Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:15:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
855
856
857
858
859
860
861
[
862
]
863
864
865
866
867
868
869
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14617910 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43050 Dátum:
2017.07.26 szerda, 12:54:12 »
Idézetet írta: László - 2017.07.26 szerda, 12:51:15
Tisztelt Fórumtárs!
A sebváltó alatt lévő csövön kb 6-7 liter víz jön le. Ez pont elég ahhoz, hogy mindkét termosztátot ki tud szerelni folyadékvesztés nélkül. A főköri termosztát a házból könnyen kiszerelhető és a zárása is könnyedén ellenőrizhető a termosztát tetejének irányából átfújva. Nem kell a termosztátot lenyelni. Egyébként a főkörit nem próbáltam még megjavítani. Nagyon sokan mindkét termosztátot egyszerre cserélték gyárira és utána évekig nem volt velük gond.
Tisztelettel László!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43051 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:19:13 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 12:54:12
Köszönöm a segítséget!
Tavaly előtt mindkét termosztát gyárira lett kicserélve, de az autót nem nagyon használtuk, illetve párom használta, de csak rövid utakra ment ( 5 perc ) így
nem derült ki a nyavalyája. Most használtam pár napig és feltűnt a hidegjárat, ezért nekiálltam az orvoslásnak.
Kifőzőm mindkét termosztátot és leellenőrzöm. A főköri termosztátot tudom, hogy könnyen ki lehet venni a házból hiszen most raktam bele a gyárit.
Ellenben ha lenyelném, akkor nem csak a levegővel tudnál tesztelni, hanem folyadékkal is, ami mégis csak közelebb van az üzeni körülményekhez.
Azt a csövet meg lehet bontani akna nélkül is úgy, hogy ne a képembe ömöljön pár liter?
Köszönet!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43052 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:41:50 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.26 szerda, 16:19:13
Köszönöm a segítséget!
Tavaly előtt mindkét termosztát gyárira lett kicserélve, de az autót nem nagyon használtuk, illetve párom használta, de csak rövid utakra ment ( 5 perc ) így
nem derült ki a nyavalyája. Most használtam pár napig és feltűnt a hidegjárat, ezért nekiálltam az orvoslásnak.
Kifőzőm mindkét termosztátot és leellenőrzöm. A főköri termosztátot tudom, hogy könnyen ki lehet venni a házból hiszen most raktam bele a gyárit.
Ellenben ha lenyelném, akkor nem csak a levegővel tudnál tesztelni, hanem folyadékkal is, ami mégis csak közelebb van az üzeni körülményekhez.
Azt a csövet meg lehet bontani akna nélkül is úgy, hogy ne a képembe ömöljön pár liter?
Köszönet!
Tisztzelt Fórumtárs!
A gépkocsit egyik oldalán megemelve alábakolva, egy kombinált fogóval a csövön lévő rugós bilincs könnyen oldható. Egy csavarhúzóval a gumicsövet meglazítva a víz könnyedén leengedhető egy megfelelő méretű lavórba.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43053 Dátum:
2017.07.26 szerda, 18:15:31 »
Idézetet írta: László - 2017.07.26 szerda, 16:41:50
Tisztzelt Fórumtárs!
A gépkocsit egyik oldalán megemelve alábakolva, egy kombinált fogóval a csövön lévő rugós bilincs könnyen oldható. Egy csavarhúzóval a gumicsövet meglazítva a víz könnyedén leengedhető egy megfelelő méretű lavórba.
Tisztelettel László!
Köszönöm a tanácsot! így teszek!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43054 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 11:30:04 »
Sziasztok,
Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43055 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 13:14:44 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.07.31 hétfő, 11:30:04
Sziasztok,
Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)
Lehet, hogy rosszul tudom, de ha hengerfejnél volna a hiba- repedés- akkor a kipufogógáz fehér volna a vízgőztől.
Az olajszínt nem emelkedett
?
Az autó alatt nincs víztócsa?
Nekem a volt 2.0 TDCi-nél- ez a cső volt kilyukadva egy pici helyen, mire rájöttünk:
http://www.***/view.php?filename=91553911699_5_644x461_mot.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 13:20:57 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43056 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 13:17:16 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.07.31 hétfő, 11:30:04
Sziasztok,
Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)
vízpumpánál szokott folyni, csak a blokkon rögtön el is párolog. esetleg még az egr hőcserélő lehet hibás.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43057 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 14:35:51 »
Idézetet írta: brughom - 2017.07.31 hétfő, 13:14:44
Lehet, hogy rosszul tudom, de ha hengerfejnél volna a hiba- repedés- akkor a kipufogógáz fehér volna a vízgőztől.
Az olajszínt nem emelkedett
?
Az autó alatt nincs víztócsa?
Nekem a volt 2.0 TDCi-nél- ez a cső volt kilyukadva egy pici helyen, mire rájöttünk:
http://www.***/view.php?filename=91553911699_5_644x461_mot.jpg
Szia most ugrott be, hogy amikor az egr csövet szedtem ki mert a motornál kifújt akkor furcsáltam, hogy lóg az a vízcső ezt visszaraktam a helyére, de ez teljesen ki is ment a fejemből
(ezt mondjuk nem is értem miért de tüzetesebben nem ellenőriztem le)
Amúgy nem füstöl fehér/kékesen, olajcsere most volt nem láttam benne vizet, tócsát eddig nem fedeztem fel alatta.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 14:42:55 írta rottbali
»
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43058 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 14:39:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.31 hétfő, 13:17:16
vízpumpánál szokott folyni, csak a blokkon rögtön el is párolog. esetleg még az egr hőcserélő lehet hibás.
Vízpumpát már sikerült kigugliznom hol van, de egr hőcserélőt nem találtam...
Euro3-as az enyém abban is van?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43059 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 14:57:25 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.07.31 hétfő, 14:39:10
Vízpumpát már sikerült kigugliznom hol van, de egr hőcserélőt nem találtam...
Euro3-as az enyém abban is van?
Turbó alatt
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43060 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 16:57:57 »
Sziasztok!
Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm
Naplózva
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43061 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 20:25:08 »
Idézetet írta: zooli74 - 2017.07.31 hétfő, 16:57:57
Sziasztok!
Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm
PROTEC nagyon jó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43062 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 20:46:21 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.07.31 hétfő, 11:30:04
Sziasztok,
Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)
4-5autóval találkoztam, ami az olajhűtőnél folyatott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Irisz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43063 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:34:46 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki járt már hasonló cipőben, és van 5lete.
Németből hozott autó, porlasztóhibával, 2.0. Igazából karosszéria miatt hoztuk donornak, de a motorja egy ismerősnek kellene.
Lényeg, hogy magától mem indul be, csak féktisztító segítséggel, utána szépen jár.
Valaki tudna segíteni, mivel próbálkozzunk? Terv még a magasnyomasú cseréje.
Előre is nagyon köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43064 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 22:53:28 »
Idézetet írta: zooli74 - 2017.07.31 hétfő, 16:57:57
Sziasztok!
Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm
Liqui Moly LM1973
A Bárdinál kapod klubos kedvezménnyel, hasonló, mint a Protec. Csak azt a Bárdi nem forgalmazza, ezt meg igen.
Az utolsó kb. negyed tank gázolajhoz töltöd hozzá az egész flakonnal, és eljárod, amíg csak mered, üresre a tankot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43065 Dátum:
2017.08.01 kedd, 08:32:34 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.07.31 hétfő, 14:35:51
Szia most ugrott be, hogy amikor az egr csövet szedtem ki mert a motornál kifújt akkor furcsáltam, hogy lóg az a vízcső ezt visszaraktam a helyére, de ez teljesen ki is ment a fejemből
(ezt mondjuk nem is értem miért de tüzetesebben nem ellenőriztem le)
Amúgy nem füstöl fehér/kékesen, olajcsere most volt nem láttam benne vizet, tócsát eddig nem fedeztem fel alatta.
Hát akkor jól nézd végig, mert ha lógott akkor amivel érintkezett kikezdhette a rázkódástól
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43066 Dátum:
2017.08.01 kedd, 11:27:36 »
Üdv Urak.
Akadt számomra egy érdekes probléma. Egy barátom 115Le mondóján a szíjrendszer megért a cserére. Próbáltunk legmegfelelőbb minőségű alkatrészeket beszerezni. Gates szíjfeszítő vezetőgörgők és szíj, Febi főtengely szíjtárcsa. Generátort felújítottuk csapágy csúszógyűrű bronzkefe csere +szabadonfutósítás. Ősze raktuk minden tőkellétes, már irigyeltem a motor csendes járását az enyémhez képeset. A srác kb 2000km ment a géppel, és most a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt. Kibontottuk megvizsgáltuk, a szíjtárcsának semmi baja. Próbakép felraktuk az enyémre, és hihetetlen módon az én autómon csendben van tökéletes.
Mondjuk az enyémnek mikor szíjtárcsa problémája volt, teljesen hangtalanul ment tönkre a végén kőrbe forgott a külső szíjverető.
Szóval nem e okozhat ilyen problémát valamelyik porlasztó. Nem igen tudok másra gondolni, motor járása elég egyenletes, fogyasztása megfelelő, nem fűstől még gyorsításra sem. Enyémhez képest a húzása elég vérszegény. A szíjrendszer többi alkatrésze hibátlan.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43067 Dátum:
2017.08.01 kedd, 11:32:39 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.08.01 kedd, 11:27:36
Üdv Urak.
Akadt számomra egy érdekes probléma. Egy barátom 115Le mondóján a szíjrendszer megért a cserére. Próbáltunk legmegfelelőbb minőségű alkatrészeket beszerezni. Gates szíjfeszítő vezetőgörgők és szíj, Febi főtengely szíjtárcsa. Generátort felújítottuk csapágy csúszógyűrű bronzkefe csere +szabadonfutósítás. Ősze raktuk minden tőkellétes, már irigyeltem a motor csendes járását az enyémhez képeset. A srác kb 2000km ment a géppel, és most a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt. Kibontottuk megvizsgáltuk, a szíjtárcsának semmi baja. Próbakép felraktuk az enyémre, és hihetetlen módon az én autómon csendben van tökéletes.
Mondjuk az enyémnek mikor szíjtárcsa problémája volt, teljesen hangtalanul ment tönkre a végén kőrbe forgott a külső szíjverető.
Szóval nem e okozhat ilyen problémát valamelyik porlasztó. Nem igen tudok másra gondolni, motor járása elég egyenletes, fogyasztása megfelelő, nem fűstől még gyorsításra sem. Enyémhez képest a húzása elég vérszegény. A szíjrendszer többi alkatrésze hibátlan.
Főtengely szíjtárcsával bele lehet nyúlni... Tud nagyon hamar is tönkremenni.
Honnan tudod, hogy semmi baja? Az enyém pl. tökéletesen működött mindaddig, amíg a klímát be nem kapcsoltam. Akkor a nagyobb terhelésre elkezdett csúszni, randa, sikító hangja volt. Ha mentem előtte 5-10 percet az autóval, utána már bekapcsolhattam a klímát, nem csinált semmi bajt. Mintha a motor melegétől "összehőtágult" volna, vagy valami.
De most én is Febit raktam bele, kezdek aggódni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43068 Dátum:
2017.08.01 kedd, 11:39:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.01 kedd, 11:32:39
Főtengely szíjtárcsával bele lehet nyúlni... Tud nagyon hamar is tönkremenni.
Honnan tudod, hogy semmi baja? Az enyém pl. tökéletesen működött mindaddig, amíg a klímát be nem kapcsoltam. Akkor a nagyobb terhelésre elkezdett csúszni, randa, sikító hangja volt. Ha mentem előtte 5-10 percet az autóval, utána már bekapcsolhattam a klímát, nem csinált semmi bajt. Mintha a motor melegétől "összehőtágult" volna, vagy valami.
De most én is Febit raktam bele, kezdek aggódni...
AndyA
Mint írtam a sajátomon hangtalan se klímára se nagyobb generátor terhelésre se kezd csattogni. Nála szíj nélkül szabadon csattog. A szíjtárcsa nem kóvályog nem himbálódzik a főtengely végén. Én azért egy 50ezres tárcsától többet várok mint 2000kilométer.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.01 kedd, 11:46:12 írta Kacaj
»
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43069 Dátum:
2017.08.01 kedd, 11:55:02 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.08.01 kedd, 11:39:33
Mint írtam a sajátomon hangtalan se klímára se nagyobb generátor terhelésre se kezd csattogni. Nála szíj nélkül szabadon csattog. A szíjtárcsa nem kóvályog nem himbálódzik a főtengely végén. Én azért egy 50ezres tárcsától többet várok mint 2000kilométer.
Milyen 50 ezer...?!?! Hol vetted ennyiért? Bárdiban 43 ezer listaáron, klubos kedvezménnyel 22-23 ezer körül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43070 Dátum:
2017.08.01 kedd, 11:58:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.01 kedd, 11:55:02
Milyen 50 ezer...?!?! Hol vetted ennyiért? Bárdiban 43 ezer listaáron, klubos kedvezménnyel 22-23 ezer körül.
AndyA
unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43071 Dátum:
2017.08.01 kedd, 12:20:10 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.08.01 kedd, 11:58:33
unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.
+
20% kedvezmény? Hát jól átvertek!
A kedvezmény (kedvezőbb, adott esetben olcsóbb valami)
-
!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43072 Dátum:
2017.08.01 kedd, 13:07:28 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.01 kedd, 12:20:10
+
20% kedvezmény? Hát jól átvertek!
A kedvezmény (kedvezőbb, adott esetben olcsóbb valami)
-
!
Nem én vettem, hanem a kedves barátom. Haza ért szombat hajnalban németből. Hívott, hogy nagyon zajos az autó. Meg néztük kiderült, a szíjtárcsa nem az igazi. Úgy döntött az egész szíjrendszer legyen felújítva. Kőrbe telefonáltunk unixnál volt minden 6óra múlva kész volt az autó. Neki megérte nem ment el a hétvégéje csak autó javításra. Én az enyémre 24e vettem a Febi tárcsát múltévben most 28-30 a Kovács a. De ő nem ért rá várni mennie kellet vissza melózni.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43073 Dátum:
2017.08.01 kedd, 13:32:51 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.08.01 kedd, 11:58:33
unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.
Joe-t kell felhívni, és hamarabb megkapod a Bárdiban... Az olcsóbbanról már nem is beszélve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43074 Dátum:
2017.08.01 kedd, 13:50:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.01 kedd, 13:32:51
Joe-t kell felhívni, és hamarabb megkapod a Bárdiban... Az olcsóbbanról már nem is beszélve.
AndyA
Nincs bajom az alkatrész árakkal ha rá ér tudok olcsón alkatrészhez jutni. Én csak azt nem értem, hogy ugyan az az alkatrész az egyik autóban tökéletesen működik a másikban hibát produkál. Azért írtam a porlasztó gyanúmat, hogy mikor nekem kezdet kínlódni az egyik porlasztom elkezdett a szíjtárcsa is hangot adni. Mérgelődtem is, hogy azt is cserélnem kell a hibás porlasztóval együtt. Viszont mikor porlasztó cserélve lett a szíjtárcsa csattogás is megszűnt.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43075 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 08:59:31 »
Sziasztok!
10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43076 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 09:09:21 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2017.08.03 csütörtök, 08:59:31
Sziasztok!
10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?
Ez szerintem még bőven messze lehetett az alsó szinttől, úgyhogy nincs miért aggódni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43077 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 10:15:24 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2017.08.03 csütörtök, 08:59:31
Sziasztok!
10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?
Tisztelt Fórumtárs!
Az említett olajfogyasztás elhanyagolható. Más szóval "kiváló", ha azt nézzük, hogy egyes autó márkát ennek az olajfogyasztásnak a többszörösét elégetik 1000 km alatt. Szerintem teljesen rendben van a géped ebből a szempontból.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43078 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 10:21:59 »
Idézetet írta: László - 2017.08.03 csütörtök, 10:15:24
Tisztelt Fórumtárs!
Az említett olajfogyasztás elhanyagolható. Más szóval "kiváló", ha azt nézzük, hogy egyes autó márkát ennek az olajfogyasztásnak a többszörösét elégetik 1000 km alatt. Szerintem teljesen rendben van a géped ebből a szempontból.
Tisztelettel László!
VW dízelmotoroknál a gyári kézikönyv szerint 1l/1000 km-ig "normális" az olajfogyasztás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43079 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 10:32:04 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2017.08.03 csütörtök, 08:59:31
Sziasztok!
10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?
dízeleknél min-max között 8deci van ha jól rémlik. szóval semmi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43080 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 10:58:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.03 csütörtök, 10:21:59
VW dízelmotoroknál a gyári kézikönyv szerint 1l/1000 km-ig "normális" az olajfogyasztás.
AndyA
Verheted a falba a fejed. Min csodálkozol? Turbós motorok mind csipegetik, ha nem látszik....akkor tüzelőanyag kerül a motorolajba.
Az a "jobb" ha valamennyire csökken, mert akkor biztosan minimális a motorolaj hígulás. (Igen, még a külső DPF befecskendezős motoroknál is hígul a motorolaj.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43081 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 10:59:39 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.03 csütörtök, 10:58:06
Verheted a falba a fejed. Min csodálkozol? Turbós motorok mind csipegetik, ha nem látszik....akkor tüzelőanyag kerül a motorolajba.
Az a "jobb" ha valamennyire csökken, mert akkor biztosan minimális a motorolaj hígulás. (Igen, még a külső DPF befecskendezős motoroknál is hígul a motorolaj.)
Én konkrétan az 1.9 szívódízel Feliciám kézikönyvében olvastam ezt...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43082 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 12:14:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.03 csütörtök, 10:59:39
Én konkrétan az 1.9 szívódízel Feliciám kézikönyvében olvastam ezt...
AndyA
Van olyan kézikönyv, amiben 1.5 liter van megadva. Más gyártmány.
Mikor vetted a Feliciát? Kell a Mondeo mellé?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43083 Dátum:
2017.08.04 péntek, 21:55:32 »
Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy néha az autó csak a második vagy harmadik próbálkozásra indul be?
Csak mostanában fordult elő ez a probléma kétszer-háromszor.
Rendesen izzítottam aztán indítanám de csak köszörül.Az izzításjelző (malacfarok) villogott is.
Lehet a hőség miatt,nem tudom.Egyáltalán ilyen melegben kell izzítani?
Köszi
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43084 Dátum:
2017.08.04 péntek, 22:26:34 »
Idézetet írta: Laci74 - 2017.08.04 péntek, 21:55:32
Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy néha az autó csak a második vagy harmadik próbálkozásra indul be?
Csak mostanában fordult elő ez a probléma kétszer-háromszor.
Rendesen izzítottam aztán indítanám de csak köszörül.Az izzításjelző (malacfarok) villogott is.
Lehet a hőség miatt,nem tudom.Egyáltalán ilyen melegben kell izzítani?
Köszi
Laci
üzemanyagrendszeri hiba.hibakódot kell olvasni amikor villog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43085 Dátum:
2017.08.05 szombat, 00:34:36 »
Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .
Udv, Karoly.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43086 Dátum:
2017.08.05 szombat, 01:21:15 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.05 szombat, 00:34:36
Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .
Udv, Karoly.
n7bb lesz az a kód, látezik ilyen, de iszonyat ritka.
ki kéne olvasni, hogy mire panaszkodik, addig kár találgatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43087 Dátum:
2017.08.05 szombat, 06:43:07 »
Most neztem meg a nemet papirokat mert meg az van neki. N7BB1 a motorkod. Es kiolvastattam de senki n mer biztosat mondani. Harom szerelo okoskodott mar rajta.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43088 Dátum:
2017.08.05 szombat, 13:47:07 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.05 szombat, 06:43:07
Most neztem meg a nemet papirokat mert meg az van neki. N7BB1 a motorkod. Es kiolvastattam de senki n mer biztosat mondani. Harom szerelo okoskodott mar rajta.
n7bb az, n7bb1 nincs. merre vagy helyileg?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43089 Dátum:
2017.08.05 szombat, 16:57:30 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.05 szombat, 00:34:36
Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .
Udv, Karoly.
Amikor villog, motorleállítás nélkül hibakódolvasás!
Utána gyere vissza a kódokkal, és mondjuk a folytatást. Készülj fel rá lélekben, hogy sokba is kerülhet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras5278
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43090 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 09:19:23 »
Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43091 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 09:36:29 »
Idézetet írta: andras5278 - 2017.08.07 hétfő, 09:19:23
Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com
Úgy tudom nincs külön vízhőfok érzékelő
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43092 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 09:41:55 »
Idézetet írta: andras5278 - 2017.08.07 hétfő, 09:19:23
Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com
Az az egy van csak, amennyire tudom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43093 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 11:19:51 »
Nos. Kiolvastattam a hibakodokat mikozben villogott az izzitast jelzo lampa, menet kozben: P0404, P0406, P0409. Mindez megjelenik torles utan majdnem azonnal is, motorhibat jelzo lampa csak torles utan jo 15-20 perc mulva gyul ki. Egyebb hibat ne ad. Az izzitst jelzo lampa villogasa latszolag random, neha 100km autozasnal se jelentkezik, neha mar inditas utan azonnal jon, de volt mar menetkozben is gyult ki mar.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43094 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 11:31:03 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.07 hétfő, 11:19:51
Nos. Kiolvastattam a hibakodokat mikozben villogott az izzitast jelzo lampa, menet kozben: P0404, P0406, P0409. Mindez megjelenik torles utan majdnem azonnal is, motorhibat jelzo lampa csak torles utan jo 15-20 perc mulva gyul ki. Egyebb hibat ne ad. Az izzitst jelzo lampa villogasa latszolag random, neha 100km autozasnal se jelentkezik, neha mar inditas utan azonnal jon, de volt mar menetkozben is gyult ki mar.
A Talkfordon azt írják erről, hogy EGR kipucolás (szívósorral együtt), EGR dugózás, és nézd meg azt a kétvezetékes csatlakozót, ami az EGR-re megy, alighanem korrodált az érintkező, emiatt dobja a megfelelő hibakódot.
EGR pucolás igen koszos meló, ha még nem volt, szívósor pucolás dettoívósor tömítéseket ne áztasd be semmibe a pucoláshoz, mert bizonyos löttyöktől megdagad, és lehet, nem fogod tudni visszarakni a helyére!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43095 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 11:40:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.07 hétfő, 11:31:03
A Talkfordon azt írják erről, hogy EGR kipucolás (szívósorral együtt), EGR dugózás, és nézd meg azt a kétvezetékes csatlakozót, ami az EGR-re megy, alighanem korrodált az érintkező, emiatt dobja a megfelelő hibakódot.
EGR pucolás igen koszos meló, ha még nem volt, szívósor pucolás dettoívósor tömítéseket ne áztasd be semmibe a pucoláshoz, mert bizonyos löttyöktől megdagad, és lehet, nem fogod tudni visszarakni a helyére!
AndyA
Az EGR pucolas megvolt. Csatlakozot szamoltam 3 darabot is. Dugozni nem tudtak mert szoftosan is ki kellene iktatni. Probaltam bontoban masikat szerezni de ilyet nem kaptam.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43096 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 12:39:22 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.07 hétfő, 11:40:48
Az EGR pucolas megvolt. Csatlakozot szamoltam 3 darabot is. Dugozni nem tudtak mert szoftosan is ki kellene iktatni. Probaltam bontoban masikat szerezni de ilyet nem kaptam.
Nem kell, dugózd le nyugodtan. Fog dobni diagnosztika lámpát meg hibát, hogy EGR nyomás alacsony, de nem megy el vészüzembe. Műszaki vizsgánál lehet csak gond a hibalámpa.
Működik, azaz mozog, vagy megragadt egy fix pozícióban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43097 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 12:49:52 »
Azt hogy kell megnezni?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43098 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 14:54:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.05 szombat, 13:47:07
n7bb az, n7bb1 nincs. merre vagy helyileg?
Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43099 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 15:19:52 »
Idézetet írta: keczka - 2017.08.07 hétfő, 14:54:03
Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.
www.kephost.com-ra
feltöltöd a képet és az ott kapott linket a hozzászólásba beilleszted.
Papírok terén a németek sem tévedhetetlenek, náluk is becsúszik hiba. Az az 1-es a motorkód végén egy elgépelés szüleménye.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
855
856
857
858
859
860
861
[
862
]
863
864
865
866
867
868
869
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ