Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 01:39:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 782 783 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13873638 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38750 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:17:33 »

Ez egy örök kérdés marad, hogy hogyan is kell beírni a kódokat.

A forscan fórumán is ezen agyalnak. Szerintük

1.sor: 1. henger
2.sor: 3. henger
3.sor: 4. henger
4.sor: 2. henger

Tehát szerintük gyújtási sorrendben kell beírni. (más programokban is a gyújtási sorrend a helyes)

De való igaz, hogy az ábrából nem derül ki.  Egy elmebeteg volt aki ezt az ábrát kitalálta.

Üdv: Ákos
szerintem meg tök 1 értelmű.
Az ábra a befecskendezőket a gyujtási sorrendben rajzolta fel a váltó elhelyezkedéséhez képest és a menetirányhoz képest.

A kódokat pedig az alsó számok szerint kell bevinni.ezen nincs mit félreérteni.

Balról jobbra haladva kell egyesével beírni a kódokat 1-2-3-4(a gyujtási sorrend meg ne tévesszen meg,az a porlasztók biztos kódjai miatt van feltüntetve)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.15 vasárnap, 18:19:57 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38751 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:30:50 »

szerintem meg tök 1 értelmű.
Az ábra a befecskendezőket a gyujtási sorrendben rajzolta fel a váltó elhelyezkedéséhez képest és a menetirányhoz képest.

A kódokat pedig az alsó számok szerint kell bevinni.ezen nincs mit félreérteni.

Balról jobbra haladva kell egyesével beírni a kódokat 1-2-3-4(a gyujtási sorrend meg ne tévesszen meg,az a porlasztók biztos kódjai miatt van feltüntetve)

Azért nem egyértelmű mert a soroknál (ahová be kell írni a kódokat) nincs odaírva, hogy henger vagy injektor.

Ha valaki hengernek értelmezi akkor 1-4-2-3
Ha pedig injektornak, akkor 1-3-4-2

Te szerinted: 1-2-3-4

Én nem tudom, csak próbálom megfejteni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.15 vasárnap, 18:37:17 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #38752 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:43:13 »

szerintem meg tök 1 értelmű.
Az ábra a befecskendezőket a gyujtási sorrendben rajzolta fel a váltó elhelyezkedéséhez képest és a menetirányhoz képest.

A kódokat pedig az alsó számok szerint kell bevinni.ezen nincs mit félreérteni.

Balról jobbra haladva kell egyesével beírni a kódokat 1-2-3-4(a gyujtási sorrend meg ne tévesszen meg,az a porlasztók biztos kódjai miatt van feltüntetve)
Szerintem is! Különben mi értelme lenne a kettős számozásnak!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38753 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:45:36 »

Azért nem egyértelmű mert a soroknál (ahová be kell írni a kódokat) nincs odaírva, hogy henger vagy injektor.

Ha valaki hengernek értelmezi akkor 1-4-2-3
Ha pedig injektornak, akkor 1-3-4-2

Te szerinted: 1-2-3-4

Én nem tudom, csak próbálom megfejteni.

Miért nem? az ábrán az injektorok felül vannak számozva.a motor alján a táblázat számozása van!

a táblázatokat pont a lekövethetőség miatt számozták (felülről lefelé 1-2-3-4.)
Az első táblázatban az egyes henger kódszáma kell legyen.
a második táblázatban a négyes hengeré.
a harmadik táblázatban a kettesé.
És a negyedik táblázatban a hármasé.

Teljesen értelemszerű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38754 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:56:58 »

Itt le van írva, hogy hogyan kell csinálni:


http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38755 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:57:51 »

Azért nem egyértelmű mert a soroknál (ahová be kell írni a kódokat) nincs odaírva, hogy henger vagy injektor.

Ha valaki hengernek értelmezi akkor 1-4-2-3
Ha pedig injektornak, akkor 1-3-4-2

Te szerinted: 1-2-3-4

Én nem tudom, csak próbálom megfejteni.

Ezt találtam.   http://www.hibakodolvaso.hu/blog/autoszereloknek-szakmai-tanacsok-informaciok/3-ford-hibakodok-p2336.html Az írás utolsó előtti sora lényeges. 2.0 TDCi motornál gyújtási sorrendnek megfelelöen kell beírni az injektorok kódját.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.15 vasárnap, 19:13:58 írta horizss » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38756 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:58:50 »

Miért nem? az ábrán az injektorok felül vannak számozva.a motor alján a táblázat számozása van!

a táblázatokat pont a lekövethetőség miatt számozták (felülről lefelé 1-2-3-4.)
Az első táblázatban az egyes henger kódszáma kell legyen.
a második táblázatban a négyes hengeré.
a harmadik táblázatban a kettesé.
És a negyedik táblázatban a hármasé.

Teljesen értelemszerű.

A befecskendezési sorrend 1-3-4-2.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #38757 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 20:23:22 »

Itt le van írva, hogy hogyan kell csinálni:


http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2

Ez az, köszi. Én is így tudtam, és akkor jól is írtam be.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38758 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:05:10 »

Ez az, köszi. Én is így tudtam, és akkor jól is írtam be.

Tehát akkor 1-3-4-2 ?

És jó lett?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #38759 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:15:29 »

Tehát akkor 1-3-4-2 ?

És jó lett?

Sajnos nem, ezt írtam eredetileg. Én is így írtam be mikor megkaptam az injektorokat. Ezért is tettem fel a kérdést, mert ki akartam zárni, hogy én hibáztam a beírásnál. Bizonyosan rosszak a kódok amit kaptam. Nem biztos, hogy mindegyik de tök mindegy, visszaviszem.

Kösz az ötleteléseket mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38760 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:17:47 »

A befecskendezési sorrend 1-3-4-2.  Cool
igen a befecskendezési sorrend szerint vannak az injektorok felszámozva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38761 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:22:25 »

igen a befecskendezési sorrend szerint vannak az injektorok felszámozva.

De mégis  1-4-2-3  -at írtál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38762 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 06:49:04 »

igen a befecskendezési sorrend szerint vannak az injektorok felszámozva.

Na ahhoz képest, hogy tök egyértelmű, már a harmadik verziót mondod.

Szerintem a forscan fórumán lévő megoldás a helyes. De ez az én véleményem. Ettől még lehet más a megoldás.

Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #38763 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 07:43:19 »

Na ahhoz képest, hogy tök egyértelmű, már a harmadik verziót mondod.

Szerintem a forscan fórumán lévő megoldás a helyes. De ez az én véleményem. Ettől még lehet más a megoldás.


Igen ott amegoldás de oda van írva hogy mindekor a szervízprogram utasításai szerint járjunk el!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38764 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 10:44:09 »

Igen ott amegoldás de oda van írva hogy mindekor a szervízprogram utasításai szerint járjunk el!

És akkor most?
1-3-4-2 ?

A program szerint meg: 1-4-2-3

Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #38765 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 19:20:46 »

Üdv srácok!

Folytatva egy kicsit a tegnapi témát, bekértem az eredeti Hartridge eredményeket, mert nem találtam hibát a saját módszeremben és végül ti is megerősítettetek benne. Megkaptam a tételes kivizsgálási dokumentumot, rajta a korrekciós kódokkal. Sajnos megegyezett a számlán szereplővel. Elkezdtem ismételten a procedúrát, hogy beírjam a kódokat. Az eredmény nem változott semmit. Már az első kód teljesen tönkretette az egész befecskendezési kört. Olyannyira hibás adatokat adott az ECU felé, hogy a Forscan nem tudott eredményeket adni, indítás után a korrekciózott értékekről. Teljesen 0 volt minden injektoron. Hozzáteszem, hogy csak 1-et írtam be és máris ez az eredmény lett. Valamint egy fals dtc hibakód is generálódott, mégpedig P0500c ha jól emlékszem(VSS áramköri hiba). Aztán visszaírtam ismét a régi kódokat és minden rendben a hibakód törölhető volt és nem is tért vissza. Ez nagyon fura mert így arra gondolok, hogy ütközés van valahol, és ez okozza a problémákat. Ez ismert a számítástechnikában de kevésbé a korrekciózásoknál. Szóval nem igazán értem de nem adom fel. EJDR00502Z injektoraim vannak, de szerintem ennek sok jelentősége nincs a vizsgálati folyamat végrehajtásában.

Üdv
Naplózva
mjenoe
Vendég
« Új hozzászólás #38766 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 20:18:31 »

2004 -es TDCi 2.0-as Mondeo MK3 BWY-ról van szó. Motorkódja N7BA. Automata klíma. 
Azt vettem észre, hogy ha hosszabb ideig használom a klímát, akkor egy idő után dohogó hangot ad ami folyamatosan hallatszik. Ha megállok, és járatom a motort tovább szól, és ha lekapcsolom a klímát, akkor a lekapcsolás után még egy kis ideig tovább dohog, majd elcsöndesedik. A motornak nincs hibajelensége , szépen indul, egyenletes a motoralapjárat is és gázadáskor sem rángat. Tehát a jelenség:  A klíma, amikor bekapcsolom nem ad semmiféle hangot, csak hosszabb üzem után alakul ki ez a dohogás, s amint írtam a klíma lekapcsolása után is egy ideig fennáll, s csak idővel tűnik el.
 help
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #38767 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 20:45:37 »

2004 -es TDCi 2.0-as Mondeo MK3 BWY-ról van szó. Motorkódja N7BA. Automata klíma. 
Azt vettem észre, hogy ha hosszabb ideig használom a klímát, akkor egy idő után dohogó hangot ad ami folyamatosan hallatszik. Ha megállok, és járatom a motort tovább szól, és ha lekapcsolom a klímát, akkor a lekapcsolás után még egy kis ideig tovább dohog, majd elcsöndesedik. A motornak nincs hibajelensége , szépen indul, egyenletes a motoralapjárat is és gázadáskor sem rángat. Tehát a jelenség:  A klíma, amikor bekapcsolom nem ad semmiféle hangot, csak hosszabb üzem után alakul ki ez a dohogás, s amint írtam a klíma lekapcsolása után is egy ideig fennáll, s csak idővel tűnik el.
 help

Ventilátor?
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #38768 Dátum: 2015.11.17 kedd, 07:37:40 »

Az lenne a kérdésem, hogy MK3 2003-as Tdci mondeoban a motor jobb oldalán lévő termosztátot kicseréltük, viszont találtunk egy másik termosztátot is a vízpumpánál közvetlenül. Az mi célt szolgál? Jelenleg az az érdekes jelenségem van, hogy az autó bemelegszik, azonban álló helyzetben, ha jár a motor alapjáraton, a víz elkezd visszahűlni, a szerelő ilyet még nem látott, ezért kérdezem, hogy hol keressük a gondot, illetve ha kicseréljük a másik termosztátot is, akkor az mire lesz hatással (mert lehet, hogy nincs is semmi baja). Köszönöm a választ!
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38769 Dátum: 2015.11.17 kedd, 07:56:19 »

Az lenne a kérdésem, hogy MK3 2003-as Tdci mondeoban a motor jobb oldalán lévő termosztátot kicseréltük, viszont találtunk egy másik termosztátot is a vízpumpánál közvetlenül. Az mi célt szolgál? Jelenleg az az érdekes jelenségem van, hogy az autó bemelegszik, azonban álló helyzetben, ha jár a motor alapjáraton, a víz elkezd visszahűlni, a szerelő ilyet még nem látott, ezért kérdezem, hogy hol keressük a gondot, illetve ha kicseréljük a másik termosztátot is, akkor az mire lesz hatással (mert lehet, hogy nincs is semmi baja). Köszönöm a választ!

A másik termosztát az olajhűtőhöz megy. Ki kell szerelni és meg kell vizsgálni.
Alaphelyzetben nem szabad átengednie. Belefújsz szájjal és ha kicsit is átenged akkor nem jó.
Meg kell még vizsgálni a nyitási-zárási hőmérsékletet. 88 foknál nyit és 85 foknál zár.
Ha veszel új termosztátot akkor azt is be kell vizsgálni mert volt már többször is, hogy a gyári új termosztát rossz volt.

Egyébként tele van a fórum olyan esetekkel, hogy mindkét termosztát csere után sem javult meg a helyzet. Na pont ezért kell bevizsgálni beszerelés előtt. (A főköri termosztátot is)

Rengeteg leírás van a fórumon a témáról. Keresőbe beírod, hogy termosztát és napokig olvashatod a bejegyzéseket.

Jó szórakozást!
Sok sikert!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38770 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:49:49 »

Az lenne a kérdésem, hogy MK3 2003-as Tdci mondeoban a motor jobb oldalán lévő termosztátot kicseréltük, viszont találtunk egy másik termosztátot is a vízpumpánál közvetlenül. Az mi célt szolgál? Jelenleg az az érdekes jelenségem van, hogy az autó bemelegszik, azonban álló helyzetben, ha jár a motor alapjáraton, a víz elkezd visszahűlni, a szerelő ilyet még nem látott, ezért kérdezem, hogy hol keressük a gondot, illetve ha kicseréljük a másik termosztátot is, akkor az mire lesz hatással (mert lehet, hogy nincs is semmi baja). Köszönöm a választ!
Tisztelt Fórumtárs!
Nem becsülöm le senki szakmai képességeit. Viszont, egy általános autószerelőnek illene tudnia, hogy a mondeonak 2 db egy főköri, és egy egy olajköri termosztátja van. A kérdéses termosztát ami a vízszivattyú talpában van az a kenőolaj hűtésére szolgál. Hibája esetén sajnos az általad leírt jelenséget produkálja. Megfelelően jól működő termosztátra történő csere esetén, a hiba általában megszűnik. Csak gyári Ford olajtermosztát létezik. Utána gyártottat ne keress mert nincs. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mjenoe
Vendég
« Új hozzászólás #38771 Dátum: 2015.11.17 kedd, 19:56:44 »

Ventilátor?

Nyáron én is arra gondoltam, hogy biztos túlhevült és felforrhatot valami benne, de ugyanilyen dohogással ment akkor is amikor 10 fok volt a külső hőmérséklet. Másrészről ha nem lenne ventillátor működés, kellene, hogy a vizhőfok emelkedjen, vagy hát a klima ne hűtsön, de müködik ( persze lehet hogy csökkent teljesitménnyel ) csak dohog mint egy gőzmozdony. Tanácstalan vagyok, s amióta itt mindenféle rémtörténetet olvastam klima miatti motorproblémáról, inkább be se kapcsolom.  szomoru1
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #38772 Dátum: 2015.11.18 szerda, 07:23:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem becsülöm le senki szakmai képességeit. Viszont, egy általános autószerelőnek illene tudnia, hogy a mondeonak 2 db egy főköri, és egy egy olajköri termosztátja van. A kérdéses termosztát ami a vízszivattyú talpában van az a kenőolaj hűtésére szolgál. Hibája esetén sajnos az általad leírt jelenséget produkálja. Megfelelően jól működő termosztátra történő csere esetén, a hiba általában megszűnik. Csak gyári Ford olajtermosztát létezik. Utána gyártottat ne keress mert nincs. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm. Az autószerelőm általános autószerelő, de főként BMW-ket és Merciket szerel. Ő csak egyet látott, amikor a vízpumpát kicserélte, akkor láttam meg ott a másikat. A motor mellettit már kicserélte, most cseréljük az olajszűrőset. Sajnos elég drága, 12 ropi, bár a másik sem volt olcsó, az 6e-be került, de állítólag jó minőségű. Nekem az egyik legnagyobb bánatom, hogy ilyen hőmérsékletben (reggel 3 fok) kb. 5 km, mire felmelegszik a motor üzemi hőmérsékletre rendes járatban (kb. 30 km/h reggeli forgalomban). És addig fűtés is alig volt/van. Az már más kérdés, hogy álló helyzetben elkezdett visszahűlni a motor légkondi nélkül is.
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38773 Dátum: 2015.11.18 szerda, 07:41:41 »

Sziasztok
Az lenne a kerdesem hogy mitol lehetseges hogy a kocsi vesztett a nyomatekabol hiaba nyomom a gazt alig akar huzni 2003 as mondeo 2.0 tdci?
Kicsereltem az uzemanyag szurot srmmi valtozas , ledugoztam az egrt semmi kiolvasatni holnap viszem de nem fuzok hozza tul sok remenyt!
Rendellenes dolgot csak azt tudom h elrg hangos a turbom semmi mas nincs. Amikor megvettem mar akkor is hangos volt de akkor huzott is rendesen
Otlet valakinek?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38774 Dátum: 2015.11.18 szerda, 08:33:59 »

Köszönöm. Az autószerelőm általános autószerelő, de főként BMW-ket és Merciket szerel. Ő csak egyet látott, amikor a vízpumpát kicserélte, akkor láttam meg ott a másikat. A motor mellettit már kicserélte, most cseréljük az olajszűrőset. Sajnos elég drága, 12 ropi, bár a másik sem volt olcsó, az 6e-be került, de állítólag jó minőségű. Nekem az egyik legnagyobb bánatom, hogy ilyen hőmérsékletben (reggel 3 fok) kb. 5 km, mire felmelegszik a motor üzemi hőmérsékletre rendes járatban (kb. 30 km/h reggeli forgalomban). És addig fűtés is alig volt/van. Az már más kérdés, hogy álló helyzetben elkezdett visszahűlni a motor légkondi nélkül is.

Tisztelt Fórumtárs!
Bízom benne, hogy az olajköri termosztát csere jelentősen javít a helyzeten. A dízel gépek kis veszteséghője miatt nehezebben érik el az üzemi hőmérsékletet.Télen -5-10°C ban bizony 10-15 Km mire bemelegszik. Elektromos kiegészítőfűtés beépítésével jelentősen javítható a helyzet. Én 3 éve építettem be magamnak, azóta kifogástalanul üzemel és téli üzemben a mínuszokban 3-5 Km és üzem meleg a motor. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38775 Dátum: 2015.11.18 szerda, 08:56:29 »

Sziasztok
Az lenne a kerdesem hogy mitol lehetseges hogy a kocsi vesztett a nyomatekabol hiaba nyomom a gazt alig akar huzni 2003 as mondeo 2.0 tdci?
Kicsereltem az uzemanyag szurot srmmi valtozas , ledugoztam az egrt semmi kiolvasatni holnap viszem de nem fuzok hozza tul sok remenyt!
Rendellenes dolgot csak azt tudom h elrg hangos a turbom semmi mas nincs. Amikor megvettem mar akkor is hangos volt de akkor huzott is rendesen
Otlet valakinek?
kidurrant valamelyik turbócsöved.olajsaras gumiszakaszt keress.a rossz alkatrész cseréjével megszűnik a hiba.

hibakódolvasáskor mérjetek turbónyomást is menet közben.az igazolja a feltevést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38776 Dátum: 2015.11.18 szerda, 09:27:58 »

kidurrant valamelyik turbócsöved.olajsaras gumiszakaszt keress.a rossz alkatrész cseréjével megszűnik a hiba.

hibakódolvasáskor mérjetek turbónyomást is menet közben.az igazolja a feltevést.
Ertem kodzonom egyedul a kartergaznal lattam olajat :/ bar attol meg szerintem a cooler csonrl lehet mert egyedul ala nem fekudtem meg!
Koszonom a gyors valaszt!! Esetleg van e valami olyan amit a tel elott megnezek?
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #38777 Dátum: 2015.11.18 szerda, 09:34:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Bízom benne, hogy az olajköri termosztát csere jelentősen javít a helyzeten. A dízel gépek kis veszteséghője miatt nehezebben érik el az üzemi hőmérsékletet.Télen -5-10°C ban bizony 10-15 Km mire bemelegszik. Elektromos kiegészítőfűtés beépítésével jelentősen javítható a helyzet. Én 3 éve építettem be magamnak, azóta kifogástalanul üzemel és téli üzemben a mínuszokban 3-5 Km és üzem meleg a motor. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm! Hogy lehet ilyen kiegészítőre szert tenni? Keressek rá a neten, hogy elektromos kiegészítő fűtés? Vagy van ennek valami típusa, neve?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38778 Dátum: 2015.11.18 szerda, 12:55:59 »

Köszönöm! Hogy lehet ilyen kiegészítőre szert tenni? Keressek rá a neten, hogy elektromos kiegészítő fűtés? Vagy van ennek valami típusa, neve?

Gyári tartozékként bontósoknál találhatsz. Azt elég egyszerű beszerelni, a villanyos bekötésről László fórumtárs cikkéből tájékozódhatsz. Előnye, hogy egyszerű, mint a faék, viszonylag olcsó, és utána bárhol működik.

Másik verzió az üzemanyagos állófűtés, az ritka, mint a fehér holló, és elég drága is. Ilyenből van utángyártott is, de az sem olcsóbb lényegesen.

Harmadik verzió, ha van otthon garázsod, de legalábbis nem az utcán parkolsz, a villanyos, de hálózatról működő fűtés. Ezt a fűtés csövezés megfelelő pontjára kell kötni, és 220-ról fűtve melegíti fel a hűtőkörben a lét. Mire elindulsz, meleg a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38779 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:20:29 »

Ertem kodzonom egyedul a kartergaznal lattam olajat :/ bar attol meg szerintem a cooler csonrl lehet mert egyedul ala nem fekudtem meg!
Koszonom a gyors valaszt!! Esetleg van e valami olyan amit a tel elott megnezek?
ellenőriztesd az aksit a fagyállóhűtőfolyadékot-szélvédőmosót,meg a folyadékszinteket.téligumi felpattint oszt gyia.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #38780 Dátum: 2015.11.18 szerda, 15:21:24 »

Sziasztok!

Tegnap elkészült az autóm smile Injektor felújítás (betétcsere) történt. Csak azért nem lett felújítva az összes többi üzemenyagrendszeri alkotóelem (nagynyomású, railcső stb), mert NEM volt sehol sem fémreszelék. Itt jegyezném meg, hogy véleményem szerint a 2T szintetikus olaj és a Militec adalék, rendszeres használatának köszönhetően a kopásmentesebb az üzemelés és így az olcsóbb lesz majd a javítás. Bár nem tudom, hogy mit jelentenek a csatolt képen a mérési adatok, de selymesebben, halkabban és füstmentesen jár a motor azóta. Úgyhogy, HURRÁ! faljuk a kilométereket újra.

Üdv: István


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38781 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:28:58 »

Sziasztok!

Tegnap elkészült az autóm smile Injektor felújítás (betétcsere) történt. Csak azért nem lett felújítva az összes többi üzemenyagrendszeri alkotóelem (nagynyomású, railcső stb), mert NEM volt sehol sem fémreszelék. Itt jegyezném meg, hogy véleményem szerint a 2T szintetikus olaj és a Militec adalék, rendszeres használatának köszönhetően a kopásmentesebb az üzemelés és így az olcsóbb lesz majd a javítás. Bár nem tudom, hogy mit jelentenek a csatolt képen a mérési adatok, de selymesebben, halkabban és füstmentesen jár a motor azóta. Úgyhogy, HURRÁ! faljuk a kilométereket újra.

Üdv: István


Az aláhúzott rész egy szubjektív vélemény, aminek ugye nincs -és sosem lesz- kontrollja úgy, hogy nem volt benne 2T. Valamint egyáltalán nem bizonyíték semmilyen jótékony hatásra!
Egyszerűen csak szerencséd volt, hogy ennyiből megúsztad. Ennyi.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #38782 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:49:26 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38783 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:05:30 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?

Úgy lehetséges, hogy kamuznak. Ennyi! (Mert akkor oda a naaaagy aligeszikadízelgazdaságos hírnév.  taps)
Az újabbakkal sem lehetséges 6 liter alatt városban.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #38784 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:18:28 »


Az aláhúzott rész egy szubjektív vélemény, aminek ugye nincs -és sosem lesz- kontrollja úgy, hogy nem volt benne 2T. Valamint egyáltalán nem bizonyíték semmilyen jótékony hatásra!
Egyszerűen csak szerencséd volt, hogy ennyiből megúsztad. Ennyi.  wave



A nagyok után szabadon idézve: "ne bombázz a negatív hullámaiddal"  De azért kösz.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #38785 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:21:21 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?

Az enyém 70% várossal esszel, de nem papásan hajtva ebben az őszies időben 5,8-6,3 között eszik. Ez a valóság, nem szépített adat.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38786 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:24:52 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?
7és 8 között korrekt.az meg,hogy valaki tud 6alatt járni csak annyit jelent,hogy nagypapisan vezet mint GSR! eplus2
de az is simán kihozható.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38787 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:29:19 »

A nagyok után szabadon idézve: "ne bombázz a negatív hullámaiddal"  De azért kösz.

Negatív hullám?  nyes
A tények makacs dolgok!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38788 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:31:55 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?
Nekem most 5.1 et mutat a műszerfal kijelzője ez a valóságban 5.9-6 liter. Shell rövid táv csak néha gurul el az a bizonyos pirula egyébként nyugodt stílusban vezetek, ex kamion.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38789 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:32:50 »

7és 8 között korrekt.az meg,hogy valaki tud 6alatt járni csak annyit jelent,hogy nagypapisan vezet mint GSR! eplus2
de az is simán kihozható.....

 

AndyA-val egy irányban jöttünk a Budakalászi körforgalomig az M3-tól. Kérdezd meg milyen az a -szerinted- nagypapis.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #38790 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:45:54 »

 

AndyA-val egy irányban jöttünk a Budakalászi körforgalomig az M3-tól. Kérdezd meg milyen az a -szerinted- nagypapis.  hehe

Most mondjam azt, hogy eléggé útban voltál...? De hiába, benzines nem gyorsul, ha vigyázol a fogyasztásra és alacsony fordulaton jársz vele. De hát muszáj, különben kiesz a gatyádból. taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38791 Dátum: 2015.11.18 szerda, 20:05:38 »

 

AndyA-val egy irányban jöttünk a Budakalászi körforgalomig az M3-tól. Kérdezd meg milyen az a -szerinted- nagypapis.  hehe
na.megírta.Gyakorlatilag egy döglött csiga gyorsabban halad nálad.Olyan lassú vagy mint a fhos. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38792 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 06:05:21 »

Akkor már itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megkérdezzem, 2003-as, 2.0 85KW-os tdci városon kívüli fogyasztása 6,9-7, városi 7,5-8. Hajtókar felújítás már volt a motorban és teljes injektorcsere nagynyomásúval. Jó ez a fogyasztás, vagy sokkal kevesebbnek kellene lennie? Hallottam embereket, hogy 6 liter felett soha nem fogyaszt az autójuk városban, de ezt nem tudom, hogy lehetséges-e MK3-mal. Mert úgy tudom, az újabbakkal lehetséges. Mi az átlag - elfogadható fogyasztás?

Nekem a legutóbbi fogyasztásom városban (kisváros nem budapest) 80% rövid távok 3-5km  6,4 L.
Nyaraláskor városon kívül 90-120 as tempó 5,6 L.

Én a városon kivűli 7 literes fogyasztást kicsit soknak tartom hacsak nem 150-el mész.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38793 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 07:13:40 »

Most mondjam azt, hogy eléggé útban voltál...? De hiába, benzines nem gyorsul, ha vigyázol a fogyasztásra és alacsony fordulaton jársz vele. De hát muszáj, különben kiesz a gatyádból. taps taps taps taps taps

AndyA

Te valakivel összekevertél........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38794 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 07:15:11 »

na.megírta.Gyakorlatilag egy döglött csiga gyorsabban halad nálad.Olyan lassú vagy mint a fhos. eplus2


Szégyen, hogy már az Admin-ok is nyíltan hazudnak....  eplus2  (A moderátorokról már tudtuk ezt....  hehe)



ui: Egyébként meg a fhos igen gyors! Sokszor gyorsabb a gondolatnál is! Vannak olyan esetek, hogy befhosott valaki, pedig nem is gondolta!  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.19 csütörtök, 07:21:01 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38795 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 08:48:55 »

Most mondjam azt, hogy eléggé útban voltál...? De hiába, benzines nem gyorsul, ha vigyázol a fogyasztásra és alacsony fordulaton jársz vele. De hát muszáj, különben kiesz a gatyádból. taps taps taps taps taps

AndyA

 nyes nyes hehe hehe taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38796 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 09:00:58 »


Szégyen, hogy már az Admin-ok is nyíltan hazudnak....  eplus2  (A moderátorokról már tudtuk ezt....  hehe)



ui: Egyébként meg a fhos igen gyors! Sokszor gyorsabb a gondolatnál is! Vannak olyan esetek, hogy befhosott valaki, pedig nem is gondolta!  nyes
ezt nem tudod kimagyarázni. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38797 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:20:42 »

ezt nem tudod kimagyarázni. hehe


Nem is akarom.
A igazat nem kell a hülyeséget meg felesleges. Ez nyilván az utóbbi.....  hehe

De igazából ezzel az egésszel kapcsolatban ..... felnézek az égre, de nem tudok olyan magasra, ahonnan.....  wave
Egyébként meg eléggé unalmas már, de meghagyom nektek ezt, mert valószínű el a legnagyobb öröm az életetekben!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38798 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:23:01 »


Nem is akarom.
A igazat nem kell a hülyeséget meg felesleges. Ez nyilván az utóbbi.....  hehe

De igazából ezzel az egésszel kapcsolatban ..... felnézek az égre, de nem tudok olyan magasra, ahonnan.....  wave
Egyébként meg eléggé unalmas már, de meghagyom nektek ezt, mert valószínű el a legnagyobb öröm az életetekben!  eplus2
szegény kis Tipcsi,te ezek szerint örömök nélkül éled a sivár életedet.... nyes és mégis te magyarázkodsz.  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38799 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 12:25:49 »

szegény kis Tipcsi,te ezek szerint örömök nélkül éled a sivár életedet.... nyes és mégis te magyarázkodsz.  eplus2



Furcsa logikád van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 782 783 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.