Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 07:44:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 858 859 860 861 862 863 864 [865] 866 867 868 869 870 871 872 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13332129 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43200 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:00:14 »

Sziasztok! Ezért érdemes 15-20 ezer km-ként cserélni a go szüröt még ha 98%-ba is Németbe tankolok. Tegnap  91km-t mutatott a szegénység jelzöm. Tankolok és kész csak teker és semmi 4-5 -re elkapta. Fordos kollégát adrián007/ felhivtam mi lehet a gond mondta go szürőt kell cserélni irány atu 71€77 cent volt a mann szürö csere és minden ok.http://kephost.com/image/BaSw. Apró fekete szemét és még ami nem látszodott.
mágnesre mozog?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #43201 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 09:10:04 »

mágnesre mozog?
  Meglett mágnesezve  nem mozgot semmi.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #43202 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 14:41:22 »

Sziasztok!  Gondolom, ez csereérett (go szűrőtől induló cső motor felőli vége):
http://kephost.com/image/Bala

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #43203 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 15:37:53 »

Sziasztok!  Gondolom, ez csereérett (go szűrőtől induló cső motor felőli vége):
http://kephost.com/image/Bala

m

Így van, a csati ha elenged, akkor csere. Ha mákkod van találsz ilyet, ha nem akkor kreatív leszel wave

« Utoljára szerkesztve: 2017.08.20 vasárnap, 15:39:54 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #43204 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 19:08:39 »

Így van, a csati ha elenged, akkor csere. Ha mákkod van találsz ilyet, ha nem akkor kreatív leszel wave



Nem bontottam még szét ilyet, nem tudom mennyi van még a csőben a csatiból. De ha jól sejtem, amikor itt elenged, akkor nem folyni fog a go, hanem levegőt fog szívni a nagynyomású szivattyú...

>Ha mákkod van találsz ilyet....
cromax-nál láttam a webshopban komplett csövet, holnap veszek valahol egyet.

A szivattyú kilvegezőzi magát? Vagy légteleníteni kell?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43205 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 20:48:23 »

Nem bontottam még szét ilyet, nem tudom mennyi van még a csőben a csatiból. De ha jól sejtem, amikor itt elenged, akkor nem folyni fog a go, hanem levegőt fog szívni a nagynyomású szivattyú...

>Ha mákkod van találsz ilyet....
cromax-nál láttam a webshopban komplett csövet, holnap veszek valahol egyet.

A szivattyú kilvegezőzi magát? Vagy légteleníteni kell?

m
légteleníteni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43206 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 21:04:09 »

Üdv mindenkinek. Már irtam korábban, 11/2006-os mondeom van. Motorlámpa kigyul, hibakodok mind EGR-re mutatnak. Vittem kiiktatni de nem tudják kiirni, hogy ne fogyelje igy nem dugozták le mert néha vészüzemmódba kapcsol. Az izzitást jelző lámpa ezt jelzi is, habar ujabb kodok nem jelennek meg, kiolvastattam menet közben is. néha de érezni is. Ott is és szervizben is EGR cserét javasoltak, ugyanis, ha igaz akkor az EGR miatt kormozódik a DPF is, ezért a tisztitási folyamat indul be amit kijelez a villogo izzitásjelző - igy szerintük ez is megoldódna. Kérdésem, hogy hol lehetne ilyen EGR szelepet kapni ugyanis egy új 150e lenne. Budapest körüli bontókban néznék szét, jövő hétvégén és következő hét elején tudnam megnézni.
Csatolok néhány képet.
http://kephost.com/image/BaLj
http://kephost.com/image/BaLh
http://kephost.com/image/BaLK
http://kephost.com/image/BaLP
http://kephost.com/image/BaLe
http://kephost.com/image/BaLr
http://kephost.com/image/BaLW
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.20 vasárnap, 21:11:50 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #43207 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 07:40:06 »

légteleníteni kell
És azt hogyan?
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43208 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 08:04:34 »

És azt hogyan?
kézipumpával visszafolyóágon keresztül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolti91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #43209 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 10:00:16 »

Üdv mindenkinek! keresek üzemanyag szűrőhöz T-alakú műanyag csövet csatlkozókkal! Cikkszáma:2s71-9h338-ad. Kérésre tudok képet küldeni róla! Ha valakinek lenne ilyen elfekvőben kérem hívjon a 0630 733 3093! Előre is köszönöm!

Senki??
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #43210 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 10:03:27 »

Senki??

https://cromax.hu/uzemanyagcso_ford_mondeo_2000-2003_23864?kereso_modell=0

Hívj fel bontósokat, biztos lesz nekik.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #43211 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 10:13:02 »

kézipumpával visszafolyóágon keresztül
Hűha, ezt lehetne egy bővített mondatban? Pumpálom bele a go-t, vagy szívom ki a levegőt a visszafolyón át?  wow1
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43212 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 10:50:31 »

Hűha, ezt lehetne egy bővített mondatban? Pumpálom bele a go-t, vagy szívom ki a levegőt a visszafolyón át?  wow1
visszafolyón keresztül szívod kifele a levegőt. a szabadon lévő csőrészt pedig le kell dugózni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43213 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 13:21:13 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy turbó vezérlő elektronikát lehet e felújítani,ha lehet akkor tudtok e valakit aki megcsinálná,ha nem lehet  akkor érdemes bontottat venni vagy nem? Az autom 2006 2.0 tdci N7BB és Bubapesti vagyok. Előre is köszi a segítséget

Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43214 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 13:24:16 »

Budapesti    Wink
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43215 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 16:55:47 »

Budapesti    Wink

Hejesen: budapesti. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #43216 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 17:18:38 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy turbó vezérlő elektronikát lehet e felújítani,ha lehet akkor tudtok e valakit aki megcsinálná,ha nem lehet  akkor érdemes bontottat venni vagy nem? Az autom 2006 2.0 tdci N7BB és Bubapesti vagyok. Előre is köszi a segítséget



Szia!
Lehet,csak kérdés mi a hiba!Elektronika,vagy mechanikai hiba van a vezérlönek?
Turbó nem szorul?Tengely könnyen forog?Geometria állitó nem szorul,könnyen jár?
Bontva nincs,csak turboval együtt,vagy ha van az drágább mint ha felujittatod!
(sajnos tudom,pár hete küzdöttem vele én is!sokat telefonáltam bontosokat,tudják ez is gyenge pontja az autónak,igy fent az ára!40-60e ft/db csak az elektronika......
Itt javitanak:
https://www.turbo.hu/wizard-turbo
én itt csináltattam:http://pixelfix.hu/
Sok sikert!
Üdv:Zsolti
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43217 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 17:32:39 »

Hejesen: budapesti. Smiley

AndyA



A mondatot nagybetűvel kezdjük. Van egyszavas mondat is.  beka3
(Akkor meg hiányzik a mondavégi írásjel....  Roll Eyes )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43218 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 21:17:03 »

A mondatot nagybetűvel kezdjük. Van egyszavas mondat is.  beka3
(Akkor meg hiányzik a mondavégi írásjel....  Roll Eyes )

Az eredeti hozzászólásában elkövetett elgépelést javította. Abban pedig úgy kell írni, ahogyan én írtam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43219 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 21:32:48 »

Az eredeti hozzászólásában elkövetett elgépelést javította. Abban pedig úgy kell írni, ahogyan én írtam.

AndyA

Az előzmény indifferens.
Az a hozzászólás nem helytelen, amire azt írtad!  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43220 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 21:39:43 »

Az előzmény indifferens.
Az a hozzászólás nem helytelen, amire azt írtad!  beka3

Kötözköggyé' folyton...

Inkább válaszolj a kármentős E-mailemre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43221 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 21:42:58 »

Kötözköggyé' folyton...

Inkább válaszolj a kármentős E-mailemre.

AndyA

Uhh....tényleg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43222 Dátum: 2017.08.22 kedd, 12:55:30 »

Köszönöm a segítséget. A hibajelenségem az ,hogy beindítom az autót és el kezd villogni az izzítás jelző ,korlátozza a teljesítményt,egy pár kilométer után leállítom és újraindítom akkor működik rendesen a következő hosszabb megállásig. A hibakód kiolvasás.a turbóelektronikát jelezte hibának.Tudnék hozzá bontott elektronikát 30k-ért,de nem tudom ,hogy van e értelme megvenni,úgy ,hogy ez gyakori hibának minősül.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43223 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:12:42 »

Lenne még egy  kérdésem,hogy tudnátok e ajánlani olyan hozzáértő embert innen a fórumról Budapesten vagy a környékén, aki átnézné nekem az autót,mert amikor egy hónappal ezelőtt megvettem átnézték,hibakód mentes volt,szépen halkan járt,na de azóta eltelt hosszú időnek meg van az eredménye,egy picit csörög,egy picit csattog, egy picit búg,úgyhogy szeretném ahogy tudom rendbe tetetni ,mert én sajnos nagyon nem értek hozzá,és nem is szeretnék úgy tenni mintha értenék. Természetesen nem ingyen kívánom.Amúgy2003 óta járok mondeoval1- es 2-es 3-as  is volt,és szerettem mindegyiket.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.22 kedd, 13:15:20 írta vkarcsi » Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43224 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:44:33 »

Köszönöm a segítséget. A hibajelenségem az ,hogy beindítom az autót és el kezd villogni az izzítás jelző ,korlátozza a teljesítményt,egy pár kilométer után leállítom és újraindítom akkor működik rendesen a következő hosszabb megállásig. A hibakód kiolvasás.a turbóelektronikát jelezte hibának.Tudnék hozzá bontott elektronikát 30k-ért,de nem tudom ,hogy van e értelme megvenni,úgy ,hogy ez gyakori hibának minősül.

A turbo elektronika hibaja mar lehet h csak tunet ee bem az ok. Turbo geot lehet takaritani kene. Keresd Ervint itt a forumon. Suron dolgozik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43225 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:46:18 »

Lenne még egy  kérdésem,hogy tudnátok e ajánlani olyan hozzáértő embert innen a fórumról Budapesten vagy a környékén, aki átnézné nekem az autót,mert amikor egy hónappal ezelőtt megvettem átnézték,hibakód mentes volt,szépen halkan járt,na de azóta eltelt hosszú időnek meg van az eredménye,egy picit csörög,egy picit csattog, egy picit búg,úgyhogy szeretném ahogy tudom rendbe tetetni ,mert én sajnos nagyon nem értek hozzá,és nem is szeretnék úgy tenni mintha értenék. Természetesen nem ingyen kívánom.Amúgy2003 óta járok mondeoval1- es 2-es 3-as  is volt,és szerettem mindegyiket.

Bekre Pal itt a forumon pl. Vagy Vik a Lagymanyosi hid pesti labanal levo Fordnal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolti91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #43226 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:04:08 »


Hívtam párat de nem kaptam még, azért írtam ide..!
Naplózva
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43227 Dátum: 2017.08.22 kedd, 17:44:33 »

Bekre Pal itt a forumon pl. Vagy Vik a Lagymanyosi hid pesti labanal levo Fordnal.
Ezért lenne jó egy hozzáértővel felvenni a kapcsolatot,mert akkor végre tudnám pontosan,hogy mi a baj.
Bekre Pállal szeretném felvenni a kapcsolatot,őt látom ,hogy gyakran van itt a fórumon,esetleg elérhetőség?
 Köszönöm a segítséget
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43228 Dátum: 2017.08.22 kedd, 20:17:27 »

Ezért lenne jó egy hozzáértővel felvenni a kapcsolatot,mert akkor végre tudnám pontosan,hogy mi a baj.
Bekre Pállal szeretném felvenni a kapcsolatot,őt látom ,hogy gyakran van itt a fórumon,esetleg elérhetőség?
 Köszönöm a segítséget
ő is szeretné...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43229 Dátum: 2017.08.22 kedd, 20:36:08 »

ő is szeretné...

Erre most mit mondjak? Wink Wink
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43230 Dátum: 2017.08.22 kedd, 20:45:02 »

Ezért lenne jó egy hozzáértővel felvenni a kapcsolatot,mert akkor végre tudnám pontosan,hogy mi a baj.
Bekre Pállal szeretném felvenni a kapcsolatot,őt látom ,hogy gyakran van itt a fórumon,esetleg elérhetőség?
 Köszönöm a segítséget

Irj neki privat uzit itt a forumon.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43231 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:11:50 »

Irj neki privat uzit itt a forumon.
Köszi a tanácsot,megfogadtam.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43232 Dátum: 2017.08.23 szerda, 07:02:09 »

Köszönöm a segítséget. A hibajelenségem az ,hogy beindítom az autót és el kezd villogni az izzítás jelző ,korlátozza a teljesítményt,egy pár kilométer után leállítom és újraindítom akkor működik rendesen a következő hosszabb megállásig. A hibakód kiolvasás.a turbóelektronikát jelezte hibának.Tudnék hozzá bontott elektronikát 30k-ért,de nem tudom ,hogy van e értelme megvenni,úgy ,hogy ez gyakori hibának minősül.
Ugyanez a jelenseg nalam is. De nekem EGR szelep hibakodokat ad a szelok szerint: P0401, P0404, P0406, P0409.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43233 Dátum: 2017.08.23 szerda, 07:10:03 »

Ugyanez a jelenseg nalam is. De nekem EGR szelep hibakodokat ad a szelok szerint: P0401, P0404, P0406, P0409.
Ja es ugyanugy N7BB a motorkód.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #43234 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:49:46 »

Ja es ugyanugy N7BB a motorkód.
Szia! Most egy hétig németországba voltam,és a hugoméknál hagytam a kocsit, ma reggel mentem érte és elmondta hogy, a a sógorom ismerősének van  olyan hibakód olvasója ami ki is írja a hibát,kiolvasták és egr szelepet ír hibának.Előtte aki az önindítomat javította ,a turbó elektronikára tippelt. Itt a fórumon van olyan fórumtárs aki ért hozzá,kértem tőle időpontot és megbeszéltük ,hogy átnézik nekem.Nemrég vettem, szeretném rendbehozatni,mert kifejezetten kényelmes nagy autó.

Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43235 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 06:56:34 »

Szia! Most egy hétig németországba voltam,és a hugoméknál hagytam a kocsit, ma reggel mentem érte és elmondta hogy, a a sógorom ismerősének van  olyan hibakód olvasója ami ki is írja a hibát,kiolvasták és egr szelepet ír hibának.Előtte aki az önindítomat javította ,a turbó elektronikára tippelt. Itt a fórumon van olyan fórumtárs aki ért hozzá,kértem tőle időpontot és megbeszéltük ,hogy átnézik nekem.Nemrég vettem, szeretném rendbehozatni,mert kifejezetten kényelmes nagy autó.


Mi is ezert dontottunk junius kozepen, hogy cserelunk. Ottagu csaladnak a focus mar szukos volt. Es tenyleg nagy es kenyelmes. Ha jol ertem ugyanazzal a hibaval kuszkodsz te is. En most keresem az EGR szelepet. Eddig nem volt sikerem hasznaltat szerezni. Kivancsi vagyok mit talalnak ha atnezik az autodat. Majd ird meg,hogy kit allapitottak meg.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #43236 Dátum: 2017.08.25 péntek, 17:02:25 »

Hát gyerekek...én 1 éve adtam el a Jaguarom, azóta nagyon ritkán tévedtem közétek, de most kicsit olvasgattam...
Hát mi sem változott, ugyanazok a hibák, ugyanazok a *** problémák! Smiley

Ez a 2.0TDCi hihetetlen ***, ratyi Smiley
Minden tulajnak gondja van ezekkel a motorokkal!!

 worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43237 Dátum: 2017.08.25 péntek, 17:08:25 »

Hát gyerekek...én 1 éve adtam el a Jaguarom, azóta nagyon ritkán tévedtem közétek, de most kicsit olvasgattam...
Hát mi sem változott, ugyanazok a hibák, ugyanazok a *** problémák! Smiley

Ez a 2.0TDCi hihetetlen ***, ratyi Smiley
Minden tulajnak gondja van ezekkel a motorokkal!!

 worship
vannak bénák, akinek minden ratyi.természetesen ez is és minden más. Szoporollerra barmivel képesek felülni. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #43238 Dátum: 2017.08.25 péntek, 19:37:44 »

vannak bénák, akinek minden ratyi.természetesen ez is és minden más. Szoporollerra barmivel képesek felülni. wave

Alf kemény legyél, lejáratják a dieselt  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43239 Dátum: 2017.08.25 péntek, 23:06:46 »

Alf kemény legyél, lejáratják a dieselt  eplus2 eplus2 eplus2
nem tudja. Jagja volt. Eleve nem vesz normalis ember jaogot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #43240 Dátum: 2017.08.26 szombat, 15:38:41 »

nem tudja. Jagja volt. Eleve nem vesz normalis ember jaogot.

Hát pont ez a baj, hogy nem Jaguart vettem, hanem egy Mondeo-t, jaguar külsővel...magyarul kivülről jól nézett ki, belülről meg ratyi Mondeo volt!!  nyes wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43241 Dátum: 2017.08.26 szombat, 20:24:52 »

Hát pont ez a baj, hogy nem Jaguart vettem, hanem egy Mondeo-t, jaguar külsővel...magyarul kivülről jól nézett ki, belülről meg ratyi Mondeo volt!!  nyes wave
senki nem tartott fegyvert a halántékodhoz, hogy azt neked meg kell venni. gondolom sikerült megvenni a piacon a legolcsóbbat aztán meg volt pislogás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43242 Dátum: 2017.08.26 szombat, 23:20:28 »

Hát pont ez a baj, hogy nem Jaguart vettem, hanem egy Mondeo-t, jaguar külsővel...magyarul kivülről jól nézett ki, belülről meg ratyi Mondeo volt!!  nyes wave
te egy xar jagot vettél egy jo motorral csak nem értettél a lovakhoz. Biciklit kellett volna választanod, de ne váltóst mert az már bonyesz lesz neked. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43243 Dátum: 2017.08.29 kedd, 06:17:58 »

Sziasztok!

Mitől lehet hogy amikor engedem fel a kuplungomat akkor kopogó hangot ad valami? Az elején csak hideg motornál csinálta, most már melegnél is. Ha adok egy pici gázt akkor abba marad teljesen, alapjárat és 1000 között csinálja csak, és csak akkor ha gáz nélkül elindulok, felengedett kuplunggal(álló helyben nem csinálja). Ha bekapcsolom a klímát olyan mintha alapjáraton is kopogna de sokkal halkabban(állóhelyben is).
diagnosztikában majdnem minden értéket megnéztem, semmi sem változik a kopogásra, még a kopogás szenzor feszültsége sem. Az autó nem füstöl, egyenletes az alapjárat, könnyen indul, nincs hibakód, és simán megy. De a hangra mindenki felfigyel aki az autó körül van Cheesy
Meg fogom próbálni, hogy leakasztom a hosszbordás szíjat, de nincs 1 éve hogy minden ki lett cserélve.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.29 kedd, 06:22:27 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43244 Dátum: 2017.08.29 kedd, 14:42:12 »

Sziasztok!

Mitől lehet hogy amikor engedem fel a kuplungomat akkor kopogó hangot ad valami? Az elején csak hideg motornál csinálta, most már melegnél is. Ha adok egy pici gázt akkor abba marad teljesen, alapjárat és 1000 között csinálja csak, és csak akkor ha gáz nélkül elindulok, felengedett kuplunggal(álló helyben nem csinálja). Ha bekapcsolom a klímát olyan mintha alapjáraton is kopogna de sokkal halkabban(állóhelyben is).
diagnosztikában majdnem minden értéket megnéztem, semmi sem változik a kopogásra, még a kopogás szenzor feszültsége sem. Az autó nem füstöl, egyenletes az alapjárat, könnyen indul, nincs hibakód, és simán megy. De a hangra mindenki felfigyel aki az autó körül van Cheesy
Meg fogom próbálni, hogy leakasztom a hosszbordás szíjat, de nincs 1 éve hogy minden ki lett cserélve.

Kettőstömegű kuplung lehet? Mert már az csinál mindent, remeg a kasztni 1000-es fordulaton, hangot ad néha váltásnál, remeg a pedál. Csere érett, de ez adhatja a kelepelő, kopog hangot?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Patesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #43245 Dátum: 2017.08.29 kedd, 18:24:34 »

Sziasztok!

Egy elég rémisztő dologgal találkoztam. Hosszú egyenes úton jöttem tempósan (140 körül). Egyszer csak kigyullad a műszerfalon az izzítószál jelecske és narancssárgán villogott. Eközben megtorpant a kocsi. Korábban csinált már ilyet, de azt mondták, hogy nem vészes. Ha tovább megyek vele, leáll az autó, befog a kormány.Ha leállítom az autót és újra beindítom, akkor megszűnik a jelzés és megy az autó rendesen, viszont így nem merek 120 fölé menni. Azt mondták, hogy levegős lehet az üzemanyag adagoló rendszer.
Mit gondoltok? Találkozott már valaki hasonlóval?

Válaszaitokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43246 Dátum: 2017.08.29 kedd, 18:26:58 »

Sziasztok!

Egy elég rémisztő dologgal találkoztam. Hosszú egyenes úton jöttem tempósan (140 körül). Egyszer csak kigyullad a műszerfalon az izzítószál jelecske és narancssárgán villogott. Eközben megtorpant a kocsi. Korábban csinált már ilyet, de azt mondták, hogy nem vészes. Ha tovább megyek vele, leáll az autó, befog a kormány.Ha leállítom az autót és újra beindítom, akkor megszűnik a jelzés és megy az autó rendesen, viszont így nem merek 120 fölé menni. Azt mondták, hogy levegős lehet az üzemanyag adagoló rendszer.
Mit gondoltok? Találkozott már valaki hasonlóval?

Válaszaitokat előre is köszönöm Smiley

Amikor villog az izzításjel, akkor kell hivakódot olvasni.
Készítsd fel a pénztárcádat a nagy számokra.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #43247 Dátum: 2017.08.29 kedd, 23:34:03 »

Sziasztok !

Valakinek volt már hengerfej problémája 2.0 tdci-vel ? Az utóbbi időben fogy a vizem Sad
100km-en eltünik kb 2L vizem és nem találok folyást....
Nem folyik az olajba, nem fújja a rendszert, nem bugyborékol, és nemolajos a vizem,
a beltérben sincs fagyálló szag...
Egyszerűen valahová eltünik....
Valakinek lenne ötlete ?
Köszönöm
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #43248 Dátum: 2017.08.30 szerda, 10:27:41 »

Sziasztok !

Valakinek volt már hengerfej problémája 2.0 tdci-vel ? Az utóbbi időben fogy a vizem Sad
100km-en eltünik kb 2L vizem és nem találok folyást....
Nem folyik az olajba, nem fújja a rendszert, nem bugyborékol, és nemolajos a vizem,
a beltérben sincs fagyálló szag...
Egyszerűen valahová eltünik....
Valakinek lenne ötlete ?
Köszönöm

Nem jellemző.

Ha vízpumpánál ereszt, az szokott így eltűnni, mert a blokkon elpárolog.
Bár 100km-en ennyi nem tudom el tud-e párologni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43249 Dátum: 2017.08.30 szerda, 10:31:25 »

Nem jellemző.

Ha vízpumpánál ereszt, az szokott így eltűnni, mert a blokkon elpárolog.
Bár 100km-en ennyi nem tudom el tud-e párologni.

Simán. Amíg tol a vízpumpa, addig megy kifelé a víz, de menetközben kinek tűnik fel? Amikor meg megállsz, max. csak szivárog kicsit, és pillanatok alatt felszárad minden nyoma a blokk melegétől.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 858 859 860 861 862 863 864 [865] 866 867 868 869 870 871 872 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.