Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:00:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 831 832 [833] 834 835 836 837 838 839 840 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13792501 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #41600 Dátum: 2016.12.20 kedd, 10:03:38 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, a probléma a következő. Kb. 80km/h sebességnél leállt az autó és azóta nem indul be. Hibakód nincs, nem is volt. Gázolajat megkapja mind a 4 injektornál rendes nyomással. Sprayt befújva indul de le is áll, csak annyit megy amennyi a spray. Mi lehet a probléma?
Üdv. Zoli
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #41601 Dátum: 2016.12.20 kedd, 15:40:00 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, a probléma a következő. Kb. 80km/h sebességnél leállt az autó és azóta nem indul be. Hibakód nincs, nem is volt. Gázolajat megkapja mind a 4 injektornál rendes nyomással. Sprayt befújva indul de le is áll, csak annyit megy amennyi a spray. Mi lehet a probléma?
Üdv. Zoli


Nekem pont nemrég volt hasonló problémám.
Ha a nagynyomású csövet meglazítottuk, ott volt nyomás, de a porlasztók nem dolgoztak, és hibakód sem volt.
Szerintem vegyétek ki a porlasztókat, és úgy nézzétek meg, hogy porlasztanak-e rendesen. Wink


Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #41602 Dátum: 2016.12.21 szerda, 12:08:12 »

Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000

Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek?  Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.

Nekem pont nemrég volt hasonló problémám.
Ha a nagynyomású csövet meglazítottuk, ott volt nyomás, de a porlasztók nem dolgoztak, és hibakód sem volt.
Szerintem vegyétek ki a porlasztókat, és úgy nézzétek meg, hogy porlasztanak-e rendesen. Wink



« Utoljára szerkesztve: 2016.12.21 szerda, 12:11:15 írta imhotep0 » Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41603 Dátum: 2016.12.21 szerda, 18:21:37 »

Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000

Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek?  Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.

gyujtáskapcsoló probléma lehet a B1359.....
A p1000 az semmi,obd teszt nem futott le...
A másik kettő meg következmény.
Autóvillamosságival nézesd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJoe
Vendég
« Új hozzászólás #41604 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 14:40:51 »

Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41605 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 15:04:04 »

Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.

Generátort kellene ellenőriztetni, az tud ilyet okozni (főleg télen, amikor több elektromos fogyasztó szívja).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41606 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 15:10:11 »

Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.

Generátor szokott ilyet csinálni, ha hülyül (esetleg akksi is). Próbálj folyamatosan feszültséget mérni, amikor csinálja, meg amikor nem, ill. próbáld a villanyos fogyasztókat lekapcsolni, hogy attól elmúlik-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #41607 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 22:53:59 »

Sziasztok!

A nemrég felújított porlasztóim az alábbi jelenséget produkálják.
Eddig jól működtek, kb 2 napja elkezdett füstölni alacsony fordulaton, és kb 1k fordulaton minta be is csörögne indulásnál.
Ha a videót megnézitek, láthatjátok, hogy egy kis fordulat után másik porlasztót korrigál vészesen.
Ez most porlasztó, vagy valami más hiba?

https://youtu.be/VXaIHFAI_ZY
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41608 Dátum: 2016.12.23 péntek, 13:53:06 »

Urak ! lenne egy kérdésem .......az SCV szelep érdekelne mert ugyi szegény mondika még mindig áll Sad 
Szóval nálam az van hogy kb. 6-10v környékén mozog csak a villany a csatiban.
Ez gondolom édes kevés a mágneses nyomástartó működéséhez.
Ha testet adok neki akkor megvan a 12v. de viszont villog a farok sajna  falbav
Az érdekelne hogy az SCV-n a mágnes az állandóan áram alatt van e? 12voltal ? vagy azért csökkenti le maga a rendszer hogy ezzel szabályozza a nyomást?
Mi a működése neki?
Naplózva

ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #41609 Dátum: 2016.12.23 péntek, 18:57:15 »

Üdv.  Az autó remeg gyorsitáskor  1500 as fordulattol  2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es  évjárat. Szerintetek mi lehet?  Köszönöm a segítséget. 
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #41610 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 11:15:50 »

Üdv.  Az autó remeg gyorsitáskor  1500 as fordulattol  2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es  évjárat. Szerintetek mi lehet?  Köszönöm a segítséget. 

Melyik sebességi fokozatban csinálja?
Nekem 5.-ben, de legjobban 6.-ban csinálta ezt gyorsításkor. Jobb oldali féltengely csere megoldotta....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41611 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 13:00:58 »

Üdv.  Az autó remeg gyorsitáskor  1500 as fordulattol  2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es  évjárat. Szerintetek mi lehet?  Köszönöm a segítséget. 
ez sokminden lehet.futómű,kormánygönbcsukló,gumi,felni,stb.

menj el futóműveshez,mert z megtalálja a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #41612 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 13:34:02 »

Üdv.  Az autó remeg gyorsitáskor  1500 as fordulattol  2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es  évjárat. Szerintetek mi lehet?  Köszönöm a segítséget. 

Sebesség vagy fordulat függő? Ha csak egy szűkebb sebességtartományban ráz, pl. 100-120 között, gyorsitáskor, akkor valószínű féltengely.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #41613 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 18:50:46 »

1800 as fordulattól  2500 ig csinálja. Fordulat függő nem sebesség függő. 2500 fölött abba hagyja.
Naplózva
Csabaur85
Vendég
« Új hozzászólás #41614 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 13:26:44 »

Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41615 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 13:54:31 »

Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak
bizonyos szintig normális,de lehet levegős üzemanyagtól is.

jah, a kormot kifelejtettem.A nem normális.okozhatja egr szelep,amit lekell dugózni,és lukas turbócső is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.29 csütörtök, 14:30:43 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41616 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 14:21:41 »

Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak

Fehér füst lehet rossz izzítók pl, kormolás repedt turbócső. Vagy mindkettő a véres torkú üzemanyagrendszer  Cheesy
Naplózva
Furik79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #41617 Dátum: 2016.12.29 csütörtök, 23:23:33 »

Sziasztok !
Van egy 2003 6.havi 115 ps tdci Mondeom! A következőt csinálja . Elkezdett nagyon füstölni , a turbó diag gép szerint működik , de még sincs meg benne az az erő , aminek kb 2000-2200 fordulatnál elő kéne jönnie . A vákuum csövek át lettek nézve , nem lyukas egyik sem . A cooler csövek gázadásra keményebek lesznek . Mivel kinti autó volt , van benne utólagos részecskeszűrő!!! Ez teljesen mechanikus verzió . Se hőmérséklet érzékelő se semmi! Ennek a dugulása okozhat ilyen problémát Huh?
Naplózva

2003.06 2.0 tdci 115ps
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41618 Dátum: 2016.12.30 péntek, 01:00:53 »

Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000

Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek?  Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.

Főrelét nézd meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabaur85
Vendég
« Új hozzászólás #41619 Dátum: 2016.12.30 péntek, 06:47:34 »

Megnézem ma a turbocsövet de regeli nagy fehér füst mitől lehet?küldenék videót privátba e-mail cimre ha valaki segítene adjon egy e-mail címet vagy írjon rám it az enyém.
Csabaur85@gmail.com
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41620 Dátum: 2016.12.30 péntek, 07:36:10 »

Megnézem ma a turbocsövet de regeli nagy fehér füst mitől lehet?küldenék videót privátba e-mail cimre ha valaki segítene adjon egy e-mail címet vagy írjon rám it az enyém.
Csabaur85@gmail.com

A legelső  hideg indításkor keletkező fehér füst , amely max 1-2 percig tart, az az izzítógyertya miatt van rendszerint
nézd meg vagy lakatfogóval hogy megy e mind ( 80A-ről indul és megy lefele ), vagy műszerrel egyesével ki kell mérni szakadásra
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41621 Dátum: 2016.12.30 péntek, 08:47:58 »

Sziasztok !
Van egy 2003 6.havi 115 ps tdci Mondeom! A következőt csinálja . Elkezdett nagyon füstölni , a turbó diag gép szerint működik , de még sincs meg benne az az erő , aminek kb 2000-2200 fordulatnál elő kéne jönnie . A vákuum csövek át lettek nézve , nem lyukas egyik sem . A cooler csövek gázadásra keményebek lesznek . Mivel kinti autó volt , van benne utólagos részecskeszűrő!!! Ez teljesen mechanikus verzió . Se hőmérséklet érzékelő se semmi! Ennek a dugulása okozhat ilyen problémát Huh?
ha van benne pdf,az nem utólagos(szerintem).diag,és valszeg regenerálni kell a dpf-et.illetve megnézni,hogy mitől van vészüzemed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #41622 Dátum: 2016.12.30 péntek, 09:03:53 »

Sziasztok! Tudom hogy rossz helyre írok de hátha tud valaki segíteni. Egy 2000-es évjáratú benzines1.6-os mk 2 -eshez szeretnék alsó vízcsövet. Előre is Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41623 Dátum: 2016.12.30 péntek, 09:13:05 »

Sziasztok! Tudom hogy rossz helyre írok de hátha tud valaki segíteni. Egy 2000-es évjáratú benzines1.6-os mk 2 -eshez szeretnék alsó vízcsövet. Előre is Köszi.
és valóban.már 2 másik helyen írtad.ide teljesen felesleges volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #41624 Dátum: 2016.12.30 péntek, 09:25:59 »

Nyilván azért írtam ide is mert azt hittem hogy nem látta senki, de bocs hogy meguavartalak.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Furik79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #41625 Dátum: 2016.12.30 péntek, 10:50:31 »

ha van benne pdf,az nem utólagos(szerintem).diag,és valszeg regenerálni kell a dpf-et.illetve megnézni,hogy mitől van vészüzemed.

Ez egy euró 3 motor amiben nincs gyárilag dpf, de kint valamiért a német tulaj bele rakatta!
De még a régi mechanikus fajta , így gép nem látja !
Naplózva

2003.06 2.0 tdci 115ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41626 Dátum: 2016.12.30 péntek, 12:08:59 »

Nyilván azért írtam ide is mert azt hittem hogy nem látta senki, de bocs hogy meguavartalak.
megbocsájtok,de nem zavartál meg! Cheesy
a helyén látják az illetékesek csak.Mk3 ban nem tudnak neked segíteni....mondhatni a saját érdeked a helyén keresni a dolgokat. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41627 Dátum: 2016.12.30 péntek, 12:09:38 »

Ez egy euró 3 motor amiben nincs gyárilag dpf, de kint valamiért a német tulaj bele rakatta!
De még a régi mechanikus fajta , így gép nem látja !
ha te mondod,hogy mechanikus,akkor biztosan úgy van.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41628 Dátum: 2016.12.30 péntek, 20:27:27 »

sziasztok erdeklodni szeretnek. menyibe kerulhet 2000 tdci 96 kw auto rol van szo. uzemanyag tank. magas nyomasu pumpa.takaritas. olaj csere 4 injektor kiszerelese es visza teves. uj porlaszto kod betanitas a rendszerbe. kb menyibe kerul a javitasa? csak a munkadij erdekelne
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41629 Dátum: 2016.12.31 szombat, 10:08:25 »

Sziasztok!

2004-es TDCi azt a jelenséget produkálja, hogy egy bizonyos fordulatszámon/sebességnél megnő az üzemanyag nyomás.
Pl. 70km/órával megyek és 3-4 másodperc után elkezd kopogni és rángatni a motor, kékes fehéren füstöl valamint a nyomás 730-750 barról felugrik 1100-1200 barra.
4 injektor felújítva (újrakódolva), pumpa felújítva, üa rendszer kipucolva (bár ezek előtt is csinálta) nyomásszabályozó szelep kicserélve, EGR dugózva, de semmi változás?
Valami ötlet esetleg?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41630 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:14:06 »

Sziasztok!

2004-es TDCi azt a jelenséget produkálja, hogy egy bizonyos fordulatszámon/sebességnél megnő az üzemanyag nyomás.
Pl. 70km/órával megyek és 3-4 másodperc után elkezd kopogni és rángatni a motor, kékes fehéren füstöl valamint a nyomás 730-750 barról felugrik 1100-1200 barra.
4 injektor felújítva (újrakódolva), pumpa felújítva, üa rendszer kipucolva (bár ezek előtt is csinálta) nyomásszabályozó szelep kicserélve, EGR dugózva, de semmi változás?
Valami ötlet esetleg?
tényleg csak ötletelni lehet....
rail szenzort nem cserélted még?Okozhatja az is....mint ahogy p251-nél azt is ellenőrizni kell 1ből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Karcsi79
Vendég
« Új hozzászólás #41631 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:03:41 »

sziasztok! segitségre lenne szükségem!
kitudja mi lehet a probléma? 4 porlasztó csere volt az autóban,és komolyabb gáz adásnál az autó letilt 2féle képpen állitollag vész üzem modban ujra inditás után minden vissza áll gyári állapotra!következö komolyabb gázadásnál ill gyorsitásnál le áll az motor! voltam szerelönél és azt mondta nagynyomásu szivattyú!de nem a gyári porlasztokat tette bele de állitollag a számitógép elfogadta! kinek mi a véleménye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41632 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:12:30 »

sziasztok! segitségre lenne szükségem!
kitudja mi lehet a probléma? 4 porlasztó csere volt az autóban,és komolyabb gáz adásnál az autó letilt 2féle képpen állitollag vész üzem modban ujra inditás után minden vissza áll gyári állapotra!következö komolyabb gázadásnál ill gyorsitásnál le áll az motor! voltam szerelönél és azt mondta nagynyomásu szivattyú!de nem a gyári porlasztokat tette bele de állitollag a számitógép elfogadta! kinek mi a véleménye?
A lgfontosabb,hogy az autód paramétereit írd be az aláírásodba!évjárat,motor,teljesítmény.
Sejteni lehet,hogy nem véletlenül ide írtál,de lehet korai tdci-i,aminek külön van az injektor vezérlője.Kicsivel mássabb ott a  szitu.
Szóval a csúcsoknak minden esetben újra be kell írni az eredeti kalibrációs kódját javítás után.
Ha olyan alkatrészt cseréltek benne,akkor új kódokat kell kapnod a felújítás során a csúcsokhoz,ezt csak a profi felújító cégek tudják prezentálni.
Itt az is kérdés,hogy biztosan hozzávaló csúcsok kerültek-e bele!?Mert nem lehet csereberélgetni,és van vagy 5-6féle típus kb.....
Amikor kiáll vészüzemre az autó,akkor kell hibakódot olvasni,és azzal gyere vissza.pl ilyennek kell lennie: P1234
Persze lehet nagynyomású szivattyúhiba is de egy sima levegősödés is okozhatja a résolajvisszavezetésen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mathias
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #41633 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 09:27:05 »

Sziasztok,

izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.
Naplózva
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #41634 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 14:26:47 »

sziasztok erdeklodni szeretnek. menyibe kerulhet 2000 tdci 96 kw auto rol van szo. uzemanyag tank. magas nyomasu pumpa.takaritas. olaj csere 4 injektor kiszerelese es visza teves. uj porlaszto kod betanitas a rendszerbe. kb menyibe kerul a javitasa? csak a munkadij erdekelne

Szia,

Nekem ~ 2 éve 332 volt a felújítás. Ebben benne volt a porlasztók & magas nyomású felújítása, csüvek cseréje, tank tisztítás, programozás, üzemanyag nyomás kapcsoló csere.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41635 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 14:50:13 »

Sziasztok,

izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.

Ha nem használod régóta úgy, hogy rossz az izzító, akkor elvileg nincs rajta annyi korom ráégve, hogy ne lehessen kitekerni. Ha nem mersz nekiállni, akkor vele beszélj pl. http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41636 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:03:38 »

Sziasztok,

izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.
Én nem tudom hozzáértő vagyok-e tavasszal kicseréltem minden további nélkül.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mathias
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #41637 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:43:40 »

Ha nem használod régóta úgy, hogy rossz az izzító, akkor elvileg nincs rajta annyi korom ráégve, hogy ne lehessen kitekerni. Ha nem mersz nekiállni, akkor vele beszélj pl. http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Köszi.
Hát könnyen lehet hogy egy ideje rossz pár.
Naplózva
Mathias
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #41638 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:44:13 »

Én nem tudom hozzáértő vagyok-e tavasszal kicseréltem minden további nélkül.
Köszi, meglátjuk hogy alakul.
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41639 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 20:10:50 »

tényleg csak ötletelni lehet....
rail szenzort nem cserélted még?Okozhatja az is....mint ahogy p251-nél azt is ellenőrizni kell 1ből.
ezz engemis erdekelne nekemis pont eza baj az automal. 2000 tdci 2003 as evjarat fustol kipufogobol meg koromis jon ki nemis keves.4 porlaszto felujitva interdieselnel uzemanyag rendszer tisztitas volt uzemanyag szurois.motor kopog rangat meg azt vettem eszre hogy az olajszint megnovekedet 2 napja hoztam szervizbol az autot aszt mongya a szerelo chiptuning van az autoba es valami kod elvan irva a tuning ba es hogy vigyem el tuning osokhozz otlet valakinek? en nem hinnem hogy a chippel lene gond meg asztse tutam hogy van az automba chiptuning azelot amig jovolt meg a porlaszto nem csinalta eszta kopogast meg rangatast meg fustolest elnezest az ekezetek miat a bilenyuzetemen nincs ekezet
Naplózva
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41640 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 20:53:01 »

Hali!  Szeretnék segitséget kérni !  A generátor felújitásom óta már kettőször fordult elő vaalmivel több mint egy év alatt hogy bődületes nagy olaj felverődés van az ékszíjjról. Mindkétszer a tartókonzol 3 csavarjából hiányzott egy és fellazul a másik. Nem gondoltam volna de valós,hogy a hiányzó csavar furata átmenő és abból folyik az olaj menet közben. Mit lehetne csinálni hogy fémragasztóval megkenve is elhagyja a csavart? Holnap megyek immáron harmadszor vele.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41641 Dátum: 2017.01.03 kedd, 06:44:15 »

Hali!  Szeretnék segitséget kérni !  A generátor felújitásom óta már kettőször fordult elő vaalmivel több mint egy év alatt hogy bődületes nagy olaj felverődés van az ékszíjjról. Mindkétszer a tartókonzol 3 csavarjából hiányzott egy és fellazul a másik. Nem gondoltam volna de valós,hogy a hiányzó csavar furata átmenő és abból folyik az olaj menet közben. Mit lehetne csinálni hogy fémragasztóval megkenve is elhagyja a csavart? Holnap megyek immáron harmadszor vele.

van egy jó pár lehetőség
Karmos alátétet alátenni vagy lemezből csinálni olyan alátétet amin 2 fül is van és azokat a füleket lehúzás után ráhajtani az egyiket a talpra , a másikat a csavar fejére és igy nem tud elfordulni vagyis kicsavarodni a helyéről
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41642 Dátum: 2017.01.03 kedd, 08:40:02 »

van egy jó pár lehetőség
Karmos alátétet alátenni vagy lemezből csinálni olyan alátétet amin 2 fül is van és azokat a füleket lehúzás után ráhajtani az egyiket a talpra , a másikat a csavar fejére és igy nem tud elfordulni vagyis kicsavarodni a helyéről

Az alátétes dolog már lefocizva,de a másik jó ötletnek tűnik. Köszönöm szépen a segitséget.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41643 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:45:49 »

Az alátétes dolog már lefocizva,de a másik jó ötletnek tűnik. Köszönöm szépen a segitséget.

Nordlock alátétet is próbáltátok?
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #41644 Dátum: 2017.01.03 kedd, 13:07:50 »

Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.

Sajnos úgy fest, hogy a porlasztók megértek egy felújításra (2006/11, 2.0 TDCi, 96kW, N7BA), viszont itt, Tatabányán nem találtam műhelyt, ami ezzel teljes körűen foglalkozik.

Van esetleg valami javaslatotok, vagy menjek Pestre Filepékhez vagy mpdieselhez?

Előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

üdv,
tamasia
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41645 Dátum: 2017.01.03 kedd, 15:10:37 »

Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.

Sajnos úgy fest, hogy a porlasztók megértek egy felújításra (2006/11, 2.0 TDCi, 96kW, N7BA), viszont itt, Tatabányán nem találtam műhelyt, ami ezzel teljes körűen foglalkozik.

Van esetleg valami javaslatotok, vagy menjek Pestre Filepékhez vagy mpdieselhez?

Előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

üdv,
tamasia
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom keresd meg a filepdiesel székesfehérvári műhelyét. Megbízható precíz munkát végeznek. Nem olcsó de legalább jó. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Miguel01
Vendég
« Új hozzászólás #41646 Dátum: 2017.01.03 kedd, 18:13:30 »

Sziasztok!
2004 Tdci 115 le
Egr hibát dob.
Az a kérdésem hogy ha megcsináljuk a ledugózást utána nemfog hibát dobni?

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41647 Dátum: 2017.01.03 kedd, 18:51:17 »

Sziasztok!
2004 Tdci 115 le
Egr hibát dob.
Az a kérdésem hogy ha megcsináljuk a ledugózást utána nemfog hibát dobni?


De,csak akkor már nem dugulásról beszélünk. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Miguel01
Vendég
« Új hozzászólás #41648 Dátum: 2017.01.03 kedd, 19:22:55 »

De,csak akkor már nem dugulásról beszélünk. vigyor3

Gondoltam kipucoljuk Smiley
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41649 Dátum: 2017.01.03 kedd, 20:02:24 »

Gondoltam kipucoljuk Smiley
Kipucolás és dugózás=vidámság (ebben a sorrendben)
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.03 kedd, 20:17:16 írta Vagyokabajnok© » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 831 832 [833] 834 835 836 837 838 839 840 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.