Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:31:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
859
860
861
862
863
864
865
[
866
]
867
868
869
870
871
872
873
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14617964 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Nody
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43250 Dátum:
2017.08.30 szerda, 17:28:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.30 szerda, 10:31:25
Simán. Amíg tol a vízpumpa, addig megy kifelé a víz, de menetközben kinek tűnik fel? Amikor meg megállsz, max. csak szivárog kicsit, és pillanatok alatt felszárad minden nyoma a blokk melegétől.
AndyA
Nekem a kilyukadt EGR-hűtő produkált hasonlót, de annak volt látszatja!
Nody
Naplózva
MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43251 Dátum:
2017.08.30 szerda, 17:33:55 »
Idézetet írta: Shydra - 2017.08.29 kedd, 23:34:03
Sziasztok !
Valakinek volt már hengerfej problémája 2.0 tdci-vel ? Az utóbbi időben fogy a vizem
100km-en eltünik kb 2L vizem és nem találok folyást....
Nem folyik az olajba, nem fújja a rendszert, nem bugyborékol, és nemolajos a vizem,
a beltérben sincs fagyálló szag...
Egyszerűen valahová eltünik....
Valakinek lenne ötlete ?
Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeoknál ritka a hengerfej probléma. A te esetedben egy vízszivattyú csere megoldja a problémát. Javaslom, hogy olyan szivattyút vegyél amivel együtt adják a megfelelő tömítéseket és nem utolsó sorban a bordás tengelyre való speciális kenőzsírt. Ha külön veszed "felújító" készlet címén a zsírt és a tömítéseket akkor a készlet majdnem 10 ezer forint. Egyébként szivattyúval együtt 22-25 ezer pénz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43252 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 08:01:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.13 vasárnap, 19:48:11
jól gondolod.
update!
Még nem jutottam el a rendszer kitakarításáig, de azt vettem észre ha kikapcsolom az ESP-t olyan mintha kevésbé "füstölne" Van valami köze a kettőnek egymáshoz, vagy csak beképzelem?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43253 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 08:04:20 »
Idézetet írta: Domeeno - 2017.08.31 csütörtök, 08:01:34
update!
Még nem jutottam el a rendszer kitakarításáig, de azt vettem észre ha kikapcsolom az ESP-t olyan mintha kevésbé "füstölne" Van valami köze a kettőnek egymáshoz, vagy csak beképzelem?
Semmi közük egymáshoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43254 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:20:09 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 08:04:20
Semmi közük egymáshoz.
Ha kipörögne a kerék, akkor nem a befecskendezést szabályozza le?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43255 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:26:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 09:20:09
Ha kipörögne a kerék, akkor nem a befecskendezést szabályozza le?
Elveszi a gyújtást az elektronika.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43256 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:45:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.31 csütörtök, 09:20:09
Ha kipörögne a kerék, akkor nem a befecskendezést szabályozza le?
Nem teljesen így van, de nem ez a lényeg.
Ugyanis semmilyen beavatkozás/leszabályozás sincs, csak az ESP kapcsoló ki- bekapcsolása. Vagyis csak online vagy offline az ESP.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43257 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:46:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.31 csütörtök, 09:26:26
Elveszi a gyújtást az elektronika.
AndyA
Kikapcsolja az öngyulladást?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43258 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 09:50:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 09:46:02
Kikapcsolja az öngyulladást?
Mondtam már párszor, hogy mielőtt elkezdesz fórumozni, kapcsold be az iróniadetektorod...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43259 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 10:22:57 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 09:46:02
Kikapcsolja az öngyulladást?
Bemegy a kismanó és elfújja a lángot
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43260 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 10:34:11 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.31 csütörtök, 10:22:57
Bemegy a kismanó és elfújja a lángot
dehogy is, bemegy és ellopja a gázolajat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43261 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 10:48:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.31 csütörtök, 10:34:11
dehogy is, bemegy és ellopja a gázolajat
Le kell szerződtessek egy ilyen manót, mint gázolaj beszállító
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43262 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:48:21 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.31 csütörtök, 09:45:28
Nem teljesen így van, de nem ez a lényeg.
Ugyanis semmilyen beavatkozás/leszabályozás sincs, csak az ESP kapcsoló ki- bekapcsolása. Vagyis csak online vagy offline az ESP.
Köszönöm!!
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43263 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 12:57:12 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.31 csütörtök, 10:22:57
Bemegy a kismanó és elfújja a lángot
hirtelen benzinessé változtatja oszt az meg azonnal megáll....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43264 Dátum:
2017.09.01 péntek, 07:52:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.31 csütörtök, 09:50:17
Mondtam már párszor, hogy mielőtt elkezdesz fórumozni, kapcsold be az iróniadetektorod...
AndyA
Mindig működik, ahogy a faxság detektorom is.....és most az jelzett!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43265 Dátum:
2017.09.01 péntek, 09:51:03 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 07:52:44
Mindig működik, ahogy a faxság detektorom is.....és most az jelzett!
Tudod, azt a fajta, ahogyan mondtad, faxságot, amit az ember szándékosan követ el, nyilvánvalóan hülyeség, ráadásul egyértelműen az olvasó tudtára adja némi smileykkal (mivel az élőszó hangsúlya nem áll rendelkezésre írásban), hogy ez alapvetően vicc, azt hívják iróniának.
Úgyhogy vizsgáld felül a masináid működését, szerintem egy kis újrahuzalozásra lenne szükség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43266 Dátum:
2017.09.01 péntek, 10:05:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.01 péntek, 09:51:03
Tudod, azt a fajta, ahogyan mondtad, faxságot, amit az ember szándékosan követ el, nyilvánvalóan hülyeség, ráadásul egyértelműen az olvasó tudtára adja némi smileykkal (mivel az élőszó hangsúlya nem áll rendelkezésre írásban), hogy ez alapvetően vicc, azt hívják iróniának.
Úgyhogy vizsgáld felül a masináid működését, szerintem egy kis újrahuzalozásra lenne szükség.
AndyA
Tudod, egyszerű ez.
Akiről tudom, hogy tudja és mégis faxságot ír ..... akkor nyilvánvaló az irónia.
De akiből nem nézem ki, hogy tudja és faxságot is, akkor nem az "irónia lámpa" kapcsolódik fel a detektoron, hanem a faxság lámpa.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 10:08:52 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
martoni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43267 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:42:46 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.15 kedd, 16:16:34
ennyi.egy rövidke cső,és teszt.
A vezérműtengely jeladót kicseréltem, az előző indítási hiba kb. 1 hét múlva ismét jelentkezett egyszer.
Az EGR hűtőt kicseréltettem tegnap, mára 1,5l víz hiányzik az autóból...Nincs fagyálló szag az autóban, nincs tócsa az autó alatt...Egyébként az autó tökéletesen megy, nincs fehér füstje, nincs teljesítmény csökkenés.
Mi lehet a gond?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43268 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:53:13 »
Idézetet írta: martoni - 2017.09.01 péntek, 12:42:46
A vezérműtengely jeladót kicseréltem, az előző indítási hiba kb. 1 hét múlva ismét jelentkezett egyszer.
Az EGR hűtőt kicseréltettem tegnap, mára 1,5l víz hiányzik az autóból...Nincs fagyálló szag az autóban, nincs tócsa az autó alatt...Egyébként az autó tökéletesen megy, nincs fehér füstje, nincs teljesítmény csökkenés.
Mi lehet a gond?
Lehűlt a fagyálló és még nem volt tegnap teljesen légtelenítve?
+ egyéb szerelési ill. alkatrész hiba is lehetséges.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43269 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:53:33 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 10:05:12
Tudod, egyszerű ez.
Akiről tudom, hogy tudja és mégis faxságot ír ..... akkor nyilvánvaló az irónia.
De akiből nem nézem ki, hogy tudja és faxságot is, akkor nem az "irónia lámpa" kapcsolódik fel a detektoron, hanem a faxság lámpa.
Kb. te voltál így ezzel egyedül. Tudod, ha az autópályán mindenki szembejön...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43270 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:57:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.01 péntek, 12:53:33
Kb. te voltál így ezzel egyedül.
Tudod, ha az autópályán mindenki szembejön..
.
AndyA
Nem, csak te!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43271 Dátum:
2017.09.01 péntek, 16:01:01 »
Idézetet írta: martoni - 2017.09.01 péntek, 12:42:46
A vezérműtengely jeladót kicseréltem, az előző indítási hiba kb. 1 hét múlva ismét jelentkezett egyszer.
Az EGR hűtőt kicseréltettem tegnap, mára 1,5l víz hiányzik az autóból...Nincs fagyálló szag az autóban, nincs tócsa az autó alatt...Egyébként az autó tökéletesen megy, nincs fehér füstje, nincs teljesítmény csökkenés.
Mi lehet a gond?
ellenőrizd a vízpumpa alatt.nyúlj alá.ha nedves az alja,megvan a hiba.azért nem látsz nyomot,mert el is párolog a meleg blokkon és önindítón.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43272 Dátum:
2017.09.01 péntek, 18:52:51 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.08.29 kedd, 14:42:12
Kettőstömegű kuplung lehet? Mert már az csinál mindent, remeg a kasztni 1000-es fordulaton, hangot ad néha váltásnál, remeg a pedál. Csere érett, de ez adhatja a kelepelő, kopog hangot?
Az a kettostomegu lesz, ugyanazt produkalta az en mondeom is, raadasul vasarlas utan egy hettel kezdte. Teljes szett csere lett a vege.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Jaki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43273 Dátum:
2017.09.02 szombat, 18:13:31 »
Üdv!
Mostanság sorba halnak a vízpumpák.Valaki leírná a vízpumpa csere menetét!Csak azt bontanám meg ami szükséges.Elvesztem a webshopok kínálatában.Van szivattyú fedéllel,fedél nélkül.Tömítéssel ill. anélkül.Erről a bizonyos speciális zsírról meg semmi említés.Egy linket ha kérhetnék ill. felvilágosítást,hogy most akkor melyik lesz a jó nekem.Opel fagyálló jó bele,keverhető a benne lévővel?Autó adatai lentebb.Előre is köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.02 szombat, 18:25:29 írta Jaki
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43274 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 08:05:30 »
Idézetet írta: Jaki - 2017.09.02 szombat, 18:13:31
Üdv!
Mostanság sorba halnak a vízpumpák.Valaki leírná a vízpumpa csere menetét!Csak azt bontanám meg ami szükséges.Elvesztem a webshopok kínálatában.Van szivattyú fedéllel,fedél nélkül.Tömítéssel ill. anélkül.Erről a bizonyos speciális zsírról meg semmi említés.Egy linket ha kérhetnék ill. felvilágosítást,hogy most akkor melyik lesz a jó nekem.Opel fagyálló jó bele,keverhető a benne lévővel?Autó adatai lentebb.Előre is köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
A vízszivattyú csere nem egy bonyolult dolog.
-Hűtővíz leereszt.
-Motor burkolat le ha van.
-Szervószij le.
-Szervószivattyú leválaszt a vízszivattyúról. 3db csavar fogja. Félre hajt. A szervóolajkört nem kell megbontani.
-Szívósor leszerel.
-Vízszivattyúra menő csövek leszel.
-Vízszivattyú kiszerel 4 db csavar fogja.
-A vízszivattyú talpában lévő olajtermosztát kiszerel.
A beszerelés értelem szerűen fordított sorrendben.
A vízszivattyú megvehető fedél nélkül is. Minden probléma nélkül átszerelhető a régiről. A tömítéseket értelem szerűen cserélni kell. A speciális kenőzsírról annyit. Itt nem szabad spórolni mert többe kerülhet a leves mint a hús. Érdemes olyan szivattyút venni amihez adják a teljes tömítő készletet és a speciális zsírt a szervószivattyú bordás tengelyére. Ez a készlet a Bárdinál 21 ezer Ft. Ha külön-külön veszed meg drágábban jössz ki.
A fagyállóval kapcsolatban mindenképp alumínium barát legyen. Egy ilyen munka után természetes a hűtővíz teljes cseréje. A Bárdi -76°C koncentrátum megfelel.
Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.03 vasárnap, 08:12:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43275 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 16:40:12 »
Idézetet írta: keczka - 2017.09.01 péntek, 18:52:51
Az a kettostomegu lesz, ugyanazt produkalta az en mondeom is, raadasul vasarlas utan egy hettel kezdte. Teljes szett csere lett a vege.
Mások porlasztót mondanak?!!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jaki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43276 Dátum:
2017.09.03 vasárnap, 17:44:37 »
Idézetet írta: László - 2017.09.03 vasárnap, 08:05:30
Tisztelt Fórumtárs!
A vízszivattyú csere nem egy bonyolult dolog.
-Hűtővíz leereszt.
-Motor burkolat le ha van.
-Szervószij le.
-Szervószivattyú leválaszt a vízszivattyúról. 3db csavar fogja. Félre hajt. A szervóolajkört nem kell megbontani.
-Szívósor leszerel.
-Vízszivattyúra menő csövek leszel.
-Vízszivattyú kiszerel 4 db csavar fogja.
-A vízszivattyú talpában lévő olajtermosztát kiszerel.
A beszerelés értelem szerűen fordított sorrendben.
A vízszivattyú megvehető fedél nélkül is. Minden probléma nélkül átszerelhető a régiről. A tömítéseket értelem szerűen cserélni kell. A speciális kenőzsírról annyit. Itt nem szabad spórolni mert többe kerülhet a leves mint a hús. Érdemes olyan szivattyút venni amihez adják a teljes tömítő készletet és a speciális zsírt a szervószivattyú bordás tengelyére. Ez a készlet a Bárdinál 21 ezer Ft. Ha külön-külön veszed meg drágábban jössz ki.
A fagyállóval kapcsolatban mindenképp alumínium barát legyen. Egy ilyen munka után természetes a hűtővíz teljes cseréje. A Bárdi -76°C koncentrátum megfelel.
Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm az infót.Leműtöttem,jövő héten anyagbeszerzés.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43277 Dátum:
2017.09.04 hétfő, 18:18:21 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.08.01 kedd, 11:27:36
Üdv Urak.
Akadt számomra egy érdekes probléma. Egy barátom 115Le mondóján a szíjrendszer megért a cserére. Próbáltunk legmegfelelőbb minőségű alkatrészeket beszerezni. Gates szíjfeszítő vezetőgörgők és szíj, Febi főtengely szíjtárcsa. Generátort felújítottuk csapágy csúszógyűrű bronzkefe csere +szabadonfutósítás. Ősze raktuk minden tőkellétes, már irigyeltem a motor csendes járását az enyémhez képeset. A srác kb 2000km ment a géppel, és most a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt. Kibontottuk megvizsgáltuk, a szíjtárcsának semmi baja. Próbakép felraktuk az enyémre, és hihetetlen módon az én autómon csendben van tökéletes.
Mondjuk az enyémnek mikor szíjtárcsa problémája volt, teljesen hangtalanul ment tönkre a végén kőrbe forgott a külső szíjverető.
Szóval nem e okozhat ilyen problémát valamelyik porlasztó. Nem igen tudok másra gondolni, motor járása elég egyenletes, fogyasztása megfelelő, nem fűstől még gyorsításra sem. Enyémhez képest a húzása elég vérszegény. A szíjrendszer többi alkatrésze hibátlan.
Üdv Urak.
Megoldás született ere a problémára.
Gondoltam leírom hátha más is találkozik érthetetlen módon hangoskodó szíjtárcsa problémával, pláne ha a régi után az új is csattog.
A hiba a kipufogó rendszerben volt. Mivel német behozott az autó, valami oknál fogva a gyári katalizátor után be volt fabrikálva egy univerzális katalizátor. Ez le volt kokszosodva szinte teljesen elvolt tömődve. Vissza alakítás után gyári állapotra, a szíjtárcsa elhalhatott csendben tette a dolgát. Lovak is vissza tértek az autóba, hangja is normális mondeós lett.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 07:45:46 írta AndyA
»
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43278 Dátum:
2017.09.05 kedd, 07:46:57 »
Idézetet írta: Kacaj - 2017.09.04 hétfő, 18:18:21
Üdv Urak.
Megoldás született ere a problémára.
Gondoltam leírom hátha más is találkozik érthetetlen módon hangoskodó szíjtárcsa problémával, pláne ha a régi után az új is csattog.
A hiba a kipufogó rendszerben volt.
Mivel német behozott az autó, valami oknál fogva a gyári katalizátor után be volt fabrikálva egy univerzális katalizátor.
Ez le volt kokszosodva szinte teljesen elvolt tömődve. Vissza alakítás után gyári állapotra, a szíjtárcsa elhalhatott csendben tette a dolgát. Lovak is vissza tértek az autóba, hangja is normális mondeós lett.
Azt DPF-nek hívják,
nem univerzális
. A Németeknél vannak ilyenek,
gyári
lag.
Nem látok összefüggést a szíjtárcsával.
"a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt." Nem a szíjtárcsának volt hangja, ahogy ki is derült.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 07:54:21 írta Remek Elek
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43279 Dátum:
2017.09.05 kedd, 17:39:58 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 07:46:57
Azt DPF-nek hívják,
nem univerzális
. A Németeknél vannak ilyenek,
gyári
lag.
Nem látok összefüggést a szíjtárcsával.
"a főtengely szíjtárcsának olyan hangja van mint csere előtt." Nem a szíjtárcsának volt hangja, ahogy ki is derült.
Igen mi is azt hittük, hogy dpfes az autó a német gazdája is azt mondta. De kiszerelés után a kis táblán 2007 HJS universal catalyst van feltüntetve. Nem hinném, hogy dpf lenne. Érzékelő egy darab se rajta. A főtengely szíjtárcsa, biztos csattogott. Kínunkban le hefteltűk a régit ami rajta volt és az csendben forgott. Az autó hangja is olyan tompa volt, hogy vetekedett egy benzines mondeoval aminél az örvény lapátok kelepelnek már szépen. Ja és még annyi az új főtengely szíjtárcsa nagyon felmelegedett alapjárati
működés közben kb 5 perc és forró volt. A közép dobot cserélni kellet újra, a régiből kivágtak 60cm cső szakaszt. Azóta az autó teljesen elfogadhatóan megy, hiányzott vagy 30-40le. Haver észre se vette, előtte matizza volt.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43280 Dátum:
2017.09.05 kedd, 22:15:45 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.09.03 vasárnap, 16:40:12
Mások porlasztót mondanak?!!
Ad hibakodot? Mert nekem semmit nem jelzett ki de ugyanigy viselkedett. Bontottak, csereltek mindent, kettostomegut tarcsat villat csapagyat es most nincs hang nincs beremeges.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43281 Dátum:
2017.09.06 szerda, 01:40:13 »
Sziasztok,
SOS véleményetekre vagyok kíváncsi...
Ma éjjel indultam el Pestről vidékre, és kiérve az M3-ra 140 tempomatra be is álltam.
Rögtön az első emelkedőnél azt vettem észre, hogy hirtelen lassul az autó... Visszakapcsolva 5-be éreztem, hogy alig van ereje a gépnek. Addig szépen húzott, de most gyenge..
Mivel el kellett jutnom vidékre, kb 180 km-t letekertem vele, végül is ment a pályán 140km/h környékén.
Olyan, mintha elszállt volna a turbó.
A másik érdekes jelenség, hogy a vízhőfok mutató meg sem mozdult, feküdt végig a 60 fok alatt. Lehet csak a jeladó szállt el, és nincs köze a sztorihoz, de fura az egybe esés..
Mikor lejöttem a pályáról, városban 2-3-4 sebességben elég erőtlen volt, 5-ben már kicsit erőteljesebb, de messze nem a régi az ereje.
Miután leállítottam, a hűtő ventillátor még ment egy darabig, ez sem volt szokás korábban.
Felnyitva a motorháztetőt, a turbó jobb oldalán lévő cső elég trutyis.
És amúgy pont pár napja figyeltem fel rá, hogy gyorsításkor hallottam kis szuszogó hangot.
Egy ideje azt is észrevettem, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen jár, hanem mintha lüktető lenne a hangja, bár a fordulatszám mutató nem mozdul meg, stabilan áll.
Most vidéken vagyok, nem tudom ilyen állapotban délután be merjem vállalni a közel 200km-es utat vissza Pestre?
Ha tényleg a turbó halt be, nem nyírok ki valamit?
Az autó: 2004-es 2,2 Tdci, 300e km-t éppen átlépve.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43282 Dátum:
2017.09.06 szerda, 05:06:03 »
Idézetet írta: keczka - 2017.09.05 kedd, 22:15:45
Ad hibakodot? Mert nekem semmit nem jelzett ki de ugyanigy viselkedett. Bontottak, csereltek mindent, kettostomegut tarcsat villat csapagyat es most nincs hang nincs beremeges.
Nincs semmi, füst se és hibakód se.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43283 Dátum:
2017.09.06 szerda, 07:11:50 »
Idézetet írta: Levis - 2017.09.06 szerda, 01:40:13
Sziasztok,
SOS véleményetekre vagyok kíváncsi...
Ma éjjel indultam el Pestről vidékre, és kiérve az M3-ra 140 tempomatra be is álltam.
Rögtön az első emelkedőnél azt vettem észre, hogy hirtelen lassul az autó... Visszakapcsolva 5-be éreztem, hogy alig van ereje a gépnek. Addig szépen húzott, de most gyenge..
Mivel el kellett jutnom vidékre, kb 180 km-t letekertem vele, végül is ment a pályán 140km/h környékén.
Olyan, mintha elszállt volna a turbó.
A másik érdekes jelenség, hogy a vízhőfok mutató meg sem mozdult, feküdt végig a 60 fok alatt. Lehet csak a jeladó szállt el, és nincs köze a sztorihoz, de fura az egybe esés..
Mikor lejöttem a pályáról, városban 2-3-4 sebességben elég erőtlen volt, 5-ben már kicsit erőteljesebb, de messze nem a régi az ereje.
Miután leállítottam, a hűtő ventillátor még ment egy darabig, ez sem volt szokás korábban.
Felnyitva a motorháztetőt, a turbó jobb oldalán lévő cső elég trutyis.
És amúgy pont pár napja figyeltem fel rá, hogy gyorsításkor hallottam kis szuszogó hangot.
Egy ideje azt is észrevettem, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen jár, hanem mintha lüktető lenne a hangja, bár a fordulatszám mutató nem mozdul meg, stabilan áll.
Most vidéken vagyok, nem tudom ilyen állapotban délután be merjem vállalni a közel 200km-es utat vissza Pestre?
Ha tényleg a turbó halt be, nem nyírok ki valamit?
Az autó: 2004-es 2,2 Tdci, 300e km-t éppen átlépve.
Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószínűséggel valamelyik turbócsöved adta meg magát. Erre utaló jel az olajfolt és a sziszegő hang. A repedést könnyű megkeresni mert ott kifújja a turbónyomás az olajpárát. Hosszútávon ne használd így, mert ilyenkor a turbó állandóan maximumon pörög. A lyukas csövet ideiglenesen bandázsolva haza jöhetsz Pestre. A vízhőfokkal kapcsolatban. Lehet termosztát jeladó vagy akár műszerprobléma is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43284 Dátum:
2017.09.06 szerda, 09:53:30 »
Idézetet írta: László - 2017.09.06 szerda, 07:11:50
Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószínűséggel valamelyik turbócsöved adta meg magát. Erre utaló jel az olajfolt és a sziszegő hang. A repedést könnyű megkeresni mert ott kifújja a tur80-as bónyomás az olajpárát. Hosszútávon ne használd így, mert ilyenkor a turbó állandóan maximumon pörög. A lyukas csövet ideiglenesen bandázsolva haza jöhetsz Pestre. A vízhőfokkal kapcsolatban. Lehet termosztát jeladó vagy akár műszerprobléma is.
Tisztelettel László!
Ma reggeli update: az autó indult, hosszabb távot nem mentem, de az ereje visszatért most úgy tűnik...
Viszont a turbót takaró lemez alól füst szállt fel...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43285 Dátum:
2017.09.06 szerda, 10:30:12 »
Idézetet írta: Levis - 2017.09.06 szerda, 09:53:30
Ma reggeli update: az autó indult, hosszabb távot nem mentem, de az ereje visszatért most úgy tűnik...
Viszont a turbót takaró lemez alól füst szállt fel...
Az nem jó hír...
A turbó elég meleg tud lenni, ha oda rákerül olaj, az bizony füstöl. Ha a kupufogó füstölne ott, akkor nem szálldogálna a füst, mert ott nyomás is van, az pöfögne kifelé ütemesen. De azt meg kellene nézni, honnan kerül oda olaj. Ha a turbóból, az nem nagyon jó hír... Ellenőrizd a turbóhoz vezető olajcsövet, hátha az szivárog. Less bele a turbócsőbe is a kimenő (fújt) oldalon. Ha tiszta papírzsepivel beletörölsz, lehet benne egy kis olajpára, szürke fátyol a zsepin, de annál több nem. Ha "csöpög" benne az olaj, akkor nem járnék vele sokat, mert ha elkezdi szívni befelé a motorba, nem tudod leállítani többé és minden gajra megy. Ez persze a legrosszabb lehetőség, de jobb inkább utánajárni, mint pórul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
c.ronaldo1793
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43286 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 15:45:12 »
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy egyenetlen a motorjárás (de az alapjárat rendben van, stabil 900RPM) illetve enyhe csattogó hang jön a generátor felől.
Füst illetve hibakód nincsen.
Valakinek ötlete?
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI 2001
Olajcsere megvolt, szűrőkkel együtt. Gyári olajat kapott!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43287 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 15:47:38 »
Idézetet írta: c.ronaldo1793 - 2017.09.07 csütörtök, 15:45:12
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy egyenetlen a motorjárás (de az alapjárat rendben van, stabil 900RPM) illetve enyhe csattogó hang jön a generátor felől.
Füst illetve hibakód nincsen.
Valakinek ötlete?
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI 2001
Olajcsere megvolt, szűrőkkel együtt. Gyári olajat kapott!
900 már magas alapjáratnak.
Mérj feszültséget az akksin, hogy mennyi az annyi. Terhelés nélkül 14,4V-nak kellene lennie, hőmérséklet szerint 1-2 tizeddel lehet kevesebb. Azután kapcsolj rá mindent, amit tudsz, szélvédőfűtés elöl-hátul, lámpák, ködlámpa minden, és akkor is mérj. Alapjáraton nem tudja a 14,4-et, de kis gázzal (max. 1500-ig pörgetve) megint kellene tudnia.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
c.ronaldo1793
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43288 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:03:34 »
Érdekesség még az is, hogy emelve a fordulatot, megszűnik a hang!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43289 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:07:41 »
Idézetet írta: c.ronaldo1793 - 2017.09.07 csütörtök, 16:03:34
Érdekesség még az is, hogy emelve a fordulatot, megszűnik a hang!
A generátor-szíjkör valamelyik görgőjében a csapágy lehet. Le kell akasztani a szíjat és egyenként megnézni őket. Van szíjlazítód kéznél?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
c.ronaldo1793
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43290 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:11:06 »
Sajnos nincs!Remélem nem valami komolyabb!
De mitől lehet egyenetlen a motorjárás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43291 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:41:09 »
Idézetet írta: c.ronaldo1793 - 2017.09.07 csütörtök, 16:11:06
Sajnos nincs!Remélem nem valami komolyabb!
De mitől lehet egyenetlen a motorjárás?
a generátortól pl....(akku,töltés).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43292 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:55:32 »
Idézetet írta: c.ronaldo1793 - 2017.09.07 csütörtök, 16:11:06
Sajnos nincs!Remélem nem valami komolyabb!
De mitől lehet egyenetlen a motorjárás?
Nem egyenletes a generátor töltése, vagy az akksi nicns toppon, és csipegeti a töltést, az elektronika meg próbál utánaállítani, ahogyan tud, valami ilyesmi.
Mikori az akksid?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
c.ronaldo1793
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43293 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 17:38:31 »
Az másfél éves!
Viszont enyhe égett szagot is felfedeztem a generátortól valószínűleg cserés lesz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43294 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 17:56:38 »
Idézetet írta: c.ronaldo1793 - 2017.09.07 csütörtök, 17:38:31
Az másfél éves!
Viszont enyhe égett szagot is felfedeztem a generátortól valószínűleg cserés lesz?
exakt módon kell,lehet ellenőrizni.nem szagra szokták cserélni.Vidd el autóvillamossági szerelőhöz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43295 Dátum:
2017.09.08 péntek, 22:28:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.06 szerda, 10:30:12
Az nem jó hír...
A turbó elég meleg tud lenni, ha oda rákerül olaj, az bizony füstöl. Ha a kupufogó füstölne ott, akkor nem szálldogálna a füst, mert ott nyomás is van, az pöfögne kifelé ütemesen. De azt meg kellene nézni, honnan kerül oda olaj. Ha a turbóból, az nem nagyon jó hír... Ellenőrizd a turbóhoz vezető olajcsövet, hátha az szivárog. Less bele a turbócsőbe is a kimenő (fújt) oldalon. Ha tiszta papírzsepivel beletörölsz, lehet benne egy kis olajpára, szürke fátyol a zsepin, de annál több nem. Ha "csöpög" benne az olaj, akkor nem járnék vele sokat, mert ha elkezdi szívni befelé a motorba, nem tudod leállítani többé és minden gajra megy. Ez persze a legrosszabb lehetőség, de jobb inkább utánajárni, mint pórul.
AndyA
újabb update:
a másnap reggeli indítás óta minden olyan mint volt, van erő, semmi hiba, megy szépen ahogy eddig...
Működik a vizhőfok műszer is..
Nem lehet, hogy vmi elektromos gebasz lehetett és letiltott a gép?
Bár semmi jelét nem láttam, nem volt hiabüzenet, villogás, vagy bármi jele...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43296 Dátum:
2017.09.09 szombat, 09:22:43 »
Idézetet írta: Levis - 2017.09.08 péntek, 22:28:28
újabb update:
a másnap reggeli indítás óta minden olyan mint volt, van erő, semmi hiba, megy szépen ahogy eddig...
Működik a vizhőfok műszer is..
Nem lehet, hogy vmi elektromos gebasz lehetett és letiltott a gép?
Bár semmi jelét nem láttam, nem volt hiabüzenet, villogás, vagy bármi jele...
Én azért nem hagynám annyiban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43297 Dátum:
2017.09.09 szombat, 10:36:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.09 szombat, 09:22:43
Én azért nem hagynám annyiban.
AndyA
persze, megy egy átnézésre, mindenképpen.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43298 Dátum:
2017.09.10 vasárnap, 00:58:16 »
Sziasztok!
Bevásároltam ELM327-ből, ebay. USB-st választottam, gondoltam ne a legolcsóbb Bluetooth-os legyen, meg hátha a zavarvédelemben is jobb. Sajnos a Forscan-nek nem tetszik a választott klón ELM. Menthető valahogy a dolog vagy jó lesz varjút dobálni? Láttam Ford és Mazda címkézett ELM cuccokat a listában, ezek valóban működnek a Forscan-nel? Segítenétek beazonosítani hogy melyik nyugszik biztosan?
Köszi.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #43299 Dátum:
2017.09.10 vasárnap, 08:10:53 »
Idézetet írta: deezz - 2017.09.10 vasárnap, 00:58:16
Sziasztok!
Bevásároltam ELM327-ből, ebay. USB-st választottam, gondoltam ne a legolcsóbb Bluetooth-os legyen, meg hátha a zavarvédelemben is jobb. Sajnos a Forscan-nek nem tetszik a választott klón ELM. Menthető valahogy a dolog vagy jó lesz varjút dobálni? Láttam Ford és Mazda címkézett ELM cuccokat a listában, ezek valóban működnek a Forscan-nel? Segítenétek beazonosítani hogy melyik nyugszik biztosan?
Köszi.
Ez biztosan működik:
https://www.aliexpress.com/item/ELM327-USB-V1-5-modified-for-Ford-ELMconfig-CH340-25K80-chip-HS-CAN-MS-CAN/32761065127.html?spm=2114.search0104.3.1.cUoeNs&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10068_10304_10307_10137_10060_10302_10155_10154_10056_10055_10054_5470020_10059_100031_10099_5460020_10338_10103_10102_440_10052_10053_10142_10107_10050_10051_5380020_10171_10326_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_143_10312_10313_10314_10078_10079_10073-10052_10102,searchweb201603_2,ppcSwitch_3&btsid=0317ff06-a2e3-4b97-aa75-3e8247d85424&algo_expid=080117a4-708b-402c-a62a-a2d3389849f5-0&algo_pvid=080117a4-708b-402c-a62a-a2d3389849f5
Ráadásul kapcsolós verzió, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
859
860
861
862
863
864
865
[
866
]
867
868
869
870
871
872
873
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ