Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:51:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
830
831
832
833
834
835
836
[
837
]
838
839
840
841
842
843
844
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14632283 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41800 Dátum:
2017.01.24 kedd, 18:57:01 »
sziasztok egy kis segicségre lenne szűkségem ford mondeo mk3 2.0 tdci 131 lo. a nivo palcikán nővekszik az olaj és a hűtő viz fogy. az olajbetoltő kupakot ha kinyitom csapod ki az olaj velem szembe csapodot az olaj. mi lehet a gond. es menyibe kerűlhetne a javitása. van chip tuning az autoba de elvan irva valami kod eszt monta a szerelő és ketőstőmegű lendkerék zakatol.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41801 Dátum:
2017.01.24 kedd, 19:15:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.24 kedd, 08:54:02
Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére...
Kell venni egy rendeset, hiába drágább.
És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.
AndyA
Új az összes görgő a szíj a feszítő, a generátor szabadonfutós és mégis megette a febi tárcsát...most veszek dayco-t vagy tenyleg összeheggesztem...a régi is dayco volt az bírta is, most is azt voltam kénytelen visszarakni csak egy kicsit elforog a bordás része:)
A febi három darabban szakadt le
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41802 Dátum:
2017.01.24 kedd, 19:40:15 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.24 kedd, 18:57:01
sziasztok egy kis segicségre lenne szűkségem ford mondeo mk3 2.0 tdci 131 lo. a nivo palcikán nővekszik az olaj és a hűtő viz fogy. az olajbetoltő kupakot ha kinyitom csapod ki az olaj velem szembe csapodot az olaj. mi lehet a gond. es menyibe kerűlhetne a javitása. van chip tuning az autoba de elvan irva valami kod eszt monta a szerelő és ketőstőmegű lendkerék zakatol.
Nem akarlak riogatni, de eséllyel hengerfejes lett a géped. Mielőbb csináltasd meg, mert ebből nagyobb baj is lehet. Ha csak tömítést kell cserélni, akkor szerencséd van. (plusz a motorolaj és a fagyálló) Persze a kenőrendszer alapos átmosása, mert ha tényleg a hűtőfolyadék belefolyik a motorolajba, akkor a kenőrendszert is ellátja némi fagyállóval.
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41803 Dátum:
2017.01.24 kedd, 20:19:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.24 kedd, 19:40:15
Nem akarlak riogatni, de eséllyel hengerfejes lett a géped. Mielőbb csináltasd meg, mert ebből nagyobb baj is lehet. Ha csak tömítést kell cserélni, akkor szerencséd van. (plusz a motorolaj és a fagyálló) Persze a kenőrendszer alapos átmosása, mert ha tényleg a hűtőfolyadék belefolyik a motorolajba, akkor a kenőrendszert is ellátja némi fagyállóval.
énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41804 Dátum:
2017.01.24 kedd, 20:22:51 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.24 kedd, 20:19:32
énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz
de nagyon fogy a fagyálo és a multkor leéngetuk az olajat és másfél liternyi vel tob olaj volt bene mint amenyi kelene bene legyen az autoba és aszt monta a szerelö hogy fagyállo ment bele és hogy azis lehet hogy hengerfej repedés vagy blok repedés
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.24 kedd, 20:24:31 írta szabika9393
»
Naplózva
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41805 Dátum:
2017.01.25 szerda, 07:53:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.01.24 kedd, 08:45:44
Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...
Szia,
Nekem is bárdis van. ~38K km van a tárcsában. Eddig még nincs hangja a tárcsának.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41806 Dátum:
2017.01.25 szerda, 09:18:39 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.24 kedd, 20:19:32
énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz
Az nem jelent semmit.
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.24 kedd, 20:22:51
de nagyon fogy a fagyálo és a multkor leéngetuk az olajat és másfél liternyi vel tob olaj volt bene mint amenyi kelene bene legyen az autoba és aszt monta a szerelö hogy fagyállo ment bele és hogy azis lehet hogy hengerfej repedés vagy blok repedés
Akkor nincs is miről beszélni. Így távolból ezt tudom mondani, de inkább vidd el egy szerelőhöz, mert, ha tényleg ez a baja, akkor az nagyobb galibát is tud okozni. Gondolom nem akarnál belefogni egy motorcserébe vagy nagyobb felújításba?
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41807 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:03:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.25 szerda, 09:18:39
Az nem jelent semmit.
Akkor nincs is miről beszélni. Így távolból ezt tudom mondani, de inkább vidd el egy szerelőhöz, mert, ha tényleg ez a baja, akkor az nagyobb galibát is tud okozni. Gondolom nem akarnál belefogni egy motorcserébe vagy nagyobb felújításba?
hát nem akarok már sokat rá költeni de lehet joban járnam egy motorcserevel mint hogy megjavitassam eszt
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41808 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:13:01 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.01.25 szerda, 07:53:07
Szia,
Nekem is bárdis van. ~38K km van a tárcsában. Eddig még nincs hangja a tárcsának.
Mi penz egy ilyen bardis tarcsa?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41809 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:25:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.01.25 szerda, 15:13:01
Mi penz egy ilyen bardis tarcsa?
Kedvezménnyel 18 körül, ha jól emlékszem. Egy "márkás" ennek nagyjából a duplája.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41810 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:44:22 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.25 szerda, 15:03:10
hát nem akarok már sokat rá költeni de lehet joban járnam egy motorcserevel mint hogy megjavitassam eszt
Nem feltétlen. Lehet, hogy "csak" egy hengerfej tömítés csere elég. De a hengerfej csere is olcsóbb, mint egy motorcsere az utánajárással, papírozással együtt.
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41811 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:55:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.25 szerda, 15:44:22
Nem feltétlen. Lehet, hogy "csak" egy hengerfej tömítés csere elég. De a hengerfej csere is olcsóbb, mint egy motorcsere az utánajárással, papírozással együtt.
atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41812 Dátum:
2017.01.25 szerda, 15:58:13 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.25 szerda, 15:55:59
atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel
Ez olyan, mint anno Hofi, amikor eljátszotta a gazdát, akitől megkérdezték, hány malacot fog elleni a koca.
"Hát aztat a fene se tudja, kéremszépen..."
Vidd el szerelőhöz, ne barkochbázz (meg tőlünk se kérd). Láthatóan valami elég komoly baja van, de hogy mi, azt csak hozzáértő tudja személyesen megmondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41813 Dátum:
2017.01.25 szerda, 18:39:47 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2017.01.25 szerda, 15:55:59
atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel
esélyes,mert a vízrendszerben a nyomás ellenére bekerült az olaj....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41814 Dátum:
2017.01.25 szerda, 21:48:13 »
Idézetet írta: Levis - 2017.01.22 vasárnap, 17:30:14
Sziasztok,
Off C-Max
automata
1.6 TDCi problémára tudnátok ötleteket adni? A hibajelenség:
Direktben, fékezéskor időnként lefullad. Ilyenkor furán akadozik a motor majd megáll. EGR nemrégen lett cserélve.
Merre induljunk el?
Köszi!
Erre akkor semmi ötlet?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41815 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 05:21:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.25 szerda, 15:25:53
Kedvezménnyel 18 körül, ha jól emlékszem. Egy "márkás" ennek nagyjából a duplája.
AndyA
Daycot 23ért megkapom...bár abban is csak azért több a bizalmam mert eddig az bírta a legtöbbet és nem darabokban jött le hanem kiolvadt belőle a gumi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41816 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 05:26:23 »
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P1000. Indítás után kb 20-25 másodperccel jelentkezik és vészüzembe kapcsol az autó, meg gyorsításkor szokott még jelentkezni és akkor is vészüzem. Mi lehet a gondja???
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41817 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 07:49:43 »
Idézetet írta: Levis - 2017.01.25 szerda, 21:48:13
Erre akkor semmi ötlet?
Nem nagyon vágom az automatás témát, de szerintem a váltó nem akar megfelelően működni. Ha szakmaiatlanul akarnék fogalmazni, nem veszi ki magát üresbe és lefullassza a motort. Vidd el egy automata váltóval foglalkozó szakihoz. Szerintem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41818 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 09:14:47 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.01.26 csütörtök, 05:26:23
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P1000. Indítás után kb 20-25 másodperccel jelentkezik és vészüzembe kapcsol az autó, meg gyorsításkor szokott még jelentkezni és akkor is vészüzem. Mi lehet a gondja???
A segítséget előre is köszönöm!
A P1000 csak azt jelenti hogy az OBD tesztek nem futottak le, az nem okozhat vészüzemet.
Amikor letilt akkor kell leállítás nélkül kiolvasni.
Naplózva
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41819 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 12:27:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.01.26 csütörtök, 09:14:47
A P1000 csak azt jelenti hogy az OBD tesztek nem futottak le, az nem okozhat vészüzemet.
Amikor letilt akkor kell leállítás nélkül kiolvasni.
Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41820 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 12:32:12 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.01.26 csütörtök, 12:27:21
Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???
Akkor nézz utána alaposabban, hogy rendesen működik-e az interface-ed, beállítások, kommunikáció stb. Próbáld ki esetleg másnál is.
Ha villog a malacfarok, akkor muszáj hibakódnak lennie, különben nem villogna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41821 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 12:43:09 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.22 vasárnap, 12:00:24
Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41822 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 12:51:10 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.01.26 csütörtök, 12:43:09
Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
http://static.kepfeltolto.com/big/2017/01/26/0e202d61cc8f4fb464671731d5367167.jpg
Hidegen a +/- 2 körüli érték nem tragikus, viszont igen, lehet egy kicsit karcosabb a hangja tőle. Ha melegen kisimul és tényleg 0,5 alatt van minden, akkor nem nagyon van aggódnivalód. Ne taposd neki hidegen, finoman és óvattal közlekedj, amíg be nem melegszik, és ennyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41823 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 13:09:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.26 csütörtök, 12:51:10
Hidegen a +/- 2 körüli érték nem tragikus, viszont igen, lehet egy kicsit karcosabb a hangja tőle. Ha melegen kisimul és tényleg 0,5 alatt van minden, akkor nem nagyon van aggódnivalód. Ne taposd neki hidegen, finoman és óvattal közlekedj, amíg be nem melegszik, és ennyi.
AndyA
Épp ez a gondom hogy nagyon érzékeny gázpedálnálkezelésnél csinálja, mind mikor pl elindulás után egy leejtőn gurulok 3- ba motorfékkel mert a forgalom is ezt kívánja és mikor picit gyorsítani akarok akkor kerepel be vmi. kb két hónapja volt cserélve CR nyomásérzékelő a csövön, mert el sem indult, utána komplett szíjat cseréltettem görögökkel berregés miatt, aminek a hangja mintha megint visszajönne alapjáraton. Főtengelyszíjtárcsát nem cseréltem. Ja és komplett Luk kuplung szett van benne kettöstőmegüvel együtt vagy 4 hónapja. A vízem kb 40 km alatt éri csak el a majdnem függőleges állapotot, azt se mindig -8, -9 fokos külső hőmérsékletnél.
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41824 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 13:43:46 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.01.26 csütörtök, 12:27:21
Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???
Torque elég béna, inkább ForDTC, vagy Forscan kéne.
Mivel hidegen is és terhelésre is, látatlanba p0251 lehet esetleg.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41825 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 15:32:36 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.01.26 csütörtök, 12:43:09
Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
[img]http://static.kepfeltolto.com/big/2017/01/26/0e202d61cc8f4fb464671731d5367167.]
Nekem hidegen kattogó, üzemi hőfokon vagy annak közelében finomabban kattogó, inkább ciripelő hangja volt. Az egyik porlasztóm köszönt el. Filepéknél mértek mindent és az egyik porlasztónak 0 volt a szállítása. Felújítása után megszűnt a kerepelés.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.26 csütörtök, 17:17:25 írta alf®
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41826 Dátum:
2017.01.27 péntek, 14:20:58 »
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41827 Dátum:
2017.01.27 péntek, 15:52:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 14:20:58
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
Úgy tudom csak gyáriban érdemes gondolkodni! Netcor rendelt egy szettet az e-bay-ről el is szakadt neki.
Ezért kukázta ki az a MK3-at!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41828 Dátum:
2017.01.27 péntek, 16:08:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 14:20:58
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
mennyi van most a kocsiban?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41829 Dátum:
2017.01.27 péntek, 16:18:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.01.27 péntek, 16:08:35
mennyi van most a kocsiban?
325 ezer.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41830 Dátum:
2017.01.27 péntek, 16:48:10 »
Idézetet írta: Kispusi - 2017.01.27 péntek, 15:52:43
Úgy tudom csak gyáriban érdemes gondolkodni! Netcor rendelt egy szettet az e-bay-ről el is szakadt neki.
Ezért kukázta ki az a MK3-at!
Hát ezaz és annak az alkatrész költsége meg a munkadíja nem túl kevés...inkább kell venni másik motrot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41831 Dátum:
2017.01.27 péntek, 17:09:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 14:20:58
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
Hyperborg benzinesbe a BGA-tól vett asszem. Állítólag nagyon jó ára van, jó minőség. Talán azóta is az van benne.
http://catalogue.bgautomotive.co.uk/search?type=spec&id=246017
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41832 Dátum:
2017.01.27 péntek, 18:38:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 14:20:58
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
Szia!
Nekem 330.000Ft volt csak az anyag. Csak gyári cucc lett beletéve. Minden cserélve lett, még az olajszivattyú kislánca is feszítővel. Ki lett takarítva az olajszivattyú szűrője is.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41833 Dátum:
2017.01.27 péntek, 19:19:00 »
Idézetet írta: Waterminator - 2017.01.27 péntek, 18:38:15
Szia!
Nekem 330.000Ft volt csak az anyag. Csak gyári cucc lett beletéve. Minden cserélve lett, még az olajszivattyú kislánca is feszítővel. Ki lett takarítva az olajszivattyú szűrője is.
Hurrá...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41834 Dátum:
2017.01.28 szombat, 08:45:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 14:20:58
Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?
Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje.
THX!
AndyA
váó.ingázol megint?nem semmi utat mész...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41835 Dátum:
2017.01.28 szombat, 09:52:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.27 péntek, 16:18:33
325 ezer.
AndyA
akkor még 2-300ekm van benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Astron
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41836 Dátum:
2017.01.28 szombat, 14:41:22 »
Sziasztok!ùj vagyok a klubban,segìtsèget szeretnék kérni!Van egy2004-es tdci kombim az a gond vele hogy rángat, egyenletes gáznál sebességtől függetlenül,a kettős tömegűt nemrég cserèltettem,egr ledugózva,a csùcsok elvileg jók, valakinek volt már hasonló problèmája?Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41837 Dátum:
2017.01.28 szombat, 15:03:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.01.28 szombat, 09:52:56
akkor még 2-300ekm van benne
Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41838 Dátum:
2017.01.28 szombat, 15:05:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.28 szombat, 15:03:34
Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet.
AndyA
Az enyém 430 ezer környékén kezdett nagyon csörögni, akkor lett cserélve.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41839 Dátum:
2017.01.28 szombat, 17:02:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.28 szombat, 15:03:34
Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet.
AndyA
létezik a Földön olyan tdci ami képes egymilllió kilómetert futni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41840 Dátum:
2017.01.28 szombat, 17:29:09 »
Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41841 Dátum:
2017.01.28 szombat, 18:05:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.01.28 szombat, 17:02:03
létezik a Földön olyan tdci ami képes egymilllió kilómetert futni?
Pár év múlva megmondom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41842 Dátum:
2017.01.28 szombat, 18:06:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.28 szombat, 17:29:09
Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?
Bontósok, alternatív csőcsonk keresése?
Generátor, a fene tudja. Hívd fel a Kertész utcát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41843 Dátum:
2017.01.28 szombat, 18:12:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.28 szombat, 18:06:36
Bontósok, alternatív csőcsonk keresése?
Generátor, a fene tudja. Hívd fel a Kertész utcát.
AndyA
Most találtam mk2 honlapján. Elérhetőnek van jelölve, remélem meg is van neki. Írtam neki egy SMS-t, hogy hétfőn megyek érte. Az a baj, hogy a magasnyomásúra csak azzal a gyökér gyorscsatlakozós megoldással tudod rátenni, annyira phasza helyre tették. Lehet, hogy pont az a csati szállt el. A többire (szűrő, tank felé menő cső) bilinccsel rá tudnám tenni, de a magasnyomásúra csak azzal a csatival.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41844 Dátum:
2017.01.28 szombat, 19:56:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.28 szombat, 15:03:34
Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet.
AndyA
nincs 400as lánc csere. ne parázzál tőle, ismerősében 650ekm volt amikor utoljára láttam gyári lánccal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41845 Dátum:
2017.01.28 szombat, 20:00:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.01.28 szombat, 19:56:11
nincs 400as lánc csere. ne parázzál tőle, ismerősében 650ekm volt amikor utoljára láttam gyári lánccal
Nem kötelező, csak ajánlott, ha jól emlékszem, de majd utánakérdezek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41846 Dátum:
2017.01.28 szombat, 20:02:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.28 szombat, 20:00:14
Nem kötelező, csak ajánlott, ha jól emlékszem, de majd utánakérdezek.
AndyA
ilyen meg végképp nincs
ami nem romlott el azt nem kell megjavítani. hidd el, hogy jobban jársz, ha nem piszkálod. amúgy is kevesebbe kerül egy kevesett futott motor belógatása mint egy normális láncszett, ami nem fog elszakadni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41847 Dátum:
2017.01.28 szombat, 21:00:33 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.28 szombat, 18:12:31
Most találtam mk2 honlapján. Elérhetőnek van jelölve, remélem meg is van neki. Írtam neki egy SMS-t, hogy hétfőn megyek érte. Az a baj, hogy a magasnyomásúra csak azzal a gyökér gyorscsatlakozós megoldással tudod rátenni, annyira phasza helyre tették. Lehet, hogy pont az a csati szállt el. A többire (szűrő, tank felé menő cső) bilinccsel rá tudnám tenni, de a magasnyomásúra csak azzal a csatival.
Mi mk2 honlapja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41848 Dátum:
2017.01.28 szombat, 21:20:14 »
A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem, amikor 10 másodpercenként elvette az erőt. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41849 Dátum:
2017.01.28 szombat, 21:29:53 »
Idézetet írta: Angel - 2017.01.28 szombat, 21:20:14
A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem, amikor 10 másodpercenként elvette az erőt. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.
Te most miről beszélsz?
Ez Tibcsivel volt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
830
831
832
833
834
835
836
[
837
]
838
839
840
841
842
843
844
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ