Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 16:52:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 838 839 840 841 842 843 844 [845] 846 847 848 849 850 851 852 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13694283 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42200 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 10:20:12 »

Leírtam ÉN is.
De azért másoltam be más forrást is nehogy az megint, hogy azért van így mert ÉN mondom....
elég lenne valszeg az is,ha "TE" mondanád-annak aki tudja ki a "..."   vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42201 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 08:44:52 »

Uj kodokat is kapott a csucs? Enyembe mar 70eKm van es tegnap neztem 0,5 kornyeken van a korrekcio igaz nemcsak magnesszelepet csereltek acsucsban hanem mas bizbazst is anevet nem tudom...

Igen kapott uj kodokat és ennek ellenére is
Sött egy másik céggel még meg lett nézetve igaz nem tudom hogy a kódot nézték vagy sem
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42202 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 19:54:44 »

Srácok

Olyankor minek van baja, ha ugy indul az autó, mintha 1 henger indulna és a gázra nem reagál, utána már indul rendesen
egyre sűrűbben produkálja ezt az indulást, hibakód nincs

Köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42203 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 19:59:39 »

Srácok

Olyankor minek van baja, ha ugy indul az autó, mintha 1 henger indulna és a gázra nem reagál, utána már indul rendesen
egyre sűrűbben produkálja ezt az indulást, hibakód nincs

Köszönöm a válaszokat előre is
akár a pcsúcsoknak.kérdezd Relhist-et.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42204 Dátum: 2017.03.14 kedd, 23:09:43 »

Igen kapott uj kodokat és ennek ellenére is
Sött egy másik céggel még meg lett nézetve igaz nem tudom hogy a kódot nézték vagy sem


Gondolom megneztek a tuzeloanyag kiegyenlitest a csucsoknak meg azt hogy mennyit szállít a nagynyomasu. Evvel a csucs hiba szerintem kizarva... 
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42205 Dátum: 2017.03.15 szerda, 11:35:16 »

Végre életre keltettem a villanyos kieg. fűtést az autóban, így figyelgettem, hogy hogyan alakulnak a hőmérsékletek. Elég érdekes lett az eredmény. Smiley

A külső hőmérséklet jeladót viszonylag etalonnak vehetjük, mert a tapasztalatok szerint amikor nullát mutat, olyankor kb. tényleg fagy, szóval 1 foknál többet aligha tér el a valós hőmérséklettől.

Ehhez képest van a műszerblokkban egy hengerfej-hőmérséklet kijelzés, és ad egy jelet az OBD, ami elvileg a vízben lévő hőmérőről jön.

A műszerfali tesztekkel kapcsolatban szeptikus vagyok kissé, mert az akkufeszt is igen pontatlanul méri. Viszont az, hogy -10 fokkal indít, amikor amúgy 1 fok van kívül, majd tíz másodpercen belül korrigál nagyjából nulláig, az elég érdekes. Viszont ma reggel a 12 fokos garázsban meg 6 fokot mutatott, és korrigálás nélkül, a motorindítás után folyamatosan lépkedett felfelé.

Az OBD értékei is érdekesek. Egy teljes éjszaka (kb. 10 óra) után, ahová ugyan meleg motorral érkeztem, de 3 fokról nullára ment le a hőmérséklet ezalatt, az OBD +12 fokot mutatott motorindításra, és tartósan, folyamatosan 12-13 fokkal többet mutat egyfolytában, mint a műszerblokki érték. Ez még nem is lehetetlen, a vízkör és a hengerfej között lehet ennyi.

Na most légy okos, Domonkos (mármint nem Domi, csak úgy a mondás szerint Smiley), hogy akkor melyiknek is van igaza, és tulajdonképpen hány fokos is a víz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42206 Dátum: 2017.03.15 szerda, 15:22:27 »

Végre életre keltettem a villanyos kieg. fűtést az autóban, így figyelgettem, hogy hogyan alakulnak a hőmérsékletek. Elég érdekes lett az eredmény. Smiley

A külső hőmérséklet jeladót viszonylag etalonnak vehetjük, mert a tapasztalatok szerint amikor nullát mutat, olyankor kb. tényleg fagy, szóval 1 foknál többet aligha tér el a valós hőmérséklettől.

Ehhez képest van a műszerblokkban egy hengerfej-hőmérséklet kijelzés, és ad egy jelet az OBD, ami elvileg a vízben lévő hőmérőről jön.

A műszerfali tesztekkel kapcsolatban szeptikus vagyok kissé, mert az akkufeszt is igen pontatlanul méri. Viszont az, hogy -10 fokkal indít, amikor amúgy 1 fok van kívül, majd tíz másodpercen belül korrigál nagyjából nulláig, az elég érdekes. Viszont ma reggel a 12 fokos garázsban meg 6 fokot mutatott, és korrigálás nélkül, a motorindítás után folyamatosan lépkedett felfelé.

Az OBD értékei is érdekesek. Egy teljes éjszaka (kb. 10 óra) után, ahová ugyan meleg motorral érkeztem, de 3 fokról nullára ment le a hőmérséklet ezalatt, az OBD +12 fokot mutatott motorindításra, és tartósan, folyamatosan 12-13 fokkal többet mutat egyfolytában, mint a műszerblokki érték. Ez még nem is lehetetlen, a vízkör és a hengerfej között lehet ennyi.

Na most légy okos, Domonkos (mármint nem Domi, csak úgy a mondás szerint Smiley), hogy akkor melyiknek is van igaza, és tulajdonképpen hány fokos is a víz?

AndyA

Huh? nincs vízben lévő hőmérő! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42207 Dátum: 2017.03.15 szerda, 15:29:52 »

Huh? nincs vízben lévő hőmérő! Roll Eyes

Na, akkor meg pláne érdekes, hogy kinek hihet az ember. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42208 Dátum: 2017.03.17 péntek, 19:06:27 »

Sziasztok. Valakinek van otlete,hogy mi lehet a problema,ha ledugozott egr-nel mindig gyujtja a check engine-t? Multkor 2 nap utan magatol eltunt. Azota megint volt, tegnap torolve lett, ma megint elkezdte. Pontos hibakodot nem tudok, azt mondta haver,h egr keringtetesre irt hibat. Focom-mal lett olvasva. Menet kozben semmi hiba nincs, ugy megy,ahogy kell neki. Mk3 tdci 2004 116le. Vakuumos.
Koszi!
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42209 Dátum: 2017.03.17 péntek, 20:51:48 »

Sziasztok. Valakinek van otlete,hogy mi lehet a problema,ha ledugozott egr-nel mindig gyujtja a check engine-t? Multkor 2 nap utan magatol eltunt. Azota megint volt, tegnap torolve lett, ma megint elkezdte. Pontos hibakodot nem tudok, azt mondta haver,h egr keringtetesre irt hibat. Focom-mal lett olvasva. Menet kozben semmi hiba nincs, ugy megy,ahogy kell neki. Mk3 tdci 2004 116le. Vakuumos.
Koszi!

Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.
Naplózva
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42210 Dátum: 2017.03.17 péntek, 20:59:41 »

Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.
Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42211 Dátum: 2017.03.17 péntek, 21:02:28 »

Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.

Hát ez ilyen. Meg kell szokni. Valakinek valóban alig dobálja, de van olyan (pl az én volt autóm) 30 km után már visszadobta. Meg kell szokni, havonta hibatároló olvasás és kész.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42212 Dátum: 2017.03.17 péntek, 21:22:56 »

Csak úgy rémlik azt olvastam itt,hogy nem mindenkinek írja,akinek pedig igen,annak elég soká, nem pedig szinte azonnal.

Az Euro-3-as 2.2 TDCi elvileg nem is nézi, néha (pár 10 ezrenként) mégis beírja a P0401-et. De volt olyan, hogy magától törölte is. Az Euro-4-es 2.0 TDCi néhány km alatt beírja, és törlés után is újra és újra, de az a P0402-t szokta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42213 Dátum: 2017.03.18 szombat, 06:28:54 »

Az Euro-3-as 2.2 TDCi elvileg nem is nézi, néha (pár 10 ezrenként) mégis beírja a P0401-et. De volt olyan, hogy magától törölte is. Az Euro-4-es 2.0 TDCi néhány km alatt beírja, és törlés után is újra és újra, de az a P0402-t szokta.

AndyA
Viszont legjobb tudomasom szerint ez euro 3-as. Es itt valaki azt irta,hogy ha van, akkor is csak ritkan. Azert nem is ertem.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42214 Dátum: 2017.03.18 szombat, 10:49:26 »

Viszont legjobb tudomasom szerint ez euro 3-as. Es itt valaki azt irta,hogy ha van, akkor is csak ritkan. Azert nem is ertem.

Elvileg nincs érzékelő, nem tudja honnan megtudni, hogy alacsony ott a nyomás. Ezért is érdekes.

Vagy esetleg az EGR szelep állását hasonlítja össze a motor üzemállapottal, és ebből jön rá néha, szélsőséges esetben, hogy gond van (mármint szerinte)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42215 Dátum: 2017.03.18 szombat, 11:09:38 »

Elvileg nincs érzékelő, nem tudja honnan megtudni, hogy alacsony ott a nyomás. Ezért is érdekes.

Vagy esetleg az EGR szelep állását hasonlítja össze a motor üzemállapottal, és ebből jön rá néha, szélsőséges esetben, hogy gond van (mármint szerinte)?

AndyA

Érzékelő (pozíció) csak a nyitás mértékét érzi, az áramlást nem. Már amelyikben van pozíció érzékelő.
Az áramlást -teszt üzemben- a MAP/MAF érzékelő értékének az EGR meghatározott nyitási mértéke következtében létrejövő változással ellenőrzi. Ha nem annyira változik, mint amennyire elvárja és egy X vezetési ciklusban ismétlődik, hibakódot generál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #42216 Dátum: 2017.03.18 szombat, 12:12:11 »

Sziasztok, sajna elhagytam az ST oldalsó spoilernél lévő kis burkolatot ami az emelő pontnál van a küszöbnél. Esetleg elfekvőben nincs valakinek?

Köszönöm!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42217 Dátum: 2017.03.18 szombat, 12:45:21 »

Sziasztok, sajna elhagytam az ST oldalsó spoilernél lévő kis burkolatot ami az emelő pontnál van a küszöbnél. Esetleg elfekvőben nincs valakinek?

Köszönöm!
cromax, gyári új. 8-10e/db körül van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #42218 Dátum: 2017.03.18 szombat, 14:29:59 »

cromax, gyári új. 8-10e/db körül van

Köszönöm!Visszamentem az autópályára és szerencsére meglett
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #42219 Dátum: 2017.03.18 szombat, 14:45:25 »

Azt a hibakódot dobálni is fogja. EGR keringési hibát fog írni, mivel ledugóztad, ezáltal nincs keringés.

Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42220 Dátum: 2017.03.18 szombat, 14:55:29 »

Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.

Mégis dobálja, mint olvashattad.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42221 Dátum: 2017.03.18 szombat, 15:03:30 »

Vákumos EGR nem nem dobálhat hibát, csak az elektromos.
vákumosból is van 2fajta, abból az egyik tud hibát dobni, mil lámpát nem kapcsol mint az elektromos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42222 Dátum: 2017.03.18 szombat, 15:51:02 »

Fogok venni egy bluetooth-os obd olvasót. Ha tudok pontos hibakódot majd,akkor megértekezzük ezt az egr dolgot. Gondolom haveromnak is van annyi esze,ha valami olyan hibát írna az egr-re,akkor szólna Cheesy (erre ne vegyünk mérget)Meg ahogy láttam, a focom konkrét szöveges adatot ír. Addig is köszi.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
col
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #42223 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 10:17:12 »

Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42224 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 10:19:04 »

Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col

Amikor villog, akkor pont ne állítsd le, hanem olvasd ki a hibát. Utána lehet abból valamit mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42225 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 14:54:15 »

Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem. 2001. Mk3 TDCI mondeo, Ghia, minden tökéletesen műxik rajta, csak néha elkapja a hisztit és amikor leginkább kellene az erő, előzés hegymenetben, bejelez a hibajelző és lebutul a motor. Gyújtás le, újraindít, akár menet közben is, és minden pöpec. Porlasztó csúcsok (vagy mik) cserélve, hibakereső szerint minden rendben.
Esetleg ha lenne vkinek ötlete hogy merre keresgéljen a szerelőm, megköszönném.
Üdv, Col
Üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP),-valszeg.AndyA megmondta mit tehetsz első körben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
col
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #42226 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 19:56:20 »

Üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP),-valszeg.AndyA megmondta mit tehetsz első körben.
ok, köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42227 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 20:15:09 »

ok, köszönöm
délpesten tudok segíteni diagban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42228 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 07:19:39 »

Ha a fix geo-s turbo helyere fellenne teve a valtozo geo-s, akkor az mukodne? Vagy ez ennel bonyolultabb? Valaki tudna errol nyilatkozni?
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42229 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 07:26:14 »

Ha fix a geometria, akkor nem működik!
Ha a helyére felteszel egy változó geometriásat, akkor működik!
 Cool
Van változó geometriás turbó (VGT) és van megkerülő szelepes (WGT). 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42230 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 07:41:28 »

Ha a fix geo-s turbo helyere fellenne teve a valtozo geo-s, akkor az mukodne? Vagy ez ennel bonyolultabb? Valaki tudna errol nyilatkozni?
meg lehet csinálni, csak a turbo vezérlését kell kialakítani hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42231 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 07:45:37 »

meg lehet csinálni, csak a turbo vezérlését kell kialakítani hozzá
Sok melo, bonyolult? Marmint megeri veszodni vele?
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42232 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 14:25:32 »

Sok melo, bonyolult? Marmint megeri veszodni vele?
megérni megéri, amúgy egy fél nap alatt megvan annak aki tudja mit kell csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #42233 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:13:50 »

Sziasztok!
Tegnap kész lett az autom,uj porlaszto,(felujitva,jegyzökönyv)szivattyu felujitva,üza tank
kitakaritva,egr kiiktatva szoftveresen,turbo elektronika felujitva
Megtett ut kb 300 km a javitás után,megy szépen,terhelve is tudja amit kell!
Hideg inditás is ok,izzitás nem villog üzem közben!
Sajnos ennyit kelett csinálni vele hogy jo legyen...
Szoval akinek vannak gondjai az autoval,készüljön,sajnos nem olcso....,:(
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42234 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:32:41 »

Sziasztok!
Tegnap kész lett az autom,uj porlaszto,(felujitva,jegyzökönyv)szivattyu felujitva,üza tank
kitakaritva,egr kiiktatva szoftveresen,turbo elektronika felujitva
Megtett ut kb 300 km a javitás után,megy szépen,terhelve is tudja amit kell!
Hideg inditás is ok,izzitás nem villog üzem közben!
Sajnos ennyit kelett csinálni vele hogy jo legyen...
Szoval akinek vannak gondjai az autoval,készüljön,sajnos nem olcso....,:(
Üdv:Zsolti


Viszont így vélhetőleg 2-3-400ezer km-en keresztül nem lesz ezzel gondod Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #42235 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:38:23 »

Viszont így vélhetőleg 2-3-400ezer km-en keresztül nem lesz ezzel gondod Wink

Bizom benne....Smiley

Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #42236 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:50:51 »

Sziasztok akinek esetleg van tapasztalata a nagynyomású szivattyúval az kérem írjon.
Fel lehet e tenni rosszul a szivattyút? Értem itt azt hogy elvileg azon nincs jelölés ha jól tudom.
A négy csavarnak ami a fogaskereket fogja remélem nincs jelentősége melyik lyukban van.
Csak mert nincs alapjáratom sajnos.
Köszönet előre is a válaszért.
Naplózva

bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #42237 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 22:20:45 »

Sziasztok!

Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?

Köszönöm  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42238 Dátum: 2017.03.24 péntek, 00:19:47 »

Sziasztok!

Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?

Köszönöm  worship
nem, az úgy normális és rendeltetésszerű falbav falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42239 Dátum: 2017.03.24 péntek, 07:06:05 »

nem, az úgy normális és rendeltetésszerű falbav falbav

Amelyiken még nincs, arra csinálni kell!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42240 Dátum: 2017.03.24 péntek, 10:46:42 »

Amelyiken még nincs, arra csinálni kell!  hehe
jó hogy mondod, megyek is felrakom a milis korongot és kinyitogatom a csöveket nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42241 Dátum: 2017.03.24 péntek, 16:22:43 »

Sziasztok!

Egr-ből lefele kijövő gumicsövön lévő 4-5 cm-es repedés okozhat rángatás egyenletes fordulaton 1800-2200 között?

Köszönöm  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A viccet félre téve a függőleges turbócsöved rendesen megadta magát, így kuka. Nem tanácsos így üzemeltetni a gépsárkányt mert nem tesz jót a motornak és a turbónak egyaránt. Minél hamarabb csere és addig ne strapáld és lehetőleg ne használd a gépet. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.24 péntek, 17:29:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #42242 Dátum: 2017.03.25 szombat, 00:44:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
A viccet félre téve a függőleges turbócsöved rendesen megadta magát, így kuka. Nem tanácsos így üzemeltetni a gépsárkányt mert nem tesz jót a motornak és a turbónak egyaránt. Minél hamarabb csere és addig ne strapáld és lehetőleg ne használd a gépet. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a választ!  worship
Milyen minőségibb csöveket érdemes használni?
Mondjuk ilyet?Smiley
https://www.ebay.com/itm/130479927686
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.25 szombat, 10:13:54 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42243 Dátum: 2017.03.25 szombat, 10:59:31 »

Köszönöm a választ!  worship
Milyen minőségibb csöveket érdemes használni?
Mondjuk ilyet?Smiley
https://www.ebay.com/itm/130479927686

A Forge kétségkívül az egyik legjobb, de nem jobb annyival, mint amennyivel drágább az egyéb többrétegű szilikoncsöveknél. Akkor már inkább Derby Performance Hose: http://www.derbyperformancehose.co.uk/

De Aliexpress-en találsz ennél még olcsóbbat is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #42244 Dátum: 2017.03.25 szombat, 12:14:51 »

A Forge kétségkívül az egyik legjobb, de nem jobb annyival, mint amennyivel drágább az egyéb többrétegű szilikoncsöveknél. Akkor már inkább Derby Performance Hose: http://www.derbyperformancehose.co.uk/

De Aliexpress-en találsz ennél még olcsóbbat is.

AndyA

Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon? https://goo.gl/GaE2FO
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #42245 Dátum: 2017.03.25 szombat, 13:37:32 »

Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon? https://goo.gl/GaE2FO


A Derby árban nem olyan vészes, a Forge a rettenetdrága. Alin meg van szerintem ennél olcsóbb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #42246 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:11:09 »

Köszi a segítséget, valóban kissé húzós az ára.
Alisért érdemes pénzt adni vajon? https://goo.gl/GaE2FO

hibátlan.pont olyan mint a Forge szett. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42247 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:00:47 »

Sziasztok!Mentem autópályán kb 300 km t,közben kétszer villogott az izzításjelzőm,és vészüzembe tett az autó.Mind két esetben újraindítottam,és mentem rendesen tovább.Miután lejöttem az autópályáról,azután is villogott az izzitásjelző,és le is állt a motor.Ez a jelenség is kétszer fordult elő.A második újraindításnál pedig benn maradt az elektromos hibát jelző ikon,bocs ha nem jól írom le.Szóval azóta már többször újraindítottam,és nem alszik el.Egyébként az autón nem észlelek semmi különös jelenséget menet közben.Találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel?    Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #42248 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:22:49 »

Sziasztok!

Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42249 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:23:01 »

Sziasztok!Mentem autópályán kb 300 km t,közben kétszer villogott az izzításjelzőm,és vészüzembe tett az autó.Mind két esetben újraindítottam,és mentem rendesen tovább.Miután lejöttem az autópályáról,azután is villogott az izzitásjelző,és le is állt a motor.Ez a jelenség is kétszer fordult elő.A második újraindításnál pedig benn maradt az elektromos hibát jelző ikon,bocs ha nem jól írom le.Szóval azóta már többször újraindítottam,és nem alszik el.Egyébként az autón nem észlelek semmi különös jelenséget menet közben.Találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel?    Előre is köszönöm a válaszokat!


Sokan. Hibatároló kiolvasása első körben, majd folyamatos mérés közben a villogó izzításjelző előcsalogatása, hogy annak az okát is ki tudjátok olvasni. Én el kezdenék gyűjtögetni. Főleg annak fényében, hogy egy út alatt ennyire sokszor jött elő a hiba. Nagy eséllyel üzemanyag rendszer felújításod lesz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 838 839 840 841 842 843 844 [845] 846 847 848 849 850 851 852 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.