Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 13:52:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 721 722 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13849593 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35700 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:33:56 »

nem megy felfelé Smiley függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
pl a műszerteszt 95fok az diagon már 105-108 környéke, a 97 meg 110-111, és akkor indul a venti 2-es fokozat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35701 Dátum: 2014.12.23 kedd, 16:15:31 »

Nem.
Nem.

Kössz.
Volt már valakinek ilyen baja
Szétcsúszhatott valami a műszerfalon?
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35702 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:05:13 »

Sziasztok. Kicseréltem az olajköri termosztátot mivel nem melegedet ki a kocsi, ezzel együtt cseréltem fagyállót is. Meg is oldódott a probléma, de viszont most nincs fűtés az utas térben. Kérdésem az lenne, hogy magától fog légteleníteni vagy nekem kell megoldanom(természetesen megjáratam párszor). Köszönöm előre is.  help
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 17:07:01 írta akosm92 » Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35703 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:07:13 »

Sziasztok. Kicseréltem az olajköri termosztátot mivel nem melegedet ki a kocsi, ezzel együtt cseréltem fagyállót is. Meg is oldódott a probléma, de viszont most nincs fűtés az utas térben. Kérdésem az lenne, hogy magától fog légteleníteni vagy nekem kell megoldanom. Köszönöm előre is.  help
a vízpumpa tetején van 1 csavar.azzal kilehet engedni a levegőt a vízpumpából.de magától is megcsinálja idővel....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35704 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:12:31 »

a vízpumpa tetején van 1 csavar.azzal kilehet engedni a levegőt a vízpumpából.de magától is megcsinálja idővel....

Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?  worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35705 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:12:52 »

Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?  worship
igen.
de ha ott nem lenne levegő,akkor lenne fűtésed is... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #35706 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:17:48 »

Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?  worship


Fagyálló cserénél bemelegítetted az autót rendesen? Termosztátok nyitottak, hűtőventilátor kapcsolt?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35707 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:01:34 »



Fagyálló cserénél bemelegítetted az autót rendesen? Termosztátok nyitottak, hűtőventilátor kapcsolt?
természetesen járatam a kocsit és teljesen kimelegedett.
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35708 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:40:11 »

Köszi Tipcsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35709 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:58:14 »

Köszi Tipcsi


úristen, mit csinált veled??  wow1 eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35710 Dátum: 2014.12.23 kedd, 18:59:25 »


úristen, mit csinált veled??  wow1 eplus2
Semmit. privátban adott érdemi segítséget
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35711 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:05:39 »

Semmit. privátban adott érdemi segítséget


privát segítséget?  eplus2
Mire szoktattak Téged odakinn?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35712 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:13:23 »

privát segítséget?  eplus2
Mire szoktattak Téged odakinn?
Hát azt nem mondanám, mit látam tanultam odakinn, mert megint én lennék a gonosz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35713 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:24:10 »

Hát azt nem mondanám, mit látam tanultam odakinn, mert megint én lennék a gonosz


Pedig mesélhetnél
Naplózva
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35714 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:36:15 »

Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.

HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35715 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:49:32 »

Pedig mesélhetnél
majd négyszemközt, hogy senki nem botránkozzon meg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35716 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:53:14 »

Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.

HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!


Motor állj, szíj le!  eplus2
Ha ennyire bizonytalan vagy, ne állj neki! Ezt nem bántásból mondom.
Legfeljebb a szervó oldalon, ott nem vészes a csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35717 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:54:11 »

majd négyszemközt, hogy senki nem botránkozzon meg


Rendes tőled/tőletek.....hogy a kapcsolatotok intim részeit négyszemközt intézitek!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35718 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:08:23 »

igen.
de ha ott nem lenne levegő,akkor lenne fűtésed is... Wink
sötét ellenében még megjátszottam a légtelenítő csavart és láss csodát újra meleg levegőt fúj az arcomra. Köszi a segítséget.  worship
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35719 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:28:41 »

sötét ellenében még megjátszottam a légtelenítő csavart és láss csodát újra meleg levegőt fúj az arcomra. Köszi a segítséget.  worship
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35720 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:33:28 »

Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.

HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!

a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.

A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.

http://mondeo.hu/wiki
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35721 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:54:06 »

Motor állj, szíj le!  eplus2
Ha ennyire bizonytalan vagy, ne állj neki! Ezt nem bántásból mondom.
Legfeljebb a szervó oldalon, ott nem vészes a csere.

Nem vagyok bizonytalan, inkább tudatlan! De valahol el kell kezdeni...
Igazábol az érdekelne, hogy mit kell feltétlenül lebontani, meglazítani, hogy beférjen oda a lapát kezem? Kell-e pl szíjfeszítőt cserélni? Bardinál van vagy 4 féle szíjhossz! Melyiket érdemes venni?
Sok kérdésem lenne még de csak apránként... worship
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35722 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:56:42 »

Nem vagyok bizonytalan, inkább tudatlan! De valahol el kell kezdeni...
Igazábol az érdekelne, hogy mit kell feltétlenül lebontani, meglazítani, hogy beférjen oda a lapát kezem? Kell-e pl szíjfeszítőt cserélni? Bardinál van vagy 4 féle szíjhossz! Melyiket érdemes venni?
Sok kérdésem lenne még de csak apránként... worship
Alf leírta és van wiki is.
Én csak azért szólok, hogy ha pl. szétjön és nem tudod összerakni, akkor ott leszel karácsonykor kocsi nélkül......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35723 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:04:16 »

a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.

A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.

http://mondeo.hu/wiki

Köszönöm a részletes leírást! Megpróbálom feldolgozni!  vigyor3

Még egy kérdés: Az én motorom HJBB-s. kell rá vennem egy turbo hővédőlemezt és egy motorburkolatot mert sajnos ezek hiányoznak róla...(így sikerült vennem) Ezek az alkatrészek mennyire kompatibilisek egymással a Mondeo 2.0 TDCI motorok közt? Ha jól olvastam van kb. hat motorkód!
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35724 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:06:47 »

Alf leírta és van wiki is.
Én csak azért szólok, hogy ha pl. szétjön és nem tudod összerakni, akkor ott leszel karácsonykor kocsi nélkül......

Igen megvan, de a wikiben csak a szíjlazítót találtam.
Amúgy Karácsony kocsi nélkül nekem = életem legnyugodttabb karácsonya!  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 22:09:29 írta panses » Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35725 Dátum: 2014.12.24 szerda, 09:33:11 »

Köszönöm a részletes leírást! Megpróbálom feldolgozni!  vigyor3

Még egy kérdés: Az én motorom HJBB-s. kell rá vennem egy turbo hővédőlemezt és egy motorburkolatot mert sajnos ezek hiányoznak róla...(így sikerült vennem) Ezek az alkatrészek mennyire kompatibilisek egymással a Mondeo 2.0 TDCI motorok közt? Ha jól olvastam van kb. hat motorkód!
a hővédőlemez eltérő lehet a fix és nem fix turbóknál.ez max 2féle.
A motorburkolat meg fl előtti és fl  utáni van.
Az aláírásodba az autód adatait írd be,ne a sámsonét,és akkor nem kell felesleges kérdés-válasszal fárasztanunk téged..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35726 Dátum: 2014.12.24 szerda, 12:20:58 »

a hővédőlemez eltérő lehet a fix és nem fix turbóknál.ez max 2féle.
A motorburkolat meg fl előtti és fl  utáni van.
Az aláírásodba az autód adatait írd be,ne a sámsonét,és akkor nem kell felesleges kérdés-válasszal fárasztanunk téged..... vigyor3

Kössz a választ! Értem és vettem!  Smiley
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35727 Dátum: 2014.12.24 szerda, 13:14:58 »

a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.

A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.

http://mondeo.hu/wiki
szervószíj feszítőhöz hozzáfér rendes szerszámmal is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35728 Dátum: 2014.12.24 szerda, 13:28:59 »

szervószíj feszítőhöz hozzáfér rendes szerszámmal is


1/4-es rövid szár + hajtószár, már lazul is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35729 Dátum: 2014.12.24 szerda, 13:38:13 »

1/4-es rövid szár + hajtószár, már lazul is.
így van. mekem is ezzel működött. felesleges flexkulcs, meg tokmánykulcs, meg láncfűrész kulcs, meg ilyenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35730 Dátum: 2014.12.24 szerda, 15:42:52 »

így van. mekem is ezzel működött. felesleges flexkulcs, meg tokmánykulcs, meg láncfűrész kulcs, meg ilyenek
szerintem meg barátkozz a jobb kezeddel,ha ennyire unatkozol.vagy a ballal,az olyan mintha más csinálná. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35731 Dátum: 2014.12.24 szerda, 16:16:31 »

szerintem meg barátkozz a jobb kezeddel,ha ennyire unatkozol.vagy a ballal,az olyan mintha más csinálná. hehe
szoktam, de hogy jön ez most ide?  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35732 Dátum: 2014.12.24 szerda, 18:00:51 »

szoktam, de hogy jön ez most ide?  eplus2
laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #35733 Dátum: 2014.12.24 szerda, 21:11:51 »

neu Mondi elég korrekt! Stuttgart - Miskolc távot (1055km ; 10,5 óra) 6,7-es átlaggal futotta le úgy, h németbe 'nolimit', ausztriában 130 végig, itthon pedig a trafi lekkakantva (220km/h, kb végig).
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.24 szerda, 21:15:00 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35734 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 10:13:32 »

Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!

Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35735 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 10:18:31 »

Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!

Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.
sok a resolaj  akkor javítani kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #35736 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 13:35:53 »

Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!

Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.


Szia!

Én Borsodi vagyok de sajnos a nagynyomású rendszerhez itt nem találsz jó szerelőt!!! rinya

Én Nyírtelekre hordom Kósa úrhoz csupa korrekt ember dolgozik ott.
Általában minden alkatrésze van raktáron így szinte azonnal javít is.

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #35737 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 20:26:04 »

neu Mondi elég korrekt! Stuttgart - Miskolc távot (1055km ; 10,5 óra) 6,7-es átlaggal futotta le úgy, h németbe 'nolimit', ausztriában 130 végig, itthon pedig a trafi lekkakantva (220km/h, kb végig).
Gratula hozzá. Kiváló választás. Tisztességes teljesítmény mellett nevetségesen keveset fogyaszt.   wave
Naplózva
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35738 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 21:12:14 »


Szia!

Én Borsodi vagyok de sajnos a nagynyomású rendszerhez itt nem találsz jó szerelőt!!! rinya

Én Nyírtelekre hordom Kósa úrhoz csupa korrekt ember dolgozik ott.
Általában minden alkatrésze van raktáron így szinte azonnal javít is.


Köszi.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #35739 Dátum: 2014.12.26 péntek, 08:26:32 »

Gratula hozzá. Kiváló választás. Tisztességes teljesítmény mellett nevetségesen keveset fogyaszt.   wave

köszi stealt Wink
tudtam mibe nyúlok amikor megvettem, ezért is lett így Smiley pici hibával került hozzám az autó, kb féldélutános munka van a hátulján mivel azt v letolatták, v belementek. a hátsó ajtón van horpadás, és a fekete autón ezüst a hátsó lökös. namost én ezzel nem fogok sokat vesződni, a telet így nyomja le, tavasszal pedig veszek rá színazonos bontott hátsó ajtót, és lököst aztán felpattintom, és kész a sérülésmentes 2,2 Titán X  nyes

9:20-kor jöttem be hegyeshalomnál az országba, és délbe már miskolcnál jöttem le a pályáról  eplus2 eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.26 péntek, 08:29:42 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #35740 Dátum: 2014.12.27 szombat, 19:46:46 »

Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel Smiley
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35741 Dátum: 2014.12.27 szombat, 19:55:08 »

Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel Smiley
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.

Nem kell ahhoz megbontani nagyban a motort, hogy kideríthető legyen a hajtókar görbület, ha valóban az van.
Az injektor biztosan nem görbíti meg a hajtókart, legfeljebb átlövi a dugattyút. Ez is könnyen kideríthető.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.27 szombat, 20:11:51 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35742 Dátum: 2014.12.27 szombat, 19:55:54 »

Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel Smiley
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.

Volt már ilyen. Domi is tudna erről mesélni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35743 Dátum: 2014.12.27 szombat, 19:58:34 »

Volt már ilyen. Domi is tudna erről mesélni. Smiley

AndyA

Nála lyukas lett a dugattyú.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35744 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:05:32 »

Nála lyukas lett a dugattyú.
Tehát átlőtte  vigyor3

Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom. szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35745 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:10:40 »

Tehát átlőtte  vigyor3

Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom. szomoru1

Elhiszem, nem kellemes mikor ezt közlik az emberrel....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35746 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:11:21 »

Tehát átlőtte  vigyor3

Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom. szomoru1
vettél volna benzinest!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35747 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:12:41 »

vettél volna benzinest!


Sok helyen olvasható az autójában az iránta érzett vágyakozás.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35748 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:15:15 »

vettél volna benzinest!

Kezdődik?  eplus2 Hozom a popcorn!  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35749 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:25:23 »

vettél volna benzinest!

Látod....látod, őszintére ittad már magad!   taps  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 721 722 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.