Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.24 péntek, 01:05:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 848 849 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 861 862 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13487770 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #42700 Dátum: 2017.05.30 kedd, 23:37:26 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Van egy mondeo mk3-unk, 115 le-s tdci, ami leáll illetve nem indul. Az első leállás után kis idő múlva indult, normálisan viselkedett. Utána részterhelésen normálisan viselkedett. Következő körben eljutott 30 km-re otthontól és úgy megállt, hogy egyszer még indult, de nagyon szenvedett, leevickélt az útról, és vége, többet nem indult el. Elindul három hengerezik pár másodpercig és leáll. Próbáltam légteleníteni a primer részt, hogy fél literes üvegből a betöltőre huztam egy tölcsért és elől széthuztam a visszafolyót, fujtam a tankot, amig a gázolaj meg nem jelent. Ekkor talán járt egy percig, de véletlenül hozzáértem a kormányhoz, azonnal leállt a szervó terhelésre. Lefele a dombról lendületbe hoztam, és háromba finoman felengedtem a kuplungot, hátha így felépül az üzemanyag nyomás, baszott nagy szürkés füst hátul, talán még gyorsult is,  de kopogó hangok jöttek ahogy nyomtam a gázt, így kiraktam üresbe és hagytam, nehogy folyadék-ütést kapjon vagy valami. Azóta ugyan az a jelenség, inditózás beugrik, 3 hengerezik párat és leáll. Kiolvastuk a hibakódokat, ezek a következők:
P0251 bEFECSK SZIVATTYÚ ÜZA ADAGOLÁS VEZÉRLÉS
P1211 BEFECSK VEZÉRLŐ NYOMÁS
C1300 ABS SZIVATTYÚ
P0053 LAMBDA FŰTÉS
Holnap megpróbálok egy üza szűrőt cserélni, mivel szívjam le a régi gázolajat a tankból? Nem bizok benne, sajnos. Hogyan tudom lelégteleníteni a rendszert biztonságosan, jól? A nagynyomású szivattyú hozamszabályozó  szelepét ugyan ugy ki lehet venni kitisztítani,mint a bosch nál? Mit tudok kitakarítani kipucolni , hogy megelőzzem a nagyobb bajt? spént, mindent. Bármi ötlet, egyéb, jöhet. Köszönöm Uraim, Üdv!
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42701 Dátum: 2017.06.02 péntek, 08:54:26 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy az EGR-nek meleg motornál zárnia kellene ugye? Tegnap néztem az elő adatokat menet közben, és 90 fokos motornál is 30-40-50%-on(fel-le ugrál) nyitva van az EGR. Ez normális? Mi vezérli az EGR-t, hibakód nincs az autóban?! Most lett kitakarítva egyébként, azóta ilyen.... 3mm lyuk volt rajta, annyira el volt tömődve.
A problémák:
-rosszul indul(hidegen fehér füst)
-erőtlen motor
-füstölés
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42702 Dátum: 2017.06.02 péntek, 09:08:47 »

Szerintem elöször is vakold le az egrt.. ne ettesd szarral a motort. Nehéz indulás meg sztem porlasztó ..
Naplózva
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42703 Dátum: 2017.06.02 péntek, 10:47:30 »

Szerintem elöször is vakold le az egrt.. ne ettesd szarral a motort. Nehéz indulás meg sztem porlasztó ..

Porlasztók most lettek cserélve, azokat kizárnám!
Az egr pucolása óta ilyen, ott lesz a probléma valahol....csak kérdés hogy az ege a rossz vagy az ami vezérli. Az auto 2005 TDCI 130le euro4 (elektromos egr)
Mi lesz akkor ha ledugózom? Nem fog vészüzembe kapcsolni?
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42704 Dátum: 2017.06.02 péntek, 11:41:19 »

Nem fog  vészüzembe kapcsolni csak a motor lámpa fog világitani. Valószínűleg hidegen melegen nyitva van az egr-ed. Vakold le hidd el érezhetőbb lesz a különbség .
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42705 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:06:06 »

Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42706 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:09:25 »

Sziasztok! Smiley

Február végén elvittem a mondimat turbó takaritásra vagyis hiba javításra mert az elektronika letíltott és erőtlen lett a kocsim.
Mikor vissza kaptam akkor azt mondták h tökéletes állapotban van de a változó geometria le volt tapadva a sok koksztól, amit kitakaritottak belőle. Majd úgy kaptam vissza h minden jó és szép tiszta lett. Viszont most 3hónap elteltével megint ugyan az van ami akkor volt.

Megmozgattam azt a karocskát ami az elektronikához van kötve és nehezen mozog. Ergo megint ott a korom/koksz.

Mitől lehet ez ilyen rövid idő alatt. Sad
A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42707 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:20:52 »

Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?

Szerintem semmi. Nem hinném, hogy szerkezetileg eltérő lenne valamelyik mérete.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42708 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:26:19 »

Porlasztók most lettek cserélve, azokat kizárnám!
Az egr pucolása óta ilyen, ott lesz a probléma valahol....csak kérdés hogy az ege a rossz vagy az ami vezérli. Az auto 2005 TDCI 130le euro4 (elektromos egr)
Mi lesz akkor ha ledugózom? Nem fog vészüzembe kapcsolni?

Kapsz egy hibakódot, hogy alacsony az EGR nyomás, de ez nem fog semmit érdemben befolyásolni. Ha zavar, hogy világít a motordiagnosztika-lámpa, ragaszd le. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42709 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:27:15 »

Mi történik, ha 2.0 TDCi-re 2.2 TDCi turbó kerül? Lassabban pörög fel? Kell hozzá igazítani a PCM-et?

Szerintem semmi. Mitől pörögne fel lassabban? Tömegre nem lehet köztük olyan különbség, más meg nemigen befolyásolja a felpörgés tempóját.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42710 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:30:20 »

Sziasztok! Smiley

Február végén elvittem a mondimat turbó takaritásra vagyis hiba javításra mert az elektronika letíltott és erőtlen lett a kocsim.
Mikor vissza kaptam akkor azt mondták h tökéletes állapotban van de a változó geometria le volt tapadva a sok koksztól, amit kitakaritottak belőle. Majd úgy kaptam vissza h minden jó és szép tiszta lett. Viszont most 3hónap elteltével megint ugyan az van ami akkor volt.

Megmozgattam azt a karocskát ami az elektronikához van kötve és nehezen mozog. Ergo megint ott a korom/koksz.

Mitől lehet ez ilyen rövid idő alatt. Sad
A válaszokat előre is köszönöm Smiley


Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...

Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42711 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:31:13 »

Szerintem még azt sem fog kapni.
Miért/mitől is kapna....

Nekem még az Euro-3-as is begyújtja időnként. Az Euro-4-esnél meg általános rossz szokás. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42712 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:32:55 »

Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...

Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.

AndyA

A koromtól/koksz is megragad. Nem csak a rozsda tud fékezni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42713 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:33:46 »

Nekem még az Euro-3-as is begyújtja időnként. Az Euro-4-esnél meg általános rossz szokás. Smiley

AndyA

Elnéztem, azt hittem a turbósra válaszoltad. Így töröltem is.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42714 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:37:38 »

Szia Smiley
Nekem is ez volt az első gondolatom Sad
Csak nem akartam alaptalanul vádaskodni.
Van egy olyan érzésem h ott a szervízben csinálták házilag és nem vitték el a turbó a turbóshoz ahogy ígérték.
Köszi a tippet, de gariba vissza viszem h mit mondanak rá.
Kellet a megerősítés.

Érdekes. A beragadást az okozza, hogy a vas öntvény szépen, lassan elkezd korrdálni a kipufogógázban mindig ott maradó párától. A rozsda "vastagabb", mint a vas, amiből lett, felnyomja a gyűrűt, ami az álítható lapátokat tartja, a lapátok megszorulnak, és ennyi. Ha viszont ezt egyszer rendesen kitakarították, kijön belőle a rozsdával annyi anyag, hogy a picivel több hely kb. az autó élete végéig elég, soha többé nem fog megszorulni. De 3 hónap az gyanúsan rövid idő. Szerintem nem csinálták azt meg tényleg rendesen...

Vidd el Ervinhez Súrra, Fehérvár mellé. Amit ő takarított, azzal eddig még nemigen volt gond.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42715 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:49:07 »

Igen, de ilyen rövid idő elteltével. 3 hónapja volt h megcsinált.
A koromtól/koksz is megragad. Nem csak a rozsda tud fékezni.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42716 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:53:57 »

Igen, de ilyen rövid idő elteltével. 3 hónapja volt h megcsinált.

Inkább a km lenne a fontosabb, mint az eltelt idő és a felhasználás módja.
Ha pl. napi 5-10x 1.5 km város, mindig hidegen járó motorral, hát akkor nem sok öntisztulási folyamat van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42717 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:01:01 »

Ahol én megyek ott nincs városi forgalom, meg azért többet is megyek vele annál.
Smiley
Inkább a km lenne a fontosabb, mint az eltelt idő és a felhasználás módja.
Ha pl. napi 5-10x 1.5 km város, mindig hidegen járó motorral, hát akkor nem sok öntisztulási folyamat van.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42718 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:03:41 »

Ahol én megyek ott nincs városi forgalom, meg azért többet is megyek vele annál.
Smiley

Csak egy példa volt, hogy akármi megtörténhet.

Akkor viszont ki kell deríteni, hogy valóban ugyanaz-e a probléma, mint korábban. Ha igen, akkor meg kell keresni az okát.
Lehet az nem jól elvégzett turbó tisztítástól kezdve a korom képződéses égésig....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42719 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:06:37 »

Tudom h példa volt Smiley
Kíváncsi vagyok rá h mi lesz az oka.
Szerintem a takarítás nem volt alapos.
Csak egy példa volt, hogy akármi megtörténhet.

Akkor viszont ki kell deríteni, hogy valóban ugyanaz-e a probléma, mint korábban. Ha igen, akkor meg kell keresni az okát.
Lehet az nem jól elvégzett turbó tisztítástól kezdve a korom képződéses égésig....
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42720 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:39:19 »

Szia Smiley
Nekem is ez volt az első gondolatom Sad
Csak nem akartam alaptalanul vádaskodni.
Van egy olyan érzésem h ott a szervízben csinálták házilag és nem vitték el a turbó a turbóshoz ahogy ígérték.
Köszi a tippet, de gariba vissza viszem h mit mondanak rá.
Kellet a megerősítés.


Ha viszont a koromtól-koksztül ragadt meg újra, ahogy GSR mondja, akkor ott valami baj van a motorral. De annak látható jele is lenne, az a korom nem áll meg a turbóban, kijön az hátul a kipufogón is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42721 Dátum: 2017.06.02 péntek, 14:02:48 »

Szerintem semmi. Nem hinném, hogy szerkezetileg eltérő lenne valamelyik mérete.

Szerintem semmi. Mitől pörögne fel lassabban? Tömegre nem lehet köztük olyan különbség, más meg nemigen befolyásolja a felpörgés tempóját.

AndyA

Kompresszor vagy turbina kerék még lehetne más  nemtudom

De akkor ezek szerint az is mehet  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42722 Dátum: 2017.06.02 péntek, 14:06:12 »

Kompresszor vagy turbina kerék még lehetne más  nemtudom

De akkor ezek szerint az is mehet  worship

Más is belül, természetesen.

A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42723 Dátum: 2017.06.02 péntek, 14:55:09 »

Más is belül, természetesen.

A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.

AndyA
ez ilyen városi legenda. 2.0-n is volt másfélsoros lapát, inkább évjárat függő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42724 Dátum: 2017.06.02 péntek, 18:48:28 »

Más is belül, természetesen.

A 2.0 valami 180 ezret tud forogni, a 2.2-é meg 220 ezret, vagy valami ilyesmi. A 2.2-esnek a sűrítő kereke nem egy lapát végig, hanem duplasoros, két sor lapát van benne.

AndyA

Teljesen mindegy, hogy mennyit forog a turbó...180e vagy 220e.
A hasznos tartomány úgyis csak egy szűk fordulatszám tartományban van. Nézz meg egy turbó karakterisztikát. Sőt ha túl sokat forog az sem sőt káros lehet önmagára, ha elkezd "pumpálni" például.
Ki van ez találva, méretezve a motor légnyeléséhez.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.02 péntek, 22:19:20 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42725 Dátum: 2017.06.02 péntek, 22:17:22 »

Milyen jele lenne?
Mert igazából ezenkívül más nincs

Ha viszont a koromtól-koksztül ragadt meg újra, ahogy GSR mondja, akkor ott valami baj van a motorral. De annak látható jele is lenne, az a korom nem áll meg a turbóban, kijön az hátul a kipufogón is.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42726 Dátum: 2017.06.04 vasárnap, 21:04:55 »

Sziasztok!
Egy 2002 D autóm van a motor leállt,indítózni tudtam de nem indult.Több óra ha a gyújtást ráadom a két műszer max majd min vissza  kattogást lehet hallani.
Ha valakinek van valami megoldási javaslata vagy a hibával találkozott kérem ossza meg velem.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42727 Dátum: 2017.06.04 vasárnap, 21:36:55 »

Sziasztok!
Egy 2002 D autóm van a motor leállt,indítózni tudtam de nem indult.Több óra ha a gyújtást ráadom a két műszer max majd min vissza  kattogást lehet hallani.
Ha valakinek van valami megoldási javaslata vagy a hibával találkozott kérem ossza meg velem.

Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42728 Dátum: 2017.06.04 vasárnap, 21:43:42 »

 Sziasztok !
Ha valakinek turbo elektronika gondja van szívesen segítek,  nem nagy dolog a javítása. csak egy picit szopatós a forrasztása . 
 kibeszerelessel egyutt 1 ora alatt megvan hacsak az a gond.
 
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Bencee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #42729 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 13:51:19 »

Sziasztok Mesterek!

Bocsi ha rossz helyre teszem fel a kérdésemet, de már rég nem jártam a fórumon és elég sürgős lenne valami érdemi segítséget kapnom.
Folyik a gázolaj a nagynyomásúból. A képet a neten találtam és bejelöltem a pontos helyet ahonnan folyik. A kérdés az az hogy mi is ez a kis lyuk a szivattyún és mitől folyik itt az anyag?

http://www.***/view.php?filename=304P0277771.jpg

Válaszokat előre is nagyon köszönöm!

Üdv!
Naplózva

2004 4 ajtós N7BA tédécéi  6 gang fekete metál
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42730 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 13:58:12 »

Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42731 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 13:58:44 »

Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).
Naplózva
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42732 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 14:02:42 »

Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).


Az aksit töltöttem az önindító teker de nem indul.
Naplózva
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42733 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 14:06:19 »

Ez valószínűleg lemerült/megpusztult akksi.
Érdemes ellenőriztetni a töltésrendszered is (esetleg generátor zárlat).

Az aksit töltöttem az önindító teker de nem indul.
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42734 Dátum: 2017.06.06 kedd, 14:51:50 »

hali  worship  kikell cserélnem a C befecskendezőt? nagy a baj?  help
alapjáraton ezek az értékek vannak: wow1

F_INJ_A   0.231 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B   0.574 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C   -1.008 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D   0.210 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42735 Dátum: 2017.06.06 kedd, 15:07:12 »

hali  worship  kikell cserélnem a C befecskendezőt? nagy a baj?  help
alapjáraton ezek az értékek vannak: wow1

F_INJ_A   0.231 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B   0.574 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C   -1.008 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D   0.210 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz


Van baja az autónak? Füstöl? Nem megy? 3 hengerezik? Malacfarok villog és hibakódot dob?

Ezer dolog miatt lehet. Eleve az ökölszabály szerint +/- 2 mg alatt/fölött kell aggódni kezdeni, de ezek függenek pl. a henger kompressziótól meg egy sor más dologtól is, kis túlzással kb. a balról sütő holdfény az, ami nincs rá hatással.

Ahogy GSR mondta nemrég, a befecskendezőknél nincs TMK. Amikor tönkremegy, hibakódot dob, akkor kell kivizsgálni, hogy mi a baja. Ha nincs baja, akkor meg használd egészséggel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42736 Dátum: 2017.06.06 kedd, 15:24:11 »

Van baja az autónak? Füstöl? Nem megy? 3 hengerezik? Malacfarok villog és hibakódot dob?

Ezer dolog miatt lehet. Eleve az ökölszabály szerint +/- 2 mg alatt/fölött kell aggódni kezdeni, de ezek függenek pl. a henger kompressziótól meg egy sor más dologtól is, kis túlzással kb. a balról sütő holdfény az, ami nincs rá hatással.

Ahogy GSR mondta nemrég, a befecskendezőknél nincs TMK. Amikor tönkremegy, hibakódot dob, akkor kell kivizsgálni, hogy mi a baja. Ha nincs baja, akkor meg használd egészséggel.

AndyA
Köszi.
csak hideg indításnál pár másodpercig dadog. vagy ha egyből már indulok is akkor kb 1-2km ig erősen hallom ahogy kerreg a befecskendező (fordulat függő) de utána ha bemelegszik akkor csak elvétve néha hallom.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #42737 Dátum: 2017.06.06 kedd, 16:01:30 »

Köszi.
csak hideg indításnál pár másodpercig dadog. vagy ha egyből már indulok is akkor kb 1-2km ig erősen hallom ahogy kerreg a befecskendező (fordulat függő) de utána ha bemelegszik akkor csak elvétve néha hallom.

Hidegen kerreg, pláne télen.

A dadogás ellen nekem a tisztító adalék vált be. Amikor az utolsó negyed tank gázolaj van az autóban, akkor beleöntesz egy flakonnal és eljárod. Protec, Liqui Moly, akármi, mindegy, csak CR dízelbe való legyen. Bárdiban klubos kedvezménnyel az LM1973-at kapod jó áron (Joe-val egyeztess). Az enyém hidegen, télen dadogott olyanformán, hogy nagyon enyhe gáznál, 1000-1100-as éppen gurulós fordulatnál kezdett el egyenetlenül járni. Két tisztítós kezelés után elmúlt neki, és azóta mentem vele kb. 140 ezer km-t. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42738 Dátum: 2017.06.07 szerda, 07:06:19 »

Hidegen kerreg, pláne télen.

A dadogás ellen nekem a tisztító adalék vált be. Amikor az utolsó negyed tank gázolaj van az autóban, akkor beleöntesz egy flakonnal és eljárod. Protec, Liqui Moly, akármi, mindegy, csak CR dízelbe való legyen. Bárdiban klubos kedvezménnyel az LM1973-at kapod jó áron (Joe-val egyeztess). Az enyém hidegen, télen dadogott olyanformán, hogy nagyon enyhe gáznál, 1000-1100-as éppen gurulós fordulatnál kezdett el egyenetlenül járni. Két tisztítós kezelés után elmúlt neki, és azóta mentem vele kb. 140 ezer km-t. Smiley

AndyA
Köszi. már a piros spurit (állandóan) a kleenflo és stp adalékokat kipróbáltam tisztítás gyanánt, most xado ex120 revitalizáló adalék van benne és kíváncsi vagyok változik-e valami. de kipróbálon a következő tankolásnál a LM1973 is.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
bereny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #42739 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 22:47:02 »

Sziasztok!
2002 kombi 2000-es TDI  adagoló elektronikai  problémám van .Csökkentett módú működést ír ki a számítógép.Indító forog de a motor nem indul.Ennek a javításához
Kérnék segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42740 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 23:13:06 »

Sziasztok!
2002 kombi 2000-es TDI  adagoló elektronikai  problémám van .Csökkentett módú működést ír ki a számítógép.Indító forog de a motor nem indul.Ennek a javításához
Kérnék segítséget.

Ez mondjuk a TDCi topik, de ha 115 LE-s a motorod, akkor az AC-vel kezdeném az ellenőrzést.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Balogh Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #42741 Dátum: 2017.06.09 péntek, 22:31:24 »

Sziasztok 2006ev 2000tdci milye
N olajat ajánlotok nem reg vasaroltam!  Köszönöm a segítséget udv Gyula
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42742 Dátum: 2017.06.09 péntek, 23:00:21 »

Sziasztok 2006ev 2000tdci milye
N olajat ajánlotok nem reg vasaroltam!  Köszönöm a segítséget udv Gyula


Ford Formula F 5W-30
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GyCsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #42743 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:23:18 »

Üdv Mindenkinek!

Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Marciusban vettem meg a 2007es 116 lovas dizel mondeom és az elején nem volt ilyen, de most elég durva..
Amikor nagy gázt adok nagyon füstöl és elég fekete is a füst. Tudom a dizeleknél ez valamilyen szinten normális, de úgy gondolom hogy ez túl sok..

Ötlet??

Koszi előre is!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42744 Dátum: 2017.06.13 kedd, 06:37:30 »

Üdv Mindenkinek!

Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Marciusban vettem meg a 2007es 116 lovas dizel mondeom és az elején nem volt ilyen, de most elég durva..
Amikor nagy gázt adok nagyon füstöl és elég fekete is a füst. Tudom a dizeleknél ez valamilyen szinten normális, de úgy gondolom hogy ez túl sok..

Ötlet??

Koszi előre is!
Tisztelt Fórumtárs!
A nagy és erős fekete füst az általában levegő hiányra utal(tökéletlen égés). Első körben ellenőrizd le a levegőszűrőt és az összes turbócsövet. Különös tekintettel az EGR-re menő függőleges csövet. A hibás lyukas turbócsövet a rajta lévő olajpárától ismered meg. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.13 kedd, 06:39:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #42745 Dátum: 2017.06.13 kedd, 11:39:21 »

Segítség kellene.
A CPM jeladó meghibásodásának mi a jele.
Van külön hibakódja.? Csütörtökön megyek hibát kiolvastatni.
Autópályán jött be a hiba, egyből vészüzem lehúzódtam a szélső sávba és kuplung újraindítás után mentem tovább azóta semmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42746 Dátum: 2017.06.13 kedd, 12:22:05 »

Segítség kellene.
A CPM jeladó meghibásodásának mi a jele.
Van külön hibakódja.? Csütörtökön megyek hibát kiolvastatni.
Autópályán jött be a hiba, egyből vészüzem lehúzódtam a szélső sávba és kuplung újraindítás után mentem tovább azóta semmi.

A CPM-et sajnos nem tudom.
Ellenben a CMP meghibásodás jelei: Nem indul, megáll, kihagy, majd indul megy...stb. vészüzembe nem dob.

Más lesz ott a gond, amikor fenn áll a vészüzem, akkor kell hibatárolót kiolvasni. Segít elindulni a hibakeresésben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #42747 Dátum: 2017.06.13 kedd, 13:02:49 »

A CPM-et sajnos nem tudom.
Ellenben a CMP meghibásodás jelei: Nem indul, megáll, kihagy, majd indul megy...stb. vészüzembe nem dob.

Más lesz ott a gond, amikor fenn áll a vészüzem, akkor kell hibatárolót kiolvasni. Segít elindulni a hibakeresésben.

Köszi én is a CMP re gondoltam csak nem azt írtam Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42748 Dátum: 2017.06.13 kedd, 14:16:33 »

Köszi én is a CMP re gondoltam csak nem azt írtam Smiley

Az életben érhetnek még meglepetések ha mást írsz, mint amit gondolsz.....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42749 Dátum: 2017.06.13 kedd, 16:08:03 »

Az életben érhetnek még meglepetések ha mást írsz, mint amit gondolsz.....  vigyor3

Nameg akkor is, ha azt írod, amit gondolsz  nyes eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 848 849 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 861 862 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.