Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:24:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
632
633
634
635
636
637
638
[
639
]
640
641
642
643
644
645
646
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667983 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31900 Dátum:
2014.05.07 szerda, 14:09:19 »
a szívósor és az egr között van egy tömítés. Lenne kedves valaki hozzá cikkszámot írni, mert nem találom a neten sehol.
Köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31901 Dátum:
2014.05.07 szerda, 15:01:07 »
Idézetet írta: ماشین پنبه پاک کنی - 2014.05.07 szerda, 14:09:19
a szívósor és az egr között van egy tömítés. Lenne kedves valaki hozzá cikkszámot írni, mert nem találom a neten sehol.
Köszi!
Gyári finis: 1151953 vagy 1316713
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11852&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31902 Dátum:
2014.05.07 szerda, 16:24:51 »
Sziasztok,
Az alábbi gondom támadt:
Néha, (teljesen random) váltásnál, vagy csak gurulásnál nem esik vissza az alapjárat. Megragad 1600 körül és nagyon lassan esik vissza. Máskor teljesen normális.
Ha amikor nem esik vissza, üresben felengedem, majd benyomom megint a kuplungot, akkor szépen visszaáll 750-re.
Tud valaki esetleg segíteni, hogy mi lehet a gond? Ezt okozhatja a kuplungnál levő kapcsoló hülyéskedése?
Köszönöm
Üdv: Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31903 Dátum:
2014.05.07 szerda, 16:54:23 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.05.07 szerda, 16:24:51
Sziasztok,
Az alábbi gondom támadt:
Néha, (teljesen random) váltásnál, vagy csak gurulásnál nem esik vissza az alapjárat. Megragad 1600 körül és nagyon lassan esik vissza. Máskor teljesen normális.
Ha amikor nem esik vissza, üresben felengedem, majd benyomom megint a kuplungot, akkor szépen visszaáll 750-re.
Tud valaki esetleg segíteni, hogy mi lehet a gond? Ezt okozhatja a kuplungnál levő kapcsoló hülyéskedése?
Köszönöm
Üdv: Miki
nézd meg a töltésedet!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31904 Dátum:
2014.05.07 szerda, 17:31:26 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.07 szerda, 16:54:23
nézd meg a töltésedet!
Szia,
Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.
Ez jó?
Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31905 Dátum:
2014.05.07 szerda, 17:40:08 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.05.07 szerda, 17:31:26
Szia,
Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.
Ez jó?
Miki
ez jó akkor nem az lesz a gond!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31906 Dátum:
2014.05.07 szerda, 18:42:54 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.07 szerda, 17:40:08
ez jó akkor nem az lesz a gond!
Köszönöm.
Na akkor legalább az ok
A kuplung kapcsolóval messze járok az igazságtól? Esetleg egyéb ötlet?
Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31907 Dátum:
2014.05.07 szerda, 18:54:16 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.05.07 szerda, 18:42:54
Köszönöm.
Na akkor legalább az ok
A kuplung kapcsolóval messze járok az igazságtól? Esetleg egyéb ötlet?
Miki
Tempomatod van?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31908 Dátum:
2014.05.07 szerda, 19:01:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.07 szerda, 18:54:16
Tempomatod van?
Egy szál se
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31909 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:04:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.07 szerda, 15:01:07
Gyári finis: 1151953 vagy 1316713
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11852&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
thx!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31910 Dátum:
2014.05.07 szerda, 22:21:59 »
2002 2.0 TDCI 130Le
olyan mintha nem épülne fel a turbó nyomás
füst nincs a fogyasztás a megszokott a malacfarok villog
kopogás szenzort írja és nem engedi törölni a hibát
mi lehet probléma?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31911 Dátum:
2014.05.07 szerda, 22:43:30 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.07 szerda, 22:21:59
2002 2.0 TDCI 130Le
olyan mintha nem épülne fel a turbó nyomás
füst nincs a fogyasztás a megszokott a malacfarok villog
kopogás szenzort írja és nem engedi törölni a hibát
mi lehet probléma?
valamelyik csúcsod rossz.poharaztasd meg és abból a kezdés,hogy melyik lehet rossz megtudod.A turbónál nézd meg a vákum jó-e müködteti-e a turbót.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31912 Dátum:
2014.05.07 szerda, 22:44:54 »
Idézetet írta: mpalfy - 2014.05.07 szerda, 17:31:26
Szia,
Terhelés nélkül 14.4V, terhelésen 13.8V . De az fixen, semerre sem mozog. Ezek azok az értékek, amit a computer kiír diagnosztiai üzemmódban.
Ez jó?
Miki
Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31913 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 07:29:17 »
Hogy tudom meg nézni hogy jó a vàkum nyomás a turbonál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31914 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 07:56:28 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.08 csütörtök, 07:29:17
Hogy tudom meg nézni hogy jó a vàkum nyomás a turbonál?
ha lehúzod a csövet róla akkor a vákumdobból kikell jönnie a rudazatának.ha van vákum,akkor behúzza a rudazatot.
de mérhető is.rákell tenni a vákumcsőre egy vákumban mérő órát,és -0,8bar-nak kell lennie.ha kevesebb,akkor valahol falsot tud szívni a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31915 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 19:57:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.05.07 szerda, 22:44:54
Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.
Megoldódott
A kuplungpedálnál levő kapcsoló, néha azt mutatta hogy nincs benyomva a kuplung, pedig de. Ettől volt a baj. Kicseréltük, most jó.
Hátha esetleg valakinek segítség lehet a későbbiekben. A tanácsokat pedig köszönöm.
Üdv: Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
akela
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31916 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 20:32:40 »
Azt hiszem megjavult a turbinám.Csak ki volt repedve a vákumcső.(ez hétvégén nem tünt fel).
Szóval köszi a tanácsokat.
Naplózva
rickylali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31917 Dátum:
2014.05.09 péntek, 09:30:10 »
Sziasztok!
2006 TDCI 130 PS mondeonál előfordulhat hogy egy nem rossz porlasztócsúcs ha a szerelésnél levegőn hagyják azokat elromlik és megszorul??
Előtte az autó ment a 4 csúccsal de most mind a négyet javítatnom kell.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31918 Dátum:
2014.05.09 péntek, 09:59:28 »
Idézetet írta: rickylali - 2014.05.09 péntek, 09:30:10
Sziasztok!
2006 TDCI 130 PS mondeonál előfordulhat hogy egy nem rossz porlasztócsúcs ha a szerelésnél levegőn hagyják azokat elromlik és megszorul??
Előtte az autó ment a 4 csúccsal de most mind a négyet javítatnom kell.
Köszönöm a válaszokat.
Érdekes kérdés. Elvileg gázolaj van benne, azaz a korrózió nem nagyon férhet hozzá, pláne belülről, ahol olajos. De arra nagyon kell vigyázni, nehogy valami belekerüljön, pláne valami más folyadék (víz, akár pára is, ha "jó" helyen sikerül tartani).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31919 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:25:05 »
Nincs valakinek kölcsönbe hétvégére egy elm-327 1.5 verzióju usb-s kütyüje Bp-n?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31920 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:51:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.09 péntek, 09:59:28
Érdekes kérdés. Elvileg gázolaj van benne, azaz a korrózió nem nagyon férhet hozzá, pláne belülről, ahol olajos. De arra nagyon kell vigyázni, nehogy valami belekerüljön, pláne valami más folyadék (víz, akár pára is, ha "jó" helyen sikerül tartani).
AndyA
A régi "iskola" szerint a kiszerelt porlasztókat (csúcsokat) petróleumban kell (ajánlott) tárolni.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31921 Dátum:
2014.05.09 péntek, 13:13:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.05.09 péntek, 12:25:05
Nincs valakinek kölcsönbe hétvégére egy elm-327 1.5 verzióju usb-s kütyüje Bp-n?
Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31922 Dátum:
2014.05.09 péntek, 18:49:59 »
Újra sziasztok
A légmennyiség szabályzó hibájából lehet turbó nyomás csökkenés?
És alacsony kopogós D. hang?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31923 Dátum:
2014.05.09 péntek, 19:06:11 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.09 péntek, 18:49:59
Újra sziasztok
A légmennyiség szabályzó hibájából lehet turbó nyomás csökkenés?
És alacsony kopogós D. hang?
szerintem nem ! nézzed mega turbócsöveket nincsen kirepedve-e valamelyik! de a további segítség nyújtás érdekében írd be az aláírásodba hogy milyen autód van könnyebben tudunk segíteni!profil beállításoknál tudod ezt meg tenni
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31924 Dátum:
2014.05.10 szombat, 04:44:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 13:13:40
Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?
Igen, van és már fel is ajánlotta!
Olyan a mai mondeósnak az Elm, mint régen a ladánál a gyergyapipa.
Mindig volt nálad és csak reménykedtél, hogy nem kell cserélgetni, aztán mégis.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31925 Dátum:
2014.05.10 szombat, 07:47:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.05.07 szerda, 22:44:54
Akkor ez nem jó mert ha terhalés van akkor sem változhat és főleg nem mehet 14V alá.Ott keresd a generátor okoz ilyet,hogy nem esik vissza a fordulat.
Erről hogy nem eshet 14v alá,valaki bővebben leirná a lényeget.
Amit tudtam egy bizonyos volt alá nem eshet a feszültségszint sem.....de 14v?
Nyilván tdci130 ra kérdezem én is..köszi.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31926 Dátum:
2014.05.10 szombat, 08:05:36 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.10 szombat, 07:47:59
Erről hogy nem eshet 14v alá,valaki bővebben leirná a lényeget.
Amit tudtam egy bizonyos volt alá nem eshet a feszültségszint sem.....de 14v?
Nyilván tdci130 ra kérdezem én is..köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS szerint a minimum feszültség indításkor 10.5V, télen maximum töltőfeszültség 16 V. A PCM modul többek között a külső hőmérséklet és a terhelés figyelembe vételével is szabályozza, a mindenkori generátor feszültséget. Ha a generátorod rendben van a hozzá tartozó áramkörökkel akkor a max terhelés esetében(minden fogyasztó bekapcsolva) sem csökken a feszültség, üzem közben 13.5 V alá. Indításkor a 10.5 V alatti feszültségtartományt nem szereti a vezérlő elektronika.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31927 Dátum:
2014.05.10 szombat, 10:55:32 »
Idézetet írta: László - 2014.05.10 szombat, 08:05:36
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS szerint a minimum feszültség indításkor 10.5V, télen maximum töltőfeszültség 16 V. A PCM modul többek között a külső hőmérséklet és a terhelés figyelembe vételével is szabályozza, a mindenkori generátor feszültséget. Ha a generátorod rendben van a hozzá tartozó áramkörökkel akkor a max terhelés esetében(minden fogyasztó bekapcsolva) sem csökken a feszültség, üzem közben 13.5 V alá. Indításkor a 10.5 V alatti feszültségtartományt nem szereti a vezérlő elektronika.
Tisztelettel László!
Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/
Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri 3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31928 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:07:04 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.05.09 péntek, 12:51:23
A régi "iskola" szerint a kiszerelt porlasztókat (csúcsokat) petróleumban kell (ajánlott) tárolni.
Csak a csúcsát, belelógatva, vagy az egészet belemerítve (azaz belülre is belemehet-e a petróleum)?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31929 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:07:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 13:13:40
Szerinted van olyan Fordos, akinek van elm-je és nélkülözni tudja 2-3 napra?
Ne a saját talicskádból indulj ki! Van, akié akár egy hetet is üzemel gond nélkül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31930 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:08:52 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.10 szombat, 10:55:32
Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/
Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri 3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/
A 16V nem sok a Fordnál, direkt ilyen a töltőrendszere. Ezért kell bele ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiával készült akku.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31931 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:10:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.10 szombat, 11:07:04
Csak a csúcsát, belelógatva, vagy az egészet belemerítve (azaz belülre is belemehet-e a petróleum)?
AndyA
A hagyományos csúcsokat simán dunsztosüvegben tároltam petróleumban, de szerintem ezekben sem tesz kárt a petróleum, ha bemerítjük az egészet.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31932 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:12:12 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.10 szombat, 10:55:32
Kössz az infót.
A 16volt elég soknak tűnik./amennyire én tudom ez elég rossz télen az akkunak/
Azt lehet tudni hogy mennyire nem tolerálja a 10.5volt vagy az alatti feszt?/ valamint ha ez többszöri 3-5sec. ideig lenne?..az nagyon gáz?/
Tisztelt Fórumtárs!
A 16 volt a max érték. Egyébként télen azért emeli a feszültséget a PCM modul, mert az erős -15-20°C hidegben a kémiai folyamatok lassulnak, és a nagyobb feszültséggel korrigálják az esetlegesen csökkenő töltőáramot.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31933 Dátum:
2014.05.10 szombat, 12:27:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.10 szombat, 11:08:52
A 16V nem sok a Fordnál, direkt ilyen a töltőrendszere. Ezért kell bele ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiával készült akku.
AndyA
Ez igen,jól hangzik...de az akkunak kanalas orvosság ilyen magas fesz.Nemrég belefutottam egy cikkben,általában semmivel sem hosszabb az élettartama ezeknek az akkuknak,..sőt.
Nyilván nem órákig ilyen magas,gondolom a dieselben is hőm.jeladótól függ hogy meddig.
De a benzinesnél ennyire sosem volt magas..azt tudom...2.0asom már volt
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31934 Dátum:
2014.05.10 szombat, 12:41:30 »
Idézetet írta: László - 2014.05.10 szombat, 11:12:12
Tisztelt Fórumtárs!
A 16 volt a max érték. Egyébként télen azért emeli a feszültséget a PCM modul, mert az erős -15-20°C hidegben a kémiai folyamatok lassulnak, és a nagyobb feszültséggel korrigálják az esetlegesen csökkenő töltőáramot.
Tisztelettel László!
Értem.Régebben olvastam a hideg "dermedt" akkunak ez használ a legkevésbé...
/szoktam használni AGM hátsó tartalék akkut,ami nem szereti a magasabb feszültségszintet..autohifihez/
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31935 Dátum:
2014.05.10 szombat, 22:11:40 »
nekem volt már 17,8V a töltésem...azután derült ki hogy a ledes világitótestek felrobbantak pl az első fényszoróban úgy hogy nem találtam meg a darabjait,csak ami a foglalatban maradt...és nem a generátor volt, tárgya ford töltés rendszere...szégyen az egész.
Átkábeleztem az egész rendszert a generátortól ECU-ig, és 14,4V akármit kapcsolok akármikor...
De több szervizben hallottam hogy az ECU elfelejti vezérelni a töltést, ECU-t frissitenek és megjavul...nem tudják az okát.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31936 Dátum:
2014.05.10 szombat, 22:16:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.10 szombat, 11:07:43
Ne a saját talicskádból indulj ki! Van, akié akár egy hetet is üzemel gond nélkül.
AndyA
Hol van, ki az??
Létezik olyan?? Na neeee...
Ez csak mende-monda.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31937 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 07:16:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.10 szombat, 22:11:40
nekem volt már 17,8V a töltésem...azután derült ki hogy a ledes világitótestek felrobbantak pl az első fényszoróban úgy hogy nem találtam meg a darabjait,csak ami a foglalatban maradt...és nem a generátor volt, tárgya ford töltés rendszere...szégyen az egész.
Átkábeleztem az egész rendszert a generátortól ECU-ig, és 14,4V akármit kapcsolok akármikor...
De több szervizben hallottam hogy az ECU elfelejti vezérelni a töltést, ECU-t frissitenek és megjavul...nem tudják az okát.
Az igen...nem kis meló lehetett.
Gondolom nem szidtad a tervező gárdát
17.8volt..már veszélyes az akkura is,amennyire én tudom./ahogy irtad ez tényleg szégyen/.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31938 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 07:34:43 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.12 hétfő, 07:16:36
Az igen...nem kis meló lehetett.
Gondolom nem szidtad a tervező gárdát
17.8volt..már veszélyes az akkura is,amennyire én tudom./ahogy irtad ez tényleg szégyen/.
Nem nagy kaland...kb 1 óra alatt megvoltam...plussz betettem egy kábelt a generátor és akku közé közvetlen.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31939 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 11:56:07 »
Sziasztok,
Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra.
Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?
Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31940 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 14:07:49 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.05.12 hétfő, 11:56:07
Sziasztok,
Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra. :smile:u
Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?
Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Tél nyár esetleg.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gy53
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31941 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 17:54:04 »
Sziasztok!
Az eredeti hozzászólásom elveszett, de kaptam választ, így a 31734-es hozzászólásban megvan az eredeti kérdés. Sajnos az autó még nem jó, viszont valamire rájöttem. Eddig az autó ezekkel a hibákkal úgy indult hidegen, hogy 4x,5x, vagy akár 6x rá kellett indítanom, az izzítást mindíg kivárva mire elindult, most viszont arra jöttem rá, ha ráadom a gyújtást, és úgy hagyom kb fél, egy percig, utána gyujtás le, fel, izzítás, és elsőre elindul. Ez az első diesel autóm, benzinesnél ilyenkor gyanús a tápszivattyú, de mi van itt? Valami ötlet? ( a 31734-es hozzászólás a 635. old. van )
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31942 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:19:19 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.05.12 hétfő, 11:56:07
Sziasztok,
Elnézést ha OFF lesz, de csak ezért nem regisztrálnék fiesta fórumra.
Szóval van egy Fiesta 1.4 dieselünk, 2007-es. Ilyen 5 lityi környékén evett, aztán tönkrementek a tűzkarikák, kezdett bejönni a füst az utastérbe. Akkor mondták, hogy ki kéne cserélni a tűzkarikákat. A tűzkarikákat kicserélték, a füst bejövetel meg is szünt, de viszont azóta 6 litert eszik, ami azért 20% emelkedés. Van valakinek ötlete,hogy mi a viharért?
Ugyanúgy megy, semmi szokatlan, nem klímázunk, stb. Tehát egyértelműen tudható,hogy azóta, amióta hozzányúltak. Alapjárat sem magasabb, meg semmi ilyen.
Szia!
Nékem is volt egy ilyen kiváló kis kocsim,mondjuk Én 4,5L alatt jártam vele végig amíg rossz tűzkarikák voltak benne meg miután jók.(380e Km volt benne mikor eladtam
) Kérdez privát üziben és megpróbálok segíteni. Üdv.
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31943 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:25:50 »
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31944 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:28:05 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.12 hétfő, 21:25:50
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Még nincs. Most jön a dugó, hétvégén beszerelem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31945 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:35:37 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.12 hétfő, 21:25:50
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Változó. Van, hogy 13, van, hogy 300. Már nem is idegesít a MIL lámpa. Van egy ELM-em és havonta egyszer-kétszer kitörlöm a hibakódot.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31946 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:47:10 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.12 hétfő, 21:25:50
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Eddig még nem kellett. Kb 4 e km-t mentem vele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31947 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 22:18:49 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.12 hétfő, 21:25:50
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Ha alacsony fordulaton elváltogatsz/jársz vele, akkor gyakrabban 10-30-50 km-enként is akár. Ha kicsit pörgetősebben (nem szét, csak normálisan) használod, akkor ritkábban néhány száz km-enként.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
öreg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31948 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 22:45:40 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.12 hétfő, 21:25:50
Sziasztok!
Akinek van ledugózott EGR-es Euro4-es motorú kocsija annak milyen kilométer megtételenként világít a MIL?
Vagy kb 15-ért megszabadulsz a hibakódtól.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31949 Dátum:
2014.05.13 kedd, 00:46:56 »
Idézetet írta: öreg - 2014.05.12 hétfő, 22:45:40
Vagy kb 15-ért megszabadulsz a hibakódtól.
15 miért? Másodpercért?
kb 1 perc a törlés, és nem törik le a kezem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
632
633
634
635
636
637
638
[
639
]
640
641
642
643
644
645
646
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ