Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 01:35:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 785 786 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13873607 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38900 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 19:59:16 »

A ghiákban volt,  ambientben még villanyablak is csak 2 ,gumikormány, meg manuális klíma ami pont úgy néz ki mint az automata. A trendben nem volt széria az esp, a 2 autó amit linkeltél valószinüleg trend.

A ghiában sem volt benne az esp. Sőt, még a Ghia executive-ben sem (4 hengeres), csak a 6 hengeresekben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ledniczky
Vendég
« Új hozzászólás #38901 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:10:23 »

Sziasztok!
Eladó Ford 2.0 tdci 96 kw N7BA kódú komplett motort keresek! Minden információt nagyon megköszönök! Elérhetőség: ledniczkyne.ilona@gmail.com
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38902 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:12:37 »

A ghiában sem volt benne az esp. Sőt, még a Ghia executive-ben sem (4 hengeres), csak a 6 hengeresekben.

ezért kell 6hengerest venni  eplus2
az én 6 hengeresemben csak nagynavi és tetőablak nincs
Naplózva
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38903 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:14:06 »

A ghiában sem volt benne az esp. Sőt, még a Ghia executive-ben sem (4 hengeres), csak a 6 hengeresekben.
na akkor valaki tegye tisztába nekem a felszereltségi szinteket légyszives.
a kocsim 2003/9 havi kombi. 2.0tdci 130le 6sebesség.a főbb "extrákat" írnám le:
8 irányban állítható bőr(vajszínű) vezető és utas ülés,4 fűthető ülés ebből az első kettő szellőztethető is,napfénytető,xenon,17"gyári ford alufelni,esp,tempomat,esőszenzor világításautómatika,tolatóradar,ezüst tetősin,kilépőfény,távirányítóval teljes nyitás zárás.(hirtelen ennyi jut eszembe)
a többi extra az már nagyon alap szerintem egy ilyen kategória szinten:
4 elektronyos ablak,cd táras rádió,légzsáktömkelegek,kormány nyes
Asszem olyan mint Domi-nak csak nekem van hátúl ülésfűtés.
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38904 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:14:30 »

ezért kell 6hengerest venni  eplus2
az én 6 hengeresemben csak nagynavi és tetőablak nincs
meg normális motor. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38905 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:17:00 »

ezért kell 6hengerest venni  eplus2
az én 6 hengeresemben csak nagynavi és tetőablak nincs
Az enyémből is csak a +2henger, navi ,és tetőablak hiányzik. De nem nekem. beka3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38906 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:19:28 »

meg normális motor. hehe

maraggyámá, te keicar töltelék  eplus2
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38907 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:21:37 »

maraggyámá, te keicar töltelék  eplus2
Csak azt akarta mondani,(irni)hogy normális benzines. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38908 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:28:42 »

Csak azt akarta mondani,(irni)hogy normális benzines. eplus2
az paradoxon! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38909 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:32:11 »

az paradoxon! eplus2
Valami hasonlóra számítottam.  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38910 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:37:35 »

Valami hasonlóra számítottam.  vigyor3

haggyadmár, nem kap vért az agya a folyamatos felfelé nézéstől elzáródott nyaki erei miatt  eplus2
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38911 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:39:28 »

haggyadmár, nem kap vért az agya a folyamatos felfelé nézéstől elzáródott nyaki erei miatt  eplus2
worship eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38912 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:40:08 »

haggyadmár, nem kap vért az agya a folyamatos felfelé nézéstől elzáródott nyaki erei miatt  eplus2
csókolgassátok csak egymás seggét! hehe taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38913 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:42:39 »

csókolgassátok csak egymás seggét! hehe taps
Csak a Szingapúri levegő mondatja veled. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38914 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:55:30 »

Az butaság, nem függ a bejáratástól. A 115lovas nem megy sokkal rosszabbul mint a 130.
De meg is jobban megy a 115 lovas mint az enyem :/ mar nem tudom mit kezdjek vele :/ marka szervizbe bevittem meghuztak az egr csavarokat 5000 semmi valtozas :/
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38915 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:57:51 »

De meg is jobban megy a 115 lovas mint az enyem :/ mar nem tudom mit kezdjek vele :/ marka szervizbe bevittem meghuztak az egr csavarokat 5000 semmi valtozas :/

kompresszió mérés, befecskendező rendszer műszeres vizsgálat volt?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38916 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 20:58:39 »

csókolgassátok csak egymás seggét! hehe taps

te meg az enyémet, úgyis fejmagasságban van neked mf1
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38917 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 21:26:49 »

kompresszió mérés, befecskendező rendszer műszeres vizsgálat volt?
Kompresszio meres volt az rendben ellenbe a befecskendezes meg nem!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38918 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 22:27:44 »

Ez az oldal nem jön be.

Köszönöm a sok segítséget mindenkinek!

Kell elé a www.

Katt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38919 Dátum: 2015.12.08 kedd, 06:07:42 »

te meg az enyémet, úgyis fejmagasságban van neked mf1
akkor te seggfej vagy,ha a segged az én fejmagasságomban van! eplus2 eplus2 eplus2 taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38920 Dátum: 2015.12.08 kedd, 07:13:23 »

akkor te seggfej vagy,ha a segged az én fejmagasságomban van! eplus2 eplus2 eplus2 taps
Akár csak te, de hát ez eddig is köztudott volt hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38921 Dátum: 2015.12.08 kedd, 07:13:40 »

Akár csak te, de hát ez eddig is köztudott volt hehe
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cooler2015
Vendég
« Új hozzászólás #38922 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:25:25 »

HY!
Tippeket,megoldásokat szeretnék egy problémára.A mondeom 2005. Tdci 2.0-es. Néhány napja előzés közben egy sípoló(vagy fütyülő )hang jött elő a motortér felől.Azóta gázadáskor mindig hallani,alapjárat kiv..A szerelő nem talált kifújást,bár csak az a gumicső lett leszerelve,ami az EGR-hez megy.Olajcsere aktuális volt és kb 0,5 literrel kevesebb fáradt olaj jött le...Olaj kifolyás nincs sehol,nem füstöl az autó.
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38923 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:36:09 »

HY!
Tippeket,megoldásokat szeretnék egy problémára.A mondeom 2005. Tdci 2.0-es. Néhány napja előzés közben egy sípoló(vagy fütyülő )hang jött elő a motortér felől.Azóta gázadáskor mindig hallani,alapjárat kiv..A szerelő nem talált kifújást,bár csak az a gumicső lett leszerelve,ami az EGR-hez megy.Olajcsere aktuális volt és kb 0,5 literrel kevesebb fáradt olaj jött le...Olaj kifolyás nincs sehol,nem füstöl az autó.
Köszönöm.
6db gumicső szakasz van,ebből 1et néztetek meg.folytassátok a keresést. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38924 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:36:59 »

HY!
Tippeket,megoldásokat szeretnék egy problémára.A mondeom 2005. Tdci 2.0-es. Néhány napja előzés közben egy sípoló(vagy fütyülő )hang jött elő a motortér felől.Azóta gázadáskor mindig hallani,alapjárat kiv..A szerelő nem talált kifújást,bár csak az a gumicső lett leszerelve,ami az EGR-hez megy.Olajcsere aktuális volt és kb 0,5 literrel kevesebb fáradt olaj jött le...Olaj kifolyás nincs sehol,nem füstöl az autó.
Köszönöm.
fél liter olaj....egy részét elfogyasztotta,ami igazán nem sok,a másik része meg a szűrőben volt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cooler2015
Vendég
« Új hozzászólás #38925 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:42:24 »

fél liter olaj....egy részét elfogyasztotta,ami igazán nem sok,a másik része meg a szűrőben volt....
Köszi.
Igazából arra lettem volna kíváncsi,hogy valaki írja-e ,hogy haldoklik a turbó rinya,de egy kicsit nyugodtabb vagyok...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38926 Dátum: 2015.12.08 kedd, 13:54:23 »

Köszi.
Igazából arra lettem volna kíváncsi,hogy valaki írja-e ,hogy haldoklik a turbó rinya,de egy kicsit nyugodtabb vagyok...
a fütyülő hang lehet egy sima turbócső lukadás.Ha megakarsz győződni arról,hogy esetleg nem-e a turbó lapátja ér bele a házba és az fütyül,akkor ezt tedd:

Leveszed a szívócsövet a turbóról és megmozgatod kézzel a turbó tengelyét függőleges irányban.Ha nagyon sokat lóg a tengely,akkor beleérnek a sűrítőkerék lapátjai a házba,és elkoptatja elfogyasztja azokat,ez szemmel is látható.Ha nem tapasztalsz lógást, vagy csak nagyon kicsit,akkor az simán normális, és semmi baja a turbódnak.Az az igazság,hogy a kipufogó oldalon is beleérhet a házba a szélkerék,de akkor már eltört a turbód tengelye,azt meg észrevenni,mert nem megy az autó és gomolygó szürke füsttel jelzi, hogy zabálja a motorolajat-nem fél litert.....

Még mindig a lukas csövet keresd szerintem,és ha van a közeledben diagnosztikai eszköz,akkor méress turbónyomást.Az majd igazol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cooler2015
Vendég
« Új hozzászólás #38927 Dátum: 2015.12.08 kedd, 14:01:52 »

a fütyülő hang lehet egy sima turbócső lukadás.Ha megakarsz győződni arról,hogy esetleg nem-e a turbó lapátja ér bele a házba és az fütyül,akkor ezt tedd:

Leveszed a szívócsövet a turbóról és megmozgatod kézzel a turbó tengelyét függőleges irányban.Ha nagyon sokat lóg a tengely,akkor beleérnek a sűrítőkerék lapátjai a házba,és elkoptatja elfogyasztja azokat,ez szemmel is látható.Ha nem tapasztalsz lógást, vagy csak nagyon kicsit,akkor az simán normális, és semmi baja a turbódnak.Az az igazság,hogy a kipufogó oldalon is beleérhet a házba a szélkerék,de akkor már eltört a turbód tengelye,azt meg észrevenni,mert nem megy az autó és gomolygó szürke füsttel jelzi, hogy zabálja a motorolajat-nem fél litert.....

Még mindig a lukas csövet keresd szerintem,és ha van a közeledben diagnosztikai eszköz,akkor méress turbónyomást.Az majd igazol.
OK! Azt teszem,méretek egy t. nyomást,többen is hallgattuk a sípolást és többségben inkább az autó elejétől hallják a hangot.Még annyit kérdeznék,hogy az intercooler után az EGR felé lehet minimális olaj? Az előbb elfelejtettem említeni..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38928 Dátum: 2015.12.08 kedd, 14:07:24 »

OK! Azt teszem,méretek egy t. nyomást,többen is hallgattuk a sípolást és többségben inkább az autó elejétől hallják a hangot.Még annyit kérdeznék,hogy az intercooler után az EGR felé lehet minimális olaj? Az előbb elfelejtettem említeni..
Természetesen igen.A turbó siklócsapágyas és kényszerolajzást kap közvetlenül az olajszivattyúról(asszem 6bar).természetes,hogy van "résolaj" amit szállít a levegőrendszer.ezért könnyű megtalálni egy lukas gumicsövet,mert olajsár jelenik meg a cső külső felületén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38929 Dátum: 2015.12.08 kedd, 14:08:54 »

OK! Azt teszem,méretek egy t. nyomást,többen is hallgattuk a sípolást és többségben inkább az autó elejétől hallják a hangot.Még annyit kérdeznék,hogy az intercooler után az EGR felé lehet minimális olaj? Az előbb elfelejtettem említeni..
ha elöl hallani a hangot akkor az lehet a cooler előtti és utáni szakaszokon.
rezonátor,cooler előtt-után,és az egr-re menő szakasz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cooler2015
Vendég
« Új hozzászólás #38930 Dátum: 2015.12.08 kedd, 14:09:39 »

Természetesen igen.A turbó siklócsapágyas és kényszerolajzást kap közvetlenül az olajszivattyúról(asszem 6bar).természetes,hogy van "résolaj" amit szállít a levegőrendszer.ezért könnyű megtalálni egy lukas gumicsövet,mert olajsár jelenik meg a cső külső felületén.
Köszi.Tovább nem zavarok,ha meglesz a hiba azt itt megosztom mindenképp.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38931 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:13:29 »

Sziasztok!
Utána érdeklődtem a szigetszmiklósi autónak.
Aztmondták most lettek felújítva a porlasztók.
Ez jó vagy rossz? Ha szakszerűen csinálják?

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38932 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:21:59 »

Sziasztok!
Utána érdeklődtem a szigetszmiklósi autónak.
Aztmondták most lettek felújítva a porlasztók.
Ez jó vagy rossz? Ha szakszerűen csinálják?

Köszönöm

Ha tényleg megtörtént, és a pumpát is bevizsgálták vele, akkor jó. Ha a pumpa ***, akkor a felújított porlasztókat rövid úton tönkre teheti.
Persze a megtörtént azt jelenti, hogy számla van róla, papír új kalibrációs kódokkal, és garancia is van rá.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38933 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:28:50 »

Ha tényleg megtörtént, és a pumpát is bevizsgálták vele, akkor jó. Ha a pumpa ***, akkor a felújított porlasztókat rövid úton tönkre teheti.
Persze a megtörtént azt jelenti, hogy számla van róla, papír új kalibrációs kódokkal, és garancia is van rá.
Megkérdezem, de nem ők csinálták. Azt mondták hogy rádugták a diagnosztikát, és ott mutatott rossz értéket.
Felújítva lettek, nem cserélve.

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38934 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:04:46 »

Megkérdezem, de nem ők csinálták. Azt mondták hogy rádugták a diagnosztikát, és ott mutatott rossz értéket.
Felújítva lettek, nem cserélve.

Köszi

Megint leírom. A felújítás akkor történt meg, ha számla van róla, papír az új kalibrációs kódokkal, garancia, és mellé a nagynyomású is be lett vizsgálva. Ha ezek nincsenek, akkor a "fel lettek újítva" lókolbászt sem ér.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38935 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:14:38 »

Megint leírom. A felújítás akkor történt meg, ha számla van róla, papír az új kalibrációs kódokkal, garancia, és mellé a nagynyomású is be lett vizsgálva. Ha ezek nincsenek, akkor a "fel lettek újítva" lókolbászt sem ér.
Ja férre értettem bocsi.
Holnap megkérdem mit csináltak pontosan, meg hogyan.
Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38936 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:16:38 »

Köszi.Tovább nem zavarok,ha meglesz a hiba azt itt megosztom mindenképp.
nem zavarsz.gyere máskor is. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #38937 Dátum: 2015.12.09 szerda, 08:25:36 »

2006-os modelleknél mennyire problémás a nagynyomású szivattyú, porlasztó, turbó meghibásodás? 170e km-nél? Persze használat és üzemanyag minőség kérdése.

Ettől félek a legjobban, hogy bevásárolok egy olyan autót amire utána fele autó árát még rá kell fizetni.
Dehát gondolom erre használt autónál nincs mentség, attól függ mit tankoltak, meg hogy használták.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38938 Dátum: 2015.12.09 szerda, 08:42:47 »

2006-os modelleknél mennyire problémás a nagynyomású szivattyú, porlasztó, turbó meghibásodás? 170e km-nél? Persze használat és üzemanyag minőség kérdése.

Ettől félek a legjobban, hogy bevásárolok egy olyan autót amire utána fele autó árát még rá kell fizetni.
Dehát gondolom erre használt autónál nincs mentség, attól függ mit tankoltak, meg hogy használták.
Ha attól parázol a zebrán,hogy biztosan elütnek,akkor sosem fogsz átmenni a zebrán? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38939 Dátum: 2015.12.09 szerda, 08:47:53 »

2006-os modelleknél mennyire problémás a nagynyomású szivattyú, porlasztó, turbó meghibásodás? 170e km-nél? Persze használat és üzemanyag minőség kérdése.

Ettől félek a legjobban, hogy bevásárolok egy olyan autót amire utána fele autó árát még rá kell fizetni.
Dehát gondolom erre használt autónál nincs mentség, attól függ mit tankoltak, meg hogy használták.
Kint nem keresgélsz?Mobile.de
a kintről behozott autók(ott is meg kell fizetni a minőséget és az állapotot) de nem fognak 170ezer km-nél megállni.Sajnos a magyar gázolaj egy takony.Én a meganomon(dci) szaladtam rá erre 10év és 170ezer km-után.2004.ben vásároltam itthon M.O-on
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
cooler2015
Vendég
« Új hozzászólás #38940 Dátum: 2015.12.09 szerda, 12:22:53 »

Kint nem keresgélsz?Mobile.de
a kintről behozott autók(ott is meg kell fizetni a minőséget és az állapotot) de nem fognak 170ezer km-nél megállni.Sajnos a magyar gázolaj egy takony.Én a meganomon(dci) szaladtam rá erre 10év és 170ezer km-után.2004.ben vásároltam itthon M.O-on
Hali.Nekem 2005-ös Tdci mondeom van.Használtan vettem 2 éve.Az üzemanyag nagyon fontos ne spórolj rajta,én azóta cseréltettem a porlasztókat és a pumpát is,mert együtt a biztos.Angol mondeoból bontva,azóta jó,de csak a legjobb kapható gázolajat tankolom.
Naplózva
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38941 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 07:04:45 »

Hali.Nekem 2005-ös Tdci mondeom van.Használtan vettem 2 éve.Az üzemanyag nagyon fontos ne spórolj rajta,én azóta cseréltettem a porlasztókat és a pumpát is,mert együtt a biztos.Angol mondeoból bontva,azóta jó,de csak a legjobb kapható gázolajat tankolom.
hali.
véleményed szerint melyik az a gázolaj?
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1129


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38942 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 07:22:27 »

hali.
véleményed szerint melyik az a gázolaj?

Szerintem kinek mi  eplus2
Az én SAJÁT tapasztalatom és használatom az OMV-s üzemanyagok, abból is a Maxxmotion család, diesel és benzin egyaránt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38943 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 09:32:53 »

 
Szerintem kinek mi  eplus2
Az én SAJÁT tapasztalatom és használatom az OMV-s üzemanyagok, abból is a Maxxmotion család, diesel és benzin egyaránt
taps taps taps
DETTÓ!
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #38944 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 10:39:30 »

Sziasztok!

Sok jót olvastam a fórumon a kiegészítő fűtésről. Mivel az én gépemben nincs, gondoltam, szerzek én is egyet Sikerült. (Motorcraft worship)
Aztán elvittem egy szerelőhöz, hogy szerelje be. Ő meg elkezdte, hogy ez nem igazán jó, nem vált be, már mindenki szereli ki a kocsiból, sok áramot fogyaszt, csak a fűtést segíti, a motor hőmérsékletét nem nagyon, stb, stb. Igaz, mondta azt is, hogy ha akarom, ő beépíti, az neki munka, de nincs sok értelme.  Elbizonytalanított. Megéri beépíteni? Mit tanácsoltok?
Persze, ezek után hozzá már nem vinném, viszont ha tud valaki olyat Győr környékén, aki megoldaná, legyen olyan jó, és adja meg az elérhetőségét. Vagy egy fórumtárs segítsége is jól jönne, illetve inkább szívesen segítenék én valakinek, ha beszerelné!  Wink

Üdv:
      Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38945 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 10:50:02 »

Sziasztok!

Sok jót olvastam a fórumon a kiegészítő fűtésről. Mivel az én gépemben nincs, gondoltam, szerzek én is egyet Sikerült. (Motorcraft worship)
Aztán elvittem egy szerelőhöz, hogy szerelje be. Ő meg elkezdte, hogy ez nem igazán jó, nem vált be, már mindenki szereli ki a kocsiból, sok áramot fogyaszt, csak a fűtést segíti, a motor hőmérsékletét nem nagyon, stb, stb. Igaz, mondta azt is, hogy ha akarom, ő beépíti, az neki munka, de nincs sok értelme.  Elbizonytalanított. Megéri beépíteni? Mit tanácsoltok?
Persze, ezek után hozzá már nem vinném, viszont ha tud valaki olyat Győr környékén, aki megoldaná, legyen olyan jó, és adja meg az elérhetőségét. Vagy egy fórumtárs segítsége is jól jönne, illetve inkább szívesen segítenék én valakinek, ha beszerelné!  Wink

Üdv:
      Gyuri
pont nem a fűtést segíti, mivel a hűtőközeget fűti. Az MK4-ben már olyan van, amit a fűtőboksz aljába tesznek és full elektromos. Mint egy háztartási elektromos fűtő. Az tényleg jó a kabinfűtéshez, mert kb. 30mp után már 1000W teljesítménnyel melegíti a levegőt, és érezhető a hatása.
Az MK3 750W-tal fűti a hűtőközeget, így segíti a bemelegedést. Szerintem építtesd be, bajod nem lesz belőle. Elvileg elő van készítve a bekötése elektromosan.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #38946 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 11:11:02 »

pont nem a fűtést segíti, mivel a hűtőközeget fűti. Az MK4-ben már olyan van, amit a fűtőboksz aljába tesznek és full elektromos. Mint egy háztartási elektromos fűtő. Az tényleg jó a kabinfűtéshez, mert kb. 30mp után már 1000W teljesítménnyel melegíti a levegőt, és érezhető a hatása.
Az MK3 750W-tal fűti a hűtőközeget, így segíti a bemelegedést. Szerintem építtesd be, bajod nem lesz belőle. Elvileg elő van készítve a bekötése elektromosan.

Köszönöm a választ!
Honnan tudhatom meg, hogy elő van készítve?
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38947 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 11:34:24 »

Köszönöm a választ!
Honnan tudhatom meg, hogy elő van készítve?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motortérben a menetirány szerinti bal oldalon lévő torony mögött a tűzfalon van 2 db 70 A relé akkor biztosan elő van készítve. Akkor csak össze kell dugni a csatikat, a fűtőelemet beépíteni a vízkörbe és kész.
Én csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38948 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:07:43 »

Sziasztok!
Autó: MK3 kombi, 2.0 tdci N7BB.
Régi szitu, tilt a rendszer az autó nem megy. (hegyalja út max. 40-50km/h. Felfelé Smiley )
1. hiba pipa ( turbó vezérlő elektronika)
2. hiba P242F. Ez ha jól tudom a DPF telítettségére utal. De még ezek lehetnek:
- Dízel részecskeszűrő megtelt hamu
- A sérült dízel részecskeszűrő nyomásérzékelő
- Hibás Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT)
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) kábelköteg megszakadt vagy zárlatos
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) áramkör hibás elektromos kapcsolat
- Hibás légtömegáramlás (MAF) / beszívott levegő hőmérséklet (IAT) érzékelő.
Ezeken szeretnék végig menni. Szerintetek milyen sorrendben kéne haladnom?
Még ami fontos, hogy a flexibilis cső a DPF előtt ki van szakadva, bár a szerelőm szerint nem fúj ki annyira, hogy amiatt tiltson a rendszer. Szerintetek?
Illetve reggeli indításnál (+5fok) hagyom járni amíg elszívok egy cigit és csak aztán indulok el. Viszont így is nagyon nehezen melegszik be kb. 10-15 perc és akkor is csak egy kicsit mozdul meg a mutató. És menet közben "ingadozik". Termosztát csere?
 worship worship
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38949 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:10:12 »




Egr kiszerelés.
Tudtok valakit aki jól dolgozik és kitakarítaná a motort? Minden hasonló csövet. Budapesten
Naplózva
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 785 786 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.