Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:41:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 720 721 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 733 734 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14391015 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36300 Dátum: 2015.02.04 szerda, 21:44:05 »

 
Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.  vigyor3
taps
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36301 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:01:17 »

Sokszor irtak mar itt, hogy amikor befosnak a csucsok, akkor villog a malacfarok.
A kerdesem, hogy pontosan hogyan?
Amikor felvillan, akkor ugy is marad, aztan ha leallitod es ujrainditod akkor elalszik, vagy CSAK gazadas/intenziv kigyorsitas alatt villog, majd haelveszed a gazt, akkor elalszik?
Koszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36302 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:29:32 »

Sokszor irtak mar itt, hogy amikor befosnak a csucsok, akkor villog a malacfarok.
A kerdesem, hogy pontosan hogyan?
Amikor felvillan, akkor ugy is marad, aztan ha leallitod es ujrainditod akkor elalszik, vagy CSAK gazadas/intenziv kigyorsitas alatt villog, majd haelveszed a gazt, akkor elalszik?
Koszi!

Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36303 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 13:11:39 »

Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).

AndyA
Koszi,
Tehat, ha malacfarok van, akkor az folyamatosan vilagit, ha elveszem a gazt, ha nem.
Akkor csak kaprazott a szemem... Remelem...
Mert bal oldalon ma vilagitott az ablakmosofolyadek ikon, meg a hopihe pirosan, aztan a szemem sarkBol, mintha mast is lattam volna., de valoszinuleg csak optikai csalodas volt Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36304 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 13:40:59 »

Koszi,
Tehat, ha malacfarok van, akkor az folyamatosan vilagit, ha elveszem a gazt, ha nem.
Akkor csak kaprazott a szemem... Remelem...
Mert bal oldalon ma vilagitott az ablakmosofolyadek ikon, meg a hopihe pirosan, aztan a szemem sarkBol, mintha mast is lattam volna., de valoszinuleg csak optikai csalodas volt Smiley

Mármint folyamatosan villog, ha baj van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36305 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 14:55:03 »

Mármint folyamatosan villog, ha baj van.

AndyA

Ferstehen!
Akkor csak a napsutes zavarhatott be. Vagy az LSD-re nem kellett volna annyi abszintet inni.
Koszi!
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36306 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:39:36 »

Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).

AndyA

Bár azt nem igazán értem, hogy ha malacfarok villogás jelentkezik valakinél miért kell azonnal a csúcsokra asszociálni!
Hála isten egyáltalán nem biztos, hogy a csúcsokkal van a gond!
Vagy igen?! Az esetek nagy részében akkor a csúcsokkal van valami probléma?! Azért egy autó összetettebb annál, hogy csakis ott lehet a hiba...
Remélem nem ott van...nekem volt 3-4 alkalommal villogás. Amióta gázolajszűrőt cseréltem nincs, illetve meg sem torrpan az autó! (le is kopogom)
Pedig mindent csináltam vele...2-esben padló (4-ezres fordulat), 3-asban is volt padló, 4-esben is...nincs villogás, tiltás.
Remélem a gázolajszűrő volt a ludas.
Tehát akinek villog a malacfarok lehet nem kell azonnal 200-300-et gyűjteni, lehet csak 10.000 ft.
Naplózva
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #36307 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:47:44 »

 Üdv mindenkinek kis segítség kellene  van egy  Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?
Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36308 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:48:44 »

Üdv mindenkinek kis segítség kellene  van egy  Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?
euro 3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36309 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:49:23 »

Üdv mindenkinek kis segítség kellene  van egy  Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?

Ide beírod az alvázszámát és meglátod.
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36310 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:50:41 »

Ide beírod az alvázszámát és meglátod.
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do

mondom! Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36311 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 19:26:56 »

Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.  vigyor3
Nem volt mit szetszornom,ezert nem estem neki.
Ugy dontottem ma sorozok. (Tuborg)
Naplózva
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #36312 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 19:39:23 »

Bár azt nem igazán értem, hogy ha malacfarok villogás jelentkezik valakinél miért kell azonnal a csúcsokra asszociálni!
Hála isten egyáltalán nem biztos, hogy a csúcsokkal van a gond!
Vagy igen?! Az esetek nagy részében akkor a csúcsokkal van valami probléma?! Azért egy autó összetettebb annál, hogy csakis ott lehet a hiba...
Remélem nem ott van...nekem volt 3-4 alkalommal villogás. Amióta gázolajszűrőt cseréltem nincs, illetve meg sem torrpan az autó! (le is kopogom)
Pedig mindent csináltam vele...2-esben padló (4-ezres fordulat), 3-asban is volt padló, 4-esben is...nincs villogás, tiltás.
Remélem a gázolajszűrő volt a ludas.
Tehát akinek villog a malacfarok lehet nem kell azonnal 200-300-et gyűjteni, lehet csak 10.000 ft.

Miután hozzám került az autó előfordult a malacfarok villogás többször is.Ki lett cserélve a go szűrő,azóta egyszer sem volt.Pont,mint nálad(kop-kop).Elméletileg 12000 km-t futott ezzel a szűrővel,ami Filtron volt.Bosch lett belerakva.Tehát nem mindegy milyen go szűrőt használunk.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36313 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:09:55 »

üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.

már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé... Sad

most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Naplózva
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36314 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:58:43 »

üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.

már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé... Sad

most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.

Nekem azt mondta régebben a porlasztós, amikor az Opelomba berottyantak a pcsúcsok, hogy OMV-s GO-t javasol, tapasztalata szerint aki rendszeresen azt tankol kevesebb a gond, ezt azóta más szerelő is mondta. Persze biztos van, aki megcáfol, de én azóta azt nyomom a Mondeóba igaz a prémiumot. Korábban volt egy 99-es tdci Focusom, télen volt, hogy a shellel alig indult, OMV-vel, és Arallal pöccre, és jóval több utat tett meg ugyanannyi üzemanyaggal.
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36315 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:30:16 »

Helo mindenkinek.
Milyen meretu O gumik kellenek a szuronel levo csatlakozokhoz?
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #36316 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:59:41 »

üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.

már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé... Sad

most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.

Sztem ez hülyeség.Ha igy is lenne,marha egyedi eset lenne. Másgondra fogadnék. smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36317 Dátum: 2015.02.06 péntek, 17:09:48 »

üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.

már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé... Sad

most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem hiszem, hogy a gázolaj minőségi problémája miatt fűstől sajnálatos módon a gépezeted. A fekete füst, elsősorban üzemanyag feleslegre és levegő hiányra utal. Ha már ilyen sok mindent leellenőriztetek, nem ártana megnézni a levegőszűrőt. Egy eltömődött, elpiszkolódott levegőszűrő is tud ilyen jelenséget produkálni. Azonkívül meg kéne még nézni, hogy a motor fogyasztja e az olajat. Egy törött lehúzógyűrű szintén hasonló jelenséget produkál. Próba cseresznye. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.06 péntek, 17:15:27 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36318 Dátum: 2015.02.06 péntek, 18:57:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem hiszem, hogy a gázolaj minőségi problémája miatt fűstől sajnálatos módon a gépezeted. A fekete füst, elsősorban üzemanyag feleslegre és levegő hiányra utal. Ha már ilyen sok mindent leellenőriztetek, nem ártana megnézni a levegőszűrőt. Egy eltömődött, elpiszkolódott levegőszűrő is tud ilyen jelenséget produkálni. Azonkívül meg kéne még nézni, hogy a motor fogyasztja e az olajat. Egy törött lehúzógyűrű szintén hasonló jelenséget produkál. Próba cseresznye. wave
Tisztelettel László! worship

üdv.
a levegöszürömben  3000km van..és 5000ként cserélem akármi van.ellenőriztem...viszonylag tiszta.motorbol egy csepp olaj se hiányzik.minden nap ellenörzöm azota.diag szerint turbonyámás hibátlan.csövek...hibátlan.ellenőrizve az összes.ha meg törött lenne vmelyik gyürü akkor az emár jelentkezett volna esetleg alapjáratban..esetleg ingadozo motorjárásban ée esetleg erö hiányba.
ezért nem értem én se és a szerelők se...ezért lett ráfogva hogy üzemanyag.másra én se tudok gondolni...
elöbb utobb majd kiderül..
üdv... Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36319 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:43:14 »

Helo mindenkinek.
Milyen meretu O gumik kellenek a szuronel levo csatlakozokhoz?
kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba  vigyor3 és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36320 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:56:12 »

kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba  vigyor3 és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.

Vagy még egyszerűbb: beviszed a kocsit egy márkaszervizbe vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36321 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:00:57 »

Vagy még egyszerűbb: beviszed a kocsit egy márkaszervizbe vigyor3

Ha jól emlékszem Árpád éppen itt van. https://www.google.hu/maps/place/Kaz%C3%A1n,+Tat%C3%A1rf%C3%B6ld,+Oroszorsz%C3%A1g/@55.7955015,49.073303,4z/data=!4m2!3m1!1s0x415ead2b7caccd99:0x7fcb77b9b5ad8c65?hl=hu
Sok lehetőség nincs márkaszervizre. De egy O gyűrűt azért ki lehet cserélni otthon is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36322 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:20:33 »

Ha jól emlékszem Árpád éppen itt van. https://www.google.hu/maps/place/Kaz%C3%A1n,+Tat%C3%A1rf%C3%B6ld,+Oroszorsz%C3%A1g/@55.7955015,49.073303,4z/data=!4m2!3m1!1s0x415ead2b7caccd99:0x7fcb77b9b5ad8c65?hl=hu
Sok lehetőség nincs márkaszervizre. De egy O gyűrűt azért ki lehet cserélni otthon is.



Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36323 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:26:12 »

Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
Amúgy márkaszervizben biztosan nincs odavaló O gyűrű.
Megrendelik az a csövet, amiben van. Nincs külön gyűrű, ecat-ban sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36324 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:32:42 »

Amúgy márkaszervizben biztosan nincs odavaló O gyűrű.
Megrendelik az a csövet, amiben van. Nincs külön gyűrű, ecat-ban sem.

Persze, ok, értem. A mondandóm lényege az lett volna, hogy teljesen nem a kérdésére válaszolok. Nyilván azt ő is tudja, hogy minta alapján kap.
A méretét kérdezte.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36325 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:43:34 »

Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
és gondolod nekem 1xűbb kiszerelni megmérni azt az Ó gyűtűt mint neki?
Olyan vagy mint Timi.Belekötsz az élő fába is.Egy 10ft-os gyűrűcseréjé ennyire nem bonyolult dolog,hogy előre-pontos méret megadásával kelljen megvásárolni mint egy kuplungszettet. vigyor3
Múltkor simán vett ott oroszországban is fékcsöveket kapásból,pedig annak is kérdezte a méretét.Egy Ó gyűrű sem lesz nagyobb probléma neki.... Wink
Pláne,hogy a lényeget tudja:Viton legyen. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36326 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:50:15 »

és gondolod nekem 1xűbb kiszerelni megmérni azt az Ó gyűtűt mint neki?
Olyan vagy mint Timi.Belekötsz az élő fába is.Egy 10ft-os gyűrűcseréjé ennyire nem bonyolult dolog,hogy előre-pontos méret megadásával kelljen megvásárolni mint egy kuplungszettet. vigyor3
Múltkor simán vett ott oroszországban is fékcsöveket kapásból,pedig annak is kérdezte a méretét.Egy Ó gyűrű sem lesz nagyobb probléma neki.... Wink
Pláne,hogy a lényeget tudja:Viton legyen. smile

Nem vagyok olyan (vagy lehet, nem ismerem Timit). Szerintem azt gondolta, valaki kapásból mondja a méretet. Így meg tudná venni előre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36327 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:53:13 »

Nem vagyok olyan (vagy lehet, nem ismerem Timit). Szerintem azt gondolta, valaki kapásból mondja a méretet. Így meg tudná venni előre.
Cheesy .....
Igaz lehet,de az a megoldás sem sokkal bonyolultabb,hogy kiszedi,és elmegy venni egyet.....valahogy a leszekadt fékcsövéért is elment....
És miután nemsokan tudják ezt a méretet csípőből,így marad neki ez a megoldás.ez van.most ennyire tellik. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36328 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:02:26 »

Cheesy .....
Igaz lehet,de az a megoldás sem sokkal bonyolultabb,hogy kiszedi,és elmegy venni egyet.....valahogy a leszekadt fékcsövéért is elment....
És miután nemsokan tudják ezt a méretet csípőből,így marad neki ez a megoldás.ez van.most ennyire tellik. nyes

 hehe
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #36329 Dátum: 2015.02.07 szombat, 16:23:59 »

Sziasztok !

Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki

UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36330 Dátum: 2015.02.07 szombat, 16:35:34 »

Sziasztok !

Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki


UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo

Nem 5 perc, de nem is 3-4 óra.
Ajánlatos megvizsgálni a szíjrendszer többi alkatrészét is és szükség szerint cserélni a rossz alkatrészeket is.
Igazából a legjobb -és egyszeri szerelést igénylő- megoldás a komplett segédberendezéseket hajtó rendszerben lévő összes alkatrészt együtt cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
romulus
Vendég
« Új hozzászólás #36331 Dátum: 2015.02.07 szombat, 16:58:18 »

Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beultem, inditottam (ment hibatlanul ahogy szokott) majd kb. fel perc utan leallt.
Utana nagyon nehezen indult csak be es iszonyuan fustolni kezdett (feheres fust). Viz nem hianyzik nem fogy.
Miutan beinditottam es kicsit bemelegedett utana ugy indult mintha minden rendben lenne, az alapjarat nem ingadozik, nem rangat, huz rendesen csak
iszonyuan fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a befecskendezoknel van egy tomites az szallt el.
Mar megrendeltem kb. 2 nap mulva erkezik, csak felek nem uszom meg ennyivel......
Halas lennek ha tudna valaki segiteni ebben, mert kint vagyok angliaban es itt porlaszto cserevel akarnak inditani szomoru1
Koszonom!
Naplózva
romulus
Vendég
« Új hozzászólás #36332 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:15:13 »

Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!
Naplózva
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #36333 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:38:15 »

Sziasztok! Keresek vezérműlánc takaró fedél. A motor elején az a nagy lemez. Sürgös lenne. Köszönöm
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36334 Dátum: 2015.02.07 szombat, 18:55:07 »

Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!

És jó ott kint angliában?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36335 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:58:40 »

Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!
te meg kérdmeg őket először olvassanak hibakódot mert lehet,hogy EGR szelep is hibás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36336 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:59:50 »

Sziasztok !

Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.

Előre is köszi a válaszokat !

Üdv,

Miki

UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo
1.5 óra minden egyszerre cserélve,és ahogy GSR kolléga is mondja mindent cserélj!!!!akkor jobban jársz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:47:44 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #36337 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:30:58 »

'.5 óra minden egyszerre cserélve,és ahogy GSR kolléga is mondja mindent cserélj!!!!akkor jobban jársz.

nekem 4 óra volt szétszedni a motort. szíjfeszítő 24e Ft plusz a többi. cserélj mindent mert nagyobb bajt okoz mint amennyibe most fog kerülni. tapasztalat
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36338 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:48:22 »

nekem 4 óra volt szétszedni a motort. szíjfeszítő 24e Ft plusz a többi. cserélj mindent mert nagyobb bajt okoz mint amennyibe most fog kerülni. tapasztalat

Most néztem de javítottam az 1-es lemaradt az elejéről.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
romulus
Vendég
« Új hozzászólás #36339 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 04:50:20 »

te meg kérdmeg őket először olvassanak hibakódot mert lehet,hogy EGR szelep is hibás.
Szia!
Koszonom a valaszodat.
En laikus vagyok, ugy olvastam hogy az EGR szelepet akar ki is lehet kotni.
Amugy szerinted lehetseges hogy valoban (csak) a tomites okozza ezt a jelenseget, vagy van mas (EGR szelepen kivul)
ami ezt produkalja?
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #36340 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:39:35 »

Nem 5 perc, de nem is 3-4 óra.
Ajánlatos megvizsgálni a szíjrendszer többi alkatrészét is és szükség szerint cserélni a rossz alkatrészeket is.
Igazából a legjobb -és egyszeri szerelést igénylő- megoldás a komplett segédberendezéseket hajtó rendszerben lévő összes alkatrészt együtt cserélni.


Köszi mindenkinek a válaszokat !

Teljes hajtórendszer berendezései alatt mit értetek ? mert akkor beszerzem a szükséges alkatrészeket.
Generátort érdemes szabadon futósítani egyuttal?

Köszi !

Miki
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36341 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:54:42 »

Köszi mindenkinek a válaszokat !

Teljes hajtórendszer berendezései alatt mit értetek ? mert akkor beszerzem a szükséges alkatrészeket.
Generátort érdemes szabadon futósítani egyuttal?

Köszi !

Miki


Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj.  Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #36342 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 15:14:40 »



Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj.  Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.

Köszi !

Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?

Üdv,

Miki
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36343 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 15:21:50 »

Köszi !

Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?

Üdv,

Miki

Ilyenekből biztos nem vennék bontottat.
 Jó az (SKF, Gates) utángyártott, nekem Gates szett van fent, főtengely szíjtárcsából gyárit vettem, szabadonfutó INA.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36344 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 15:22:59 »

Köszi !

Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?

Üdv,

Miki
Nem érdemes használtat venni mivel ki tudja mennyit futottak azok az alkatrészek A görgőket egyenként is be lehet szerezni feszítő pedig felújítható ha még nincs a rugó kifáradva itt vannak leírásik hogyan miképp lehet!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36345 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:41:08 »



Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj.  Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.

Majdnem. Smiley

A 2 db vezetőgörgőből az egyik egy támasztógörgő (sima).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36346 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:42:09 »

Köszi !

Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?

Üdv,

Miki

Csak újat.

Mennyire sürgős? Éppen folyamatban van a kísérleti darab, hogy a gyári méretnél jócskán masszívabb példányokra cseréljem ezeket a golyóscsapágyakat, amik árban kb. ugyanott vannak, de tartósságban utána örök élet, meg egy nap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #36347 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 01:18:58 »

Csak újat.

Mennyire sürgős? Éppen folyamatban van a kísérleti darab, hogy a gyári méretnél jócskán masszívabb példányokra cseréljem ezeket a golyóscsapágyakat, amik árban kb. ugyanott vannak, de tartósságban utána örök élet, meg egy nap.

AndyA

Holnap viszem a szerelőhöz, megkérdem mik kellenek (gondolom látni hogy mi van jó és rossz állapotban) és beszerzem a cuccokat Smiley Estére remélem menetkésznek tudhatom a kocsit.

Üdv,

Miki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36348 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 09:38:03 »

Holnap viszem a szerelőhöz, megkérdem mik kellenek (gondolom látni hogy mi van jó és rossz állapotban) és beszerzem a cuccokat Smiley Estére remélem menetkésznek tudhatom a kocsit.

Üdv,

Miki

Akkor sürgős volt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36349 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:32:50 »

kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba  vigyor3 és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.
Koszi,igy tortent. Kicsereltem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 720 721 722 723 724 725 726 [727] 728 729 730 731 732 733 734 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.333 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.