar beszeltunk errol, de! tegnap egy ismeros injektor cseren ment at es o "gyari ujat vett" ami azt jelenit £305+ ado volt a szamlan es nem kertek a regit!!
nekem felujitott (factory remanufactured volt a delphi dobozra irva) van a gepben es kertek a regit....
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13539 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 08:51:40 »
Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.02 szerda, 21:24:13
Esztergályos nem kell, "csak" egy sablon, meg jó anyagok, meg idő..
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13540 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:09:34 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.03 csütörtök, 08:51:40
Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
most találtam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.0
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13541 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:10:20 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.03 csütörtök, 08:51:40
Wááá, egy buta kérdés, nem tudod lefotózni véletlenül, már nagyon érdekel a téma! Szívesen megcsinálnám!
Meszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.msg555607#msg555607
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13542 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:45:22 »
Köszi!
Már csak az érdekelne, hogy hogyan tudtál ilyen sablont kivágni?
Valamint, hogy a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszeren?
Meszi
Idézetet írta: alf - 2011.11.03 csütörtök, 09:10:20
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.msg555607#msg555607
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13543 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 10:37:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.03 csütörtök, 09:45:22
Köszi!
Már csak az érdekelne, hogy hogyan tudtál ilyen sablont kivágni?
Valamint, hogy a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszeren?
Meszi
a kipuf rendszer elején van a katalizátor.
ennek a csöves témának az anyagköltsége érdekelne engem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13544 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 10:45:10 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.03 csütörtök, 10:37:26
a kipuf rendszer elején van a katalizátor.
ennek a csöves témának az anyagköltsége érdekelne engem.
nekünk 15 vagy 20 volt, nem emlékszem már pontosan...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Decat
«
Új hozzászólás #13545 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 11:00:35 »
Hú, ha valaki nekem ezt megcsinálná kifizetném, szerintem lennénk itt páran, ne gyűjtsük össze, s akkor az is jól jár aki elkészíti, egyszerre mondjuk 3 garnitúrát.
Meszi
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.03 csütörtök, 10:45:10
nekünk 15 vagy 20 volt, nem emlékszem már pontosan...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13546 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:00:38 »
Sziasztok!
A segítségeteket kérem, az a bajom, hogy az autóm a napokban igen hangosan búg, amikor tekerem a kormányt, gondolom a szervó szivattyú lehet a ludas. Főleg, ha álló helyzetben tekerem, akkor nagyon érezni.
Szerintetek, ezzel mit lehet csinálni?
Ezt a szivattyút fel lehet újítani, vagy cseréljem.
Megvárjam, míg teljesen elhal, vagy inkább ne?
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13547 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:13:54 »
Általában a vizpumpa miatt megy tönkre mert későn veszik észre .
Van felujított is gyáriban . 63.945 Ft .
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.11.03 csütörtök, 21:00:38
Sziasztok!
A segítségeteket kérem, az a bajom, hogy az autóm a napokban igen hangosan búg, amikor tekerem a kormányt, gondolom a szervó szivattyú lehet a ludas. Főleg, ha álló helyzetben tekerem, akkor nagyon érezni.
Szerintetek, ezzel mit lehet csinálni?
Ezt a szivattyút fel lehet újítani, vagy cseréljem.
Megvárjam, míg teljesen elhal, vagy inkább ne?
Meszi
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13548 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:22:08 »
Szia!
Na akkor most vízpumpa, vagy a szervó szivattyú a ludas, vagy mindkettő?
S akkor melyiket cseréljek?
Meszi
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.11.03 csütörtök, 21:13:54
Általában a vizpumpa miatt megy tönkre mert későn veszik észre .
Van felujított is gyáriban . 63.945 Ft .
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13549 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 21:22:13 »
Hihetetlen hogy már mióta létezik a komplett LUK kuplung készlet a TDCi mondeokhoz 2002.09-től : 600004700 cikkszámon és milyen olcsó a gyárihoz képest .
A nagyker ára meg szinte nevetséges is .
Naplózva
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ