Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:04:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 857 858 859 860 861 862 863 [864] 865 866 867 868 869 870 871 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14620352 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #43150 Dátum: 2017.08.11 péntek, 14:53:57 »

Sziasztok!


Szeretném a segítségeteket kérni.

Úgy néz ki a magasnyomású szivattyúm adta meg magát a 2004.06 havi TDCI kombi 115 lóerős autómban ( motorkód ( HJBC )

Érdemes felújítani és ha igen akkor van aki normális áron és megbízhatóan dolgozik Bp és környékén?!

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Balázs
Naplózva

06-20-930-24-85
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #43151 Dátum: 2017.08.11 péntek, 16:15:13 »

Van meg valakinek N7BB-s mondeoja? Semmire sem jutnak az EGR kikapcsolasaval. Azt mondjak nem tudjak a softot megbuheralni. Mondtam hogy egyszeruen dugozzuk de szerintuk az hogy betilt neha attol is lehet nem csak a DPF-tol. Amugy konkretan ha az izzitasjelzo elkezd villogni es ujabb hibakodok nincsenek csak a P0401 P0404 P0406 es P0409 akkor az reszecskeszuro regeneralast jelent? Mert a szakik szerint ezek az EGR hibakodjai.

Szia!
Nekem is N7BBmotor kodos kocsim van!
EGR és DPF szoftveresen kiirva,nem jelez hibát a müszerfal!Forscan irja az EGR P401 és még pár hibát,de semmi más hiba nincs!
Megoldható minden.....Márciusban esett át "nagymütéten"

Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #43152 Dátum: 2017.08.11 péntek, 16:58:17 »

Sziasztok!


Szeretném a segítségeteket kérni.

Úgy néz ki a magasnyomású szivattyúm adta meg magát a 2004.06 havi TDCI kombi 115 lóerős autómban ( motorkód ( HJBC )

Érdemes felújítani és ha igen akkor van aki normális áron és megbízhatóan dolgozik Bp és környékén?!

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Balázs


Filepdiesel
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #43153 Dátum: 2017.08.11 péntek, 22:34:43 »

Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes.
Problémám: Teljesen elhasználódott a kettős tömegűm a kuplunggal, úgyhogy kettős tömegű + kuplung szett csere történt, LUK márkával, vadonatúj, forgalmi alapján adták, szerelő felszerelte, azt mondta, hogy teljesen jól passzol. Azonban... amikor elhoztam a szerelőtől a kocsit, iszonyú gyenge volt. Alig gyorsult, mintha nem is lenne turbója. Szóltam neki, de kb. 1 hét múlvára volt időpontja, azt mondta, ha tudok menni a kocsival, akkor menjek vele, megnézi majd mi lehet, de a turbó körül van valami, az biztos. Hát az is volt. Amikor visszavittem, mindent átnézett és kiderült, hogy a vákumcsövet nem rögzítette rendesen, ez volt a gond. Amiután rögzítette, tök jól ment az autó, de kb. 100-ig. Akkor viszont teljesen visszatért a jelenség. Ezt úgy kell elképzelni, hogy érdi emelkedő alján 140-nel mentem 5-ösben, kb. 2700-3000-es fordulaton. Az emelkedő tetején, amikor már csak 100-zal ment a kocsi, már éreztem, hogy vissza kellene kapcsolni - eközben padlógázt nyomtam a kocsiban. De nem kapcsoltam vissza, kiváncsi voltam, mi történik. Az emelkedő tetején 80 és 1500-as fordulat. Akkor már 3-asba kellett kapcsolnom, nehogy lenyomjanak a kamionok. Amit észrevettem, hogy a korábbiakhoz képest hiába adok hirtelen gázt, a kocsi nem kormol. Legalábbis nem látok semmit hátul. Nincs semmilyen füst, mielőtt valaki motorhibára gondolna. Sőt... a motor teljesen jól fogyaszt. kb. 720-840 km között tudok menni 55-57 literrel városban (tele tank, ez kb. 6,5-7,3-as fogyasztásnak felel meg, ami ennél a kocsinál azért nem rossz, mert már 320 ezer van benne). Az egy hét alatt kb. 800 km-t mentem a kocsival. Most megint elkezdte, hogy már kis sebességnél is gyenge. Bár néha erős, mintha el lenne valami dugulva. Apropó.... 100-120 között néha érzem, hogy ahogy gyorsítok, mintha picit megtorpanna kb. 1-2 tizedmásodpercre a gyorsulás, utána pedig megy tovább rendesen. Mintha valami elvenné a kocsitól az erőt egy pillanatra.

Szerintetek mit nézessek meg? Volt, aki azt mondta, hogy a katalizátor lehet elszennyeződött és takarítsuk ki. Volt, aki szerint a turbó szelepe, de ezt nem okozhatta az, hogy a vákumcső le volt húzva róla. Lehetséges, hogy nem megfelelő a kettőstömegű és ezért a motor leszabályoz? Amikor visszavittem, a szerelő átnézte a kocsit, de akkor nem jelzett semmilyen gondot a turbóval kapcsolatban, vagy hogy a csövek egyike rossz lenne, pedig jó szerelő. De erre most ő is széttárja a kezét, beszélt már adagolóról, stb. de az alig 100 ezer kilométerrel ezelőtt volt teljesen felújítva a teljes üzemanyagellátó rendszerrel együtt, nem nagyon hiszek benne.

Ti hogy kezdenétek neki a hibakeresésnek? Mit javasoltok? Találkoztatok már hasonló jelenséggel? Egyik ismerősöm alakított át egy 5 sebességes mondeo-t 6 sebességessé és nála pont hasonló erőtlenség van, ő sem tudja, hogy miért, de azután jelentkezett, hogy a váltót betette. Én valahol valami érzékelő meghülyülésére gondolok... Ja, még valami. Amikor a kuplungszettet rakta rá a szerelő, a szerelés után nem indult az autó. Akkor átnézte és kiderült, hogy a kettős tömegű érzékelőjét nem dugta vissza. Szerintetek van még olyan érzékelő, ami esetleg nincs a helyén egy kettős tömegű cseréje után, ami hasonló jelenséget okozhat?

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #43154 Dátum: 2017.08.11 péntek, 22:39:15 »

Sziasztok!


Szeretném a segítségeteket kérni.

Úgy néz ki a magasnyomású szivattyúm adta meg magát a 2004.06 havi TDCI kombi 115 lóerős autómban ( motorkód ( HJBC )

Érdemes felújítani és ha igen akkor van aki normális áron és megbízhatóan dolgozik Bp és környékén?!

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Balázs

Nekem a 16. kerületben 110 ezerért újították fel kb. 2 éve. De azt nézd meg mindenképpen, hogy az üzemanyagszűrőben vannak-e fémrészecskék, mert a *** dízelben lévő alkohol tönkreteszi a magasnyomású belső falát és az onnan leváló fémrészecskék pedig tönkreteszik az adagolókat (nekem még Delphi van, katasztrófa). Ha van fémrészecske, akkor a magasnyomású mellett érdemes kitisztíttatni az üzemanyagtankot és a teljes üzemanyagellátó rendszert is, valamint az üzemanyagszűrőt is cserélni. És persze megnézni az adagolók állapotát. Nálam az összes adagolót fel kellett újítani, 50e volt darabja. + a munkadíj. Húzós dolog ez sajnos.... Ráadásul amikor nálam tönkrement a befecskendező, akkor hazavágta az egyik henger hajtókarát is, úgyhogy még motorfelújítás is lett belőle.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43155 Dátum: 2017.08.11 péntek, 22:39:49 »

Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes.
Problémám: Teljesen elhasználódott a kettős tömegűm a kuplunggal, úgyhogy kettős tömegű + kuplung szett csere történt, LUK márkával, vadonatúj, forgalmi alapján adták, szerelő felszerelte, azt mondta, hogy teljesen jól passzol. Azonban... amikor elhoztam a szerelőtől a kocsit, iszonyú gyenge volt. Alig gyorsult, mintha nem is lenne turbója. Szóltam neki, de kb. 1 hét múlvára volt időpontja, azt mondta, ha tudok menni a kocsival, akkor menjek vele, megnézi majd mi lehet, de a turbó körül van valami, az biztos. Hát az is volt. Amikor visszavittem, mindent átnézett és kiderült, hogy a vákumcsövet nem rögzítette rendesen, ez volt a gond. Amiután rögzítette, tök jól ment az autó, de kb. 100-ig. Akkor viszont teljesen visszatért a jelenség. Ezt úgy kell elképzelni, hogy érdi emelkedő alján 140-nel mentem 5-ösben, kb. 2700-3000-es fordulaton. Az emelkedő tetején, amikor már csak 100-zal ment a kocsi, már éreztem, hogy vissza kellene kapcsolni - eközben padlógázt nyomtam a kocsiban. De nem kapcsoltam vissza, kiváncsi voltam, mi történik. Az emelkedő tetején 80 és 1500-as fordulat. Akkor már 3-asba kellett kapcsolnom, nehogy lenyomjanak a kamionok. Amit észrevettem, hogy a korábbiakhoz képest hiába adok hirtelen gázt, a kocsi nem kormol. Legalábbis nem látok semmit hátul. Nincs semmilyen füst, mielőtt valaki motorhibára gondolna. Sőt... a motor teljesen jól fogyaszt. kb. 720-840 km között tudok menni 55-57 literrel városban (tele tank, ez kb. 6,5-7,3-as fogyasztásnak felel meg, ami ennél a kocsinál azért nem rossz, mert már 320 ezer van benne). Az egy hét alatt kb. 800 km-t mentem a kocsival. Most megint elkezdte, hogy már kis sebességnél is gyenge. Bár néha erős, mintha el lenne valami dugulva. Apropó.... 100-120 között néha érzem, hogy ahogy gyorsítok, mintha picit megtorpanna kb. 1-2 tizedmásodpercre a gyorsulás, utána pedig megy tovább rendesen. Mintha valami elvenné a kocsitól az erőt egy pillanatra.

Szerintetek mit nézessek meg? Volt, aki azt mondta, hogy a katalizátor lehet elszennyeződött és takarítsuk ki. Volt, aki szerint a turbó szelepe, de ezt nem okozhatta az, hogy a vákumcső le volt húzva róla. Lehetséges, hogy nem megfelelő a kettőstömegű és ezért a motor leszabályoz? Amikor visszavittem, a szerelő átnézte a kocsit, de akkor nem jelzett semmilyen gondot a turbóval kapcsolatban, vagy hogy a csövek egyike rossz lenne, pedig jó szerelő. De erre most ő is széttárja a kezét, beszélt már adagolóról, stb. de az alig 100 ezer kilométerrel ezelőtt volt teljesen felújítva a teljes üzemanyagellátó rendszerrel együtt, nem nagyon hiszek benne.

Ti hogy kezdenétek neki a hibakeresésnek? Mit javasoltok? Találkoztatok már hasonló jelenséggel? Egyik ismerősöm alakított át egy 5 sebességes mondeo-t 6 sebességessé és nála pont hasonló erőtlenség van, ő sem tudja, hogy miért, de azután jelentkezett, hogy a váltót betette. Én valahol valami érzékelő meghülyülésére gondolok... Ja, még valami. Amikor a kuplungszettet rakta rá a szerelő, a szerelés után nem indult az autó. Akkor átnézte és kiderült, hogy a kettős tömegű érzékelőjét nem dugta vissza. Szerintetek van még olyan érzékelő, ami esetleg nincs a helyén egy kettős tömegű cseréje után, ami hasonló jelenséget okozhat?

Köszönöm a válaszokat!

A CKP csatlakkozót le sem kell venni kuplung cserénél.
Adagoló nincs is a kocsiban....  Undecided
Szerintem álljon bele és nézzen szépen végig mindent, amihez a szerelés közben hozzányúlt.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43156 Dátum: 2017.08.11 péntek, 22:42:08 »

Nekem a 16. kerületben 110 ezerért újították fel kb. 2 éve. De azt nézd meg mindenképpen, hogy az üzemanyagszűrőben vannak-e fémrészecskék, mert a *** dízelben lévő alkohol tönkreteszi a magasnyomású belső falát és az onnan leváló fémrészecskék pedig tönkreteszik az adagolókat (nekem még Delphi van, katasztrófa). Ha van fémrészecske, akkor a magasnyomású mellett érdemes kitisztíttatni az üzemanyagtankot és a teljes üzemanyagellátó rendszert is, valamint az üzemanyagszűrőt is cserélni. És persze megnézni az adagolók állapotát. Nálam az összes adagolót fel kellett újítani, 50e volt darabja. + a munkadíj. Húzós dolog ez sajnos.... Ráadásul amikor nálam tönkrement a befecskendező, akkor hazavágta az egyik henger hajtókarát is, úgyhogy még motorfelújítás is lett belőle.

Minden traktorosnak Delphi van.
Nem gondolom, hogy az alkohol teszi tönkre a nagynyomásút (szerintem az amúgy is csak a benzinben van). Elkopik segítség nélkül is, amit mostoha használattal lehet gyorsítani....


szerk.: Érdekes, mert a MOL gázolajban van legfeljebb 7% Zsírsav-metil-észter   Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.11 péntek, 23:13:44 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #43157 Dátum: 2017.08.11 péntek, 22:50:02 »

Jelenleg -és egy ideje már- folyamatosan +5 °C felett van kültéri hőmérséklet. Az felett meg nem előizzít a CR.
De lehet, hogy 0 °C-os garázsból indul....  vigyor3

Nem-nem!! Smiley

0-5 közt csak a reggelim indul a hűtőből!  nyes
Smiley
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #43158 Dátum: 2017.08.12 szombat, 00:02:31 »

A CKP csatlakkozót le sem kell venni kuplung cserénél.
Adagoló nincs is a kocsiban....  Undecided
Szerintem álljon bele és nézzen szépen végig mindent, amihez a szerelés közben hozzányúlt.  wave

Ezt egyszer már megtette. Azt mondta, hogy nem tudja, mi a baj. Az adagoló esetén a befecskendezőkre gondoltam Smiley Amiből 4 van a motor tetején Cheesy - Bocs, ha pontatlan voltam.
Tönkretehetett bármit is az, hogy a vákumcső nem volt 800 km-en keresztül rendesen rögzítve, ami ilyen hibát okozhat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43159 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 10:27:58 »

Minden traktorosnak Delphi van.
Nem gondolom, hogy az alkohol teszi tönkre a nagynyomásút (szerintem az amúgy is csak a benzinben van). Elkopik segítség nélkül is, amit mostoha használattal lehet gyorsítani....


szerk.: Érdekes, mert a MOL gázolajban van legfeljebb 7% Zsírsav-metil-észter   Shocked

Vagyis magyarul biodízel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43160 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 10:54:12 »

Vagyis magyarul biodízel. Smiley

AndyA

Hát attól még nem lesz az.  vigyor3
Ha megporcukrozod a szhart, attól az még szhar marad!  eplus2


Amúgy lényegében az összes tüzelőanyag (jelen esetben a gázolaj, benzin) mind bio. Mert a földből kinyert kőolajból származik!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43161 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 11:24:15 »

Hali, a 115 és a 130 lovas tdci a motorvezérlőn kívül még miben különbözik?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43162 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 11:28:13 »

Hali, a 115 és a 130 lovas tdci a motorvezérlőn kívül még miben különbözik?


Megy a tuning .... kevés a power és előzéskor paráZoltán?  vigyor3
Tegnap voltam lent.
Odafele nem hallhattál, mert benzinessel mentem....de visszafele talán, akkor már dízellel voltam!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #43163 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 12:56:26 »

Sziasztok!


Szeretném a segítségeteket kérni.

Úgy néz ki a magasnyomású szivattyúm adta meg magát a 2004.06 havi TDCI kombi 115 lóerős autómban ( motorkód ( HJBC )

Érdemes felújítani és ha igen akkor van aki normális áron és megbízhatóan dolgozik Bp és környékén?!

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Balázs


Szia!
Tudok neked nagynyomásút, ha érdekel írj rám pm!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43164 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 13:31:16 »

Hát attól még nem lesz az.  vigyor3
Ha megporcukrozod a szhart, attól az még szhar marad!  eplus2


Amúgy lényegében az összes tüzelőanyag (jelen esetben a gázolaj, benzin) mind bio. Mert a földből kinyert kőolajból származik!  taps

Majdnem. Az eredmény nem ugyanaz. A biodízel gyártáshoz metilalkoholt kevernek nátrium-hidroxiddal, ehhez töltik a növényi olajat, amit ez a keverék észterizál, rövidebb szénláncú darabokra vágja. Utána semlegesíteni kell a NaOH-t a keverékben, hogy ne legyen lúgos a kémhatás. Az eredeti növényolaj mennyiség kb. 80%-a lesz a "kész" biodízel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #43165 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 13:32:04 »

Megy a tuning .... kevés a power és előzéskor paráZoltán?  vigyor3
Tegnap voltam lent.
Odafele nem hallhattál, mert benzinessel mentem....de visszafele talán, akkor már dízellel voltam!  eplus2

nem hallottalak, este jöttünk haza nyaralásból Cheesy
Amúgy ja, valami tuning kéne, kevés a power ebben a fhosh dízelben Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43166 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 15:39:10 »

Hali, a 115 és a 130 lovas tdci a motorvezérlőn kívül még miben különbözik?

csúcsokban, motorvezérlőben, eu3/eu4, évjáratonként van egr-turbóvezérlés különbség stb...

vidd le sásdra és írnak rá normális programot. ha nagyon elvetemült akarsz lenni, akkor tegyél bele 2.2tdci eu4 csúcsot, az 20%-al többet szállít az eu4 115le-hoz képest
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #43167 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 19:40:37 »

Sziasztok! Segítséget, tanácsot szeretnék kérni!  worship
Lassan 6. éve vagyok mk3 boldog tulajdonosa. Eddig egy 2002-es fl előtti 130Le-s autóm volt, most viszont kicsit fiatalítottam és egy 2004.08. havi 116Le-s euro4 motorral szerelt autóm lett.
Az autó németországból lett behozva, számlával igazolt magasnyomás és PCS cserén esett át.
Hibakód nincs, szépen megy az autó DE...
Azt vettem észre hogy induláskor még mielőtt rásegítene a turbó elég komolyan tolja a fekete füstöt, látom a visszapillantóból... Engem ez zavar. Miután eléri azt az 1800as fordulatot ( itt már dolgozik a turbó) nincs füst.
Konkrétan 2 dologra gondoltam hátha segítene. EGR pucolás (nincs vakolva) vagy a turbó geo takarítása. Kaptam az autó mellé egy rossz turbó elektronikát, mert elvileg azt is cseréltek
Mennyire tapogatózok rossz helyen?
Köszönöm a segítséget!!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43168 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 19:48:11 »

Sziasztok! Segítséget, tanácsot szeretnék kérni!  worship
Lassan 6. éve vagyok mk3 boldog tulajdonosa. Eddig egy 2002-es fl előtti 130Le-s autóm volt, most viszont kicsit fiatalítottam és egy 2004.08. havi 116Le-s euro4 motorral szerelt autóm lett.
Az autó németországból lett behozva, számlával igazolt magasnyomás és PCS cserén esett át.
Hibakód nincs, szépen megy az autó DE...
Azt vettem észre hogy induláskor még mielőtt rásegítene a turbó elég komolyan tolja a fekete füstöt, látom a visszapillantóból... Engem ez zavar. Miután eléri azt az 1800as fordulatot ( itt már dolgozik a turbó) nincs füst.
Konkrétan 2 dologra gondoltam hátha segítene. EGR pucolás (nincs vakolva) vagy a turbó geo takarítása. Kaptam az autó mellé egy rossz turbó elektronikát, mert elvileg azt is cseréltek
Mennyire tapogatózok rossz helyen?
Köszönöm a segítséget!!
jól gondolod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #43169 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 19:49:49 »

jól gondolod.
Köszönöm a megerősítést!  worship wave
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43170 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 21:20:03 »

Köszönöm a megerősítést!  worship wave
turbócsöveket nézd át azért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #43171 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 05:16:44 »

turbócsöveket nézd át azért
Igazad van, azt is át kell néznem mert igaz hogy 130le után ez csak 116le de nem gondolom hogy ennyire érezhető lenne a különbség. Nincs meg az a lórúgás érzés, bár füllel nem hallom hogy kifújna valahol.

ui: még egy buta kérdés  Grin  Pár napja próbáltam "sportosan" elindulni de még egy icipicit sem forgott el a kerék. Létezik hogy az ESP miatt?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43172 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 08:27:19 »

Igazad van, azt is át kell néznem mert igaz hogy 130le után ez csak 116le de nem gondolom hogy ennyire érezhető lenne a különbség. Nincs meg az a lórúgás érzés, bár füllel nem hallom hogy kifújna valahol.

ui: még egy buta kérdés  Grin  Pár napja próbáltam "sportosan" elindulni de még egy icipicit sem forgott el a kerék. Létezik hogy az ESP miatt?

De, gondold csak nyugodtan. 115 LE ennyi.....  eplus2
Nem az ESP miatt, hanem a TCS (kipörgésgátló).
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
martoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43173 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 15:04:15 »

Segítséget szeretnék kérni, mert érdekes dolgokat művel a Mondeo-m 2006-os TDCi 130 LE, 6 sebességes. Kb. 4-szer fordult elő az elmúlt hónapban, ma reggel is, hogy beindult az autó szépen, majd 5 másodperc járás után leállt. Ez a leállás után már nem lehet többet beindítani az autót, mert nem forgatja az önindító körbe a motort. Fél gázt adva meg lehet  erőszakolni kb. 5-6-ik indítózásra elkapja, de nagyon nehezen pörög fel… Benyomott gázpedálnál szép lassan dadogva elkezd járni normálisan. Innen kezdve újra tökéletesen működik az autó x ideig. Mi lehet ez a hiba?  Okozhatja ezt valami hőmérséklet jeladó, hogy mondjuk túltölti? Esetleg vizet nyom be az EGR-től (állítólag az vízhűtéses)? Mivel a vizem is néha-néha fogy. Van hogy egy hétig semmi víz nem fogy, majd egyszer csak eltűnik belőle 1 liter. Volt az autó szakszervizben egy nap nyomáspróbán, nem találtak semmi hibát, nem esett a nyomás és nem láttak folyást a vízpumpánál sem és máshol sem. Ha várok pár órát, akkor simán indul az autó és hibamentesnek tűnik.

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43174 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 15:28:55 »

Segítséget szeretnék kérni, mert érdekes dolgokat művel a Mondeo-m 2006-os TDCi 130 LE, 6 sebességes. Kb. 4-szer fordult elő az elmúlt hónapban, ma reggel is, hogy beindult az autó szépen, majd 5 másodperc járás után leállt. Ez a leállás után már nem lehet többet beindítani az autót, mert nem forgatja az önindító körbe a motort. Fél gázt adva meg lehet  erőszakolni kb. 5-6-ik indítózásra elkapja, de nagyon nehezen pörög fel… Benyomott gázpedálnál szép lassan dadogva elkezd járni normálisan. Innen kezdve újra tökéletesen működik az autó x ideig. Mi lehet ez a hiba?  Okozhatja ezt valami hőmérséklet jeladó, hogy mondjuk túltölti? Esetleg vizet nyom be az EGR-től (állítólag az vízhűtéses)? Mivel a vizem is néha-néha fogy. Van hogy egy hétig semmi víz nem fogy, majd egyszer csak eltűnik belőle 1 liter. Volt az autó szakszervizben egy nap nyomáspróbán, nem találtak semmi hibát, nem esett a nyomás és nem láttak folyást a vízpumpánál sem és máshol sem. Ha várok pár órát, akkor simán indul az autó és hibamentesnek tűnik.

A segítséget előre is köszönöm!

Az EGR _nem_ vízhűtéses... Smiley

Főtengely pozíció jeladó milyen színű? Ha még FL előtti, azt ki lehetne cserélni az FL utáni javított verzióra. A víz meg biztosan megy valahová. Ha a motorba, a kipufogón át távozik, és azt látnod kellene. Ha a motorolaj felé, akkor az változik el színében (olajtöltő nyílás sapkájában belül zöldes-nyálkás hab?). Ha a vízpumpánál, akkor ott, de valahol valami nyomának kell lennie. Ha van alsó motortakaród, vedd le ideiglenesen, hogy ha kifolyik, lásd, hogy hol áll meg az autó alatt, kb. honnan jöhetett.

Valamilyen ismétlődő üzemi körülmény, ami azonosítható a fogyások idején, pl. erős autópályás menet vagy hasonló?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43175 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 16:01:12 »

Az EGR _nem_ vízhűtéses... Smiley

Főtengely pozíció jeladó milyen színű? Ha még FL előtti, azt ki lehetne cserélni az FL utáni javított verzióra. A víz meg biztosan megy valahová. Ha a motorba, a kipufogón át távozik, és azt látnod kellene. Ha a motorolaj felé, akkor az változik el színében (olajtöltő nyílás sapkájában belül zöldes-nyálkás hab?). Ha a vízpumpánál, akkor ott, de valahol valami nyomának kell lennie. Ha van alsó motortakaród, vedd le ideiglenesen, hogy ha kifolyik, lásd, hogy hol áll meg az autó alatt, kb. honnan jöhetett.

Valamilyen ismétlődő üzemi körülmény, ami azonosítható a fogyások idején, pl. erős autópályás menet vagy hasonló?

AndyA


De bizony, hűtőfolyadék hőcserélővel ellátott a visszavezetett kipufogógáz. Röviden az EGR.

Jó lesz az vezérműtengely jeladónak is.
Nem FL-el változik, hanem színnel. Szürke vagy fekete.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.15 kedd, 14:43:22 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43176 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 17:28:42 »

Az EGR _nem_ vízhűtéses... Smiley

Főtengely pozíció jeladó milyen színű? Ha még FL előtti, azt ki lehetne cserélni az FL utáni javított verzióra. A víz meg biztosan megy valahová. Ha a motorba, a kipufogón át távozik, és azt látnod kellene. Ha a motorolaj felé, akkor az változik el színében (olajtöltő nyílás sapkájában belül zöldes-nyálkás hab?). Ha a vízpumpánál, akkor ott, de valahol valami nyomának kell lennie. Ha van alsó motortakaród, vedd le ideiglenesen, hogy ha kifolyik, lásd, hogy hol áll meg az autó alatt, kb. honnan jöhetett.

Valamilyen ismétlődő üzemi körülmény, ami azonosítható a fogyások idején, pl. erős autópályás menet vagy hasonló?

AndyA

hogyne lenne vízhűtéses.egr hűtőnek hívják a vizes hőcserélőt,ami  a kipuffcsonkra van szerelve.
A szelep maga nem,de a rendszer nem csak a szelepből áll.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
martoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43177 Dátum: 2017.08.15 kedd, 06:18:34 »

hogyne lenne vízhűtéses.egr hűtőnek hívják a vizes hőcserélőt,ami  a kipuffcsonkra van szerelve.
A szelep maga nem,de a rendszer nem csak a szelepből áll.
Naplózva
martoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43178 Dátum: 2017.08.15 kedd, 06:25:54 »


Köszönöm a válaszokat. Délután hazaérve, az autó indult, ma is reggel indult szépen és megy hiba nélkül. Mitől és mikor áll le legközelebb, nem tudom. Ezek szerint érdemes lenne a jeladót kicserélni feketére?
A vízfogyás kb. fél éve van jelen teljesen véletlenszerűen. Szlovénia oda 130 tempomat 2l vízfogyás, visszafelé 0 vízfogyasztás. Egy hét városi forgalom klímahasználattal, semmi vízfogyás. Ezután 30km után 1 liter vízfogyás. Tehát nem beazonosítható mitől és hol fogy a víz. A szakszerviz a vízpumpára gyanakszik, bár nincs jele ott folyásnak. Az EGR vízkörének megbontását és a tömítés cseréjét javasolták, de ezek csak találgatások... súlyos óradíjak vannak...
Hol találom a főtengely pozíció jeladót?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43179 Dátum: 2017.08.15 kedd, 14:46:13 »

Köszönöm a válaszokat. Délután hazaérve, az autó indult, ma is reggel indult szépen és megy hiba nélkül. Mitől és mikor áll le legközelebb, nem tudom. Ezek szerint érdemes lenne a jeladót kicserélni feketére?
A vízfogyás kb. fél éve van jelen teljesen véletlenszerűen. Szlovénia oda 130 tempomat 2l vízfogyás, visszafelé 0 vízfogyasztás. Egy hét városi forgalom klímahasználattal, semmi vízfogyás. Ezután 30km után 1 liter vízfogyás. Tehát nem beazonosítható mitől és hol fogy a víz. A szakszerviz a vízpumpára gyanakszik, bár nincs jele ott folyásnak. Az EGR vízkörének megbontását és a tömítés cseréjét javasolták, de ezek csak találgatások... súlyos óradíjak vannak...
Hol találom a főtengely pozíció jeladót?

A lendkeréknél, de ne piszkáld!
Vezérműtengely jeladóról van szó. Nem olvastad a helyesbítést?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
martoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43180 Dátum: 2017.08.15 kedd, 15:24:24 »

A lendkeréknél, de ne piszkáld!
Vezérműtengely jeladóról van szó. Nem olvastad a helyesbítést?
Olvastam, köszönöm. Nekem szürke van benne most és valóban vezérműtengely jeladó. Ma voltam a Ford szervizben, azt mondták, valóban lehet az az oka. Ma sem találták meg a vízfogyasztás okát. Mivel vízfolyást nem találtak most sem, apró lyukra gyanakszanak az EGR hűtő/höcserélőjén (199000Ft). Az ezen beszivárgó vizet meg kidolgozhatja az autó. De persze ez nem tuti.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43181 Dátum: 2017.08.15 kedd, 15:29:56 »

Olvastam, köszönöm. Nekem szürke van benne most és valóban vezérműtengely jeladó. Ma voltam a Ford szervizben, azt mondták, valóban lehet az az oka. Ma sem találták meg a vízfogyasztás okát. Mivel vízfolyást nem találtak most sem, apró lyukra gyanakszanak az EGR hűtő/höcserélőjén (199000Ft). Az ezen beszivárgó vizet meg kidolgozhatja az autó. De persze ez nem tuti.

Ki kell kötni a hőcserélőt a vízkörből, aztán kiderül.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43182 Dátum: 2017.08.15 kedd, 16:16:34 »

Ki kell kötni a hőcserélőt a vízkörből, aztán kiderül.


ennyi.egy rövidke cső,és teszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #43183 Dátum: 2017.08.15 kedd, 17:56:16 »

Sziasztok
Tudd nekem segíteni valaki abban, hogy géppel kiolvassuk az autót akkor a magasnyomásúnak milyen nyomásadatokat kell produkálni és az injekotork résolajának?
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43184 Dátum: 2017.08.15 kedd, 18:03:30 »

Sziasztok
Tudd nekem segíteni valaki abban, hogy géppel kiolvassuk az autót akkor a magasnyomásúnak milyen nyomásadatokat kell produkálni és az injekotork résolajának?

A rail cső nyomás mikor mennyi.
Nem tudjuk mikor olvassátok ki.
Nincs résolaj cr-nél. Tervezett visszafolyás van, de az diag. műszerrel nem látható/mérhető.

A hibajelenséget írd inkább le és ha van hibakód azt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #43185 Dátum: 2017.08.15 kedd, 18:09:52 »

A rail cső nyomás mikor mennyi.
Nem tudjuk mikor olvassátok ki.
Nincs résolaj cr-nél. Tervezett visszafolyás van, de az diag. műszerrel nem látható/mérhető.

A hibajelenséget írd inkább le és ha van hibakód azt.

a rail cső nyomásra valami támpont? például 2000 fordulaton mennyinek kell lenni?

A tünet a következő: az autót beindítom, klíma kikapcsolva, váltót d-be rakva szépen elindul, válogat fölfelé... ugyanez ha bekapcsolom a klímát akkor d-be rakom a féket elengedem és hiába nyomok gázt az autó csak kúszik és eltelik 2-3 másodperc mire megjön az erő és meglódul a szekér, ilyenkor lomhábbi s a kocsi...
amint a klímát kikapcsolom, ismét jelen van minden paci és ugrásra készek
a klíma működik, csinálja a hideget
a szijjat nem darálja, nem csúszik!
Hibakód c1300 és b2308 de ezeknek nemhiszem hogy lenne köze hozzá!
találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Esetleg az lehet hogy a klímakompresszor kezd megszorulni lassan és ez fogja meg a motort?
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43186 Dátum: 2017.08.15 kedd, 18:22:46 »

a rail cső nyomásra valami támpont? például 2000 fordulaton mennyinek kell lenni?

A tünet a következő: az autót beindítom, klíma kikapcsolva, váltót d-be rakva szépen elindul, válogat fölfelé... ugyanez ha bekapcsolom a klímát akkor d-be rakom a féket elengedem és hiába nyomok gázt az autó csak kúszik és eltelik 2-3 másodperc mire megjön az erő és meglódul a szekér, ilyenkor lomhábbi s a kocsi...
amint a klímát kikapcsolom, ismét jelen van minden paci és ugrásra készek
a klíma működik, csinálja a hideget
a szijjat nem darálja, nem csúszik!
Hibakód c1300 és b2308 de ezeknek nemhiszem hogy lenne köze hozzá!
találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Esetleg az lehet hogy a klímakompresszor kezd megszorulni lassan és ez fogja meg a motort?

Üzemi körülmény függő a rail nyomás, adott fordulatszámon is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.15 kedd, 21:58:10 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #43187 Dátum: 2017.08.15 kedd, 21:52:36 »

Sziasztok!

Tegnap kezdte a Mondeo Mk3 Tdci-m, hogy induláskor ha gáz nélkül indulok lassan kb 900 ra emeli az alapjáratot, ez eddig jó is kb. De amikor hideg a motor akkor kopog a motor de csak ezen a fordulaton (de a kopogás nem olyan mint amikor rossz a porlasztó és traktorozik), alatta felette semmi.
Élőadaton semmi, hibakód semmi, nem füstöl.
Tavaly is csinálta, de 1 hónap után abbahagyta.

Szerelőnél is csak úgy jönne elő ha otthagynám a a kocsit, mert melegen semmi.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #43188 Dátum: 2017.08.16 szerda, 07:22:48 »

Sziasztok!

Korábban is talán volt már téma, P1288 hibakód. Amíg jó idő volt, nem jött elő viszont ahogy bejöttek reggel a hűvösek, gyakran bedobja. Motorhibajelző lámpát nem mindig villantja ki (10-ből 1-szer). Hengerfej hőmérsékletre panaszkodik, és ahogy nézem élő adatban, valóban nagy is az ingadozása. Hengerfej hőmérséklet jeladó lehet, vagy olajköri termosztát? Esetleg a vízpumpa? Főköri termosztátot télen kapott új gyárit, akkor az olajköri is ellenőrizve volt és jól működött. Vízpumpa az elmúlt 2 évben biztos hogy nem volt cserélve, de a 40 fokban, pályán tartósan 160-nál sem melegedett a víz.

Ha valakinek volt ilyennel dolga, kérem írjon. Nem akarok fölöslegesen mindent cserélgetni.

2.2 TDCI

 worship worship worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 07:26:20 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
zsolti91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #43189 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 14:30:49 »

Üdv mindenkinek! keresek üzemanyag szűrőhöz T-alakú műanyag csövet csatlkozókkal! Cikkszáma:2s71-9h338-ad. Kérésre tudok képet küldeni róla! Ha valakinek lenne ilyen elfekvőben kérem hívjon a 0630 733 3093! Előre is köszönöm!
Naplózva
arecibo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43190 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:14:27 »

Sziasztok!
Adott egy mk3 tdci, FMBA motorkóddal. 80 felett rángat, mintha erőtlen lenne. Hibakód nincs, szűrők cserélve. Esetleg valami ötlet?
Köszi.
Naplózva

2002 MK3 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43191 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:16:53 »

Sziasztok!
Adott egy mk3 tdci, FMBA motorkóddal. 80 felett rángat, mintha erőtlen lenne. Hibakód nincs, szűrők cserélve. Esetleg valami ötlet?
Köszi.
turbónyomás megvan?olajos foltot keress a turbócsöveken.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arecibo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43192 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:23:33 »

turbónyomás megvan?olajos foltot keress a turbócsöveken.
A turbóra menő gumicső repedt volt, azt cseréltem. A többi csövet nem néztem. Olajfoltot nem nagyon láttam a turbó körül...
Naplózva

2002 MK3 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43193 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:26:13 »

A turbóra menő gumicső repedt volt, azt cseréltem. A többi csövet nem néztem. Olajfoltot nem nagyon láttam a turbó körül...
nem az egr-re menő?
6db gumicsőszakasz van a renszerben.a motor alatt is van 1 rövid.mind átnézted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43194 Dátum: 2017.08.18 péntek, 00:21:55 »

nem az egr-re menő?
6db gumicsőszakasz van a renszerben.a motor alatt is van 1 rövid.mind átnézted?
2002-es tdci-n hol van a motor alatt? Roll Eyes még jó eséllyel egr-re menő se
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arecibo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43195 Dátum: 2017.08.18 péntek, 07:08:22 »

2002-es tdci-n hol van a motor alatt? Roll Eyes még jó eséllyel egr-re menő se
Esetleg nincs valahol egy "robbantott" ábra a motor levegősrendszeréről, hogy milyen csöveket kéne átnéznem? Gondolom, aknára kéne állni vele...
Naplózva

2002 MK3 2.0 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43196 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:33:05 »

2002-es tdci-n hol van a motor alatt? Roll Eyes még jó eséllyel egr-re menő se
akkor még nem volt aláírása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arecibo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #43197 Dátum: 2017.08.18 péntek, 10:39:01 »

nem az egr-re menő?
6db gumicsőszakasz van a renszerben.a motor alatt is van 1 rövid.mind átnézted?
Megvan! A coolerre menő "S" alakú cső volt megrepedve....egyenlőre leukoplaszttal  wow1 orvosolva, hibajelenség megszűnt! Köszi mindenkinek!
Naplózva

2002 MK3 2.0 TDCI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #43198 Dátum: 2017.08.18 péntek, 11:16:53 »

Megvan! A coolerre menő "S" alakú cső volt megrepedve....egyenlőre leukoplaszttal  wow1 orvosolva, hibajelenség megszűnt! Köszi mindenkinek!

Sokáig azért ne hagyd úgy...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #43199 Dátum: 2017.08.19 szombat, 20:35:45 »

Sziasztok! Ezért érdemes 15-20 ezer km-ként cserélni a go szüröt még ha 98%-ba is Németbe tankolok. Tegnap  91km-t mutatott a szegénység jelzöm. Tankolok és kész csak teker és semmi 4-5 -re elkapta. Fordos kollégát adrián007/ felhivtam mi lehet a gond mondta go szürőt kell cserélni irány atu 71€77 cent volt a mann szürö csere és minden ok.http://kephost.com/image/BaSw. Apró fekete szemét és még ami nem látszodott.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Oldalak: 1 ... 857 858 859 860 861 862 863 [864] 865 866 867 868 869 870 871 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.