Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:53:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
637
638
639
640
641
642
643
[
644
]
645
646
647
648
649
650
651
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652246 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32150 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:03:16 »
Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik
Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32151 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:09:35 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 19:03:16
Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik
Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?
Változó. Van, hogy 1-2e után megint elkezd rosszalkodni, de ha szerencséd van, akkor akár még 10-12e-re jó lehet.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32152 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:11:26 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 19:03:16
Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik
Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?
5-10, talán 15 ezer km is lehet, ha szerencséd van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32153 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:26:47 »
Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32154 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:31:41 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 19:26:47
Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.
Kérdezd meg Bunyek, TISLER19 fórumtársaktól....ők biztos tudnak ajánlani a környéken egy hozzáértő szerelőt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32155 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:38:00 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 19:26:47
Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.
Ebben tévedsz...van hozzáértő szerelő,csak írni kéne a regionális topikba hogy itt vagy Pécsen és ez meg ez a gond...
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.20 kedd, 19:31:41
Kérdezd meg Bunyek, TISLER19 fórumtársaktól....ők biztos tudnak ajánlani a környéken egy hozzáértő szerelőt.
Ejj,megelőztél
(én is részben pécsi vagyok,igaz most Mondi-mentesen)
Naplózva
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32156 Dátum:
2014.05.20 kedd, 20:01:55 »
Bocsánat hogy ilyen durván kellet fogalmaznom de 4 szerelő 4 talán ez lehet a gond, 3 éve hajtom a mondeom nagyon meg szerettem és nem volt semmi komolyabb gondom vele.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32157 Dátum:
2014.05.20 kedd, 20:07:07 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 20:01:55
Bocsánat hogy ilyen durván kellet fogalmaznom de 4 szerelő 4 talán ez lehet a gond, 3 éve hajtom a mondeom nagyon meg szerettem és nem volt semmi komolyabb gondom vele.
Megértem. 8éve vannak Mondeoink
van itt is jó szerelő,ne aggódj
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32158 Dátum:
2014.05.20 kedd, 21:05:28 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.20 kedd, 14:54:16
Map szenzor csere után vagyok több hónappal és azóta is előhoztam a korábbi hibát, csak ritkán járok 3000 rpm felett.
Szerintetek merre tapogatózzam tovább?
Van régi f-superem és elm327-em, ezekkel tudok turbónyomást mérni?
Köszi!
kontakthibás a maf-od.
igen,elm 327+ töltsd le a forscan-t hozzá!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32159 Dátum:
2014.05.20 kedd, 21:11:48 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.19 hétfő, 22:23:04
Sajnos a 2.2-est elvitték tegnap (legalábbis ezt mondta az úriember a telefonba).
Megnéztem a zöld 2.0-t, amiben 112.000 km van a hirdetésben. A telefonban én úgy értettem, hogy magyar, szervizelve van, szervizkönyve is van.
Erre roppant kíváncsi lettem. Mikor bementem az udvarra, több mondeo volt ott. Mind kombi, Németből behozva. Szervízkönyv nincs. De ott, kint volt neki szervíz, sokmindent kicseréltek rajta
. Természetesen amit kinéztem a neten, azt délután egy házaspár elvitte. De ebben a zöldben is hasonló km volt, és 2004-es
Mondtam, hogy az fura, mert kör alakú a ködlámpa, és a belseje is a régebbi. KAZETTÁS magnó volt benne, nem tudom hogy 2004-ben mennyit adtak ki (pont Németországban) kazettás magnóval. A belseje nem volt teljesen leharcolva, de szarabbul nézett ki mint az enyém (gyerekkel, minden nap hóban-sárban használva) 250.000 km-el.
Szóval még így 900-ért sem annyira.
Lehet hogy ez off volt, de hátha valakit érdekel a tapasztalat.
Nem beszélve arról, hogy az soha nem volt Ghia. Szerintem tutira Ambiente. (csak első ablakemelő, kazettás magnó...) Ha valóban 2004-es, akkor előfordulhat, hogy kerek ködlámpa van rajta, de már a fl-es konzolt rakták bele. A másik verzió lehet az, hogy törték és ilyen lököst kapott vagy fl-esítették a belsejét.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32160 Dátum:
2014.05.20 kedd, 21:13:50 »
Tisztelt Fórumtársak!
valaki meg tudná mondani annak az "O" gyűrűnek a méretét ami a résolajcső végén van és a porlasztóba megy ?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
berke4
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32161 Dátum:
2014.05.21 szerda, 19:48:46 »
Ma kicseréltem a cmp jeladót és sajnos semmi változás! :S Most mitévő legyek? Nagykanizsához közel jó mondiszerelő?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32162 Dátum:
2014.05.21 szerda, 19:52:34 »
Idézetet írta: berke4 - 2014.05.21 szerda, 19:48:46
Ma kicseréltem a cmp jeladót és sajnos semmi változás! :S Most mitévő legyek? Nagykanizsához közel jó mondiszerelő?
mikori évjáratú a kocsid?ha facelift előtti akkor nézd meg a bal első sárvédő a lökös közti vezérlőt az szokott még beázni!de ez csak akkor lehet ha 2003 előtti a kocsid!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
berke4
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32163 Dátum:
2014.05.21 szerda, 20:16:20 »
2006-os, semmi hibakód nincs :S
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32164 Dátum:
2014.05.21 szerda, 20:17:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.20 kedd, 21:13:50
Tisztelt Fórumtársak!
valaki meg tudná mondani annak az "O" gyűrűnek a méretét ami a résolajcső végén van és a porlasztóba megy ?
üdv Attila
A külső átmérő 7 mm. A lyuk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 08:21:06 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32165 Dátum:
2014.05.21 szerda, 20:39:08 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.05.21 szerda, 20:17:07
A külső átmérő 7 mm. A luk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?
A szomszédban a 7x1,5 o-gyűrű 10ft
szerintem veszek vagy 100-at.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32166 Dátum:
2014.05.21 szerda, 20:42:02 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.05.21 szerda, 20:17:07
A külső átmérő 7 mm. A luk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?
köszi szépen
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32167 Dátum:
2014.05.21 szerda, 21:50:49 »
Sziasztok!
A tdci porlasztó szàma Z betüvel végződik mindig?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32168 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:00:27 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.21 szerda, 21:50:49
Sziasztok!
A tdci porlasztó szàma Z betüvel végződik mindig?
Inkább Z betűvel végződik és EJDR-el kezdődik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32169 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:07:56 »
Köszi.
Naplózva
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32170 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:17:13 »
Akkor én nem tudom milyen számokat taláktam de az 1 porlasztó AAA vége
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32171 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:27:26 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.21 szerda, 22:17:13
Akkor én nem tudom milyen számokat taláktam de az 1 porlasztó AAA vége
A porlasztón a QR kód mellett EJDR kezdetű kód kell (annak elég a vége is pl 101Z, 504Z..).
Itt látható a képeken miről beszélek:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-mondeo-2ltr-tdci-injectors-3x-came-off-my-2006-mondeo-/261481305424?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce1801550
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32172 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:40:54 »
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32173 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:41:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Egy másik fecskendő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32174 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:46:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Bemész egy patikába és veszel másikat.
Vagy már nem akarsz fecskendőzni?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32175 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:48:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.21 szerda, 22:41:29
Egy másik fecskendő?
Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 22:50:37 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32176 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:53:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:48:01
Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.
Megnézzem?
Én itt nálunk 60miliset vettem múltkor.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32177 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:55:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:48:01
Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.
Szólj Tikitakinak, és bármilyet szerez neked!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32178 Dátum:
2014.05.21 szerda, 23:14:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
A sacc per kilobájt nevű mértékegységet (sacc/kB).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32179 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:14:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.21 szerda, 23:14:47
A sacc per kilobájt nevű mértékegységet (sacc/kB).
AndyA
Oszt mivel célzod bele a tankba?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32180 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:15:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.22 csütörtök, 08:14:51
Oszt mivel célzod bele a tankba?
Az ilyen célzásban én jó vagyok természettől fogva...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32181 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:17:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.21 szerda, 22:55:21
Szólj Tikitakinak, és bármilyet szerez neked!
Oks, köszi az infót. Ma még megnézek/felhívok hármat. Ha nem sikerül akkor hívom BulimiaBoyt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32182 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:18:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.22 csütörtök, 08:15:53
Az ilyen célzásban én jó vagyok természettől fogva...
AndyA
Okés, és a pöcsödből jön a 2T olaj?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32183 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:18:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Én konkrétan a Husquarna olajat használtam, annak van adagoló része. A betöltésre egy fél literes pet palackot vágtam el ferdén.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32184 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:21:44 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.22 csütörtök, 08:18:01
Okés, és a pöcsödből jön a 2T olaj?
Onnan nem, akkor hamar nagyon gazdag lennék.
A flakonból.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32185 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:26:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Nekem egy üres Pro-tec üza. rendszer tisztító doboz-flakon van. A kupak helyére adják a betöltő csövet, az tökéletes
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32186 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:29:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.22 csütörtök, 08:21:44
Onnan nem, akkor hamar nagyon gazdag lennék.
A flakonból.
AndyA
inkontinenciai problémáid is vannak?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32187 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:30:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.22 csütörtök, 08:17:31
Oks, köszi az infót. Ma még megnézek/felhívok hármat. Ha nem sikerül akkor hívom BulimiaBoyt.
Ne, ne hivogass. Meg ne néezegess. Mindegyikben drogosnak fognak nézni!! Tikitakinak szólj és talira hozza...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32188 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:32:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.21 szerda, 22:40:54
Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?
Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32189 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:43:54 »
Ha minden áron, akkor vegyetek ilyet:
http://shop.modell.hu/tankolo-flaska-500-ml-p4401727.html
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32190 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:45:09 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.05.22 csütörtök, 08:32:58
Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.
Nekem eddig a Spuri 2 tankot ment le. Egyrészt qva büdös, ha csak lecsavarom a kis kupakot róla, már akkor 2 nap, mire kiszellőzik a garázs.
Másrészt semmit nem éreztem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32191 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:51:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.22 csütörtök, 08:45:09
Nekem eddig a Spuri 2 tankot ment le. Egyrészt qva büdös, ha csak lecsavarom a kis kupakot róla, már akkor 2 nap, mire kiszellőzik a garázs.
Másrészt semmit nem éreztem...
Ne a garázsban töltsd bele.
Nem éreztél semmit?.....az autóba kell önteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32192 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 08:53:59 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.05.22 csütörtök, 08:32:58
Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.
Persze, oszt' 1700 Ft literje a normál Castrol 2T olajnak... Annak is van átlátszó csík az oldalán beskálázva, fél deci pontossággal meg lehet saccolni, hogy mennyit töltöttél bele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32193 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 09:00:26 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.20 kedd, 21:05:28
kontakthibás a maf-od.
igen,elm 327+ töltsd le a forscan-t hozzá!
Tisztítottam a csatlakozót tegnap, majd mentem vele és jó volt.. Ma megint megpörgettem és ismét jelentkezett a hiba.
A turbónyomás milyen értéknél van max-on és mennyi lehet overboost-olásnál egy 2.0 tdci 125LE Mondeonál?
Köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32194 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 09:02:42 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.22 csütörtök, 09:00:26
Tisztítottam a csatlakozót tegnap, majd mentem vele és jó volt.. Ma megint megpörgettem és ismét jelentkezett a hiba.
A turbónyomás milyen értéknél van max-on és mennyi lehet overboost-olásnál egy 2.0 tdci 125LE Mondeonál?
Köszi!
2,5bar a diag szerint.overbostnál csak üzemanyagnyomást növel,turbót nem.még így is sok a levegő.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32195 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 09:28:33 »
Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.
Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.
Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.
252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)
EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Andor
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 09:33:38 írta And667
»
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32196 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 09:40:49 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.22 csütörtök, 09:28:33
Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.
Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.
Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.
252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)
EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Andor
Generátor? Testkábel?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32197 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 09:46:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.22 csütörtök, 09:40:49
Generátor? Testkábel?
Kifejted bővebben?
2013 januárban lett cserélve a generátor oldali teljes szíjhajtás, a generátor pedig kapott szabadonfutót, a műveletet Vik hajtotta végre.
Ettől függetlenül lehet, hogy már gond van a generátorral.
Ezek, amiket említettél, hogyan okozhatnak ilyen jellegű problémát?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32198 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 10:05:37 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.22 csütörtök, 09:46:00
Kifejted bővebben?
2013 januárban lett cserélve a generátor oldali teljes szíjhajtás, a generátor pedig kapott szabadonfutót, a műveletet Vik hajtotta végre.
Ettől függetlenül lehet, hogy már gond van a generátorral.
Ezek, amiket említettél, hogyan okozhatnak ilyen jellegű problémát?
Majd leírják, akikkel előfordult, de a generátor hibája, meg a testkábel kontakhibája szokott ilyen jelenségeket okozni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32199 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 10:10:09 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.22 csütörtök, 09:28:33
Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.
Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.
Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.
252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)
EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Andor
Most volt valakinek ilyen, és ha jól emlékszem kuplungpedál-kapcsoló volt a hibás, nem mindig látta, hogy kinyomta.
A miénk is csinálja néha, de nem foglalkozom vele
Naplózva
Oldalak:
1
...
637
638
639
640
641
642
643
[
644
]
645
646
647
648
649
650
651
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ