Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.24 péntek, 01:07:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 849 850 851 852 853 854 855 [856] 857 858 859 860 861 862 863 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13487788 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42750 Dátum: 2017.06.13 kedd, 19:50:41 »

Nameg akkor is, ha azt írod, amit gondolsz  nyes eplus2

Így van!  nyes  taps
De azt pofonnak hívják!...ami szintén érhet meglepetésként.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42751 Dátum: 2017.06.14 szerda, 14:55:52 »

Sziasztok!  wave wave

Olyan kérdésem lenne hogy egy diagnosticaval meglehet állapítani h melyik porlasztó csúcs rossz vagy kezd rossz lenni, anélkül h kiszedjem?
Nekem volt takarítva a változó geometriám a kocsiban és 3 hónap után meginn lekormolódott.
Sajna a geot nem csinálták meg gariban mert elvileg friss korom volt benne és attól szorult meginn.

A válaszokat előre is köszönöm Smiley

 
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42752 Dátum: 2017.06.14 szerda, 15:02:29 »

Sziasztok!  wave wave

Olyan kérdésem lenne hogy egy diagnosticaval meglehet állapítani h melyik porlasztó csúcs rossz vagy kezd rossz lenni, anélkül h kiszedjem?
Nekem volt takarítva a változó geometriám a kocsiban és 3 hónap után meginn lekormolódott.
Sajna a geot nem csinálták meg gariban mert elvileg friss korom volt benne és attól szorult meginn.

A válaszokat előre is köszönöm Smiley

Lehet ezt-azt nézni, de amíg a rendszer maga azt nem mondja, hogy döglött, és be nem dob valami hibakódot, addig úgyse tudsz semmi biztosat mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42753 Dátum: 2017.06.14 szerda, 15:05:31 »

Értem Smiley és mik a jelei ha valamelyik már nem úgy szuperál?


Lehet ezt-azt nézni, de amíg a rendszer maga azt nem mondja, hogy döglött, és be nem dob valami hibakódot, addig úgyse tudsz semmi biztosat mondani.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42754 Dátum: 2017.06.14 szerda, 15:42:25 »

Értem Smiley és mik a jelei ha valamelyik már nem úgy szuperál?

Villog a malacfarok és nem megy az autó...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42755 Dátum: 2017.06.14 szerda, 15:46:18 »

Azon túl vagyok Smiley és az a geo nehezen mozgása miatt volt.
Ezen kívül semmi más nem volt Smiley
Villog a malacfarok és nem megy az autó...? Smiley

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42756 Dátum: 2017.06.14 szerda, 15:56:30 »

Azon túl vagyok Smiley és az a geo nehezen mozgása miatt volt.
Ezen kívül semmi más nem volt Smiley

Akkor ennyi. Ha baja lesz, majd szól. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42757 Dátum: 2017.06.14 szerda, 17:13:58 »

Köszönöm a segítséget Smiley
Akkor ennyi. Ha baja lesz, majd szól. Smiley

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42758 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 19:17:07 »

heló.
a szívósorom mögött a tömítések mentén olaj található (már 2x szétszedtem és megnéztem), pedig mind a 8 tömítés új (visszaszerelésnél egyenletesen huzattam vissza a csavarjait). leírások alapján szokták hőállő pasztával felrakni a tömítéseket. pontos típust tud valaki nekem írni ami jó lenne(bárdiban kaphatót) mert rengeteg van belőlle. És hogy a tömítő gumi mindkét oldalára kell?  vagy csak a tömítés és a felfekvő felületre?

+ a szívósor csavarjai kb 2-3mm-re vannak kint a síktól: -(gyárilag a felfekvő részen a távolságtartás miatt a tömítéseknek Huh? )
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42759 Dátum: 2017.06.16 péntek, 06:49:04 »

heló.
a szívósorom mögött a tömítések mentén olaj található (már 2x szétszedtem és megnéztem), pedig mind a 8 tömítés új (visszaszerelésnél egyenletesen huzattam vissza a csavarjait). leírások alapján szokták hőállő pasztával felrakni a tömítéseket. pontos típust tud valaki nekem írni ami jó lenne(bárdiban kaphatót) mert rengeteg van belőlle. És hogy a tömítő gumi mindkét oldalára kell?  vagy csak a tömítés és a felfekvő felületre?

+ a szívósor csavarjai kb 2-3mm-re vannak kint a síktól: -(gyárilag a felfekvő részen a távolságtartás miatt a tömítéseknek Huh? )

Én még egyszer sem olvastam, hogy oda paszta kellett volna. Persze ettől nem kizárt hogy valaki úgy csinálta. Milyen tömítést vettél?
A gumi tömítésekhez ha nem egy sarokban akarnak tömíteni szerintem nem szokott semmilyen paszta kelleni, ha nincs semmi súlyosan deformálódva.

A csavarokról egy képet tudnál csinálni, hogy kint vannak a síktól?
Naplózva
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #42760 Dátum: 2017.06.16 péntek, 10:36:43 »

Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,

P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés

 Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:

https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter

Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42761 Dátum: 2017.06.16 péntek, 10:48:41 »

Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,

P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés

 Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:

https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter

Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.

Valszeg Filepdiesel és teljes felújítás.

(A régi adagolós rendszer nem is tudott ennyi lóerőt és ennyi nyomatékot. Nem is indult úgy hidegen, mint a TDCI. Nem is tudott olyan környezetvédelmi normákat, mint a TDCI. Mellesleg nekünk pl az 1.8 tádé Escorton volt, hogy megdöglött az adagoló és az autó értékéhez képest kb pont ilyen arányú volt a felújítás ára, mint a CR rendszer az MK3-nál. Persze tény, hogy nem a legjobb az MK3 rendszere e téren, de ez van. Manapság kb bármilyen autót veszel, mindegyiknél beüthet valami drága javítás. Sajnos 2-300K-nak kell lennie a zsebben, amit nem fáj autóra költeni...)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42762 Dátum: 2017.06.16 péntek, 14:19:13 »

Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,

P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés

 Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:

https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter

Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.

Az 1500-2000 bar körüli nyomással keringő olajat egyszerűen nem lehet szűrőzni, különben megtette volna a Ford is... A visszatérő ágban van a szűrő, ott ki is veszi az olajból, ami nem odavaló.

A kettő a magas résolajjal elég biztosan felújítás. A leragadtakkal lehet még próbálkozni, mindenféle tisztító adalékokkal járatni. De alighanem van oka, hogy leragadtak, és ott is kinéz a felújítás. Ha meg spén van a szűrőben, akkor a CR-szivattyú felújítása is esedékes lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42763 Dátum: 2017.06.16 péntek, 19:38:42 »

Én még egyszer sem olvastam, hogy oda paszta kellett volna. Persze ettől nem kizárt hogy valaki úgy csinálta. Milyen tömítést vettél?
A gumi tömítésekhez ha nem egy sarokban akarnak tömíteni szerintem nem szokott semmilyen paszta kelleni, ha nincs semmi súlyosan deformálódva.

A csavarokról egy képet tudnál csinálni, hogy kint vannak a síktól?
Képet nem csináltam mert már összeraktam,
találtam hasonló képet itt a fórumon: tddi motornál http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1046939#msg1046939 . nekem ezek a csavarok voltak kint, kiütöttem a csavarokat a szívósorból és alátétet tettem alá így 1mm nyertem rajta,de még valami tuti nemjó mert sík úton 100 nál egyenletesen tartva a pedált hol 4,2l/100km aztán hirtelem 5.1l/100km vagy fölötte a pillanatnyi fogyasztásom, de ha meghuzatom utána viszont jóideig (több km-ren keresztűl) tartja a 4l/100km akár légkondival is.
azmég a furcsa hogyha légkondival terhelem az autót akkor nyomatékosabbnak és erősebbnek érzem mint csak símám.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42764 Dátum: 2017.06.17 szombat, 09:37:47 »

Képet nem csináltam mert már összeraktam,
találtam hasonló képet itt a fórumon: tddi motornál http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1046939#msg1046939 . nekem ezek a csavarok voltak kint, kiütöttem a csavarokat a szívósorból és alátétet tettem alá így 1mm nyertem rajta,de még valami tuti nemjó mert sík úton 100 nál egyenletesen tartva a pedált hol 4,2l/100km aztán hirtelem 5.1l/100km vagy fölötte a pillanatnyi fogyasztásom, de ha meghuzatom utána viszont jóideig (több km-ren keresztűl) tartja a 4l/100km akár légkondival is.
azmég a furcsa hogyha légkondival terhelem az autót akkor nyomatékosabbnak és erősebbnek érzem mint csak símám.

Nem kéne semmilyen alátét, a csavarokat sem kellett volna kiütni. Valamiért nem tudod lehúzni a csavarokat a helyükre, és ezért a tömítés sem tudja tenni a dolgát. A csavarlyukak a hengerfejben nincsenek tele dzsuvával?
Valami itt nagyon nem kerek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #42765 Dátum: 2017.06.17 szombat, 10:51:42 »

Nem kéne semmilyen alátét, a csavarokat sem kellett volna kiütni. Valamiért nem tudod lehúzni a csavarokat a helyükre, és ezért a tömítés sem tudja tenni a dolgát. A csavarlyukak a hengerfejben nincsenek tele dzsuvával?
Valami itt nagyon nem kerek.
azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42766 Dátum: 2017.06.17 szombat, 12:11:58 »

Én visszaraktam tpmportal autóján a szívósort a tömítésekkel, tisztítás után. Mikor izzítókat cseréltem.
Semmi gond nem volt utána és szerintem azóta sem....

Mindenki szerelget mindent otthon, de nem mindegy mit és hogyan kell.
Aztán jönnek, jöhetnek a problémák.....


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #42767 Dátum: 2017.06.17 szombat, 15:42:58 »

Valszeg Filepdiesel és teljes felújítás.

(A régi adagolós rendszer nem is tudott ennyi lóerőt és ennyi nyomatékot. Nem is indult úgy hidegen, mint a TDCI. Nem is tudott olyan környezetvédelmi normákat, mint a TDCI. Mellesleg nekünk pl az 1.8 tádé Escorton volt, hogy megdöglött az adagoló és az autó értékéhez képest kb pont ilyen arányú volt a felújítás ára, mint a CR rendszer az MK3-nál. Persze tény, hogy nem a legjobb az MK3 rendszere e téren, de ez van. Manapság kb bármilyen autót veszel, mindegyiknél beüthet valami drága javítás. Sajnos 2-300K-nak kell lennie a zsebben, amit nem fáj autóra költeni...)

Most egyenlőre angol bontott megoldást választottam, külföldön állítólag nincs ilyen, hogy magasnyomású szivattyú meg porlasztó csere. 4-500e km-ert kibír az üzemanyag rendszer. Nekem is volt/van az említett escortból, meglepően kellemes csalódás volt az a lucas/delphi dpc-n adagoló. Mindíg könnyen indult, lágyan járt, nem engedett vissza semmit. Egyébként a citroen HDI-men első generációs bosch cr rendszer van, tankban egy üzemanyag szivattyú ergo tök könnyen légtelenít, spénesedik lassan 100e km óta, de semmi gond, és gombokért van hozzá minden, szeretik is jó is. Azért nem értem ezeket az árakat a delphi-nél. Ezt a filep-et annyira ajánlják, jó a tapasztalat és jó az ár? Mennyi ott ez a komplett mutatvány? Nekem a royal-osok is nagyon készségesnek tűntek.
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #42768 Dátum: 2017.06.17 szombat, 16:11:03 »

Az 1500-2000 bar körüli nyomással keringő olajat egyszerűen nem lehet szűrőzni, különben megtette volna a Ford is... A visszatérő ágban van a szűrő, ott ki is veszi az olajból, ami nem odavaló.

A kettő a magas résolajjal elég biztosan felújítás. A leragadtakkal lehet még próbálkozni, mindenféle tisztító adalékokkal járatni. De alighanem van oka, hogy leragadtak, és ott is kinéz a felújítás. Ha meg spén van a szűrőben, akkor a CR-szivattyú felújítása is esedékes lehet.

AndyA

Komplett rendszert cserélünk CR szivattyústól. Nem is az 1500 bar-t gondoltam szűrni bár néhány neodímium mágnes gondoltam felteszek a cr-t a szivattyúval összekötő csőre. Bár egyrészt nem tudom mekkora arrafelé a max tömegáram, illetve ha feltorlódik, lehetséges egyszerre szakadna le és tömné azonnal tele az összes injektort. A visszafolyó ágon hol találok szűrőt? Csináltam egy videót a nagy szűrőből leengedett gázolajról:

https://www.youtube.com/watch?v=oyD_aXLMPz8

Ezért gondolom, a főkörbe beteszek egy mágneses szűrőt és egy kézi pumpát légtelenítéshez, mint a peugeot-okon, szerintem az életbe nem lenne baj vele többet. Egyébiránt az injektoros szaki mutatott egy delphi szivattyú elemet-sajnos a felületi erózió is ellenség-ugye levegőt szív az üzemanyagvezeték gyorscsatiknál, és ez kavitációt okoz. Szóval lehet a gyorscsatikat is kiváltom. A tankot belülről mágnessel átsimogatom, de hogy mossam ki jól? Brigéciol+gőzborotva? Nemsokrára meg lesz az ELM327-em, segítetek, hogyen kell felprogramozni az injektorokat forscan-al?
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42769 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:27:45 »

azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.

Annyira, hogy a szívósor füle amit a csavar fog és a csavar feje között rés legyen, és alátét kelljen, hogy ne álljon el?


Én visszaraktam tpmportal autóján a szívósort a tömítésekkel, tisztítás után. Mikor izzítókat cseréltem.
Semmi gond nem volt utána és szerintem azóta sem....

Mindenki szerelget mindent otthon, de nem mindegy mit és hogyan kell.
Aztán jönnek, jöhetnek a problémák.....




Nem is volt semmi gondjuk  eljen
Kb egy évvel utána cseréltem őket egy komplett szívósor takarítás körében, de nem volt nyoma, hogy kifújt volna.
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42770 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:28:17 »

azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.
vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva.  most jelenleg igynéz ki:
http://www.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42771 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:31:09 »

vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva.  most jelenleg igynéz ki:
http://www.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.

Min fekszik fel?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42772 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:35:36 »

vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva.  most jelenleg igynéz ki:
http://www.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.

Legközelebb a kephost.com-ot használd. A Képfeltöltés tetű lassú, nagyjából használhatatlan.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.17 szombat, 20:08:48 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42773 Dátum: 2017.06.17 szombat, 20:02:26 »

Min fekszik fel?
amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42774 Dátum: 2017.06.17 szombat, 21:17:26 »

amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.

Nem kéne neki, valahogy meg kéne keresni hol koppan fel, mielőtt a tömítések egyáltalán el tudnák kezdeni a dolgukat tenni.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42775 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 08:13:25 »

amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.
Tisztelt Fórumtárs!
Pl: Elring, Reinz, tömítést alkalmazva, kizárt dolognak tartom, hogy a szívósor megfelelően a helyére illesztve azonnal kopra felüljön, mivel a tömítés min 2-3 mm-t kiáll a szívósor vájatából, ha megfelelő méretű és ténylegesen a helyén van. Ha mégis így van akkor ott valami nagyon nincs rendben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #42776 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 10:52:56 »

Sziasztok!

Tegnap megtörtént a turbó tisztítása, az utolsó pillanatban. Leszereléskor már beállt a turbó, de szerencsém volt, nem ment tönkre.

Képek, előtt: http://imgur.com/a/bplUF, után: http://imgur.com/a/P7fyY.

A kocsiban érezhetően több erő van, megy mint e mérgezett egér, emellett folyamatosan, szépen épül fel a turbó nyomás, korom csak nagyon a végén és kevés van. Malacfarok nem volt azóta.

Egy műtéttel lekerült az EGR hűtő is, ekkor bukkant fel a ledugózott EGR dugója: http://imgur.com/a/V7Nph. Ezt is cserélte Ervin, így a motor hibajelző lámpa is kialudt törlés nélkül.

Ervinnek itt is köszönöm!  wave

Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42777 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:01:57 »

Sziasztok!

Tegnap megtörtént a turbó tisztítása, az utolsó pillanatban. Leszereléskor már beállt a turbó, de szerencsém volt, nem ment tönkre.

Képek, előtt: http://imgur.com/a/bplUF, után: http://imgur.com/a/P7fyY.

A kocsiban érezhetően több erő van, megy mint e mérgezett egér, emellett folyamatosan, szépen épül fel a turbó nyomás, korom csak nagyon a végén és kevés van. Malacfarok nem volt azóta.

Egy műtéttel lekerült az EGR hűtő is, ekkor bukkant fel a ledugózott EGR dugója: http://imgur.com/a/V7Nph. Ezt is cserélte Ervin, így a motor hibajelző lámpa is kialudt törlés nélkül.

Ervinnek itt is köszönöm!  wave



Jól látom, hogy át van égve a dugó? Milyen anyagból, milyen vastag volt?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #42778 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:19:01 »

Jól látom, hogy át van égve a dugó? Milyen anyagból, milyen vastag volt?
Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja eplus2 (2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42779 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:42:31 »

Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja eplus2 (2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.

Hát az biztos nem fog átégni  hehe

Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #42780 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:52:37 »

Hát az biztos nem fog átégni  hehe

Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?
Katalizátor és blokk között van -volt. Nem is nézik.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42781 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 14:54:48 »

Hát az biztos nem fog átégni  hehe

Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?

Nem. Legfeljebb azt, hogy van...  eplus2 taps taps taps taps taps

aliexpress.om-on van olyan EGR-dugó készlet, amihez adnak egy méretre faragott egyenes csődarabot is, amit a kiszerelt EGR helyére tudsz tenni a szívóágba:

https://www.aliexpress.com/item/EGR-DELETE-Kit-M0nde0-Mk3-2-0-ST2-2-TDCi-not-chip-tuning-box-exhaust-decat/32766249607.html?spm=2114.01010208.3.116.eh0Das&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_5300014_100031_10099_10103_5320014_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142,searchweb201603_16,ppcSwitch_3&btsid=aace11f0-20f6-4afb-a3a2-05ec070954f6&algo_expid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71-15&algo_pvid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71

Maga a vakolás is meggyőző méretű és vastagságú, aligha ég át egyhamar.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42782 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 14:58:28 »


Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt  Sad
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42783 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 15:23:14 »

Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt  Sad
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva Cheesy

Milyen érzékelős EGR?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42784 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 15:45:28 »

Milyen érzékelős EGR?

AndyA

pl. ilyen



Az enyémen is ilyen van
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42785 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:39:35 »


És mi a gond, ha kidobod?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42786 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:41:08 »

Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt  Sad
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva Cheesy
nekem tddi-ben olyan volt, kb 7 éve le van róla hozva a csati és a satupad alatt hempereg valahol. hibakódot dobott de checkengine-t sose
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42787 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:42:18 »

Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja eplus2 (2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.
én 50x5 ös laposvasból szoktam vágni az egrhűtő helyére, még sosem égett át vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42788 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:46:35 »

nekem tddi-ben olyan volt, kb 7 éve le van róla hozva a csati és a satupad alatt hempereg valahol. hibakódot dobott de checkengine-t sose

Nekem a dugózásra is folyton dobja, biztos erre is dobja akkor  Undecided
Lehet kipróbálom ma hazafelé, hogy lehúzom.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42789 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:52:24 »

Nekem a dugózásra is folyton dobja, biztos erre is dobja akkor  Undecided
Lehet kipróbálom ma hazafelé, hogy lehúzom.
egy próbát megér, de eu4 valszeg fog dobni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42790 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 16:53:54 »

egy próbát megér, de eu4 valszeg fog dobni

De csak check engine-t. Az meg mindegy. Valami P0401, P0402 körüli hiba lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42791 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:01:30 »

Inkább az a probléma, ha azonnal dobja, mert akkor minden vizsga előtt vissza kell rakni, és nem úszom meg egy törléssel közvetlenül vizsga előtt, mint a dugózást Cheesy
Mondjuk két évente ennyi szerelés belefér, meg az is kérdés, hogy hányszor két évet bír még ki az autó  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42792 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:02:32 »

Inkább az a probléma, ha azonnal dobja, mert akkor minden vizsga előtt vissza kell rakni, és nem úszom meg egy törléssel közvetlenül vizsga előtt, mint a dugózást Cheesy
Mondjuk két évente ennyi szerelés belefér, meg az is kérdés, hogy hányszor két évet bír még ki az autó  vigyor3
egy ellenállással szerintem meg lehet oldani, hogy ne rögtön dobja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42793 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:46:12 »

egy ellenállással szerintem meg lehet oldani, hogy ne rögtön dobja

Ahhoz már lusta vagyok hogy méregessek, és forrasztgassak, csak hogy eltűnjön a szelep onnan  hehe
Naplózva
halaszlaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #42794 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 20:27:24 »

Üdv mindenkinek!   
SEGÍTSÉGET kérnék tőletek ! problémás a következő lenne.: nem indult a 2003-as 2.0 tdci  96kw-os diesel mondeo mk3-as imádott autóm,  kicseréltem a aksit, az önindítót (újra)  pár hónapja. most  néha ha indulnék, kulcs a gyújtáskapcsolóba, elfordítom de semmi. semmi hang, kattanás ,stb.  de ha sebességbe teszem azonnal beindul. a hibát össze-vissza produkálja.   ,i lehet, FÖLDELÉS,  Huh?Huh?  köszönöm előre is a segítséget  falbav falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42795 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 20:36:14 »

Üdv mindenkinek!   
SEGÍTSÉGET kérnék tőletek ! problémás a következő lenne.: nem indult a 2003-as 2.0 tdci  96kw-os diesel mondeo mk3-as imádott autóm,  kicseréltem a aksit, az önindítót (újra)  pár hónapja. most  néha ha indulnék, kulcs a gyújtáskapcsolóba, elfordítom de semmi. semmi hang, kattanás ,stb.  de ha sebességbe teszem azonnal beindul. a hibát össze-vissza produkálja.   ,i lehet, FÖLDELÉS,  Huh?Huh?  köszönöm előre is a segítséget  falbav falbav

Gyújtáskapcsoló elektromos részét kell ellenőrizni, hogy indításra ad-e ki jelet.
Az önindítót lehet ellenőrizni az relé lábak rövidre zárásával.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #42796 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:40:24 »

Szevasztok!   Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni)  és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel?  Tapasztalat?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42797 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 20:52:40 »

Szevasztok!   Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni)  és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel?  Tapasztalat?

Ez a velejárója a bontott dolgoknak. Használtak és kevesebb ideig bírják, mint az új. Nem értem, hogy ezen miért csodálkozol?
Nem tuning cső az, hanem szilikonból készülnek.

ebay
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #42798 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 21:01:54 »

Ez a velejárója a bontott dolgoknak. Használtak és kevesebb ideig bírják, mint az új. Nem értem, hogy ezen miért csodálkozol?
Nem tuning cső az, hanem szilikonból készülnek.

ebay
Nem csodálkoztam hanem ideges vagyok. 5 ezer Ft bontottan,lehet megveszem 13-ért az újat inkább.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #42799 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 21:51:27 »

Szevasztok!   Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni)  és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel?  Tapasztalat?
forge jó,ellenben jó drága.a kínai is tökéletes.
https://www.aliexpress.com/item/For-FORD-MONDEO-EGR-TDCi-MK3-Silicone-Turbo-Boost-Pipe-Intercooler-Hose-Clamps/32791050057.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142-10102,searchweb201603_9,ppcSwitch_4&btsid=e22827ec-d633-4241-8095-6327400c883e&algo_expid=7f250ce7-833e-40a0-a69f-633d98303eac-3&algo_pvid=7f250ce7-833e-40a0-a69f-633d98303eac
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 849 850 851 852 853 854 855 [856] 857 858 859 860 861 862 863 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.