Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 04:15:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 855 856 857 858 859 860 861 [862] 863 864 865 866 867 868 869 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14678653 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43050 Dátum: 2017.07.26 szerda, 12:54:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
A sebváltó alatt lévő csövön kb 6-7 liter víz jön le. Ez pont elég ahhoz, hogy mindkét termosztátot ki tud szerelni folyadékvesztés nélkül. A főköri termosztát a házból könnyen kiszerelhető és a zárása is könnyedén ellenőrizhető a termosztát tetejének irányából átfújva. Nem kell a termosztátot lenyelni. Egyébként a főkörit nem próbáltam még megjavítani. Nagyon sokan mindkét termosztátot egyszerre cserélték gyárira és utána évekig nem volt velük gond.  wave
Tisztelettel László! worship

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43051 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:19:13 »

eljen

Köszönöm a segítséget!

Tavaly előtt mindkét termosztát gyárira lett kicserélve, de az autót nem nagyon használtuk, illetve párom használta, de csak rövid utakra ment ( 5 perc ) így
nem derült ki a nyavalyája. Most használtam pár napig és feltűnt a hidegjárat, ezért nekiálltam az orvoslásnak.
 
Kifőzőm mindkét termosztátot és leellenőrzöm. A főköri termosztátot tudom, hogy könnyen ki lehet venni a házból hiszen most raktam bele a gyárit. wave
Ellenben ha lenyelném, akkor nem csak a levegővel tudnál tesztelni, hanem folyadékkal is, ami mégis csak közelebb van az üzeni körülményekhez.  nyes

Azt a csövet meg lehet bontani akna nélkül is úgy, hogy ne a képembe ömöljön pár liter?  Huh?

Köszönet! worship
 
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43052 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:41:50 »

Köszönöm a segítséget!

Tavaly előtt mindkét termosztát gyárira lett kicserélve, de az autót nem nagyon használtuk, illetve párom használta, de csak rövid utakra ment ( 5 perc ) így
nem derült ki a nyavalyája. Most használtam pár napig és feltűnt a hidegjárat, ezért nekiálltam az orvoslásnak.
 
Kifőzőm mindkét termosztátot és leellenőrzöm. A főköri termosztátot tudom, hogy könnyen ki lehet venni a házból hiszen most raktam bele a gyárit. wave
Ellenben ha lenyelném, akkor nem csak a levegővel tudnál tesztelni, hanem folyadékkal is, ami mégis csak közelebb van az üzeni körülményekhez.  nyes

Azt a csövet meg lehet bontani akna nélkül is úgy, hogy ne a képembe ömöljön pár liter?  Huh?

Köszönet! worship
 

Tisztzelt Fórumtárs!
A gépkocsit egyik oldalán megemelve alábakolva, egy kombinált fogóval a csövön lévő rugós bilincs könnyen oldható. Egy csavarhúzóval a gumicsövet meglazítva a víz könnyedén leengedhető egy megfelelő méretű lavórba. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #43053 Dátum: 2017.07.26 szerda, 18:15:31 »

Tisztzelt Fórumtárs!
A gépkocsit egyik oldalán megemelve alábakolva, egy kombinált fogóval a csövön lévő rugós bilincs könnyen oldható. Egy csavarhúzóval a gumicsövet meglazítva a víz könnyedén leengedhető egy megfelelő méretű lavórba. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a tanácsot! így teszek!  integet2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #43054 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 11:30:04 »

Sziasztok,

Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #43055 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 13:14:44 »

Sziasztok,

Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)


Lehet, hogy rosszul tudom, de ha hengerfejnél volna a hiba- repedés- akkor a kipufogógáz fehér volna a vízgőztől.

Az olajszínt nem emelkedett wow1?

Az autó alatt nincs víztócsa?

Nekem a volt 2.0 TDCi-nél- ez a cső volt kilyukadva egy pici helyen, mire rájöttünk:

http://www.***/view.php?filename=91553911699_5_644x461_mot.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 13:20:57 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43056 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 13:17:16 »

Sziasztok,

Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)

vízpumpánál szokott folyni, csak a blokkon rögtön el is párolog. esetleg még az egr hőcserélő lehet hibás.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #43057 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 14:35:51 »

Lehet, hogy rosszul tudom, de ha hengerfejnél volna a hiba- repedés- akkor a kipufogógáz fehér volna a vízgőztől.

Az olajszínt nem emelkedett wow1?

Az autó alatt nincs víztócsa?

Nekem a volt 2.0 TDCi-nél- ez a cső volt kilyukadva egy pici helyen, mire rájöttünk:

http://www.***/view.php?filename=91553911699_5_644x461_mot.jpg

Szia most ugrott be, hogy amikor az egr csövet szedtem ki mert a motornál kifújt akkor furcsáltam, hogy lóg az a vízcső ezt visszaraktam a helyére, de ez teljesen ki is ment a fejemből  wave (ezt mondjuk nem is értem miért de tüzetesebben nem ellenőriztem le)

Amúgy nem füstöl fehér/kékesen, olajcsere most volt nem láttam benne vizet, tócsát eddig nem fedeztem fel alatta.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 14:42:55 írta rottbali » Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #43058 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 14:39:10 »

vízpumpánál szokott folyni, csak a blokkon rögtön el is párolog. esetleg még az egr hőcserélő lehet hibás.

Vízpumpát már sikerült kigugliznom hol van, de egr hőcserélőt nem találtam...
Euro3-as az enyém abban is van?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43059 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 14:57:25 »

Vízpumpát már sikerült kigugliznom hol van, de egr hőcserélőt nem találtam...
Euro3-as az enyém abban is van?
Turbó alatt
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #43060 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 16:57:57 »

Sziasztok!
 Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm
Naplózva
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #43061 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 20:25:08 »

Sziasztok!
 Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm

PROTEC nagyon jó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43062 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 20:46:21 »

Sziasztok,

Ismét segítségre lenne szükségem. Kb. 8400 km alatt max szintről lement a hűtővíz minimum alá. Az autóban 227ekm van.
Merre induljak el a hibakeresésben? (nagyon remélem, hogy nem hengerfejes)

4-5autóval találkoztam, ami az olajhűtőnél folyatott....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Irisz
Vendég
« Új hozzászólás #43063 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:34:46 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki járt már hasonló cipőben, és van 5lete.
Németből hozott autó, porlasztóhibával, 2.0. Igazából karosszéria miatt hoztuk donornak, de a motorja egy ismerősnek kellene.
Lényeg, hogy magától mem indul be, csak féktisztító segítséggel, utána szépen jár.
Valaki tudna segíteni, mivel próbálkozzunk? Terv még a magasnyomasú cseréje.
Előre is nagyon köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43064 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 22:53:28 »

Sziasztok!
 Valami hatásos üzemanyagrendszer tisztító adalékot tudnátok ajánlani(megbontás nélkülit)?!
Köszönöm

Liqui Moly LM1973

A Bárdinál kapod klubos kedvezménnyel, hasonló, mint a Protec. Csak azt a Bárdi nem forgalmazza, ezt meg igen. Smiley

Az utolsó kb. negyed tank gázolajhoz töltöd hozzá az egész flakonnal, és eljárod, amíg csak mered, üresre a tankot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #43065 Dátum: 2017.08.01 kedd, 08:32:34 »

Szia most ugrott be, hogy amikor az egr csövet szedtem ki mert a motornál kifújt akkor furcsáltam, hogy lóg az a vízcső ezt visszaraktam a helyére, de ez teljesen ki is ment a fejemből  wave (ezt mondjuk nem is értem miért de tüzetesebben nem ellenőriztem le)

Amúgy nem füstöl fehér/kékesen, olajcsere most volt nem láttam benne vizet, tócsát eddig nem fedeztem fel alatta.


Hát akkor jól nézd végig, mert ha lógott akkor amivel érintkezett kikezdhette a rázkódástól  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43066 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:27:36 »

Üdv Urak.
Akadt számomra egy érdekes probléma. Egy barátom 115Le mondóján a szíjrendszer megért a cserére. Próbáltunk legmegfelelőbb minőségű alkatrészeket beszerezni. Gates szíjfeszítő vezetőgörgők és szíj, Febi főtengely szíjtárcsa. Generátort felújítottuk csapágy csúszógyűrű bronzkefe csere +szabadonfutósítás. Ősze raktuk minden tőkellétes, már irigyeltem a motor csendes járását az enyémhez képeset. A srác kb 2000km ment a géppel, és most a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt. Kibontottuk megvizsgáltuk, a szíjtárcsának semmi baja. Próbakép felraktuk az enyémre, és hihetetlen módon az én autómon csendben van tökéletes.
Mondjuk az enyémnek mikor szíjtárcsa problémája volt, teljesen hangtalanul ment tönkre a végén kőrbe forgott a külső szíjverető.
Szóval nem e okozhat ilyen problémát valamelyik porlasztó. Nem igen tudok másra gondolni, motor járása elég egyenletes, fogyasztása megfelelő, nem fűstől még gyorsításra sem. Enyémhez képest a húzása elég vérszegény. A szíjrendszer többi alkatrésze hibátlan.
 
                       
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43067 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:32:39 »

Üdv Urak.
Akadt számomra egy érdekes probléma. Egy barátom 115Le mondóján a szíjrendszer megért a cserére. Próbáltunk legmegfelelőbb minőségű alkatrészeket beszerezni. Gates szíjfeszítő vezetőgörgők és szíj, Febi főtengely szíjtárcsa. Generátort felújítottuk csapágy csúszógyűrű bronzkefe csere +szabadonfutósítás. Ősze raktuk minden tőkellétes, már irigyeltem a motor csendes járását az enyémhez képeset. A srác kb 2000km ment a géppel, és most a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt. Kibontottuk megvizsgáltuk, a szíjtárcsának semmi baja. Próbakép felraktuk az enyémre, és hihetetlen módon az én autómon csendben van tökéletes.
Mondjuk az enyémnek mikor szíjtárcsa problémája volt, teljesen hangtalanul ment tönkre a végén kőrbe forgott a külső szíjverető.
Szóval nem e okozhat ilyen problémát valamelyik porlasztó. Nem igen tudok másra gondolni, motor járása elég egyenletes, fogyasztása megfelelő, nem fűstől még gyorsításra sem. Enyémhez képest a húzása elég vérszegény. A szíjrendszer többi alkatrésze hibátlan.

Főtengely szíjtárcsával bele lehet nyúlni... Tud nagyon hamar is tönkremenni.

Honnan tudod, hogy semmi baja? Az enyém pl.  tökéletesen működött mindaddig, amíg a klímát be nem kapcsoltam. Akkor a nagyobb terhelésre elkezdett csúszni, randa, sikító hangja volt. Ha mentem előtte 5-10 percet az autóval, utána már bekapcsolhattam a klímát, nem csinált semmi bajt. Mintha a motor melegétől "összehőtágult" volna, vagy valami.

De most én is Febit raktam bele, kezdek aggódni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43068 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:39:33 »

Főtengely szíjtárcsával bele lehet nyúlni... Tud nagyon hamar is tönkremenni.

Honnan tudod, hogy semmi baja? Az enyém pl.  tökéletesen működött mindaddig, amíg a klímát be nem kapcsoltam. Akkor a nagyobb terhelésre elkezdett csúszni, randa, sikító hangja volt. Ha mentem előtte 5-10 percet az autóval, utána már bekapcsolhattam a klímát, nem csinált semmi bajt. Mintha a motor melegétől "összehőtágult" volna, vagy valami.

De most én is Febit raktam bele, kezdek aggódni... Smiley

AndyA

Mint írtam a sajátomon hangtalan se klímára se nagyobb generátor terhelésre se kezd csattogni. Nála szíj nélkül szabadon csattog. A szíjtárcsa nem kóvályog nem himbálódzik a főtengely végén.  Én azért egy 50ezres tárcsától többet várok mint 2000kilométer.
 
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.01 kedd, 11:46:12 írta Kacaj » Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43069 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:55:02 »

Mint írtam a sajátomon hangtalan se klímára se nagyobb generátor terhelésre se kezd csattogni. Nála szíj nélkül szabadon csattog. A szíjtárcsa nem kóvályog nem himbálódzik a főtengely végén.  Én azért egy 50ezres tárcsától többet várok mint 2000kilométer.
 

Milyen 50 ezer...?!?! Hol vetted ennyiért? Bárdiban 43 ezer listaáron, klubos kedvezménnyel 22-23 ezer körül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43070 Dátum: 2017.08.01 kedd, 11:58:33 »

Milyen 50 ezer...?!?! Hol vetted ennyiért? Bárdiban 43 ezer listaáron, klubos kedvezménnyel 22-23 ezer körül.

AndyA
unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43071 Dátum: 2017.08.01 kedd, 12:20:10 »

unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.



+20% kedvezmény?  Hát jól átvertek!  nyes
A kedvezmény (kedvezőbb, adott esetben olcsóbb valami) - !  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43072 Dátum: 2017.08.01 kedd, 13:07:28 »


+20% kedvezmény?  Hát jól átvertek!  nyes
A kedvezmény (kedvezőbb, adott esetben olcsóbb valami) - !  wave
Nem én vettem, hanem a kedves barátom. Haza ért szombat hajnalban németből. Hívott, hogy nagyon zajos az autó. Meg néztük kiderült, a szíjtárcsa nem az igazi. Úgy döntött az egész szíjrendszer legyen felújítva. Kőrbe telefonáltunk unixnál volt minden 6óra múlva kész volt az autó. Neki megérte nem ment el a hétvégéje csak autó javításra. Én az enyémre 24e vettem a Febi tárcsát múltévben most 28-30 a Kovács a. De ő nem ért rá várni mennie kellet vissza melózni.     
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43073 Dátum: 2017.08.01 kedd, 13:32:51 »

unix 53e + 20% kedvezmény. Havernak sürgős volt kellet az autó.


Joe-t kell felhívni, és hamarabb megkapod a Bárdiban... Az olcsóbbanról már nem is beszélve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #43074 Dátum: 2017.08.01 kedd, 13:50:18 »

Joe-t kell felhívni, és hamarabb megkapod a Bárdiban... Az olcsóbbanról már nem is beszélve.

AndyA
Nincs bajom az alkatrész árakkal ha rá ér tudok olcsón alkatrészhez jutni. Én csak azt nem értem, hogy ugyan az az alkatrész az egyik autóban tökéletesen működik a másikban hibát produkál. Azért írtam a porlasztó gyanúmat, hogy mikor nekem kezdet kínlódni az egyik porlasztom elkezdett a szíjtárcsa is hangot adni. Mérgelődtem is, hogy azt is cserélnem kell a hibás porlasztóval együtt. Viszont mikor porlasztó cserélve lett a szíjtárcsa csattogás is megszűnt.       
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #43075 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 08:59:31 »

Sziasztok!

10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43076 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 09:09:21 »

Sziasztok!

10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?


Ez szerintem még bőven messze lehetett az alsó szinttől, úgyhogy nincs miért aggódni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43077 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 10:15:24 »

Sziasztok!

10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?

Tisztelt Fórumtárs!
Az említett olajfogyasztás elhanyagolható. Más szóval "kiváló", ha azt nézzük, hogy egyes autó márkát ennek az olajfogyasztásnak a többszörösét elégetik 1000 km alatt. Szerintem teljesen rendben van a géped ebből a szempontból. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43078 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 10:21:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az említett olajfogyasztás elhanyagolható. Más szóval "kiváló", ha azt nézzük, hogy egyes autó márkát ennek az olajfogyasztásnak a többszörösét elégetik 1000 km alatt. Szerintem teljesen rendben van a géped ebből a szempontból. wave
Tisztelettel László! worship

VW dízelmotoroknál a gyári kézikönyv szerint 1l/1000 km-ig "normális" az olajfogyasztás. falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43079 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 10:32:04 »

Sziasztok!

10ezer km megtétele után gondoltam ránézek az olajszintre és a maximum elértéig kb 2,5- 3 dl olaj ment bele. Ez mennyire elfogadható?

dízeleknél min-max között 8deci van ha jól rémlik. szóval semmi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43080 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 10:58:06 »

VW dízelmotoroknál a gyári kézikönyv szerint 1l/1000 km-ig "normális" az olajfogyasztás. falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Verheted a falba a fejed. Min csodálkozol?  Turbós motorok mind csipegetik, ha nem látszik....akkor tüzelőanyag kerül a motorolajba.
Az a "jobb" ha valamennyire csökken, mert akkor biztosan minimális a motorolaj hígulás.  (Igen, még a külső DPF befecskendezős motoroknál is hígul a motorolaj.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43081 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 10:59:39 »

Verheted a falba a fejed. Min csodálkozol?  Turbós motorok mind csipegetik, ha nem látszik....akkor tüzelőanyag kerül a motorolajba.
Az a "jobb" ha valamennyire csökken, mert akkor biztosan minimális a motorolaj hígulás.  (Igen, még a külső DPF befecskendezős motoroknál is hígul a motorolaj.)


Én konkrétan az 1.9 szívódízel Feliciám kézikönyvében olvastam ezt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43082 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 12:14:01 »

Én konkrétan az 1.9 szívódízel Feliciám kézikönyvében olvastam ezt...

AndyA

Van olyan kézikönyv, amiben 1.5 liter van megadva. Más gyártmány.


Mikor vetted a Feliciát?  Kell a Mondeo mellé?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #43083 Dátum: 2017.08.04 péntek, 21:55:32 »

Sziasztok!

Mitől lehet az,hogy néha az autó csak a második vagy harmadik próbálkozásra indul be?
Csak mostanában fordult elő ez a probléma kétszer-háromszor.
Rendesen izzítottam aztán indítanám de csak köszörül.Az izzításjelző (malacfarok) villogott is.
Lehet a hőség miatt,nem tudom.Egyáltalán ilyen melegben kell izzítani?

Köszi

Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43084 Dátum: 2017.08.04 péntek, 22:26:34 »

Sziasztok!

Mitől lehet az,hogy néha az autó csak a második vagy harmadik próbálkozásra indul be?
Csak mostanában fordult elő ez a probléma kétszer-háromszor.
Rendesen izzítottam aztán indítanám de csak köszörül.Az izzításjelző (malacfarok) villogott is.
Lehet a hőség miatt,nem tudom.Egyáltalán ilyen melegben kell izzítani?

Köszi

Laci
üzemanyagrendszeri hiba.hibakódot kell olvasni amikor villog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43085 Dátum: 2017.08.05 szombat, 00:34:36 »

Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb  baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .

Udv, Karoly.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43086 Dátum: 2017.08.05 szombat, 01:21:15 »

Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb  baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .

Udv, Karoly.
n7bb lesz az a kód, látezik ilyen, de iszonyat ritka.

ki kéne olvasni, hogy mire panaszkodik, addig kár találgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43087 Dátum: 2017.08.05 szombat, 06:43:07 »

Most neztem meg a nemet papirokat mert meg az van neki. N7BB1 a motorkod. Es kiolvastattam de senki n mer biztosat mondani. Harom szerelo okoskodott mar rajta.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43088 Dátum: 2017.08.05 szombat, 13:47:07 »

Most neztem meg a nemet papirokat mert meg az van neki. N7BB1 a motorkod. Es kiolvastattam de senki n mer biztosat mondani. Harom szerelo okoskodott mar rajta.
n7bb az, n7bb1 nincs. merre vagy helyileg?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43089 Dátum: 2017.08.05 szombat, 16:57:30 »

Sziasztok.
Roviden: uj mk3 taj vagyok, a mondi 2006 novemberi gyartmany. Kicit fura is a motorkodja N7BB1. Van is vele bibi, kigyult a motorlampa, az talan EGR. A nagyobb  baj az izzitast jelzo lampa neha menet kozben villogni kezd es ilyenkor az autot mintha kicserelnek. Utanaolvasva es nehany szerelovel is konzultalva ugy tunik ki kellene iktatni az EGR+DPF parost. El is vittem egy szervizbe de kiderult nem tudnak vele kit kezdeni. Annyi tippet kaptam, hogy talan osszefugges va a ketto kozott. Valami tiplpkellene, mit lehet tenni .

Udv, Karoly.

Amikor villog, motorleállítás nélkül hibakódolvasás!

Utána gyere vissza a kódokkal, és mondjuk a folytatást. Készülj fel rá lélekben, hogy sokba is kerülhet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #43090 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 09:19:23 »

Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com

Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43091 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 09:36:29 »

Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com


Úgy tudom nincs külön vízhőfok érzékelő
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43092 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 09:41:55 »

Sziasztok! 2004 évj 2.0D 96kw tdci motorban hol található a hőfokvisszajelző müszer vizhőfok jeladója?
Egy jeladó van a hengerfejben ami a computernek adja a jelet! De állitólag van valahol mégegy jeladó!!
Minden segitség jól jönne!!
ersekandrás1@gmail.com

Az az egy van csak, amennyire tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43093 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 11:19:51 »

Nos. Kiolvastattam a hibakodokat mikozben villogott az izzitast jelzo lampa, menet kozben: P0404, P0406, P0409. Mindez megjelenik torles utan majdnem azonnal is,  motorhibat jelzo lampa csak torles utan jo 15-20 perc mulva gyul ki. Egyebb hibat ne ad. Az izzitst jelzo lampa villogasa latszolag random, neha 100km autozasnal se jelentkezik, neha mar inditas utan azonnal jon, de volt mar menetkozben is gyult ki mar.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43094 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 11:31:03 »

Nos. Kiolvastattam a hibakodokat mikozben villogott az izzitast jelzo lampa, menet kozben: P0404, P0406, P0409. Mindez megjelenik torles utan majdnem azonnal is,  motorhibat jelzo lampa csak torles utan jo 15-20 perc mulva gyul ki. Egyebb hibat ne ad. Az izzitst jelzo lampa villogasa latszolag random, neha 100km autozasnal se jelentkezik, neha mar inditas utan azonnal jon, de volt mar menetkozben is gyult ki mar.

A Talkfordon azt írják erről, hogy EGR kipucolás (szívósorral együtt), EGR dugózás, és nézd meg azt a kétvezetékes csatlakozót, ami az EGR-re megy, alighanem korrodált az érintkező, emiatt dobja a megfelelő hibakódot.

EGR pucolás igen koszos meló, ha még nem volt, szívósor pucolás dettoívósor tömítéseket ne áztasd be semmibe a pucoláshoz, mert bizonyos löttyöktől megdagad, és lehet, nem fogod tudni visszarakni a helyére!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43095 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 11:40:48 »

A Talkfordon azt írják erről, hogy EGR kipucolás (szívósorral együtt), EGR dugózás, és nézd meg azt a kétvezetékes csatlakozót, ami az EGR-re megy, alighanem korrodált az érintkező, emiatt dobja a megfelelő hibakódot.

EGR pucolás igen koszos meló, ha még nem volt, szívósor pucolás dettoívósor tömítéseket ne áztasd be semmibe a pucoláshoz, mert bizonyos löttyöktől megdagad, és lehet, nem fogod tudni visszarakni a helyére!

AndyA
Az EGR pucolas megvolt. Csatlakozot szamoltam 3 darabot is. Dugozni nem tudtak mert szoftosan is ki kellene iktatni. Probaltam bontoban masikat szerezni de ilyet nem kaptam.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43096 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 12:39:22 »

Az EGR pucolas megvolt. Csatlakozot szamoltam 3 darabot is. Dugozni nem tudtak mert szoftosan is ki kellene iktatni. Probaltam bontoban masikat szerezni de ilyet nem kaptam.

Nem kell, dugózd le nyugodtan. Fog dobni diagnosztika lámpát meg hibát, hogy EGR nyomás alacsony, de nem megy el vészüzembe. Műszaki vizsgánál lehet csak gond a hibalámpa.

Működik, azaz mozog, vagy megragadt egy fix pozícióban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43097 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 12:49:52 »

Azt hogy kell megnezni?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #43098 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 14:54:03 »

n7bb az, n7bb1 nincs. merre vagy helyileg?
Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43099 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 15:19:52 »

Szia. Elodaztam a valaszt neked. Helyileg Erdely, pontosabban Kisbacon. Ha elmondod hogy tudok kepet feltolteni atkuldom a nemet papirt a motorkoddal.
Egyebkent koszonom mindenkinek a valaszokat, sokat segitett mert leegyszerusodott szerintem a problema. EGR szelepet mond AndyA, remelem ez megoldja. Velem kiszedette volna egy szerelo a DPF-et is, habar az most volt kitakaritva.

www.kephost.com-ra feltöltöd a képet és az ott kapott linket a hozzászólásba beilleszted.

Papírok terén a németek sem tévedhetetlenek, náluk is becsúszik hiba. Az az 1-es a motorkód végén egy elgépelés szüleménye.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 855 856 857 858 859 860 861 [862] 863 864 865 866 867 868 869 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.