Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 08:02:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 878 879 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13325268 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #43550 Dátum: 2017.11.04 szombat, 12:33:15 »

Első körön megtudakolnám, hogy le lehet-e papírozni így ahogy akarod. Utána a többi.
Nem lehet hogy csak nyeles csapágya hangoskodik??

Basszus, erre nem is goldoltam... Köszi a tippet!
Papirozni nem lehet, illetve de, de az rohadt sokba lenne.
Jövő héten leveszik a váltót. Hátha olcsón megúszom.
Ha esetleg valakinek van 5-ös váltója, lehet hogy érdekelne.
Naplózva
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #43551 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 10:49:33 »

Sziasztok. Volna egy olyan problémám, hogy a gépjármű meleg időben, vagy meleg motornál nagyon alacsony fordulaton indul, és kell pár mp mire rendesen felpörög. Az idő múlásával ez romlott, és most már az önindítót kell gyilkolni, hogy történjen valami. De csak meleg motornál! Hidegen semmi gond. Viszont félek, hogy egyszer végleg nem indul be. A kocsival más ilyen jellegű gond nincs. Német pályán viszi a 210-220-as végsebességet, nem dadog, nem rángat. Láttam, hogy nem én vagyok az 1. aki ilyen problémával szembesül, mindenféle ötlet (porlasztó, holtpont jeladó, stb) tanács érkezett nekik, de konkrétan senkit nem találtam, aki a hibajavítás után leírta volna, hogy mi volt valójában a gond. Ilyen személyek jelentkezését várom. Tudom, hogy ez nem garancia arra, hogy nekem is ugyanaz a megoldás mint másnál, de egy próbát megér. Köszi! Példa videó: https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRs
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #43552 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 11:51:57 »

Sziasztok. Volna egy olyan problémám, hogy a gépjármű meleg időben, vagy meleg motornál nagyon alacsony fordulaton indul, és kell pár mp mire rendesen felpörög. Az idő múlásával ez romlott, és most már az önindítót kell gyilkolni, hogy történjen valami. De csak meleg motornál! Hidegen semmi gond. Viszont félek, hogy egyszer végleg nem indul be. A kocsival más ilyen jellegű gond nincs. Német pályán viszi a 210-220-as végsebességet, nem dadog, nem rángat. Láttam, hogy nem én vagyok az 1. aki ilyen problémával szembesül, mindenféle ötlet (porlasztó, holtpont jeladó, stb) tanács érkezett nekik, de konkrétan senkit nem találtam, aki a hibajavítás után leírta volna, hogy mi volt valójában a gond. Ilyen személyek jelentkezését várom. Tudom, hogy ez nem garancia arra, hogy nekem is ugyanaz a megoldás mint másnál, de egy próbát megér. Köszi! Példa videó: https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRs

Szerintem önindító. Hasonlót tapasztalok én is. Meleg motornál nem pörög fel úgy mint hideg motornál. Szerintem már elhasználódott, kopott lehet itt ott amott, vagy melegen szorul.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43553 Dátum: 2017.11.11 szombat, 13:07:46 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.

De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.

Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.11 szombat, 13:10:06 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43554 Dátum: 2017.11.11 szombat, 13:17:54 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.

De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.

Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?

Ha tényleg garantált az eredet és megvannak a kódok, akkor nem gondolom, hogy komoly gond lehet velük.

Ha meg biztosra akarsz menni, akkor vizsgáltasd be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43555 Dátum: 2017.11.11 szombat, 13:20:04 »

Ha tényleg garantált az eredet és megvannak a kódok, akkor nem gondolom, hogy komoly gond lehet velük.

Ha meg biztosra akarsz menni, akkor vizsgáltasd be.

AndyA

Hát nem tudok dönteni Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43556 Dátum: 2017.11.11 szombat, 16:27:56 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy döntsek.
A kocsimban lévő porlasztók nem az iagziak, magas a résolaj. Vettem egy garnitúra csúcsot, amit 20ekm-el ezelött Németországban felújítottak, van mérési papírom róla, de hogy pontosan mit csináltak nem tudom. Értékekre jók, és van új kód is hozzájuk. A kocsi összetörött amiben voltak, nem bontóstól valók. És aztmondja hogy nagyon szép volt a járása a motornak, nem volt semmi hiba.

De most találtam egy dízel felújító műhelyet ahol tegnap voltam és ők aztmondták, jó lenne azért megnézni padon azokat a csúcsokat, mert ők gyári technológia alapján és bazi sok mérési ponttal csinálják a tesztet.
6500Ft/db lenne a szétszerelés, ultrahangos tisztítás, bemérés és új kód. Máshol sokkal drágább azért.

Szerintetek elvigyem hozzájuk, vagy inkább csak simán rakjam be a kocsiba őket?
www.filepdiesel.hu
kérdezd meg őket, szerintem 4,5e/db a vizsgálat.
Amúgy ha megbíztál bennük a vételnél ellenőrzés nélkül,én már nem foglalkoznék velük addig,amíg be nem kerültek az autóba,és kinem lettek próbálva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43557 Dátum: 2017.11.11 szombat, 17:21:16 »

www.filepdiesel.hu
kérdezd meg őket, szerintem 4,5e/db a vizsgálat.
Amúgy ha megbíztál bennük a vételnél ellenőrzés nélkül,én már nem foglalkoznék velük addig,amíg be nem kerültek az autóba,és ki nem lettek próbálva.

A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43558 Dátum: 2017.11.11 szombat, 17:28:32 »

A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.
jól felmentek az árak.a filepéken kívül talán 2 hely van aki generál új kódot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43559 Dátum: 2017.11.11 szombat, 17:42:07 »

jól felmentek az árak.a filepéken kívül talán 2 hely van aki generál új kódot.

Ez a szombathelyi cég nem reklámozza magát sehol sem. Ford márkakereskedésben voltam porlasztó tűzkarikát venni és ők küldtek ide.
Nem nagy hely, Volt egy főnök aki ugyanúgy dolgozott meg a bevizsgáló padokat indította, meg volt egy szerelő.

Személyesen voltam bent náluk és direkt megkérdeztem mit tartalmaz az ár. Akkor mondta, hogy szétszerelik, szemrevételezik, ultrahangos tisztítás, összeszerelés, próbapadi bemérés(kihangsúlyozta hogy nem 4 pontban vagy 8 pontban mérnek, hanem 140, vagy mennyi, ez alapján lesz a kód), Delphi jegyzőkönyvet adnak, új kódokkal
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #43560 Dátum: 2017.11.11 szombat, 17:46:12 »

Ez a szombathelyi cég nem reklámozza magát sehol sem. Ford márkakereskedésben voltam porlasztó tűzkarikát venni és ők küldtek ide.
Nem nagy hely, Volt egy főnök aki ugyanúgy dolgozott meg a bevizsgáló padokat indította, meg volt egy szerelő.

Személyesen voltam bent náluk és direkt megkérdeztem mit tartalmaz az ár. Akkor mondta, hogy szétszerelik, szemrevételezik, ultrahangos tisztítás, összeszerelés, próbapadi bemérés(kihangsúlyozta hogy nem 4 pontban vagy 8 pontban mérnek, hanem 140, vagy mennyi, ez alapján lesz a kód), Delphi jegyzőkönyvet adnak, új kódokkal
Szia.
Ha nem titok,akkor elküldhetnéd az elérhetőséget a szombathelyi szakinak,privátban,vagy itt .Kösz  worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43561 Dátum: 2017.11.11 szombat, 17:59:39 »

Szia.
Ha nem titok,akkor elküldhetnéd az elérhetőséget a szombathelyi szakinak,privátban,vagy itt .Kösz  worship

V8 Car Kft.
Az udvarban leghátul:
https://goo.gl/maps/LTGJMcHJ7Yv
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43562 Dátum: 2017.11.11 szombat, 18:16:41 »

A Filepék ennyiért csinálják, megkérdeztem: 12700 Ft/db.
Amit mondok 6500Ft-ot abban a tisztítás, bevizsgálás Delphi jegyzőkönyv és új kódok! Máshol csak a bevizsgálás ennyi, de hozzá nem nyúlnak.

Ha tényleg ennyiért és úgy csinálják, ahogy állítják, akkor csináltasd meg. Csak nehogy aztán olcsó húsnak...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43563 Dátum: 2017.11.11 szombat, 18:36:27 »

Ha tényleg ennyiért és úgy csinálják, ahogy állítják, akkor csináltasd meg. Csak nehogy aztán olcsó húsnak...

Inkább a többiek szálltak el az árakkal Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #43564 Dátum: 2017.11.11 szombat, 19:49:34 »

V8 Car Kft.
Az udvarban leghátul:
https://goo.gl/maps/LTGJMcHJ7Yv
Köszönöm,ismerős a környék. worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43565 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 14:37:28 »

Valamit nem értek:
Himbilimbizik a vízhőfok a kocsiban, ezért rendeltem egy olajköri termót, de ha már kint volt a régi, beletettem forróvízbe, és, csodák csodája kinyit 85fokon, a főköri meg olya 90 fok körül. Zárnak is ahogy kell. Most akkor mi a fene van?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43566 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 16:45:28 »

Valamit nem értek:
Himbilimbizik a vízhőfok a kocsiban, ezért rendeltem egy olajköri termót, de ha már kint volt a régi, beletettem forróvízbe, és, csodák csodája kinyit 85fokon, a főköri meg olya 90 fok körül. Zárnak is ahogy kell. Most akkor mi a fene van?
mi lenne? vigyor3 nem a 80as évekeben élünk, hogy fix 90fok az üzemi hőmérséklet. 1.6hdi/tdci motorokon alapból 83fokos a termosztát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43567 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 18:00:11 »

mi lenne? vigyor3 nem a 80as évekeben élünk, hogy fix 90fok az üzemi hőmérséklet. 1.6hdi/tdci motorokon alapból 83fokos a termosztát
vagyis amikor 90 fokon kinyit a főköri, kihűl a motor. Akkor ez most így normális? fűtés van, meg minden, csak nem áll függőlegesbe a mutató, kivéve ha tolom neki. Országúton 90-100 körül meg inkább 1/3on ragad az első előzésig Sad
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43568 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 18:19:27 »

Sziasztok!

2006-os Német piacos 2.0-ról lenne szó. N7BB motorkóddal. 99% hogy DPF-es és világít a sárga olajkanna a villáskulccsal. Olajcsere viszont most volt.
Lehet ezt resetelni?
Ismerősé az autó.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43569 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 18:27:05 »

Sziasztok!

2006-os Német piacos 2.0-ról lenne szó. N7BB motorkóddal. 99% hogy DPF-es és világít a sárga olajkanna a villáskulccsal. Olajcsere viszont most volt.
Lehet ezt resetelni?
Ismerősé az autó.

Köszönöm!

Kódolvasás, és megnézni, mi baja. Törölni lehet a kódot, de vissza fog jönni nulla időn belül, ha valami komolyabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43570 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 18:33:29 »

Kódolvasás, és megnézni, mi baja. Törölni lehet a kódot, de vissza fog jönni nulla időn belül, ha valami komolyabb.

AndyA

Akkor ez nem a magas olajszintet mutatja?
Kódot holnap olvasom ki.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43571 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 20:33:13 »

vagyis amikor 90 fokon kinyit a főköri, kihűl a motor. Akkor ez most így normális? fűtés van, meg minden, csak nem áll függőlegesbe a mutató, kivéve ha tolom neki. Országúton 90-100 körül meg inkább 1/3on ragad az első előzésig Sad


Asszem olyan 60 fok körül már középen áll a mutató. Ha egyszer beállt középre, akkor menet közben onnan csak nagyon extrém körülmények között mászhat el.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43572 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 20:57:09 »

Asszem olyan 60 fok körül már középen áll a mutató. Ha egyszer beállt középre, akkor menet közben onnan csak nagyon extrém körülmények között mászhat el.

torque-al néztem menet közben, 86 volt amikor beállt középre, de normálisan közlekedve 80-82től feljebb nem ment. Lehet, hogy a hőgomba nincs a toppon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43573 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 21:15:01 »

torque-al néztem menet közben, 86 volt amikor beállt középre, de normálisan közlekedve 80-82től feljebb nem ment. Lehet, hogy a hőgomba nincs a toppon?
nincs hőgomba.hf hőfokérzékeől van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43574 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 21:16:02 »

nincs hőgomba.hf hőfokérzékeől van.

értsd ahogy gondolom Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43575 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 21:39:16 »

értsd ahogy gondolom Wink
értem.ritkán megy tönkre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43576 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 21:44:37 »

értem.ritkán megy tönkre.

akkor összerakom azt le van sz@rva Cheesy
Ha a főköri 90 foknál nyit, az olajköri meg 85nél, nyit is, zár is, akkor biztosan jó. Marad így, holnap feltöltöm fagyállóval, azt csá.

Ja, az ebay-es kínai olajköri az nem 85-foknál, hanem 75-nél nyit, meg emellett még zárt állapotban is átenged valamennyit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43577 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 22:13:10 »

akkor összerakom azt le van sz@rva Cheesy
Ha a főköri 90 foknál nyit, az olajköri meg 85nél, nyit is, zár is, akkor biztosan jó. Marad így, holnap feltöltöm fagyállóval, azt csá.

Ja, az ebay-es kínai olajköri az nem 85-foknál, hanem 75-nél nyit, meg emellett még zárt állapotban is átenged valamennyit.
most a bentlévőket mérted, vagy az újakat?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43578 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 22:51:41 »

most a bentlévőket mérted, vagy az újakat?
A bent levőket. Mivel van céges kocsim pár napig elvan a garázsban víz nélkül, ha spórolhatok emiatt egy 10est Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43579 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 23:38:32 »

A bent levőket. Mivel van céges kocsim pár napig elvan a garázsban víz nélkül, ha spórolhatok emiatt egy 10est Smiley
tünetek alapján én az olajkörit cserélném
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43580 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 06:43:57 »

tünetek alapján én az olajkörit cserélném
Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43581 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 06:51:02 »

Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.

Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43582 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 08:34:26 »

Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel
Vettem főkörit, mert az volt a legjobban fogyó a fehérvári ivanicsban, beteszem, feltöltöm desztvízzel, aztán kiderül. Ha nem lesz jobb kicserélem az olajkörit.is.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #43583 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 08:42:29 »

Sajna az olajköri kaotikus, nem mindig zár rendesen, nem véletlen az átalakítás amit László talált ki, de lehet máskép is
én speciel a fém kupakot levettem és alóla a gumirészt is és azt alulról húztam rá, pici fbs, fémgyűrű vissza és igy mindig lezár, mert nagyobb felületen érintkezik a gumi résszel

Ezt hol tudom megnézni? 1hónapja mentem a pályán, egyszer csak leesett a vizfőfok mutatóm.
A vizkörit múlt évben cseréltem.  szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43584 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 11:39:34 »

Köszönöm,ismerős a környék. worship

Bocsi az árat  rosszul írtam. 6500Ft nettó ár, szétszedés, tisztítás, bevizsgálás, kódolás. Azért kevertem mert a 45eFt-os teljes felújításos ár pedig bruttó. Most felhívtam őket.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #43585 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 17:07:29 »

Ezt hol tudom megnézni? 1hónapja mentem a pályán, egyszer csak leesett a vizfőfok mutatóm.
A vizkörit múlt évben cseréltem.  szomoru1

László leírása http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43586 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 18:42:32 »

Én is arra gondoltam, azért is rendeltem hozzá egyet, de így kiszedve úgy tűnik mintha teljesen rendben volna.
azért az autóban van nyomás is, (mk3 asszem 1,2) szóval a "fazekas" mérés nem a legoptimálisabb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43587 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 20:27:35 »

azért az autóban van nyomás is, (mk3 asszem 1,2) szóval a "fazekas" mérés nem a legoptimálisabb

A nyomásnak szerintem nincs sok köze a hőmérséklethez (szerk. s.k. ebben az esetben), sokkal inkább a víz forráspontjához.
És nem is fazekas volt, hanem teásbögrés Cheesy
Beletettem a bögrébe a termót, feltöltöttem vízzel, beletettem a hőmérő szenzorját, és a hideg vizet öntögettem fel forróval. Szerintem ez a max pontosság amit idehaza el tud érni az ember.
De mindegy is, megkapta az új főköri termosztátot, és autókáztam egy szép nagy kört a városban és a körgyűrűn.
A városi totyorgásban 3-4sebersség 30-60km/h-val fel bírt melegedni 80-86 fokig ahol a műszerfal 2/3-1/2 közt mutatott, kiérve főútra felment 90-97 köré, autópályán 140-150 körül pedig 103-109 volt az obd szerint.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.14 kedd, 17:22:58 írta VZoli » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43588 Dátum: 2017.11.14 kedd, 16:27:14 »

A nyomásnak szerintem nincs sok köze a hőmérséklethez, sokkal inkább a víz forráspontjához.
És nem is fazekas volt, hanem teásbögrés Cheesy
Beletettem a bögrébe a termót, feltöltöttem vízzel, beletettem a hőmérő szenzorját, és a hideg vizet öntögettem fel forróval. Szerintem ez a max pontosság amit idehaza el tud érni az ember.
De mindegy is, megkapta az új főköri termosztátot, és autókáztam egy szép nagy kört a városban és a körgyűrűn.
A városi totyorgásban 3-4sebersség 30-60km/h-val fel bírt melegedni 80-86 fokig ahol a műszerfal 2/3-1/2 közt mutatott, kiérve főútra felment 90-97 köré, autópályán 140-150 körül pedig 103-109 volt az obd szerint.
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43589 Dátum: 2017.11.14 kedd, 17:09:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László,
Olvastad is azt amire válaszoltam? Vagy csak írtál valamit, ami végülis igaz, csak épp nem a jelen kontextusban.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #43590 Dátum: 2017.11.14 kedd, 17:16:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nincs szándékomban kötözködni, de a hűtőrendszerben a vízhőmérséklet szorosan összefügg a nyomásával. Ha nincs meg a rendszernyomás nem mérhettél volna 103-109°C-t. Már 1bar nyomáson is az elérhető vízhőmérséklet közel 120°C. Ezért nagyon fontos a rendszer tömörsége légtelenített állapota és a megfelelő hibátlan zárósapka, továbbá a maximalizált vízhőmérséklet szempontjából meghatározó a termosztát állapota. wave
Tisztelettel László! worship

Ez így igaz, plusz a nyomás miatt a víz nem forr fel 100 Celsius fok környékén és nem okoz a gőz miatt keringetési problémát.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43591 Dátum: 2017.11.14 kedd, 17:20:08 »

Ez így igaz, plusz a nyomás miatt a víz nem forr fel 100 Celsius fok környékén és nem okoz a gőz miatt keringetési problémát.

Üdv: László

jaja, tök igaz, de mi köze van ahhoz, hogy a fazékban hány fok esetén nyit ki a kiszerelt termosztát, ne thosszatok már fel agyilag  falbav
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #43592 Dátum: 2017.11.14 kedd, 17:50:14 »

Kedves László,
Olvastad is azt amire válaszoltam? Vagy csak írtál valamit, ami végülis igaz, csak épp nem a jelen kontextusban.
Tisztelt Fórumtárs!
Távol álljon tőlem, hogy magas vérnyomást okozzak egy kedves Fórumtársamnak. worship worship worship smile
Csupán az előző "hsz"-ben az első mondatodra reagáltam. Ezért ne kapd fel a vizet ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43593 Dátum: 2017.11.14 kedd, 18:14:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Távol álljon tőlem, hogy magas vérnyomást okozzak egy kedves Fórumtársamnak. worship worship worship smile
Csupán az előző "hsz"-ben az első mondatodra reagáltam. Ezért ne kapd fel a vizet ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship

Smiley
Inkább alacsony mint magas, mármint a nyomásom, vagyis lehet, hogy hamarabb forr fel a vérem.  A vizet viszont forralom inkább, mint felkapom, nincs is jobb mint egy tea egy kis tejszínnel Smiley
Viszont annyi olyan ehhez hasonló félresiklást olvasok mostanában, hogy nem álltam meg kirohanás nélkül. Igazából ki is rohantam az udvarra és ledugóztam a medencét, meg kivettem a szivattyút az aknából, hogy a télen nehogy összefagyjon. Borzalmasan hideg volt a 4 fokos víz, az a titanikos csákót nem is irigylem, nem csoda, hogy összefagyott.
 integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43594 Dátum: 2017.11.14 kedd, 18:19:48 »

Smiley
Inkább alacsony mint magas, mármint a nyomásom, vagyis lehet, hogy hamarabb forr fel a vérem.  A vizet viszont forralom inkább, mint felkapom, nincs is jobb mint egy tea egy kis tejszínnel Smiley
Viszont annyi olyan ehhez hasonló félresiklást olvasok mostanában, hogy nem álltam meg kirohanás nélkül. Igazából ki is rohantam az udvarra és ledugóztam a medencét, meg kivettem a szivattyút az aknából, hogy a télen nehogy összefagyjon. Borzalmasan hideg volt a 4 fokos víz, az a titanikos csákót nem is irigylem, nem csoda, hogy összefagyott.
 integet2
ahelyett,hogy egy jó mézest toltál volna.vagy2t.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43595 Dátum: 2017.11.14 kedd, 18:21:02 »

ahelyett,hogy egy jó mézest toltál volna.vagy2t.... nyes
fél8 előtt felejtős, akkor mennek kell a gyerekekért edzésre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43596 Dátum: 2017.11.14 kedd, 18:21:59 »

fél8 előtt felejtős, akkor mennek kell a gyerekekért edzésre
lassan venned kell nekik 1 autót,és mennek maguktól,nem? vigyor3
Persze dízelt a topic témája szerint..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43597 Dátum: 2017.11.14 kedd, 18:25:56 »

lassan venned kell nekik 1 autót,és mennek maguktól,nem? vigyor3
Persze dízelt a topic témája szerint..... eplus2

igen, a nagy nemsokára kezdi a jogsit, valami 2-300ezres 7 személyes kisbusz lenne igazi tanulóautó Smiley
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #43598 Dátum: 2017.11.14 kedd, 21:19:21 »


 smile tenx Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43599 Dátum: 2017.11.14 kedd, 21:57:30 »

smile tenx Wink
No az ebay kínai termosztátban pont az a kis o gyűrü nincs. Ezért már új korában sem zár rendesen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 878 879 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.