Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 13:35:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 720 721 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13849437 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35650 Dátum: 2014.12.20 szombat, 13:48:18 »

Sziasztok!

Az autó doksijai között találtam az alábbi porlasztós papírt, szerintetek ez lehet eredeti (nem kamu) mérési lap.
http://kepfeltoltes.hu/thumb/141220/4._porlaszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A lapon szereplő régi kódok megegyeznek a motorban lévő csúcsok kódjaival, viszont a PCM-ből kiolvasott kódok nem azonosak sem a régi, sem pedig az új kódokkal.
Az új kódok beírásánál a forscan-nél milyen sorrendbe írjam be a kódokat? pl. 2. beírt kód az a vezérléstől számított 2. henger, vagy a harmadik?
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/141220/IMA_k_d_2014.12.20_www.kepfeltoltes.hu_.png[[]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/]

Köszönöm.

Tamás
 

a kis ábra szerint a felső jelöli a porlasztók "gyujtási" sorrendjét.Az ütemet.
Az alsók pedig a kódok helyét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35651 Dátum: 2014.12.20 szombat, 15:34:23 »

a kis ábra szerint a felső jelöli a porlasztók "gyujtási" sorrendjét.Az ütemet.
Az alsók pedig a kódok helyét.

Köszi Alf.

Beíram a kódokat, de sajnos alapjáraton a motor nem jár egyenletesen. szomoru1
Vissza írtam a régi kódokat, akkor egyenletesen jár.
Igaz, amit még nem sikerült megfejtenem, és még nem kaptam a fórumon erre vonatkozó ötletet, hogy gázadás után, amikor lemegy a fordulat alapjárati értékre, akkor a porlasztók felöl "szaggatott ütemes" búgó hangot lehet hallani, és abban a 2-3mp-ben az alapjárat is össze-vissza mászik.

Valakinek volt már ilyen?

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #35652 Dátum: 2014.12.20 szombat, 17:58:21 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!

Tegnap lemostam a motort, utána amikor ráadtam a gyújtást körülbelül 10 másodpercig izzított. De most nem tudom, hogy valami nem funkcionál jól?eddig mindig addig égett, amíg az összes többi lámpa. Valakinek javaslat ?ötlet? vagy ha baja van hogyan tudom kiszűrni? (MK3, 2003)
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35653 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:37:40 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!

Tegnap lemostam a motort, utána amikor ráadtam a gyújtást körülbelül 10 másodpercig izzított. De most nem tudom, hogy valami nem funkcionál jól?eddig mindig addig égett, amíg az összes többi lámpa. Valakinek javaslat ?ötlet? vagy ha baja van hogyan tudom kiszűrni? (MK3, 2003)

Beindult? Volt füst/füstpamacs? Izzításjelző villogot? Hány fokban próbáltad?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #35654 Dátum: 2014.12.20 szombat, 20:34:48 »

Sziasztok!

Az autó doksijai között találtam az alábbi porlasztós papírt, szerintetek ez lehet eredeti (nem kamu) mérési lap.

Tamás

Jo a datum a papiron... Cheesy
A ditex oldalan pedig a kiss muhelyt nem hozza partnernak.
Mondjuk ezek nem jelentenek igazabol semmit, csak az en eszreveteleim...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35655 Dátum: 2014.12.20 szombat, 20:36:11 »

mert erre a jeladóra nem ír hibakódot?

Ha a villogás elmúlt az újraindítás után, akkor törlődött a hibakód is. Akkor kell olvasni, amikor villog. De azért van pár, amit ilyenkor fixen beír.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35656 Dátum: 2014.12.20 szombat, 21:24:20 »

Sziasztok!

Olajat cseréltem az előbb. A kérdésem az lenne, hogy új olajjal való feltöltés után indítóztam és még nem indult el a motor de az olajnyomás visszajelző kialudt.
Ez normális-e?
Volt egy toyotám ott a motor beindulása után két három másodpercre aludt el a lámpa.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35657 Dátum: 2014.12.20 szombat, 21:25:23 »

Gyárilag a fűtéscsőre van kötve.

Köszönöm .Megkeresem és ott fogok rácsatlakozni akkor .
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35658 Dátum: 2014.12.20 szombat, 21:43:03 »

Sziasztok!

Olajat cseréltem az előbb. A kérdésem az lenne, hogy új olajjal való feltöltés után indítóztam és még nem indult el a motor de az olajnyomás visszajelző kialudt.
Ez normális-e?
Volt egy toyotám ott a motor beindulása után két három másodpercre aludt el a lámpa.

Normális.
A toyotában már kopottak voltak a csapágyak, így később és nagyobb fordulaton jött létre a minimum olajnyomás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35659 Dátum: 2014.12.20 szombat, 21:49:41 »

Nekem múltkor hasonló használat mellett volt 9. A tied automata?
Nem automata.Ahogy olvasgatok a dologról .Szakértők szerint egy hidegindítás 100 km-nyi útnak felel meg kopás terén .Na és utána míg üzemi hőfokra nem melegszik nagyon kajál . a leghidegebb állapotában kilométerenként megeszik 1 liter üzemanyagot aztán szépen csökkenti .Ezt 2 cikkben is olvastam .Én mostanában 3 x indítom hidegen a gépet reggel délután és este . 10 km-es távokat teszek . A fűtés H1 -en kettes fokozatban tekerő ventilátorral állandóan . És csodálkozom a 10 literes átlagon .Azon is gondolkodtam hogy a H1 fokozat nem kapcsolhat még valami plusz melegítő funkciót be ami üzemanyagomba kerül később ?
Ma megnézet 10 fokban  15 perc mire 60 fokos lett a vizem és vagy 10 még mire felénél megpihent szépen a mutató .Persze a fűtés megy . Ha kiszámolom napi egy órát hideg motorral közlekedek igen durva átlaggal.Szóval  lassan rábeszélem magam az előmelegítős megoldásra aztán majd tapasztalok.Valakinek van már ismerete a dologról esetleg ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35660 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:04:23 »

Nem automata.Ahogy olvasgatok a dologról .Szakértők szerint egy hidegindítás 100 km-nyi útnak felel meg kopás terén .Na és utána míg üzemi hőfokra nem melegszik nagyon kajál . a leghidegebb állapotában kilométerenként megeszik 1 liter üzemanyagot aztán szépen csökkenti .Ezt 2 cikkben is olvastam .Én mostanában 3 x indítom hidegen a gépet reggel délután és este . 10 km-es távokat teszek . A fűtés H1 -en kettes fokozatban tekerő ventilátorral állandóan . És csodálkozom a 10 literes átlagon .Azon is gondolkodtam hogy a H1 fokozat nem kapcsolhat még valami plusz melegítő funkciót be ami üzemanyagomba kerül később ?
Ma megnézet 10 fokban  15 perc mire 60 fokos lett a vizem és vagy 10 még mire felénél megpihent szépen a mutató .Persze a fűtés megy . Ha kiszámolom napi egy órát hideg motorral közlekedek igen durva átlaggal.Szóval  lassan rábeszélem magam az előmelegítős megoldásra aztán majd tapasztalok.Valakinek van már ismerete a dologról esetleg ?

Nem  előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen.  Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35661 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:10:26 »

Nem  előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen.  Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Ilyen használat mellett egy benzines Mondeo 12-13-at fog enni neki.
Egy kisebb benzines autó meg 9-10-et.
Hogy fog visszaköszönni a dízelnél?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35662 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:14:15 »

Ilyen használat mellett egy benzines Mondeo 12-13-at fog enni neki.
Egy kisebb benzines autó meg 9-10-et.
Hogy fog visszaköszönni a dízelnél?

Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35663 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:28:16 »

Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......

Mindenki hülyeségeket beszél  integet2 A kisbenzines biztos rövidtávon kevesebbet eszik...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35664 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:30:17 »

Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz......
Ezek a tapasztalataim télen, ilyen időben, tehát tények . Miért mondod rá, hogy hülyeségek?
Te meg lekezelő vagy!
Inkább mond el mi baja lesz a dízelnek, hogy tudjuk mire számítsunk!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35665 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 06:38:09 »

Mindenki hülyeségeket beszél  integet2 A kisbenzines biztos rövidtávon kevesebbet eszik...
egy nagy benzinesnél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35666 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 06:57:24 »

Nem  előnyös neked ilyen használatra dízel autó.
Az azért túlzás, hogy 1 liter/1km hidegen.  Nincs H1-es fokozat, HI. Amíg nem meleg a motor, addig nem tudsz fűteni. Ha mégis próbálsz, akkor hűtöd az amúgy is hideg/langyos hűtőfolyadékot. Ezáltal még lassabban melegszik be a motor és még később lesz megfelelő fűtés.
A 15 perc sok. A műszert 60 az kb. 50 °C és kb. 65-től függőleges a mutató.
Benzines autóta beszéld rá magad, mert ez a használat vissza fog köszönni a dízelnél.
Az rendben van, hogy a dízel előnye a hosszú utakon jön ki, a rövid használatot azonban semmi sem szereti igazán. Nekem 1,4 benzin Astra G vel van tapasztalatom, ami rövidutas körülmények között télen 9,5 körül evett.

N.norbi kollégánál a fűtésmegvolnás lesz a megoldás, mert jó termosztátoknál ~5km város alatt bemelegszik üzemi hőfokra az mk3 tdci.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35667 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 07:03:02 »

Hol keressem a fagydugót a gépemen ?
Naplózva
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #35668 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 08:06:28 »

Beindult? Volt füst/füstpamacs? Izzításjelző villogot? Hány fokban próbáltad?

Beindult semmi gond nem volt, izzításjelző nem villogott,világított 10 mp-ig majd kialudt és indítottam. Szépen beindult, 5 fok körül volt!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #35669 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 04:57:43 »

Valszeg a főköri termosztát a ludas, de érdemes mind a kettőt kicserélni, biztos ami biztos alapon.
Köszi, akkor kénytelen vagyok megvenni mindkettöt legfeljebb a másik megmarad tartalékba...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #35670 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 05:30:14 »

pár hete én is kicseréltem mindkettőt . nagy 5000 ft kicsi csak gyári volt a fordnál 10000 -ért . nálam a kicsi volt a rossz végül kiderült . mivel a nagy cseréje után is alig akart beállni a víz . évek óta így jártam és bosszankodtam miért nincs fűtés ebben a kocsiban .most van . Szétszedtem a kicsit hogy lássam mi volt a gond . A kicsiben a gumi elfárad és nem zár rendesen . 
Köszi, Én is megveszem mindkettöt, aztán indul a csere-bere...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35671 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 06:27:29 »

Köszi, Én is megveszem mindkettöt, aztán indul a csere-bere...

Megéri .Most olyan fűtés van bent mint még soha .A nagynál át kellett tennem a tőmítőgumit a régiről mert az utángyátott nem tömített rendesen és eresztett .Bár pont a napokban láttam hogy megint szivárog a műanyagház alján egy két csepp víz.Ha szerelek legközelebb megnézem mit tudok kezdeni vele .Erre érdemes odafigyelni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.22 hétfő, 06:29:56 írta n.norbi » Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #35672 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 12:11:36 »

Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv! wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35673 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 12:20:10 »

Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv! wave
Olaj 5w-30 legyen és tudja az A1/B1 vagy A5/B5 szabványt..mondjuk ford formula F 5W-30
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35674 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 12:25:52 »

Sziasztok!Nemrég cseréltem olajat az autóba (TDCI 2.0 2002-es mondeo)Az olajat olyan "szakember" ajánlotta akinek ugyanilyen autója van és boltvezető autósboltban!Viszont csere után feltűnt hogy hangosabban jár a motor érdesebb lett picit a hangja,melegen is!Szerintetek nem passzol az olaj a motorhoz!Hallottam már több helyen is hogy a ford kényes az olajra!Nem kifejezetten fordba való olaj van benn de tudja a ford által előírt szabványt!A másik probléma az alapjárat ingadozás,gázolajcsere után vettem észre,habár nem feltétlenül függ össze a kettő!8 évig volt 1-es mondeom,benzines azt vágtam de dízel téren nem vagyok valami tapasztalt!Minden ötletért örök hála!Ja és 93-as benzines mondihoz van még egykét cuccom ha kell valakinek,generátor önindító,talán egykét jeladó,ár alatt vihetitek!üdv! wave

Nem kell bele semmi szuperhiper istentudjamilyen olaj. Vegyél gyalogos Ford olajat, pont az kell neki, és pont az bőven elég is neki. Arra kényes, mint bármi más is, ha nem kapja meg, amire szüksége van.

A mindenféle aprólékot tedd ki a Keres-kínálba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35675 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 16:37:22 »

Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??

Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35676 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 18:13:09 »

Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??

Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?

Generátor szabadonfutós?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35677 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 18:39:37 »

Generátor szabadonfutós?

Ezt hogyan tudom megnézni?!
Mert sajnos nem tudom!
Most volt felújítva ez tuti!

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35678 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 18:43:45 »

Ezt hogyan tudom megnézni?!
Mert sajnos nem tudom!
Most volt felújítva ez tuti!



Fényképezd le a szíjtárcsát, tedd ide fel és megmondjuk.
De ha látod az ékszíjtárcsát és csak olyan széles, mint a szíj, akkor nincs szabadonfutó. Ha szélesebb és pl. fekete müa. kupak van rajta, akkor van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #35679 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 19:41:02 »

Kérdésem az lenne, hogy az autóm alapjárati fordulatszámát meg lehet emeltetni??

Mert hidegen elindítom a gépet, 1100-1200 körül kezd, majd fél perc után visszamegy 750 körülire, de ott nekem kicsit furán megy! Cseréltettem szíjtárcsát már, generátor javítás volt.
Ha a légkondi nem megy, kicsit barátságosabb a hangja.
Kicsit olyan erölködős hangja van! lehet az akkumulátor? feltőltsem?! megér egy próbát?
Mert 1100-as fordulaton jó, tiszta hangja van. Mi lehet ez véleményetek szerint?

Az alapjárati fordulatszám az pont jó. Az 1100 kicsit magas alapjáratnak egy dízel esetében, de még egy benzinesnél is. Kezelési utasítás 199. oldal. (a pdf-nek a 100. oldala) http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35680 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 21:27:01 »

Fényképezd le a szíjtárcsát, tedd ide fel és megmondjuk.
De ha látod az ékszíjtárcsát és csak olyan széles, mint a szíj, akkor nincs szabadonfutó. Ha szélesebb és pl. fekete müa. kupak van rajta, akkor van.

Holnap megteszem!
És a hanghoz lehet köze a generátornak?
Mert olyan fura hang, nem egyenletes ott valami járás sazerintem... Undecided
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35681 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 23:46:41 »

Sziasztok!

Nálatok is kialszik a olajnyomás lámpa már gyújtáskor?
Az enyém az izzitó lámpával együtt szokott.
Ez normális?
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35682 Dátum: 2014.12.23 kedd, 04:04:49 »

Sziasztok!

Nálatok is kialszik a olajnyomás lámpa már gyújtáskor?
Az enyém az izzitó lámpával együtt szokott.
Ez normális?

Nem.
Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35683 Dátum: 2014.12.23 kedd, 14:47:39 »

mennyire szabad lehűlnie a verdának, ha megállok, és alapjáraton jár a motor?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35684 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:00:07 »

mennyire szabad lehűlnie a verdának, ha megállok, és alapjáraton jár a motor?
elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35685 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:09:27 »

elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz

pedig simán vissza tud hülni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35686 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:12:41 »

elvileg semennyire. kérdés, hogy mennyi ideig állsz... de valszeg termosztát gond lesz
pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35687 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:14:25 »

pedig simán vissza tud hülni...
persze, csak körülményfüggő erősen, ezért is kérdeztem

mennyi időre áll meg? max 2percre egy piros lámpánál, vagy 2 órára valahol...
mennyi a külső hőmérséklet? a mostani 5-10°C-okban nem nagyon kéne pár perc alapjáraton ketyegés mellett hűlnie jó termosztátokkal

jó termosztátokkal nekem 10-15perc állással sem hűl vissza. ha valamelyik viszont rossz és nyitva van a hűtőkör, akkor simán elképzelhető, hogy visszahűl
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35688 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:15:27 »

pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.

akkor kezdheted tapogatni a vízcsöveket, ilyen időben nem kellene neki visszahűlni (főleg, hogy a mutató ~65-70°C-tól függőlegesen áll)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35689 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:19:07 »

pár perc. egyébként meg szépen függőlegesen áll.


pár perc várás után lassú fűtéssel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35690 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:19:52 »

akkor kezdheted tapogatni a vízcsöveket, ilyen időben nem kellene neki visszahűlni (főleg, hogy a mutató ~65-70°C-tól függőlegesen áll)
modjuk 70 foknál nekem a közelébe sincs a közepéhez. az a normál jel bal széle kb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35691 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:20:52 »

modjuk 70 foknál nekem a közelébe sincs a közepéhez. az a normál jel bal széle kb

diaggal nézve 70-foktől középen áll a mutató Wink olyan 105ig vigyor3 különben megbolondulnál ha minden fok kilengést látnál a mutatón  vigyor3

sőt, a piros fele is csak akkor mozdul, ha már tartósan 120 környéke
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35692 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:22:38 »

diaggal nézve 70-foktől középen áll a mutató Wink olyan 105ig vigyor3 különben megbolondulnál ha minden fok kilengést látnál a mutatón  vigyor3

sőt, a piros fele is csak akkor mozdul, ha már tartósan 120 környéke
lehet hogy nálad így van, de nálam nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35693 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:23:49 »

lehet hogy nálad így van, de nálam nem

az összes modern autóban így van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35694 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:25:52 »

az összes modern autóban így van Wink
hallod! elmondtam, hogy az enyémen hány foknál, hogy áll. akkor ne akarjál már hasbaakasztani, márpedig nem.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35695 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:26:44 »

lehet hogy nálad így van, de nálam nem


Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35696 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:27:50 »

hallod! elmondtam, hogy az enyémen hány foknál, hogy áll. akkor ne akarjál már hasbaakasztani, márpedig nem.
úgy, hogy mentél forscannal és laptoppal és figyelted közben? a többi verzió nem érdekel, mert még a műszertesztben is kozmetikázott adatot mutat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35697 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:30:00 »

Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
dízel is így alakul kb eljen

tudom, mert azt játszotta a kocsi, hogy 100-ról padlóra 180-nál már a hőfokmutató is gyorsulást jelzett vigyor3 kivett termosztáttal jó lett, új termosztáttal szintén, a gyári 12éves már nem tudott kinyitni teljesen. (3-4éves/80ekm-es kora óta nálunk van a kocsi, a gyártási idő is '12 év végi volt a régin)

városban 4-ben gyorsításra a vízhőfok simán elment 115-118fokra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35698 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:30:05 »

Benzinesnél 55-nél már simán elhagyta a 60-ast. Üzemi közép 63-110 biztosan. Talán 115-től indul meg a piros felé, de akkor már nagyon nem jó valami.
nem megy felfelé Smiley függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35699 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:32:04 »

nem megy felfelé Smiley függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
és ezt műszerteszt, vagy diag írja? mert nem mind1...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 720 721 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.