Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:23:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
709
710
711
712
713
714
715
[
716
]
717
718
719
720
721
722
723
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657785 alkalommal)
0 Felhasználó és 166 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35750 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:48:19 »
Idézetet írta: Latat - 2014.12.27 szombat, 19:46:46
Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.
Nem egy kombi fekete mondeód van?, ami bent állt a kertben kb 1 éve Vik udvarában?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35751 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:56:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 19:55:08
Nem kell ahhoz megbontani nagyban a motort, hogy kideríthető legyen a hajtókar görbület, ha valóban az van.
Az injektor biztosan nem görbíti meg a hajtókart, legfeljebb átlövi a dugattyút. Ez is könnyen kideríthető.
Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35752 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:57:37 »
Idézetet írta: Angel - 2014.12.27 szombat, 20:56:34
Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.
A sok gázolajtól is meg tud görbülni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35753 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:02:35 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.27 szombat, 20:48:19
Nem egy kombi fekete mondeód van?, ami bent állt a kertben kb 1 éve Vik udvarában?
Nem, ezüst színű
És egyébként annak, aki benzinest hajt, annak nem ajánlom azt a kalandot, amit annó a kocsival megéltem. Csak azért nem égett le a kocsi, mert dízel
Ugyanis az egyik befecskendező mellett a tömítés megadta magát és Németországban 160-nál kinyomta a dízelt a motortérbe. Iszonyú büdös volt, még jó, hogy a kinti szerelő megnyugtatott, hogy lassan jöjjünk haza, 50-70 kilométerenként álljunk meg és itassuk fel a motorról a dízelt és akkor különösebb baj nem lesz, mert a dízel azért nem gyullad be olyan könnyen, mint ahogy azt az ember gondolná
Szóval akkor épségben hazajöttünk Münchenből a kocsival úgy, hogy kint is mentünk vele vagy 200 kilométert. Itthon egyetlen alkatrészt kellett kicserélni, 8000 Ft volt. Akkor megfogadtam, hogy soha többet benzines, mert egy benzinesnél egy ilyen kalandot az autó tuti nem élt volna túl. Hát még én...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35754 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:05:22 »
Idézetet írta: Angel - 2014.12.27 szombat, 20:56:34
Elég sok motorcserét látok, köztük pumát is. Még egyszer sem volt elgörbülve a hajtókar. Inkább vizet szippantott, v ilyesmi.
így van. Ha folyadék kerül a dugattyú fölé, akkor görbül a hajtókar.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35755 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:07:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.27 szombat, 20:57:37
A sok gázolajtól is meg tud görbülni...
Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35756 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:10:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 21:07:08
Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.
Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35757 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:11:09 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.27 szombat, 20:57:37
A sok gázolajtól is meg tud görbülni...
Elvileg olyan lehetne, hogy egyáltalán nem porlaszt, hanem pisil, telenyomja gázolajjal, és emiatt görbül.
De én még egy ilyet sem láttam... ehhez már az egyik henger egyáltalán nem megy, azt meg a júzer észreveszi.
Heti 2-3 ilyen motort látok, de csak dugattyú lyukadás van. Többnyire hibás porlasztás miatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35758 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:11:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 21:07:08
Hogyan is?
Annyi nem jut be a befecskendezőn keresztül, hogy egy sűrítés után ne férne el a dugattyú felett. A következő ütemben meg meg meg a kipufogóba.
Nem tudom. Szakik nekem ezt mesélték, én meg elhiszem. Főleg annak tudatában, hogy elég nagy a kompresszió, a rossz porlasztó meg nem kevés gázolajat tud átereszteni tudtommal, akár ha áll az autó még akkor is, és gondolom sok ilyen indítás megadja neki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35759 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:12:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.27 szombat, 21:10:05
Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.
Ilyen esetben nem megy az egyik henger... simán észreveszed.
Persze, kizárni nem tudom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35760 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:13:17 »
Idézetet írta: Latat - 2014.12.27 szombat, 21:02:35
Nem, ezüst színű
És egyébként annak, aki benzinest hajt, annak nem ajánlom azt a kalandot, amit annó a kocsival megéltem. Csak azért nem égett le a kocsi, mert dízel
Ugyanis az egyik befecskendező mellett a tömítés megadta magát és Németországban 160-nál kinyomta a dízelt a motortérbe. Iszonyú büdös volt, még jó, hogy a kinti szerelő megnyugtatott, hogy lassan jöjjünk haza, 50-70 kilométerenként álljunk meg és itassuk fel a motorról a dízelt és akkor különösebb baj nem lesz, mert a dízel azért nem gyullad be olyan könnyen, mint ahogy azt az ember gondolná
Szóval akkor épségben hazajöttünk Münchenből a kocsival úgy, hogy kint is mentünk vele vagy 200 kilométert. Itthon egyetlen alkatrészt kellett kicserélni, 8000 Ft volt. Akkor megfogadtam, hogy soha többet benzines, mert egy benzinesnél egy ilyen kalandot az autó tuti nem élt volna túl. Hát még én...
Ne kalandozzunk feltételezésekbe.
Benzinesnél nincs olyan nagynyomású befecskendező, mint a dízelben. Én még nem találkoztam szivárgó benzinbefecskendezővel. Szóval ilyen kaland nem lesz benzinessel!
Az a szerelő meg hát.... inkább meg kellett volna csinálni, mint így útjára engedni az autót.
A gázolaj is simán meggyullad, persze kevésbé lobbanékonyabb a benzinnél.
Persze azt fogadsz meg, amit jónak gondolsz. Valaki meg az ellenkezőjét. Ez van.
Egyébként képzeld dízel égett le már úgy is, hogy még csak nem is szivárgott a befecskendezőnél.
Egy autó kigyulladása és leégése szempontjából indifferens, hogy benzines vagy dízel. Főleg, hogy nem csak tüzelőanyagtól gyullad ki egy autó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35761 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:14:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.27 szombat, 21:10:05
Ha randán kopott a csúcs és "pisil", a leállítás után a maradék rail nyomás tud annyit odatolni, ami már nem egészséges a hajtókarnak.
AndyA
El ne hidd ezt.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35762 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:18:18 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 21:14:43
El ne hidd ezt.....
Nekem mindegy, mi okozta, bár a szerelő is azt mondta, hogy valószínűleg rossz pozícióban volt a hajtókar és nyitott állapotban romlott el a befecskendező. Bár ő már a felújított befecskendezőket látta csak, mivel a felújítás után hozta még mindig a problémákat a kocsi. Az biztos, hogy a kettő között ok/okozati összefüggés van, mivel korábban semmilyen motorikus probléma nem volt a kocsival és egyszerre jött mindkettő, illetve az egyik nem szüntette meg a másik problémát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35763 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:19:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.27 szombat, 21:11:13
Nem tudom. Szakik nekem ezt mesélték, én meg elhiszem. Főleg annak tudatában, hogy elég nagy a kompresszió, a rossz porlasztó meg nem kevés gázolajat tud átereszteni tudtommal, akár ha áll az autó még akkor is, és gondolom sok ilyen indítás megadja neki...
Elég nagy a kompresszió 19:1, akkor, ha megtörténik a feltöltés és sűrítés felső holtpontban van. Így nem áll meg motor.
Ha áll a motor, akkor gázolaj nyomás sincs.
De. A porlasztó kevés gázolajat tud átereszteni, főleg mikor áll a motor.
Sok indítás?
2 főtengely fordulat alatt kijut a kipufogóba, ami a hengerben van.
A szakik befűztek neked egy jó filmet.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35764 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:21:19 »
Idézetet írta: Latat - 2014.12.27 szombat, 21:18:18
Nekem mindegy, mi okozta, bár a szerelő is azt mondta, hogy valószínűleg rossz pozícióban volt a hajtókar és nyitott állapotban romlott el a befecskendező. Bár ő már a felújított befecskendezőket látta csak, mivel a felújítás után hozta még mindig a problémákat a kocsi. Az biztos, hogy a kettő között ok/okozati összefüggés van, mivel korábban semmilyen motorikus probléma nem volt a kocsival és egyszerre jött mindkettő, illetve az egyik nem szüntette meg a másik problémát.
Persze, hogy egyszerre jön. Hiszen ok-okozat.
Befecskendező olyan módon hibásodott meg, hogy átlőtte a dugattyút.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35765 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:21:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 21:13:17
Benzinesnél nincs olyan nagynyomású befecskendező, mint a dízelben. Én még nem találkoztam szivárgó benzinbefecskendezővel. Szóval ilyen kaland nem lesz benzinessel!
Pedig fogsz. A közvetlen befecskendezéses benzineseknél már van olyan nagy nyomás, ahol előfordulhat. Mikor is? Kontár szerelőnél.
Mert ugyi a dízelnél is előírnak ezt-azt MINDEN injektor megbontásnál... jelen esetben ezt elmulasztották, ezért folyt ki a gázolaj.
Szerintem az a szerelő, aki így útnak engedte... mármint folyó gázolajjal, hááát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35766 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:24:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 21:19:50
Elég nagy a kompresszió 19:1, akkor, ha megtörténik a feltöltés és sűrítés felső holtpontban van. Így nem áll meg motor.
Ha áll a motor, akkor gázolaj nyomás sincs.
De. A porlasztó kevés gázolajat tud átereszteni, főleg mikor áll a motor.
Sok indítás?
2 főtengely fordulat alatt kijut a kipufogóba, ami a hengerben van.
A szakik befűztek neked egy jó filmet.....
Én 17,4-re emlékszem, de lehet, hogy tévedek.
Ha a dugattyú éppen felfelé tart, úgy áll le (mindig van egy ilyen dugattyú), feltöltöd az adott hengert gázolajjal, ott valami kár lesz.
Vagy a hajtókar görbül, vagy a dugattyú lyukad.
...szerintem is a film esete forog fenn... mondom, én ilyennel nem szoktam találkozni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35767 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:25:11 »
Idézetet írta: Angel - 2014.12.27 szombat, 21:21:35
Pedig fogsz. A közvetlen befecskendezéses benzineseknél már van olyan nagy nyomás, ahol előfordulhat. Mikor is? Kontár szerelőnél.
Mert ugyi a dízelnél is előírnak ezt-azt MINDEN injektor megbontásnál... jelen esetben ezt elmulasztották, ezért folyt ki a gázolaj.
Szerintem az a szerelő, aki így útnak engedte... mármint folyó gázolajjal, hááát...
Múlt időben írtam, de egyébként még közvetlen benzinbefecskendezőnél sem láttam szivárgást.
Meg az 60 bar nem 1800 bar. Másak a tömítések (még ha csak kúp is) igénybevételei.
Ezt mondom én is, hanyag és felelőtlen szerelő az ilyen.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35768 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:29:37 »
Idézetet írta: Angel - 2014.12.27 szombat, 21:24:24
Én 17,4-re emlékszem, de lehet, hogy tévedek.
Ha a dugattyú éppen felfelé tart, úgy áll le (mindig van egy ilyen dugattyú), feltöltöd az adott hengert gázolajjal, ott valami kár lesz.
Vagy a hajtókar görbül, vagy a dugattyú lyukad.
...szerintem is a film esete forog fenn... mondom, én ilyennel nem szoktam találkozni.
Ez így jó elmélet igen, de olyan nincs, hogy "feltöltődik gázolajjal". Nem jut be, mert nincs nyomás.
A következő indításnál, ha nem zár tökéletesen a porlasztó csúcs, akkor se ömlik be a gázolaj...legfeljebb elindulás után kicsit csörgős lesz az égés pár másodpercig vagy nagyobb gázadásra.
Annyi gázolaj soha nem tud bejutni a motorba, hogy kárt okozzon a hajtókarban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35769 Dátum:
2014.12.27 szombat, 23:34:50 »
Jo estet mindenkinek,boldog unnepeket!
Egy oraja ertem haza szerbiabol kazanyba.
Mint eddig is jo ut volt persze jo autoval.
De a De az De.
Europaban minden ok.
Ahogy kozeledtem orosz oldalra erdekes dolgok voltak.
Regebben irtam hogy a homerseklet valttozasaval valtozik az auto is.
Most is igy volt.
Moskva utan lehult a levego kb -17 ig,ilyenkor csorges,rangatas de ment.
Kb Nizni Novgorod utan amikor mar-20 on felul volt a homerseklet abbahagyta,semmi gond.
Kazany elott van egy katlan ahol szinten kb-15 volt,oriasi csorges,rangatas azt hittem itt a vege.
Beertem Kazanyba ahol most -21 es minden ok. Otlet?
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35770 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 12:49:21 »
Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35771 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 12:52:32 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2014.12.28 vasárnap, 12:49:21
Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?
Elsőként hibakód olvasás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35772 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 13:31:00 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2014.12.28 vasárnap, 12:49:21
Sziasztok!
Beköszöntött felénk is a tél, az auto pár napig állt, aztán inditás után, a motor, az ESP és az ABS viszajelző jelez, az utobbi kettő nem is segit a havas uton, valami ötlet?
Újraindítás után sem alszik el?
Átmeneti kommunikációs hiba lehet, ami lehet akku miatt is, indítás közben.
Hibatároló kiolvasás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35773 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 19:48:29 »
Sziasztok!
Kezdenék belemerülni egy kis ékszíjj cserébe és elvesztem a méretek közt...
735, 736, 737, 738 mm-es van a szervószivattyúhoz...
1637, 1640 mm-es van a klíma, generátor oldalhoz.
Nem szeretnék felülni a szopórollerre és rosszat venni!
Tudtok pontos méretet esetleg gyártót ajánlani?
Más: Gázolajszűrőből a Bosch-t meg lehet venni, vagy van más/jobb?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35774 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 19:50:03 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.28 vasárnap, 19:48:29
Sziasztok!
Kezdenék belemerülni egy kis ékszíjj cserébe és elvesztem a méretek közt...
735, 736, 737, 738 mm-es van a szervószivattyúhoz...
1637, 1640 mm-es van a klíma, generátor oldalhoz.
Nem szeretnék felülni a ***órollerre és rosszat venni!
Tudtok pontos méretet esetleg gyártót ajánlani?
Más: Gázolajszűrőből a Bosch-t meg lehet venni, vagy van más/jobb?
Generátor oldalra van 1644-es is.
Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35775 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:00:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.28 vasárnap, 19:50:03
Generátor oldalra van 1644-es is.
Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.
AndyA
Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est
Akkor Ez lenne a megfelelő méret?
Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35776 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:02:41 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.28 vasárnap, 20:00:51
Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est
Akkor Ez lenne a megfelelő méret?
Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Úgy érti, hogy xarabbat ne vegyél. Jó a Bosch, cikkszáma is ugyan az a gyárinak, csak azért többet fizetsz a Ford logó miatt, miközben az is Bosch.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35777 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:11:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.12.28 vasárnap, 20:02:41
Úgy érti, hogy xarabbat ne vegyél. Jó a Bosch, cikkszáma is ugyan az a gyárinak, csak azért többet fizetsz a Ford logó miatt, miközben az is Bosch.
Aha!
Mondjátok hogy feszítőket nem kell cserélni minden szíjjcsere alkalmával...
Kaptam egy füzetet a kocsihoz, amiben nagyjából leírják mikor mit kell ellenőrizni meg cseréni de német nyelvű! Én meg már rég használtam a nyelvet... Kéne egy ilyen füzet magyarul meg egy használati, mert a letöltések között sajnos csak a FL előtti használati van fent. Ha valakinek meg van pdf-ben magyarul: ne fogja vissza magát.
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35778 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:25:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.28 vasárnap, 19:50:03
Generátor oldalra van 1644-es is.
Bosch teljesen jó (ez a gyári is), kevesebb viszont nem elég.
AndyA
Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35779 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:25:53 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.28 vasárnap, 20:00:51
Bárdinál nézelődök de itt nem találok 1644-est
Akkor Ez lenne a megfelelő méret?
Bosch ÜA szűrő akkor jó lesz... A kevesebbet mire érted?
Mért akarsz rá nagyobbat mikor 1642-es a gyári méret nekem 1640-es van rajta most.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35780 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:26:03 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.28 vasárnap, 20:25:09
Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?
Nincsenek véletlenek.
Vagy tudja vagy nem.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35781 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:27:57 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.28 vasárnap, 20:25:09
Ja?! Servó oldalra Melyik hossz a jó, azt nem tudod véletlenül?
4pk735. a kormányszervó
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35782 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:32:19 »
én kérek elnézést
de a Dayco szíjak se rosszak,sőt...
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35783 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:47:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.12.28 vasárnap, 20:27:57
4pk735. a kormányszervó
Köszönöm, felírtam!
Dehogy akarok nagyobbat, csak nem értettem rendesen a választ! még szoknom kell az itteni légkört! Ahány fórum annyi hangulat, és társaság. És még a Ford is új nem, hogy rögtön TDCI...
Szóval szeretnék pár dolgot minél hamarabb kicserélni az autón, hogy sokáig szerethessük egymást!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35784 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:50:46 »
Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35785 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 20:52:54 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.28 vasárnap, 20:50:46
Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.
+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker.
Az elő kamrásak (régi dízelek) na azok izzítás nélkül nem akarnak.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 21:06:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35786 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 21:01:14 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 20:52:54
+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker. Az elő kamrásak (régi dízelek) ha azok izzítás nélkül nem akarnak.....
pffff.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35787 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 21:02:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 20:52:54
+5°C felett indítás előtt nem izzít. Ha szükséges, akkor elindulás után ráizzíthat.
Elindulnak, max picit tovább teker. Az elő kamrásak (régi dízelek) ha azok izzítás nélkül nem akarnak.....
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35788 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 21:03:56 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.28 vasárnap, 20:50:46
Ma véletlenül a v6 helyett (mivel szabin vagyok ilyenkor az van hajtva) a tdci-be ültem, de nem vártam meg az izzítás végét, de beindult mint egy benzines. meddig izzít amúgy? nekem az izzításjelző a többi lámpával együtt pár másodpercen belül elalszik.
30másodpercig.aztán ha kell akkor még alapjáraton többször is bekapcsolhat automatikusan.
Az izzításjelző,már nem a klasszikus értelemben vett "jelző",vagyis nem addig izzít,amíg az ég.Sőt,a motor beindítása után is izzít,csak a lámpád nem ég.
Véletlenek amúgy nincsenek.Kiszorul szépen lassan a fhos6-os a kicsi szívedből......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35789 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 21:33:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 20:52:54
Az elő kamrásak (régi dízelek) na azok izzítás nélkül nem akarnak.....
ellenben nagyon kellemes puha járásúak. majdnem mint egy pocsék járású benzines
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35790 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 21:34:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.28 vasárnap, 21:03:56
30másodpercig.aztán ha kell akkor még alapjáraton többször is bekapcsolhat automatikusan.
Az izzításjelző,már nem a klasszikus értelemben vett "jelző",vagyis nem addig izzít,amíg az ég.Sőt,a motor beindítása után is izzít,csak a lámpád nem ég.
Véletlenek amúgy nincsenek.Kiszorul szépen lassan a fhos6-os a kicsi szívedből......
csitt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35791 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 10:02:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.28 vasárnap, 21:34:22
csitt
tudtam!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35792 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:30:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 10:02:29
tudtam!
nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit
ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35793 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:35:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.29 hétfő, 12:30:05
nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit
ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.
Pedig egy "jó" dízelnek ez még nem lehetne gond.
Arpad ennél hidegebb időben is bízik a kályhában.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35794 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:37:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 12:35:10
Pedig egy "jó" dízelnek ez még nem lehetne gond.
Arpad ennél hidegebb időben is bízik a kályhában.
hát nem tudom összefügg e azzal, hogy most legutóbb egy teszkós shell kúton tankoltam nem prémium gázolajat ....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35795 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:43:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.29 hétfő, 12:37:11
hát nem tudom összefügg e azzal, hogy most legutóbb egy teszkós shell kúton tankoltam nem prémium gázolajat ....
A gond eleve a gázolaj tankolás...... mert ez esetben dízelben ülsz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35796 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:46:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 12:43:07
A gond eleve a gázolaj tankolás...... mert ez esetben dízelben ülsz.
munkagép, tudod.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35797 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:49:48 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.29 hétfő, 12:30:05
nem tudsz te semmit John Snow nem tudsz te semmit
ma reggel a -8 fokban alig akart elindulni ez a nyamvadt olajkályha. elindult aztán leállt, kb 4próbálkozás után indult csak el.
Közel volt hozzá az a beteg benzines
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35798 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:51:00 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.29 hétfő, 12:49:48
Közel volt hozzá az a beteg benzines
az elindul elsőre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35799 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 13:24:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.29 hétfő, 12:51:00
az elindul elsőre
de megfertőzte a dizlit szhemét módon...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
709
710
711
712
713
714
715
[
716
]
717
718
719
720
721
722
723
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ