Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.24 hétfő, 15:41:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 831 832 833 834 835 836 837 [838] 839 840 841 842 843 844 845 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13759646 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #41850 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:29:53 »

A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem, amikor 10 másodpercenként elvette az erőt. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.
tipikus.tüdőösszeomlás.... vigyor3

nem volt veled az "erő"....olyankor. Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #41851 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:54:49 »

Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?
Ahol a gázolaj befolyt ott befolyik a féktisztító is. Talán egy próbát megér.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41852 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:04:23 »

Mi mk2 honlapja?


Ott van a profiljában a még működő régi, de van már neki egy új, ami annyiban különbözik, hogy .com a vége.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41853 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:06:40 »

Ahol a gázolaj befolyt ott befolyik a féktisztító is. Talán egy próbát megér.

Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41854 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:22:17 »

Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.

Vizet azért nem töltenék bele. Annak től soká tart, míg kiszárad, és addig egyéb bajokat is okozhat.

Féktisztítóval meg azért óvattal, mert ugyan gyorsan szárad, de ha valahol megbújik és később talál csak ki onnan, erősen gyúlékony.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41855 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:25:23 »

Vizet azért nem töltenék bele. Annak től soká tart, míg kiszárad, és addig egyéb bajokat is okozhat.

Féktisztítóval meg azért óvattal, mert ugyan gyorsan szárad, de ha valahol megbújik és később talál csak ki onnan, erősen gyúlékony.

AndyA

Akkor kiszerelem és úgy mosom ki. Amúgy is éri szerintem víz a generátort.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41856 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:26:49 »

Akkor kiszerelem és úgy mosom ki. Amúgy is éri szerintem víz a generátort.

Nem nagyon kellene neki...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #41857 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:51:59 »

Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.
Fűtött garázsban én nem sokat szórakoznák vele, nem cukorból van.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41858 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:54:23 »

Nem nagyon kellene neki...

AndyA

Nincs az annyira zárt helyen. Alulról simán kaphatja a vizet.
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41859 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 16:24:23 »

Sziasztok! integet2 wave

Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó. rinya
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön. rinya
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.

Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41860 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 17:00:50 »

Sziasztok! integet2 wave

Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó. rinya
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön. rinya
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.

Válaszokat előre is köszönöm.
Szia. Hibakiolvasás ,amikor világit a malacfarok.Üzemanyagszűrőből csak gyárit.
Elég hamar kijött ,pedig pár napos  a vas......
Ha komolyabb a problem vidd vissza akitől vetted és beszéljétek újra a dolgokat.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41861 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 17:01:07 »

Sziasztok! integet2 wave

Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó. rinya
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön. rinya
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.

Válaszokat előre is köszönöm.

Két lehetőséged van.

1. Visszaviszed a kocsit és visszakéred a pénzt. (elvileg a magánszemélynek is kell garanciát vállalnia az autóra.) Ja és vigyél magaddal egy "kétajtós szekrényt"
2. Hibakódot olvastatsz, amikor villog az izzításjelző.
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41862 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 19:05:18 »

Először is köszönöm a gyors válasz mindenkinek.
Mentem vele pár kört nem rég és hallodtam egy fura zajt azaz olyat mint ha levegős lett. Olna a rendszer mikor nyomtam neki a gázt. Meginn elkezdett villogni a lámpa, mJd félre áltam és leállítottam kicsi szünet és visszainditottam. Azóta bárhogy is nyomtam neki nem jött vissza a hiba. Bízom benne h levegős volt a rendszer és az volt a baja. Smiley


Két lehetőséged van.

1. Visszaviszed a kocsit és visszakéred a pénzt. (elvileg a magánszemélynek is kell garanciát vállalnia az autóra.) Ja és vigyél magaddal egy "kétajtós szekrényt"
2. Hibakódot olvastatsz, amikor villog az izzításjelző.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #41863 Dátum: 2017.01.31 kedd, 14:23:30 »

sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:

http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500  (az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053

nyitási hőfok:75c

és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41864 Dátum: 2017.01.31 kedd, 15:06:09 »

sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:

http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500  (az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053

nyitási hőfok:75c

és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?

Az ilyen dolgokban sosem az a kérdés, hogy meg lehet-e csinálni. Többnyire probléma nélkül. A kérdés az, hogy megéri-e, hogy jobb lesz-e tőle a masina. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41865 Dátum: 2017.02.01 szerda, 08:31:03 »

sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:

http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500  (az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053

nyitási hőfok:75c

és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula! eljen A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41866 Dátum: 2017.02.01 szerda, 10:03:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula! eljen A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája. wave
Tisztelettel László! worship

Ezzel olcsóbban lehet próbálkozni: https://alkatreszek.hu/sta_cd01_75_be
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41867 Dátum: 2017.02.01 szerda, 10:21:09 »

Ezzel olcsóbban lehet próbálkozni: https://alkatreszek.hu/sta_cd01_75_be
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban csak próbáról lehet szó. Mivel a rendszerbe beépített termosztát és a vízszivattyú között mindenképp kialakul egy pangó vízréteg ami megváltoztatja a kapcsolási hőmérsékletet. Enélkül a próba nélkül nem lehet hosszútávra bármit is tervezni. Ennek a problémának a kiküszöbölésére építette a Ford a termosztátot közvetlen a szivattyú talpába ahol a víz állandóan kering. Mindenesetre egy próbát megér. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 16:42:35 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #41868 Dátum: 2017.02.01 szerda, 15:42:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula! eljen A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája. wave
Tisztelettel László! worship
Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft wow1 (neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s. worship), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg falbav
üdv.: Bálint
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41869 Dátum: 2017.02.01 szerda, 15:48:47 »

Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft wow1 (neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s. worship), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg falbav
üdv.: Bálint

Helló
Kettővel feljebb linkeltem egyet, olcsóbb bár minőségre passz
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41870 Dátum: 2017.02.01 szerda, 16:34:28 »

Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft wow1 (neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s. worship), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg falbav
üdv.: Bálint
Tisztelt Fórumtárs!
Szűkítő tekintetében én a 18-15 mm BB-s réz forrasztható szűkítőt ajánlom 74 Ft/db víz-gáz szerelvény boltban(www.epuletgepaszaruhaz.hu). A termosztátot nézd meg a www.alkatreszek.hu weboldalon, tipusszám megnevezés szerint. A termosztát érzékelő része feltétlen a szivattyú felé nézzen. Kíváncsi vagyok az eredményre. Remélem beválik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41871 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:35:14 »

Először is köszönöm a gyors válasz mindenkinek.
Mentem vele pár kört nem rég és hallodtam egy fura zajt azaz olyat mint ha levegős lett. Olna a rendszer mikor nyomtam neki a gázt. Meginn elkezdett villogni a lámpa, mJd félre áltam és leállítottam kicsi szünet és visszainditottam. Azóta bárhogy is nyomtam neki nem jött vissza a hiba. Bízom benne h levegős volt a rendszer és az volt a baja. Smiley


falbav
Ebben már sokan bíztak és általában mind megszívták rendesen.
 falbav
Gondolkodtál azon, hogy hogyan/mitől levegősödik le?
Inkább vidd vissza, hogy pénz vissza vagy megcsináltatják rendesen. Ha egyszer előjött a hiba terhelés alatt, máskor is elő fog.
Hibaforrás lehet turbó elektronika, üzemanyag rendszer bármely része, vezérlési gond, jeladó. Van választék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #41872 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 17:49:23 »

Sziasztok!ùj vagyok a klubban,segìtsèget szeretnék kérni!Van egy2004-es tdci kombim az a gond vele hogy rángat, egyenletes gáznál sebességtől függetlenül,a kettős tömegűt nemrég cserèltettem,egr ledugózva,a csùcsok elvileg jók, valakinek volt már hasonló problèmája?Előre is köszönöm a válaszokat!

Esetleg lehet turbócső rezonancia.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Foldesgt
Vendég
« Új hozzászólás #41873 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:19:55 »

Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas  falbav ?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41874 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:27:02 »

Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas  falbav ?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???


Szilikont fújt a szivattyúba?  wow1 wow1 Ha csak a magasnyomásúra mondta az 500ezret, akkor gyorsan hozd el onnan. A komplett rendszert (szivattyú, porlasztók, tank takarítás, összes cső) csinálják meg nagyjából annyiért Filepéknél. (nekem pár hónapja mondtak egy 220ezres árat a 4 db porlasztóra (csúcs+kapcsoló szelep csere, újrakódolás)). A szivattyú felújítása kb 120-150 ezer körül van. Ha nem olyan szerelőhöz viszed, aki soha nem látott mondeot belülről, akkor azt lehet mondani, hogy bátor vagy. Az enyémet nem merték bevállalni, de kiderült, hogy csak egy csőnél szívott falsot. (nem tudta felszívni a tankból a gázolajat és csak addig járt, amíg volt a szűrőben gázolaj). Első körben nézd meg a gázolaj szűrőt, töltsd fel és próbáld újra az indítást. Ha beindul, akkor ugyanaz lehet a baja, mint ami az enyémnek.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.02 csütörtök, 21:34:51 írta Lacika71 » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41875 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:30:18 »

Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas  falbav ?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???


Ennek a két szerelőnek töröld ki gyorsan a telefonszámát.
Elsőként kellene egy hibakódot olvasni.
Utána ha tényleg üzemanyagrendszer, akkor Filepdiesel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Foldesgt
Vendég
« Új hozzászólás #41876 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 22:50:10 »

Szilikont fújt a szivattyúba?  wow1 wow1 Ha csak a magasnyomásúra mondta az 500ezret, akkor gyorsan hozd el onnan. A komplett rendszert (szivattyú, porlasztók, tank takarítás, összes cső) csinálják meg nagyjából annyiért Filepéknél. (nekem pár hónapja mondtak egy 220ezres árat a 4 db porlasztóra (csúcs+kapcsoló szelep csere, újrakódolás)). A szivattyú felújítása kb 120-150 ezer körül van. Ha nem olyan szerelőhöz viszed, aki soha nem látott mondeot belülről, akkor azt lehet mondani, hogy bátor vagy. Az enyémet nem merték bevállalni, de kiderült, hogy csak egy csőnél szívott falsot. (nem tudta felszívni a tankból a gázolajat és csak addig járt, amíg volt a szűrőben gázolaj). Első körben nézd meg a gázolaj szűrőt, töltsd fel és próbáld újra az indítást. Ha beindul, akkor ugyanaz lehet a baja, mint ami az enyémnek.

Szia!
Az egesz rendszerre mondta, most utana neztem es ez biz ennyi...szomoru1. Azt lehet tudni, hogy nalad melyik csonel szivott falsot?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #41877 Dátum: 2017.02.03 péntek, 07:13:15 »

Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas  falbav ?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???


1.9 TDCI  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 12:24:57 írta ...™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41878 Dátum: 2017.02.03 péntek, 09:07:59 »

Szia!
Az egesz rendszerre mondta, most utana neztem es ez biz ennyi...szomoru1. Azt lehet tudni, hogy nalad melyik csonel szivott falsot?

A visszafolyó cső "T" elágazásánál. Amelyik a magasnyomásútól megy vissza a tankba, és egy "T" elágazáson keresztül a szűrőbe.
Naplózva
Foldesgt
Vendég
« Új hozzászólás #41879 Dátum: 2017.02.03 péntek, 09:17:52 »

A visszafolyó cső "T" elágazásánál. Amelyik a magasnyomásútól megy vissza a tankba, és egy "T" elágazáson keresztül a szűrőbe.

Nagyon köszönöm. Utánanézek.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41880 Dátum: 2017.02.03 péntek, 10:14:46 »

Nagyon köszönöm. Utánanézek.

Nem fog látszani rajta. Csak teszttel tudod kiszűrni.
Naplózva
Foldesgt
Vendég
« Új hozzászólás #41881 Dátum: 2017.02.03 péntek, 12:43:23 »

Nem fog látszani rajta. Csak teszttel tudod kiszűrni.

A gázolajszűrőt feltöltöm és hátha...
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #41882 Dátum: 2017.02.03 péntek, 15:04:41 »

Sziasztok!

Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)

Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?

Köszönöm támogatásotok elöre is!

Üdv:
Laci
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41883 Dátum: 2017.02.03 péntek, 16:33:14 »

Sziasztok!

Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)

Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?

Köszönöm támogatásotok elöre is!

Üdv:
Laci

Ervin Súron félszemmel megcsinálja neked pár óra alatt Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolcsi78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #41884 Dátum: 2017.02.03 péntek, 18:22:29 »

Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?
Naplózva

2006-s Mondeo MK3 2.0 GHIA 131 LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41885 Dátum: 2017.02.03 péntek, 18:58:55 »

Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?

Ne foglalkozz vele. Ha le van dugózva, olyan, mintha nem lenne benne EGR szelep. Kb havonta töröld ki a hibakódot és kész. Mivel a tiedben már valószínűleg Euro4-es motor van, dobálni fogja rá a hibakódot elég sűrűn.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #41886 Dátum: 2017.02.03 péntek, 21:08:41 »

Ervin Súron félszemmel megcsinálja neked pár óra alatt Wink
Szia!

El tudnád küldeni Ervin elérhetőségét? Köszönöm szépen!

Üdv:
Laci
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41887 Dátum: 2017.02.03 péntek, 21:32:35 »

Szia!

El tudnád küldeni Ervin elérhetőségét? Köszönöm szépen!

Üdv:
Laci
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #41888 Dátum: 2017.02.03 péntek, 21:57:15 »

worship worship worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41889 Dátum: 2017.02.03 péntek, 23:04:24 »

Sziasztok!

Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)

Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?

Köszönöm támogatásotok elöre is!

Üdv:
Laci

Hol laksz? Ervin Súron lakik, megcsinálja neked 2-3 óra alatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41890 Dátum: 2017.02.03 péntek, 23:04:58 »

Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?

Ragaszd le a lámpát, ha zavar. Amúyg meg ne törődj vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolcsi78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #41891 Dátum: 2017.02.04 szombat, 05:30:20 »

Ne foglalkozz vele. Ha le van dugózva, olyan, mintha nem lenne benne EGR szelep. Kb havonta töröld ki a hibakódot és kész. Mivel a tiedben már valószínűleg Euro4-es motor van, dobálni fogja rá a hibakódot elég sűrűn.

Igen az van benne. Csak 1-2 ember azt mondogatja hogy vegyek bele újat mert az feltétlen kell bele. De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
Naplózva

2006-s Mondeo MK3 2.0 GHIA 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41892 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:04:20 »

Igen az van benne. Csak 1-2 ember azt mondogatja hogy vegyek bele újat mert az feltétlen kell bele. De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.

Ha nem ragadt meg félig zárt állapotban és amúgy tiszta, teljesen átjárható, akkor ennyi volt. Nem kell törődni azokkal, akik badarságokat beszélnek, mert nem értenek hozzá. Mondjuk ez a fórumra is igaz...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41893 Dátum: 2017.02.04 szombat, 09:46:38 »

Én még mindig nem értem hogyan de 14 hónapja vettem a kocsit ledugózva, és 1x volt hibakódom a dugózásra, de a lámpa nem is világított akkor, csak pont kiolvastam a hibákat és ott volt Smiley
Hogyan?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41894 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:25:50 »

Én még mindig nem értem hogyan de 14 hónapja vettem a kocsit ledugózva, és 1x volt hibakódom a dugózásra, de a lámpa nem is világított akkor, csak pont kiolvastam a hibákat és ott volt Smiley
Hogyan?

Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41895 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:30:05 »

Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.

AndyA

Ki mit vett le és nem törölt le?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41896 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:31:06 »

Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.

AndyA

Nekem Euro 4-es és nem dobálja a hibát, ezt nem értem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41897 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:32:44 »

Nekem Euro 4-es és nem dobálja a hibát, ezt nem értem.

Nem kötelező neki, de az Euro-4-es elég gyakran bedobja, ha dugózód az EGR-t. Euro-3-as meg elvileg nem figyeli egyáltalán, mégis bejön néha. Ez van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41898 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:39:50 »

Nem kötelező neki, de az Euro-4-es elég gyakran bedobja, ha dugózód az EGR-t. Euro-3-as meg elvileg nem figyeli egyáltalán, mégis bejön néha. Ez van.

AndyA

23000km óta nincs, akkor volt amikor megvettem
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41899 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:43:02 »

23000km óta nincs, akkor volt amikor megvettem

Nekem is Euro-4-s és elégsürün dobálta, de most már nem foglalkozom vele , had világitson
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 831 832 833 834 835 836 837 [838] 839 840 841 842 843 844 845 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.