Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 02:36:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 770 771 772 773 774 775 776 [777] 778 779 780 781 782 783 784 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13874140 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38800 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:28:33 »



Furcsa logikád van.
ettől még így van. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38801 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:40:38 »

ettől még így van. hehe


Ha neked ettől jobb, akkor gondold ezt..... csak tedd hozzá, hogy szerinted!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38802 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 13:01:53 »


Ha neked ettől jobb, akkor gondold ezt..... csak tedd hozzá, hogy szerinted!  hehe
minek?hisz így van! eplus2

egész nap csak ásítozol.Nincs meló? Roll Eyes úgy is mondhatnám,nagyon ráérsz ma..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kelepety
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #38803 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 14:56:52 »

Sziasztok!

A hétvégén ismét produkálta az alábbi hibát, valaki valamilyen ötlet?
Elindulás után kb. 1 km-el elkezdett malacfarkazni ( izzítóspirál villogás ), mellé a motor rettenetesen kerregett - olyan régi dízelesen - leállítottam, újraindítottam, és mint előtte csendes, egyenletes járás, mentem vele kb 70-80 km-et...
MK3 2003 2.0 TDci 85kw, 252.000km kb. 2 hete teljes szerviz minden szűrő csere...
Hibakódolvasás eredménye alább található. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi okozhatja?
===PCM DTC P0325===
Code: P0325 - Knock sensor 1 circuit malfunction
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Knock sensor 1 circuit malfunction
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.
For additional information refer to:
Faulty or damaged PCM.
===END PCM DTC P0325===
===EATC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic Automatic Temperature Control
===END EATC DTC None===
===HEC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Hybrid Electronic Cluster
===END HEC DTC None===
===RCM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Restraint Control Module
===END RCM DTC None===
===GEM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Generic Electronic Module
===END GEM DTC None===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===

[/quote]
Naplózva

MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38804 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 15:29:31 »

Sziasztok!

A hétvégén ismét produkálta az alábbi hibát, valaki valamilyen ötlet?
Elindulás után kb. 1 km-el elkezdett malacfarkazni ( izzítóspirál villogás ), mellé a motor rettenetesen kerregett - olyan régi dízelesen - leállítottam, újraindítottam, és mint előtte csendes, egyenletes járás, mentem vele kb 70-80 km-et...
MK3 2003 2.0 TDci 85kw, 252.000km kb. 2 hete teljes szerviz minden szűrő csere...
Hibakódolvasás eredménye alább található. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi okozhatja?
===PCM DTC P0325===
Code: P0325 - Knock sensor 1 circuit malfunction
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Knock sensor 1 circuit malfunction
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.
For additional information refer to:
Faulty or damaged PCM.
===END PCM DTC P0325===
===EATC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic Automatic Temperature Control
===END EATC DTC None===
===HEC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Hybrid Electronic Cluster
===END HEC DTC None===
===RCM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Restraint Control Module
===END RCM DTC None===
===GEM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Generic Electronic Module
===END GEM DTC None===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===



Oda van írva:
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.

Ezeket le kell ellenőrizni.
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38805 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 16:59:03 »

Sziasztok!
Nem tudom talalkozott e mar valaki olyannal h nem ment az auto el vitte szerelohoz es kiolvasasnal ugy kezdte h o nem tud mit kezdeni vele mert 41 db hiba kod van benne es hiaba torli ujra bent lesz :O o.O
Jovheten viszem szoftvert telepitetni majd meg latjuk mi lesz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38806 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 19:00:15 »

Sziasztok!
Nem tudom talalkozott e mar valaki olyannal h nem ment az auto el vitte szerelohoz es kiolvasasnal ugy kezdte h o nem tud mit kezdeni vele mert 41 db hiba kod van benne es hiaba torli ujra bent lesz :O o.O
Jovheten viszem szoftvert telepitetni majd meg latjuk mi lesz!
keress hozzáértőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38807 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:16:46 »

Hat ez marka szerviz ugy erzem! Eobd vel lett kiolvasva a 41 hiba mig a ford neten semmit nem talalt csak azt irta ki h nem lehet befejezni a diagnosztikat! :/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38808 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:20:44 »

Hat ez marka szerviz ugy erzem! Eobd vel lett kiolvasva a 41 hiba mig a ford neten semmit nem talalt csak azt irta ki h nem lehet befejezni a diagnosztikat! :/

Azaz egész pontosan a fedélzeti diagnosztikai ciklus nincs befejezve. P1000?
Ez nem hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38809 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:24:48 »

Oke de ezt irta a ford netes az eobd az 41 hibat irt es hiaba toroltuk ugyan ugy vissza dobja :/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38810 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:31:07 »

Oke de ezt irta a ford netes az eobd az 41 hibat irt es hiaba toroltuk ugyan ugy vissza dobja :/

Ez a mondatot próbáld meg érthetően is leírni. Köszi
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38811 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:42:18 »

Ami kiirt 41 db hiba kodot azt eobdvel olvastak ki!
A hivatalos ford ami neten is van azzal nem mutatott semmit! De az egeszben az erdekes h 4 f
Masik ford autonal is ezt irta h a diagnosztikat nem lehet befejezni!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38812 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 20:44:37 »

Ami kiirt 41 db hiba kodot azt eobdvel olvastak ki!
A hivatalos ford ami neten is van azzal nem mutatott semmit! De az egeszben az erdekes h 4 f
Masik ford autonal is ezt irta h a diagnosztikat nem lehet befejezni!

Már ne haragudj, de ez még így mindig egy összevisszaság.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #38813 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 21:06:34 »

Annyira áteresztett az olajköri termosztát a 2.2-esen, hogy P1288-at bedobta hibának, ami hengerfej hőmérséklet szenzorra utal. Ezzel együtt motorhibajelző bevillan, teljesítmény leesik, vízhőfokmutató visszaesik nullára, hűtőventilátort bekapcsolja. Leállít, újraindít, és a hiba megszűnik. Ezt 10 km-enként megcsinálta, már azt gondoltam elszállt a hőfokjeladó. Élmény volt így a 400km-es túra, sötétben falbav Fűtés nélkül.....
 
Kistermosztátot kicseréltem, és a hiba már egy hete nem jött elő, újra van fűtés is.  pias
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38814 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 21:11:36 »

Már ne haragudj, de ez még így mindig egy összevisszaság.

Nem tudom maskepp elmondani mert nekem is ezt mondtak Cheesy en nem haragszom de en ugy gondolom h azzal kart nem teszek ha beviszem egy marka szervizbe es legrosszabb esetbe ujra rakatom a szoftvert Smiley
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #38815 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 23:59:33 »

Hali urak... help
Eléggé régen jártam itt..
Most vettem egy 2007-es 2.2-es TDCI TRANSIT-ot.
4 gyerek + kuty +Anya + ikerbabakocsi miatt kelett lecserélni az MKII Mondeot...
Minden ok vele csak alapjáraton mikor meleg a motor néha nekiáll ingadozni a fordulatszám.
Csak melegen és teljesen rapszodikusan.
Néha csak 1-2 hullám van aztán minden ok néha pedig több 10 másodpercig is ingadozik.
Mi lehet???
Előre is kösz...
Üdv
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38816 Dátum: 2015.11.20 péntek, 06:07:33 »

Hali urak... help
Eléggé régen jártam itt..
Most vettem egy 2007-es 2.2-es TDCI TRANSIT-ot.
4 gyerek + kuty +Anya + ikerbabakocsi miatt kelett lecserélni az MKII Mondeot...
Minden ok vele csak alapjáraton mikor meleg a motor néha nekiáll ingadozni a fordulatszám.
Csak melegen és teljesen rapszodikusan.
Néha csak 1-2 hullám van aztán minden ok néha pedig több 10 másodpercig is ingadozik.
Mi lehet???
Előre is kösz...
Üdv
nem biztos,hogy érdemes rágörcsölni.eddig ez semmi.egy kis levegősödés is okozhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38817 Dátum: 2015.11.20 péntek, 19:08:49 »

Te valakivel összekevertél........

A rendszám passzos volt, és amikor végre kimentél a külső sávba és el tudtam menni melletted, te integettél belőle. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38818 Dátum: 2015.11.20 péntek, 19:13:59 »

A rendszám passzos volt, és amikor végre kimentél a külső sávba és el tudtam menni melletted, te integettél belőle. Smiley

AndyA

Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre  Cool.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?  laugh
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak! hehe) és a hídon megelőztelek elhaladtam melletted jobbról....   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38819 Dátum: 2015.11.20 péntek, 19:59:22 »

Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre  Cool.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?  laugh
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak! hehe) és a hídon megelőztelek elhaladtam melletted jobbról....   eplus2

Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol. integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38820 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:11:04 »

Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol. integet2

AndyA

Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember.... eplus2
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor  taps )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38821 Dátum: 2015.11.20 péntek, 21:51:10 »

Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre  Cool.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?  laugh
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak! hehe) és a hídon megelőztelek elhaladtam melletted jobbról....   eplus2

Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol. integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #38822 Dátum: 2015.11.20 péntek, 22:07:31 »

nem biztos,hogy érdemes rágörcsölni.eddig ez semmi.egy kis levegősödés is okozhatja.
A szombathelyi FORD-ban fül után azt szakértették meg ,hogy "üzemanyag nyomásszabályozó vagy nyomásérzékelő" gond csere és újraprogramozás potom
85000 FT....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38823 Dátum: 2015.11.20 péntek, 22:24:42 »

Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol. integet2

AndyA

Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember....  eplus2
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor   taps )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38824 Dátum: 2015.11.21 szombat, 08:40:26 »

A szombathelyi FORD-ban fül után azt szakértették meg ,hogy "üzemanyag nyomásszabályozó vagy nyomásérzékelő" gond csere és újraprogramozás potom
85000 FT....


85 rugóért semmit ne cseréltek, csak hallgatóztak és újraprogramoztak...?!?! Wazze...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38825 Dátum: 2015.11.21 szombat, 08:41:02 »

Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember....  eplus2
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor   taps )

Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38826 Dátum: 2015.11.21 szombat, 08:59:42 »

Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról. vigyor3

AndyA
neeeeeeeem.az nem lehet.Tibi betartja a szabályokat.az nem  létezik,hogy ő nem vette figyelembe a 80as táblát.Biztosan valamit félreértelmeztél,de majd ezt is jól megmagyarázza.... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38827 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:52:10 »

Sziasztok!
Mostanában az alábbi jelenséget tapasztalom az autón. Az alapjárat néha ingadozik ha lámpánál állok, illetve menet közben is megtorpan az autó. Check engine lámpa nincs. Ma reggel ez odáig fajult, hogy lámpánál állva megemelkedett az alapjárat, majd visszaesett a normálisra és kivillant az akksi visszajelző lámpa. Nem tudom, hogy a megtorpanás, illetve az akksi visszajelző lámpa összefügg-e. Mi lehet a probléma? Kezdőd befecskendező probléma? Légtömegmérő? *** akksi? Köszi előre is az iránymutatást!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #38828 Dátum: 2015.11.21 szombat, 12:11:04 »

85 rugóért semmit ne cseréltek, csak hallgatóztak és újraprogramoztak...?!?! Wazze...

AndyA

Neeeem.
Félreértettál...
Ez csak árajánlat volt. Az ujraprogramozás "csak" 6000 lenne. A hallgatozás ingyééé volt..

VoTO
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #38829 Dátum: 2015.11.21 szombat, 13:15:39 »

Sziasztok!
Mostanában az alábbi jelenséget tapasztalom az autón. Az alapjárat néha ingadozik ha lámpánál állok, illetve menet közben is megtorpan az autó. Check engine lámpa nincs. Ma reggel ez odáig fajult, hogy lámpánál állva megemelkedett az alapjárat, majd visszaesett a normálisra és kivillant az akksi visszajelző lámpa. Nem tudom, hogy a megtorpanás, illetve az akksi visszajelző lámpa összefügg-e. Mi lehet a probléma? Kezdőd befecskendező probléma? Légtömegmérő? *** akksi? Köszi előre is az iránymutatást!

Ha a töltés jelző jelez, akkor érdemes azzal kezdeni.

üdv,
Á
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38830 Dátum: 2015.11.21 szombat, 13:44:12 »

Ha a töltés jelző jelez, akkor érdemes azzal kezdeni.

üdv,
Á


Oks, ez egyértelmű. De egy dieselnél hogy függhet össze a generátor az alapjárattal, illetve a menetteljesítménnyel?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38831 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:03:25 »

Neeeem.
Félreértettál...
Ez csak árajánlat volt. Az ujraprogramozás "csak" 6000 lenne. A hallgatozás ingyééé volt..

VoTO

És mit csinálnának a 85-ért akkor?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38832 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:05:03 »

Oks, ez egyértelmű. De egy dieselnél hogy függhet össze a generátor az alapjárattal, illetve a menetteljesítménnyel?

Erősen...? wow1

Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38833 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:10:24 »

Erősen...? wow1

Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.

AndyA

Ez igaz Smiley Remélem maximum ennyi lesz, és egy generátor felújítással megúszom. Bízom benne, hogy az üzemanyag rendszernek ehhez nincs köze. Kertész utcában mennyiért csinálják a felújítást? Lehet akkor már a ZEN-t is kicseréltetném rendes INA-ra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38834 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:37:47 »

Ez igaz Smiley Remélem maximum ennyi lesz, és egy generátor felújítással megúszom. Bízom benne, hogy az üzemanyag rendszernek ehhez nincs köze. Kertész utcában mennyiért csinálják a felújítást? Lehet akkor már a ZEN-t is kicseréltetném rendes INA-ra.

35 a komplett felújítás, talán 6 ezer, hogy ott helyben átszerelik neked egy bő óra alatt. Erre még egy 5-ös, ha jól emlékszem, hogy 90-ről 115A-re felhúzzák a teljesítményét az állórész cseréjével. A szabadonfutó még 17 ezer, ha kifizeted a 35 ezret, ingyen felszerelik. Ezek másfél év előtti árak, azóta mehetett feljebb kicsit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38835 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:44:41 »

35 a komplett felújítás, talán 6 ezer, hogy ott helyben átszerelik neked egy bő óra alatt. Erre még egy 5-ös, ha jól emlékszem, hogy 90-ről 115A-re felhúzzák a teljesítményét az állórész cseréjével. A szabadonfutó még 17 ezer, ha kifizeted a 35 ezret, ingyen felszerelik. Ezek másfél év előtti árak, azóta mehetett feljebb kicsit.

AndyA

Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38836 Dátum: 2015.11.21 szombat, 15:07:41 »

Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról. vigyor3

AndyA

Ó te szent..... arra én mindig teszek! Az csak dízeleknek szól, hogy lassan lakó-pihenő övezet lesz és csökkentség a sebességet....ezzel együtt a kormolást!  eplus2
(A 80-as tábla a kanyar kezdeténél van kirakva. Én még jóval előtte haladtam el melletted jobbról.  Cool  )
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 15:13:15 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38837 Dátum: 2015.11.21 szombat, 15:09:12 »

Egy admin törölné a 3x 4x előforduló ugyanazon hozzászólásokat?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38838 Dátum: 2015.11.21 szombat, 15:10:54 »

neeeeeeeem.az nem lehet.Tibi betartja a szabályokat.az nem  létezik,hogy ő nem vette figyelembe a 80as táblát.Biztosan valamit félreértelmeztél,de majd ezt is jól megmagyarázza.... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Vagy eddig -és mindig is- igen rosszul tudtok dolgokat, velem kapcsolatban. De nem baj.....  jó magasra nézek .... és annyira érdekel mit gondoltok!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 15:13:42 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38839 Dátum: 2015.11.21 szombat, 16:20:03 »

Egy admin törölné a 3x 4x előforduló ugyanazon hozzászólásokat?  vigyor3

Nem. Az a moderátorok dolga.  integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38840 Dátum: 2015.11.21 szombat, 16:30:21 »

Nem. Az a moderátorok dolga.  integet2

AndyA

" Az adminisztrátornak nem a moderálás az alapvető feladata, de erre joga és lehetősége is van, tehát ezzel élhet is. Amennyiben él ezzel a joggal, akkor a moderálás esetében rájuk és velük szemben is jelen szabályzat moderálásra vonatkozó szabályai az irányadóak."

Szóval egész nyugodtan törölheted a saját klónozott hsz-eidet is.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #38841 Dátum: 2015.11.21 szombat, 17:11:02 »

Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.

A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra

a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem? falbav
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.


2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38842 Dátum: 2015.11.21 szombat, 18:15:38 »

" Az adminisztrátornak nem a moderálás az alapvető feladata, de erre joga és lehetősége is van, tehát ezzel élhet is. Amennyiben él ezzel a joggal, akkor a moderálás esetében rájuk és velük szemben is jelen szabályzat moderálásra vonatkozó szabályai az irányadóak."

Szóval egész nyugodtan törölheted a saját klónozott hsz-eidet is.  eplus2

Mit klónoztam?

Volt valami hiba a PHP-vel a szolgáltatónál, hibaüzenetre futott, amikor írtam valamit. Olyankor küldtem újra pár hozzászólást, de lehet, hogy a hibaüzenet ellenére beírta annyiszor, ahányszor próbáltam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38843 Dátum: 2015.11.21 szombat, 18:18:41 »

Mit klónoztam?

Volt valami hiba a PHP-vel a szolgáltatónál, hibaüzenetre futott, amikor írtam valamit. Olyankor küldtem újra pár hozzászólást, de lehet, hogy a hibaüzenet ellenére beírta annyiszor, ahányszor próbáltam.

AndyA

Ne kend a klónozást a szolgáltatóra....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #38844 Dátum: 2015.11.21 szombat, 18:32:22 »

És mit csinálnának a 85-ért akkor?

AndyA

Ha jól értettem cserélnék azt a bizonyos üzemanyag nyomásszabályzót vayg mérőt vagy mittudomén meg újrakalibrálnák vagyis felprogramoznák azt.

VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #38845 Dátum: 2015.11.21 szombat, 19:09:40 »

Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.

A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra

a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem? falbav
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.


2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA

A gyári kistermosztátba belefújtál és átengedett? Kuka!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38846 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 12:37:15 »

Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.

A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra

a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem? falbav
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.


2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátoknak alapon megfelelően tömítettnek kell lennie. Nem szabad, hogy átfújható legyen. Javaslom vidd vissza az olajtermót és mutasd meg nekik, hogy nem tömített és cseréltesd ki. 10 ezer pénzt csak úgy, nem szabad kidobni. Ha a régi megfelelően tömített olajtermót visszaszereled meglátod megjavul a rendszer.
Még valami. Ha a hűtőrendszered tele van piszokkal akkor alaposan át kell öblíteni a rendszert. Mert később ugyanúgy kitámaszthatja a folyadékban lévő szennyeződés mindkét termosztátot, mint az előbbiekben. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 12:38:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38847 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 13:15:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátoknak alapon megfelelően tömítettnek kell lennie. Nem szabad, hogy átfújható legyen. Javaslom vidd vissza az olajtermót és mutasd meg nekik, hogy nem tömített és cseréltesd ki. 10 ezer pénzt csak úgy, nem szabad kidobni. Ha a régi megfelelően tömített olajtermót visszaszereled meglátod megjavul a rendszer.
Még valami. Ha a hűtőrendszered tele van piszokkal akkor alaposan át kell öblíteni a rendszert. Mert később ugyanúgy kitámaszthatja a folyadékban lévő szennyeződés mindkét termosztátot, mint az előbbiekben. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!


Az olajkörinek nevezett -hőcserélő előtti- termosztátnak alapvetően szerkezeti problémája van.
A használt és kicserélt alkatrészről készített fényképen jól látható, hogy a rugó által megtámasztott patron ház, aminek közepéből mozgó rész a gumitömítést nyomja a fészekbe nem középen helyezkedik el. Ebből eredően nem központosan szorítja a patront és így annak középső mozgó része sem a tömítést a fészekbe. (Természetesen ha a gumitömítés sérült, akkor az is mindegy, hogy központosan áll-e.) Emiatt simán átereszthet és szükségtelenül a hőcserélő felé engedi áramlani a hűtőfolyadékot. Sajnos nem egy új volt már a kezemben, ami szintén ilyen félremozdult állapotban volt. Belefújva áteresztett kicsit. Ez kézzel megigazítható és zárni fog a tömítés! Sajnos ez csak bizonytalan ideig lesz/lehet így, mert működés közben szintén elmozdulhat és záráskor máris nem tömít tökéletesen a gumitömítés. Ez szerintem alapvetően gyári/gyártási, szerkezeti hiba, hogy ilyen előfordulhat! Nincs megvezetve, pozicionálva a patron és ezzel együtt a zárótömítést mozgató középső rész. Persze kicsit kúpos a tömítés, hogy majd megvezeti záráskor.....de még sem.
A "gyorsan elromló" új termosztát feltehetően emiatt válik hamar szintén "rossz" termosztáttá.






Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #38848 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 15:55:43 »

Sziasztok, Köszönöm a termosztát problémára küldött válaszotokat. worship

A következő történt: az új olajköri termosztátnak a kis végét elkezdtem csavargatni, forróvízbe rakni , kivenni- hidegvízbe rakni. ÉS láss csodát már nemengedi át a levegőt és ha vizet csurgatok bele akkorsem szivárog el belőlle, és ha kiveszem a forróvízből és belefújok szinte azonnal lezár  taps (most a régi van benne tesztképpen az autóba)

Amit most vettem észre: 10Km után 60c a vízhőfok a kijelző szerint de a főköri termosztát után (hűtő fele) már meleg a csö, szerintem a másik főköri termosztátom (pedig azis új mint fentebb írtam) átenged, de ezt holnap jobban megnézem  wow1

Ja és mégvalami: ezt a rendszert kell légteleníteni? és ha igen , hogyan?

Most max fűtésen nyomja a meleget de nem a legjobban  szomoru1 pedig jönnek a minuszok.

MINDENKINEK KÖSZÖNÖM
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 16:03:53 írta barnab » Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38849 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 16:05:35 »

Sziasztok, Köszönöm a termosztát problémára küldött válaszotokat. worship

A következő történt: az új olajköri termosztátnak a kis végét elkezdtem csavargatni, forróvízbe rakni , kivenni- hidegvízbe rakni. ÉS láss csodát már nemengedi át a levegőt és ha vizet csurgatok bele akkorsem szivárog el belőlle, és ha kiveszem a forróvízből és belefújok szinte azonnal lezár  taps (most a régi van benne tesztképpen az autóba)

Amit most vettem észre: 10Km után 60c a vízhőfok a kijelző szerint de a főköri termosztát után (hűtő fele) már meleg a csö, szerintem a másik főköri termosztátom (pedig azis új mint fentebb írtam) átenged, de ezt holnap jobban megnézem  wow1

Ja és mégvalami: ezt a rendszert kell légteleníteni? és ha igen , hogyan?

Most max fűtésen nyomja a meleget de nem a legjobban  szomoru1 pedig jönnek a minuszok.

MINDENKINEK KÖSZÖNÖM

A vízpumpa tetején van a légtelenítő csavar. A többi "automata".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 770 771 772 773 774 775 776 [777] 778 779 780 781 782 783 784 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.