Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:12:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
831
832
833
834
835
836
837
[
838
]
839
840
841
842
843
844
845
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639628 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41850 Dátum:
2017.01.28 szombat, 22:29:53 »
Idézetet írta: Angel - 2017.01.28 szombat, 21:20:14
A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem,
amikor 10 másodpercenként elvette az erőt
. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.
tipikus.tüdőösszeomlás....
nem volt veled az "erő"....olyankor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41851 Dátum:
2017.01.28 szombat, 22:54:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.28 szombat, 17:29:09
Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?
Ahol a gázolaj befolyt ott befolyik a féktisztító is. Talán egy próbát megér.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41852 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:04:23 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.28 szombat, 21:00:33
Mi mk2 honlapja?
Ott van a profiljában a még működő régi, de van már neki egy új, ami annyiban különbözik, hogy .com a vége.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41853 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:06:40 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.28 szombat, 22:54:49
Ahol a gázolaj befolyt ott befolyik a féktisztító is. Talán egy próbát megér.
Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41854 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:22:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 10:06:40
Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.
Vizet azért nem töltenék bele. Annak től soká tart, míg kiszárad, és addig egyéb bajokat is okozhat.
Féktisztítóval meg azért óvattal, mert ugyan gyorsan szárad, de ha valahol megbújik és később talál csak ki onnan, erősen gyúlékony.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41855 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:25:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.29 vasárnap, 10:22:17
Vizet azért nem töltenék bele. Annak től soká tart, míg kiszárad, és addig egyéb bajokat is okozhat.
Féktisztítóval meg azért óvattal, mert ugyan gyorsan szárad, de ha valahol megbújik és később talál csak ki onnan, erősen gyúlékony.
AndyA
Akkor kiszerelem és úgy mosom ki. Amúgy is éri szerintem víz a generátort.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41856 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:26:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 10:25:23
Akkor kiszerelem és úgy mosom ki. Amúgy is éri szerintem víz a generátort.
Nem nagyon kellene neki...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41857 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:51:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 10:06:40
Ezen már én is gondolkodtam. Akksisaru le, brigéciol vagy valami hasonló olajoldó cucc a generátorba, vár, majd bő vízzel kiöblít, aztán hadd száradjon.
Fűtött garázsban én nem sokat szórakoznák vele, nem cukorból van.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41858 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 10:54:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.29 vasárnap, 10:26:49
Nem nagyon kellene neki...
AndyA
Nincs az annyira zárt helyen. Alulról simán kaphatja a vizet.
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41859 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 16:24:23 »
Sziasztok!
Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó.
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön.
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41860 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 17:00:50 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.01.29 vasárnap, 16:24:23
Sziasztok!
Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó.
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön.
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.
Válaszokat előre is köszönöm.
Szia. Hibakiolvasás ,amikor világit a malacfarok.Üzemanyagszűrőből csak gyárit.
Elég hamar kijött ,pedig pár napos a vas......
Ha komolyabb a problem vidd vissza akitől vetted és beszéljétek újra a dolgokat.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41861 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 17:01:07 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.01.29 vasárnap, 16:24:23
Sziasztok!
Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó.
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön.
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.
Válaszokat előre is köszönöm.
Két lehetőséged van.
1. Visszaviszed a kocsit és visszakéred a pénzt. (elvileg a magánszemélynek is kell garanciát vállalnia az autóra.)
Ja és vigyél magaddal egy "kétajtós szekrényt"
2. Hibakódot olvastatsz, amikor villog az izzításjelző.
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41862 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 19:05:18 »
Először is köszönöm a gyors válasz mindenkinek.
Mentem vele pár kört nem rég és hallodtam egy fura zajt azaz olyat mint ha levegős lett. Olna a rendszer mikor nyomtam neki a gázt. Meginn elkezdett villogni a lámpa, mJd félre áltam és leállítottam kicsi szünet és visszainditottam. Azóta bárhogy is nyomtam neki nem jött vissza a hiba. Bízom benne h levegős volt a rendszer és az volt a baja.
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.29 vasárnap, 17:01:07
Két lehetőséged van.
1. Visszaviszed a kocsit és visszakéred a pénzt. (elvileg a magánszemélynek is kell garanciát vállalnia az autóra.)
Ja és vigyél magaddal egy "kétajtós szekrényt"
2. Hibakódot olvastatsz, amikor villog az izzításjelző.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41863 Dátum:
2017.01.31 kedd, 14:23:30 »
sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500
(az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053
nyitási hőfok:75c
és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41864 Dátum:
2017.01.31 kedd, 15:06:09 »
Idézetet írta: barnab - 2017.01.31 kedd, 14:23:30
sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500
(az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053
nyitási hőfok:75c
és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?
Az ilyen dolgokban sosem az a kérdés, hogy meg lehet-e csinálni. Többnyire probléma nélkül. A kérdés az, hogy megéri-e, hogy jobb lesz-e tőle a masina.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41865 Dátum:
2017.02.01 szerda, 08:31:03 »
Idézetet írta: barnab - 2017.01.31 kedd, 14:23:30
sziasztok,
szerintetek az olajköri termosztátot kilehetne váltani ezzel:
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?t=24500
(az oldal végén található)
gyári száma: 1K0 121 113 A vagy Mahle TH575 vagy V15-99-2053
nyitási hőfok:75c
és rámenne az átm:20mm a mostani átm:16mm helyett? + gondolok arra hogy kibelezem a gyárit és minél közelebb építem be ezt.
szerintetek működne?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula!
A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41866 Dátum:
2017.02.01 szerda, 10:03:49 »
Idézetet írta: László - 2017.02.01 szerda, 08:31:03
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula!
A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája.
Tisztelettel László!
Ezzel olcsóbban lehet próbálkozni:
https://alkatreszek.hu/sta_cd01_75_be
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41867 Dátum:
2017.02.01 szerda, 10:21:09 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.01 szerda, 10:03:49
Ezzel olcsóbban lehet próbálkozni:
https://alkatreszek.hu/sta_cd01_75_be
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban csak próbáról lehet szó. Mivel a rendszerbe beépített termosztát és a vízszivattyú között mindenképp kialakul egy pangó vízréteg ami megváltoztatja a kapcsolási hőmérsékletet. Enélkül a próba nélkül nem lehet hosszútávra bármit is tervezni. Ennek a problémának a kiküszöbölésére építette a Ford a termosztátot közvetlen a szivattyú talpába ahol a víz állandóan kering. Mindenesetre egy próbát megér.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 16:42:35 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41868 Dátum:
2017.02.01 szerda, 15:42:40 »
Idézetet írta: László - 2017.02.01 szerda, 08:31:03
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem testszik az ötlet. Gratula!
A kivitelezés nem lehet probléma. Viszont mielőtt átalakítanád a rendszert, nem árt egy két dolgot és hőmérséklet adatot előre tisztázni. Mivel a beépítendő termosztát nem érintkezik a keringető szivattyúval a benne lévő vízhőmérséklet pár °C-al alacsonyabb lesz mint a szivattyúban. Ezt a tényt az olajhőmérséklet szempontjából mindenképp figyelembe kell venni ami azt jelenti, hogy nem baj ha a termosztát kissé korábban nyit mint az eredeti. A termosztát behelyezésével kapcsolatban. Ügyelni kell arra, hogy a termosztát érzékelő része a szivattyúhoz a legközelebb essen. A csőátmérő kiegyenlítésére én, szűkítőket alkalmaznék. Hosszú távon a kényszerből erősen kitágított vízcső hamar elreped és kilukad. A jó idő beálltával, én feltétlen kipróbálom az átalakítást és majdan megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. A beépítendő termosztát ára igen kedvező sokkal olcsóbb az eredeti gyári termosztátnál. Ha a működése stabilabb lesz mint a gyári, akkor megoldott lesz az olajtermosztát kiváltása és remélhetőleg megoldódik a visszahűlő motorvíz-hőmérséklet problematikája.
Tisztelettel László!
Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft
(neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s.
), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg
üdv.: Bálint
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41869 Dátum:
2017.02.01 szerda, 15:48:47 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.01 szerda, 15:42:40
Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft
(neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s.
), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg
üdv.: Bálint
Helló
Kettővel feljebb linkeltem egyet, olcsóbb bár minőségre passz
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41870 Dátum:
2017.02.01 szerda, 16:34:28 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.01 szerda, 15:42:40
Sok időmet rászántam a keresgélésre mert már nagyon sajnáltam az autómat, hogy egész télen teljesen eltakart hűtővel sem melegedett 70c fölé csak néha, de egyből visszahült akár 60c-ra is megállás/vánszorgás után.
a régebben írt élvédő kupakos megoldás nekem pár alkalomra nagyon bevált de utána a hőtől megkeménykedve ugyanazlett a sorsa mint a gyárinak és áteresztett.
azután keresgettem hasonló termékeket és ott akadtamrá erre a termosztátra, tudtam hogy hamarabb nyit de mivel nem közvetlenűl van a rendszerbe így mire felmelegszik a termosztát fele a víz addigra kb 80c felett kell lennie a hőfoknak, igaz ha nyit akkor 75c-re visszahűl de akkoris jobban hangzik mint a 60c vagy alatta!
Megkérdeztem a Bárdi alkatrésznél és csak gyárit tudnak hozni 4-5 nap és 12000ft vagy 18000ft
(neten olcsóbb, ha valaki tud s.o.s.
), vagy bontóbol veszek. szeretném minél hamarabb kipróbálni és tesztelni, a szűkítőket nemtudom beszerezni mert mindenhez típusszámot kérnek és utána rendelik meg
üdv.: Bálint
Tisztelt Fórumtárs!
Szűkítő tekintetében én a 18-15 mm BB-s réz forrasztható szűkítőt ajánlom 74 Ft/db víz-gáz szerelvény boltban(
www.epuletgepaszaruhaz.hu
). A termosztátot nézd meg a
www.alkatreszek.hu
weboldalon, tipusszám megnevezés szerint. A termosztát érzékelő része feltétlen a szivattyú felé nézzen. Kíváncsi vagyok az eredményre. Remélem beválik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41871 Dátum:
2017.02.01 szerda, 17:35:14 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.01.29 vasárnap, 19:05:18
Először is köszönöm a gyors válasz mindenkinek.
Mentem vele pár kört nem rég és hallodtam egy fura zajt azaz olyat mint ha levegős lett. Olna a rendszer mikor nyomtam neki a gázt. Meginn elkezdett villogni a lámpa, mJd félre áltam és leállítottam kicsi szünet és visszainditottam. Azóta bárhogy is nyomtam neki nem jött vissza a hiba. Bízom benne h levegős volt a rendszer és az volt a baja.
Ebben már sokan bíztak és általában mind megszívták rendesen.
Gondolkodtál azon, hogy hogyan/mitől levegősödik le?
Inkább vidd vissza, hogy pénz vissza vagy megcsináltatják rendesen. Ha egyszer előjött a hiba terhelés alatt, máskor is elő fog.
Hibaforrás lehet turbó elektronika, üzemanyag rendszer bármely része, vezérlési gond, jeladó. Van választék.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41872 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 17:49:23 »
Idézetet írta: Astron - 2017.01.28 szombat, 14:41:22
Sziasztok!ùj vagyok a klubban,segìtsèget szeretnék kérni!Van egy2004-es tdci kombim az a gond vele hogy rángat, egyenletes gáznál sebességtől függetlenül,a kettős tömegűt nemrég cserèltettem,egr ledugózva,a csùcsok elvileg jók, valakinek volt már hasonló problèmája?Előre is köszönöm a válaszokat!
Esetleg lehet turbócső rezonancia.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Foldesgt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41873 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 21:19:55 »
Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas
?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41874 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 21:27:02 »
Idézetet írta: Foldesgt - 2017.02.02 csütörtök, 21:19:55
Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas
?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???
Szilikont fújt a szivattyúba?
Ha csak a magasnyomásúra mondta az 500ezret, akkor gyorsan hozd el onnan. A komplett rendszert (szivattyú, porlasztók, tank takarítás, összes cső) csinálják meg nagyjából annyiért Filepéknél. (nekem pár hónapja mondtak egy 220ezres árat a 4 db porlasztóra (csúcs+kapcsoló szelep csere, újrakódolás)). A szivattyú felújítása kb 120-150 ezer körül van. Ha nem olyan szerelőhöz viszed, aki soha nem látott mondeot belülről, akkor azt lehet mondani, hogy bátor vagy. Az enyémet nem merték bevállalni, de kiderült, hogy csak egy csőnél szívott falsot. (nem tudta felszívni a tankból a gázolajat és csak addig járt, amíg volt a szűrőben gázolaj). Első körben nézd meg a gázolaj szűrőt, töltsd fel és próbáld újra az indítást. Ha beindul, akkor ugyanaz lehet a baja, mint ami az enyémnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.02 csütörtök, 21:34:51 írta Lacika71
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41875 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 21:30:18 »
Idézetet írta: Foldesgt - 2017.02.02 csütörtök, 21:19:55
Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas
?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???
Ennek a két szerelőnek töröld ki gyorsan a telefonszámát.
Elsőként kellene egy hibakódot olvasni.
Utána ha tényleg üzemanyagrendszer, akkor Filepdiesel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Foldesgt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41876 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 22:50:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.02 csütörtök, 21:27:02
Szilikont fújt a szivattyúba?
Ha csak a magasnyomásúra mondta az 500ezret, akkor gyorsan hozd el onnan. A komplett rendszert (szivattyú, porlasztók, tank takarítás, összes cső) csinálják meg nagyjából annyiért Filepéknél. (nekem pár hónapja mondtak egy 220ezres árat a 4 db porlasztóra (csúcs+kapcsoló szelep csere, újrakódolás)). A szivattyú felújítása kb 120-150 ezer körül van. Ha nem olyan szerelőhöz viszed, aki soha nem látott mondeot belülről, akkor azt lehet mondani, hogy bátor vagy. Az enyémet nem merték bevállalni, de kiderült, hogy csak egy csőnél szívott falsot. (nem tudta felszívni a tankból a gázolajat és csak addig járt, amíg volt a szűrőben gázolaj). Első körben nézd meg a gázolaj szűrőt, töltsd fel és próbáld újra az indítást. Ha beindul, akkor ugyanaz lehet a baja, mint ami az enyémnek.
Szia!
Az egesz rendszerre mondta, most utana neztem es ez biz ennyi...
. Azt lehet tudni, hogy nalad melyik csonel szivott falsot?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41877 Dátum:
2017.02.03 péntek, 07:13:15 »
Idézetet írta: Foldesgt - 2017.02.02 csütörtök, 21:19:55
Sziasztok Kedves Forumozok!
A segitsegetekre van szuksegem.
Sajnalatos modon 2 hettel ezelott minden elozmeny nelkul tragikus gyorsasaggal megalt alattam szeretett csatahajom.Bekanyarodtam beraktam 3-ba, abban a pillanatban a motor elvesztette minden erejet, elment a szervo es kb 10mp alatt leesett 0-ra a fordulatszam. Az autora azota"ranezett" egy szerelo es azt diagnosztizalta, hogy a magasnyomasu szivattyu megadta magat es 500e a javitas
?
Viszont nem tudja pontosan mi lehet a baj mert idezem: " belefujtam egy fel flakon szilikont de meg sem mozdul".
Ma voltam a szerelonel akitol azt a valaszt kaptam, hogy jobban bele kell masznia. Kerdeztem a hibakodokrol de azt mondta, hogy termeszetesen a szivattyu, konkretumot nem mondott.
Ami volt baja volt az a reggeli 1 perces fustokadas es rangatas, de mar rengeteget bujtam ezt a forumot, hogy valaszra talaljak es erre a hibara az izzitogyertyara gondolok.
A kerdesem, hogy tenyleg ennyi a javittatas? Ez elozmeny nelkul tenyleg igy el tud xarodni???
1.9 TDCI
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 12:24:57 írta ...™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41878 Dátum:
2017.02.03 péntek, 09:07:59 »
Idézetet írta: Foldesgt - 2017.02.02 csütörtök, 22:50:10
Szia!
Az egesz rendszerre mondta, most utana neztem es ez biz ennyi...
. Azt lehet tudni, hogy nalad melyik csonel szivott falsot?
A visszafolyó cső "T" elágazásánál. Amelyik a magasnyomásútól megy vissza a tankba, és egy "T" elágazáson keresztül a szűrőbe.
Naplózva
Foldesgt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41879 Dátum:
2017.02.03 péntek, 09:17:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.03 péntek, 09:07:59
A visszafolyó cső "T" elágazásánál. Amelyik a magasnyomásútól megy vissza a tankba, és egy "T" elágazáson keresztül a szűrőbe.
Nagyon köszönöm. Utánanézek.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41880 Dátum:
2017.02.03 péntek, 10:14:46 »
Idézetet írta: Foldesgt - 2017.02.03 péntek, 09:17:52
Nagyon köszönöm. Utánanézek.
Nem fog látszani rajta. Csak teszttel tudod kiszűrni.
Naplózva
Foldesgt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41881 Dátum:
2017.02.03 péntek, 12:43:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.03 péntek, 10:14:46
Nem fog látszani rajta. Csak teszttel tudod kiszűrni.
A gázolajszűrőt feltöltöm és hátha...
Naplózva
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41882 Dátum:
2017.02.03 péntek, 15:04:41 »
Sziasztok!
Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)
Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?
Köszönöm támogatásotok elöre is!
Üdv:
Laci
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41883 Dátum:
2017.02.03 péntek, 16:33:14 »
Idézetet írta: fablaci - 2017.02.03 péntek, 15:04:41
Sziasztok!
Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)
Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?
Köszönöm támogatásotok elöre is!
Üdv:
Laci
Ervin Súron félszemmel megcsinálja neked pár óra alatt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolcsi78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41884 Dátum:
2017.02.03 péntek, 18:22:29 »
Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?
Naplózva
2006-s Mondeo MK3 2.0 GHIA 131 LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41885 Dátum:
2017.02.03 péntek, 18:58:55 »
Idézetet írta: Zolcsi78 - 2017.02.03 péntek, 18:22:29
Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?
Ne foglalkozz vele. Ha le van dugózva, olyan, mintha nem lenne benne EGR szelep. Kb havonta töröld ki a hibakódot és kész. Mivel a tiedben már valószínűleg Euro4-es motor van, dobálni fogja rá a hibakódot elég sűrűn.
Naplózva
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41886 Dátum:
2017.02.03 péntek, 21:08:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.03 péntek, 16:33:14
Ervin Súron félszemmel megcsinálja neked pár óra alatt
Szia!
El tudnád küldeni Ervin elérhetőségét? Köszönöm szépen!
Üdv:
Laci
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41887 Dátum:
2017.02.03 péntek, 21:32:35 »
Idézetet írta: fablaci - 2017.02.03 péntek, 21:08:41
Szia!
El tudnád küldeni Ervin elérhetőségét? Köszönöm szépen!
Üdv:
Laci
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41888 Dátum:
2017.02.03 péntek, 21:57:15 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.03 péntek, 21:32:35
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41889 Dátum:
2017.02.03 péntek, 23:04:24 »
Idézetet írta: fablaci - 2017.02.03 péntek, 15:04:41
Sziasztok!
Sajnos akad a változó geometriás turbómon (elektromos vezérlésü EU$-es) az állítólapát, ezért az elektronika minding letílt és teljesítményvesztés a végeredmény - villogó izzításvisszajelzö.
(Szerintem elkokszolodott az állító része a sok rövid távú használat során.)
Tudnátok segíteni a megoldásban? Le kell hozzá szerelnem az egész turbót? Nem elég a höterelöket, és a változó geometriás részt lecsavarozni hozzá?
Köszönöm támogatásotok elöre is!
Üdv:
Laci
Hol laksz? Ervin Súron lakik, megcsinálja neked 2-3 óra alatt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41890 Dátum:
2017.02.03 péntek, 23:04:58 »
Idézetet írta: Zolcsi78 - 2017.02.03 péntek, 18:22:29
Sziasztok.Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pár hónapja vettem egy 2006-s Mondeot,a chek lámpa állandóan világít az egr szelep miatt.A múltkor megnéztem le van dugózva.Vennem kellene bele egy új egr szelepet vagy így ledugózva is jó?
Ragaszd le a lámpát, ha zavar. Amúyg meg ne törődj vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolcsi78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41891 Dátum:
2017.02.04 szombat, 05:30:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.03 péntek, 18:58:55
Ne foglalkozz vele. Ha le van dugózva, olyan, mintha nem lenne benne EGR szelep. Kb havonta töröld ki a hibakódot és kész. Mivel a tiedben már valószínűleg Euro4-es motor van, dobálni fogja rá a hibakódot elég sűrűn.
Igen az van benne. Csak 1-2 ember azt mondogatja hogy vegyek bele újat mert az feltétlen kell bele. De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
Naplózva
2006-s Mondeo MK3 2.0 GHIA 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41892 Dátum:
2017.02.04 szombat, 09:04:20 »
Idézetet írta: Zolcsi78 - 2017.02.04 szombat, 05:30:20
Igen az van benne. Csak 1-2 ember azt mondogatja hogy vegyek bele újat mert az feltétlen kell bele. De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
Ha nem ragadt meg félig zárt állapotban és amúgy tiszta, teljesen átjárható, akkor ennyi volt. Nem kell törődni azokkal, akik badarságokat beszélnek, mert nem értenek hozzá. Mondjuk ez a fórumra is igaz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41893 Dátum:
2017.02.04 szombat, 09:46:38 »
Én még mindig nem értem hogyan de 14 hónapja vettem a kocsit ledugózva, és 1x volt hibakódom a dugózásra, de a lámpa nem is világított akkor, csak pont kiolvastam a hibákat és ott volt
Hogyan?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41894 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:25:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.04 szombat, 09:46:38
Én még mindig nem értem hogyan de 14 hónapja vettem a kocsit ledugózva, és 1x volt hibakódom a dugózásra, de a lámpa nem is világított akkor, csak pont kiolvastam a hibákat és ott volt
Hogyan?
Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41895 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:30:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.04 szombat, 10:25:50
Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.
AndyA
Ki mit vett le és nem törölt le?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41896 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:31:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.04 szombat, 10:25:50
Nekem az Euro-3-as elvileg nem is kellene kitegye egyáltalán az EGR dugó miatt a hibát, de néha mégis megteszi. Meg volt már, hogy magától le is vette, nem kellett töröljem külön.
AndyA
Nekem Euro 4-es és nem dobálja a hibát, ezt nem értem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41897 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:32:44 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.04 szombat, 10:31:06
Nekem Euro 4-es és nem dobálja a hibát, ezt nem értem.
Nem kötelező neki, de az Euro-4-es elég gyakran bedobja, ha dugózód az EGR-t. Euro-3-as meg elvileg nem figyeli egyáltalán, mégis bejön néha. Ez van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41898 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:39:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.04 szombat, 10:32:44
Nem kötelező neki, de az Euro-4-es elég gyakran bedobja, ha dugózód az EGR-t. Euro-3-as meg elvileg nem figyeli egyáltalán, mégis bejön néha. Ez van.
AndyA
23000km óta nincs, akkor volt amikor megvettem
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41899 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:43:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.04 szombat, 10:39:50
23000km óta nincs, akkor volt amikor megvettem
Nekem is Euro-4-s és elégsürün dobálta, de most már nem foglalkozom vele , had világitson
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak:
1
...
831
832
833
834
835
836
837
[
838
]
839
840
841
842
843
844
845
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ