Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:03:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
801
802
803
804
805
806
807
[
808
]
809
810
811
812
813
814
815
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652638 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40350 Dátum:
2016.05.10 kedd, 14:38:21 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.10 kedd, 14:35:16
Szerintem ez jo lehet:
Nem jó. Ebből még vágni kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40351 Dátum:
2016.05.10 kedd, 15:30:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.10 kedd, 14:38:21
Nem jó. Ebből még vágni kell.
AndyA
Ez kiad vagy hármat!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40352 Dátum:
2016.05.10 kedd, 15:36:02 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.05.10 kedd, 14:25:56
Üdv Tagok!
Szerintetek a wikin lévő egr vakoló lemez mérete jó lehet a hátsó egr-es blokkhoz is?
nem, a hátsó egr-nek messzebb vannak a furatok, ezáltal hosszúkásabb alakú
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40353 Dátum:
2016.05.10 kedd, 16:21:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.10 kedd, 14:38:21
Nem jó. Ebből még vágni kell.
AndyA
Dehogy, csak kell fúrni rá két lukat, a fogantyú meg tökéletes lesz a motortartó bakok rángatásos tesztelésére
Naplózva
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40354 Dátum:
2016.05.10 kedd, 16:24:43 »
Sziasztok
Meghalt a turbóvezérlőm valószínűleg (6NW 008 412) Mi a különbség, ha van a 2.2 és a 2.0 turbója és geometriája között mert azt tudnék szerezni egyet.
Üdv feketeba
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40355 Dátum:
2016.05.10 kedd, 17:11:37 »
Idézetet írta: feketeba - 2016.05.10 kedd, 16:24:43
Sziasztok
Meghalt a turbóvezérlőm valószínűleg (6NW 008 412) Mi a különbség, ha van a 2.2 és a 2.0 turbója és geometriája között mert azt tudnék szerezni egyet.
Üdv feketeba
semmi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40356 Dátum:
2016.05.10 kedd, 17:44:37 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.10 kedd, 17:11:37
semmi.
Az egész turbó tokkal vonóval egyforma?
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40357 Dátum:
2016.05.10 kedd, 17:48:00 »
Idézetet írta: feketeba - 2016.05.10 kedd, 17:44:37
Az egész turbó tokkal vonóval egyforma?
tized miliméterekkel talán nagyobb a 2.2
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40358 Dátum:
2016.05.10 kedd, 18:02:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.10 kedd, 17:48:00
tized miliméterekkel talán nagyobb a 2.2
Ezek szerint akkor minden gond nélkül felszerelhetek rá egy 2.0-ás turbót.
Köszöntem a gyors válaszokat.
Üdv feketeba
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40359 Dátum:
2016.05.10 kedd, 19:32:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.10 kedd, 15:36:02
nem, a hátsó egr-nek messzebb vannak a furatok, ezáltal hosszúkásabb alakú
Köszi!
Akkor bontom és mérem
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40360 Dátum:
2016.05.10 kedd, 19:41:36 »
A minap hibakódot olvastunk: P1664, c1316 és egy ismeretlen: c2400
A 1664 lehet levegősödéstől? Valamiért rángat és füstöl az autó hidegen, melegen pedig 2000-es fordulaton fix sebességnél ringatózik, mint ha kihagyna egy porlasztó. A c1316 fék probléma mi lehet szerintetek?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40361 Dátum:
2016.05.10 kedd, 20:08:45 »
Idézetet írta: feketeba - 2016.05.10 kedd, 18:02:56
Ezek szerint akkor minden gond nélkül felszerelhetek rá egy 2.0-ás turbót.
Köszöntem a gyors válaszokat.
Üdv feketeba
A 2.2 turbójában más belül a csiga, és többet is pörög. De a 2.0-ét fel tudod rakni, fog működni. A 155 pacit esetleg nem fogja tudni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40362 Dátum:
2016.05.11 szerda, 18:18:38 »
Sziasztok!
Hűtőfolyadék cseréhez hol ajánlott megbontani a csöveket ?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40363 Dátum:
2016.05.11 szerda, 20:08:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.10 kedd, 17:11:37
semmi.
Mar ha a 2.2-se is doglott
Naplózva
blah blah blah
Baleck
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40364 Dátum:
2016.05.11 szerda, 21:30:17 »
Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.
Naplózva
2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40365 Dátum:
2016.05.11 szerda, 21:39:08 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.11 szerda, 21:30:17
Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.
Lukas turbócső?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40366 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 06:13:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.05.11 szerda, 21:39:08
Lukas turbócső?
a malacfarok villog.ezt nem tudja egy 2001es autó.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40367 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 06:15:54 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.11 szerda, 21:30:17
Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.
ha szerencséd van,akkor a motortérben az gázolaj,és azért villog a malacfarka-vészüzem.ezért nem is megy.
szinte biztos az üzemanyagrendszeri hiba,jó esetben,csak folyat a rendszered és attól van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Baleck
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40368 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 09:51:19 »
Idézetet írta: alf - 2016.05.12 csütörtök, 06:15:54
ha szerencséd van,akkor a motortérben az gázolaj,és azért villog a malacfarka-vészüzem.ezért nem is megy.
szinte biztos az üzemanyagrendszeri hiba,jó esetben,csak folyat a rendszered és attól van....
Rosszabb esetben ?
Naplózva
2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40369 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 14:05:56 »
Idézetet írta: Baleck - 2016.05.12 csütörtök, 09:51:19
Rosszabb esetben ?
további üza rendszeri gondok.szivattyú,csúcsok....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40370 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 19:53:26 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.11 szerda, 18:18:38
Sziasztok!
Hűtőfolyadék cseréhez hol ajánlott megbontani a csöveket ?
A hűtő alsó csonkjára gondoltam. Jó lesz úgy?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40371 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 20:02:28 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.12 csütörtök, 19:53:26
A hűtő alsó csonkjára gondoltam. Jó lesz úgy?
Itt egy lehetőség, bár nekem egy kissé túlságosan spriccelős módszer. 2:25-2:30 között mutatja a csavart amit ki kell tekerni.
https://www.youtube.com/watch?v=loB5tDd4jow
Lehet, hogy jobb a csövet megbontani. Nem tudom.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40372 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 22:00:51 »
Sziasztok!
2006os N7BB Tdci-ben milyen módon lehet kiiktatni az Egr-t már ha egyáltalán ki lehet.
150 000 ért találtam bele újat. Csak gyáriban van. Ez igaz?
Üdv.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40373 Dátum:
2016.05.12 csütörtök, 22:02:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.12 csütörtök, 20:02:28
Itt egy lehetőség, bár nekem egy kissé túlságosan spriccelős módszer. 2:25-2:30 között mutatja a csavart amit ki kell tekerni.
https://www.youtube.com/watch?v=loB5tDd4jow
Lehet, hogy jobb a csövet megbontani. Nem tudom.
Köszi, jó ez a kis video.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40374 Dátum:
2016.05.13 péntek, 12:09:54 »
Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 12:12:06 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40375 Dátum:
2016.05.13 péntek, 12:15:27 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.13 péntek, 12:09:54
Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?
igen
nem
van, de piszok messze vagy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40376 Dátum:
2016.05.13 péntek, 13:02:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.13 péntek, 12:15:27
igen
nem
van, de piszok messze vagy
A dugót magam is meg tudnám csinálni csak sajnos acél lemezem nincs. Bádogos alulemez is jó hozzá?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40377 Dátum:
2016.05.13 péntek, 13:44:31 »
Szervizben történt olajcsere (Ford olaj 5W30) után (lehet, hogy csak véletlen egybeesés) hidegen indulva a motor fordulatszáma akadozik és fehér büdös füst jön ki a kipufogón. A géptetőt felnyitva egy kis füstöt lehetett látni a turbónál. Van esetleg tippetek, hogy mi okozhatja a jelenséget. Melegen már egyenletesen jár a motor a fordulatszám is rendben és a turbónál sem látok füstöt.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 14:06:10 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40378 Dátum:
2016.05.13 péntek, 13:51:03 »
Ez az EGR jó az én autómhoz??? Segítsen valaki. Köszi
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-JAGUAR-X-TYPE-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-WITH-DPF-BRAND-NEW-CSS52205-/182125964336?hash=item2a678dac30:g:snAAAOxyUylTQm35
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40379 Dátum:
2016.05.13 péntek, 15:43:41 »
Ha a műszercsoport nem jelez hibát, akkor nem olvasható hibakód OBD olvasóval? Azaz ha hibakódot generál az autó, akkor a műszercsoport valamelyik hibajelzője jelez?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 15:45:19 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40380 Dátum:
2016.05.13 péntek, 21:22:32 »
Sziasztok!
Sogoromnak keresünk autót és olcsón láttam (460ert )2003 kombit 2.0 dízel motorral ez nekem gyanúsan olcsó főleg hogy jónak tűnik kép alapján.Az eladó szerint tökéletes csak vett másik autót. Esetleg ha megnezem mire figyeljek miket nézzek meg rajta. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40381 Dátum:
2016.05.13 péntek, 21:54:53 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.05.13 péntek, 21:22:32
Sziasztok!
Sogoromnak keresünk autót és olcsón láttam (460ert )2003 kombit 2.0 dízel motorral ez nekem gyanúsan olcsó főleg hogy jónak tűnik kép alapján.Az eladó szerint tökéletes csak vett másik autót. Esetleg ha megnezem mire figyeljek miket nézzek meg rajta. Előre is köszi a segítséget.
Arra számítsatok, hogy nem áll meg itt a buli. Sitty sutty elszaladhatnak a költségek mill fölé, köré. Azt kell eldönteni, hogy ez fáj-e vagy sem. Azaz, hogy egy 500e ért vett autóra ráköltesz még 1-1,3x annyit.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40382 Dátum:
2016.05.13 péntek, 23:05:21 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.13 péntek, 12:09:54
Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?
Igen.
Az EUR-4-es, DPF-es verziónál beír egy hibakódot (alacsony EGR nyomás) és világít a diagnosztika-lámpa, de ezen kívül semmi. EUR-3-nál nagyritkán random bedob hibakódot, de inkább nem.
Csinálj egyet, nem olyan bonyolult.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40383 Dátum:
2016.05.13 péntek, 23:07:03 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2016.05.13 péntek, 13:02:36
A dugót magam is meg tudnám csinálni csak sajnos acél lemezem nincs. Bádogos alulemez is jó hozzá?
Ha rendesen megcsinálod, hogy jól tömítsen (ne jöhessen vissza kipufogógáz, ami a lemez mellett kiszökik), akkor egy 1-2 mm-es alu is tökéletes. A kipufogogáz tartalmaz olyan korrozív anyagokat, amik idővel az alut megehetik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40384 Dátum:
2016.05.13 péntek, 23:07:54 »
Idézetet írta: cyri - 2016.05.13 péntek, 13:51:03
Ez az EGR jó az én autómhoz??? Segítsen valaki. Köszi
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-JAGUAR-X-TYPE-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-WITH-DPF-BRAND-NEW-CSS52205-/182125964336?hash=item2a678dac30:g:snAAAOxyUylTQm35
Mindenképpen új kell, dugózni nem elég?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40385 Dátum:
2016.05.14 szombat, 05:55:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.13 péntek, 23:05:21
Igen.
Az EUR-4-es, DPF-es verziónál beír egy hibakódot (alacsony EGR nyomás) és világít a diagnosztika-lámpa, de ezen kívül semmi. EUR-3-nál nagyritkán random bedob hibakódot, de inkább nem.
Csinálj egyet, nem olyan bonyolult.
AndyA
és Az EUR-4-es, DPF nélküli változatnál is random dobálja a hibakódot
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40386 Dátum:
2016.05.14 szombat, 06:25:24 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.14 szombat, 05:55:55
és Az EUR-4-es, DPF nélküli változatnál is random dobálja a hibakódot
Én már ki sem törlöm.
Mert van, hogy egy hétig nem ad hibát, van, hogy a második gyorsításkor újra világít a lámpa.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40387 Dátum:
2016.05.14 szombat, 06:34:12 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2016.05.14 szombat, 06:25:24
Én már ki sem törlöm.
Mert van, hogy egy hétig nem ad hibát, van, hogy a második gyorsításkor újra világít a lámpa.
Mióta lezártam, hál'isten nekem eddig 2x dobta fel csak, tényleg ritkán dobja nekem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40388 Dátum:
2016.05.14 szombat, 07:05:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.13 péntek, 23:07:54
Mindenképpen új kell, dugózni nem elég?
AndyA
Le van dugózva, így most jó nem rángat és nem füstöl az autó. De viszont a check engine lámpa folyamatosan jelez és az autót pedig szeretném eladni. Tehát kell bele egy EGR szelep. A kérdésem az hogy ez az E-bayes egr jó lesz e az autómhoz. NEm nagyon egyértelmű a számomra, 1697822 a gyári száma.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40389 Dátum:
2016.05.14 szombat, 08:41:57 »
Idézetet írta: cyri - 2016.05.14 szombat, 07:05:10
Le van dugózva, így most jó nem rángat és nem füstöl az autó. De viszont a check engine lámpa folyamatosan jelez és az autót pedig szeretném eladni. Tehát kell bele egy EGR szelep. A kérdésem az hogy ez az E-bayes egr jó lesz e az autómhoz. NEm nagyon egyértelmű a számomra, 1697822 a gyári száma.
Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.
Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40390 Dátum:
2016.05.14 szombat, 09:20:45 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.05.13 péntek, 21:54:53
Arra számítsatok, hogy nem áll meg itt a buli. Sitty sutty elszaladhatnak a költségek mill fölé, köré. Azt kell eldönteni, hogy ez fáj-e vagy sem. Azaz, hogy egy 500e ért vett autóra ráköltesz még 1-1,3x annyit.
Sajnos nincs annyi pénze még pluszba , viszont olyan autó kellene amivel kimegy nemetbe és nem hagyja cserben legalább egy pár hónapig amíg nem tud rákölteni. Bár a tulaj azt mondta elvihetjuk a szerelőhöz de azért ő sem lát bele.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
cyri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40391 Dátum:
2016.05.14 szombat, 09:22:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.14 szombat, 08:41:57
Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.
Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.
AndyA
Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit..
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 09:27:12 írta cyri
»
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40392 Dátum:
2016.05.14 szombat, 10:07:02 »
Idézetet írta: cyri - 2016.05.14 szombat, 09:22:40
Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit..
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.
Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40393 Dátum:
2016.05.14 szombat, 10:38:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.14 szombat, 10:07:02
Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.
AndyA
az meg ford motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40394 Dátum:
2016.05.14 szombat, 11:46:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.14 szombat, 10:07:02
Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.
Nem psa motor az, hanem ford, a Puma. A PSA motor a 4-esben van. Az egyedüli kivétel az egynyóc.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40395 Dátum:
2016.05.14 szombat, 11:49:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.14 szombat, 08:41:57
Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.
Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.
AndyA
Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40396 Dátum:
2016.05.14 szombat, 11:59:30 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.14 szombat, 11:49:22
Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...
Az egr füstöt tol vissza a motorba. Elég nehéz lenne megmagyarázni, hogy ez a motornak jó.
Az oka a környezetvédelem: az égéstér hőmérsékletét csökkentse, ezáltal csökkennek a nitrogénoxidok.
Szóval a levegőnek jó, a motornak rossz.
Az üzemanyag adalékok sem csodák, de vannak esetek, amikor segítenek. Simán lehet bizonyítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40397 Dátum:
2016.05.14 szombat, 13:41:07 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.05.14 szombat, 09:20:45
Sajnos nincs annyi pénze még pluszba , viszont olyan autó kellene amivel kimegy nemetbe és nem hagyja cserben legalább egy pár hónapig amíg nem tud rákölteni. Bár a tulaj azt mondta elvihetjuk a szerelőhöz de azért ő sem lát bele.
Szia!
Az autó előéltét nem ismerem, az ára alapján valószínűsíthető, hogy a benne lévő kritikus alkatrészeknek már nincs túl sok hátra. Ha a fórumon olvasgatsz, akkor hamar kiderül, hogy ezek p.csúcs, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű l.kerék, turbó. Ezek mind mind sok százezres nagyságrendűek. Ha ezek cseréjéről, állapotáról nincs hiteles adat, akkor lutri a vétel. A szerelő sem tud sokat ezekből kizárni. A turbónak, lendkeréknek van hangja, de a másik kettőről még a diag sem mondja meg, hogy már csak 1 hónap vagy 10e km van-e bennük, vagy még elmegy sokkal többet. Persze ha van üa rendszerre utaló hibakód, akkor nem kell megvenni. De ha nincs, az pont nem jelent semmit.
Ha ennyi pénze van, akkor ne ilyet vegyen. Keressen olyan autómárkát, típust ahol 500 ért nem az aljából válogathat. De legalábbis olyat, ami egyszerűbb technika. Benzin, 8 szelep, faék egyszerűség. Ha a németeknél letérdel a tdci technika, akkor az sokba fog kerülni.
Szerintem.
És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40398 Dátum:
2016.05.14 szombat, 14:58:28 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.14 szombat, 11:49:22
Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...
Az autó nem bírja tovább. Pont ugyanaddig fog elmenni, mint EGR-dugó nélkül, pár százezer km-t. Maga az EGR bírja tovább, mert nem megy tele a kormos-koszos dzsúvával.
A leggyakoribb EGR-meghibásodás, hogy elkoszolódik és megszorul, és mivel kipucolni olyankor már a lehetetlenséggel határos, csak a csere segít.
Ha dugózol, akkor nem lesz koszos, ergo soha nem megy tönkre, amíg autó az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40399 Dátum:
2016.05.14 szombat, 15:00:15 »
Idézetet írta: Angel - 2016.05.14 szombat, 11:59:30
Az egr füstöt tol vissza a motorba. Elég nehéz lenne megmagyarázni, hogy ez a motornak jó.
Az oka a környezetvédelem: az égéstér hőmérsékletét csökkentse, ezáltal csökkennek a nitrogénoxidok.
Szóval a levegőnek jó, a motornak rossz.
Az üzemanyag adalékok sem csodák, de vannak esetek, amikor segítenek. Simán lehet bizonyítani.
Meg a kipufogott (bármi) egy jeletős részét nem engedi kipufogni, és mivel részterhelésen elég a beszívott levegő 60%-a is az égéshez és a motor járásához, nem gond, hogy mellette 40% kipufogógáz van.
Így a kipufogócső végén mérve sokkal alacsonyabb a szennyező anyagok mennyisége...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
801
802
803
804
805
806
807
[
808
]
809
810
811
812
813
814
815
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ