Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 02:22:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 771 772 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 784 785 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13874038 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
csabi601
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #38850 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 00:14:47 »

Helló!
Tudnátok nekem abban segíteni hogy a 2003 mondeon 2.0 tdci motoron hogy kell beállítani a főtengelyt jelre? Mert vezérlés cserélnél elmozdult és folyamat írja a főtengely helytelen pozícióját !

Előre is köszönöm !
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38851 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 06:42:18 »

Helló!
Tudnátok nekem abban segíteni hogy a 2003 mondeon 2.0 tdci motoron hogy kell beállítani a főtengelyt jelre? Mert vezérlés cserélnél elmozdult és folyamat írja a főtengely helytelen pozícióját !

Előre is köszönöm !

A CKP helyére kell a pozicionáló stiftet betenni.
Nem is értem, hogy eszközök (+ismeret) nélkül hogyan és miért álltok neki!?  Főleg, mert egyébként is érzékeny a beállításra a motor...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38852 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 14:34:46 »

Erősen...? wow1

Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.

AndyA

+ infó, illetve érdekesség ehhez a hibához. Álló helyzetben megmértük az akksit, 12.5V volt kb. Beindíottam, ekkor *** volt az alapjára, és 11V volt a feszültség, majd helyreállt a motor járása egy idő után, ekkor 14V fölött. Mellette, amikor alacsony volt a feszültség, a generátor felől elég hangos nyikorgó hang is jött.
Naplózva
csabi601
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #38853 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 14:59:27 »

A CKP helyére kell a pozicionáló stiftet betenni.
Nem is értem, hogy eszközök (+ismeret) nélkül hogyan és miért álltok neki!?  Főleg, mert egyébként is érzékeny a beállításra a motor...

Pozicionáló stiftet megvannak de azt senki nem mondta hogy kétféle létezik és én a másikkal próbáltam !!!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #38854 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:30:04 »

Tisztelt Fórumtárs!


Az olajkörinek nevezett -hőcserélő előtti- termosztátnak alapvetően szerkezeti problémája van.
A használt és kicserélt alkatrészről készített fényképen jól látható, hogy a rugó által megtámasztott patron ház, aminek közepéből mozgó rész a gumitömítést nyomja a fészekbe nem középen helyezkedik el. Ebből eredően nem központosan szorítja a patront és így annak középső mozgó része sem a tömítést a fészekbe. (Természetesen ha a gumitömítés sérült, akkor az is mindegy, hogy központosan áll-e.) Emiatt simán átereszthet és szükségtelenül a hőcserélő felé engedi áramlani a hűtőfolyadékot. Sajnos nem egy új volt már a kezemben, ami szintén ilyen félremozdult állapotban volt. Belefújva áteresztett kicsit. Ez kézzel megigazítható és zárni fog a tömítés! Sajnos ez csak bizonytalan ideig lesz/lehet így, mert működés közben szintén elmozdulhat és záráskor máris nem tömít tökéletesen a gumitömítés. Ez szerintem alapvetően gyári/gyártási, szerkezeti hiba, hogy ilyen előfordulhat! Nincs megvezetve, pozicionálva a patron és ezzel együtt a zárótömítést mozgató középső rész. Persze kicsit kúpos a tömítés, hogy majd megvezeti záráskor.....de még sem.
A "gyorsan elromló" új termosztát feltehetően emiatt válik hamar szintén "rossz" termosztáttá.






Tisztelettel GSR!

Valami "pozicionálást" nem találtál ki neki? Nekem is kb 1,5 hetet bírt gun gun gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38855 Dátum: 2015.11.27 péntek, 21:37:36 »

Erősen...? wow1

Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.

AndyA

Na végül a generátor oldali görgőket, szíjat kellett cserélni. Szarok voltak a görgők, nem volt jó a szíj futása, és ezrét nem működött normálisan a generátor. A motor másik oldalán is minden ilyen alkatrész ki lett cserélve, főtengely szíjtárcsa is. Most patent a gép, ezekhez már nem kell nyúlnom remélem, amíg nálam van az autó.
Naplózva
ledniczky
Vendég
« Új hozzászólás #38856 Dátum: 2015.11.28 szombat, 15:56:46 »

Sziasztok! Olyan problémám van, hogy kb. fél éve vettünk utazós autónak egy Mk3-as 2006-os Ford Mondeot 2.0 tdci 130 lóerős motorral. Eddig problémamentesen működött, viszont egy pár napja elkezdett ciripelni, nem foglalkoztunk vele, tegnap egy hosszabb úton voltunk vele, és a cél előtt elkezdett kopogni, a teljesítmény nem változott. Mi lehet a probléma? (Most 208 ezer km körül jár) Készítettünk egy videót is: https://www.youtube.com/watch?v=j88d1oZzCdE
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #38857 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 19:41:33 »

Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #38858 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 19:58:46 »

Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.

Szia!

A 2.2 tdci-t a felsoroltak közül.Én is azt venném, de szeretem a nyugodtabb autózást, így marad a benzin.  eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38859 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 20:56:10 »

Sziasztok!
Biztos lerágott csont már, de most sajnos nincs időm kutakodni...
Dízel MK3-as mondeo vásárlásán gondolkodom 2004-es évjárattól. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatóbb típus (90, 116, 131, 155Le) és melyiknél mire érdemes oda figyelni vásárláskor?
2.2-es TDCI-ről mi a vélaményetek? Teljesítménye alapján számomra eléggé meggyőző... Van valami különösebb nyűge a többihez képest?
A válaszokat előre is köszönöm.

A 2.2-es megy a legjobban, miközben a fogyasztása gyakorlatilag nem tér el a többiétől. A 2.2-es CR-szivattyúja más, mint a 2 litereseké. Visszafelé csereszabatos, de az eTIS szerint a 2.2-be csak ez jó. Állítólag jobban bírja a magyar gázolajat, mint a 2 litereseké. Smiley

Hogy mire figyelj oda? Hogy egyben legyen az autó...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38860 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 22:45:14 »

Sziasztok! Olyan problémám van, hogy kb. fél éve vettünk utazós autónak egy Mk3-as 2006-os Ford Mondeot 2.0 tdci 130 lóerős motorral. Eddig problémamentesen működött, viszont egy pár napja elkezdett ciripelni, nem foglalkoztunk vele, tegnap egy hosszabb úton voltunk vele, és a cél előtt elkezdett kopogni, a teljesítmény nem változott. Mi lehet a probléma? (Most 208 ezer km körül jár) Készítettünk egy videót is: https://www.youtube.com/watch?v=j88d1oZzCdE

Valami abban a blokkban valószínűleg megdöglött. Hajtókar-csapágy, ilyesmi. De ne legyen igazam.
Én a szerelőhöz is inkább vontatnám.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38861 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 07:16:36 »

Jó reggelt

egy érdekes dolog történt tegnap a mondival

Kaját vittünk a gyermekemnek egy másik városba.A kocsi tökéletesen ment odáig
haza indulván kinyitottam a kocsit, de nem szálltunk be azonnal és a zár visszazárt, újra kinyit, indítás és a fűtőszál visszajelző elkezdet villogni
leállít, újraindít és szintén villog a visszajelző
elindultunk haza vele, de erőtlen volt (semmi turbó), eszembe jutott a barátom esete az MK6-ával, ami a visszazárás után letiltotta az autó indítását
megálltam az útszélén , leállítottam az autót, lezártam a kocsit, pár másodperc után kinyitottam és indítottam és a visszajelző már nem villogott és az autó rendesen működőt

vajon mi történhetett   miaz
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38862 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 07:38:13 »

Jó reggelt

egy érdekes dolog történt tegnap a mondival

Kaját vittünk a gyermekemnek egy másik városba.A kocsi tökéletesen ment odáig
haza indulván kinyitottam a kocsit, de nem szálltunk be azonnal és a zár visszazárt, újra kinyit, indítás és a fűtőszál visszajelző elkezdet villogni
leállít, újraindít és szintén villog a visszajelző
elindultunk haza vele, de erőtlen volt (semmi turbó), eszembe jutott a barátom esete az MK6-ával, ami a visszazárás után letiltotta az autó indítását
megálltam az útszélén , leállítottam az autót, lezártam a kocsit, pár másodperc után kinyitottam és indítottam és a visszajelző már nem villogott és az autó rendesen működőt

vajon mi történhetett   miaz

akkut és töltest ellenorizd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38863 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 16:40:24 »

akkut és töltest ellenorizd.

Aksi, töltés rendben van
Eddig soha nem csinált ilyet, ma is rendben ment reggel is és most is hogy jöttem haza
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #38864 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 16:41:47 »

Sziasztok!
Van egy turbócső repedésem . Alul a motornál egy 14cm hosszú egyik fele 40mm , a másik 50mm . Íme egy kép róla: http://kepfeltoltes.hu/151130/2015-11-30-2106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valaki meg tudná adni nekem a gyári számát, mert én nem találtam sehol.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.01 kedd, 13:02:02 írta vaci78 » Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38865 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 16:56:25 »

Aksi, töltés rendben van
Eddig soha nem csinált ilyet, ma is rendben ment reggel is és most is hogy jöttem haza

Akkumulátor alatt van egy testkábel. Azt is érdemes megnézni, mert nekem a nyáron hasonló tüneteket produkált a testkábel kontakthibája.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ledniczky
Vendég
« Új hozzászólás #38866 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 17:32:36 »

Valami abban a blokkban valószínűleg megdöglött. Hajtókar-csapágy, ilyesmi. De ne legyen igazam.
Én a szerelőhöz is inkább vontatnám.
Köszönöm a választ! Szerdán viszem, illetve vitetem a szerelőhöz, majd jelentkezem a fejleményekkel.
Naplózva
Jodzi
Vendég
« Új hozzászólás #38867 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 09:31:41 »

Üdv!
Ha valaki tudna segíteni annak örűlnék! Az üzemanyag tankot nemrég leszedtem és kimostam a porlasztó javítás miatt. A kérdésem a következő. Eredetileg valami szűrőnek kell lenni a tankban, mert én nem találtam semmit?
Köszi
Naplózva
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #38868 Dátum: 2015.12.04 péntek, 12:08:03 »

Sziasztok!
Van egy turbócső repedésem . Alul a motornál egy 14cm hosszú egyik fele 40mm , a másik 50mm . Íme egy kép róla: http://kepfeltoltes.hu/151130/2015-11-30-2106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valaki meg tudná adni nekem a gyári számát, mert én nem találtam sehol.

Megvan az új , 6 euró + postaköltség áron taps.
Tartóssága meg majd kiderül. Ezt szerbiában gyártják.

« Utoljára szerkesztve: 2015.12.04 péntek, 13:06:25 írta vaci78 » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #38869 Dátum: 2015.12.05 szombat, 14:48:43 »

Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul. Smiley Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves Smiley
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38870 Dátum: 2015.12.05 szombat, 14:50:26 »

Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul. Smiley Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves Smiley
Segítségeteket előre is köszönöm.
levegős az üza rendszer....pl. Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #38871 Dátum: 2015.12.05 szombat, 16:30:39 »

levegős az üza rendszer....pl. Smiley
én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38872 Dátum: 2015.12.05 szombat, 16:41:35 »

én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.


Emlékeim szerint nálad volt már ilyen gond. És akkor levegősödés volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38873 Dátum: 2015.12.05 szombat, 16:42:46 »

én is kb erre gondoltam. 7főn veszek egy másik g.o. szűrőt. azt meglátjuk.

dezsavű. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #38874 Dátum: 2015.12.05 szombat, 17:53:26 »

Faterral jövünk haza, beszélgetjük éppen, hogy termó csere lesz, mert csak terhelés alatt áll a mutató függőlegesen, többi esetben is normál szekcióban "lötyög", de nem úgy, mint amikor teljesen nyitva marad az olajköri(volt már tapasztalat). Épp néztük a hőmérséklet kijelzőt, amikor szemem láttára megzuhant(kikapcsolt állapotra + hűtő ventilátor maxra), hibát nem dobott. Rögtön megálltam, hogy mi folyik "Gyöngyösön", de semmi extra nem volt(nem forrt/folyt a folyadék), leállítás után kb még 5 percig ment a ventilátor.  Itthon freeze frameben a p1288-as hibakód volt. Természetesen restart után király volt minden. Úgyhogy hétfőn megyek Cromax, szerintetek termó kómbó mellé megvegyem a érzékelőt is? Érzékelőből gyárit vagy jó az után gyártott? (1/5 áron van)

Ilyenre gondoltam: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/hutoviz-homerseklet-erzekelo
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.05 szombat, 18:05:36 írta akosm92 » Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38875 Dátum: 2015.12.05 szombat, 21:06:22 »

Sziasztok!
Olyanban kérném segítségeteket, hogy ez a (nemismondommi) olyat produkál, hogy reggel pöcre beindul, majd pár km kb7. után leáll, villog az izzítás jelzője. Gyujti levesz, vissza rak nem indul, majd kb fél perc múlva beindul. Smiley Mi lehet ez? Hazafele úton szintén ezt csinálta. (asszony használja meló-oda vissza). Én beültem, szétzingeltem, semmi nem állt meg minden jó, nem csörög, nem zörög megy mint a nyüves Smiley
Segítségeteket előre is köszönöm.
cmp?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38876 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 09:09:25 »

A levegős üzemanyag rendszernek lehet ok az, hogy a szivattyúra menő szívócső csatlakozó elemei nem zárnak rendesen?
A szivattyú felőli vége 4-5mm-t mozog. Le nem jön, csak mozog. Amúgy, ha le akarom venni, akkor hogy kell kioldani? Nem olyan, mint a szűrő felőli vég, nincs kioldási lehetőség a csatlakozón...

levegős az üza rendszer....pl. Smiley
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38877 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 11:18:46 »

Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38878 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 13:39:38 »

Sziasztok!

Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38879 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 13:48:07 »

Sziasztok!

Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?

Köszönöm!

ennyitől nemigen kell félni, sokkal inkább a valóstól már igen. Az összes tdci-ben ennyi van. kb 5 éves korukban megállt az órájuk 160-180 közt.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38880 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 14:02:47 »

ennyitől nemigen kell félni, sokkal inkább a valóstól már igen. Az összes tdci-ben ennyi van. kb 5 éves korukban megállt az órájuk 160-180 közt.
És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent Smiley
Első autóvásárlás lenne ..
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38881 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 14:10:42 »

És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent Smiley
Első autóvásárlás lenne ..
Ajánlom figyelmedbe!

http://mondeo.hu/index.php?topic=13.msg1022795#msg1022795
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38882 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 14:10:50 »

És ezzel az okmányiroda visszanézős dologgal utána lehet járni?
Az egyik igazolni is tudja, de nem tudom ez mit jelent Smiley
Első autóvásárlás lenne ..

ha kintről hozták, akkor nem. ha igazolni is tudja, az gondolom szervizkönyvet jelent, amit igazából el is hihetnénk akár, ha nem lehetne ebayen kitöltetlent is kapni. A legjobb tanácsom: vigyél magaddal valaki hozzáértő ismerőst.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38883 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 14:33:14 »

ha kintről hozták, akkor nem. ha igazolni is tudja, az gondolom szervizkönyvet jelent, amit igazából el is hihetnénk akár, ha nem lehetne ebayen kitöltetlent is kapni. A legjobb tanácsom: vigyél magaddal valaki hozzáértő ismerőst.
Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?

ASR is csak az egyikben van?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38884 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:10:10 »

Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?

ASR is csak az egyikben van?

faceliftesnél voltak az ambient (full fapad gumikormánnyal) trend, ghia, titanium, ST
a ghia az úgy jó közelítéssel a matricát és a műfa betéteket jelenti. a ghiának hirdetett bézsbelsős kocsi nem is ghia. Sőt még csak nem is eredetiek benne a bézs-plüss ülések.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.07 hétfő, 15:12:54 írta VZoli » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38885 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:20:10 »

faceliftesnél voltak az ambient (full fapad gumikormánnyal) trend, ghia, titanium, ST
a ghia az úgy jó közelítéssel a matricát és a műfa betéteket jelenti. a ghiának hirdetett bézsbelsős kocsi nem is ghia. Sőt még csak nem is eredetiek benne a bézs-plüss ülések.

Áttérek az általános kérdésekbe inkább.
Akkor a plüss belsős az már necces.
 A Trend meg az Ambiente felett van egy lépéssel talán? De sokminden ebben sincs. Lehet várok még.
A többi hirdetett messze van nekem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38886 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:36:39 »

Sziasztok!

Használt mondeo vásárlás elött lennék. Van kettő kiszemelt. Göd-ön és Szigetszentmiklóson 170e km-rel. 2006-os évjáratúak. Kell félni ennyi futásteljesítménynél? A Szigetszentmiklósi most volt nagyszervizen.
Mikor jöhetnek elő a fő meghibásodások? Ledkerék, porlasztók, nagynyomású pumpa, stb?

Köszönöm!

Keress valakit arrafelé, aki ért hozzá kicsit, biztos lakik fórumtárs a közelben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38887 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:38:49 »

Magyaroszági mindkettő.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_130_le_sedan-9594737
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9607811
Hol van az összefüggés a felszerelések között? Focusnál a Ghia elég jól felszerelt volt, itt meg alig.
Esőszenzor, fűthető szélvédő, fűthető ülések csak külön igény?

ASR is csak az egyikben van?

Ha a Ford Autonett, mint kereskedés garantálja a 170 ezret, az valamelyest hihető. Nekik ugyanis 6 hónapig jótállást kell vállalni az autóra az eladás után, azaz nagyon nem mindegy nekik, mit adnak el és mit állítanak az autóról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38888 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:41:51 »

Keress valakit arrafelé, aki ért hozzá kicsit, biztos lakik fórumtárs a közelben.

AndyA

Nem tudom, még csak most regisztráltam.

Vas-megyei, körmendi vagyok.

Már csak ezért se mindegy hogy miért mennék 280km-ert. Autót is úgy kell kölcsön kérnem, ha mennék Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38889 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:48:02 »

Áttérek az általános kérdésekbe inkább.
Akkor a plüss belsős az már necces.
 A Trend meg az Ambiente felett van egy lépéssel talán? De sokminden ebben sincs. Lehet várok még.
A többi hirdetett messze van nekem.

igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38890 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:52:37 »

igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.

Írtam neki.
Kértem képeket, meg írtam nekik pár kérdést.

Teljesítmény adó miatt érdemes várni januárig? Vagy úgy is én fizetem? Bár addig lehet elviszik.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38891 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 15:53:49 »

Írtam neki.
Kértem képeket, meg írtam nekik pár kérdést.

Teljesítmény adó miatt érdemes várni januárig? Vagy úgy is én fizetem? Bár addig lehet elviszik.
januártól mindenképp fizeted, ha tisztességes kereskedő adja el.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38892 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 17:12:24 »

igen a trend 1el feljebb van, ez nem azt jelenti, hogy nem kérhettek bele csillió extrát, de a ghia pl jellemzően sony hangrendszerrel, világítós külső és fényre sötétedő belső tükörrel van, meg kívül krómos vízlehúzóval az ablaknál és a lökhárító alja is egy kicsit más.
A plüss nem gáz, csak tuti, hogy nem ezé az autóé volt. A bézs belsővel bézs ajtókárpit+könyöklő+utastéri szőnyeg és kétszinű műszerfal is jár, ezért gondolom, hogy az utólagos, ami nem feltétlen baj.
Én az autonett-nél lévőt azért megnézném.

ESP sincs ezekben, az is csak kérhető volt?
Mert találtam másik hirdetéseket, Ambiente volt és abban volt ESP a hirdetésben.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38893 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 17:31:10 »

Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38894 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 17:38:58 »

ESP sincs ezekben, az is csak kérhető volt?
Mert találtam másik hirdetéseket, Ambiente volt és abban volt ESP a hirdetésben.
A ghiákban volt,  ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38895 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 17:41:15 »

Sziasztok olyan problemam van h meg mindig nem huz az auto :/ 2.0 tdci osszses vakum illetve turbo csot at neztuk hiba kod nincs :/ valami otlet? Volt aki azt mondta h lehet igy lett bejaratva! Lehetseges ez vagy ez egy hulyeseg?
Mar nem tudom mit csinaljak marka szerviztol kezdve mindenhol jartam!!
Valami otlet esetleg?
Turbo tokeletes azt is at neztek , meg is a 115 le s mondeo jobban megy mint az enyem 130 les :/
Az butaság, nem függ a bejáratástól. A 115lovas nem megy sokkal rosszabbul mint a 130.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38896 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 17:44:11 »

A ghiákban volt,  ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.
Nem sok extra van bennük.
A digitális klíma, asr, meg 4 el ablak is valami mondjuk
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38897 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 18:33:12 »

A ghiákban volt,  ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.

Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).

Nem sok extra van bennük.
A digitális klíma, asr, meg 4 el ablak is valami mondjuk

A Trend, Ghia, Ambiente stb csak egy csomag. Lehet hozzájuk rendelni különböző extrákat. Az enyém is Trend és van benne riasztó, ESP, 4x elektromos ablak, bőr kormány. Ha elkéred az alvázszámod, akkor az etis.ford.com-on utána tudsz járni a felszereltségnek.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38898 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 18:46:47 »

Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).

A Trend, Ghia, Ambiente stb csak egy csomag. Lehet hozzájuk rendelni különböző extrákat. Az enyém is Trend és van benne riasztó, ESP, 4x elektromos ablak, bőr kormány. Ha elkéred az alvázszámod, akkor az etis.ford.com-on utána tudsz járni a felszereltségnek.

Ez az oldal nem jön be.

Köszönöm a sok segítséget mindenkinek!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38899 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 19:50:32 »

Amit ghia-nak hirdetnek, szerintem tuti, hogy Trend. (ezüst a váltó körüli és az óra körüli keret).


Ezt mondtam én is pár órája Smiley

Amúgy a ghia extrák egy része nem is hiányzik, ha nem tudod, hogy vannak Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 771 772 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 784 785 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.