Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 15:30:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 776 777 778 779 780 781 782 [783] 784 785 786 787 788 789 790 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13850839 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39100 Dátum: 2015.12.30 szerda, 07:23:03 »

Sziasztok!

Elkezdtem az izzítógyertyák cseréjét.
A 2-es nem akar jönni, csak nyikorog, nem merem erőltetni.
A többi simán kijött, még az 1-es picit fogott, de kijött.

Most befújtam csavarlazítóval úgy hogy picit kifelé van hajtva már. Ez reggelig segíteni fog? Most még meleg volt a henger, de reggelre kihül.

Köszönöm a segítséget!

Szia
Nyáron volt nekem is cserélve, melegen, 1 nekem is nehezen jött ki. Nyikorgott is. Szépen lassan tekerve volt, kicsit vissza, kicsit kifelé , így játszottunk vele es szép lassan kiszedve. 4 db halott gyári ki, új gyári vissza.
Ez az en tapasztalatom.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39101 Dátum: 2015.12.30 szerda, 10:54:20 »

én már azért izgulnék azoknák az értékeknél, 53 fokos hengerfejnél.
nem lehet messze menő következtetést levonni ebből.ugyanis hidegen,és melegen is kéne mérni,ez így kevés,hogy rádobjuk a xart....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39102 Dátum: 2015.12.30 szerda, 10:59:08 »

az izzítógyertyák addig működnek, míg 70 fokos nem lesz a hengerfej - én így tudom. szóval igen.


Rosszul.

Az izzítás a gyujtás ráadása után 30másodpercet megy fixen.Azután-ha szükséges(!!!), a pcm bekapcsolgatja időnként,hogy simítsa az alapjáratot,illetve segítse a hf felmelegedését.Persze amíg a hf 70 fokot elnem éri.De nem addig működnek folyamatosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39103 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:20:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
A Beru gyertya gyártócég, (igaz, hogy a többség véleménye szerint sz@r) azt javasolják, hogy a gyertyákat különösen azokat amelyek régen kiégtek, vagy megszorultak, azokat meleg blokk esetében érdemes kicserélni. Én a tavasszal egy 12 éves gépben cseréltem amiben véleményem szerint még az eredeti gyertyák voltak. Meleg motornál szépen lassan türelmesen minden gond nélkül kicseréltem őket. Ebben a játszmában a türelem és a megfelelően érzékeny kéz a döntő. Én nem adok tanácsot senkinek se, mert megint elindul egy véget nem érő sehova nem vezető vita. Mindenki úgy csinálja ahogy neki szimpatikus, vagy ha nem bízik senkiben, legfőképp magában, akkor jó pénzért megcsinálom, vagy megcsináltatja avval aki elvállalja.. nyes nyes nyes wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.30 szerda, 11:23:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39104 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:27:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
A Beru gyertya gyártócég, (igaz, hogy a többség véleménye szerint sz@r) azt javasolják, hogy a gyertyákat különösen azokat amelyek régen kiégtek, vagy megszorultak, azokat meleg blokk esetében érdemes kicserélni. Én a tavasszal egy 12 éves gépben cseréltem amiben véleményem szerint még az eredeti gyertyák voltak. Meleg motornál szépen lassan türelmesen minden gond nélkül kicseréltem őket. Ebben a játszmában a türelem és a megfelelően érzékeny kéz a döntő. Én nem adok tanácsot senkinek se, mert megint elindul egy véget nem érő sehova nem vezető vita. Mindenki úgy csinálja ahogy neki szimpatikus, vagy ha nem bízik senkiben, legfőképp magában, akkor jó pénzért megcsinálom, vagy megcsináltatja avval aki elvállalja.. nyes nyes nyes wave
Tisztelettel László! worship
Kijöttek a gyertyák a 4. is. Használt a csavarlazító.
4-ből 4 gyertya rossz volt  Wink
Megtörtént a lyuk pucolás, és réz hőálló zsírral összeraktam. Most észrevettem hogy az olajnyomás szenzor 1 szál vezetéke majdnem teljesen el van szakadva, ezt is megforrasztom hogy jó legyen. Biztos a hűtőventillátor kapta el.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39105 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:41:22 »

Kijöttek a gyertyák a 4. is. Használt a csavarlazító.
4-ből 4 gyertya rossz volt  Wink
Megtörtént a lyuk pucolás, és réz hőálló zsírral összeraktam. Most észrevettem hogy az olajnyomás szenzor 1 szál vezetéke majdnem teljesen el van szakadva, ezt is megforrasztom hogy jó legyen. Biztos a hűtőventillátor kapta el.

Tisztelt Fórumtárs!
Ismét egy nagyon fontos tapasztalattal gazdagabb lettél.
Gratula. eljen eljen eljen
Ha javasolhatok valamit akkor legközelebb ne rézalapú spryt használj a gyertya menetekre. A FAQ topikban leírtam melyek a felhasználható zsír, vagy paszták. Az alumínium hengerfej meg a réz paszta, számunkra kedvezőtlen módon szeretik egymást.(helyi-elem képződés mely növeli a berágódás veszélyét.) wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39106 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:42:14 »

Kijöttek a gyertyák a 4. is. Használt a csavarlazító.
4-ből 4 gyertya rossz volt  Wink
Megtörtént a lyuk pucolás, és réz hőálló zsírral összeraktam. Most észrevettem hogy az olajnyomás szenzor 1 szál vezetéke majdnem teljesen el van szakadva, ezt is megforrasztom hogy jó legyen. Biztos a hűtőventillátor kapta el.


Na akkor gyorsan szed vissza őket és a rézzsírt takarítsd ki onnan

Itt én is azt olvastam az egyik leírásban vagy hsz-ben, hogy az kell, de kikaptam érte és igazuk is volt, mert a réz és az alu nem szeretik egymást
nekem kerámia zsírt javasoltak utána, én azzal is raktam össze
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.30 szerda, 11:44:08 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39107 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:43:12 »

Rosszul.

Az izzítás a gyujtás ráadása után 30másodpercet megy fixen.Azután-ha szükséges(!!!), a pcm bekapcsolgatja időnként,hogy simítsa az alapjáratot,illetve segítse a hf felmelegedését.Persze amíg a hf 70 fokot elnem éri.De nem addig működnek folyamatosan.

Legyen igy! Smiley


BUEK, meleg szereloaknat! Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39108 Dátum: 2015.12.30 szerda, 11:46:24 »

Na akkor gyorsan szed vissza őket és a rézzsírt takarítsd ki onnan

Itt én is azt olvastam, hogy az kell, de kikaptam érte és igazuk is volt, mert a réz és az alu nem szeretik egymást
nekem kerámia zsírt javasoltak utána, én azzal is raktam össze
Tisztelt Fórumtárs!
Az igaz, hogy a réz és az alumínium nem szereti egymást, viszont pusztán emiatt nem szedném szét a gépsárkányt. Majd legközelebb úgy 100 ezer km után, egy ismételt csere alkalmával jobban figyel a fórumtárs. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39109 Dátum: 2015.12.30 szerda, 12:03:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az igaz, hogy a réz és az alumínium nem szereti egymást, viszont pusztán emiatt nem szedném szét a gépsárkányt. Majd legközelebb úgy 100 ezer km után, egy ismételt csere alkalmával jobban figyel a fórumtárs. wave
Tisztelettel László! worship

Nekem azt mondták/írták, hogy hamar tönkre fog menni a hengerfej a réz paszta miatt, ezért vettem a másik féle zsirt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39110 Dátum: 2015.12.30 szerda, 12:49:30 »

Kész lett.
Kivettem őket és leszedtem a rezet  Wink

Sokkal egyenletesebb alapjárat. Nincs olyan füstölés mint eddig .

Köszönöm mindenkinek a segítséget!  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39111 Dátum: 2015.12.30 szerda, 16:49:28 »

Kész lett.
Kivettem őket és leszedtem a rezet  Wink

Sokkal egyenletesebb alapjárat. Nincs olyan füstölés mint eddig .

Köszönöm mindenkinek a segítséget!  worship
Tisztelt Fórumtárs!
Most már teljesen nyugodt lehetsz. Mindent megtettél amit kell a füstölésmentes indítás és az ingadozás mentes alapjárat érdekében.
Gratula! eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39112 Dátum: 2015.12.30 szerda, 17:00:20 »

Köszönöm a segítségét!
Amúgy teljesen más lett az alapjárata.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39113 Dátum: 2015.12.30 szerda, 17:02:56 »

Legyen igy! Smiley


BUEK, meleg szereloaknat! Smiley
Cheesy kösz,nem az aknában fogom a pezsgőt bontani. integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39114 Dátum: 2015.12.30 szerda, 21:37:00 »

Igen facebookos csoportban meleget olvastam. Itt meg hideget. Holnap hidegen nézem.
emlékezet kiesésed van? vagy minden egyes sort beírsz mindenhova?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39115 Dátum: 2015.12.30 szerda, 21:49:53 »

emlékezet kiesésed van? vagy minden egyes sort beírsz mindenhova?
Én nem látom több helyen. Mi a probléma?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39116 Dátum: 2015.12.30 szerda, 21:53:01 »

Én nem látom több helyen. Mi a probléma?
Soronics Tamás "Gábor Kovács mondeo.hu -n pont meleg motort írtak. Itt viszont hideget, ezt holnap próbálom"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39117 Dátum: 2016.01.01 péntek, 09:39:57 »

Köszönöm a segítségét!
Amúgy teljesen más lett az alapjárata.

toljál még bele egy ilyet, mikor negyed tank alá csökken a gázolaj mennyisége, és kergesd meg úgy, hogy a fordulatszám 3000 felett legyen állandóan! BUÉK! Smiley

http://i1.adis.ws/i/washford/310067?$pd_zoom$
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39118 Dátum: 2016.01.01 péntek, 14:26:34 »

toljál még bele egy ilyet, mikor negyed tank alá csökken a gázolaj mennyisége, és kergesd meg úgy, hogy a fordulatszám 3000 felett legyen állandóan! BUÉK! Smiley

http://i1.adis.ws/i/washford/310067?$pd_zoom$
Mit csinál ez a csodaszer ugyan?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39119 Dátum: 2016.01.01 péntek, 14:33:51 »

Mit csinál ez a csodaszer ugyan?
elég a hengerben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #39120 Dátum: 2016.01.01 péntek, 15:41:29 »

elég a hengerben.

És meleg motornál kell megpörgetni 3000 felett?
Illetve mennyi ideig legyen a fordulat magasan?
Kipróbálom én is...ártani nem fog a vasnak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39121 Dátum: 2016.01.01 péntek, 15:45:44 »

És meleg motornál kell megpörgetni 3000 felett?
Illetve mennyi ideig legyen a fordulat magasan?
Kipróbálom én is...ártani nem fog a vasnak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1034295#msg1034295
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39122 Dátum: 2016.01.01 péntek, 16:24:59 »

És meleg motornál kell megpörgetni 3000 felett?
Illetve mennyi ideig legyen a fordulat magasan?
Kipróbálom én is...ártani nem fog a vasnak.

Beletöltöd, azután elmész egy legalább 50-60 km-es vidéki útra. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39123 Dátum: 2016.01.01 péntek, 18:23:39 »

Van itt olyan aki tapasztalt bármit az adalékok elhasználása után?
Én nem nagyon hiszek bennük, még senki nem jelzett vissza jót róluk.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #39124 Dátum: 2016.01.01 péntek, 18:33:44 »

Kedves Mondeos barátaim. Boldog új évet kívánok nektek!
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39125 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:13:58 »

Van itt olyan aki tapasztalt bármit az adalékok elhasználása után?
Én nem nagyon hiszek bennük, még senki nem jelzett vissza jót róluk.
persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39126 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:19:52 »

persze.
Kifejtenéd bővebben?  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39127 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:25:55 »

Kifejtenéd bővebben?  worship
én használok úgy 15éve dízel adalékot.
1.diesel Injector cleaner-t
2.szintetikus kenőanyagot az üzarendszerbe.

Lágyabban jár a motor,stabilabb az alapjárat,sose kellett üza rendszert javítanom.Nekem ennyi elég
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39128 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:29:12 »

én használok úgy 15éve dízel adalékot.
1.diesel Injector cleaner-t
2.szintetikus kenőanyagot az üzarendszerbe.

Lágyabban jár a motor,stabilabb az alapjárat,sose kellett üza rendszert javítanom.Nekem ennyi elég

Na ilyenre gondoltam.
Milyen fajta injektor tisztítót? Az STP az jó?
http://stp.co.hu/dizel-injektor-tisztito.html

Szintetikus kenőanyag meg a 2T olaj? Stihl vagy Husqvarna?

Köszönöm a segítségedet!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39129 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:32:00 »

Na ilyenre gondoltam.
Milyen fajta injektor tisztítót? Az STP az jó?
http://stp.co.hu/dizel-injektor-tisztito.html

Szintetikus kenőanyag meg a 2T olaj? Stihl vagy Husqvarna?

Köszönöm a segítségedet!
stp,wyns,stb-stb, ezek mind olcsón kaphatóak a nagyáruházakban.
Az üza adalék meg szintetikus legyen és elégjen.A kétütemű olajok ilyenek.Én olyat használok,ami kereskedelemben nem kapható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39130 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:33:18 »

stp,wyns,stb-stb, ezek mind olcsón kaphatóak a nagyáruházakban.
Az üza adalék meg szintetikus legyen és elégjen.A kétütemű olajok ilyenek.Én olyat használok,ami kereskedelemben nem kapható.

Ipari mennyiségű szintetikus vazelint használsz?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39131 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:45:39 »

Ipari mennyiségű szintetikus vazelint használsz?  eplus2
de csak hogy ne fájjon neked. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39132 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:51:47 »

én használok úgy 15éve dízel adalékot.
1.diesel Injector cleaner-t
2.szintetikus kenőanyagot az üzarendszerbe.

Lágyabban jár a motor,stabilabb az alapjárat,sose kellett üza rendszert javítanom.Nekem ennyi elég
én meg semmit nem használok és így sem kellett soha hozzányúlni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39133 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:54:10 »

én meg semmit nem használok és így sem kellett soha hozzányúlni
na.milyen jó neked.ez nem változtat a jó szokásaimon. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39134 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:56:30 »

na.milyen jó neked.ez nem változtat a jó szokásaimon. nyes
nem is kell. Tedd csak bele amit akarsz. Csak ennyire nem lehetegmondani hogy használ e.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39135 Dátum: 2016.01.01 péntek, 19:59:28 »

nem is kell. Tedd csak bele amit akarsz. Csak ennyire nem lehetegmondani hogy használ e.
és mit írtam?
"Lágyabban jár a motor,stabilabb az alapjárat,sose kellett üza rendszert javítanom.Nekem ennyi elég"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39136 Dátum: 2016.01.02 szombat, 07:13:41 »

én meg semmit nem használok és így sem kellett soha hozzányúlni
ezért kérdezem,hogy mire jó.hit nélkül a remény is meghal.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39137 Dátum: 2016.01.02 szombat, 09:08:06 »

stp,wyns,stb-stb, ezek mind olcsón kaphatóak a nagyáruházakban.
Az üza adalék meg szintetikus legyen és elégjen.A kétütemű olajok ilyenek.Én olyat használok,ami kereskedelemben nem kapható.

Mennyi ml kell abból a szintetikus olajból, mondjuk egy teli tankhoz ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39138 Dátum: 2016.01.02 szombat, 09:25:27 »

Mennyi ml kell abból a szintetikus olajból, mondjuk egy teli tankhoz ?

1-2dl-ert olvastam vissza.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39139 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:30:40 »

1-2dl-ert olvastam vissza.
azt is olvastad miért és milyen hatása van?(ne itt) ez pont  olyan ,hogy öntsünk sűrűbb olajat az öreg kopott motorba mert annak az a jó.nem eszi stb.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39140 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:33:02 »

azt is olvastad miért és milyen hatása van?(ne itt) ez pont  olyan ,hogy öntsünk sűrűbb olajat az öreg kopott motorba mert annak az a jó.nem eszi stb.
miköze van a kopott motorhoz?nincs összefüggés,még csak hasonlóság sem.  Huh?
Keni a szivattyút és a csúcsokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39141 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:38:07 »

miköze van a kopott motorhoz?nincs összefüggés,még csak hasonlóság sem.  Huh?
Keni a szivattyút és a csúcsokat.
nem irtam,hogy köze lenne hozzá.csak vannak hasonló tevékenységek .ez is olyan mint az.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39142 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:50:20 »

nem irtam,hogy köze lenne hozzá.csak vannak hasonló tevékenységek .ez is olyan mint az.
Kopott motorba sürűbb olaj az nem ugyanaz mint a 2T olaj.
Sűrűbb olaj az már a kopott motor miatt van.
A 2T olaj meg megelőzés lehet inkább, ha már *** minden akkor nem csinál semmit a 2T olaj.
Persze ezekről mindenkinek más a véleménye.
Rossz nem lesz tőle a kocsi, mert elég a 2 T
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39143 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:52:36 »

miköze van a kopott motorhoz?nincs összefüggés,még csak hasonlóság sem.  Huh?
Keni a szivattyút és a csúcsokat.
A gázolaj is, mert van kenőképessége. Úgy van tervezve minden, hogy az a kenőanyag is. Elegendő.

Az idő előtti kopást a felhasználási körülmények befolyásolják. Főleg a sok hideg üzem, nagy terhelésen (nyomás).
 
 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39144 Dátum: 2016.01.02 szombat, 11:58:15 »

A Delphi üa rendszerben a hpp belső kialakítása más, mint pl. a Bosch. Egyszerűen hamarabb felemészti önmagát. Ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39145 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:25:03 »

A gázolaj is, mert van kenőképessége. Úgy van tervezve minden, hogy az a kenőanyag is. Elegendő.

Az idő előtti kopást a felhasználási körülmények befolyásolják. Főleg a sok hideg üzem, nagy terhelésen (nyomás).
 
 Wink
ezt igy elfogadom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39146 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:31:43 »

Kopott motorba sürűbb olaj az nem ugyanaz mint a 2T olaj.
Sűrűbb olaj az már a kopott motor miatt van.
A 2T olaj meg megelőzés lehet inkább, ha már *** minden akkor nem csinál semmit a 2T olaj.
Persze ezekről mindenkinek más a véleménye.
Rossz nem lesz tőle a kocsi, mert elég a 2 T
itt ugy gondoltam mindkettő felesleges és eggyik sem teszi tönkre a motort Elméletileg.
Bár az én véleményem a 2T más anyag ami ekkora nyomásnál nem biztos hogy jó a csucsoknak mint ahogy a sűrűbb olaj sem jut el mindenhova eleg időben.de én csak felhasználó vagyok.es lehet nem helytálló a gondolat.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39147 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:36:16 »

A gázolaj is, mert van kenőképessége. Úgy van tervezve minden, hogy az a kenőanyag is. Elegendő.

Az idő előtti kopást a felhasználási körülmények befolyásolják. Főleg a sok hideg üzem, nagy terhelésen (nyomás).
 
 Wink
téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39148 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:37:07 »

nem irtam,hogy köze lenne hozzá.csak vannak hasonló tevékenységek .ez is olyan mint az.
tévedés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39149 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:38:04 »

itt ugy gondoltam mindkettő felesleges és eggyik sem teszi tönkre a motort Elméletileg.
Bár az én véleményem a 2T más anyag ami ekkora nyomásnál nem biztos hogy jó a csucsoknak mint ahogy a sűrűbb olaj sem jut el mindenhova eleg időben.de én csak felhasználó vagyok.es lehet nem helytálló a gondolat.
lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 776 777 778 779 780 781 782 [783] 784 785 786 787 788 789 790 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.