Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:41:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
629
630
631
632
633
634
635
[
636
]
637
638
639
640
641
642
643
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645866 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31750 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 21:34:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.28 hétfő, 21:26:55
Pesten Vik....ő ért hozzá.
Neki elérhetősége? Már ha publikus, bár gondolom. Öszinte leszek nekem ez előtt csak olyan autóim voltak amik jó ha berregtek és mentek 100 al. Nekem ez egy kicsit nehezebb így, hogy mire figyeljek, hogy kellene menjen, milyen hangja kellene, hogy legyen stb. Mezőgazdasági gépeket, és erőgépeket javítok ugyan, de ha ennek is olyan hangja lenne mint azoknak régen rossz lenne.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31751 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 21:37:53 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.28 hétfő, 21:34:32
Neki elérhetősége? Már ha publikus, bár gondolom. Öszinte leszek nekem ez előtt csak olyan autóim voltak amik jó ha berregtek és mentek 100 al. Nekem ez egy kicsit nehezebb így, hogy mire figyeljek, hogy kellene menjen, milyen hangja kellene, hogy legyen stb. Mezőgazdasági gépeket, és erőgépeket javítok ugyan, de ha ennek is olyan hangja lenne mint azoknak régen rossz lenne.
Elküldöm privátban a számát.
Ez is gázolajjal megy.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31752 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 21:43:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.28 hétfő, 21:37:53
Elküldöm privátban a számát.
Ez is gázolajjal megy.....
Na igen kb. egyi eggyezik bennük, de az olyan finom szerkezet, hogyha a mikronok mellé egy lapát földet dobok még szebben duruzsol a gép. És a zsír sűrűségével vetekedő olajat imádja csak igazán.
Naplózva
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31753 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 21:43:54 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.28 hétfő, 21:43:21
Na igen kb. egyi eggyezik bennük, de az olyan finom szerkezet, hogyha a mikronok mellé egy lapát földet dobok még szebben duruzsol a gép. És a zsír sűrűségével vetekedő olajat imádja csak igazán.
Ja és köyzönöm a számot!!!!
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31754 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 22:23:55 »
Sziasztok. Sikeresen hazaertem Angliabol turbo nelkul (1850km). a kocsival max 2500-as fordulaton jottem.egy ket elozesnel kellett jobban porgetnem. A Nemeteknel 24 fok volt, ott mar a vizem is ment neha felfele. Az autoba mar egy petpalack sem fert volna be, annyira tele volt. Meg persze egy 460 literes tetobox is segitette a legellenalast. Ma itthon elkezdtuk pisztergalni. Nem fullentek 5 kulonbozo autoszerelo latta. Diag nem dobott uzit. Aztan az egyik szaki megallapitotta, hogy a vakum csonek lehet baja. Aztan megtalaltam a turbo melletti csovet, hogy eleg lazan volt a helyen. Kiiktattam a pipat belole, es kicsereltem egy szukebbre. Az auto erosebb mint valaha volt nalam. A fogyasztasom is kb gy literrel kevesebb. Nevetseges, hogy ennyi ideig tartott ez az egesz. Azt viszont eszleltem, hogy 3 ezer fole porgetve neha kivillan a villogo malacfarok. Az auto utana is megy mint a golyo, nem all le, nincs veszuzem. Ujrainditva a hiba eltunik. Wikin olvasgatva azt talaltam, hogy valszeg kormos a turbo rendszer... Ezt hogy orvosolhatom?
Bocsi amugy a regenyert....
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31755 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 23:57:35 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.28 hétfő, 21:22:12
Ma cseréltem a go szűrőt mert már nem hiszem el a korábban szerelő emberemnek, hogy megtörtént etért így láttam biztosnak, valamint lassan a 10000 periódus jön.
Feltöltötted gázolajjal a cserénél? Nem ereszt sehol? "Malacfarok" lehet levegősödés miatt is, főleg, ha ennyire átmeneti jelenség
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31756 Dátum:
2014.04.29 kedd, 06:11:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.28 hétfő, 23:57:35
Feltöltötted gázolajjal a cserénél? Nem ereszt sehol? "Malacfarok" lehet levegősödés miatt is, főleg, ha ennyire átmeneti jelenség
Szia feltöltöttem természetesen. Ma reggel indítottam, és hidegen az alapjárat maradt a régi kicsiz zihálós mintha meg lenne fázva, de kis melegedés után megszűnik, viszont már a motor hibajelző sem világított most reggelre. Ezt nem nagyon értem.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31757 Dátum:
2014.04.29 kedd, 06:24:18 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.29 kedd, 06:11:44
Szia feltöltöttem természetesen. Ma reggel indítottam, és hidegen az alapjárat maradt a régi kicsiz zihálós mintha meg lenne fázva, de kis melegedés után megszűnik, viszont már a motor hibajelző sem világított most reggelre. Ezt nem nagyon értem.
töltésed jó?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31758 Dátum:
2014.04.29 kedd, 07:19:33 »
Idézetet írta: Jani001 - 2014.04.28 hétfő, 17:29:56
Köszi a választ!
A gyertyákat 1 éve cseréltem ki, akkor kitisztíttattam az EGR-t ,a szívósort, és le is dugóztuk a szelepet, de a hibajelző állandóan kigyulladt, hiába töröltük a hibát, úgyhogy kidobtam a dugót. A dízel az füstöl.Ha a töltés lenne rossz akkor jelezné a gép, de semmilyen hibát nem találtunk a hibaolvasóval.
Ha segítséget kérsz, majd utána tanácsot kapsz, ne legyél kioktató, pláne akkor, ha nem értesz valmihez. A töltésjelző csak akkor világít, ha a feszültség jelentősen csökken. A haldokló generátor viszont feszültségingadozást és túlfeeszültséget is tud produkálni, ami jellemzően megzavarja a vezérlőelektronikát. Ezért kérdezte madar89, hogy jó e a töltésed
Ja, és a jó dízel nem füstöl, maximum egy egész kicsit, ha intenzíven gyorsítasz.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 07:21:34 írta siky
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31759 Dátum:
2014.04.29 kedd, 08:22:45 »
Idézetet írta: mobster - 2014.04.28 hétfő, 22:23:55
Sziasztok. Sikeresen hazaertem Angliabol turbo nelkul (1850km). a kocsival max 2500-as fordulaton jottem.egy ket elozesnel kellett jobban porgetnem. A Nemeteknel 24 fok volt, ott mar a vizem is ment neha felfele. Az autoba mar egy petpalack sem fert volna be, annyira tele volt. Meg persze egy 460 literes tetobox is segitette a legellenalast. Ma itthon elkezdtuk pisztergalni. Nem fullentek 5 kulonbozo autoszerelo latta. Diag nem dobott uzit. Aztan az egyik szaki megallapitotta, hogy a vakum csonek lehet baja. Aztan megtalaltam a turbo melletti csovet, hogy eleg lazan volt a helyen. Kiiktattam a pipat belole, es kicsereltem egy szukebbre. Az auto erosebb mint valaha volt nalam. A fogyasztasom is kb gy literrel kevesebb. Nevetseges, hogy ennyi ideig tartott ez az egesz. Azt viszont eszleltem, hogy 3 ezer fole porgetve neha kivillan a villogo malacfarok. Az auto utana is megy mint a golyo, nem all le, nincs veszuzem. Ujrainditva a hiba eltunik. Wikin olvasgatva azt talaltam, hogy valszeg kormos a turbo rendszer... Ezt hogy orvosolhatom?
Bocsi amugy a regenyert....
Ervinhez vidd el kitakarításra!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31760 Dátum:
2014.04.29 kedd, 09:00:14 »
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.
Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt
A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.
Várom segítségeteket!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31761 Dátum:
2014.04.29 kedd, 09:01:44 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 09:00:14
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.
Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt
A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.
Várom segítségeteket!
vidd vissza nekik hgy csinálják meg!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31762 Dátum:
2014.04.29 kedd, 09:28:35 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 09:00:14
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.
Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt
A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.
Várom segítségeteket!
A turbónyomás max 1.5 bar lehet, nem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31763 Dátum:
2014.04.29 kedd, 09:36:01 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.29 kedd, 09:28:35
A turbónyomás max 1.5 bar lehet, nem?
De igen.
Neki szerintem csak 1 bar.....mérésnél alapból 1 bar a légköri nyomás +1 bar a turbó. Ha tényleg 2 lenne nem érezné erőtlennek az autót.
Az viszont érdekes, hogy milyen szervízbe volt, hogy ezt nem tudják?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31764 Dátum:
2014.04.29 kedd, 10:21:16 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 09:00:14
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Nekem van egy 2003 augusztusi Mondeom 2,0 TDCI, 115LE.
A következő történt velem.
Mentem az autóval városban 40-50km/h sebességgel és egyik pillanatról a másikra hangos kopogó zaj jött a motorból és nagy füst mögöttem.
Azonnal leállítottam az autót. Ezek után még egyszer elindítottam de a kopogó hang megvolt ezért nem kísérleteztem tovább vele.
Elvitettem szervizbe. A szervizbe megállapították hogy a porlasztok tönkrementek és javítani kell a magasnyomású szivattyút is.
Megjavították a szivattyút és porlasztókat, visszaépítették az autóba.
Ezek után a következő problémák jelentkeztek:
-napi első indításkor hosszan kell indíttozni mire elindul
-alacsony fordulaton nagyon füstöl
-erőtlen lett az autó
-sokat is fogyaszt
A porlasztókat felprogramozták.
Ellenőrizték a turbócsöveket.
A turbónyomást műszeren nézték 2bar volt.
Az EGR szelep ledugózva.
Várom segítségeteket!
Vidd vissza nekik és addig üsd őket, amíg meg nem csinálják normálisan.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31765 Dátum:
2014.04.29 kedd, 13:32:53 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.28 hétfő, 21:25:36
Igazság szerint át szeretném nézetni egy valóban hozzáértő személlyel, és a turbó is biztosan rászolgált egy pucolásra, de Én annak ár nem akarok nekiállni mert nem merek. Pest környékén van valaki akit ajánlani tudok?
A turbo ekektronika hibaja miatt is lehet veszuzem. Ami az elkormolodott akado turbotol hibasodik meg. Akaszd le ageo karját es nezd meg mozog e.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 13:42:12 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jani001
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31766 Dátum:
2014.04.29 kedd, 13:55:08 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.29 kedd, 07:19:33
Ha segítséget kérsz, majd utána tanácsot kapsz, ne legyél kioktató, pláne akkor, ha nem értesz valmihez. A töltésjelző csak akkor világít, ha a feszültség jelentősen csökken. A haldokló generátor viszont feszültségingadozást és túlfeeszültséget is tud produkálni, ami jellemzően megzavarja a vezérlőelektronikát. Ezért kérdezte madar89, hogy jó e a töltésed
Ja, és a jó dízel nem füstöl, maximum egy egész kicsit, ha intenzíven gyorsítasz.
Nem akartam senkit kioktatni,csak meg jegyzetem, hogy egy diesel az füstöl. Ha megsértettem valakit akkor elnézést kérek.
Egyébként a generátornak nincs baja, megmérettem egy szerelővel, úgyhogy a porlasztók lesznek a hibásak.
Naplózva
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31767 Dátum:
2014.04.29 kedd, 13:59:56 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.04.29 kedd, 06:24:18
töltésed jó?
Nem tudom, de meg fogom mérni minnél előbb.
Naplózva
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31768 Dátum:
2014.04.29 kedd, 14:27:01 »
Ma megjött a diagom, és megnéztem P0251, és P1000. Az utóbbi ha jól néztem utánna nem hiba, remélem jól tudom. Holnap elviszem és kipoharaztatom, hátha megtudok valamit, valamint a töltésemet is megnéztem az alapjárat miatt, és az ok. Azt vettem észre, hogy a mallacfarok 3 sebességi fokozat után jönn elő erős gyorsításkor, alatta lévő fokozatokban nem. A fenti hibakód alatt lehet pcsúcs, szivattyú, és a szelep is igaz? Ezeken kívül még milyen hibát takarhat a fent írt kód?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31769 Dátum:
2014.04.29 kedd, 14:30:41 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.29 kedd, 14:27:01
Ma megjött a diagom, és megnéztem P0251, és P1000. Az utóbbi ha jól néztem utánna nem hiba, remélem jól tudom. Holnap elviszem és kipoharaztatom, hátha megtudok valamit, valamint a töltésemet is megnéztem az alapjárat miatt, és az ok. Azt vettem észre, hogy a mallacfarok 3 sebességi fokozat után jönn elő erős gyorsításkor, alatta lévő fokozatokban nem. A fenti hibakód alatt lehet pcsúcs, szivattyú, és a szelep is igaz? Ezeken kívül még milyen hibát takarhat a fent írt kód?
Magasabb fokozatban csinálja a túltöltést, azért jön elő ott a gond, mert ott a legnagyobb a nyomás.
Sanszos ez a pcsúcs hiba.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31770 Dátum:
2014.04.29 kedd, 14:36:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.29 kedd, 14:30:41
Magasabb fokozatban csinálja a túltöltést, azért jön elő ott a gond, mert ott a legnagyobb a nyomás.
Sanszos ez a pcsúcs hiba.
Pedig kezdtem bizakodni, hátha megúszom. Abban az esetben, ha nem találok fémreszeléket a régi go szűrőben, és tegyük fel a szivattyúm, és a szelep is ok akkor elég csak a csúcsokat felújítani? Mekkorák ezek a fém reszelékek, mert Én kerestem nagyítóval, mágnessel, de semmit nem találtam a tartalmában.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31771 Dátum:
2014.04.29 kedd, 14:37:54 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.29 kedd, 14:36:39
Pedig kezdtem bizakodni, hátha megúszom. Abban az esetben, ha nem találok fémreszeléket a régi go szűrőben, és tegyük fel a szivattyúm, és a szelep is ok akkor elég csak a csúcsokat felújítani? Mekkorák ezek a fém reszelékek, mert Én kerestem nagyítóval, mágnessel, de semmit nem találtam a tartalmában.
Bár p0251 kódnak Relhist a nagy speicalistája, és ő első körben sosem a pcsúcsot szokta mondani...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31772 Dátum:
2014.04.29 kedd, 14:42:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.29 kedd, 14:37:54
Bár p0251 kódnak Relhist a nagy speicalistája, és ő első körben sosem a pcsúcsot szokta mondani...
Hááát. Bizakodni még lehet, de úgyis kiderül mia baja, és változtatni nem tudok rajta sajnos az biztos. Legalább a rángatást, és a füstölést abbahagyta ez is valami.
Naplózva
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31773 Dátum:
2014.04.29 kedd, 15:08:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.29 kedd, 09:36:01
De igen.
Neki szerintem csak 1 bar.....mérésnél alapból 1 bar a légköri nyomás +1 bar a turbó. Ha tényleg 2 lenne nem érezné erőtlennek az autót.
Az viszont érdekes, hogy milyen szervízbe volt, hogy ezt nem tudják?
Szia!
Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.
Várom válaszodat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31774 Dátum:
2014.04.29 kedd, 16:10:31 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 15:08:12
Szia!
Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.
Várom válaszodat.
Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31775 Dátum:
2014.04.29 kedd, 16:19:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.29 kedd, 16:10:31
Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.
Köszönöm!
Naplózva
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31776 Dátum:
2014.04.29 kedd, 17:12:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.29 kedd, 16:10:31
Ki kell matekozni.....a műszerről leolvasott érték -1 bar= turbónyomás.
Ami nálad ebben az esetben 1 bar.....padlógázas gyorsításnál 1.5 barnak kell lenni.
Szia!
Szerinted mi lehet a hiba?
A műszer hol méri a turbónyomást?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31777 Dátum:
2014.04.29 kedd, 17:22:09 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 17:12:14
Szia!
Szerinted mi lehet a hiba?
A műszer hol méri a turbónyomást?
A műszer a MAP szenzor értékeit látja.
Hiba lehet sokmindennel....kár találgatni. Én is csak azt tudom mondani, mint a többiek....vidd vissza és csinálják meg rendesen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31778 Dátum:
2014.04.29 kedd, 20:00:15 »
Úgy néz ki majdnem minden gond megoldódott. Turbo puccantás megvolt, az autó húz, mint az állat, nem tilt, nem füstöl, látszólag semmi baj. Porlasztókat is jónak mondja.
2 dolog maradt(talán összefügg)
Iszonyat gyorsan esik a fordulatszám, és ha rá van dugva a diag, leállítom a kocsit, és a rail nyomás néhány másodperc alatt leesik 4-6 bárra.
5let?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31779 Dátum:
2014.04.29 kedd, 20:01:19 »
Idézetet írta: bencelacus - 2014.04.29 kedd, 15:08:12
Szia!
Ezek alapján akkor most mennyit kellet volna mutatnia a műszernek.
Alapból mutatta a légköri nyomást terheléskor meg a 2 bar-t.
Várom válaszodat.
alap 1 bar terheléskor max 2,5 bar a műszer szerint
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31780 Dátum:
2014.04.29 kedd, 20:18:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.29 kedd, 20:00:15
Úgy néz ki majdnem minden gond megoldódott. Turbo puccantás megvolt, az autó húz, mint az állat, nem tilt, nem füstöl, látszólag semmi baj. Porlasztókat is jónak mondja.
2 dolog maradt(talán összefügg)
Iszonyat gyorsan esik a fordulatszám, és ha rá van dugva a diag, leállítom a kocsit, és a rail nyomás néhány másodperc alatt leesik 4-6 bárra.
5let?
Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?
Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31781 Dátum:
2014.04.29 kedd, 20:24:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 20:18:31
Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?
Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.
a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.
Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31782 Dátum:
2014.04.29 kedd, 20:56:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.29 kedd, 20:24:43
a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.
Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám
Nem számít, hogy a diag mikor szakítja a kapcsolatot. Gyújtás levétel után a PCM nem tud plauzibilis adatot kiküldeni.
Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31783 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:18:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 20:56:22
Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?
Ezt a ford számra érted?
Létezhet, hogy ennyivel könnyebb lenne? Akkor a símából is valami *** lehet benne, nem?
szétszedés nélkül sehol sem lehet belátni?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 21:29:16 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31784 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:42:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 20:56:22
Nem számít, hogy a diag mikor szakítja a kapcsolatot. Gyújtás levétel után a PCM nem tud plauzibilis adatot kiküldeni.
Lehet neked már kicserélték a kettős tömegűt simára?
Nekem az egytömegűvel is ugyanúgy esik a fordulat, mint annó a kettőstömegűvel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31785 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:44:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.29 kedd, 21:42:06
Nekem az egytömegűvel is ugyanúgy esik a fordulat, mint annó a kettőstömegűvel.
Csak egy ötlet volt........az elmondottak alapján.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31786 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:45:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.29 kedd, 21:18:58
Ezt a ford számra érted?
Létezhet, hogy ennyivel könnyebb lenne? Akkor a símából is valami *** lehet benne, nem?
szétszedés nélkül sehol sem lehet belátni?
Lehet szoros valami, valahol......segédberendezések jók, hajtásuknál minden jó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31787 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:54:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 20:18:31
Amikor leállítod az autót és rá van dugva a diag.......akkor az történik, hogy amikor leveszed a gyújtást megszűnik a motorvezérlő tápellátása is (persze nem mind, de ez most nem érdekes) és akkor milyen módon tudnád te kikérdezni? Sehogy. Amit látsz az a pár bar nem mérvadó. Egy ilyen rendszerben és az ezt mérő nyomásszenzorok értékei úgymond 100 bar alatt "nem érték".
Mellesleg, ha leáll a motor és vele együtt HPP, akkor mitől maradna nagy nyomás a rail-ben?
Mondjuk én nem értem, hogy mi az az iszonyat gyorsan esik a fordulat...... Mitől kéne nem esnie ha nem nyomod a gázt.
Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?
gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?
Az üzemanyag szenzor értékekről, p0251-ről (ígérem, többször nem posztolom be)
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over 40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and 10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel injection pump being defective.
–------
Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31788 Dátum:
2014.04.29 kedd, 21:59:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.29 kedd, 20:24:43
a hosszú részre nem tudok válaszolni, nagy részét nem is értem
A diag még vagy 10 mp-ig nem szakítja meg a kapcsolatot, addig írja ezt.
Az iszonyat gyors esés, annyit tesz pl, hogy nem lehet rendesen váltani, mert ahogy kinyomom a kuplungot, még be sem teszem a következő sebességbe, már 1000 alá esik. 2500-ról 1000 alá fél mp-en belül, szerintem nagyon gyors. Ha túráztatom a motort olyan érzésem van, mint ha egy sportmotor gázkarját húznám
Valamelyik szenzor hibás lehet az üzemanyag nyomás vezérlésben. Ha nem jól határozza meg az ecu az aktuális üzemállapotot, hibás lesz az elvárt rail nyomasérték is.
A delphi common rail manualban benne van, hogy mi szól bele.
Lehet sima imv hiba is.
Esetleg chip tuning ?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31789 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:02:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.29 kedd, 21:54:34
Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn?
gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem?
Az üzemanyag szenzor értékekről, p0251-ről (ígérem, többször nem posztolom be)
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over 40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and 10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel injection pump being defective.
–------
Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.
"Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn? wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem? help"
Te indítás előtt nem rakod gyújtásra?
A motor leállítása utáni (gyújtás levétel) állapotról volt szó.
Nekem miért másolgatsz be dolgokat?
Hidd el (én nem csak a kimásolgatásból mondom, amit írok) egy ilyen nyomásmérő szenzornál, ami több száz és 1000 bar felett mér......annál nem érték a 4-10 bar.
Mi állítaná elő álló motornál a 4-10 bar-t? Ebben nincs kisnyomású szivattyú sem. De akkor sem vehető komoly értéknek 4-10 bar egy 1600 bar-os skálán. Örülnénk ha csak ennyi lenne a pontatlansága, de sajnos több így az a 4-10 bar, amit te látsz egy ELM-el nem plauzibilis.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31790 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:14:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 22:02:58
"Megszűnik a tápellátás a motorvezérlőn? wow1 gondolom utána meg kurblival kell indítani, nem? help"
Te indítás előtt nem rakod gyújtásra?
A motor leállítása utáni (gyújtás levétel) állapotról volt szó.
Nekem miért másolgatsz be dolgokat?
Hidd el (én nem csak a kimásolgatásból mondom, amit írok) egy ilyen nyomásmérő szenzornál, ami több száz és 1000 bar felett mér......annál nem érték a 4-10 bar.
Mi állítaná elő álló motornál a 4-10 bar-t? Ebben nincs kisnyomású szivattyú sem. De akkor sem vehető komoly értéknek 4-10 bar egy 1600 bar-os skálán. Örülnénk ha csak ennyi lenne a pontatlansága, de sajnos több így az a 4-10 bar, amit te látsz egy ELM-el nem plauzibilis.
Miért másolgatok dolgokat? Hogy megjelenjen az általad írottak mellett a Ford technical bulleti-ben elérhető infó is.
Nektek ezeket nem szükséges olvasnotok?
Amúgy nem (csak) neked másolgatom ide a dolgokat. Ha nem érdekel, ne olvasd el.
Én nem tudom, hogy komolyan vehető-e a 4-10bar, azt látom, hogy a Ford egy hibakeresési eljárásban azt írja, hogy a rail nyomás szenzor kiolvasott értékének 4-10bar között kell lennie álló motornál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31791 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:19:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.29 kedd, 22:14:47
Miért másolgatok dolgokat? Hogy megjelenjen az általad írottak mellett a Ford technical bulleti-ben elérhető infó is.
Nektek ezeket nem szükséges olvasnotok?
Amúgy nem (csak) neked másolgatom ide a dolgokat. Ha nem érdekel, ne olvasd el.
Én nem tudom, hogy komolyan vehető-e a 4-10bar, azt látom, hogy a Ford egy hibakeresési eljárásban azt írja, hogy a rail nyomás szenzor kiolvasott értékének 4-10bar között kell lennie álló motornál.
Én meg megmérem a feszültséget a jelvezetéken. Diag sem kell hozzá, csak egy multiméter és fél perc.
A feszültség érték nem csal!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31792 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:28:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 22:19:15
Én meg megmérem a feszültséget a jelvezetéken. Diag sem kell hozzá, csak egy multiméter és fél perc.
A feszültség érték nem csal!
ecu tápellátásról volt szó, nem? mennyire mérvadó a jelvezeték?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31793 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:31:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.29 kedd, 22:28:46
ecu tápellátásról volt szó, nem? mennyire mérvadó a jelvezeték?
Én értem miről beszélek, te kevered. Már nem az ECU tápellátásáról van szó, mert az a gyújtás levétele után megszűnik, a működési áramkörökben.
Az 4-10 bar valódiságáról van már szó, a nyomás szenzor feszültség jeleiből.
A nyomásszenzor jelvezeték feszültsége mennyire mérvadó? A legjobban!
Az összes diag már egy olyan értéket -jelet- ad ki, amit azzá formált a vezérlő. Ebbe beleszólhat csatlakozó kontakt, vezeték hiba....de még az ECU test és tápellátásának hibája is. Ezeket mind kizárva 3 mérésből kiderül, hogy mi újság a rail-ben.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 22:33:45 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31794 Dátum:
2014.04.29 kedd, 22:48:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 22:31:19
Én értem miről beszélek, te kevered. Már nem az ECU tápellátásáról van szó, mert az a gyújtás levétele után megszűnik, a működési áramkörökben.
Az 4-10 bar valódiságáról van már szó, a nyomás szenzor feszültség jeleiből.
A nyomásszenzor jelvezeték feszültsége mennyire mérvadó? A legjobban!
Az összes diag már egy olyan értéket -jelet- ad ki, amit azzá formált a vezérlő. Ebbe beleszólhat csatlakozó kontakt, vezeték hiba....de még az ECU test és tápellátásának hibája is. Ezeket mind kizárva 3 mérésből kiderül, hogy mi újság a rail-ben.
nincs itt semmi keveredés, csak két thread (vita, szál, stb) egy hozzászólásban.
Két állítást fogalmaztál meg:
1) leállításkor megszűnik az ECU tápellátása
2) a 4-10bar nyomásérték nem mérvadó, mert nagyobb a szenzor hibája.
közös posztban válaszoltam rájuk, ebből lett általad a rail szenzor jelvezeték feszültsége.
Nagyon kíváncsi vagyok az általad mért multiméter értékekre, kondíciókra és alkalmazott mérési pontokra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31795 Dátum:
2014.04.30 szerda, 05:18:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.29 kedd, 21:45:01
Lehet szoros valami, valahol......segédberendezések jók, hajtásuknál minden jó?
Hát ezt még nem néztem. Az az igazság, hogy mindenképpen le akarom venni a hosszbordás szíjat, mert kicsit mintha zajos lenne a környék, de még nem láttam át a helyzetet, hogy mit kell lelazítani, hogy le tudjam venni. Átnézem azt is, köszi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31796 Dátum:
2014.04.30 szerda, 05:22:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.29 kedd, 21:54:34
Ebben ugye ott van, hogy álló motornál 4-10bar a nyomás.
Akkor ez nekem jó. Alapjáraton 250-et ír, ez is jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31797 Dátum:
2014.04.30 szerda, 05:27:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.29 kedd, 21:59:52
Valamelyik szenzor hibás lehet az üzemanyag nyomás vezérlésben. Ha nem jól határozza meg az ecu az aktuális üzemállapotot, hibás lesz az elvárt rail nyomasérték is.
A delphi common rail manualban benne van, hogy mi szól bele.
Lehet sima imv hiba is.
Esetleg chip tuning ?
Talán Alf említette a chip-et, sajnos ezt nem tudom volt-e, én nemrég vettem, beszéltem Vik-el, de csak május végén lesz valami.
Azt sem tudom, mennyire kéne mennie a kocsinak. a 90 le-s mk2 után ez nagyon más. 6,-ban 160-nál, ha odalépek neki, még megtámaszt az üléstámla rendesen.
De, hogy ez csjp miatt van, vagy ennyire erős, nem tudom.
Köszi, megnézem ezt is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31798 Dátum:
2014.04.30 szerda, 12:53:27 »
Sziasztok!
Turbót mivel és hogyan szoktatok vagy javasolt tisztítani. Enyémre is ráfér szerintem és a hétvégén lenne időm bőven kitakarítani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31799 Dátum:
2014.04.30 szerda, 12:54:33 »
Cif és fogkefe.......
(vicc volt)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
629
630
631
632
633
634
635
[
636
]
637
638
639
640
641
642
643
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ