Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 18:51:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682341 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18500 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 11:36:08 »

No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt. Viszont ha a légtömegmérőről a csatit lehúzom semmi sem változik a motor járásában, se hidegen, se melegen. Lehet hogy megvan a bűnös? Kedden megyek Alfhoz, megdiagoljuk a vasat, aztán majd kiderül.


Próbáld ki egy működő akksival, valószínűleg csodát fogsz látni. Smiley

A MAF másik kérdés, az is lehet bűnös, azt külön meg kell nézni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18501 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 11:39:36 »

Próbáld ki egy működő akksival, valószínűleg csodát fogsz látni. Smiley

A MAF másik kérdés, az is lehet bűnös, azt külön meg kell nézni.

AndyA

Fél éves FIAM akksi, gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben is vele, ennél működőbb nem lesz. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18502 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 14:44:13 »

Fél éves FIAM akksi, gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben is vele, ennél működőbb nem lesz. Smiley
Az induláskor sem eshet az akku fesz 10v alá.Ha mégis,akkor az aksival lehetnek gondok.
Ha meg garis még akkor vissza kell vinni,és terhelővillás ellenőrzés alá vetni!
A részleteket majd megbeszéljük kedden! Wink wave
Ja.És calciumos aksit vettél? Roll Eyes vagy sima ólom akku?
A mondiba calciumos kell!A gyári is az.És némi segédlet a töltéshez is: http://tctech.hu/auto/tuning/ujakku.htm
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 14:50:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18503 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 18:17:54 »

No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt. Viszont ha a légtömegmérőről a csatit lehúzom semmi sem változik a motor járásában, se hidegen, se melegen. Lehet hogy megvan a bűnös? Kedden megyek Alfhoz, megdiagoljuk a vasat, aztán majd kiderül.

Ahogy már írták, nem jó ez... asszem Alfnak van lakatfogója. Kéne mérni egy töltőáramot (ami bemegy az aksiba -(mínusz) ami kijön).
A 14,1V az engedi sejtetni, hogy az aksi nagy áramot vesz fel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18504 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:56:50 »

Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...Smiley
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.
Már vagy 1 éve hirdeti az ember ,én is néztem ,tavaly nyáron akkor 2650 volt az ára, már akkor soknak találtam,meg túlságosan fényezte az ember,+1 vasat sem akart engedni az árból.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18505 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 22:01:54 »

Ha eredetileg magyar akkor ennek valahol KJ..... KH.... körül kellene lennie.
Elvileg, nem biztos, a rendszámra nem lehet adni, lehet hogy valamiért frissebb,2-szer elhagyta stb.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18506 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 22:16:34 »

Sziasztok! Nem tudom hol kérdezzem  nemtudom
Ez reális összeg ezért az autóért? Elég makulátlannak tűnik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x-5166474

Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)

Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort  vigyor3
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 22:22:31 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18507 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 22:31:54 »

Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)

Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort  vigyor3
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
Vagy friss vezérmüszij csere :falbav:van ilyen hirdetes is
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18508 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 22:35:42 »

Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...Smiley
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.
Rendőr ismerős,szerepel -e Bm nyilvántartásba alvázszám alapján egyből ki derül hogy Mo-i vagy nem .
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18509 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 23:00:51 »

Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)

Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort  vigyor3
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
Tolató radar van nagyon nézed a hátulját lehet látni egyet nagyíts.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18510 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 23:13:42 »

Ha magyar üzembehelyezés, akkor  110 ezernél még lennie kell eredeti- hiteles- szervizkönyvnek is, hacsak az első gazdija  nem hagyta el valahol...és rendszám alapján Ford márkaszervizben általában adnak infot....hogy pld 2010.
márciusában már 110 222 km nél volt szervizben a verda.........és lehet hogy azóta 1 métert nem mentek vele sehova
Győr-Sopronban néhány Ford szervizet kell felcsörgetni és érdeklődni , hogy tudnak e valamit a szóban forgó gépről...

Ha nincs, akkor szerintem kintről hozott visszatekert,,,bedőlt CHF -es történet...2.6 M ...horror ár..szerintem ezért
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 23:31:30 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18511 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 00:11:39 »

Tolató radar van nagyon nézed a hátulját lehet látni egyet nagyíts.

Lehet... nem néztem annyira részletesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18512 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:33:26 »

Találtam egy ilyet hátha segít necces esetekben.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18513 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 10:56:42 »

Találtam egy ilyet hátha segít necces esetekben.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY

Ezt miért nem a benzines topicba írtad?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18514 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 15:29:46 »

Ezt miért nem a benzines topicba írtad?
Végül is oda is rakhattam volna de itt több haszna van egy ilyen ötletnek szerintem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18515 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 15:46:57 »

Végül is oda is rakhattam volna de itt több haszna van egy ilyen ötletnek szerintem.

Itt szerintem nemigen van. Mekkora nyomást tudsz kifejteni azzal a spray-vel? Amikor elkoszolódtak a PCS-im, 250 baron nemigen jött ki belőlük semmi...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18516 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 16:17:03 »

Itt szerintem nemigen van. Mekkora nyomást tudsz kifejteni azzal a spray-vel? Amikor elkoszolódtak a PCS-im, 250 baron nemigen jött ki belőlük semmi...

AndyA
Ja persze jogos, itt nyomás kellene de nagy! worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18517 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:05:08 »

Ahogy már írták, nem jó ez... asszem Alfnak van lakatfogója. Kéne mérni egy töltőáramot (ami bemegy az aksiba -(mínusz) ami kijön).
A 14,1V az engedi sejtetni, hogy az aksi nagy áramot vesz fel.

Nos voltam ALfnál, megnéztük a verdát és arra jutottunk hogy át kellene nézni a gumicsöveket, mert se a turbónyomás se a befecskendezési nyomás nem éri el a maxot, no meg egy szoftverfrissítés sem ártana a kicsikének. Az akku témában nem jutottunk előre, mert olyan szégyenlős volt a kicsike hogy nem nyitotta ki a száját, úgyhogy most zárszettet keresgélek.  falbav Már 27000.- jó magyar forintért találtam is!  rinya Szerintetek lehet valahol találni hozzá azt a műanyag vackot olcsón? Én nem találtam csak használtat ( Ebay-en 8000.- körül), de attól egy kicsit félek.
Válasz
Az élet nem habos torta Pelikán elvtárs!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18518 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:14:48 »

nekem 30 ért csinálták, + 5K a bevizsgálás

Ezt egyébként hol? Nekem egyébként a 2.2-es csúcsaira mondtak ennyit, nem tudom, a 2 literes olcsóbb lehet-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18519 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:24:44 »

Nos voltam ALfnál, megnéztük a verdát és arra jutottunk hogy át kellene nézni a gumicsöveket, mert se a turbónyomás se a befecskendezési nyomás nem éri el a maxot, no meg egy szoftverfrissítés sem ártana a kicsikének. Az akku témában nem jutottunk előre, mert olyan szégyenlős volt a kicsike hogy nem nyitotta ki a száját, úgyhogy most zárszettet keresgélek.  falbav Már 27000.- jó magyar forintért találtam is!  rinya Szerintetek lehet valahol találni hozzá azt a műanyag vackot olcsón? Én nem találtam csak használtat ( Ebay-en 8000.- körül), de attól egy kicsit félek.

Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18520 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:29:56 »

Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.

14V környékén volt, de az akksin ugye nem tudtuk megnézni.... Ha majd ki tudom nyitni az elejét átnézem a turbócsöveket, lehet az a bibis aztán majd meglátjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18521 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:36:50 »

14V környékén volt, de az akksin ugye nem tudtuk megnézni.... Ha majd ki tudom nyitni az elejét átnézem a turbócsöveket, lehet az a bibis aztán majd meglátjuk.

Az aksin is ekörül lesz. Akkor nem itt van a gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18522 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:44:41 »

Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.
pedig de.az új sw-nél módosítva van az alapjárat stabilitasa,és 750 a fordszám.most 800.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18523 Dátum: 2012.06.20 szerda, 09:46:43 »

Az aksin is ekörül lesz. Akkor nem itt van a gond.
nem.az akkun mérve 3-4 tizeddel több.de valóban nem a toltessel van a gond.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18524 Dátum: 2012.06.20 szerda, 10:07:41 »

nem.az akkun mérve 3-4 tizeddel több.de valóban nem a toltessel van a gond.

Az az ekörül... tehát nem 9 v 17V


pedig de.az új sw-nél módosítva van az alapjárat stabilitasa,és 750 a fordszám.most 800.

Az alapjárat nálam is stabil, és az hogy 750 v 800, ebből a szempontból hótt min1.
Szóval nem a régi sw okozza a problémákat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18525 Dátum: 2012.06.20 szerda, 11:49:09 »

Az az ekörül... tehát nem 9 v 17V


Az alapjárat nálam is stabil, és az hogy 750 v 800, ebből a szempontból hótt min1.
Szóval nem a régi sw okozza a problémákat.
mondod te!rosszul.amit én mondok,azt Vik mondja.
....de nem érdekel.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18526 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:17:49 »

mondod te!rosszul.amit én mondok,azt Vik mondja.

Pontosan mit mond? Hogy lehet olyan alapjárati ingadozás, amit a sw frissítés megold?

Válasz
....de nem érdekel.....

Ma nincs valami túl jó kedved! Bal kézzel hörpintetted fel a kávét?  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18527 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:22:39 »

Pontosan mit mond? Hogy lehet olyan alapjárati ingadozás, amit a sw frissítés megold?

Ma nincs valami túl jó kedved! Bal kézzel hörpintetted fel a kávét?  vigyor3

Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.  vigyor3  eplus2

Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.

Ilyen egyszerű a dolog.

(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18528 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:09:51 »

Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.  vigyor3  eplus2

Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.

Ilyen egyszerű a dolog.

(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)
eljen
1.
gyári diag feldugva azonnal kínálja a frissítést!
5vagy6 változás közt van az:
-alapjarati egyenetlen járást stabilizálja
-különböző sebesség tartományokban alapjárat stabilizálása.
-750es alapjárat.
-stb.

2.
a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.

3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18529 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:28:21 »

Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.  vigyor3  eplus2
(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)

Nem, nem értem. Ha nem sértésnek szánod, akkor nem így írod.

Válasz
Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.

Az első: nekem a gyári sw van az autóban (legalábbis tudomásom szerint, én nem tudok róla, hogy frissítettek volna, de majd megnézem).
Nálam jó az alapjárat. Tehát, tudja a régi sw is. Ha valakinél nem jó az alapjárat, ott eredendően nem sw probléma van, hanem hw, mondjuk rossz a csúcs, v ilyesmi.
A sw cserével nem oldódik meg a probléma, a csúcs továbbra is rossz lesz. Az lehet, hogy a megemelt fordulatot könnyebben tartja, de már a csúcs nem jó.
Persze ez megoldja a problémát egy időre. Ezért kérdeztem rá, hogy konkrétan mit mondott Vic. Teljesen feleslegesen szóltál bele, Alf beírta volna, amit most be is írt, és ennyi.
A második: senki sem tévedhetetlen. Jött már olyan tanács, ami rossz volt (nem az az alkatrész romlott el, amit gondoltak), és a korrekciómmal el lehetett kerülni egy felesleges alkatrészcserét. És igen, én kétségbe vontam a dolgot, majd ki is derült, hogy jól gondoltam. Ettől nem okoskodás az egész.
Mi csak egy kicsit értünk hozzá (nyilván Vic-re ez nem vonatkozik), gondolunk, javaslunk ezt-azt, egyik része bejön, a másik meg nem. Nem kell túl komolyan venni,
nem is várható el egy fórumon, hogy a tanács 100%-os legyen. Mondok egy konkrét esetet, olyat választottam, amiből szerintem nem lesz sértődés.
2 júzer panaszkodott, hogy nyikorog a műszerfal... jöttek sorban a tanácsok, mi nyikoroghat a műszerfalban, és hogy miként kell szétszedni.
Erre én elmondtam, nálam is ilyen volt, de nem a műszerfal nyikorog - még ha onnan is hallatszik - hanem a motorháztető zsanérja... meg is mondtam, mit kell megkenni.
Hát mindkettőjüknél ez volt... itt is lehetett volna mondani, mindenfélét.
Egy fórumon a több szem többet lát elvnek kell érvényesülnie. Ezt az elvet az teheti tönkre, ha kialakul egy szakmai féltékenység, és másokat nem engedünk érvényesülni (mint például most).
Nem érzem, hogy bármi rosszat is írtam volna. A sw csere nem egy csoda-dolog, ahogy a windóznál is csak ritkán oldja meg a problémákat (sokszor csinál még újakat is), itt sem tudja orvosolni a mechanikus problémákat. Max csak elrejteni. És asszem kultúráltam kérdeztem meg, hogy a Vic konkrétan ezt mondta? Alf hsz-éből ez nem volt egyértelmű, ezért kérdeztem rá. Persze, ha Vic azt mondja, nyilván elhisszük, főleg akkor, ha meg is oldódik a probléma.
Persze, a sw frissítés a legolcsóbb, ezzel kell kezdeni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18530 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:30:58 »

a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.

3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.


Mondhatni mindenfélét, de azok is tények, hogy egy csomó usernél a hiba fennállt sw frissítés után is.
Szóval a vége mégis csak csúccsere lett... vagyis az esetek egyik részében megoldja, a másikban meg nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18531 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:36:28 »

Nem, nem értem. Ha nem sértésnek szánod, akkor nem így írod.


Akkor mostmár sértően írom: ne okoskodj!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18532 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:42:52 »

Akkor mostmár sértően írom: ne okoskodj!

Te meg ne üsd az orrod olyasmibe, amihez nem értesz!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18533 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:51:03 »


Mondhatni mindenfélét, de azok is tények, hogy egy csomó usernél a hiba fennállt sw frissítés után is.
Szóval a vége mégis csak csúccsere lett... vagyis az esetek egyik részében megoldja, a másikban meg nem.
állította valaki az ellenkezőjét?
csak szimplán sw frissítés lett javasolva!
az is le lett írva,hogy miért.kb 5e ft.ha megoldja a problémát,örülni fog,hogy nem a csúcs cserenek állt neki!

te pedig kategorikusan kijelentetted,hogy az pedig nincs összefüggésben a dologgal.
én kérek elnézést!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18534 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:52:40 »

Te meg ne üsd az orrod olyasmibe, amihez nem értesz!
dezsavu... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18535 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:56:54 »

Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet! Smiley Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás! Smiley ). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!) Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18536 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:57:39 »

állította valaki az ellenkezőjét?
csak szimplán sw frissítés lett javasolva!
az is le lett írva,hogy miért.kb 5e ft.ha megoldja a problémát,örülni fog,hogy nem a csúcs cserenek állt neki!

te pedig kategorikusan kijelentetted,hogy az pedig nincs összefüggésben a dologgal.
én kérek elnézést!

Majd, amikor te határozottan állítottad, hogy márpedig ez valószínűleg így van, visszavonulót fújtam, és rákérdeztem.
Nem erőltettem tovább az én verzióm, hanem elfogadtam a tiéd. Ez csak nem baj...

Szerintem maradjunk ennyiben, ne folytassuk a floodot,  a lenti hsz-re már nem reagálok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18537 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:58:44 »

Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet! Smiley Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás! Smiley ). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!) Smiley

Hagyjad rájuk,itt mindig név viták vannak Smiley
Amúgy a porlasztós balhé szerintem nem állna meg 150ezerből... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18538 Dátum: 2012.06.20 szerda, 14:02:22 »


Uram, Önnek van igaza!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18539 Dátum: 2012.06.20 szerda, 14:05:33 »

Uram, Önnek van igaza!

...  vigyor3 mindig csak ugracc...
...mondanám, hogy megiszok  pias egy sört az egészségedre, de ahhoz túlontúl nappal van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18540 Dátum: 2012.06.20 szerda, 14:47:19 »

dezsavu... eplus2
az egy énekesnő  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18541 Dátum: 2012.06.20 szerda, 15:41:37 »

...  vigyor3 mindig csak ugracc...
...mondanám, hogy megiszok  pias egy sört az egészségedre, de ahhoz túlontúl nappal van.

Kedves Angel!

Az én egészségemre nem inna meg egy sört? Vagy esetleg ennyire megbántottam? Higgye el, a szándékom nem az volt.

Ha mégis úgy érzi, akkor kérem fogadja bocsánat kérésemet.

Tisztelettel,

Balogh Tomi
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18542 Dátum: 2012.06.20 szerda, 16:33:29 »

Kedves Angel!
Az én egészségemre nem inna meg egy sört? Vagy esetleg ennyire megbántottam? Higgye el, a szándékom nem az volt.
Ha mégis úgy érzi, akkor kérem fogadja bocsánat kérésemet.
Tisztelettel,
Balogh Tomi

Hohó... egy ilyen tiszteletteljes kérésnek nem tudok ellenállni!  vigyor3 Ma este 2 sört fogok meginni!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18543 Dátum: 2012.06.20 szerda, 16:35:41 »

Hohó... egy ilyen tiszteletteljes kérésnek nem tudok ellenállni!  vigyor3 Ma este 2 sört fogok meginni!

Köszönöm kedvességét...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18544 Dátum: 2012.06.20 szerda, 17:24:33 »

Ervinnek hála, fenn van az új turbó, ki lett szedve a katalizátor és a teljes EGR rendszer. Most zsír a gép worship taps
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18545 Dátum: 2012.06.20 szerda, 17:31:20 »

Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet! Smiley Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás! Smiley ). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!) Smiley
Amit az utolsó mondatban írtál azt felejtsd el mert negatív.Ha a csúcs kezd rossz lenni tud az galibát okozni rendesen és többeknek másfélét.Járj utána nagyon gyorsan és mielőbb old meg mégha sokba is kerül mielőtt a motort is kikezdi a rossz csúcs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18546 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:01:37 »

Ez mikori SW?
Mármint milyen dátum előtt nem ilyen?

eljen
1.
gyári diag feldugva azonnal kínálja a frissítést!
5vagy6 változás közt van az:
-alapjarati egyenetlen járást stabilizálja
-különböző sebesség tartományokban alapjárat stabilizálása.
-750es alapjárat.
-stb.

2.
a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.

3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18547 Dátum: 2012.06.20 szerda, 19:06:58 »

Van egy használaton kívüli EGR dugóm. Ha kell valakinek, akkor szívesen odaadom. Enyémbe már nem kell.
Naplózva
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #18548 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:22:38 »

Uraim, tegnap ellőtt jártam Ervin Mesternél, kis küszködés után leszedte a turbót és rendbe rakta, és ha már ott jártam berakott egy szép vascsövet a katalizátor helyére!Jobban gyorsul remélem egy kicsit jobban is fogyaszt majd,de ami lényeg a turbó él!6 órán keresztül szerelt megállás nélkül,ezer köszönet!!! worship worship worship
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18549 Dátum: 2012.06.20 szerda, 22:53:08 »

Uraim, tegnap ellőtt jártam Ervin Mesternél, kis küszködés után leszedte a turbót és rendbe rakta, és ha már ott jártam berakott egy szép vascsövet a katalizátor helyére!Jobban gyorsul remélem egy kicsit jobban is fogyaszt majd,de ami lényeg a turbó él!6 órán keresztül szerelt megállás nélkül,ezer köszönet!!! worship worship worship

Akkor te vitted el a nekem legyártott iktatót  laugh
Naplózva
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.