Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 14:29:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13850004 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35750 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:48:19 »

Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel Smiley
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.

Nem egy kombi fekete mondeód van?, ami bent állt a kertben kb 1 éve Vik udvarában?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35751 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:56:34 »

Nem kell ahhoz megbontani nagyban a motort, hogy kideríthető legyen a hajtókar görbület, ha valóban az van.
Az injektor biztosan nem görbíti meg a hajtókart, legfeljebb átlövi a dugattyút. Ez is könnyen kideríthető.

Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35752 Dátum: 2014.12.27 szombat, 20:57:37 »

Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.

A sok gázolajtól is meg tud görbülni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #35753 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:02:35 »

Nem egy kombi fekete mondeód van?, ami bent állt a kertben kb 1 éve Vik udvarában?
Nem, ezüst színű Smiley
És egyébként annak, aki benzinest hajt, annak nem ajánlom azt a kalandot, amit annó a kocsival megéltem. Csak azért nem égett le a kocsi, mert dízel Smiley Ugyanis az egyik befecskendező mellett a tömítés megadta magát és Németországban 160-nál kinyomta a dízelt a motortérbe. Iszonyú büdös volt, még jó, hogy a kinti szerelő megnyugtatott, hogy lassan jöjjünk haza, 50-70 kilométerenként álljunk meg és itassuk fel a motorról a dízelt és akkor különösebb baj nem lesz, mert a dízel azért nem gyullad be olyan könnyen, mint ahogy azt az ember gondolná Smiley Szóval akkor épségben hazajöttünk Münchenből a kocsival úgy, hogy kint is mentünk vele vagy 200 kilométert. Itthon egyetlen alkatrészt kellett kicserélni, 8000 Ft volt. Akkor megfogadtam, hogy soha többet benzines, mert egy benzinesnél egy ilyen kalandot az autó tuti nem élt volna túl. Hát még én...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35754 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:05:22 »

Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.

így van. Ha folyadék kerül a dugattyú fölé, akkor görbül a hajtókar.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35755 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:07:08 »

A sok gázolajtól is meg tud görbülni...

Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35756 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:10:05 »

Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.

Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35757 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:11:09 »

A sok gázolajtól is meg tud görbülni...

Elvileg olyan lehetne, hogy egyáltalán nem porlaszt, hanem pisil, telenyomja gázolajjal, és emiatt görbül.
De én még egy ilyet sem láttam... ehhez már az egyik henger egyáltalán nem megy, azt meg a júzer észreveszi.
Heti 2-3 ilyen motort látok, de csak dugattyú lyukadás van. Többnyire hibás porlasztás miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35758 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:11:13 »

Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.

Nem tudom. Szakik nekem ezt mesélték, én meg elhiszem. Főleg annak tudatában, hogy elég nagy a kompresszió, a rossz porlasztó meg nem kevés gázolajat tud átereszteni tudtommal, akár ha áll az autó még akkor is, és gondolom sok ilyen indítás megadja neki...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35759 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:12:25 »

Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.

Ilyen esetben nem megy az egyik henger... simán észreveszed.
Persze, kizárni nem tudom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35760 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:13:17 »

Nem, ezüst színű Smiley
És egyébként annak, aki benzinest hajt, annak nem ajánlom azt a kalandot, amit annó a kocsival megéltem. Csak azért nem égett le a kocsi, mert dízel Smiley Ugyanis az egyik befecskendező mellett a tömítés megadta magát és Németországban 160-nál kinyomta a dízelt a motortérbe. Iszonyú büdös volt, még jó, hogy a kinti szerelő megnyugtatott, hogy lassan jöjjünk haza, 50-70 kilométerenként álljunk meg és itassuk fel a motorról a dízelt és akkor különösebb baj nem lesz, mert a dízel azért nem gyullad be olyan könnyen, mint ahogy azt az ember gondolná Smiley Szóval akkor épségben hazajöttünk Münchenből a kocsival úgy, hogy kint is mentünk vele vagy 200 kilométert. Itthon egyetlen alkatrészt kellett kicserélni, 8000 Ft volt. Akkor megfogadtam, hogy soha többet benzines, mert egy benzinesnél egy ilyen kalandot az autó tuti nem élt volna túl. Hát még én...



Ne kalandozzunk feltételezésekbe.
Benzinesnél nincs olyan nagynyomású befecskendező, mint a dízelben. Én még nem találkoztam szivárgó benzinbefecskendezővel. Szóval ilyen kaland nem lesz benzinessel!
Az a szerelő meg hát.... inkább meg kellett volna csinálni, mint így útjára engedni az autót.
A gázolaj is simán meggyullad, persze kevésbé lobbanékonyabb a benzinnél.
Persze azt fogadsz meg, amit jónak gondolsz. Valaki meg az ellenkezőjét. Ez van.
Egyébként képzeld dízel égett le már úgy is, hogy még csak nem is szivárgott a befecskendezőnél.
Egy autó kigyulladása és leégése szempontjából indifferens, hogy benzines vagy dízel. Főleg, hogy nem csak tüzelőanyagtól gyullad ki egy autó.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35761 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:14:43 »

Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.

AndyA

El ne hidd ezt.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #35762 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:18:18 »

El ne hidd ezt.....

Nekem mindegy, mi okozta, bár a szerelő is azt mondta, hogy valószínűleg rossz pozícióban volt a hajtókar és nyitott állapotban romlott el a befecskendező. Bár ő már a felújított befecskendezőket látta csak, mivel a felújítás után hozta még mindig a problémákat a kocsi. Az biztos, hogy a kettő között ok/okozati összefüggés van, mivel korábban semmilyen motorikus probléma nem volt a kocsival és egyszerre jött mindkettő, illetve az egyik nem szüntette meg a másik problémát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35763 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:19:50 »

Nem tudom. Szakik nekem ezt mesélték, én meg elhiszem. Főleg annak tudatában, hogy elég nagy a kompresszió, a rossz porlasztó meg nem kevés gázolajat tud átereszteni tudtommal, akár ha áll az autó még akkor is, és gondolom sok ilyen indítás megadja neki...
Elég nagy a kompresszió 19:1, akkor, ha megtörténik a feltöltés és sűrítés felső holtpontban van. Így nem áll meg motor.
Ha áll a motor, akkor gázolaj nyomás sincs.
De. A porlasztó kevés gázolajat tud átereszteni, főleg mikor áll a motor.
Sok indítás?
2 főtengely fordulat alatt kijut a kipufogóba, ami a hengerben van.

A szakik befűztek neked egy jó filmet.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35764 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:21:19 »

Nekem mindegy, mi okozta, bár a szerelő is azt mondta, hogy valószínűleg rossz pozícióban volt a hajtókar és nyitott állapotban romlott el a befecskendező. Bár ő már a felújított befecskendezőket látta csak, mivel a felújítás után hozta még mindig a problémákat a kocsi. Az biztos, hogy a kettő között ok/okozati összefüggés van, mivel korábban semmilyen motorikus probléma nem volt a kocsival és egyszerre jött mindkettő, illetve az egyik nem szüntette meg a másik problémát.

Persze, hogy egyszerre jön. Hiszen ok-okozat.
Befecskendező olyan módon hibásodott meg, hogy átlőtte a dugattyút.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35765 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:21:35 »

Benzinesnél nincs olyan nagynyomású befecskendező, mint a dízelben. Én még nem találkoztam szivárgó benzinbefecskendezővel. Szóval ilyen kaland nem lesz benzinessel!

Pedig fogsz. A közvetlen befecskendezéses benzineseknél már van olyan nagy nyomás, ahol előfordulhat. Mikor is? Kontár szerelőnél.
Mert ugyi a dízelnél is előírnak ezt-azt MINDEN injektor megbontásnál... jelen esetben ezt elmulasztották, ezért folyt ki a gázolaj.
Szerintem az a szerelő, aki így útnak engedte... mármint folyó gázolajjal, hááát...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35766 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:24:24 »

Elég nagy a kompresszió 19:1, akkor, ha megtörténik a feltöltés és sűrítés felső holtpontban van. Így nem áll meg motor.
Ha áll a motor, akkor gázolaj nyomás sincs.
De. A porlasztó kevés gázolajat tud átereszteni, főleg mikor áll a motor.
Sok indítás?
2 főtengely fordulat alatt kijut a kipufogóba, ami a hengerben van.

A szakik befűztek neked egy jó filmet.....

Én 17,4-re emlékszem, de lehet, hogy tévedek.
Ha a dugattyú éppen felfelé tart, úgy áll le (mindig van egy ilyen dugattyú), feltöltöd az adott hengert gázolajjal, ott valami kár lesz.
Vagy a hajtókar görbül, vagy a dugattyú lyukad.
...szerintem is a film esete forog fenn... mondom, én ilyennel nem szoktam találkozni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35767 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:25:11 »

Pedig fogsz. A közvetlen befecskendezéses benzineseknél már van olyan nagy nyomás, ahol előfordulhat. Mikor is? Kontár szerelőnél.
Mert ugyi a dízelnél is előírnak ezt-azt MINDEN injektor megbontásnál... jelen esetben ezt elmulasztották, ezért folyt ki a gázolaj.
Szerintem az a szerelő, aki így útnak engedte... mármint folyó gázolajjal, hááát...

Múlt időben írtam, de egyébként még közvetlen benzinbefecskendezőnél sem láttam szivárgást.
Meg az 60 bar nem 1800 bar. Másak a tömítések (még ha csak kúp is) igénybevételei.
Ezt mondom én is, hanyag és felelőtlen szerelő az ilyen.....   levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35768 Dátum: 2014.12.27 szombat, 21:29:37 »

Én 17,4-re emlékszem, de lehet, hogy tévedek.
Ha a dugattyú éppen felfelé tart, úgy áll le (mindig van egy ilyen dugattyú), feltöltöd az adott hengert gázolajjal, ott valami kár lesz.
Vagy a hajtókar görbül, vagy a dugattyú lyukad.
...szerintem is a film esete forog fenn... mondom, én ilyennel nem szoktam találkozni.

Ez így jó elmélet igen, de olyan nincs, hogy "feltöltődik gázolajjal". Nem jut be, mert nincs nyomás.
A következő indításnál, ha nem zár tökéletesen a porlasztó csúcs, akkor se ömlik be a gázolaj...legfeljebb elindulás után kicsit csörgős lesz az égés pár másodpercig vagy nagyobb gázadásra.
Annyi gázolaj soha nem tud bejutni a motorba, hogy kárt okozzon a hajtókarban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35769 Dátum: 2014.12.27 szombat, 23:34:50 »

Jo estet mindenkinek,boldog unnepeket!
Egy oraja ertem haza szerbiabol kazanyba.
Mint eddig is jo ut volt persze jo autoval.
De a De az De.
Europaban minden ok.
Ahogy kozeledtem orosz oldalra erdekes dolgok voltak.
Regebben irtam hogy  a homerseklet valttozasaval valtozik az auto is.
Most is igy volt.
Moskva utan lehult a levego kb -17 ig,ilyenkor csorges,rangatas de ment.
Kb Nizni Novgorod utan amikor mar-20 on felul volt a homerseklet abbahagyta,semmi gond.
Kazany elott van egy katlan ahol szinten kb-15 volt,oriasi csorges,rangatas azt hittem itt a vege.
Beertem Kazanyba ahol most -21 es minden ok. Otlet?
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #35770 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 12:49:21 »

Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35771 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 12:52:32 »

Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?

Elsőként hibakód olvasás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35772 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 13:31:00 »

Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?

Újraindítás után sem alszik el?
Átmeneti kommunikációs hiba lehet, ami lehet akku miatt is, indítás közben.
Hibatároló kiolvasás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35773 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:48:29 »

Sziasztok!
Kezdenék belemerülni egy kis ékszíjj cserébe és elvesztem a méretek közt...

735, 736, 737, 738 mm-es van a szervószivattyúhoz...
1637, 1640 mm-es van a klíma, generátor oldalhoz.

Nem szeretnék felülni a szopórollerre és rosszat venni!
Tudtok pontos méretet esetleg gyártót ajánlani?

Más: Gázolajszűrőből a Bosch-t meg lehet venni, vagy van más/jobb? 
 worship
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #35774 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 19:50:03 »

Sziasztok!
Kezdenék belemerülni egy kis ékszíjj cserébe és elvesztem a méretek közt...

735, 736, 737, 738 mm-es van a szervószivattyúhoz...
1637, 1640 mm-es van a klíma, generátor oldalhoz.

Nem szeretnék felülni a ***órollerre és rosszat venni!
Tudtok pontos méretet esetleg gyártót ajánlani?

Más: Gázolajszűrőből a Bosch-t meg lehet venni, vagy van más/jobb? 
 worship

Generátor oldalra van 1644-es is. Smiley

Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35775 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:00:51 »

Generátor oldalra van 1644-es is. Smiley

Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.

AndyA

Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est Sad Akkor Ez lenne a megfelelő méret?

Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35776 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:02:41 »

Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est Sad Akkor Ez lenne a megfelelő méret?

Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Úgy érti, hogy xarabbat ne vegyél. Jó a Bosch, cikkszáma is ugyan az a gyárinak, csak azért többet fizetsz a Ford logó miatt, miközben az is Bosch.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35777 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:11:56 »

Úgy érti, hogy xarabbat ne vegyél. Jó a Bosch, cikkszáma is ugyan az a gyárinak, csak azért többet fizetsz a Ford logó miatt, miközben az is Bosch.

Aha!

Mondjátok hogy feszítőket nem kell cserélni minden szíjjcsere alkalmával... angel1
Kaptam egy füzetet a kocsihoz, amiben nagyjából leírják mikor mit kell ellenőrizni meg cseréni de német nyelvű! Én meg már rég használtam a nyelvet... Kéne egy ilyen füzet magyarul meg egy használati, mert a letöltések között sajnos csak a FL előtti használati van fent. Ha valakinek meg van pdf-ben magyarul: ne fogja vissza magát.
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35778 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:25:09 »

Generátor oldalra van 1644-es is. Smiley

Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.

AndyA

Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35779 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:25:53 »

Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est Sad Akkor Ez lenne a megfelelő méret?

Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Mért akarsz rá nagyobbat mikor 1642-es a gyári méret nekem 1640-es van rajta most.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35780 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:26:03 »

Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?


Nincsenek véletlenek.
Vagy tudja vagy nem.....   eplus2
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35781 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:27:57 »

Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?

4pk735. a kormányszervó
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #35782 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:32:19 »

én kérek elnézést  integet2

de a Dayco szíjak se rosszak,sőt...
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35783 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:47:37 »

4pk735. a kormányszervó

Köszönöm, felírtam!

Dehogy akarok nagyobbat, csak nem értettem rendesen a választ! még szoknom kell az itteni légkört! Ahány fórum annyi hangulat, és társaság. És még a Ford is új nem, hogy rögtön TDCI...
Szóval szeretnék pár dolgot minél hamarabb kicserélni az autón, hogy sokáig szerethessük egymást! integet2
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35784 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:50:46 »

Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem  vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35785 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 20:52:54 »

Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem  vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.

+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker.
Az elő kamrásak (régi dízelek) na azok izzítás nélkül nem akarnak.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 21:06:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35786 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:01:14 »

+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker. Az elő kamrásak (régi dízelek) ha azok izzítás nélkül nem akarnak.....
pffff.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35787 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:02:12 »

+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker. Az elő kamrásak (régi dízelek) ha azok izzítás nélkül nem akarnak.....

 Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35788 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:03:56 »

Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem  vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.
30másodpercig.aztán ha kell akkor még alapjáraton többször is bekapcsolhat automatikusan.

Az izzításjelző,már nem a klasszikus értelemben vett "jelző",vagyis nem addig izzít,amíg az ég.Sőt,a motor beindítása után is izzít,csak a lámpád nem ég. Wink

Véletlenek amúgy nincsenek.Kiszorul szépen lassan a fhos6-os a kicsi szívedből...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35789 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:33:35 »


Az elő kamrásak (régi dízelek) na azok izzítás nélkül nem akarnak.....

ellenben nagyon kellemes puha járásúak. majdnem mint egy pocsék járású benzines
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35790 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 21:34:22 »

30másodpercig.aztán ha kell akkor még alapjáraton többször is bekapcsolhat automatikusan.

Az izzításjelző,már nem a klasszikus értelemben vett "jelző",vagyis nem addig izzít,amíg az ég.Sőt,a motor beindítása után is izzít,csak a lámpád nem ég. Wink

Véletlenek amúgy nincsenek.Kiszorul szépen lassan a fhos6-os a kicsi szívedből...... eplus2

csitt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35791 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 10:02:29 »

csitt
taps taps taps taps tudtam! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35792 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:30:05 »

taps taps taps taps tudtam! hehe

nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit Cheesy

ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35793 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:35:10 »

nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit Cheesy

ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.

Pedig egy "jó" dízelnek ez még nem lehetne gond.
Arpad ennél hidegebb időben is bízik a kályhában.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35794 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:37:11 »

Pedig egy "jó" dízelnek ez még nem lehetne gond.
Arpad ennél hidegebb időben is bízik a kályhában.

hát nem tudom összefügg e azzal, hogy most legutóbb egy teszkós shell kúton tankoltam nem prémium gázolajat ....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35795 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:43:07 »

hát nem tudom összefügg e azzal, hogy most legutóbb egy teszkós shell kúton tankoltam nem prémium gázolajat ....

A gond eleve a gázolaj tankolás...... mert ez esetben dízelben ülsz. Lips Sealed
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35796 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:46:01 »

A gond eleve a gázolaj tankolás...... mert ez esetben dízelben ülsz. Lips Sealed

 eplus2

munkagép, tudod.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35797 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:49:48 »

nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit Cheesy

ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.
Közel volt hozzá az a beteg benzines  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35798 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:51:00 »

Közel volt hozzá az a beteg benzines  vigyor3

az elindul elsőre Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #35799 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 13:24:03 »

az elindul elsőre Wink
de megfertőzte a dizlit szhemét módon... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 722 723 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.